quote:Op woensdag 14 juni 2006 20:46 schreef Jane het volgende:
Volgens mij laten sommige mensen zich een beetje verblinden door het feit dat Duitsland 4x heeft weten te scoren tegen f*ing Costa Rica. Leuk, maar dat Costa Rica 2 tegendoelpunten wist te scoren zegt nmm nog veel meer.
Wanchope speelt niet bij Polenquote:Op woensdag 14 juni 2006 20:46 schreef Jane het volgende:
Volgens mij laten sommige mensen zich een beetje verblinden door het feit dat Duitsland 4x heeft weten te scoren tegen f*ing Costa Rica. Leuk, maar dat Costa Rica 2 tegendoelpunten wist te scoren zegt nmm nog veel meer.
Ik ken weinig mensen die de 4-2 van Duitsland als een prestatie zien.quote:Op woensdag 14 juni 2006 20:46 schreef Jane het volgende:
Ik zei 'prima' niet 'groter'.quote:Op woensdag 14 juni 2006 20:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat het een groter voetballand is dan Equador anders dan dat Popolon beweerde.
Alleen voor de pooltjes waar ik in speel, d_h!quote:
Ik ga ff verder met werkenquote:
Typisch wel dat gastlanden vaak ver komenquote:Op woensdag 14 juni 2006 20:51 schreef popolon het volgende:
Duitsland als eerste land door, prachtig.
Hou jij ff je mond dicht... Amerikaanquote:Op woensdag 14 juni 2006 20:51 schreef popolon het volgende:
Nogal jaquote:Op woensdag 14 juni 2006 20:53 schreef dolle_hond het volgende:
alleen jammer van Evert
dit is wedstrijd 17 en al de 5e keer dat ik Evert hoor... waarom in vredesnaam zo vaakquote:Op woensdag 14 juni 2006 20:53 schreef dolle_hond het volgende:
alleen jammer van Evert
bezuinigingen hequote:Op woensdag 14 juni 2006 20:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
dit is wedstrijd 17 en al de 5e keer dat ik Evert hoor... waarom in vredesnaam zo vaak
Ik schakel eigenlijk altijd pas over op een Duitse zender als Die Mannschaft achter staat.quote:Op woensdag 14 juni 2006 20:52 schreef golfer het volgende:
Even een buitenlandse zender opzoeken dus.
iddquote:Op woensdag 14 juni 2006 20:54 schreef mcyodogg het volgende:
Het Duitse volkslied is wel vet.
Wat Beckenbauer kan, kan Evert ookquote:Op woensdag 14 juni 2006 20:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
dit is wedstrijd 17 en al de 5e keer dat ik Evert hoor... waarom in vredesnaam zo vaak
Elke F1 fan kent dat inmiddelsquote:Op woensdag 14 juni 2006 20:54 schreef mcyodogg het volgende:
Klinkt vreemd, maar is eigenlijk wel waarquote:Op woensdag 14 juni 2006 20:54 schreef mcyodogg het volgende:
quote:Op woensdag 14 juni 2006 20:55 schreef golfer het volgende:
BBC: "We don't mention the war. We are a bit like Basil Falty"![]()
Knap als je als 1e begint. Dan komt dat snel voor.quote:Op woensdag 14 juni 2006 20:51 schreef popolon het volgende:
quote:Op woensdag 14 juni 2006 20:55 schreef golfer het volgende:
Inderdaad, en inmiddels zit het Spaanse volkslied er ook wel aardig inquote:
Jjjjjjaaa ik lag in een deukquote:Op woensdag 14 juni 2006 20:55 schreef golfer het volgende:
Ik denk niet dat ze tussendoor gaan switchen ook...quote:Op woensdag 14 juni 2006 20:57 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Toch wel opvallend dat de 2 beste Polen met Duitsland de match aanvatten eigenlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |