abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 13 juni 2006 @ 18:19:17 #1
89891 missDemeanor
Captured by the game
pi_38819839
De ergste pijn die ik ooit heb gehad was toen ik een kaakholte-ontsteking had. Het was een doffe langdradige pijn die een paar dagen lang aanhield.
De rechterhelft van mijn hoofd bonkte helemaal; mijn jukbeen en het stuk kaak waar het ontstoken was klopten ononderbroken door, veelal met mijn hartslag mee. Eigenlijk deed de hele rechterkant van mijn hoofd zeer. Het deed zo'n pijn dat ik zelfs dacht dat het aangezichtspijn was en dat het nooit meer over zou gaan. In dat geval had ik mezelf echt van kant gemaakt; zo erg was de pijn dat ik niet meer wist wat ik moest doen.

Ik heb 4 dagen op een soort ibuprofen-poeder van Brufen (600 mg!!) geleefd: je mocht er geloof ik 6 per dag innemen en elke keer als er 3 uur verstreken waren nam ik weer een nieuwe dosis.
Het was echt de verschrikkelijkste pijn die ik ooit heb gehad.

Bij iedereen is pijn anders, of je nou kleinzerig bent of niet. Maar wat was je de aller-aller ergste pijn? Ik ben benieuwd of ik een aansteller ben
OK en nu ben ik het zat!!!
▒­ ­
Ik heb van je gedroomd vannacht
pi_38819900
Toen er een paard bovenop mijn been viel deed dat wel even pijn

Maareuh.... tja... mijn enkelband scheuren was ook niet echt prettig... nu zo'n 1.5 mnd. geleden gebeurd, maar ik loop er nu nog steeds mee... enkel weer dik...
  dinsdag 13 juni 2006 @ 18:23:35 #3
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_38819955
Een oor-ontsteking.

Een gigantische oor-ontsteking. Verschrikkelijke pijn. Gigantische pijn.

Zoveel pijn heb ik nooit gehad. Een oor-ontsteking waarbij het pijn-scheuten waren waar zelfs de kruisiging van Jezus een voorbeeld aan kan nemen

Die pijn was onverdraagzaam, ik schreeuwde het van binnen uit van de pijn.

Heeft een paar dagen geduurd, juiste medicatie gekregen. En sindsdien nooit meer last van gehad.
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  dinsdag 13 juni 2006 @ 18:23:58 #4
89891 missDemeanor
Captured by the game
pi_38819969
quote:
Toen er een paard bovenop mijn been viel deed dat wel even pijn
Een PAARD? Die op je been viel? Ik neem aan dat je erop reed en het paard op je viel toen je er zelf afviel?
quote:
Een gigantische oor-ontsteking. Verschrikkelijke pijn. Gigantische pijn.
Een oorontsteking is inderdaad zo'n vuile gemene pijn. Heb ik ook wel eens gehad, zo erg dat ik helemaal gek werd. Maar het viel in het niets bij die verdomde kaakontsteking. Ik wilde gewoon platgespoten worden in het ziekenhuis om maar van de pijn af te zijn.( dat kon uiteraard niet)
▒­ ­
pi_38820056
Blindedarmontsteking...voor en na de operatie. Heb er namelijk 5 dagen mee rond 'gelopen', doktoren gooiden het op examenstress.
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
pi_38820076
Galsteenkolieken.
  dinsdag 13 juni 2006 @ 18:31:31 #7
32614 bastardhost
prettig gestoord
pi_38820218
ruim 2,5 uur de schouder uit de kom gehad
Shaven..... not furred
  dinsdag 13 juni 2006 @ 18:31:58 #8
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_38820226
Kruisband afgescheurd.. 2 keer.. kging dood
Huilen dan.
pi_38820245
ik weet het niet zo heel goed meer, maar het schijnt dat ik nogal gekrijst heb toen ik mijn sleutelbeen brak
pi_38820275
- Oorontsteking is echt te erg vlak voor hij gaat "knappen". Aantal keren meegemaakt.

- Een tandarts die de verdoving verkeerd plaats bij het trekken van een kies
  dinsdag 13 juni 2006 @ 18:33:02 #11
36098 kievit19
vlaai squad is no more
pi_38820276
in de fik vliegen , 30% 1ste graads verbranding en 8% 2e graads verbranding (van totale lichaamsoppervlak)

sleutelbeen breken deed idd ook wel pijn , vooral toen ik mijn jas nog even op wilde hangen
The sand is pouring through the hourglass
To remind me of how precious time is
Cause all I ever do
Is dream, dream, dream, what am I supposed to do
pi_38820292
Toen ik mijn been zodanig doordraaide dat mijn been gebroken was en er een aantal pezen (pesen?) losgescheurd waren. nog nooit zoveel pijn gehad!
pi_38820315
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 18:25 schreef WeirdMicky het volgende:
Blindedarmontsteking...voor en na de operatie. Heb er namelijk 5 dagen mee rond 'gelopen', doktoren gooiden het op examenstress.
Klinkt bekend, ik had alleen het geluk dat ik hem voelde springen maar na een uurtje kermen de pijn wel redelijk gezakt was en ik weer vrolijk in slaap viel.
Alleen toen de open buikwond niet goed dichtgroeide en ze hem even midden in de nacht open kwamen zetten voelde het minder prettig.. ondanks de vele morfine.
-
  dinsdag 13 juni 2006 @ 18:34:25 #14
89891 missDemeanor
Captured by the game
pi_38820330
quote:
Een tandarts die de verdoving verkeerd plaats bij het trekken van een kies
quote:
in de fik vliegen
AUW!!!!!
▒­ ­
pi_38820335
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 18:33 schreef kievit19 het volgende:
in de fik vliegen , 30% 1ste graads verbranding en 8% 2e graads verbranding (van totale lichaamsoppervlak)
Hoe krijg je dat voor elkaar?
Nog iets van te zien trouwens? Of last van..
-
  dinsdag 13 juni 2006 @ 18:36:33 #16
36098 kievit19
vlaai squad is no more
pi_38820394
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 18:34 schreef splendor het volgende:

[..]

Hoe krijg je dat voor elkaar?
Nog iets van te zien trouwens? Of last van..
bbq ongelukje, ik had niks in de gaten , en een vriend van me gooide benzine op de bbq, toen ik omkeek keek ik recht in de steekvlam (en de benzine nevel die meekwam dus) en zo ben ik in de fik gevlogen, lang leve het zwembadje wat ik eigenlijk al 2 weken eerder op had moeten ruimen,

maar je ziet het nu eigenlijk alleen nog maar als ik me niet in heb gesmeerd en in de zon ga zitten

voor de liefhebbers : dit was verbrand: gezicht, armen, borst ,buik, en mijn enkels
Cause all I ever do
pi_38820426
Op de motor onderuitgegaan. Alle pezen in mijn rechterbeen gescheurd.
OK, pijnlijk, maa dat viel nog wel mee.
Maar toen ik thuiskwam heb ik mijn rechteronderarm (1 grote schaafwond) onder de kraan schoongemaakt en ingewreven met alcohol.
DAT doet pas zeer!
Vroeger, toen schepen nog van hout en mannen van staal waren....
pi_38820448
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 18:23 schreef missDemeanor het volgende:
Een PAARD? Die op je been viel? Ik neem aan dat je erop reed en het paard op je viel toen je er zelf afviel?
Nou, was eigenlijk heel knullig
Ik zat al op het paard, mijn vader wilde even het bit controleren... paard schrikt daarvan (was ook niet een al te slimme actie ), begint te steigeren als en gek en paard en ik vallen met z'n tween achterover. paard bovenop mijn been *auw*
Niet gebroken, maar wel zwaar gekneusd (gedeelte bij mijn heup)
Ik was me rot geschrokken toen....
  dinsdag 13 juni 2006 @ 18:38:33 #19
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_38820468
een <onbekend> iets in mijn buikholte, ergens in de buurt van mijn rechterzij.
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 13 juni 2006 @ 18:38:53 #20
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_38820480
Nierstenen.. Dat deed ongelooflijk pijn. Medicijnen gekregen die de pijn moesten tegengaan, hielpen niet. Medicijn gekregen wat die eerste weer versterkte. Hielp niet. Morfine gekregen. En dat hielp tenminste..Lekker spul, morfine..
pi_38820493
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 18:36 schreef kievit19 het volgende:

[..]

bbq ongelukje, ik had niks in de gaten , en een vriend van me gooide benzine op de bbq, toen ik omkeek keek ik recht in de steekvlam (en de benzine nevel die meekwam dus) en zo ben ik in de fik gevlogen, lang leve het zwembadje wat ik eigenlijk al 2 weken eerder op had moeten ruimen,

maar je ziet het nu eigenlijk alleen nog maar als ik me niet in heb gesmeerd en in de zon ga zitten

voor de liefhebbers : dit was verbrand: gezicht, armen, borst ,buik, en mijn enkels
Oh verrek ja, heb je al ooit eens verteld in een soortgelijk topic.
Fok-nostalgie hier..
-
pi_38820506
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 18:36 schreef kievit19 het volgende:

[..]

Moet dat niet "geinteresseerden" o.i.d. zijn
  dinsdag 13 juni 2006 @ 18:40:51 #23
36098 kievit19
vlaai squad is no more
pi_38820550
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 18:39 schreef babba het volgende:

[..]

Moet dat niet "geinteresseerden" o.i.d. zijn
komt allemaal op hetzelfde neer

(en idd is al eens eerder gepost ( dat je dat nog weet ))
Cause all I ever do
pi_38820651
Gekneusd Trommelvlies door het stoeien met mijn vriendin in het water

Schouder uit de kom. Dit gebeurde toen ik nog klein was. Zat op een stoel en viel, mijn oom kon me toen nog net bij de arm vastpakken.

Maagzweer naja zoiets doet dus echt pijn en dat minuten lang.
pi_38820663
Het heeft indruk gemaakt denk ik.
-
  dinsdag 13 juni 2006 @ 18:44:06 #26
67670 Skv
Cynist.
pi_38820677
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 18:19 schreef missDemeanor het volgende:
De ergste pijn die ik ooit heb gehad was toen ik een kaakholte-ontsteking had. Het was een doffe langdradige pijn die een paar dagen lang aanhield.
De rechterhelft van mijn hoofd bonkte helemaal; mijn jukbeen en het stuk kaak waar het ontstoken was klopten ononderbroken door, veelal met mijn hartslag mee. Eigenlijk deed de hele rechterkant van mijn hoofd zeer. Het deed zo'n pijn dat ik zelfs dacht dat het aangezichtspijn was en dat het nooit meer over zou gaan. In dat geval had ik mezelf echt van kant gemaakt; zo erg was de pijn dat ik niet meer wist wat ik moest doen.

Ik heb 4 dagen op een soort ibuprofen-poeder van Brufen (600 mg!!) geleefd: je mocht er geloof ik 6 per dag innemen en elke keer als er 3 uur verstreken waren nam ik weer een nieuwe dosis.
Het was echt de verschrikkelijkste pijn die ik ooit heb gehad.

Bij iedereen is pijn anders, of je nou kleinzerig bent of niet. Maar wat was je de aller-aller ergste pijn? Ik ben benieuwd of ik een aansteller ben
Die ibu's had ik ook
Word je lekker wazig van.. Verdoving als voor een olifant.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  dinsdag 13 juni 2006 @ 18:45:29 #27
36098 kievit19
vlaai squad is no more
pi_38820726
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 18:44 schreef Skv het volgende:

[..]

Die ibu's had ik ook
Word je lekker wazig van.. Verdoving als voor een olifant.
ik werd meteen platgespoten met methadon
ook wel een bijzondere ervaring
Cause all I ever do
  dinsdag 13 juni 2006 @ 18:46:03 #28
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_38820747
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 18:25 schreef WeirdMicky het volgende:
wow.. lekkere dokters, daar kun je aan dood gaan toch als je er niet op tijd mee komt, kan er toch darm perforatie optreden? en daaropvolgend bloedingen etc?
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_38820778
Mijn verstandskies moest eruit in het ziekenhuis, komen ze met zon dremel aanzetten om het eruit te frezen oid, deed mn verdoving het nog niet
-HOP-
pi_38820805
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 18:46 schreef SilentSimon het volgende:
Mijn verstandskies moest eruit in het ziekenhuis, komen ze met zon dremel aanzetten om het eruit te frezen oid, deed mn verdoving het nog niet
pi_38820832
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 18:46 schreef boem-dikkie het volgende:

[..]

wow.. lekkere dokters, daar kun je aan dood gaan toch als je er niet op tijd mee komt, kan er toch darm perforatie optreden? en daaropvolgend bloedingen etc?
Je kunt er in ieder geval buikvliesontsteking van krijgen wat binnen 24 uur dodelijk kan zijn. Maar waarschijnlijk wel meer enge dingen.
-
  dinsdag 13 juni 2006 @ 18:48:31 #32
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_38820838
Toen ik heel hard aant neuken was en mn apparaat ineens dubbelklapte.
  dinsdag 13 juni 2006 @ 18:50:52 #33
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_38820925
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 18:48 schreef Zwansen het volgende:
OMFG

Mijn oor is eens op een paar centimeter na gescheiden geweest van mijn hoofd....
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
  dinsdag 13 juni 2006 @ 18:52:28 #34
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_38820975
Ik heb nog niet zoveel meegemaakt in mn 17 jarige leventje , maar uhmm, ik glee een keer van een zandbult af, toen er een spijker naar boven stak en ik die niet zag, 3kwart van de spijker was in mn bil gepierced , maarja toen wask nog iets jonger.

Verder recentelijk, skateboard tegen mn kop aan.. Draadje tussen bovenlip en tandvlees was gescheurd, neus deed vet pijn en mn lippen waren een beetje opgezwollen!

voor de liefhebbers ( een fotootje )! was wel al 2 jaar ofzo terug, toen had ik nog langer haar

hiero!
pi_38821104
Moeilijk om te zeggen wat het ergste was, Kaakontsteking was erg pijnlijk net als het verpulveren van mijn sleutelbeen of een maagzweer die open brak of het verbranden van mijn been aan een hete uitlaat terwijl ik in het prikkeldraad vastzat.
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_38821408
Ohja! En mijn vinger tussen de deur krijgen was ook wel erg pijnlijk

We hebben thuis een achterdeur met zwaar thermopeenglas (ook nog dubbele beglazing) en die klapte hard dicht op mijn vinger: scheurtje in het bot en nagel doormidden...
*auwww*
Paar dagen lang met mijn vinger omhoog in een mitella gelopen, begon enorm te kloppen als ik hem naar beneden hield
En ondertussen stug doorgaan met lesgeven
  dinsdag 13 juni 2006 @ 19:08:31 #37
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_38821537
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 18:56 schreef longinus het volgende:
verbranden van mijn been aan een hete uitlaat terwijl ik in het prikkeldraad vastzat.
Tell me
pi_38821937
Ik ben er één vergeten:

Toen ik nog een klein ukkie was (jaar of 2) had ik met m'n hand een deurkozijn vast aan de binnenkant (bij de scharnieren). Een windvlaag later zat een stuk van m'n vinger alleen nog met een stukje vel vast aan het andere stuk Ik kan me de pijn niet meer herinneren gelukkig Het enige wat ik er nog van merk is dat m'n middelvinger krom is gegroeid.
pi_38821961
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 18:48 schreef Zwansen het volgende:
Hehe, toen ik tijdens het sexen op zn hondjes werd genomen en vriendjelief hem ineens per ongeluk in mijn aarsje boorde.
Die pijn.....Ik dacht dat ik dood ging.
Hebban olla vogala nestas hagunnan, hinase hic anda thu
{o,o}
|)__)
-"-"-
pi_38822220
een zenuwbehandeling bij de tandarts zonder verdoving
Hajeto!
pi_38823165
2x een verstandskies laten verwijderen, ondanks verdovingen toch behoorlijk pijnlijk!

Verder ook een keer een oorontsteking gehad, ook niet prettig!
pi_38823175
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 18:46 schreef boem-dikkie het volgende:

[..]

Dat was bijna gebeurd. De chirurg vertelde me na de operatie dat het veel meer ontstoken was dan ze hadden verwacht. Vandaar heb ik ook een aardig groot litteken eraan overgehouden. De pijn als je moet overgeven na het ontwaken uit de narcose heb ik - gelukkig - nooit meer meegemaakt.
  dinsdag 13 juni 2006 @ 19:49:40 #43
107445 Jajong
Hadouken!
pi_38823270
Euh, vroeger had ik cronische oorontstekingen, maar daar weet ik niet zoveel van.. Het schijnt dat mijn gejank hartverscheurend was .

Recentelijk gleed er een kamper van 120 kilo vol op mijn enkel, alles in mijn enkel kapot, dat deed vrij veel pijn .
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_38823450
Verder vroeger nog een keer een vinger gebroken tijdens basketbal. Die rechttrekken was ook minder.

En voorhoofdholteontsteking deed meer pijn aan mn kop dan ik dacht. Al was dat natuurlijk niet zo erg vergeleken met andere dingen.
  dinsdag 13 juni 2006 @ 20:12:19 #45
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_38824233
Kan niet kiezen
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_38824377
Als je verstandskiezen worden getrokken en de verdoving op een gegeven moment uitgewerkt raakt en dat terwijl je zo'n gigantische honger hebt en zin hebt om ergens in te bijten, wat je duidelijk maar beter kan laten.
pi_38824386
Kaakholt ontsteking idd omdat ik te koppig was om naar de dokter te gaan en er dus 3 weken mee heb rondgelopen. Ben niet iemand die snel naar dokter gaat dus 3 weken helse pijnen gehad
pi_38824479
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 19:08 schreef boem-dikkie het volgende:

[..]

Tell me
Crossen op een crossmotor in de duinen, een heuveltje een beetje beroerd genomen en ik viel in het prikkeldraad welke was geplaatst om personen buiten het natuurgebied te houden. (ik was daar dus net buiten)
Ik viel en kwam onder de motor te liggen en omdat het mooi weer was had ik een korte broek aan.
De uitlaat kwam exact op mijn been terecht en omdat de motor wel erg zwaar was kreeg ik hem niet meteen weg.
Gevolg dat mijn been van mijn kruis tot mijn enkel verbrand was
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_38824528
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 20:18 schreef longinus het volgende:

[..]

Crossen op een crossmotor in de duinen, een heuveltje een beetje beroerd genomen en ik viel in het prikkeldraad welke was geplaatst om personen buiten het natuurgebied te houden. (ik was daar dus net buiten)
Ik viel en kwam onder de motor te liggen en omdat het mooi weer was had ik een korte broek aan.
De uitlaat kwam exact op mijn been terecht en omdat de motor wel erg zwaar was kreeg ik hem niet meteen weg.
Auw.
  dinsdag 13 juni 2006 @ 20:20:21 #50
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_38824556
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 20:18 schreef longinus het volgende:

[..]

aawh das ook echt kut hé
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')