abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 13 juni 2006 @ 18:19:17 #1
89891 missDemeanor
Captured by the game
pi_38819839
De ergste pijn die ik ooit heb gehad was toen ik een kaakholte-ontsteking had. Het was een doffe langdradige pijn die een paar dagen lang aanhield.
De rechterhelft van mijn hoofd bonkte helemaal; mijn jukbeen en het stuk kaak waar het ontstoken was klopten ononderbroken door, veelal met mijn hartslag mee. Eigenlijk deed de hele rechterkant van mijn hoofd zeer. Het deed zo'n pijn dat ik zelfs dacht dat het aangezichtspijn was en dat het nooit meer over zou gaan. In dat geval had ik mezelf echt van kant gemaakt; zo erg was de pijn dat ik niet meer wist wat ik moest doen.

Ik heb 4 dagen op een soort ibuprofen-poeder van Brufen (600 mg!!) geleefd: je mocht er geloof ik 6 per dag innemen en elke keer als er 3 uur verstreken waren nam ik weer een nieuwe dosis.
Het was echt de verschrikkelijkste pijn die ik ooit heb gehad.

Bij iedereen is pijn anders, of je nou kleinzerig bent of niet. Maar wat was je de aller-aller ergste pijn? Ik ben benieuwd of ik een aansteller ben
OK en nu ben ik het zat!!!
▒­ ­
Ik heb van je gedroomd vannacht
pi_38819900
Toen er een paard bovenop mijn been viel deed dat wel even pijn

Maareuh.... tja... mijn enkelband scheuren was ook niet echt prettig... nu zo'n 1.5 mnd. geleden gebeurd, maar ik loop er nu nog steeds mee... enkel weer dik...
  dinsdag 13 juni 2006 @ 18:23:35 #3
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_38819955
Een oor-ontsteking.

Een gigantische oor-ontsteking. Verschrikkelijke pijn. Gigantische pijn.

Zoveel pijn heb ik nooit gehad. Een oor-ontsteking waarbij het pijn-scheuten waren waar zelfs de kruisiging van Jezus een voorbeeld aan kan nemen

Die pijn was onverdraagzaam, ik schreeuwde het van binnen uit van de pijn.

Heeft een paar dagen geduurd, juiste medicatie gekregen. En sindsdien nooit meer last van gehad.
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  dinsdag 13 juni 2006 @ 18:23:58 #4
89891 missDemeanor
Captured by the game
pi_38819969
quote:
Toen er een paard bovenop mijn been viel deed dat wel even pijn
Een PAARD? Die op je been viel? Ik neem aan dat je erop reed en het paard op je viel toen je er zelf afviel?
quote:
Een oorontsteking is inderdaad zo'n vuile gemene pijn. Heb ik ook wel eens gehad, zo erg dat ik helemaal gek werd. Maar het viel in het niets bij die verdomde kaakontsteking. Ik wilde gewoon platgespoten worden in het ziekenhuis om maar van de pijn af te zijn.( dat kon uiteraard niet)
▒­ ­
pi_38820056
Blindedarmontsteking...voor en na de operatie. Heb er namelijk 5 dagen mee rond 'gelopen', doktoren gooiden het op examenstress.
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
pi_38820076
Galsteenkolieken.
  dinsdag 13 juni 2006 @ 18:31:31 #7
32614 bastardhost
prettig gestoord
pi_38820218
ruim 2,5 uur de schouder uit de kom gehad
Shaven..... not furred
  dinsdag 13 juni 2006 @ 18:31:58 #8
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_38820226
Kruisband afgescheurd.. 2 keer.. kging dood
Huilen dan.
pi_38820245
ik weet het niet zo heel goed meer, maar het schijnt dat ik nogal gekrijst heb toen ik mijn sleutelbeen brak
pi_38820275
- Oorontsteking is echt te erg vlak voor hij gaat "knappen". Aantal keren meegemaakt.

- Een tandarts die de verdoving verkeerd plaats bij het trekken van een kies
  dinsdag 13 juni 2006 @ 18:33:02 #11
36098 kievit19
vlaai squad is no more
pi_38820276
in de fik vliegen , 30% 1ste graads verbranding en 8% 2e graads verbranding (van totale lichaamsoppervlak)

sleutelbeen breken deed idd ook wel pijn , vooral toen ik mijn jas nog even op wilde hangen
The sand is pouring through the hourglass
To remind me of how precious time is
Cause all I ever do
Is dream, dream, dream, what am I supposed to do
pi_38820292
Toen ik mijn been zodanig doordraaide dat mijn been gebroken was en er een aantal pezen (pesen?) losgescheurd waren. nog nooit zoveel pijn gehad!
pi_38820315
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 18:25 schreef WeirdMicky het volgende:
Blindedarmontsteking...voor en na de operatie. Heb er namelijk 5 dagen mee rond 'gelopen', doktoren gooiden het op examenstress.
Klinkt bekend, ik had alleen het geluk dat ik hem voelde springen maar na een uurtje kermen de pijn wel redelijk gezakt was en ik weer vrolijk in slaap viel.
Alleen toen de open buikwond niet goed dichtgroeide en ze hem even midden in de nacht open kwamen zetten voelde het minder prettig.. ondanks de vele morfine.
-
  dinsdag 13 juni 2006 @ 18:34:25 #14
89891 missDemeanor
Captured by the game
pi_38820330
quote:
Een tandarts die de verdoving verkeerd plaats bij het trekken van een kies
quote:
in de fik vliegen
AUW!!!!!
▒­ ­
pi_38820335
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 18:33 schreef kievit19 het volgende:
in de fik vliegen , 30% 1ste graads verbranding en 8% 2e graads verbranding (van totale lichaamsoppervlak)
Hoe krijg je dat voor elkaar?
Nog iets van te zien trouwens? Of last van..
-
  dinsdag 13 juni 2006 @ 18:36:33 #16
36098 kievit19
vlaai squad is no more
pi_38820394
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 18:34 schreef splendor het volgende:

[..]

Hoe krijg je dat voor elkaar?
Nog iets van te zien trouwens? Of last van..
bbq ongelukje, ik had niks in de gaten , en een vriend van me gooide benzine op de bbq, toen ik omkeek keek ik recht in de steekvlam (en de benzine nevel die meekwam dus) en zo ben ik in de fik gevlogen, lang leve het zwembadje wat ik eigenlijk al 2 weken eerder op had moeten ruimen,

maar je ziet het nu eigenlijk alleen nog maar als ik me niet in heb gesmeerd en in de zon ga zitten

voor de liefhebbers : dit was verbrand: gezicht, armen, borst ,buik, en mijn enkels
Cause all I ever do
pi_38820426
Op de motor onderuitgegaan. Alle pezen in mijn rechterbeen gescheurd.
OK, pijnlijk, maa dat viel nog wel mee.
Maar toen ik thuiskwam heb ik mijn rechteronderarm (1 grote schaafwond) onder de kraan schoongemaakt en ingewreven met alcohol.
DAT doet pas zeer!
Vroeger, toen schepen nog van hout en mannen van staal waren....
pi_38820448
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 18:23 schreef missDemeanor het volgende:
Een PAARD? Die op je been viel? Ik neem aan dat je erop reed en het paard op je viel toen je er zelf afviel?
Nou, was eigenlijk heel knullig
Ik zat al op het paard, mijn vader wilde even het bit controleren... paard schrikt daarvan (was ook niet een al te slimme actie ), begint te steigeren als en gek en paard en ik vallen met z'n tween achterover. paard bovenop mijn been *auw*
Niet gebroken, maar wel zwaar gekneusd (gedeelte bij mijn heup)
Ik was me rot geschrokken toen....
  dinsdag 13 juni 2006 @ 18:38:33 #19
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_38820468
een <onbekend> iets in mijn buikholte, ergens in de buurt van mijn rechterzij.
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 13 juni 2006 @ 18:38:53 #20
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_38820480
Nierstenen.. Dat deed ongelooflijk pijn. Medicijnen gekregen die de pijn moesten tegengaan, hielpen niet. Medicijn gekregen wat die eerste weer versterkte. Hielp niet. Morfine gekregen. En dat hielp tenminste..Lekker spul, morfine..
pi_38820493
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 18:36 schreef kievit19 het volgende:

[..]

bbq ongelukje, ik had niks in de gaten , en een vriend van me gooide benzine op de bbq, toen ik omkeek keek ik recht in de steekvlam (en de benzine nevel die meekwam dus) en zo ben ik in de fik gevlogen, lang leve het zwembadje wat ik eigenlijk al 2 weken eerder op had moeten ruimen,

maar je ziet het nu eigenlijk alleen nog maar als ik me niet in heb gesmeerd en in de zon ga zitten

voor de liefhebbers : dit was verbrand: gezicht, armen, borst ,buik, en mijn enkels
Oh verrek ja, heb je al ooit eens verteld in een soortgelijk topic.
Fok-nostalgie hier..
-
pi_38820506
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 18:36 schreef kievit19 het volgende:

[..]

Moet dat niet "geinteresseerden" o.i.d. zijn
  dinsdag 13 juni 2006 @ 18:40:51 #23
36098 kievit19
vlaai squad is no more
pi_38820550
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 18:39 schreef babba het volgende:

[..]

Moet dat niet "geinteresseerden" o.i.d. zijn
komt allemaal op hetzelfde neer

(en idd is al eens eerder gepost ( dat je dat nog weet ))
Cause all I ever do
pi_38820651
Gekneusd Trommelvlies door het stoeien met mijn vriendin in het water

Schouder uit de kom. Dit gebeurde toen ik nog klein was. Zat op een stoel en viel, mijn oom kon me toen nog net bij de arm vastpakken.

Maagzweer naja zoiets doet dus echt pijn en dat minuten lang.
pi_38820663
Het heeft indruk gemaakt denk ik.
-
  dinsdag 13 juni 2006 @ 18:44:06 #26
67670 Skv
Cynist.
pi_38820677
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 18:19 schreef missDemeanor het volgende:
De ergste pijn die ik ooit heb gehad was toen ik een kaakholte-ontsteking had. Het was een doffe langdradige pijn die een paar dagen lang aanhield.
De rechterhelft van mijn hoofd bonkte helemaal; mijn jukbeen en het stuk kaak waar het ontstoken was klopten ononderbroken door, veelal met mijn hartslag mee. Eigenlijk deed de hele rechterkant van mijn hoofd zeer. Het deed zo'n pijn dat ik zelfs dacht dat het aangezichtspijn was en dat het nooit meer over zou gaan. In dat geval had ik mezelf echt van kant gemaakt; zo erg was de pijn dat ik niet meer wist wat ik moest doen.

Ik heb 4 dagen op een soort ibuprofen-poeder van Brufen (600 mg!!) geleefd: je mocht er geloof ik 6 per dag innemen en elke keer als er 3 uur verstreken waren nam ik weer een nieuwe dosis.
Het was echt de verschrikkelijkste pijn die ik ooit heb gehad.

Bij iedereen is pijn anders, of je nou kleinzerig bent of niet. Maar wat was je de aller-aller ergste pijn? Ik ben benieuwd of ik een aansteller ben
Die ibu's had ik ook
Word je lekker wazig van.. Verdoving als voor een olifant.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  dinsdag 13 juni 2006 @ 18:45:29 #27
36098 kievit19
vlaai squad is no more
pi_38820726
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 18:44 schreef Skv het volgende:

[..]

Die ibu's had ik ook
Word je lekker wazig van.. Verdoving als voor een olifant.
ik werd meteen platgespoten met methadon
ook wel een bijzondere ervaring
Cause all I ever do
  dinsdag 13 juni 2006 @ 18:46:03 #28
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_38820747
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 18:25 schreef WeirdMicky het volgende:
wow.. lekkere dokters, daar kun je aan dood gaan toch als je er niet op tijd mee komt, kan er toch darm perforatie optreden? en daaropvolgend bloedingen etc?
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_38820778
Mijn verstandskies moest eruit in het ziekenhuis, komen ze met zon dremel aanzetten om het eruit te frezen oid, deed mn verdoving het nog niet
-HOP-
pi_38820805
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 18:46 schreef SilentSimon het volgende:
Mijn verstandskies moest eruit in het ziekenhuis, komen ze met zon dremel aanzetten om het eruit te frezen oid, deed mn verdoving het nog niet
pi_38820832
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 18:46 schreef boem-dikkie het volgende:

[..]

wow.. lekkere dokters, daar kun je aan dood gaan toch als je er niet op tijd mee komt, kan er toch darm perforatie optreden? en daaropvolgend bloedingen etc?
Je kunt er in ieder geval buikvliesontsteking van krijgen wat binnen 24 uur dodelijk kan zijn. Maar waarschijnlijk wel meer enge dingen.
-
  dinsdag 13 juni 2006 @ 18:48:31 #32
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_38820838
Toen ik heel hard aant neuken was en mn apparaat ineens dubbelklapte.
  dinsdag 13 juni 2006 @ 18:50:52 #33
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_38820925
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 18:48 schreef Zwansen het volgende:
OMFG

Mijn oor is eens op een paar centimeter na gescheiden geweest van mijn hoofd....
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
  dinsdag 13 juni 2006 @ 18:52:28 #34
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_38820975
Ik heb nog niet zoveel meegemaakt in mn 17 jarige leventje , maar uhmm, ik glee een keer van een zandbult af, toen er een spijker naar boven stak en ik die niet zag, 3kwart van de spijker was in mn bil gepierced , maarja toen wask nog iets jonger.

Verder recentelijk, skateboard tegen mn kop aan.. Draadje tussen bovenlip en tandvlees was gescheurd, neus deed vet pijn en mn lippen waren een beetje opgezwollen!

voor de liefhebbers ( een fotootje )! was wel al 2 jaar ofzo terug, toen had ik nog langer haar

hiero!
pi_38821104
Moeilijk om te zeggen wat het ergste was, Kaakontsteking was erg pijnlijk net als het verpulveren van mijn sleutelbeen of een maagzweer die open brak of het verbranden van mijn been aan een hete uitlaat terwijl ik in het prikkeldraad vastzat.
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_38821408
Ohja! En mijn vinger tussen de deur krijgen was ook wel erg pijnlijk

We hebben thuis een achterdeur met zwaar thermopeenglas (ook nog dubbele beglazing) en die klapte hard dicht op mijn vinger: scheurtje in het bot en nagel doormidden...
*auwww*
Paar dagen lang met mijn vinger omhoog in een mitella gelopen, begon enorm te kloppen als ik hem naar beneden hield
En ondertussen stug doorgaan met lesgeven
  dinsdag 13 juni 2006 @ 19:08:31 #37
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_38821537
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 18:56 schreef longinus het volgende:
verbranden van mijn been aan een hete uitlaat terwijl ik in het prikkeldraad vastzat.
Tell me
pi_38821937
Ik ben er één vergeten:

Toen ik nog een klein ukkie was (jaar of 2) had ik met m'n hand een deurkozijn vast aan de binnenkant (bij de scharnieren). Een windvlaag later zat een stuk van m'n vinger alleen nog met een stukje vel vast aan het andere stuk Ik kan me de pijn niet meer herinneren gelukkig Het enige wat ik er nog van merk is dat m'n middelvinger krom is gegroeid.
pi_38821961
quote:
Hehe, toen ik tijdens het sexen op zn hondjes werd genomen en vriendjelief hem ineens per ongeluk in mijn aarsje boorde.
Die pijn.....Ik dacht dat ik dood ging.
Hebban olla vogala nestas hagunnan, hinase hic anda thu
{o,o}
|)__)
-"-"-
pi_38822220
een zenuwbehandeling bij de tandarts zonder verdoving
Hajeto!
pi_38823165
2x een verstandskies laten verwijderen, ondanks verdovingen toch behoorlijk pijnlijk!

Verder ook een keer een oorontsteking gehad, ook niet prettig!
pi_38823175
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 18:46 schreef boem-dikkie het volgende:

[..]

Dat was bijna gebeurd. De chirurg vertelde me na de operatie dat het veel meer ontstoken was dan ze hadden verwacht. Vandaar heb ik ook een aardig groot litteken eraan overgehouden. De pijn als je moet overgeven na het ontwaken uit de narcose heb ik - gelukkig - nooit meer meegemaakt.
  dinsdag 13 juni 2006 @ 19:49:40 #43
107445 Jajong
Hadouken!
pi_38823270
Euh, vroeger had ik cronische oorontstekingen, maar daar weet ik niet zoveel van.. Het schijnt dat mijn gejank hartverscheurend was .

Recentelijk gleed er een kamper van 120 kilo vol op mijn enkel, alles in mijn enkel kapot, dat deed vrij veel pijn .
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_38823450
Verder vroeger nog een keer een vinger gebroken tijdens basketbal. Die rechttrekken was ook minder.

En voorhoofdholteontsteking deed meer pijn aan mn kop dan ik dacht. Al was dat natuurlijk niet zo erg vergeleken met andere dingen.
  dinsdag 13 juni 2006 @ 20:12:19 #45
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_38824233
Kan niet kiezen
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_38824377
Als je verstandskiezen worden getrokken en de verdoving op een gegeven moment uitgewerkt raakt en dat terwijl je zo'n gigantische honger hebt en zin hebt om ergens in te bijten, wat je duidelijk maar beter kan laten.
pi_38824386
Kaakholt ontsteking idd omdat ik te koppig was om naar de dokter te gaan en er dus 3 weken mee heb rondgelopen. Ben niet iemand die snel naar dokter gaat dus 3 weken helse pijnen gehad
pi_38824479
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 19:08 schreef boem-dikkie het volgende:

[..]

Tell me
Crossen op een crossmotor in de duinen, een heuveltje een beetje beroerd genomen en ik viel in het prikkeldraad welke was geplaatst om personen buiten het natuurgebied te houden. (ik was daar dus net buiten)
Ik viel en kwam onder de motor te liggen en omdat het mooi weer was had ik een korte broek aan.
De uitlaat kwam exact op mijn been terecht en omdat de motor wel erg zwaar was kreeg ik hem niet meteen weg.
Gevolg dat mijn been van mijn kruis tot mijn enkel verbrand was
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_38824528
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 20:18 schreef longinus het volgende:

[..]

Crossen op een crossmotor in de duinen, een heuveltje een beetje beroerd genomen en ik viel in het prikkeldraad welke was geplaatst om personen buiten het natuurgebied te houden. (ik was daar dus net buiten)
Ik viel en kwam onder de motor te liggen en omdat het mooi weer was had ik een korte broek aan.
De uitlaat kwam exact op mijn been terecht en omdat de motor wel erg zwaar was kreeg ik hem niet meteen weg.
Auw.
  dinsdag 13 juni 2006 @ 20:20:21 #50
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_38824556
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 20:18 schreef longinus het volgende:

[..]

aawh das ook echt kut hé
pi_38824584
Toen ik 6 was ben ik van een droogstaande fontein ("Nee, ik val heus niet") gevallen en mijn arm op 2 plaatsen gebroken... dat was best pijnlijk...

Verder het meerdere malen door mijn rug gaan en altijd spierpijn hebben
www.hebbenjullieerzinin.nl
Postbode Siemen
Samen leven, samen kwalleballen!
pi_38824608
Toen die lijers in het ziekenhuis mijn arm gingen zetten zonder verdoving. Breken zelf was ook minder

Oja, was toen ongeveer 9 jaar oud.
pi_38824704
Herpes Stomatitis.. Lippen, mond, keel en slokdarm onder de enorme koortsblazen en na verloop van tijd gaat dat over in zenuwpijnen op al die plekken. Op een gegeven moment lag ik echt te kronkelen van de pijn en heb ik zelfs mijn infusen eruit getrokken terwijl ik uit mijn ziekenhuisbed flikkerde van de pijn. Na een tijdje hingen er gewoon dode stukken vlees aan mijn wangen omdat alles afstorf. Van 70 naar 55 kilo in anderhalve maand, uitgedroogd en niet in staat om iets te eten (Gruwelijke pijn als ik iets binnen probeerde te krijgen). Aan het einde kon ik mijn eigen beker met melk niet meer optillen

Edit: Oh ja, en natuurlijk beide polsen gebroken en mijn voorwiel wat spontaan uit de voorvork flikkert (Om nog maar niet te spreken van spekgladde kruispunten waardoor je een paar minuten blind en beduusd op de grond ligt.. )
  dinsdag 13 juni 2006 @ 20:33:03 #54
149838 Q-Tip
Diamonds on my Neck
pi_38825096
Blinde-darmonsteking staat op 1.

Oorontstekingen gehad, kniebanden verdraaid was vervelend, vele blessures met voetbal opgelopen, sommige heel pijnlijk (been gekneusd toen verdediger mijn been wegknalde ipv bal) en andere nare dingetjes.

Buurjongen heeft vuurpijl in zn rug gehad, schijnt ook wel pijn gedaan te hebben.
pi_38825266
een soort buikgriep die ik nog nooit meegemakt had, pijn in mijn zij in een extreme vorm.

en een boemerang in mijn oog maar op een gegeven moment voelde ik niks meer en leek ik wel verdoofd te zijn van de piin.
pi_38826068
Had vroeger erg vaak last van oorontstekingen en om de een of andere reden scheurde m'n trommelvlies nooit vanzelf, moesten ze altijd met zo'n haakje doen.

Verder paar jaar geleden 2e graads brandwonden op m'n rug en schouders, doordat ik te lang in de zon was geweest
  dinsdag 13 juni 2006 @ 21:41:26 #57
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_38828054
Twee ribben breken, scheur in mijn scheenbeen, gekneusde heup en met mijn hoofd op het asfalt smakken. En dat allemaal tegelijk...
pi_38828445
Toen er tergend langzaam een drain uit mijn borst getrokken werd die aan de binnenkant van mijn tepel vastzat.

Ik heb een halve dag nog apatisch liggen staren.
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
  dinsdag 13 juni 2006 @ 21:53:54 #59
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_38828587
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 21:51 schreef MUUS het volgende:
Toen er tergend langzaam een drain uit mijn borst getrokken werd die aan de binnenkant van mijn tepel vastzat.

Godver, nu loop ik de rest van de avond met een stijve rond...
pi_38828631
mijn piercing laten zetten. AAAAAAAAH! maar die is er al weer uit
pi_38828858
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 21:53 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Godver, nu loop ik de rest van de avond met een stijve rond...
Je moet ook de woordjes tussen 'tergend langzaam' 'borst' en 'tepel' even lezen. .
Oi!
  dinsdag 13 juni 2006 @ 22:00:33 #62
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_38828905
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 21:59 schreef MUUS het volgende:

[..]

Je moet ook de woordjes tussen 'tergend langzaam' 'borst' en 'tepel' even lezen. .
Vooral die woorden deden het hem hoor...
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 13 juni 2006 @ 22:12:05 #63
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_38829428
Was op Koningedag gebeurd .
Ging op een springkussen met een vriend van mij en toen vielen we allebei om, en hij viel op mijn knie.
Mijn knie was wel 4x zo dik geworden .
Heb ook ongeveer 2 weken niet kunnen lopen, en de 1e week deed elke beweging gigantisch pijn .
Na 4 weken was mijn knie nog steeds een beetje dik .
Wat er nou uiteindelijk was geweest zijn ze nooit achter gekomen. Mijn knie was telkens te dik om te onderzoeken
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_38829712
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 20:23 schreef Hagelkaas het volgende:
Herpes Stomatitis.. Lippen, mond, keel en slokdarm onder de enorme koortsblazen en na verloop van tijd gaat dat over in zenuwpijnen op al die plekken. Op een gegeven moment lag ik echt te kronkelen van de pijn en heb ik zelfs mijn infusen eruit getrokken terwijl ik uit mijn ziekenhuisbed flikkerde van de pijn. Na een tijdje hingen er gewoon dode stukken vlees aan mijn wangen omdat alles afstorf. Van 70 naar 55 kilo in anderhalve maand, uitgedroogd en niet in staat om iets te eten (Gruwelijke pijn als ik iets binnen probeerde te krijgen). Aan het einde kon ik mijn eigen beker met melk niet meer optillen
Wow! Dat klinkt vrij ernstig
Hoe kwam dat zo
pi_38830758
quote:
.
  dinsdag 13 juni 2006 @ 22:56:43 #66
98036 -calimero-
Zonder ei...
pi_38831649
Het breken van mijn linker knie op 3 plaatsen en te gelijk me'n voorste kruisbanden afscheuren. Deed wel zeer. Gelukkig maarkte de morfine een hoop goed, alleen duurde dat een paar uur voordat k dat kreeg i.v.m onderzoeken e.d. en werkt dat spul ook maar 4 uurtjes.
Save a mouse, eat a pussy.
pi_38831680
Toen mijn hoofd de voorruit van een auto brak deed wel redelijk zeer.
ijs_beer fan!
pi_38832061
Ik heb mijn lies een keer gescheurd met voetbal. Ik mocht 6 maanden niet meer hardlopen en kon de eerste paar weken alleen lopen na het innemen van zware pijnstillers. Net of er bij elke beweging van je been een mes in wordt gestoken . Brr.
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
pi_38832205
quote:

kon je door aan je tepel te sabbelen de inhoud van de drain terugzuigen?
pi_38832955
Toen ik aan mijn gehele achterzijde verbrand was (2e graads brandwonden) + een zonnesteek. En dus niet meer normaal kon zitten en liggen. En dat nog wel in Nederland.

Dit deed meer pijn dan dat mijn schouder uit de kom was.
People are all the same
And we only get judged by what we do
Personality reflects name
And if I'm ugly then so are you
  dinsdag 13 juni 2006 @ 23:27:00 #71
132262 EsDe
Frituurkoning
pi_38833008
een klein schaafwondje wat ik opgelopen heb toen de rails op een spoorwegovergang in de weg lag (Bleef dus met me mountainbike achter de rails hangen en ging plat op me bek )
Show me someone without an ego, and I'll show you a loser.
  dinsdag 13 juni 2006 @ 23:35:51 #72
149847 SuperGrovert
De wuppie hut ! :D
pi_38833379
heb keelontsteking nu, doet ook kankah pijn gvd
pi_38834005
Toen ik met flinke vaart ergens naartoe rende, ik half de stoeprand raakte met m'n voet en mijn voet dubbelklapte. Was niet heel fijn.

Oh ja, en toen ik een jaar of 13 was hebben ze m'n gebroken arm gezet zonder verdoving. Was ook lekker.

En afgelopen vliegreis (2 weken geleden) zat ik wat verkouden in het vliegtuig. De druk op mijn oren werd op een gegeven moment zo groot dat ik zat te janken van de pijn. M'n trommelvliezen bleken het heel zwaar te verduren te hebben gehad en een uurtje op het punt van knappen te hebben gestaan. Instant oorontsteking, heel ok.

Das overigens nog niks in vergelijking met sommige verhalen hier
Neen
pi_38834312
Wat een kuttopic. Ik voel de pijn die ik bij elk stuk lees. Brrrrr.....

Uhm, mijn ergste pijn was wel vorig jaar... Ik kon op een gegeven moment niet meer bewegen. Ik lag in mijn bed, ik had het ijskoud... en bewegen lukt maar niet, huilen en schreeuwen lukte niet. Gruwelijk. Je weet wel... zo'n tintelgevoel die je krijgt, als je arm slaapt bijvoorbeeld... maar nu door mijn hele lichaam...
www.pvda.nl
Steun!
pi_38834737
Wat een pijn kan een mens hebben, keer flink teen gestoten paar dage nie lope, schuiferd gemaakt met de brommer, en oorontsteking.
Maar das nouw niet zo boeiend dan wat ik hier allemaal lees voor pijn tering,
Ik zwaai naar dieren.
pi_38835806
- Een keer mijn pols gebroken, die gaan de artsen dan 'zetten', zoals dat heet. Met z'n drieėen aan mijn arm trekken, nee dat was geen pretje, ondanks verdoving.

- Beknelde zenuw in mijn been. Komt zo eens per jaar voor bij mij en dan ik van de pijn niet zitten, niet staan, niet liggen en niet lopen. Helemaal niks dus

- De gebruikelijke testikelprobleempjes, bij voetbal en een keer bij honkbal, toen ik als pitcher de bal keihard van de slagman terugkreeg, precies op die plek
  woensdag 14 juni 2006 @ 01:00:00 #77
58816 sleepflower
Missing pieces of sleep.
pi_38836080
Nierbekkenontsteking. Huilen van de pijn, maakt niet uit of ik lag, zat, of stond. En dan was het eventjes weg, dacht je even rust te hebben...kwam het weer terug. 's Nachts een slaappil genomen omdat ik anders toch niet kon slapen, volgens mij werd ik om het uur wakker van de pijn om vervolgens weer van uitputting in slaap te vallen.

Volgende dag (zondag) naar de huisartsenpost gegaan. "Ja, ga maar even op de behandeltafel zitten." Slaat die klootzak me zo in m'n rug ter hoogte van m'n nieren! . Toen was de diagnose wel duideiljk. Pijnstillers en antibiotica gekregen, pijn was gelijk over, ontsteking in een weekje.
  woensdag 14 juni 2006 @ 01:02:07 #78
58816 sleepflower
Missing pieces of sleep.
pi_38836124
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 00:15 schreef Geerd het volgende:
Wat een pijn kan een mens hebben, keer flink teen gestoten paar dage nie lope, schuiferd gemaakt met de brommer, en oorontsteking.
Maar das nouw niet zo boeiend dan wat ik hier allemaal lees voor pijn tering,
Verschillende mensen hebben een verschillende pijngrens. Wat voor de een al verschrikkelijk pijnlijk is, voelt de ander niet eens.
pi_38836185
paar jaar terug alweer, stond boven bij de trap te bellen.. en ik had net mijn handen ingesmeerd met zalf.. terwijl ik zat te bellen, leunde ik met 1 van mn handen op een leuning. gevolg: ik flikker voor over van de trap.. viel recht met mn hoofd naar beneden... daarna werd ik wakker op een brancard.. en mn nek deed gloeiende pijn! (nek was dubbel gegaan) gelukkig niet gebroken!
Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.
pi_38836204
Toen het vorig jaar zomer in mijn rug schoot (Sacro-iliaalgewricht).
Ik ben buiten bewustzijn geraakt van de pijn, op de badkamervloer gevallen. Daarna had ik ook nog eens een zware hersenschudding. En mijn urine laten lopen.

Ik heb 3 uur op de badkamervloer gelegen omdat ik me NIET kon bewegen; het deed te veel pijn.

Ik heb best wel eens flinke pijn gehad maar dit sloeg echt alles.
#geen
  woensdag 14 juni 2006 @ 04:40:24 #81
149006 Danny_Ramone
www.betteroffs.com
pi_38838133
- Een skateboard die verticaal op het plekje tussen mijn aars en mijn ballen terecht kwam. ( Je moet ook niet ollien als je niet kan skaten )
- Darmkramp/niersteenkolinieken.
- Van 1 of 2 meter hoog in een roestige spijker gesprongen die aan mijn hak bleef kleven. ( zat tot op het bot ).
- Duim tussen de deur, nagel stond rechtovereind ( aan het uiteinde van mijn duim ) moesten er 2 verdoving in het duimvlees.
- Maagstoornis
- Talloze voetbalblessures

Gelukkig heb ik een redelijk hoge pijngrens.
www.betteroffs.com
* Ik ben een drummer....mag ik je nummer ? *
www.betteroffs.com
  woensdag 14 juni 2006 @ 06:45:10 #82
134391 TranceAction
It's me Leclerc
pi_38838321
Iemand heeft een keer bij mij een haar uitgetrokken. Dat wens je je ergste vijand niet toe
Trek, trek ?? In Europa hebben ze trek, hier in Afrika hebben we gewoon honger
pi_38839358
Rechter middelvinger/ringvinger nagels eraf geperst door een zware metalen deur die dichtklapte. (was 6 jaar oud ofzo)..
Daarna nog meerdere malen vingers tussen een paar deuren gehad.
Oorontstekeing aan beide oren in 2004... vreselijk was dat, en antibiotica hielp niet.! (duurde 1.5 a 2 weken voordat het weg was).
Osgood Schlatter aan beide knieen.. ongeveer 3 jaar last van gehad (niet kunnen sporten en lang stukken lopen).

woensdag 14 juni 2006 @ 12:49:37 #84
142927 Sanne_
zachtgekookt eitje
pi_38844957
enkelbanden gescheurd.. verstandskiezen eruit gesneden..
You take my hand,
I'll take your hand
Together we may get away
  † In Memoriam † woensdag 14 juni 2006 @ 12:57:00 #85
25682 2cv
Niet subtiel
pi_38845133
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
pi_38845273
Duim tussen de deur lijkt me wel pijnlijk ja..

Ergste was bij mij een verdovingsspuit in mijn linkerwijsvinger aan de bovenkant. Ze prikken gewoon in je bot. Althans zo voelde dat wel. Had toen een glasplaat mijn vinger helemaal opengereten.
Zeker geen pretje.
pi_38845376
[quote]Op woensdag 14 juni 2006 01:02 schreef sleepflower het volgende:

[..]

Verschillende mensen hebben een verschillende pijngrens. Wat voor de een al verschrikkelijk pijnlijk is, voelt de ander niet eens.
[/quote

ja oke dat snap ik maar zoals die ene met die motor verbranden lijkt mij toch wel een van de pijnlijkste dingen, of die van hagelkaas omg
Ik zwaai naar dieren.
  woensdag 14 juni 2006 @ 13:09:05 #88
93731 Luukzor
Le vent nous portera
pi_38845501
Laterale tibiaplateaufractuur incl. gescheurde banden.

Meer dan 24 uur met 2 kilo aan een gebroken knie in bed gelegen.
Een stad is slechts een bos met her en der wat huizen en wat apen
pi_38845567
Ik denk die keer dat ik een behandeling bij de tandarts heb ondergaan zonder enige verdoving.. dat boren is goed pijnlijk..
  woensdag 14 juni 2006 @ 13:15:43 #90
93731 Luukzor
Le vent nous portera
pi_38845688
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 13:11 schreef MidnightRambler het volgende:
Ik denk die keer dat ik een behandeling bij de tandarts heb ondergaan zonder enige verdoving.. dat boren is goed pijnlijk..
Whaha mietje....

Ik hoop voor je dat het daarbij blijft
Een stad is slechts een bos met her en der wat huizen en wat apen
  woensdag 14 juni 2006 @ 14:22:12 #91
123184 Stuiter_en_Co
In silence we service
pi_38848145
zenuw onsteking
The truth will set you free
In god we trust all others we monitor...
trust no one....
pi_38848149
quote:
k heb nog nooit een verdoving gehad bij boren
k vind de verdoving altijd meer pijn doen dan het boren zelf.. alleen bij tanden trekken vroeger had ik wel verdoving, omdat dat trekken toch pijnlijker is dan de prik
  woensdag 14 juni 2006 @ 16:36:23 #93
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_38853158
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 09:05 schreef HyperDevil het volgende:
..
Osgood Schlatter aan beide knieen.. ongeveer 3 jaar last van gehad (niet kunnen sporten en lang stukken lopen).

Heee herkenbaar . Erg pijnlijk, dat is zeker! Het is bij mij nog niet helemaal weg, na 5 jaar, maargoed .

En verder.. ineens uit het niks onwijze last van m'n rug krijgen, dwaardoor je niet kan ademhalen in feite door de pijn. Enige wat je erteegn kan doen is in bed gaan liggen met hittepittezakken en hopen dat het na een paar uur overgaat . Dokters weten neit wat het is, fysio ook niet.

En toen ik 6 jaar was, m'n hand buiten de autodeur (tussen de scharnieren) doen, en vervolgens doet je vader per ongeluk de deur dicht.. . Wonder boven wonder niks gebroken of wat dan ook, hoogstens gekneusd .
pi_38853972
M'n ergste pijn... die kut niersteen van een jaar terug.

Wakker worden van de pijn in je buik en ballen.
Naar de WC strompelen en daar bijna out gaan van de pijn. Het werd kompleet zwart voor m'n ogen. Niemand thuis uiteraard, m'n ouders waren op vakantie.
De angst die ik toen had om daar bewusteloos te raken zonder dat er hulp zou zijn was echt gigantisch. Heb me een broek en t-shirt half aangetrokken en ben naar de achterbuurvrouw gelopen die me naar de EHBO heeft gebracht (dacht namelijk eerst dat het een gesprongen blinde darm was).
Bleek "gelukkig" een niersteentje te zijn.

De pijn kun je als kerel het beste omschrijven als iemand die constant tussen je benen in blijft trappen bij iedere beweging die je maakt. En hard!!
  woensdag 14 juni 2006 @ 17:11:20 #95
147238 Robsterr
Rimbotikker
pi_38854296

2 stuks in mijn onderbeen tot aan mn knie.

Hatsjeeee

Wat er gebeurt was: Robsterr steekt over bij een groen stoplicht. stoned/dronken gastje in opgefokte VW Golf ziet niet dat zijn stoplicht op rood staat en knalt vol tegen mijn benen aan.. 20 minuten op een ambulance gewacht
Jan met de Pet
Van de petterflet
:')
pi_38854484
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 17:00 schreef Refragmental het volgende:
M'n ergste pijn... die kut niersteen van een jaar terug.

Wakker worden van de pijn in je buik en ballen.
Naar de WC strompelen en daar bijna out gaan van de pijn. Het werd kompleet zwart voor m'n ogen. Niemand thuis uiteraard, m'n ouders waren op vakantie.
De angst die ik toen had om daar bewusteloos te raken zonder dat er hulp zou zijn was echt gigantisch. Heb me een broek en t-shirt half aangetrokken en ben naar de achterbuurvrouw gelopen die me naar de EHBO heeft gebracht (dacht namelijk eerst dat het een gesprongen blinde darm was).
Bleek "gelukkig" een niersteentje te zijn.

De pijn kun je als kerel het beste omschrijven als iemand die constant tussen je benen in blijft trappen bij iedere beweging die je maakt. En hard!!
Ik ben geen kerel maar het lijkt mij ook een niet al te plezierig gevoel .
ijs_beer fan!
pi_38854926
Door m'n rug gegaan en daar twee weken van op bed moeten liggen. De eerste paar dagen niet kunnen bewegen omdat de kleinste beweging al de pijnscheuten in je rug verergert. Het vervelendste is nog wel dat je juist de pijnlijkste spieren spastisch gaan lopen samentrekken om dan nog pijnlijker te worden en dan nog meer samen te gaan trekken.

Dat was erger dan nierstenen, oorontsteking en voet verbranden.
pi_38855507
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 13:15 schreef Luukzor het volgende:

[..]

Whaha mietje....

Ik hoop voor je dat het daarbij blijft
Boren was ook niet het enige. Maar dat voelde op de één of andere manier kut. Tand trekken zonder verdoving deed ook knap pijn..

Heb ook een keer m'n kaak gebroken.. was eigenlijk erger.
pi_38858100
De nacht nadat ik World of Warcraft had gedeinstalleerd was de meest pijnlijke uit mijn leven.

Verder was het ergste om over m'n hele lichaam verbrand te zijn, en dan niet te kunnen liggen. Je wil dolgraag slapen maar je kan nergens op liggen

Oh ik heb ook een osgood schlätter, gelukkig alleen aan m'n linker knie.
pi_38863887
Ik had ooit een ontstoken tandwortel. Ik bleef er maar mee rondlopen. Ik weet nog dat ik als ik ergens binnenkwam (warmte deed de onsteking zwellen ofzo) eerst een kwartier moest afzien eer de bonkende pijn tot in m'n tenen afnam.

En vorig jaar heb ik een maand met een zeurende oor-keelpijn rond gelopen. Elke keer als ik slikte, ging er net een droge houten puntige stok door je keel.

Maar dat is allemaal niets in vergelijking met brandwonden enzo, dat is pas pijn hebben volgens mij. Heb altijd enorm respect voor mensen met brandwonden, die ene keer dat ik als kleine aan de kookplaat kwam, ben ik nog steeds niet vergeten.
  woensdag 14 juni 2006 @ 21:53:07 #101
122701 SamStar
Voorheen Da-Ali-G
pi_38864251
mijn ergste pijn was het zetten van mijn tepelpiercing.. en het was nog wel mn eige keuze
Hoofdpijn is het gevolg van het overmatig alcohol gebruik!
het heeft dan ook niets te maken met de zin in sex.....
pi_38866396
Nog niet zoveel pijn meegemaakt gelukkig, iig niet te vergelijken met sommige hiero...

Paar hoogtepuntjes:

-Schroef uit gebroken pink halen zonder verdoving was wel fftjes tanden bijten.
-Je nek ontzettend verrekken en bij elke verkeerde beweging echt schreeuwen van de pijn.
-Vreselijke kramp (echt, niet normaal gewoon) tijdens voetballen, iemand geeft een klein trapje tegen mijn kuit terwijl ik in de lucht ben, ik kom op de grond, PATS! Kheb echt liggen kronkelen daar. Men wat een pijn.
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_38871582
ik denk kiespijn hele erge,. oei als ik eraan denk krijg ik nog steeds de rillers
pi_38871619
Ik ga voor het boren in je tand.. Altijd fijn!
pi_38872353
Wakker worden uit een operatie / narcose... en dan blijkt dat de verdoving niet heeft gewerkt...
pi_38872380
Ik zou het echt niet meer weten, ik heb veel pijnlijke dingen meegemaakt, maar ik kan me niet veel herinneren, misschien de pijn in mn rug toen ik na een of andere verkeerde landing op de trampoline iets verkeerd heb geschoten.

Recentelijk sprong ik nog van de trampoline af op de grond, en aangezien ik volle vaart omhoogsprong om vervolgens in het gras te landen, moest ik ook mn handen gebruiken om te zorgen dat ik zacht landde.

Ik kwam dus netjes neer, alleen stak er een dikke houtsplinter in mn vinger... verticaal

Tussen het bovenste gewricht van mn middelvinger, gelijk eruit gehaald maar hij zat er nog net niet tussenin, dagen erna is die vinger echt gekneusd dik en pijnlijk geweest, moment zelf heel mn vinger lam en superpijnlijk en bloeden als een rund
pi_38872414
Één of andere ontsteking-achtig iets in/rond m'n zak . Ben kruipend uit m'n bed van de pijn wakker geworden en met de taxi naar de EHBO gegaan . Kreeg een antibiotica-kuurtje en een balzakmassage (ja, echt , geen woody though, daar deed het nog iets te pijn voor ) en kon weer naar huis .
pi_38872497
quote:

Autsj ja, ook mijn ergste pijn met stip op nummer 1. Was dat erger dan bevallen?

Verder hebben zowel tandarts als kaakchirurg mij getraumatiseerd voor het leven: 5 wortelkanaalbehandelingen, 3 verstandskiezen uit mijn tandvlees gesneden, mijn gehemelte opengesneden ivm ontstekingen
pi_38872691
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 01:37 schreef Xennia het volgende:

[..]

Autsj ja, ook mijn ergste pijn met stip op nummer 1. Was dat erger dan bevallen?

Verder hebben zowel tandarts als kaakchirurg mij getraumatiseerd voor het leven: 5 wortelkanaalbehandelingen, 3 verstandskiezen uit mijn tandvlees gesneden, mijn gehemelte opengesneden ivm ontstekingen
Bevallen is van niemand een hobby en kaakchirurgen en tandartsen zijn al helemaaaaal niet grappig! Ik beval liever dan dat ik naar de tandarts ga, maar dat is meer omdat ik dan overgeleverd ben aan één of andere psycho met een boor in zijn klauwen en om de één of andere reden vind ik dat niet zo tof.

Mijn eerste drain werd er door een zuster uitgetrokken. Ze waarschuwde dat het pijn kon doen en dat veel mensen haar in een reflex al geslagen hadden.
Het deed zeer, maar het viel me reuze mee. De zuster was heel verbaasd dat ik niet op zijn minst had gescholden. Even tandjes op elkaar voor nummer twee.
De tweede drain zat dus vast en die werd er door een . stagiaire . uitgetrokken die in haar . paniek . maar heel langzaam ging trekken, omdat ze dacht dat dat minder pijn zou doen.
Ze is ter plekke helemaal de tering in gescholden door die zuster: "TREK GODVERREDOMME DOOR, TRUT!" en al mijn zaalgenoten hebben de hele dag niet tegen me durven praten. .
Nee, doe mij maar een dochter...
Oi!
pi_38872730
een gebroken teen dikke teen die diagonaal op mijn voet stond bij een pot zaalvoetbal.
pi_38872770
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 01:49 schreef MUUS het volgende:

[..]

Bevallen is van niemand een hobby en kaakchirurgen en tandartsen zijn al helemaaaaal niet grappig! Ik beval liever dan dat ik naar de tandarts ga, maar dat is meer omdat ik dan overgeleverd ben aan één of andere psycho met een boor in zijn klauwen en om de één of andere reden vind ik dat niet zo tof.

Mijn eerste drain werd er door een zuster uitgetrokken. Ze waarschuwde dat het pijn kon doen en dat veel mensen haar in een reflex al geslagen hadden.
Het deed zeer, maar het viel me reuze mee. De zuster was heel verbaasd dat ik niet op zijn minst had gescholden. Even tandjes op elkaar voor nummer twee.
De tweede drain zat dus vast en die werd er door een . stagiaire . uitgetrokken die in haar . paniek . maar heel langzaam ging trekken, omdat ze dacht dat dat minder pijn zou doen.
Ze is ter plekke helemaal de tering in gescholden door die zuster: "TREK GODVERREDOMME DOOR, TRUT!" en al mijn zaalgenoten hebben de hele dag niet tegen me durven praten. .
Nee, doe mij maar een dochter...
Een dochter
Vroeger, toen ik nog een klein Xenniaatje was, en mijn tanden wisselden ging ik altijd naar mijn vader om losse melktanden te laten trekken. Hij rukte ze er met 1 haal uit, daar zag ik altijd wel tegenop. Mijn moeder daarentegen deed het zoooo voorzichtig, met een keukenpapiertje erom heen heel voorzichtig wiebelen, dat was vele malen pijnlijker. Hetzelfde verhaal met pleisters van wondjes aftrekken.
  donderdag 15 juni 2006 @ 02:07:38 #112
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_38872948
6 jaar lang met een volkomen doorgerot gebit rondgelopen nu wel gefixt

Ik heb bakken met geld aan pijnstillers uitgegeven en heb uiteindelijk anderhalf jaar lang
dagelijks 2 gram Naproxen geslikt tegen de pijn*

* poėtische uitdrukking voor het gevoel alsof je hoofd in een hydraulische pers zit
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
  donderdag 15 juni 2006 @ 06:38:00 #113
2283 speedcore
uw reclame hier
pi_38873601
toen een of andere eikel alle coke jatte en een kogel door m`n kop schoot.

geen poen, geen coke meer en koppijn, dat was afzien
opinions are like assholes. they all stink except for mine, which smells like roses
pi_38874225
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 18:33 schreef babba het volgende:
- Oorontsteking is echt te erg vlak voor hij gaat "knappen". Aantal keren meegemaakt.

- Een tandarts die de verdoving verkeerd plaats bij het trekken van een kies
dat van die tandarts had ik ook eens
ja ik kan me niet echt iets herrineren wat echt zo oijn deed dat ik dat nu nog weet ik vergeet dat soort dingen altijd weer
niet meer
pi_38874255
ik heb een keer mijn dikke teen door midden gehad dat deed ook wel pijn
niet meer
pi_38875870
wortelkanaal zonder verdoving gehad...was mijn eerste..wist ik veel....tering wat deed dat pijn....later moest ik er nog een...nou ik zweette peentjes...echter toen werd de verdoving wel goed gedaan en tijdens de behandeling dan ook geen centje pijn
death is just another state of mind
pi_38877940
De eerste keer dat ze m'n schouder weer terugplaatsten nadat deze uit de kom was gegaan. Echt geen pretje. De 5 keren daarna deed het steeds minder pijn
  donderdag 15 juni 2006 @ 21:13:33 #118
150010 KRS
Nee... niet "One"
pi_38897859
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 18:19 schreef missDemeanor het volgende:
De ergste pijn die ik ooit heb gehad was toen ik
Ging bevallen en de ontsluiting niet wilde opschieten....
Ik heb nog nooit wat gebroken of iets in die geest, dus daar kan ik niet over meepraten...
  donderdag 15 juni 2006 @ 21:22:32 #119
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_38898196
Je dikke teen stoten tegen de eiken poot van een zwaar bankstel kan ook pijnlijk zijn.

Is me een paar keer gebeurd, en toen moest ik gaan liggen op de grond van de pijn. Alsof de gewrichten in mijn dikke teen verbrijseld waren Alsof het hele bot gespleten was.

Krampen tijdens het zwemmen. Ben je in het diepe aan het zwemmen, krijg je ineens krampen in het midden van de onderkant van je voet. Alsof de voet dubbel klapt Dat leidt tot een gevoel van machteloosheid

Krampen zijn ook echte pijnen

Een echte goede kramp, doet mee

Krampen zijn aparte pijnen, zeurende pijnen. Pijn op een andere manier.

Stof in mijn ogen of vuil in mijn ogen terwijl ik contact-lenzen draag doet ook mee. Dan lijken naalden in mijn ogen gestoken te worden. Daarom draag ik liever een bril

Een laatste nog. Tijdens het tennissen met volle snelheid tegen je knie slaan met het racket omdat je de beweging van opslaan niet goed doet uitvoeren. Heb dat vaker gehad, en dan had ik ook de neiging om meteen mezelf op de grond te laten vallen.

Met volle snelheid het racket tegen de knie En dan is volle snelheid dus echt met hoge snelheid. En als je dan net een fout iets raakt in de knie.

Dan doet dat pijn

[ Bericht 12% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 15-06-2006 21:31:09 ]
pi_38899044
Tijdens mijn derde keizersnede was de verdoving niet helemaal goed gegaan; te weinig verdovingsspul in het ruggenprikdingetje. Vanwege de eerdere keizersnedes zat de hele boel lekker verkleefd en leek de chirurg meer op een slager. Lekker scheuren en trekken terwijl je gewoon alles voelt. Ik kreeg nog dezelfde dag een knoeperd van een voorhoofdholteontsteking omdat ik verkouden was en mijn neus niet meer kon snuiten met die buikspieren doormidden gesneden en net toen ik dacht dit is wel zo'n beetje het maximum aan pijn wat ik kan verdragen, merkte ik dat het voeden van de kleine toch ook wel erge pijn deed. 't Lijf wilde niet en de voeding kwam niet op gang, omdat ik te ziek was. Het kleine wurm had op een gegeven moment bloed in zijn mondje...bleek mijn bloed te zijn Zo'n klein ding heeft erg veel zuigkracht. Als ik hem voedde, lag ik echt met kromme tenen. Uiteindelijk is het toch nog goed gekomen. Vorig jaar nog een klein hartinfarct gehad. Jezus, dat doet ook zéér!
  donderdag 15 juni 2006 @ 21:46:00 #121
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_38899219
Wowwww daar kan ik niet tegenop Lady-M. Dan is die kramp aan de voeten maar een lachertje.

Gaat het nu wel beter met je?
pi_38899309
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 21:46 schreef Dromenvanger het volgende:
Wowwww daar kan ik niet tegenop Lady-M. Dan is die kramp aan de voeten maar een lachertje.

Gaat het nu wel beter met je?
Ja hoor, dankjewel
  donderdag 15 juni 2006 @ 22:06:34 #123
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_38900035
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 21:47 schreef Lady-M het volgende:

[..]

Ja hoor, dankjewel
Mooi zo dat het beter is nu

Pijn is nooit fijn op het moment van de pijn. Achteraf kan ik wel lachen om pijn

Je hebt nog geestelijke pijn, maar dat is iets heel anders.

Ik ga offline

Genoeg over pijn gepraat
  donderdag 15 juni 2006 @ 22:41:11 #124
126620 Krln
Belg in Breda
pi_38901716
eem migraine aanval van 48 uur lang (zo voelde het), waarbij ik huilend en kotsend heb geprobeerd mn hoofd tegen de muur te slaan om de pijn er uit te krijgen, was echt op randje van waanzin. Weet niet of hier nog mensen migraine hebben, waarschijnlijk wel, maar het bleef maar duren en ik was echt blind en last van afasie. Ik werd er echt krankzinnig van. Wil ik nooit meer.
  donderdag 15 juni 2006 @ 23:05:12 #125
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_38903035
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 22:41 schreef Krln het volgende:
eem migraine aanval van 48 uur lang (zo voelde het), waarbij ik huilend en kotsend heb geprobeerd mn hoofd tegen de muur te slaan om de pijn er uit te krijgen, was echt op randje van waanzin. Weet niet of hier nog mensen migraine hebben, waarschijnlijk wel, maar het bleef maar duren en ik was echt blind en last van afasie. Ik werd er echt krankzinnig van. Wil ik nooit meer.
Tot ongeveer mijn 38ste, vanaf mijn 10e, 1 keer per 2 weken, plus uitval verschijnselen en gedeeltelijke blindheid.
Nu is het minder frequent, en milder. Ik zou zo een aanval inruilen voor een zenuwbehandeling bij de tandarts. Nog steeds.
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
  donderdag 15 juni 2006 @ 23:10:40 #126
126620 Krln
Belg in Breda
pi_38903275
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 23:05 schreef tonja het volgende:

[..]

Tot ongeveer mijn 38ste, vanaf mijn 10e, 1 keer per 2 weken, plus uitval verschijnselen en gedeeltelijke blindheid.
Nu is het minder frequent, en milder. Ik zou zo een aanval inruilen voor een zenuwbehandeling bij de tandarts. Nog steeds.
ik heb er 6 jaar lang om de twee weken last van gehad, maar die ene keer is me altijd bijgebleven, ik was al blij als het maar bij wat aura''s en hoofdpijn bleef. Het gevoel uit jezelf te treden is heel eng. Ik ben er nu ongeveer een half jaar al vanaf, sinds ik met de pil ben gestopt. Echt heerlijk. Ik hoop dat jij ook ooit er een einde aan kan zien.
  donderdag 15 juni 2006 @ 23:50:14 #127
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_38904819
Het ziet er naar uit dat ik vrij vroeg in de overgang terecht aan het komen ben, vandaar dat de aanvallen wat milder worden. Een zegen dus in mijn geval.
Oh, en de pil.. ja, dat is voor mij ook vragen om ellende.
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
  vrijdag 16 juni 2006 @ 12:03:32 #128
140724 Zyggie
Geweldenaar.
pi_38913677
Bwhaha ik kan me niks herinneren. Een keer van m'n fiets donderen dronken denk ik.
Zyggie.
pi_38915166
Migraine inderdaad staat toch wel behoorlijk boven aan
heel de dag al zeur hoofdpijn misselijk en overgeven
en snachts jankend naar beneden gegaan om toch maar even wat pijnstillers in te nemen
zo erg had ik het toen nog niet gehad

verder moet ik zeggen dat vooral ik de verdoving voor het hechten een ramp vond...
ik wist dat dat zeer deed maar zo zeer...
en ik was ook een van de gelukkigen waarbij het net niet goed gebeurd was...
er moest een stuk huid weggehaald worden omdat het anders niet mooi dicht ging...
het wegknippen was toch ook een niet al te fijne ervaring...

maar goed...ik mag wat dat betreft niet klagen als ik het zo allemaal lees
And then I find you here
Through your eyes
Everything's clear
And I'm home
pi_38915562
Oogzenuwpijn (ja daar achter op je ogen die zenuw), ibuprofen hielp ook al niet terwijl ik toch echt de maximale hoeveelheid nam.
  vrijdag 16 juni 2006 @ 14:06:33 #131
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_38917645
Clusterhoofdpijn
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
pi_38919690
Op een namiddag kreeg ik plotseling een lichte buikpijn. Niets bijzonders, dacht ik, dat gebeurde wel vaker. Normaal ging ik dan wat liggen tot de pijn vanzelf overging. Maar de pijn verminderde niet, maar werd alsmaar erger om tenslotte ondraaglijk te worden. Mijn moeder wilde met me naar de kliniek gaan, maar dat weigerde ik want heb daar nare herinneringen aan. Het werd avond en ik ging slapen, in de hoop dat het de volgende dag beter zou gaan.

Maar de volgende morgen werd ik wakker met de vreselijkste buikpijn ooit. Uren lag ik te kermen. Had ik toen een vuurwapen gehad, dan was ik er zo goed als zeker niet meer geweest. Ik wilde maar een ding op dat moment: onmiddellijk doodgaan. Ik zei tegen mijn moeder dat ze me met een hamer een enorme klap op mijn hoofd moest geven, kwestie van dood te gaan of op zijn minst bewusteloos te zijn, wat ze natuurlijk niet deed.

Merkwaardig genoeg verminderde de pijn sterk toen ik in bad ging liggen. Zo hield ik het een aantal uren uit. Maar van zodra ik uit het water ging kwam de pijn onmiddellijk terug. Met veel moeite ben ik dan toch maar naar de kliniek gebracht. Heb daar onmiddellijk een sterke pijnstiller ingespoten gekregen. Ze hebben dan met een soort machientje waarmee ze het lichaam kunnen doorzien vastgesteld dat ik een appendicitis had.
Al zegt IEDEREEN dat iets zo of zo is, toch kan het fout zijn. Vóór Galileo Galilei zei iedereen: de zon draait rond de aarde. Tegenwoordig weten we wel beter. En iedereen verklaarde hem gek, oerdom, enz. Toch had hij gelijk.
pi_38934348
Getrokken verstandskies was niet een van mijn prettigste ervaringen... De tandarts dacht hem wel even eruit te trekken, maar de kies verbrijzelde Toen moest ik maar een afspraak maken bij de kaakhchirurg....... Dat kon natuurlijk pas de volgende dag, waardoor ik helse pijnen had toen de verdoving was uitgewerkt. Ook nadat hij bij de kaakchirurg getrokken was heb ik er nog een week erge pijn gehad. Ik gebruikte alleen paracetamol (de voorgeschreven Ibuprofen gebruikte ik niet, omdat mn moeder daar eens een allergische reactie op heeft gehad) en dat is dan ook geen optimale pijnstiller.... Kon er net een paar uur mee slapen om rond 4 uur 's nachts weer gewekt te worden door een stekende/kloppende kaak Dat is wel 1 van mn ergste pijnervaringen geweest.

Verder heb ik ook wel es ontzettende pijn gehad door kramp in mn kuit. Toen ik dat de eerste keren had (vaak 's nachts na het sporten) wist ik er niet mee om te gaan en ging ik mn been juist buigen om het te proberen te stoppen, waarmee het alleen nog maar erger werd. Dat is echt een verschrikkelijk gevoel. Pas later ontdekte ik dat je je been direct moet strekken, waardoor je er weinig meer van merkt.

[edit] Oja, ik ben toen ik klein was ook wel eens tijdens voetballen op de camping in een plantage aan brandnetels gevallen. Zonder overdrijven zaten mn benen compleet onder de brandnetelbulten van boven tot onder. Dat is ook pijnlijker dan je zou verwachten.... (duurde ook een paar dagen voordat het wegtrok).
pi_38935820
Kramp in je kuiten is inderdaad ontzettend pijnlijk, man o man
pi_38936018
Ohja, ineens enórme kramp in je bovenbeen is ook kut, zo snel mogelijk op de grond met je been gestrekt liggen kramen alsof je net bent neergeknald .
pi_38936211
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 01:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ohja, ineens enórme kramp in je bovenbeen is ook kut, zo snel mogelijk op de grond met je been gestrekt liggen kramen alsof je net bent neergeknald .
Altijd leuk als je wakker wordt en je even uitrekt...Kramp in de kuiten, zo eentje die je dan nog de hele dag voelt...
Daar kan geen koffie tegenop, hoe wakker je dan bent...
pi_38936232
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 14:06 schreef BONG4002 het volgende:
Clusterhoofdpijn
Daar heb ik iets op TV van gezien, heb je dat echt of loop je ons te fokken...
Als je het echt hebt, ik hoorde dat de meeste gewoon zelfmoord plegen van de pijn, er is ook geen geneesmiddel voor toch?
  zaterdag 17 juni 2006 @ 01:41:03 #138
40111 TheWilliedockSaints
The Taxman Cometh
pi_38936254
nekpijn denk ik...dat je echt je hoofd niet kan bewegen
vreselijk
Gerrit Zalm: "Ik woon in Scheveningen en mijn chauffeur in Voorburg. Daarom duurde het even."
pi_38936256
Ik heb wel hevige pijnen gehad maar dat was meestal heel kort. Bijvoorbeeld als je tegen iets aanstoot.

Lange pijn heb ik nooit echt gehad. Maar het vervelendste lichamelijke gevoel is bijvoorbeeld als je voet slaapt. Gelukkig duurt dat maar even, als dat een chronische pijn zou zijn zou ik zo zelfmoord plegen. .
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
  zaterdag 17 juni 2006 @ 01:42:55 #140
The Taxman Cometh
pi_38936276
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 01:41 schreef teknomist het volgende:
Ik heb wel hevige pijnen gehad maar dat was meestal heel kort. Bijvoorbeeld als je tegen iets aanstoot.

Lange pijn heb ik nooit echt gehad. Maar het vervelendste lichamelijke gevoel is bijvoorbeeld als je voet slaapt. Gelukkig duurt dat maar even, als dat een chronische pijn zou zijn zou ik zo zelfmoord plegen. .
pussy!
jeuk vind ik trouwens erger dan pijn. en daar heb ik ook vaker last van.
gelukkig vroeger veel vaker dan nu
Gerrit Zalm: "Ik woon in Scheveningen en mijn chauffeur in Voorburg. Daarom duurde het even."
pi_38936324
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 01:41 schreef teknomist het volgende:

Man ik werd 1 keer wakker en toen sliepen m'n beide armen, ik kon ze dus alletwee niet meer bewegen . Toen heb ik me ene arm na 2 minuten gekronkel over m'n bedrand geworpen, minuut gewacht tot het bloed er weer inkwam, daarna die andere erover heen gedaan (dat is trouwens echt een cool gevoel, heb wel een periode gehad dat ik elke nacht wel zo'n slapende arm had... dat gevoel van bloed terug naar je arm is echt vet, je voelt het leven terugstromen zegmaar )
  zaterdag 17 juni 2006 @ 01:48:37 #142
The Taxman Cometh
pi_38936335
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 01:47 schreef Agiath het volgende:

[..]

Man ik werd 1 keer wakker en toen sliepen m'n beide armen, ik kon ze dus alletwee niet meer bewegen . Toen heb ik me ene arm na 2 minuten gekronkel over m'n bedrand geworpen, minuut gewacht tot het bloed er weer inkwam, daarna die andere erover heen gedaan (dat is trouwens echt een cool gevoel, heb wel een periode gehad dat ik elke nacht wel zo'n slapende arm had... dat gevoel van bloed terug naar je arm is echt vet, je voelt het leven terugstromen zegmaar )
topic voor uvt, wat denk jij, tekno?
pi_38936380
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 01:48 schreef TheWilliedockSaints het volgende:

[..]

topic voor uvt, wat denk jij, tekno?
uvt? Nee niks drugs...
Gewoon dat je op je arm ligt als je slaapt en dat dan het bloed afgekneld wordt....
pi_38936387
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 01:52 schreef Agiath het volgende:

[..]

uvt? Nee niks drugs...
Gewoon dat je op je arm ligt als je slaapt en dat dan het bloed afgekneld wordt....
Een slapende arm is wel vet. Gevoelloos en complete slapte. Maar dat is niet irritant.
Een slapende voet is echt erg. .
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
  zaterdag 17 juni 2006 @ 01:53:39 #145
The Taxman Cometh
pi_38936394
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 01:52 schreef Agiath het volgende:

[..]

uvt? Nee niks drugs...
in uvt genieten we ook op een hele normale, natuurlijke manier van lichamelijke drugs als endorfine en adrenaline
pi_38936402
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 01:53 schreef teknomist het volgende:

[..]

Een slapende arm is wel vet. Gevoelloos en complete slapte. Maar dat is niet irritant.
Ach kom op.... zo erg is dat toch ook weer niet... Dan vind ik slapende vingers/handen nog veel irritanter....
  zaterdag 17 juni 2006 @ 01:54:39 #147
The Taxman Cometh
pi_38936406
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 01:53 schreef teknomist het volgende:

[..]

ik zou willen dat mijn hoofd niet zoveel sliep
pi_38936408
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 01:53 schreef TheWilliedockSaints het volgende:

[..]

in uvt genieten we ook op een hele normale, natuurlijke manier van lichamelijke drugs als endorfine en adrenaline
Link?
  zaterdag 17 juni 2006 @ 01:55:34 #149
The Taxman Cometh
pi_38936416
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 01:54 schreef Agiath het volgende:

[..]

Ach kom op.... zo erg is dat toch ook weer niet... Dan vind ik slapende vingers/handen nog veel irritanter....
nee, want soms moet je gewoon lopen. als je voet of been dan slaapt is dat echt kut...en nog gevaarlijk ook heb ik wel eens gehoord
  zaterdag 17 juni 2006 @ 01:56:04 #150
The Taxman Cometh
pi_38936420
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 01:54 schreef Agiath het volgende:

[..]

Link?
use the fucking search!
pi_38936427
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 01:53 schreef TheWilliedockSaints het volgende:

[..]

Dat is niet UVT, maar SPT.
  zaterdag 17 juni 2006 @ 01:58:07 #152
The Taxman Cometh
pi_38936445
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 01:56 schreef teknomist het volgende:

[..]

Dat is niet UVT, maar SPT.
goed discussiepunt voor de volgende meet

endorfine kan ook bij SEX, CUL...KLB?
pi_38936466
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 01:56 schreef TheWilliedockSaints het volgende:

[..]

use the fucking search!
Vind alleen maar een oud topic... endorfine
  zaterdag 17 juni 2006 @ 02:03:19 #154
The Taxman Cometh
pi_38936501
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 01:59 schreef Agiath het volgende:

[..]

Vind alleen maar een oud topic... endorfine
probeer ook de SC reeks
  zaterdag 17 juni 2006 @ 02:33:23 #155
110737 Jim.Beam
Manwhore Lion
pi_38936825
Ik sta er altijd op zonder verdoving behandeld te worden, zo ook een keer 5 kiezen in 1, 3 dagen op bed gelegen.

Ergste was echter nog wel een honkbal met mach 3 in m'n testikels.
pi_42141135
Toen het hoofdje van mn kindje "stond!" ( bevalling dus)
Toen ik een oorontsteking had en de huisarts mn oor doorprikte.
Toen ik door mn rug was gegaan en ik niet kon liggen, zitten of staan. (Als ik dan een paar stappen probeerde te lopen kreeg ik krachtsverlies en zakte dan ineens door mn hoeven.)
Toen mn hand klem zat tussen de "potjes-wegzet-machine" op de kwekerij waar ik werkte en ik door de pijn vergat mn hand voor het "oog" te houden.
Of toen ik, op dat zelfde bedrijf, met mn pink perongeluk het ruwe binnengedeelte van het transportbandje raakte en daardoor mn pink meegetrokken werd om de ijzeren as heen.
The waves you made will always be
  dinsdag 26 september 2006 @ 14:36:58 #157
139295 DFDuo
Pepernoten!
pi_42141329
Trombose been.
  dinsdag 26 september 2006 @ 14:51:23 #158
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_42141683
Toen er in een ziekenhuis een aio mijn gebroken vinger probeerde te zetten (zonder verdoving) en daar 3 keer over gedaan heeft, toen ze het de vierde keer wou gaan proberen schijn ik hele lelijke dingen gezegd te hebben maar daar kan ik me niets van herinneren, na een verdoving heeft de orthopedisch dienstdoende chirurg een poging gewaagd en dat ging in 1 keer goed.
be nice or go away
pi_42141897
gat in me trommelvlies (gat ja, geen gaatje).... die voelde ik wel erg goed!

maar de pijn die ik me het best herinner was toen ik van de trap was gevallen (voet gebroken) en daarmee rustig door ben gelopen, had wel pij n maar het ging wel...
toen gingen we voetballen... en ik geef die bal een rotschop

of trouwens, toen die mercedes tegen me knie aanreed (ik op de motor) was ook geen leuke ervaring....

nee ik hou het bij me voet!

Correctie.... hoe kon ik het vergeten zijn..... gat in me lies, daardoor zat 1 van me ballen ergens daar waar bij een normaal mens de navel zit, dat wil ik nooit meer meemaken!
pi_42142038
Mijn kaak stond een beetje scheef, dus de kaakchirurg heeft hem eerst gebroken en toen weer goed gezet. Dat deed helemaal geen pijn ofzo hoor

Maar toen kwam het. Tijdens de operatie kreeg ik een beugel in mijn mond en die werd vastgezet dwars door mijn tandvlees zo'n 5 cm er door heen.

Toen mocht eindelijk mijn 'beugel' eruit. Nou ik wist niet wat me overkwam, zo zeer deed dat!
16 pinnen vast in mijn tandvlees en ik kreeg alleen een bananenvloeistof, een lichte verdoving dus. Nou die bananenvloeistof werkte echt niet en dat kwam helemaal in mijn keel terecht.

Nou 16 keer trokken ze die pinnen eruit. Dat deed ZOO zeer! Er moet iets fout zijn gegaan met de verdoving, kan niet anders!

En die assistente maar zeggen: 'ja dat doet heel even pijn! Het is zo klaar!'
Noot noot.
  dinsdag 26 september 2006 @ 15:22:02 #161
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_42142376
Vergeleken met het meeste wat ik hier lees heb ik geloof ik nog niet zoveel pijn gehad geloof ik, maar de vraag wat wat je ergste persoonlijke pijnervaring was, dus....

de verdoving die indertijd in mijn voet werd gezet omdat er wild vlees weggeknipt moest worden bij mijn ingegroeide teennagel...damn net alsof ze een botte breinaald door je voet heen steken (ik was toen 11 geloof ik)!!! Is drie keer gebeurd binnen een jaar, echt feest

En elke winter krijg ik geheid bijholteontstekingen, en aangezien je tandzenuwen daar vlak bij zitten...een bek vol met wortelkanaal behandelingen, voor je gevoel. Trouwens, die keer dat ze mijn wortelkanaal leeghaalden omdat ie echt ontstoken was, pakte de verdoving niet goed, ik zeg au, tandarts spuit me nog drie keer bij, hielp weinig
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
  dinsdag 26 september 2006 @ 15:28:54 #162
10785 Smots
The Angriest Dog In The World
pi_42142554
Boven het logeerbed van mijn ouders hing vroeger zo'n jofele zonnehemel.
Leek me leuk om er ook een keer onder te gaan. Enthousiast als ik was draaide ik dat ding meteen op de volle tijdsduur: een uur! Het was overigens de eerste keer dat ik onder zo'n ding ging, dus ik was nog redelijk wit. En ja hoor: in slaap gevallen. In plaats van netjes op tijd wakker te worden en na een minuut of tien eronder uit te gaan heb ik dus een VOL uur liggen sudderen.
*AUW*
Die avond ging ik weer terug naar huis en omdat 's avonds mijn hele voorkant enorm pijn deed wilde ik er graag iets 'verzachtends' op smeren. Ik doorzocht mijn kamer en ik vond een flacon bodylotion.
Gretig kneep ik een flinke kwak van het (hopelijk) verkoelende spul op mijn borst en begon driftig te smeren.
Ja, alleen jammer dat het van die cheap-ass body lotion was met alcohol erin.....
Die avond wist ik een héél klein beetje hoe deze man zich moet hebben gevoeld:

Mijn huisgenoot hoorde me trouwens zo hard schreeuwen van de pijn dat 'ie de trap op kwam rennen om te zien wat er aan de hand was.
The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
  dinsdag 26 september 2006 @ 15:47:22 #163
60847 Rampestamper
Fabricati diem, punc!
pi_42143049
Ik heb als kind ook veel last gehad van migraine. Elke drie maanden was ik wel een keer een hele week te ziek om ook maar iets te kunnen. Alles wat je doet herinnert je dan aan de enorme pijn in je hoofd. Niets kunnen eten, niets kunnen doen, niets kunnen zien omdat liggen in het donker het minst pijn doet... geen pretje.

Maar op 1 staat toch wel de periode dat ik een bijbal-ontsteking had. Het voelt alsof er een gloeiend hete naald in je testikel wordt gestoken en er niet meer uit wordt gehaald. Ik had eerst een week zo rond gelopen maar op een gegeven moment hield ik het echt niet meer van de pijn en ben naar de dokter gegaan. Die gaf me gelukkig een of andere peniciline-kuur waardoor de ontsteking in ieder geval over gegaan is. Ik heb echter nog wel weken pijn in m'n bal gehad, vooral als er iets getild moest worden. Het is nu zo'n 5 jaar geleden maar als ik bijvoorbeeld een dag wat dingen heb rondgesjouwd krijg ik geheid weer last van m'n bal en moet ik het echt twee dagen rustig aan doen.
De zin van het leven, is het leven zin geven.
  dinsdag 26 september 2006 @ 16:42:18 #164
128976 dubidub
Fritür ist krieg!
pi_42144582
Toen ik een voorhoofdholte ontsteking had, in combinatie met verkrampte nekspieren. 6 weken plat gelegen van de hoofdpijn
pi_42144641
Toen ik nog een klein PAA-tje was, had ik een kyste in mijn hoofd
Mijn ouders begonnen zich zorgen te maken toen ik een rode, opgezwollen plek op mijn hoofd kreeg en gingen naar de huisarts.
De beste man constateerde een ontsteking, en sneed het geirriteerde gedeelte zonder verdoving maar even weg.

Niet alleen een heel foute diagnose van de huisarts, ook een nogal pijnlijk (lett. en fig.) voorval voor mij.
  dinsdag 26 september 2006 @ 16:49:31 #166
120048 boekenworm
Vastgeroest aan letters
pi_42144733
Verbrijzelde pols
Denkt teveel, is te gelukkig en leeft teveel
pi_42145139
Die kater van afgelopen week.. poe.
Ik drink nooit meer.
pi_42146929
Trap van een paard
pi_42147242
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 15:28 schreef Smots het volgende:
Boven het logeerbed van mijn ouders hing vroeger zo'n jofele zonnehemel.
Leek me leuk om er ook een keer onder te gaan. Enthousiast als ik was draaide ik dat ding meteen op de volle tijdsduur: een uur! Het was overigens de eerste keer dat ik onder zo'n ding ging, dus ik was nog redelijk wit. En ja hoor: in slaap gevallen. In plaats van netjes op tijd wakker te worden en na een minuut of tien eronder uit te gaan heb ik dus een VOL uur liggen sudderen.
*AUW*
Die avond ging ik weer terug naar huis en omdat 's avonds mijn hele voorkant enorm pijn deed wilde ik er graag iets 'verzachtends' op smeren. Ik doorzocht mijn kamer en ik vond een flacon bodylotion.
Gretig kneep ik een flinke kwak van het (hopelijk) verkoelende spul op mijn borst en begon driftig te smeren.
Ja, alleen jammer dat het van die cheap-ass body lotion was met alcohol erin.....
Die avond wist ik een héél klein beetje hoe deze man zich moet hebben gevoeld:
[afbeelding]
Mijn huisgenoot hoorde me trouwens zo hard schreeuwen van de pijn dat 'ie de trap op kwam rennen om te zien wat er aan de hand was.
Rage Against The Machine
*check mijn avatar
pi_42147584
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 15:28 schreef Smots het volgende:
Ik sliep een uur onder de zonnehemel om vervolgens een alcoholhoudende vloeistof op mn verbrande lijf te smeren kekek
Als ik zoiets zou doen zou ik naast schreeuwen echt ontzettend hard om mezelf lachen hoe dom bezig ik wel niet ben , bij mij gaat meestal enorme pijn gepaard met enorm gelach omdat ik gewoon dom bezig was
  dinsdag 26 september 2006 @ 19:01:22 #171
153991 roque79
nog geen ondertiteling
pi_42147866
jeuk over mijn hele lichaam tijdens mijn zwangerschap, ik had zwangerschapscholestase een galstuwing in de galwegen binnen de lever .
Ergste periode ooit, jeuk is echt gekmakend.
Neem je dromen eens mee de dag in..
  dinsdag 26 september 2006 @ 19:11:06 #172
155158 Pascal86
Volvo for life
pi_42148107
toen ik 7 was mijn hoofd gestoten in een zwembad tegen een glijbaan aan (katjes kelder, oosterhout)
ik weet nog wel dat ik bloede als een rund, maar dat was niet het pijnlijkste, de verdoving in het zieken huis wel, een naald van 10 CM ofzo en die dokter maar blijven duwen in mijn voorhoofd.
Because they will last that long.
pi_42148366
Kokende soep over mijn been gevallen... de vellen hingen er bij Uitgeschreeuwd van de pijn. Gelukkig is alles volledig hersteld zonder enkele littekens, vraag me niet hoe dat kan.
Ik support gevallen topclubs!
  dinsdag 26 september 2006 @ 19:20:59 #174
82207 Chokeme
DIY Viroloog
pi_42148466
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 18:23 schreef Dromenvanger het volgende:
Een oor-ontsteking.

Zoveel pijn heb ik nooit gehad. Een oor-ontsteking waarbij het pijn-scheuten waren waar zelfs de kruisiging van Jezus een voorbeeld aan kan nemen

Die pijn was onverdraagzaam, ik schreeuwde het van binnen uit van de pijn.

Heeft een paar dagen geduurd, juiste medicatie gekregen. En sindsdien nooit meer last van gehad.
Geldt ook voor mij, alleen bij mij duurde het een flinke maand en ik ben er des tijds bijna aan overleden niet echt een heldhaftige dood
It's okay to be white
pi_42150628
ehm...

oorontsteking van laatst, niet te harden.
pi_42150914
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 15:04 schreef Limsdealer het volgende:
Op een namiddag kreeg ik plotseling een lichte buikpijn. Niets bijzonders, dacht ik, dat gebeurde wel vaker. Normaal ging ik dan wat liggen tot de pijn vanzelf overging. Maar de pijn verminderde niet, maar werd alsmaar erger om tenslotte ondraaglijk te worden. Mijn moeder wilde met me naar de kliniek gaan, maar dat weigerde ik want heb daar nare herinneringen aan. Het werd avond en ik ging slapen, in de hoop dat het de volgende dag beter zou gaan.

Maar de volgende morgen werd ik wakker met de vreselijkste buikpijn ooit. Uren lag ik te kermen. Had ik toen een vuurwapen gehad, dan was ik er zo goed als zeker niet meer geweest. Ik wilde maar een ding op dat moment: onmiddellijk doodgaan. Ik zei tegen mijn moeder dat ze me met een hamer een enorme klap op mijn hoofd moest geven, kwestie van dood te gaan of op zijn minst bewusteloos te zijn, wat ze natuurlijk niet deed.

Merkwaardig genoeg verminderde de pijn sterk toen ik in bad ging liggen. Zo hield ik het een aantal uren uit. Maar van zodra ik uit het water ging kwam de pijn onmiddellijk terug. Met veel moeite ben ik dan toch maar naar de kliniek gebracht. Heb daar onmiddellijk een sterke pijnstiller ingespoten gekregen. Ze hebben dan met een soort machientje waarmee ze het lichaam kunnen doorzien vastgesteld dat ik een appendicitis had.
Jezus, hier heb ik even om gelachen
pi_42151181
Het ergste wat ik me kan herinneren is dat ik verkouden met het vliegtuig ben gegaan.
Toen het vliegtuig steeg ging er allemaal lucht uit de holte achter me trommelvlies.
Bij het landen ging het er alleen niet meer in.
Ik dacht dat iemand een bankschroef op me hoofd had gezet!!
Maakten we nog een tussenlanding ook. Eenmaal weer hoog in de lucht nergens last van.
Weer terug op Schiphol was ik helemaal versufd. Hoorde vrij weinig meer en probeerde om lucht in die holtes te krijgen door uitvoerig te gapen. Dit lukte niet echt goed en als het een keer lukte dacht ik dat mijn trommelvlies in 2 stukken scheurde.
Na 3 dagen ging dat gevoel gelukkig weg en kon ik weer normaal horen.

Nu ben ik een beetje bang om te vliegen.
Meedoen is belangrijker dan winnen!
pi_42151470
Toen ik 5 was zat ik bij een klasgenootje achter op de fiets en daar lazerde ik af.Mijn arm deed pijn en ik kon hem niet meer bewegen.Gebroken dus en dat kriebelt niet.

Toen ik 9 was met bokje springen tijdens gym tegen de bok geknald.Volgende dag was 1 van mijn ballen rood en deed een beetje zeer.Volgens de dokter was het een bijbal onsteking.Ik kreeg een smerige peniciline en ik moest ijs op mijn bal leggen.
Dt was op donderdag.Ik werd echter zieker en zieker en die zondag daarop wilde ik op staan om te plassen en toen ik heb ik de hele straat bij elkaar geschreeuwd van de pijn.Die werd gelukkig minder toen ik weer ging liggen.De arts die weekenddienst had woonde tegenover ons en verwees mij naar het ziekenhuis waar ik gelijk geopereerd ben.De bijbal ontsteking was namelijk een gedraaide bal en dat ding was inmiddels afgestorven.(dus ja ik heb er nog maar 1)

Ik heb een hekel aan de tandarts,maar ik heb een keer met dusdanige kiespijn rondgelopen dat ik blij was dat ik heen mocht.Ik had tranen in de ogen van de pijn.De wortelkanaalbehandeling was niet half zo pijnlijk als die kiespijn.

Die splinter hout onder mijn nagel vorig jaar vond ik ook niet echt lekker voelen trouwens.

[ Bericht 10% gewijzigd door RealZeus op 26-09-2006 21:07:19 ]
pi_42152697
Ik heb eigenlijk nog nooit iets ernstigs gehad. Nog nooit iets gebroken of gekneusd. Nooit zieker geweest dan een griepje met wat overgeven. Enige wat ik mij kan herinneren is uit een boom vallen en een kleine minuut geen lucht meer krijgen omdat ik mijn rug was gevallen. Daarnaast was verkouden in het vliegtuig ook een hel tijdens de afdaling van 20 minuten lang. Eigenlijk pussy shit als ik het vergelijk met de dingen die ik hier lees.
  dinsdag 26 september 2006 @ 21:33:40 #180
86921 DOGMAN
little teenage whore
pi_42152913
ik zie dus nergens verhalen over het krijgen van kinderen
waarmee die mythe dus ook weer uit de wereld is
bloemen, daar hou ik van!
pi_42153615
Zo ik lees best erge dingen.. Zelf heb ik eigenlijk nooit iets ernstigs gehad, een beetje zoals Kevanovitch zegt. Mijn 2 ergste dingen waren 1 de afdaling met een vliegtuig -altijd maar weer- telkens daarna heb ik ook een zware oorontsteking dus het zal wel iets met m'n oren zijn. Had vroeger ook vaak oorontsteking en dat is een rottige pijn. Mijn 2e ding was dat mijn pink was gebroken en dat die toen rechtgezet moest worden! AUW!
pi_42153757
Een zenuwontsteking in een kies, sterke pijnstillers hielpen niet, alleen ijskoud water in mijn mond werkte een beetje. Ik weet nog wel dat ik met een flesje water in mijn hand naar de tandarts ging, heb er ook nog nooit zo naar uitgekeken om naar de tandarts te gaan als toen

En een vrij zware ontsteking aan mijn nieren, ik kon net in een bepaalde houding zitten of liggen zodat het wat minder pijn deed. Ik was erg blij toen de antibiotica gingen werken, het duurde alleen een paar dagen voordat dat gebeurde
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
  dinsdag 26 september 2006 @ 22:02:51 #183
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_42153974
ik denk dat dat was toen ik eengat in mijn hoofd had, en er kwam/kon niemand helpen. uiteindelijk kwam er gelukkig eenbekende langs
ook de keer dat ik om niets op mijn bek geslagen ben in the middle of nowhere deed nogal pijn, gelukkig verdooft alchohol (mits het in je bloed zit)
en nu heb ik een oorontsteking, ook niet echt prettig.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  dinsdag 26 september 2006 @ 22:03:05 #184
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_42153983
Van m,n driewieler gevallen toen ik nog een klein lief kangeroetje was
  dinsdag 26 september 2006 @ 22:05:49 #185
82207 Chokeme
DIY Viroloog
pi_42154091
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 20:45 schreef dramslag het volgende:
Nu ben ik een beetje bang om te vliegen.
Dat zie ik ook niet echt zitten, nadat ik 1 keer flink oorontsteking heb gehad heb ik er na de tijd altijd wel een beetje last van gehad, de bedoeling is dat ik volgend jaar ga vliegen maar ik weet het nog niet..
It's okay to be white
pi_42154268
quote:
Ik had in 1 behandeling 13 gaten te vullen zonder verdoving. Beat that.
:)
pi_42154325
Achteruit een boom gevallen met m'n rug in het prikkeldraad en dan vervolgens nog zo'n 25 CM naar beneden schuiven (met prikkeldraad in m'n rug) omdat ik nog niet bij de grond was. Eigenlijk viel de pijn wel mee, heb er nu alleen nog littekens van.
Pain is temporary, pride is forever
  dinsdag 26 september 2006 @ 22:13:17 #188
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_42154334
oja, de keer dat mijn teen half doormidden lag (dus van het puntje richting hiel), dwars door mijn teennagel heen voelde ook niet echt prettig, zeker niet om dat ik daar pas 15 minuten later achter kwam toen ik het water uitkon,
vooral de jodium, toen heeft die arme oude mevrouw van de EHBO toch flink wat gescheld gehoord.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  Moderator / Miss SHO dinsdag 26 september 2006 @ 22:16:13 #189
22592 crew  Ole
pi_42154447
-nagel eraf na val van fiets..
-migraine
-ontsteking na verwijderen verstandskies
Kan niet kiezen...

Gek genoeg deed mijn gebroken arm eigenlijk niet zoveel pijn.. (kwam later)
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_42154655
Schouder uit de kom, geen pretje...
Pols breken, beide botten, hand was naast de pols geschoven, ook geen pretje
Enschede, onze stad! ons domein!
  dinsdag 26 september 2006 @ 22:25:16 #191
157178 framboos
fris en fruitig
pi_42154810
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 01:05 schreef DuchessX het volgende:
Toen het vorig jaar zomer in mijn rug schoot (Sacro-iliaalgewricht).
Ik ben buiten bewustzijn geraakt van de pijn, op de badkamervloer gevallen. Daarna had ik ook nog eens een zware hersenschudding. En mijn urine laten lopen.

Ik heb 3 uur op de badkamervloer gelegen omdat ik me NIET kon bewegen; het deed te veel pijn.

Ik heb best wel eens flinke pijn gehad maar dit sloeg echt alles.
Ik heb een vrij hoge pijngrens, maar dit slaat inderdaad echt alles. Toen bij mij het sacro illiaal gewricht wegschoot ben ik ook buiten bewustzijn geraakt van de pijn. Hels! Ik heb ook een paar uur op de vloer gelegen en bedacht wat ik in godsnaam moest doen, ik kon niet bij mijn telefoon, ik wist echt niet hoe ik op zou moeten staan. Ik heb zware pijnstillers gekregen en me 2 weken niet kunnen bewegen en nachten lang wakker gelegen van de pijn toen ik weer langzaam aan kon lopen. Maar het moment dat er erin schoot en ik out ging... ik heb echt nog nooit zoveel pijn gehad. En ik ben echt geen watje!
pi_42154862
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 22:16 schreef Ole het volgende:
-nagel eraf na val van fiets..
-migraine
-ontsteking na verwijderen verstandskies
Kan niet kiezen...

Gek genoeg deed mijn gebroken arm eigenlijk niet zoveel pijn.. (kwam later)
Botbreuken vond ik ook veel minder pijnlijk dan andere dingen...
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
pi_42155217
ik vond de bevallingen anders wel behoorlijk pijn doen!
lekker, die rugweeen.
hoewel die onstken wortelpunt langer en me echt deed janken van de pijn.
lang leve de ibu600! ( wat nou 3 doses per dag???)
  Moderator / Miss SHO dinsdag 26 september 2006 @ 22:54:28 #194
22592 crew  Ole
pi_42155630
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 22:26 schreef Vava het volgende:

[..]

Botbreuken vond ik ook veel minder pijnlijk dan andere dingen...
Het was dan ook geen open breuk, dat lijkt me echt minder
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  dinsdag 26 september 2006 @ 22:59:46 #195
62210 Double-U
Yeah I'm a girl
pi_42155825
Een injectie in mijn pas geopereerde knie omdat ie niet meer wou buigen.
Arts: 'Ik prik wel door het litteken, dan heb je niet nog een gat.' En daarna begon hij met die naald in m'n geopereerde knie te wroeten.
Kon wel janken !!!
Nee hoor, mijn hond bijt niet .... hij knuffelt je dood!
pi_42155910
Ohja ik heb ook nog een anker op mijn duim gehad
pi_42156217
Laatst blaasontsteking.

Ik ben echt niet kleinzerig, maar ik gilde het elke keer weer uit. Gelukkig mocht ik langskomen bij de avonddokter en kreeg ik meteen medicijnen mee. Was na een dag al veel minder.
Tralalalaaa
  dinsdag 26 september 2006 @ 23:13:27 #198
50691 Christiaan
Futue te ipsum
pi_42156321
Al drie keer knie uit de kom gehad, en hem er dan weer intrekken . Oja, nierstenen zijn ook NIET tof.
Op maandag 9 november 2009 12:25 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Dat interesseert GroenLinks voor geen meter, ze zien je als een wandelende zak euro's waar ze handig een tap in kunnen drukken voor hun socialistische hobbies.
pi_42156469
Ik kan me nog herinneren dat:
- ik was 10 jaar ofzo, en we (ouders, broertjes en zusjes) zaten in een vakantiehuisje op Texel, die had hele mooie schuifdeuren en een prachtig kippenhok in de tuin. Ma zei dat ik en mn zusje eieren mochten gaa rapen, dus wij rennen keihard naar buiten maar ik vergat dat er nog glas tussen zat. Ben ik dwars door de schuifdeur heengerend
Allemaal glasscherven in m'n haar en ik keihard brullen Hoe dat voelde weet ik niet meer
Ik heb de littekens nog

-ik was nog jong, zeg 12 jaar, ik kom de tuin binnen, de achterdeur is open en ik zie een bekende in ons huis. Ik ren naar binnen, maar struikel over de (hoge) drempel en ga ol op m'n plaat op de vloer. Dokter erbij, hechting gezet en het litteken zie je nog
Children of the night. What music they make.
  woensdag 27 september 2006 @ 00:31:52 #200
10785 Smots
The Angriest Dog In The World
pi_42158390
Oh ja, dat was ik bijna vergeten.
Heb ook een keer een ruggeprik gekregen van een AiO (arts in opleiding) die niet goed wist waar 'ie precies moest prikken.
In plaats van tussen de wervels door zat deze fijne man gewoon heel hard met een dikke naald tegen mijn ruggewervels te duwen.
De uitdrukking "Ik kon wel janken" was op dat moment niet meer op mij van toepassing, want ik lag ook daadwerkelijk te janken op bed.
Tot overmaat van joechei deed deze heerlijke man het zo ontzettend goed dat hij maar liefst drie keer moest prikken alvorens hij genoeg ruggemergvocht had.
The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')