Een PAARD? Die op je been viel? Ik neem aan dat je erop reed en het paard op je viel toen je er zelf afviel?quote:Toen er een paard bovenop mijn been viel deed dat wel even pijn
Een oorontsteking is inderdaad zo'n vuile gemene pijn. Heb ik ook wel eens gehad, zo erg dat ik helemaal gek werd. Maar het viel in het niets bij die verdomde kaakontsteking. Ik wilde gewoon platgespoten worden in het ziekenhuis om maar van de pijn af te zijn.( dat kon uiteraard niet)quote:Een gigantische oor-ontsteking. Verschrikkelijke pijn. Gigantische pijn.
Klinkt bekend, ik had alleen het geluk dat ik hem voelde springen maar na een uurtje kermen de pijn wel redelijk gezakt was en ik weer vrolijk in slaap viel.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 18:25 schreef WeirdMicky het volgende:
Blindedarmontsteking...voor en na de operatie. Heb er namelijk 5 dagen mee rond 'gelopen', doktoren gooiden het op examenstress.
quote:Een tandarts die de verdoving verkeerd plaats bij het trekken van een kies
AUW!!!!!quote:in de fik vliegen
Hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 18:33 schreef kievit19 het volgende:
in de fik vliegen , 30% 1ste graads verbranding en 8% 2e graads verbranding (van totale lichaamsoppervlak)
bbq ongelukje, ik had niks in de gaten , en een vriend van me gooide benzine op de bbq, toen ik omkeek keek ik recht in de steekvlam (en de benzine nevel die meekwam dus) en zo ben ik in de fik gevlogen, lang leve het zwembadje wat ik eigenlijk al 2 weken eerder op had moeten ruimen,quote:Op dinsdag 13 juni 2006 18:34 schreef splendor het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat voor elkaar?
Nog iets van te zien trouwens? Of last van..
Nou, was eigenlijk heel knulligquote:Op dinsdag 13 juni 2006 18:23 schreef missDemeanor het volgende:
Een PAARD? Die op je been viel? Ik neem aan dat je erop reed en het paard op je viel toen je er zelf afviel?
Oh verrek ja, heb je al ooit eens verteld in een soortgelijk topic.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 18:36 schreef kievit19 het volgende:
[..]
bbq ongelukje, ik had niks in de gaten , en een vriend van me gooide benzine op de bbq, toen ik omkeek keek ik recht in de steekvlam (en de benzine nevel die meekwam dus) en zo ben ik in de fik gevlogen, lang leve het zwembadje wat ik eigenlijk al 2 weken eerder op had moeten ruimen,
maar je ziet het nu eigenlijk alleen nog maar als ik me niet in heb gesmeerd en in de zon ga zitten
voor de liefhebbers : dit was verbrand: gezicht, armen, borst ,buik, en mijn enkels
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 18:36 schreef kievit19 het volgende:
[..]
bbq ongelukje, ik had niks in de gaten , en een vriend van me gooide benzine op de bbq, toen ik omkeek keek ik recht in de steekvlam (en de benzine nevel die meekwam dus) en zo ben ik in de fik gevlogen, lang leve het zwembadje wat ik eigenlijk al 2 weken eerder op had moeten ruimen,
maar je ziet het nu eigenlijk alleen nog maar als ik me niet in heb gesmeerd en in de zon ga zitten
voor de liefhebbers : dit was verbrand: gezicht, armen, borst ,buik, en mijn enkels
komt allemaal op hetzelfde neerquote:Op dinsdag 13 juni 2006 18:39 schreef babba het volgende:
[..]
Moet dat niet "geinteresseerden" o.i.d. zijn
Die ibu's had ik ookquote:Op dinsdag 13 juni 2006 18:19 schreef missDemeanor het volgende:
De ergste pijn die ik ooit heb gehad was toen ik een kaakholte-ontsteking had. Het was een doffe langdradige pijn die een paar dagen lang aanhield.
De rechterhelft van mijn hoofd bonkte helemaal; mijn jukbeen en het stuk kaak waar het ontstoken was klopten ononderbroken door, veelal met mijn hartslag mee. Eigenlijk deed de hele rechterkant van mijn hoofd zeer. Het deed zo'n pijn dat ik zelfs dacht dat het aangezichtspijn was en dat het nooit meer over zou gaan. In dat geval had ik mezelf echt van kant gemaakt; zo erg was de pijn dat ik niet meer wist wat ik moest doen.
Ik heb 4 dagen op een soort ibuprofen-poeder van Brufen (600 mg!!) geleefd: je mocht er geloof ik 6 per dag innemen en elke keer als er 3 uur verstreken waren nam ik weer een nieuwe dosis.
Het was echt de verschrikkelijkste pijn die ik ooit heb gehad.
Bij iedereen is pijn anders, of je nou kleinzerig bent of niet. Maar wat was je de aller-aller ergste pijn? Ik ben benieuwd of ik een aansteller ben![]()
ik werd meteen platgespoten met methadonquote:Op dinsdag 13 juni 2006 18:44 schreef Skv het volgende:
[..]
Die ibu's had ik ook
Word je lekker wazig van.. Verdoving als voor een olifant.
wow.. lekkere dokters, daar kun je aan dood gaan toch als je er niet op tijd mee komt, kan er toch darm perforatie optreden? en daaropvolgend bloedingen etc?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 18:25 schreef WeirdMicky het volgende:
Blindedarmontsteking...voor en na de operatie. Heb er namelijk 5 dagen mee rond 'gelopen', doktoren gooiden het op examenstress.
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 18:46 schreef SilentSimon het volgende:
Mijn verstandskies moest eruit in het ziekenhuis, komen ze met zon dremel aanzetten om het eruit te frezen oid, deed mn verdoving het nog niet
Je kunt er in ieder geval buikvliesontsteking van krijgen wat binnen 24 uur dodelijk kan zijn. Maar waarschijnlijk wel meer enge dingen.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 18:46 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
wow.. lekkere dokters, daar kun je aan dood gaan toch als je er niet op tijd mee komt, kan er toch darm perforatie optreden? en daaropvolgend bloedingen etc?
OMFGquote:Op dinsdag 13 juni 2006 18:48 schreef Zwansen het volgende:
Toen ik heel hard aant neuken was en mn apparaat ineens dubbelklapte.![]()
Tell mequote:Op dinsdag 13 juni 2006 18:56 schreef longinus het volgende:
verbranden van mijn been aan een hete uitlaat terwijl ik in het prikkeldraad vastzat.
Hehe, toen ik tijdens het sexen op zn hondjes werd genomen en vriendjelief hem ineens per ongeluk in mijn aarsje boorde.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 18:48 schreef Zwansen het volgende:
Toen ik heel hard aant neuken was en mn apparaat ineens dubbelklapte.![]()
Dat was bijna gebeurd. De chirurg vertelde me na de operatie dat het veel meer ontstoken was dan ze hadden verwacht. Vandaar heb ik ook een aardig groot litteken eraan overgehouden. De pijn als je moet overgeven na het ontwaken uit de narcose heb ik - gelukkig - nooit meer meegemaakt.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 18:46 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
wow.. lekkere dokters, daar kun je aan dood gaan toch als je er niet op tijd mee komt, kan er toch darm perforatie optreden? en daaropvolgend bloedingen etc?
Crossen op een crossmotor in de duinen, een heuveltje een beetje beroerd genomen en ik viel in het prikkeldraad welke was geplaatst om personen buiten het natuurgebied te houden. (ik was daar dus net buiten)quote:
Auw.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:18 schreef longinus het volgende:
[..]
Crossen op een crossmotor in de duinen, een heuveltje een beetje beroerd genomen en ik viel in het prikkeldraad welke was geplaatst om personen buiten het natuurgebied te houden. (ik was daar dus net buiten)
Ik viel en kwam onder de motor te liggen en omdat het mooi weer was had ik een korte broek aan.
De uitlaat kwam exact op mijn been terecht en omdat de motor wel erg zwaar was kreeg ik hem niet meteen weg.
Gevolg dat mijn been van mijn kruis tot mijn enkel verbrand was
aawh das ook echt kut héquote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:18 schreef longinus het volgende:
[..]
Crossen op een crossmotor in de duinen, een heuveltje een beetje beroerd genomen en ik viel in het prikkeldraad welke was geplaatst om personen buiten het natuurgebied te houden. (ik was daar dus net buiten)
Ik viel en kwam onder de motor te liggen en omdat het mooi weer was had ik een korte broek aan.
De uitlaat kwam exact op mijn been terecht en omdat de motor wel erg zwaar was kreeg ik hem niet meteen weg.
Gevolg dat mijn been van mijn kruis tot mijn enkel verbrand was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |