In ieder geval succes morgenquote:Op woensdag 14 juni 2006 21:03 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Ach so![]()
Ik leer hier meer dan in me boeken ,die ik hier niet aan het lezen ben, terwijl ik morgen tentamen heb![]()
Het is eigenlijk ook ; Evert von Apelquote:
buiten het stadion nog wat gebeurd ?quote:Op woensdag 14 juni 2006 21:04 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
hoe meer kaarten hoe meer vreugd , het liefst ok vechtpartijen!
nog 10 te gaanquote:Op woensdag 14 juni 2006 21:05 schreef paultjuhhh het volgende:
" laat maar liggen hij is dood"
Ja waar blijven de rellenquote:Op woensdag 14 juni 2006 21:05 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
buiten het stadion nog wat gebeurd ?
Evert is altijd voor de beste ploeg. Lekker makkelijk.quote:
Ik heb mijn joker op poule A gezetquote:Op woensdag 14 juni 2006 21:09 schreef JeroenV het volgende:
voor mijn poule moet Duitsland winnen. Al heb ik 1-0 gezegd, ik voel wel dat dit hem in ieder geval niet gaat worden.
Homoquote:Op woensdag 14 juni 2006 21:10 schreef Corksterr het volgende:
Klose blijft een lekkere spits, Duitser of niet.
een nep poolquote:Op woensdag 14 juni 2006 21:10 schreef Corksterr het volgende:
Na Ballack beste speler van Duitslandquote:Op woensdag 14 juni 2006 21:10 schreef Corksterr het volgende:
ze zijn in ieder geval wakker nu, dat is al ietsquote:Op woensdag 14 juni 2006 21:10 schreef Stuart het volgende:
Polen speelt vandaag beter dan tegen Equador
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |