Een PAARD? Die op je been viel? Ik neem aan dat je erop reed en het paard op je viel toen je er zelf afviel?quote:Toen er een paard bovenop mijn been viel deed dat wel even pijn
Een oorontsteking is inderdaad zo'n vuile gemene pijn. Heb ik ook wel eens gehad, zo erg dat ik helemaal gek werd. Maar het viel in het niets bij die verdomde kaakontsteking. Ik wilde gewoon platgespoten worden in het ziekenhuis om maar van de pijn af te zijn.( dat kon uiteraard niet)quote:Een gigantische oor-ontsteking. Verschrikkelijke pijn. Gigantische pijn.
Klinkt bekend, ik had alleen het geluk dat ik hem voelde springen maar na een uurtje kermen de pijn wel redelijk gezakt was en ik weer vrolijk in slaap viel.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 18:25 schreef WeirdMicky het volgende:
Blindedarmontsteking...voor en na de operatie. Heb er namelijk 5 dagen mee rond 'gelopen', doktoren gooiden het op examenstress.
quote:Een tandarts die de verdoving verkeerd plaats bij het trekken van een kies
AUW!!!!!quote:in de fik vliegen
Hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 18:33 schreef kievit19 het volgende:
in de fik vliegen , 30% 1ste graads verbranding en 8% 2e graads verbranding (van totale lichaamsoppervlak)
bbq ongelukje, ik had niks in de gaten , en een vriend van me gooide benzine op de bbq, toen ik omkeek keek ik recht in de steekvlam (en de benzine nevel die meekwam dus) en zo ben ik in de fik gevlogen, lang leve het zwembadje wat ik eigenlijk al 2 weken eerder op had moeten ruimen,quote:Op dinsdag 13 juni 2006 18:34 schreef splendor het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat voor elkaar?
Nog iets van te zien trouwens? Of last van..
Nou, was eigenlijk heel knulligquote:Op dinsdag 13 juni 2006 18:23 schreef missDemeanor het volgende:
Een PAARD? Die op je been viel? Ik neem aan dat je erop reed en het paard op je viel toen je er zelf afviel?
Oh verrek ja, heb je al ooit eens verteld in een soortgelijk topic.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 18:36 schreef kievit19 het volgende:
[..]
bbq ongelukje, ik had niks in de gaten , en een vriend van me gooide benzine op de bbq, toen ik omkeek keek ik recht in de steekvlam (en de benzine nevel die meekwam dus) en zo ben ik in de fik gevlogen, lang leve het zwembadje wat ik eigenlijk al 2 weken eerder op had moeten ruimen,
maar je ziet het nu eigenlijk alleen nog maar als ik me niet in heb gesmeerd en in de zon ga zitten
voor de liefhebbers : dit was verbrand: gezicht, armen, borst ,buik, en mijn enkels
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 18:36 schreef kievit19 het volgende:
[..]
bbq ongelukje, ik had niks in de gaten , en een vriend van me gooide benzine op de bbq, toen ik omkeek keek ik recht in de steekvlam (en de benzine nevel die meekwam dus) en zo ben ik in de fik gevlogen, lang leve het zwembadje wat ik eigenlijk al 2 weken eerder op had moeten ruimen,
maar je ziet het nu eigenlijk alleen nog maar als ik me niet in heb gesmeerd en in de zon ga zitten
voor de liefhebbers : dit was verbrand: gezicht, armen, borst ,buik, en mijn enkels
komt allemaal op hetzelfde neerquote:Op dinsdag 13 juni 2006 18:39 schreef babba het volgende:
[..]
Moet dat niet "geinteresseerden" o.i.d. zijn
Die ibu's had ik ookquote:Op dinsdag 13 juni 2006 18:19 schreef missDemeanor het volgende:
De ergste pijn die ik ooit heb gehad was toen ik een kaakholte-ontsteking had. Het was een doffe langdradige pijn die een paar dagen lang aanhield.
De rechterhelft van mijn hoofd bonkte helemaal; mijn jukbeen en het stuk kaak waar het ontstoken was klopten ononderbroken door, veelal met mijn hartslag mee. Eigenlijk deed de hele rechterkant van mijn hoofd zeer. Het deed zo'n pijn dat ik zelfs dacht dat het aangezichtspijn was en dat het nooit meer over zou gaan. In dat geval had ik mezelf echt van kant gemaakt; zo erg was de pijn dat ik niet meer wist wat ik moest doen.
Ik heb 4 dagen op een soort ibuprofen-poeder van Brufen (600 mg!!) geleefd: je mocht er geloof ik 6 per dag innemen en elke keer als er 3 uur verstreken waren nam ik weer een nieuwe dosis.
Het was echt de verschrikkelijkste pijn die ik ooit heb gehad.
Bij iedereen is pijn anders, of je nou kleinzerig bent of niet. Maar wat was je de aller-aller ergste pijn? Ik ben benieuwd of ik een aansteller ben![]()
ik werd meteen platgespoten met methadonquote:Op dinsdag 13 juni 2006 18:44 schreef Skv het volgende:
[..]
Die ibu's had ik ook
Word je lekker wazig van.. Verdoving als voor een olifant.
wow.. lekkere dokters, daar kun je aan dood gaan toch als je er niet op tijd mee komt, kan er toch darm perforatie optreden? en daaropvolgend bloedingen etc?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 18:25 schreef WeirdMicky het volgende:
Blindedarmontsteking...voor en na de operatie. Heb er namelijk 5 dagen mee rond 'gelopen', doktoren gooiden het op examenstress.
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 18:46 schreef SilentSimon het volgende:
Mijn verstandskies moest eruit in het ziekenhuis, komen ze met zon dremel aanzetten om het eruit te frezen oid, deed mn verdoving het nog niet
Je kunt er in ieder geval buikvliesontsteking van krijgen wat binnen 24 uur dodelijk kan zijn. Maar waarschijnlijk wel meer enge dingen.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 18:46 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
wow.. lekkere dokters, daar kun je aan dood gaan toch als je er niet op tijd mee komt, kan er toch darm perforatie optreden? en daaropvolgend bloedingen etc?
OMFGquote:Op dinsdag 13 juni 2006 18:48 schreef Zwansen het volgende:
Toen ik heel hard aant neuken was en mn apparaat ineens dubbelklapte.![]()
Tell mequote:Op dinsdag 13 juni 2006 18:56 schreef longinus het volgende:
verbranden van mijn been aan een hete uitlaat terwijl ik in het prikkeldraad vastzat.
Hehe, toen ik tijdens het sexen op zn hondjes werd genomen en vriendjelief hem ineens per ongeluk in mijn aarsje boorde.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 18:48 schreef Zwansen het volgende:
Dat was bijna gebeurd. De chirurg vertelde me na de operatie dat het veel meer ontstoken was dan ze hadden verwacht. Vandaar heb ik ook een aardig groot litteken eraan overgehouden. De pijn als je moet overgeven na het ontwaken uit de narcose heb ik - gelukkig - nooit meer meegemaakt.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 18:46 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
wow.. lekkere dokters, daar kun je aan dood gaan toch als je er niet op tijd mee komt, kan er toch darm perforatie optreden? en daaropvolgend bloedingen etc?
Crossen op een crossmotor in de duinen, een heuveltje een beetje beroerd genomen en ik viel in het prikkeldraad welke was geplaatst om personen buiten het natuurgebied te houden. (ik was daar dus net buiten)quote:
Auw.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:18 schreef longinus het volgende:
[..]
Crossen op een crossmotor in de duinen, een heuveltje een beetje beroerd genomen en ik viel in het prikkeldraad welke was geplaatst om personen buiten het natuurgebied te houden. (ik was daar dus net buiten)
Ik viel en kwam onder de motor te liggen en omdat het mooi weer was had ik een korte broek aan.
De uitlaat kwam exact op mijn been terecht en omdat de motor wel erg zwaar was kreeg ik hem niet meteen weg.
Gevolg dat mijn been van mijn kruis tot mijn enkel verbrand was
aawh das ook echt kut héquote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:18 schreef longinus het volgende:
[..]
Crossen op een crossmotor in de duinen, een heuveltje een beetje beroerd genomen en ik viel in het prikkeldraad welke was geplaatst om personen buiten het natuurgebied te houden. (ik was daar dus net buiten)
Ik viel en kwam onder de motor te liggen en omdat het mooi weer was had ik een korte broek aan.
De uitlaat kwam exact op mijn been terecht en omdat de motor wel erg zwaar was kreeg ik hem niet meteen weg.
Gevolg dat mijn been van mijn kruis tot mijn enkel verbrand was
Godver, nu loop ik de rest van de avond met een stijve rond...quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:51 schreef MUUS het volgende:
Toen er tergend langzaam een drain uit mijn borst getrokken werd die aan de binnenkant van mijn tepel vastzat.
Ik heb een halve dag nog apatisch liggen staren.
Je moet ook de woordjes tussen 'tergend langzaam' 'borst' en 'tepel' even lezen.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:53 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Godver, nu loop ik de rest van de avond met een stijve rond...
Vooral die woorden deden het hem hoor...quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:59 schreef MUUS het volgende:
[..]
Je moet ook de woordjes tussen 'tergend langzaam' 'borst' en 'tepel' even lezen..
Wow! Dat klinkt vrij ernstigquote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:23 schreef Hagelkaas het volgende:
Herpes Stomatitis.. Lippen, mond, keel en slokdarm onder de enorme koortsblazen en na verloop van tijd gaat dat over in zenuwpijnen op al die plekken. Op een gegeven moment lag ik echt te kronkelen van de pijn en heb ik zelfs mijn infusen eruit getrokken terwijl ik uit mijn ziekenhuisbed flikkerde van de pijn. Na een tijdje hingen er gewoon dode stukken vlees aan mijn wangen omdat alles afstorf. Van 70 naar 55 kilo in anderhalve maand, uitgedroogd en niet in staat om iets te eten (Gruwelijke pijn als ik iets binnen probeerde te krijgen). Aan het einde kon ik mijn eigen beker met melk niet meer optillen
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 18:48 schreef Zwansen het volgende:
kon je door aan je tepel te sabbelen de inhoud van de drain terugzuigen?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:51 schreef MUUS het volgende:
Toen er tergend langzaam een drain uit mijn borst getrokken werd die aan de binnenkant van mijn tepel vastzat.
Verschillende mensen hebben een verschillende pijngrens. Wat voor de een al verschrikkelijk pijnlijk is, voelt de ander niet eens.quote:Op woensdag 14 juni 2006 00:15 schreef Geerd het volgende:
Wat een pijn kan een mens hebben, keer flink teen gestoten paar dage nie lope, schuiferd gemaakt met de brommer, en oorontsteking.
Maar das nouw niet zo boeiend dan wat ik hier allemaal lees voor pijn tering,
Whaha mietje....quote:Op woensdag 14 juni 2006 13:11 schreef MidnightRambler het volgende:
Ik denk die keer dat ik een behandeling bij de tandarts heb ondergaan zonder enige verdoving.. dat boren is goed pijnlijk..
k heb nog nooit een verdoving gehad bij borenquote:Op woensdag 14 juni 2006 13:11 schreef MidnightRambler het volgende:
Ik denk die keer dat ik een behandeling bij de tandarts heb ondergaan zonder enige verdoving.. dat boren is goed pijnlijk..
Heee herkenbaarquote:Op woensdag 14 juni 2006 09:05 schreef HyperDevil het volgende:
..
Osgood Schlatter aan beide knieen.. ongeveer 3 jaar last van gehad (niet kunnen sporten en lang stukken lopen).
Ik ben geen kerel maar het lijkt mij ook een niet al te plezierig gevoelquote:Op woensdag 14 juni 2006 17:00 schreef Refragmental het volgende:
M'n ergste pijn... die kut niersteen van een jaar terug.
Wakker worden van de pijn in je buik en ballen.
Naar de WC strompelen en daar bijna out gaan van de pijn. Het werd kompleet zwart voor m'n ogen. Niemand thuis uiteraard, m'n ouders waren op vakantie.
De angst die ik toen had om daar bewusteloos te raken zonder dat er hulp zou zijn was echt gigantisch. Heb me een broek en t-shirt half aangetrokken en ben naar de achterbuurvrouw gelopen die me naar de EHBO heeft gebracht (dacht namelijk eerst dat het een gesprongen blinde darm was).
Bleek "gelukkig" een niersteentje te zijn.
De pijn kun je als kerel het beste omschrijven als iemand die constant tussen je benen in blijft trappen bij iedere beweging die je maakt. En hard!!
Boren was ook niet het enige.quote:Op woensdag 14 juni 2006 13:15 schreef Luukzor het volgende:
[..]
Whaha mietje....![]()
Ik hoop voor je dat het daarbij blijft![]()
Autsj ja, ook mijn ergste pijn met stip op nummer 1. Was dat erger dan bevallen?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:51 schreef MUUS het volgende:
Bevallen is van niemand een hobby en kaakchirurgen en tandartsen zijn al helemaaaaal niet grappig! Ik beval liever dan dat ik naar de tandarts ga, maar dat is meer omdat ik dan overgeleverd ben aan één of andere psycho met een boor in zijn klauwen en om de één of andere reden vind ik dat niet zo tof.quote:Op donderdag 15 juni 2006 01:37 schreef Xennia het volgende:
[..]
Autsj ja, ook mijn ergste pijn met stip op nummer 1. Was dat erger dan bevallen?
Verder hebben zowel tandarts als kaakchirurg mij getraumatiseerd voor het leven: 5 wortelkanaalbehandelingen, 3 verstandskiezen uit mijn tandvlees gesneden, mijn gehemelte opengesneden ivm ontstekingen
Een dochterquote:Op donderdag 15 juni 2006 01:49 schreef MUUS het volgende:
[..]
Bevallen is van niemand een hobby en kaakchirurgen en tandartsen zijn al helemaaaaal niet grappig! Ik beval liever dan dat ik naar de tandarts ga, maar dat is meer omdat ik dan overgeleverd ben aan één of andere psycho met een boor in zijn klauwen en om de één of andere reden vind ik dat niet zo tof.
Mijn eerste drain werd er door een zuster uitgetrokken. Ze waarschuwde dat het pijn kon doen en dat veel mensen haar in een reflex al geslagen hadden.
Het deed zeer, maar het viel me reuze mee. De zuster was heel verbaasd dat ik niet op zijn minst had gescholden. Even tandjes op elkaar voor nummer twee.
De tweede drain zat dus vast en die werd er door een. stagiaire
. uitgetrokken die in haar
. paniek
. maar heel langzaam ging trekken, omdat ze dacht dat dat minder pijn zou doen.
Ze is ter plekke helemaal de tering in gescholden door die zuster: "TREK GODVERREDOMME DOOR, TRUT!" en al mijn zaalgenoten hebben de hele dag niet tegen me durven praten..
Nee, doe mij maar een dochter...
dat van die tandarts had ik ook eensquote:Op dinsdag 13 juni 2006 18:33 schreef babba het volgende:
- Oorontsteking is echt te erg vlak voor hij gaat "knappen". Aantal keren meegemaakt.
- Een tandarts die de verdoving verkeerd plaats bij het trekken van een kies
Ging bevallen en de ontsluiting niet wilde opschieten....quote:Op dinsdag 13 juni 2006 18:19 schreef missDemeanor het volgende:
De ergste pijn die ik ooit heb gehad was toen ik
Ja hoor, dankjewelquote:Op donderdag 15 juni 2006 21:46 schreef Dromenvanger het volgende:
Wowwww daar kan ik niet tegenop Lady-M. Dan is die kramp aan de voeten maar een lachertje.
Gaat het nu wel beter met je?
Mooi zo dat het beter is nuquote:
Tot ongeveer mijn 38ste, vanaf mijn 10e, 1 keer per 2 weken, plus uitval verschijnselen en gedeeltelijke blindheid.quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:41 schreef Krln het volgende:
eem migraine aanval van 48 uur lang (zo voelde het), waarbij ik huilend en kotsend heb geprobeerd mn hoofd tegen de muur te slaan om de pijn er uit te krijgen, was echt op randje van waanzin. Weet niet of hier nog mensen migraine hebben, waarschijnlijk wel, maar het bleef maar duren en ik was echt blind en last van afasie. Ik werd er echt krankzinnig van. Wil ik nooit meer.
ik heb er 6 jaar lang om de twee weken last van gehad, maar die ene keer is me altijd bijgebleven, ik was al blij als het maar bij wat aura''s en hoofdpijn bleef. Het gevoel uit jezelf te treden is heel eng. Ik ben er nu ongeveer een half jaar al vanaf, sinds ik met de pil ben gestopt. Echt heerlijk. Ik hoop dat jij ook ooit er een einde aan kan zien.quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:05 schreef tonja het volgende:
[..]
Tot ongeveer mijn 38ste, vanaf mijn 10e, 1 keer per 2 weken, plus uitval verschijnselen en gedeeltelijke blindheid.
Nu is het minder frequent, en milder. Ik zou zo een aanval inruilen voor een zenuwbehandeling bij de tandarts. Nog steeds.
Altijd leuk als je wakker wordt en je even uitrekt...Kramp in de kuiten, zo eentje die je dan nog de hele dag voelt...quote:Op zaterdag 17 juni 2006 01:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ohja, ineens enórme kramp in je bovenbeen is ook kut, zo snel mogelijk op de grond met je been gestrekt liggen kramen alsof je net bent neergeknald.
Daar heb ik iets op TV van gezien, heb je dat echt of loop je ons te fokken...quote:
pussy!quote:Op zaterdag 17 juni 2006 01:41 schreef teknomist het volgende:
Ik heb wel hevige pijnen gehad maar dat was meestal heel kort. Bijvoorbeeld als je tegen iets aanstoot.
Lange pijn heb ik nooit echt gehad. Maar het vervelendste lichamelijke gevoel is bijvoorbeeld als je voet slaapt. Gelukkig duurt dat maar even, als dat een chronische pijn zou zijn zou ik zo zelfmoord plegen..
Man ik werd 1 keer wakker en toen sliepen m'n beide armen, ik kon ze dus alletwee niet meer bewegenquote:Op zaterdag 17 juni 2006 01:41 schreef teknomist het volgende:
Ik heb wel hevige pijnen gehad maar dat was meestal heel kort. Bijvoorbeeld als je tegen iets aanstoot.
Lange pijn heb ik nooit echt gehad. Maar het vervelendste lichamelijke gevoel is bijvoorbeeld als je voet slaapt. Gelukkig duurt dat maar even, als dat een chronische pijn zou zijn zou ik zo zelfmoord plegen..
topic voor uvt, wat denk jij, tekno?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 01:47 schreef Agiath het volgende:
[..]
Man ik werd 1 keer wakker en toen sliepen m'n beide armen, ik kon ze dus alletwee niet meer bewegen. Toen heb ik me ene arm na 2 minuten gekronkel over m'n bedrand geworpen, minuut gewacht tot het bloed er weer inkwam, daarna die andere erover heen gedaan (dat is trouwens echt een cool gevoel, heb wel een periode gehad dat ik elke nacht wel zo'n slapende arm had... dat gevoel van bloed terug naar je arm is echt vet, je voelt het leven terugstromen zegmaar
)
uvt? Nee niks drugs...quote:Op zaterdag 17 juni 2006 01:48 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
[..]
topic voor uvt, wat denk jij, tekno?
Een slapende arm is wel vet. Gevoelloos en complete slapte. Maar dat is niet irritant.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 01:52 schreef Agiath het volgende:
[..]
uvt? Nee niks drugs...
Gewoon dat je op je arm ligt als je slaapt en dat dan het bloed afgekneld wordt....
in uvt genieten we ook op een hele normale, natuurlijke manier van lichamelijke drugs als endorfine en adrenalinequote:Op zaterdag 17 juni 2006 01:52 schreef Agiath het volgende:
[..]
uvt? Nee niks drugs...
Gewoon dat je op je arm ligt als je slaapt en dat dan het bloed afgekneld wordt....
Ach kom op.... zo erg is dat toch ook weer niet... Dan vind ik slapende vingers/handen nog veel irritanter....quote:Op zaterdag 17 juni 2006 01:53 schreef teknomist het volgende:
[..]
Een slapende arm is wel vet. Gevoelloos en complete slapte. Maar dat is niet irritant.
Een slapende voet is echt erg..
ik zou willen dat mijn hoofd niet zoveel sliepquote:Op zaterdag 17 juni 2006 01:53 schreef teknomist het volgende:
[..]
Een slapende arm is wel vet. Gevoelloos en complete slapte. Maar dat is niet irritant.
Een slapende voet is echt erg..
Link?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 01:53 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
[..]
in uvt genieten we ook op een hele normale, natuurlijke manier van lichamelijke drugs als endorfine en adrenaline
nee, want soms moet je gewoon lopen. als je voet of been dan slaapt is dat echt kut...en nog gevaarlijk ook heb ik wel eens gehoordquote:Op zaterdag 17 juni 2006 01:54 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ach kom op.... zo erg is dat toch ook weer niet... Dan vind ik slapende vingers/handen nog veel irritanter....
use the fucking search!quote:
Dat is niet UVT, maar SPT.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 01:53 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
[..]
in uvt genieten we ook op een hele normale, natuurlijke manier van lichamelijke drugs als endorfine en adrenaline
goed discussiepunt voor de volgende meetquote:
Vind alleen maar een oud topic... endorfinequote:
probeer ook de SC reeksquote:Op zaterdag 17 juni 2006 01:59 schreef Agiath het volgende:
[..]
Vind alleen maar een oud topic... endorfine
Rage Against The Machinequote:Op dinsdag 26 september 2006 15:28 schreef Smots het volgende:
Boven het logeerbed van mijn ouders hing vroeger zo'n jofele zonnehemel.
Leek me leuk om er ook een keer onder te gaan. Enthousiast als ik was draaide ik dat ding meteen op de volle tijdsduur: een uur! Het was overigens de eerste keer dat ik onder zo'n ding ging, dus ik was nog redelijk wit. En ja hoor: in slaap gevallen. In plaats van netjes op tijd wakker te worden en na een minuut of tien eronder uit te gaan heb ik dus een VOL uur liggen sudderen.
*AUW*
Die avond ging ik weer terug naar huis en omdat 's avonds mijn hele voorkant enorm pijn deed wilde ik er graag iets 'verzachtends' op smeren. Ik doorzocht mijn kamer en ik vond een flacon bodylotion.
Gretig kneep ik een flinke kwak van het (hopelijk) verkoelende spul op mijn borst en begon driftig te smeren.
Ja, alleen jammer dat het van die cheap-ass body lotion was met alcohol erin.....
Die avond wist ik een héél klein beetje hoe deze man zich moet hebben gevoeld:
[afbeelding]
Mijn huisgenoot hoorde me trouwens zo hard schreeuwen van de pijn dat 'ie de trap op kwam rennen om te zien wat er aan de hand was.
Als ik zoiets zou doen zou ik naast schreeuwen echt ontzettend hard om mezelf lachen hoe dom bezig ik wel niet benquote:Op dinsdag 26 september 2006 15:28 schreef Smots het volgende:
Ik sliep een uur onder de zonnehemel om vervolgens een alcoholhoudende vloeistof op mn verbrande lijf te smeren kekek
Geldt ook voor mij, alleen bij mij duurde het een flinke maand en ik ben er des tijds bijna aan overledenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 18:23 schreef Dromenvanger het volgende:
Een oor-ontsteking.
Een gigantische oor-ontsteking. Verschrikkelijke pijn. Gigantische pijn.
Zoveel pijn heb ik nooit gehad. Een oor-ontsteking waarbij het pijn-scheuten waren waar zelfs de kruisiging van Jezus een voorbeeld aan kan nemen
Die pijn was onverdraagzaam, ik schreeuwde het van binnen uit van de pijn.
Heeft een paar dagen geduurd, juiste medicatie gekregen. En sindsdien nooit meer last van gehad.
Jezus, hier heb ik even om gelachenquote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:04 schreef Limsdealer het volgende:
Op een namiddag kreeg ik plotseling een lichte buikpijn. Niets bijzonders, dacht ik, dat gebeurde wel vaker. Normaal ging ik dan wat liggen tot de pijn vanzelf overging. Maar de pijn verminderde niet, maar werd alsmaar erger om tenslotte ondraaglijk te worden. Mijn moeder wilde met me naar de kliniek gaan, maar dat weigerde ik want heb daar nare herinneringen aan. Het werd avond en ik ging slapen, in de hoop dat het de volgende dag beter zou gaan.
Maar de volgende morgen werd ik wakker met de vreselijkste buikpijn ooit.Uren lag ik te kermen. Had ik toen een vuurwapen gehad, dan was ik er zo goed als zeker niet meer geweest. Ik wilde maar een ding op dat moment: onmiddellijk doodgaan. Ik zei tegen mijn moeder dat ze me met een hamer een enorme klap op mijn hoofd moest geven, kwestie van dood te gaan of op zijn minst bewusteloos te zijn, wat ze natuurlijk niet deed.
Merkwaardig genoeg verminderde de pijn sterk toen ik in bad ging liggen. Zo hield ik het een aantal uren uit. Maar van zodra ik uit het water ging kwam de pijn onmiddellijk terug. Met veel moeite ben ik dan toch maar naar de kliniek gebracht. Heb daar onmiddellijk een sterke pijnstiller ingespoten gekregen. Ze hebben dan met een soort machientje waarmee ze het lichaam kunnen doorzien vastgesteld dat ik een appendicitis had.
Dat zie ik ook niet echt zitten, nadat ik 1 keer flink oorontsteking heb gehad heb ik er na de tijd altijd wel een beetje last van gehad, de bedoeling is dat ik volgend jaar ga vliegen maar ik weet het nog niet..quote:Op dinsdag 26 september 2006 20:45 schreef dramslag het volgende:
Nu ben ik een beetje bang om te vliegen.
Ik had in 1 behandeling 13 gaten te vullen zonder verdoving. Beat that.quote:Op woensdag 14 juni 2006 13:11 schreef MidnightRambler het volgende:
Ik heb een vrij hoge pijngrens, maar dit slaat inderdaad echt alles. Toen bij mij het sacro illiaal gewricht wegschoot ben ik ook buiten bewustzijn geraakt van de pijn. Hels! Ik heb ook een paar uur op de vloer gelegen en bedacht wat ik in godsnaam moest doen, ik kon niet bij mijn telefoon, ik wist echt niet hoe ik op zou moeten staan. Ik heb zware pijnstillers gekregen en me 2 weken niet kunnen bewegen en nachten lang wakker gelegen van de pijn toen ik weer langzaam aan kon lopen. Maar het moment dat er erin schoot en ik out ging... ik heb echt nog nooit zoveel pijn gehad. En ik ben echt geen watje!quote:Op woensdag 14 juni 2006 01:05 schreef DuchessX het volgende:
Toen het vorig jaar zomer in mijn rug schoot (Sacro-iliaalgewricht).
Ik ben buiten bewustzijn geraakt van de pijn, op de badkamervloer gevallen. Daarna had ik ook nog eens een zware hersenschudding. En mijn urine laten lopen.
Ik heb 3 uur op de badkamervloer gelegen omdat ik me NIET kon bewegen; het deed te veel pijn.
Ik heb best wel eens flinke pijn gehad maar dit sloeg echt alles.
Botbreuken vond ik ook veel minder pijnlijk dan andere dingen...quote:Op dinsdag 26 september 2006 22:16 schreef Ole het volgende:
-nagel eraf na val van fiets..
-migraine
-ontsteking na verwijderen verstandskies
Kan niet kiezen...
Gek genoeg deed mijn gebroken arm eigenlijk niet zoveel pijn.. (kwam later)
Het was dan ook geen open breuk, dat lijkt me echt minderquote:Op dinsdag 26 september 2006 22:26 schreef Vava het volgende:
[..]
Botbreuken vond ik ook veel minder pijnlijk dan andere dingen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |