Dus?quote:Op woensdag 14 juni 2006 20:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Polen werd op het WK-74 derde en speelde met Boniek op het WK-86 geweldig.
Kluivert was een held in '95.quote:Op woensdag 14 juni 2006 20:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Polen werd op het WK-74 derde en speelde met Boniek op het WK-86 geweldig.
En dat Polen werd weggespeeld door Ecuador is doodnormaal voor een zogenaamde topploegquote:Op woensdag 14 juni 2006 20:46 schreef Jane het volgende:
Volgens mij laten sommige mensen zich een beetje verblinden door het feit dat Duitsland 4x heeft weten te scoren tegen f*ing Costa Rica. Leuk, maar dat Costa Rica 2 tegendoelpunten wist te scoren zegt nmm nog veel meer.
Dat het een groter voetballand is dan Equador anders dan dat Popolon beweerde.quote:
quote:Op woensdag 14 juni 2006 20:46 schreef Jane het volgende:
Volgens mij laten sommige mensen zich een beetje verblinden door het feit dat Duitsland 4x heeft weten te scoren tegen f*ing Costa Rica. Leuk, maar dat Costa Rica 2 tegendoelpunten wist te scoren zegt nmm nog veel meer.
Wanchope speelt niet bij Polenquote:Op woensdag 14 juni 2006 20:46 schreef Jane het volgende:
Ik ken weinig mensen die de 4-2 van Duitsland als een prestatie zien.quote:Op woensdag 14 juni 2006 20:46 schreef Jane het volgende:
Ik zei 'prima' niet 'groter'.quote:Op woensdag 14 juni 2006 20:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat het een groter voetballand is dan Equador anders dan dat Popolon beweerde.
Alleen voor de pooltjes waar ik in speel, d_h!quote:
Ik ga ff verder met werkenquote:
Typisch wel dat gastlanden vaak ver komenquote:Op woensdag 14 juni 2006 20:51 schreef popolon het volgende:
Duitsland als eerste land door, prachtig.
Hou jij ff je mond dicht... Amerikaanquote:Op woensdag 14 juni 2006 20:51 schreef popolon het volgende:
Duitsland als eerste land door, prachtig.
Nogal jaquote:Op woensdag 14 juni 2006 20:53 schreef dolle_hond het volgende:
alleen jammer van Evert
dit is wedstrijd 17 en al de 5e keer dat ik Evert hoor... waarom in vredesnaam zo vaakquote:Op woensdag 14 juni 2006 20:53 schreef dolle_hond het volgende:
alleen jammer van Evert
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |