dankequote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:13 schreef Bos81 het volgende:
Ik verwacht een saaie wedstrijd met de Duitsers als winnaar
Borisz chapeau dat je iedere keer de topics opent..
Ik denk dat de Polen in de vorige wedstrijd Ecuador toch een beetje onderschat heeft. Tegen Duitsland zal dat hopelijk niet gebeuren.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:15 schreef Ricard0j het volgende:
TT ziet er mooi uit
Hmm k verwacht zelf ook wel dat Duitsland wint, vooral als Polen speelt zoals tegen Ecuador
Dat kan ook.quote:Op woensdag 14 juni 2006 19:50 schreef SCH het volgende:
1-1
Nee, het beste is om thuis te blijven.quote:Op woensdag 14 juni 2006 19:53 schreef Lanvin het volgende:
nou ben ik een echte voetbal-leek en was ik van plan om de wedstrijden van Brazilie, Duitsland en Engeland in het bijzonder te gaan volgen. Maar aangezien Brazilie al tegen viel, hoe zit het met Duitsland? Is het waard thuis te blijven voor deze wedstrijd, zit er aktie in waarschijnlijk? Of word het net zoals net mij Saoedie arabie
Jop is ziek? En ik ben benieuwd of Jelen mag beginnen.quote:Op woensdag 14 juni 2006 17:32 schreef methodmich het volgende:
Zou hij Kosowski durven opstellen, vriend Janas?
En zet hij die clown van een Jop op de bank?
En kan Magic Zurawski nu wel imponeren, tegen de matige Duitse defensie?
Duitsland moet zich nog laten zien, vanwaar die optimisme?quote:Op woensdag 14 juni 2006 20:21 schreef snellejelle het volgende:
Duitsland plaatst zich vanavond voor de tweede ronde (officieus dan)
wel jammer.
Inderdaad! Als Costa Rica al 2x door de Duitse defensie komt, hoe vaak moet Polen dan wel niet scoren vanavond?quote:Op woensdag 14 juni 2006 20:26 schreef Solidius het volgende:
[..]
Duitsland moet zich nog laten zien, vanwaar die optimisme?
Omdat de Polen echt slecht zijn, denk ikquote:Op woensdag 14 juni 2006 20:26 schreef Solidius het volgende:
[..]
Duitsland moet zich nog laten zien, vanwaar die optimisme?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |