abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36341022
Vervolg op Heb jij weleens serieus pijn ervaren?

Mijn post uit vorige deel
quote:
Dat eerste is herkenbaar... Begin van het schooljaar, ik zat zeg maar helemaal rechts voorin de klas, en helemaal links moesten we naar de TV kijken, dus ik draai m'n hoofd: scheur!
Ik voelde het erin schieten, maar pas in de loop van de dag begon het echt zoveel pijn te doen dat ik op een gegeven moment tijdens Nederlands het uitscheeuwde van de pijn als ik m'n nek ook maar even bewoog...
Toen heb ik me maar ziek gemeld en thuis op bed gaan liggen (die fietstocht was echt de pijnlijkste uit m'n leven, bij elke drempel "AAAAAAAAAH"! )

En laatst bij voetbal, ik maakte een kopduel, maar in de lucht kreeg ik een lichte tik in m'n kuit...Ik kom neer en ik krijg me toch een partij kramp! Ik lag gewoon te spartelen op het veld... Kon toen een uur niet meer lopen, maar opeens was de pijn ook weer weg..

Voorderest valt het wel mee, ik denk dat andere mensen meer geleden hebben dan ik , maar hier moest ik wel ff aan denken.
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_36341500
Nou ik weet dat je je hoofd kan scheuren draai ik m'n hoofd de komende minuten niet meer .
  vrijdag 24 maart 2006 @ 21:58:32 #3
120304 descendent1
Ja hoor, heb je hem ook weer..
pi_36341536
Twee keer een gebroken pols gehad; met name bij de laatste was de pijn best serieus; aangezien ik bijna flauw viel....
En ik ben ooit eens een keer in mn ballen gekickt; en kan je vertellen: Dat doet serieus pijn..
Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van 5 minuten met een gemiddelde stemgerechtigde...
Geyl online landjesspel: http://www.fokalliance.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=7686
pi_36341539
Toen ik mijn buitenste middenvoetsbeentje had gebroken en ik van de leraar door moest gymen.
En leuk dat mijn oud-klasgenoten het vonden om express op mijn voet te gaan stampen.

[ Bericht 3% gewijzigd door HenkieVdV op 24-03-2006 22:04:47 ]
  vrijdag 24 maart 2006 @ 21:59:41 #5
22922 AleXtc
Wannabe Pirat
pi_36341579
Sleutelbeen gebroken op twee plaatsen, lekkkkkuuuuuuuuuuuuurrrrr.
Is ook niet echt fijn.
Waarom slapen mensen? Men mist al zoveel.......
pi_36341588
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 21:58 schreef HenkieVdV het volgende:
Toen ik mijn buitenste middenvoedsbeentje had gebroken en ik van de leraar door moest gymen.
En leuk dat mijn klasgenoten het vonden om express op mijn voet te gaan stampen.
voedsbeentje .
Die leraar nog wel flink op z'n sodemieter gegeven? .
pi_36341650
Prostaatontsteking een aantal weken terug, dat was zwaar niet leuk. Zelfs de dokter had medelijden: "succes met de pijn". En dat was niet alles....de eerste antibiotica werkte niet goed waardoor mijn bijbal ook ontstoken raakte......met als gevolg dat ik liep als een 95 jarige opa.
pi_36341707
Niets meer dan een ontstoken kies. Dat die kleine ivoortjes zo'n pijn kunnen doen zeg.
pi_36341744
1 keer met hand tussen de spaken van me fiets zitten nog steeds lelijke lidtekens

en keer met een aqurium in me handen gevallen die ik wou schoonmaken daarbij ontstonden ook wat lelijke lidtekens op dat moment voelde ik niks tot ik aankwam op de eerste hulp auw
pi_36341764
De geboorte van mijn zoon hechtingen zonder verdoving, gekkewerk was dat.
Mijn doos was echt net een fluitketel daarna.
En toen mijn baarmoeder er is uitgehaald, na dat ik uit de narcose was had ik behoorlijk pijn.
  vrijdag 24 maart 2006 @ 22:06:21 #11
117061 Noisemaker
Geräuschmacher
pi_36341781
'Slechts' een gebroken arm, maar dat was ook niet prettig .
pi_36341784
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 21:59 schreef veldmuis het volgende:

[..]

voedsbeentje .
Die leraar nog wel flink op z'n sodemieter gegeven? .
Slecht van me.

Maar inderdaad, bij terugkomst uit het ziekenhuis is de directeur even op de hoogte gesteld door mijn ouders.
  † In Memoriam † vrijdag 24 maart 2006 @ 22:09:00 #13
25682 2cv
Niet subtiel
pi_36341842
Onderzoekje of de zenuwen het nog een beetje doen: naalden (dik, groot en lang!) in je been en er dan stroom op zetten. M'n pa liep met de tranen in de ogen de behandelingskamer uit (let wel, het was niet hij maar ik die die test onderging). Gelukkig was ik toen zo jong en is het zo lang geleden dat ik me er niets meer van weet te herinneren.
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
pi_36342171
Ik heb een keer een "galaanval" gehad. Dat duurde ruim een uur, ik wist écht niet waar ik het zoeken moest. Lopen, zitten, liggen, niks hielp.
Dat deed dus GVD echt veel meer pijn dan mijn bevalling, eerlijk waar!!
pi_36342237
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 22:05 schreef Esmeralfa het volgende:
De geboorte van mijn zoon hechtingen zonder verdoving, gekkewerk was dat.
Mijn doos was echt net een fluitketel daarna.
En toen mijn baarmoeder er is uitgehaald, na dat ik uit de narcose was had ik behoorlijk pijn.
Mijn baarmoeder is er ook uitgehaald, idd de eerste paar dagen na de operatie zijn behoorlijk pijnlijk!
pi_36342711
Tja, bevallen met pomp, tang en schaar. Dat deed toch best wel een beetje pijn zo zonder verdoving. De 2e keer ging veel beter dus zo erg kan die eerste keer nou ook weer niet geweest zijn.
Go hard or go home
pi_36342872
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 21:58 schreef descendent1 het volgende:
Twee keer een gebroken pols gehad; met name bij de laatste was de pijn best serieus; aangezien ik bijna flauw viel....
En ik ben ooit eens een keer in mn ballen gekickt; en kan je vertellen: Dat doet serieus pijn..
ik een keer gebroken pols, deed wel pijn. wat nog pijner was dat de doktor mijn pols even ging rechtzetten, AUUUWWWWW, bijna dat stokkie doormidden gebeten, zonder verdoving, men wat een pjn gaat er door je heen jesus
pi_36342906
ik heb een keer mijn trommelvliezen gescheurd toen ik schuin van de duikplank afging.. heel pijnlijk is dat. blinde darm ontsteking + mislukt infuus op mn hand, 2 maal gebroken arm.., 150 keer verstuikt waar dan ook. achja pijn .. je went eraan.
pi_36342909
Oorontsteking, er zaten blaren op m'n trommelvlies. Het begon midden in de nacht ik dacht dat ik kapot ging! 2dagen op de bank liggen slapen en toen kwam er allemaal zooi uit
pi_36342919
toen mijn pink uit de kom was en ze die even recht gingen zetten
Dat deed echt goed pijn.

verder een keer een behandeling bij de tandarts/kaakchirurg waarvan ik al aangaf dat ik nog wat voelde maar meneer dacht dat dat onzin was.

en ik heb een breuk in een ruggewervelboog gehad waarvan ik toch wel erg serieuze rugpijn en " doorstraal" pijnen kreeg naar mijn benen.

Verder niets geloof ik dus valt allemaal reuze mee
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_36342997
Kiespijn (ontstoken zenuw)
gebroken arm, die pijn was lang zo erg niet als die kiespijn
ontstoken nieren, dat was wel heel erg pijnlijk
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
pi_36343085
Als ik dit zo lees is bevallen niet het mooist wat je kan overkomen

Ik heb een aantal maanden geleden van het één op het andere moment het gevoel gehad dat ik een hartaanval kreeg, en al mijn bloedvaten verstopt zaten. Enorme steken rond mijn hart, ik dacht echt sérieus dat ik dood zou gaan. Ik lag echt op de grond met een vertrokken gezicht.

Achteraf niet eens voor naar de dokter gegaan, nooit meer last van gehad
Op dinsdag 24 november 2009 23:03 schreef k_man het volgende:
Een einde aan oeverloos gelul is een einde aan Fok.
  vrijdag 24 maart 2006 @ 22:52:51 #23
144213 Adidah
Het was wraak
pi_36343198
Over een hek klimmen en mijn hand opensnijden aan de ijzeren punten was niet zo fijn. De pijn kwam overigens de dag erna pas...toen ik weer nuchter werd.

[ Bericht 45% gewijzigd door Adidah op 24-03-2006 22:58:23 ]
pi_36343277
Lichamelijk in ieder geval niet.
pi_36343338
Toen ik mijn pols gebroken had en hij gezet moest worden, maar de verdoving niet echt werkte . Maar het werd pas echt fijn toen op de rontgenfoto bleek dat hij toch niet helemaal goed gezet was en het dus nog een keertje moest...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')