abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 13 juni 2006 @ 12:50:22 #1
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_38808864
Eindelijk zijn mijn ogen geopend en zie ik welke donkere krachten en verborgen agenda's deze planeet langzaam naar de verdoemenis brengen.

Ik zie de scheve verhoudingen in (politiek) V.S.
Ik zie dat Nederland (Koningshuis - Politiek) zich ook bemoeid met deze ontwikkeling naar 'global control'.

Mijn eerste gevoel is zoveel mogelijk mensen proberen te informeren over wat er aan de gang is - freemasons - skull&bones - Bilderberg - illuminati -
Maar is dit het eniste wat een simpele 'burger' kan doen?

Zijn er groeperingen/partijen die zich bezig houden met het terugdringen/stoppen van deze New World Order?

Help mij, Nederland helpen:
Wat kan men doen..........?
Wat je vindt, ...
pi_38809067
JEdi's meschien
| ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^|
| who gives a fuck-truck | '|""";.., ___.
|_... _ ... _11:11__ = = = | = _|__|..., ]
"(@ )'(@ )" " " " * | (@ )(@ )* * * * * (@ )
  dinsdag 13 juni 2006 @ 13:41:59 #3
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_38810423
Jedi's??
makes no sense
Wat je vindt, ...
pi_38810484
dreamfullfiller/ stylemaker/ modeldater/ storyteller/ big threat to a lot of you haters
  dinsdag 13 juni 2006 @ 14:43:52 #5
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_38812579
Wachten

En proberen door te ademen.

En uitgaan van een goede afloop.

Ik weet niet alles wat zich afspeeld. Verborgen agenda's van hoge functionarissen weet ik ook niet. Ik ga er dus ook vanuit dat er afspraken gemaakt worden die niemand mag weten. Ik weet niet wat het doel is. Het doel van de leiders dus, onderdrukking??? Controle??? Alles onder controle krijgen??? De mensheid in bedwang houden?

Ik weet alleen dat het probleem zichzelf zal gaan oplossen nog.

Omdat ik altijd uitga van een goede eerlijke afloop.

Ik ga dus uit van een eerlijke wereld straks. Hoe dat bewerkstelligd wordt dat weet ik niet. Maar dat het uiteindelijk eerlijk zal zijn, dat weet ik wel. Omdat het zo hoort. En de toekomst heeft ook wat te zeggen. Als de toekomst bepaald dat het goed en eerlijk is allemaal, dan is de toekomst degeen die het bepaald.

De toekomst bepaald alles. Dan kan het wel zo zijn dat bepaalde partijen een koers opvaren die niet wenselijk is, maar in de toekomst krijg je vanzelf dat zulke partijen vastlopen, de toekomst bepaald straks wie door mag gaan op een bepaalde manier, en de foutieve manier kan dan niet doorgaan, omdat de foutieve ideeën gewoon geen kans van ontplooien krijgen, sowieso zijn foutieve ideeeën niet toepasselijk in een nieuwe toekomst. En dan zullen eerlijke participanten vanzelf naar voren komen. Zoals burgers vastlopen in het denken en voelen, zo zullen ook organisaties kunnen vast lopen en landen.

Ik ga niet roepen van 2012. Maar ik ga wel uit van een eerlijker bestaan.

Over geheime agenda's hoef ik niet alles te weten, wat de plannen zijn van verschillende personen en instanties hoef ik ook niet alles te weten. Hoewel ik wel voorstander ben van open informatie.

Dan speel ik even voor toekomst-voorspeller nu En dan voorspel ik een compleet nieuwe toekomst. Ook op bestuurlijk niveau. Een compleet ander bestaan ook wel.

Waar de burger het voor het zeggen heeft ook misschien. Waar het gelijkheid is. Waar onderdrukking niet bestaat. En waar zelfs de politie niet meer zal zijn.

Het is maar een voorspelling dus De toekomst bepaald het straks. Mensen die het niet goed doen, die zullen vastlopen. Die zullen zich niet meer kunnen ontplooien op een foute manier.

Omdat de toekomst straks de raadgever is. Maar ik weet niet hoe ik het verder moet uitwerken met de toekomst en hoe de toekomst alles gaat bepalen. Ik weet alleen dat de toekomst zichzelf ook vormd. En vanzelf worden mensen gevormd door de toekomst. Ook machthebbers worden gevormd straks.

[ Bericht 7% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 13-06-2006 14:49:24 ]
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  dinsdag 13 juni 2006 @ 14:56:01 #6
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_38813047
Thanx voor je uitgebreide post..

In a way geloof ik je, ik denk ook dat wanneer iedereen op zijn niveau een uitstraling/mentaliteit van liefde heeft, dat alles goed komt.

Maar wanneer men niet weet wie de vijand is, laat staan zijn agenda, kun je het ook niet bestrijden.
En bestrijden moeten we!!
Als niemand er iets aan gaat doen dan veranderd deze wereld in de wereld die ZIJ willen.

Langzamerhand worden er regels/wetten ingevoerd die beetje bij beetje onze rechten wegnemen. Er moet al weerstand zijn voordat die wet er door komt.
Wanneer je ogen open zijn kun je de informatie ook filteren. Ik bedoel dat wanneer er weer mensen worden opgepakt omdat ze zogenaamd 'terrorsiten' zijn of dat er een aanslag is voorkomen, dat je dat dan in het grote plaatje kunt plaatsen van "ANGST INBURGEREN".

Dus er moet licht op deze ontwikkeling komen en BLIJVEN.... maar hoe?
Wat je vindt, ...
  dinsdag 13 juni 2006 @ 15:05:23 #7
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_38813402
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 14:43 schreef Dromenvanger het volgende:

Omdat de toekomst straks de raadgever is. Maar ik weet niet hoe ik het verder moet uitwerken met de toekomst en hoe de toekomst alles gaat bepalen. Ik weet alleen dat de toekomst zichzelf ook vormd. En vanzelf worden mensen gevormd door de toekomst. Ook machthebbers worden gevormd straks.
Je zegt; "Omdat de toekomst straks de raadgever is."

In all due respect, dit was/is en blijft incorrect
Vlak voordat WO2 begon, kon men toch ook niet weten wat de toekomst zou brengen, anders was het nooit gebeurd.

In plaats daarvan moeten we de geschiedenis gebruiken als raadgever.

Kijk naar de belangrijke gebeurtenissen 'that changed the course of history' - WO2, Kennedy/Martin Luther King assasinations, Desert Storm, Iraqi Freedom, 9-11 -

en vraag je af wie hierachter zat en WAAROM?
Wat je vindt, ...
  dinsdag 13 juni 2006 @ 15:23:15 #8
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_38814070
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 12:50 schreef Da_Ripper het volgende:
Eindelijk zijn mijn ogen geopend en zie ik welke donkere krachten en verborgen agenda's deze planeet langzaam naar de verdoemenis brengen.

Ik zie dat Nederland (Koningshuis - Politiek) zich ook bemoeid met deze ontwikkeling naar 'global control'.

Mijn eerste gevoel is zoveel mogelijk mensen proberen te informeren over wat er aan de gang is - freemasons - skull&bones - Bilderberg - illuminati -

Zijn er groeperingen/partijen die zich bezig houden met het terugdringen/stoppen van deze New World Order?

je kunt in kontakt komen met de mensen achter een verzetsvorm
op IRC : server= irc.tweakers.net
channel= #Rotg
organisatie= EØI.
een zelfde poging mensen wat met hun info te laten doen.

[ Bericht 1% gewijzigd door BaajGuardian op 13-06-2006 15:32:11 ]
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  dinsdag 13 juni 2006 @ 15:28:49 #9
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_38814259
Ik voel toch een remming wat betreft het inschakelen van officiele instanties/omroepen/politica of andere 'breekijzers'.

Is het terecht om op je hoede te zijn en zo untraceable als mogelijk te zijn?

dan ben ik iig niet slim bezig door te posten op FOK!
Wat je vindt, ...
  dinsdag 13 juni 2006 @ 15:31:33 #10
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_38814345
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 15:28 schreef Da_Ripper het volgende:
Ik voel toch een remming wat betreft het inschakelen van officiele instanties/omroepen/politica of andere 'breekijzers'.

Is het terecht om op je hoede te zijn en zo untraceable als mogelijk te zijn?

dan ben ik iig niet slim bezig door te posten op FOK!
nee het is niet terecht, ik kan het weten.
je blokeerd jezelf enkel in de angst voor hun tools en instanties.
get a grip
  dinsdag 13 juni 2006 @ 15:32:08 #11
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_38814363
De geschiedenis ook gebruiken om te leren van fouten die gemaakt zijn inderdaad, sowieso leren van fouten, daar zijn fouten voor gemaakt, om het beter te doen daarna. Het verleden is aanwezig in het nu, en het nu bepaald de toekomst. Dus het verleden is ook aanwezig in de toekomst?

Over raadgever, ik heb dus een bepaalde weg die ik moet opgaan als burger. En zelfs ik als burger kan compleet vast lopen in mijn denkproces. Zo'n leider met plannen die gevaarlijk zijn, die moet toch ook vastlopen op veel gebieden?? Sowieso omdat hij altijd wel tegenstanders heeft, ik heb amper tegenstanders, maar hoe zit het dan met plannen die gemaakt worden door de hoogste machthebbers, zulke plannen moeten toch tegenwicht krijgen door het juiste orgaan of niet soms? Je kunt toch geen vrij baan geven, je kunt toch niet uitgaan dat mensen aan de top de juiste beslissingen nemen?

Dan is het sowieso noodzakelijk dat er partijen aanwezig zijn die de boel in de gaten houden. En dat mis ik dus op deze wereld. Een goed en degelijk toezichtsorgaan. Misschien moeten de burgers opstaan en zelf het recht in handen nemen en zo'n orgaan in het leven roepen. Dat de burgers eens wat meer van zich laten horen ook. En niet onderdrukking laten plaats vinden. Vrijheid blijheid. Maar dan niet misbruik maken van de vrijheid want dan krijg je weer chaos. Hoewel het nu ook chaos is Nee, de ideale manier van organiseren en opbouwen van landen, hoe gaat dat te werk? Mooi om daarover na te denken ook.

Je hebt de NAVO, maar of die instantie zo goed werk verricht.

Mensenrechten organisaties die hebben ook niet altijd de macht om zaken te veranderen.

Het lijkt nog steeds een jungle te zijn vaak. En dan geldt het recht van de sterkste. Hoewel ik dan ook uitga dat bepaalde mensen met de neus op de feiten worden gedrukt, mochten ze fout handelen.

Dat ooit karma gaat gelden, dat gaat gelden van..."Wie goed doet, die goed ontmoet".

Dat er een groter karma gaat gelden dus.

Ik weet maar weinig op dit moment, ik ben nog steeds bezig om een beeld te schetsen van de wereld en alles wat erbij hoort.

Ik voel me niet compleet beperkt in mijn handelen, maar toch voel ik me ook niet vrij. Ik weet niet hoe ik me voel

Toch voelt het als spel nog steeds. Zowel de persoonlijke ontwikkeling als wat op wereldwijd gebied gebeurt. Alsof de wereld ook een ontwikkeling aan het doorgaan is. Dat de wereldleiders bepaalde beslissingen nemen die weer van invloed zijn op het geheel, en dat het verstoort kan raken en dan loopt het weer fout en krijg je weer gevaren en zo gaat dat door.

Het was altijd zo, bepaalde mensen nemen de beslissingen en dat gebeurt vanaf de plaatselijke politiek tot en met de wereld-politiek.

Politiek is interessant, het zijn macht-spelletjes. En degeen met de grootste mond, die is het gevaarlijkste. Zo zie ik het dus. Veel geschreeuw in de politiek. Alsof ze niet op een zachte toon kunnen praten.

Dat zie je ook in de 1e kamer al veel naar voren komen. Ze moeten daar continu hun stem verheffen en dat is denk ik geen juiste manier van aanpak.

Kijk je naar Bush die als een bezetene aan het schreeuwen is van " We will win this war". Dan denk ik echt van, die lui die hebben ze niet op een rijtje.

Ze willen allemaal wat bereiken in de politiek. Allemaal willen ze wat bereiken. In de politiek is het ook vaak geldig dat de leiders het voor zichzelf doen. Ze zijn egoistisch bezig en de mensen die burger zijn die tellen niet eens zozeer mee.

Het gaat om de macht en dat ze macht willen gebruiken, misschien is dat hun voeding. Neem je bij die mensen de macht weg, dan vervelen ze zich. Dan weten ze niet meer waar ze het moeten zoeken. Die mensen leven dus om de macht, en voelen zich waarschijnlijk goed met de macht die ze hebben.

Heb ooit gelezen dat macht een teken van zwakte is. Als je het op een juiste manier doet aanpakken dan ben je altijd op dezelfde hoogte met je tegenpersoon. Dat is de manier van problemen oplossen. Gelijkheid. Je luistert goed naar elkaar, en samen kom je tot een oplossing.

Maar zo gaat dat niet. Omdat machthebbers hun eigen idealen hebben, en dan wijken ze niet uit. Ze gaan recht door zee, al moeten ze een atoombom gooien als het ware.

Zo zie ik het dus een beetje, correct me if I am wrong.

Het gaat om bezetting. Om macht. En om egoisme. In principe heeft het koningshuis ook Nederland bezet. Daarom zijn ze zo nadrukkelijk aanwezig, ze willen Nederland niet uit handen geven. Ze zien Nederland als eigendom.

Mensen kunnen ook bezet worden, of in bezit genomen worden. Ik ben een Nederlander en heb een paspoort nodig om te mogen leven hier. In principe ben ik eigendom van de staat een beetje. Zonder paspoort heb ik hier totaal geen rechten. Ze moeten alles weten.

Kijk maar naar die ID-kaart. Je bent verplicht tot het dragen ervan. Je bent een eigendom van de staat. Je eigen rechten dan???

Je eigen rechten dan???? Het recht op vrijheid en doen waar je zin in hebt. Dus beslis je om die ID-kaart niet mee te dragen, dan zou dat mogen. In principe zou het zo moeten zijn dat ze totaal niets voor het zeggen hebben.

[ Bericht 3% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 13-06-2006 15:37:36 ]
  dinsdag 13 juni 2006 @ 15:38:04 #12
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_38814604
uitnodigingspost geedit, stond beetje verkeerd, hier een link naar de officiele uitnodiging :
Invitatie Rotg.
  dinsdag 13 juni 2006 @ 15:43:59 #13
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_38814801
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 15:38 schreef BaajGuardian het volgende:
uitnodigingspost geedit, stond beetje verkeerd, hier een link naar de officiele uitnodiging :
Invitatie Rotg.
aha, thankx
this makes more sense
Wat je vindt, ...
  dinsdag 13 juni 2006 @ 15:52:42 #14
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_38815081
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 15:43 schreef Da_Ripper het volgende:

[..]

aha, thankx
this makes more sense
ja, sorry voor de verkeerde zin heh, stond inderdaad alsof het zei in contact te komen met de mensen ERachter.
dat zijn we dus niet.
  dinsdag 13 juni 2006 @ 15:58:16 #15
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_38815228
Ik zal IRC eens proberen te installeren, ik doe dat later wel.

Heb mijn signature al aangepast.

Iedereen is van de wereld, en de wereld is voor iedereen

Maar als je dat zegt, dan staan er altijd mensen op, zoals Bush. Die wereldwijd de boel wilt bepalen.

Zulke zinnen moet je niet aan de verkeerde vertellen want die gaat voor Wereld-heerschappij.

Ieder mens met 0,00000000065 % invloed

Je deelt gewoon het aantal mensen dat op deze wereld leeft door 100 en je krijgt het percentage waar ieder individu recht op heeft.

Heeft een persoon als Bush, teveel zeggenschap, dan wordt alles weggenomen dat te veel is in zijn machtige leventje.

Dan lossen mensen onderling alles op. Iedereen met een fragment van macht.

Zo zal de wereldwijde macht opgeheven worden. In ieder geval heb je dan geen mensen meer boven andere mensen of groepen staan.
  dinsdag 13 juni 2006 @ 16:06:47 #16
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_38815502
of je haalt gewoon 75% van de wereldbevolking van de planneet af.
  dinsdag 13 juni 2006 @ 16:39:13 #17
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_38816770
Of er komt een grotere wereld straks. Plaats gebrek ben ik het zeker mee eens

Het lijkt wel een mieren-nest soms. Maar ik ga uit van verre oorden. Verre verre verre oorden.

Hele verre oorden Niet naar het noorden, maar naar verre oorden. En wie weet liggen die verre oorden wel richting het Noorden.

Noorden en oorden

Waar alles in peace and harmony is

Met meer bewegings-vrijheid. En sowieso meer vrijheid. En meer ruimte en plek. En meer gezondheid en mogelijkheden.

Let's blow this party up
  dinsdag 13 juni 2006 @ 16:40:36 #18
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_38816815
its all a form of dimension sir.
  dinsdag 13 juni 2006 @ 16:42:52 #19
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_38816898
Dat komt nog hopelijk

Als de poorten open gaan

Dan krijg je een nieuwe wereld te zien. Maar hoe gaat dat straks te werk? Ik denk dat mensen zich gaan groeperen ooit. Mensen zullen zich groeperen en door het team-work gaat het goed komen. Mensen die tegenwerken worden vanzelf buitenspel gezet. En of er mensen bewust tegenwerken weet ik dus niet. Misschien is het onbewust tegenwerken. Mensen zonder open mind zijn sowieso niet bewust van alles en hoe het in elkaar steekt. En ze houden zich ook niet bezig ermee. Die staan op, en gaan naar bed. En ondertussen......nemen ze het leven aan voor waar. Ik bedoel, veel mensen leggen zich bij de situatie neer.

Ik zeg nog steeds dat deze realiteit meer plaats moet maken voor nieuwe realiteiten. Deze realiteit is gewoon te sterk aanwezig nog.

Je kunt het vergelijken met een raam, en dat raam dat is volgeplakt met stickers. En die stickers zijn gewoon moeilijk eraf te krijgen.

En kraken. Kraak-helder. Ik weet het ook niet. Ik zoek wel verder, dat wel.

Deze zoektocht kan ik niet staken

Over team-work, hier op fok! heb je al vaker te maken met team-work, en zo heb je meer teams die bezig zijn.

Baaj, je bent een teamwork-partner. Je geeft voorzetten voor.

Je kunt dan wel geen voorstander zijn van voetbal, ondertussen ben je wel bezig met een pass geven en zaken in te koppen. Dus er is zeker sprake van een elftal of twaalf-tal.

Of een miljarden tal. Of miljoenen tal.

Waar de denkbeeldige bal van persoon naar persoon gaat. Om voor eens en voor altijd af te rekenen met deze realiteit

Baaj, jij bent al bezig met groeperen zo te zien. Mensen samen voegen die samen werk opknappen of met hobby bezig zijn om in te breken zonder sleutel

Ik doe het ook, ik werk vrijwillig mee. Ik wil het ook anders zien. En vooral wil ik meer zien.

Dus zometeen leg ik even contact met boven, dan krijg ik meestal getallen door. En dan zeggen ze dat de verbinding beter moet zijn. De connectie en het verkeer met daarboven kan beter.

Afstemmen en tunen. En het denken goed op peil houden ook. Afwijkend denken en dwaalsporen proberen te voorkomen.

De essentie van het hele verhaal en het doel van het spel weten. Dan speelt het vanzelf een stuk beter

[ Bericht 33% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 13-06-2006 16:49:18 ]
pi_38817247
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 14:56 schreef Da_Ripper het volgende:
En bestrijden moeten we!!
We moeten helemaal niets en al helemaal geen strijd leveren! Als je dan toch wil strijden, stop dan met consumeren, trek je terug uit de wereld enzo dan doe je het spelletje niet mee. Zodra je dat wel doet doe je dat automatisch volgens hun regels, aangezien zij dat spel zo opgesteld hebben. Niet dat ik in een "ze" of "hun" geloof btw
en anders moet je niet zo zeuren

Echt, ook al is er een "hun" en "wij" verslaan ze, dan zal je zien dat over een x aantal jaar "wij" net zo door macht gecorrumpeerd zijn en begint het hele spelletje weer overnieuw...
  dinsdag 13 juni 2006 @ 16:55:22 #21
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_38817298
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 16:53 schreef The_Shining het volgende:

[..]

We moeten helemaal niets en al helemaal geen strijd leveren! Als je dan toch wil strijden, stop dan met consumeren, trek je terug uit de wereld enzo dan doe je het spelletje niet mee. Zodra je dat wel doet doe je dat automatisch volgens hun regels, aangezien zij die zo opgesteld hebben. Niet dat ik in een "ze" of "hun" geloof btw
nee shining, hij heeft gelijk.
pi_38817311
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 16:55 schreef BaajGuardian het volgende:
nee shining, hij heeft gelijk.
nietes
Ik snap je wel maar er zijn belangrijkere dingen voor mij. Net zoals er belangrijkere dingen zijn voor jou

(kleine edit)
  dinsdag 13 juni 2006 @ 16:56:40 #23
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_38817344
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 16:55 schreef The_Shining het volgende:

[..]

nietes
Ik snap je wel maar er zijn belangrijkere dingen.
pi_38817405
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 16:56 schreef BaajGuardian het volgende:
nou ik geef je gelijk op veel punten/ben het met je eens. Ik ben gewoon een beetje bang dat het verpreiden van informatie zoals veel conspiracy theoristen doen aanzet tot haat en geweld. Dat krijg je meestal met termen als "hun" vs "ons"
  dinsdag 13 juni 2006 @ 16:59:46 #25
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_38817442
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 16:58 schreef The_Shining het volgende:

[..]

nou ik geef je gelijk op veel punten/ben het met je eens. Ik ben gewoon een beetje bang dat het verpreiden van informatie zoals veel conspiracy theoristen doen aanzet tot haat en geweld. Dat krijg je meestal met termen als "hun" vs "ons"
pi_38817786
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 16:59 schreef BaajGuardian het volgende:
Hoe zie jij dan die onvermijdelijke burgeropstand? Zo'n fluwelen revolutie of meer a lá Bastille?
  dinsdag 13 juni 2006 @ 17:17:11 #27
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_38817999
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 17:09 schreef The_Shining het volgende:

[..]

Hoe zie jij dan die onvermijdelijke burgeropstand? Zo'n fluwelen revolutie of meer a lá Bastille?
ala creamus pace vive

een burger opstand krijgen we zowieso, daar ga ik niet over.
  dinsdag 13 juni 2006 @ 17:17:29 #28
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_38818011
Je moet de vijand omarmen en wijzer maken. Als er instanties zijn die kant nog wal slaan of hoe noem je die uitdrukking. Dan zou je die mensen moet adviseren hoe het anders kan.

Er is nu eenmaal een bepaald systeem en hoge mensen die willen alles ook ideaal zien. Maar ze luisteren niet naar de burger. Ze werken vanuit hun eigen standpunten.

Wil je echt een ideale wereld, dan zul je naar elk individu moeten luisteren. Dan pas heb je een eerlijke wereld.

Een partij die opkomt voor de burgers, een partij die alles behandeld dat te maken heeft met onvrede van de burger.

Heeft 80 procent van de bevolking een hekel aan de ID-kaart, dan zouden ze die kaart moeten afschaffen.

Omdat de mensen het belangrijkst zijn. En dan versta ik macht-hebbers even niet als mensen, vooral als ze in hun functie bezig zijn, verliezen ze hun mens zijn. Dan zijn ze macht-hebbers, en macht-hebbers kun je niet vergelijken met jan en alleman.

Die ID-kaart, ik neem die dus niet altijd mee. Ik heb daar geen zin in ook. Die hele ID-kaart slaat nergens op.

Dat je een rijbewijs moet hebben dat kan ik me voorstellen.

Maar dat je een id-kaart moet dragen dus niet. Alsof je nummertje zoveel bent in het register.

En dan leggen ze nog meer vast. In Tiel staat dat kantoor dat je schulden doet bijhouden. Zo weten ze alles van je en leggen ze alles vast van je.

Ondertussen willen ze echt richting totale controle.

Straks moeten ze mijn ogen scannen, mijn dierbaarste bezit. Ik wil niet dat ik mijn ogen moet laten scannen voordat ik het vliegtuig in mag stappen.

Dat ze daar veiligheid mee bewerkstelligen zal me een kont roesten of iets dergelijks. Ik laat niet zomaar mijn ogen scannen.

Alleen de opticien mag mijn ogen bekijken, en dat gebeurt om te kijken of ze gezond zijn.

Vrijheid dus Soms lijkt het inderdaad alsof het een...hoe noem je dat??? Alsof ze alles willen centreren. Alsof ze alles bij elkaar willen voegen.

Totale controle op alle wezens

Dat zal voor een aantal "mensen" ultiem betekenen. Ultieme controle op alles wat beweegt.

En wat krijg je dan?????

Sommigen beweren dat 666 daarvoor staat. Ik zei pas geleden nog dat 666 goed is. Maar als 666 staat voor verdwijnen van privacy dan ga ik toch achter de oren krabben.

Waarom zou je alles vast leggen van mensen??? Sowieso is dat een groot bureaucratische aangelegenheid.

Ik ben burger, of ben ik een eigendoms-stuk van de staat?

Betekend burger zijn, dat je geen rechten hebt?

Ik zeur maar wat ook nu Ik schrijf vrij gedachtes op.

Verklaring van goed gedrag heb je nog. Dat ze jou vertellen of je een goed mens bent.

Ik heb geen strafblad, maar ik vind het nog niet goed die verklaring van goed gedrag. Alsof je continu iemand boven je hebt die een oordeel velt over jou. Dat je dus echt eigendom bent van de staat. Dat de staat het voor het zeggen heeft.
  dinsdag 13 juni 2006 @ 17:18:52 #29
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_38818046
burger zijn betekend bezit van de staat zijn
pi_38818462
Het eerste wat je moet doen is deze theorieën voor jezelf houden.
Of het nou waar is of niet, voor 99% van bevolking is het niet mogelijk om deze dingen te accepteren.
Daarbij levert het voor jou niks op, vooral hier op Fok hoef je geen tips te verwachten omdat ze je niet serieus nemen.
  dinsdag 13 juni 2006 @ 18:00:04 #31
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_38819352
Fok! mensen kunnen ook serieus zijn. Het is niet alleen maar onzin hier. Genoeg mensen die serieus omgaan met elkaar. Niet iedereen zeikt elkaar af hier gelukkig. Genoeg mensen die goed lezen en die rekening houden met elkaar. En ook goed lezen wat er geschreven staat.

99 Procent van de mensen kan niet verder denken. Ik gebruik liever de normale verdeling van de statistiek.

95 procent van de mensen neem ik liever. 5 procent blijft over.

Normale verdeling van de statistiek wil ik nog onder de loep nemen.

Je kunt bij de normale verdeling 100 procent nemen en vanuit 100 procent kun je indelen. Zo is er 95 procent dat ergens voor staat. En krijg je 2,5 procent dat ergens voor staat. En 1,25 procent dat ergens voor staat. Moet dat eens erbij nemen, interessant boek is dat. Ook met dobbelen berekenen wat de kansen zijn van winnen. En reeksen nemen. Trend-lijnen erbij pakken.

Maar neem me niet serieus nu Ik moet die studie-boeken nog eens doorlezen helemaal.

In ieder geval valt het grootste gedeelte van de mensen onder de redelijk normalen in die verdeling. Maar het ging op mijn studie over producten en de kans dat producten mislukken tijdens het productie-proces.

Iets heel anders, of dat op mensen toepasbaar is dat weet ik niet.

Ik geef je wel gelijk dat veel mensen accepteren. Veel mensen accepteren en leven door en door. Tis de makkelijkste manier van leven, hoewel ik niet kan leven op die manier, en of het de makkelijkste manier van leven is voor die mensen, ze weten gewoon niet beter, ze zien het niet in. Ik kan niet altijd "Jah en amen" zeggen tegen alles en iedereen.

Ik zeg niet dat ik alles verander met getallen Ik zeg alleen dat ik ga onderzoeken verder.

En genoeg materiaal is er ter beschikking om te onderzoeken en te toetsen.

Informatie overal, eigenlijk moet je toegang kunnen krijgen tot alle informatie overal ter wereld.

Ook de data die op missies staat en gewoon alle belangrijke documenten inzien en dan op details letten.

Ik let zelfs vaker op het tijdstip dat staat op de kassa-bon. Dan check ik even of het tijdstip okey is of niet. En soms denk ik te weten welk tijdstip okey is. Ook het totaal-bedrag op de bon analyseer ik dan. En vaak zegt een getal vanzelf of het goed is of niet.

Maar het gaat weer offtopic

Wil alleen zeggen dat het voor mij belangrijk is om inzicht en overzicht te hebben continu. Gisteren verloor ik de moed, ik was vergeten hoe het in elkaar zit. Als ik het spel uit het oog verlies, dan weet ik niet meer waar ik het moet zoeken. Dan verdwaal ik in the jungle en in het doolfhof. Terwijl ik als een adelaar erboven wil vliegen.

[ Bericht 4% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 13-06-2006 18:05:46 ]
pi_38820700
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 17:18 schreef BaajGuardian het volgende:
burger zijn betekend bezit van de staat zijn
de maatschappij, dat ben jij!
  dinsdag 13 juni 2006 @ 18:51:13 #33
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_38820942
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 18:44 schreef The_Shining het volgende:

[..]

dinsdag 13 juni 2006 @ 19:26:42 #34
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_38822303
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 18:44 schreef The_Shining het volgende:

[..]

Maar de burger bepaald de wet niet.

Je kunt je als burger voorbeeldig gedragen. Alsnog kun je van alle kanten genaaid worden. Vooral door bureaucratie en instellingen van de overheid.

Een bouw-vergunning aanvragen, niet mogen doen met je eigen stukje aarde wat je wilt.

Overal toestemming voor moeten aanvragen. Altijd vragen of je dat of dit wel mag. En maak je ooit 1 fout, dan ben je de klos. Terwijl ze daarboven de ene blunder na de andere maken. Hoezo gelijkheid???

En waag je een gokje en win je meer dan 454 euro, dan moet je betalen aan de belasting. Win je een keer wat met de lotto. Dan gaat een groot deel naar de grote schatkist. De grote schatkist waar geld verspild wordt.

Waar de inkomens betaald worden van bestuurders die niet weten wat ze doen.

Over de balk.

Een programma van vroeger, waar de blunders van de overheid instonden. Miljoenen euro's die verspild werden, meer dan miljoenen euro's. Geld vande burger dat fout besteedt wordt.

Omdat ze daarboven niet weten wat ze doen.

De maatschappij zijn wij, maar er is wel een maatschappij gecreeërd waar wij maar jah en amen moeten zeggen.

Ik vertrouw sowieso niet op de aanpak van de overheid. Ook de belastingdienst vertrouw ik niet. Het hele systeem vertrouw ik niet. En met niet vertrouwen bedoel ik dus, dat ik altijd denk dat het 101010010 procent beter kan.

Sorry voor de vele enen en nullen Als ik bedoel dat het 999 procent beter kan, dan gebruik ik gewooen een aantal enen en nullen.

Beste stuurlui staan aan wal heb je nog. Laat die beste stuurlui maar daar staan.

En dan heb je natuurlijk het feit dat je je verkiesbaar moet stellen om de politiek in te kunnen. En dat doen de meesten dus niet. Ik ook niet nu. Ik klaag steen en been maar ik richt nog steeds geen eigen partij op.

Misschien ooit in de toekomst, als ik meer inzicht en overzicht heb.

[ Bericht 25% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 13-06-2006 19:32:11 ]
  dinsdag 13 juni 2006 @ 19:31:33 #35
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_38822536
taxes are stealing.
pi_38822609
Het is een complot.
  dinsdag 13 juni 2006 @ 19:33:35 #37
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_38822628
Zuur verdiende centen stelen inderdaad.

Maar hoe moeten ze anders wegen aanleggen? Ze hebben toch geld nodig om uitgaven te doen. Alleen zijn de uitgaven niet altijd goed en zinnig.

Ik wil wel eens op de cent weten hoeveel geld verspild wordt.

Volgens mij weten ze daar totaal niet hoe het moet. Ze besteden miljarden euro's en wellicht besteden ze dat aan foute doeleindes.

Sowieso vind ik ze niet al te bijster intelligent overkomen daar in de 1e kamer. Alsof het ezels zijn allemaal.|

Ezels met zetels

Rijmt nog ook

Ezels met zetels. En hoe meer zetels, hoe groter de ezel

Hebben ze de meeste zetels, dan kun je het slechtste verwachten van ze.
pi_38823192
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 19:33 schreef Dromenvanger het volgende:
Zuur verdiende centen stelen inderdaad.

Maar hoe moeten ze anders wegen aanleggen? Ze hebben toch geld nodig om uitgaven te doen. Alleen zijn de uitgaven niet altijd goed en zinnig.

Ik wil wel eens op de cent weten hoeveel geld verspild wordt.

Volgens mij weten ze daar totaal niet hoe het moet. Ze besteden miljarden euro's en wellicht besteden ze dat aan foute doeleindes.

Sowieso vind ik ze niet al te bijster intelligent overkomen daar in de 1e kamer. Alsof het ezels zijn allemaal.|

Ezels met zetels

Rijmt nog ook

Ezels met zetels. En hoe meer zetels, hoe groter de ezel

Hebben ze de meeste zetels, dan kun je het slechtste verwachten van ze.
Ga dan zelf in de politiek. Dan kun je je mening ook nog ergens op baseren.
  dinsdag 13 juni 2006 @ 19:59:24 #39
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_38823709
ik zou graag al het geld in materie op een stapel gooien en de fik erin zetten.
gewoon omdat dat zo ongelovelijk tof zou zijn voor de menselijkheid
  dinsdag 13 juni 2006 @ 21:36:12 #40
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_38827853
Off-topic
Zal ik jullie eens iets vertellen:
In amerika is volgens mij onlangs een documantaire uitgekomen"America, from Freedom to Fascism"
view trailer
Hierin word gezegd dat er geen wet is voor iemand die werkt in de private sector om belasting te betalen over het geleverde werk.

Nog een interessante link wat betreft de wet.
google video
Hierin wordt uitgelegd hoe de wet werkt wat betreft wetten op land en wetten op zee, en dat de US een land is met zee-wetten.
On-topic
Wat je vindt, ...
  dinsdag 13 juni 2006 @ 22:35:09 #41
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_38830591
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 17:31 schreef Nee het volgende:
Het eerste wat je moet doen is deze theorieën voor jezelf houden.
Of het nou waar is of niet, voor 99% van bevolking is het niet mogelijk om deze dingen te accepteren.
Daarbij levert het voor jou niks op, vooral hier op Fok hoef je geen tips te verwachten omdat ze je niet serieus nemen.
Voor mezelf houden?? Nix daarvan, there is no such thing as too much information.
Ik kan begrijpen dat je bang bent voor wat deze theorieën voor gevolgen kunnen hebben wanneer het duidelijk word dat deze bestaan.
Maar daar moet je je dus niet door laten afschrikken.

wat betreft die 99% die mij niet geloven, so be it.
Ik bedoel, als die mij niet geloven op mijn woord (of de ijzerharde bewijzen die ik kan leveren) dan houd het inderdaad op. Maar misschien kan die 1% op hun beurt wel weer wat mensen overtuigen enz. enz.

Of het voor mij iets oplevert is inderdaad de vraag.
En voor vragen ben je bij FOK!, in my humble opinion, op de goede plaats
Wat je vindt, ...
  dinsdag 13 juni 2006 @ 22:39:48 #42
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_38830795
Informatie is altijd goed

Iedere vorm van informatie is van belang. Informatie en kennis is van wezenlijk belang.

Jezelf ook tot uitdrukking brengen daarbij. Expressie. En frustratie uitten.

Zwijgen is niet altijd zilver. Ook dat spreekwoord klopt niet. Vaak is spreken goud. Op internet schrijven dus. In het echt spreken. Eruit met die frustratie, plaats maken voor nieuwe informatie. Alles eruit gooien dat erin zit. En als het belangrijke informatie is, al helemaal delen met de rest.

Mensen die het niet begrijpen heb je altijd, maar dat hoeft niet te betekenen dat je het niet naar voren moet brengen.

Anders kon ik altijd mijn mond houden
  dinsdag 13 juni 2006 @ 23:16:20 #43
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_38832547
...en dan zou FOK! ook niet bestaan
Wat je vindt, ...
  dinsdag 13 juni 2006 @ 23:41:47 #44
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_38833597
Precies

Het is een discussie-forum ook een beetje. discussie-forum waar ook onzin kan worden gemaakt. En dan kun je het zo gek niet verzinnen of je kunt het bespreken.

Soms komt het voor dat je one-liners krijgt, maar one-liners zijn geen manier van bespreken.

Ik heb een bepaalde gedachte waarmee je doet bespreken. Maar dat heeft met open-minded te maken.

Hoewel ik zelf ook kritisch kan zijn. Ook richting mezelf en anderen.

Niet alles geloven wat je leest. Sowieso is het moeilijk deze realiteit. Het is een groot web nogmaals. Het is een jungle en het is een playground. Het is gewoon een spel nogmaals.

Als het aan mij ligt wordt ieder document gepubliceerd. Dat er totaal geen geheimen zijn op bestuurlijk niveau. Dus ook geen hof-geheimen bij het koningshuis. Alles openbaar en toegankelijk voor iedereen.

Van Nederland tot China, van Luxemburg tot Amerika.

Alles openbaar.

Openbaarheid in geschriften. Maar dat zal wel teveel gevraagd zijn.

Ik ga afsluiten nu dus

Even buiten zitten met muziek. Sterren spotten en morgen verder
  woensdag 14 juni 2006 @ 10:32:27 #45
29347 RickySway
Make your life Sway
pi_38841219
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 13:41 schreef Da_Ripper het volgende:
Jedi's??
makes no sense

Jedi
Jedi zijn fictieve wezens die in de populaire filmsaga Star Wars vechten aan de kant van het goede tegen de kwaadaardige Sith. Ze zijn de bewakers van vrede en gerechtigheid in het universum.
[url=nl.wikipedia.org/wiki/Jedi]meer[/url]

De lichtwerkers van vandaag zijn in zekere zin de voorouders van Jedi te noemen.
Het fictieve deel is het feit dat de Jedi in Star Wars al voorbij hun initiele verlichting zijn en in staat zijn met hun concentratie de werkelijkheid te beïnvloeden.
¡ Experience Everything !
  woensdag 14 juni 2006 @ 10:46:13 #46
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_38841530
quote:

Mag ik vragen hoe je tot dit inzicht bent gekomen?
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  woensdag 14 juni 2006 @ 10:50:09 #47
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_38841631
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 10:32 schreef RickySway het volgende:

[..]

De lichtwerkers van vandaag zijn in zekere zin de voorouders van Jedi te noemen.
Het fictieve deel is het feit dat de Jedi in Star Wars al voorbij hun initiele verlichting zijn en in staat zijn met hun concentratie de werkelijkheid te beïnvloeden.
Lichtwerkers? Wie zijn dat?
  woensdag 14 juni 2006 @ 15:38:43 #48
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_38851062
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 10:46 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Mag ik vragen hoe je tot dit inzicht bent gekomen?
Ik begon bij Google Video - Loose Change Edition 2
Hierin wordt elke aanval tijdens 11-9 uit elkaar gehaald zodat de enigste mogelijkheid die overblijft is dat het een 'inside job' was.

Daaronder zag ik filmpjes staan over - David Icke - Illuminati - free masons - Bilderberg -

Ik stel voor dat je dus naar Google Video gaat en deze op termen gaat zoeken.
Be prepared to be amazed...

Als je enthousiast geworden bent, vertel je vrienden/familie over deze werkelijkheid.

Viva la revolucion!
Wat je vindt, ...
  woensdag 14 juni 2006 @ 15:41:20 #49
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_38851149
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 15:38 schreef Da_Ripper het volgende:

[..]

Hierin wordt elke aanval tijdens 11-9 uit elkaar gehaald zodat de enigste mogelijkheid die overblijft is dat het een 'inside job' was.

Daaronder zag ik filmpjes staan over - David Icke - Illuminati - free masons - Bilderberg -

Als je enthousiast geworden bent, vertel je vrienden/familie over deze werkelijkheid.

Viva la revolucion!
Damn, dus alleen door het zien van een paar video's op het godvergeten internet ben je tot dit 'inzicht' gekomen? Ik denk dat ik me maar beter uit de voeten kan maken hier, het is nog erger dan ik dacht....
  woensdag 14 juni 2006 @ 15:59:42 #50
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_38851743
Heey, ik voel wat negativiteit in je post ...
Ga je eerst informeren voordat je zulke uitspraken doet..

ik daag je uit om hier over een tijdje weer te posten nadat je weet wie/wat deze termen betekenen
Wat je vindt, ...
  woensdag 14 juni 2006 @ 16:02:09 #51
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_38851840
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 15:59 schreef Da_Ripper het volgende:
Heey, ik voel wat negativiteit in je post ...
Ga je eerst informeren voordat je zulke uitspraken doet..

ik daag je uit om hier over een tijdje weer te posten nadat je weet wie/wat deze termen betekenen
Ik heb daar op dit subforum al genoeg over gelezen. Jij blijkbaar niet, anders had je dat wel geweten. En de negativiteit heb je goed opgemerkt.
  woensdag 14 juni 2006 @ 16:16:30 #52
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_38852482
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 15:41 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Damn, dus alleen door het zien van een paar video's op het godvergeten internet ben je tot dit 'inzicht' gekomen? Ik denk dat ik me maar beter uit de voeten kan maken hier, het is nog erger dan ik dacht....
daar begint het mee he, en daarna gaan mensen Nadenken
wel eens gedaan?
  woensdag 14 juni 2006 @ 16:18:37 #53
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_38852577
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 16:16 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

daar begint het mee he, en daarna gaan mensen Nadenken
wel eens gedaan?
Ja, en daarom ben ik niet gaan 'geloven' zoals TS.
pi_38853180
Nadenken over onbewezen, geromantiseerde, gemanipuleerde filmpjes op een onbetrouwbaar medium waartoe iedereen toegang heeft is bij voorbaat al niet de slimste bezigheid. Hier dan een mening over vormen die zo verschrikkelijk vergezocht is zonder ook maar enig bewijs is tegen het gestoorde aan. Hier verdere informatie over zoeken en like-minded x-files generation kiddo's tegenkomen die ongeveer hetzelfde beweren, eveneens zonder enige belemmering van feiten, want tja, feiten worden verdoezeld door de regeringen, is toch echt een indicatie dat je niet helemaal weet wat je doet.

En het leuke is nog dat jij denkt dat je het beter weet en niet doorhebt dat niet de hele wereld tegen je is, maar dat jij dingen ziet die er niet zijn. De reden van je wanhopige schreeuw om aandacht en de drang om maar wat "speciaals" te doen?

Geen idee.

Sociaal alles in orde? (En hier komen de: "JA IK HEB VRIENDEN!" reacties al, makkelijk te zeggen over het anonieme internet, niet?)

woensdag 14 juni 2006 @ 16:42:01 #55
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_38853384
Voor het gemak vertrouw ik je op je woord dat jij hebt onderzocht waar we het hier over hebben (*excuseer me dat ik niet al je posts ga doorlezen).

Denk jij dat 9-11 nog steeds had kunnen gebeuren zonder dat de top van de US hier geen kennis van had vooraf? Oftewel, jij gelooft dus nog steeds het officiele verhaal?

Jij bent op de hoogte van Skull&Bones en vind daar niks verdachts aan dat ieder lid van deze 'studenten'-vereniging op een leidinggevende positie komt met veel macht tot zijn beschikking?

Jij bent op de hoogt van de Bilderberg Group en gelooft nog steeds niet dat de machtigste en invloedrijkste personen ter wereld bij elkaar komen, vergaderen en discussieren zonder dat daar een gezamelijke agenda achter ligt?

Als dit allemaal zo zou zijn, dan ben ik beniewd hoe jij tot die conclusies bent gekomen en niet zoals ik bent gaan 'geloven'?
Wat je vindt, ...
  woensdag 14 juni 2006 @ 16:42:05 #56
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_38853390
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 16:18 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Ja, en daarom ben ik niet gaan 'geloven' zoals TS.
alles maar aannemen is ook niet wat men van je vraagt, denk eens na over hoe de wereld inelkaar zit, dan kom je er snel genoeg achter wat er niet klopt.
  woensdag 14 juni 2006 @ 16:53:04 #57
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_38853674
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 16:36 schreef Blue-eagle het volgende:
Nadenken over onbewezen, geromantiseerde, gemanipuleerde filmpjes op een onbetrouwbaar medium waartoe iedereen toegang heeft is bij voorbaat al niet de slimste bezigheid. Hier dan een mening over vormen die zo verschrikkelijk vergezocht is zonder ook maar enig bewijs is tegen het gestoorde aan. Hier verdere informatie over zoeken en like-minded x-files generation kiddo's tegenkomen die ongeveer hetzelfde beweren, eveneens zonder enige belemmering van feiten, want tja, feiten worden verdoezeld door de regeringen, is toch echt een indicatie dat je niet helemaal weet wat je doet.
Juist, de spijker op zijn kop: REGERINGEN! Wanneer je je mening alleen baseert op wat de regeringen zeggen, dan krijg je toch maar 1 kant van het verhaal.

..."Hier verdere informatie over zoeken ..., is toch echt een indicatie dat je niet helemaal weet wat je doet."
quote:
En het leuke is nog dat jij denkt dat je het beter weet en niet doorhebt dat niet de hele wereld tegen je is, maar dat jij dingen ziet die er niet zijn. De reden van je wanhopige schreeuw om aandacht en de drang om maar wat "speciaals" te doen?
Ik heb inderdaad niet door dat 'de hele wereld' tegen me is.... ga toch fietsen man, wie heeft er nu iets tegen mij (alleen omdat ik mensen motiveer om zich te laten informeren, I don't pass judgement)
De drang die ik nu voel is zoals ik juist zei, om mensen te informeren, en die drang kwam pas NADAT ik hiervan op de hoogte kwam.
Niet dat ik me thuis verveelde en maar iets ben gaan zoeken om lekker belangrijk te gaan zijn
Wat je vindt, ...
  woensdag 14 juni 2006 @ 16:55:02 #58
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_38853754
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 16:42 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

alles maar aannemen is ook niet wat men van je vraagt, denk eens na over hoe de wereld inelkaar zit, dan kom je er snel genoeg achter wat er niet klopt.
Ik weet al wat er niet klopt. Er zijn teveel mafkezen op de wereld.
  woensdag 14 juni 2006 @ 16:55:57 #59
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_38853805
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 16:55 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Ik weet al wat er niet klopt. Er zijn teveel mafkezen op de wereld.
klopt, en acht je dan de kans uitgesloten dat er ook veel mafkezen in de macht zitten?
  woensdag 14 juni 2006 @ 17:01:41 #60
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_38854009
of dat je zelf misschien 1 van deze mafkezen bent...
Wat je vindt, ...
  woensdag 14 juni 2006 @ 19:31:52 #61
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_38858461
Laat maar, ik ga al . Ik was even vergeten dat ik geen uitnodiging had
pi_38869108
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 16:42 schreef Da_Ripper het volgende:
Denk jij dat 9-11 nog steeds had kunnen gebeuren zonder dat de top van de US hier geen kennis van had vooraf? Oftewel, jij gelooft dus nog steeds het officiele verhaal?
Gebaseerd op de kennis die mij is overgedragen via vele verschillende bronnen zoals het nieuws, kranten, reporters ter plaatse, echte mensen zonder connecties met "de regering" die echte families hebben gebeld in hun laatste minuten - JA ik geloof dat de VS is aangevallen door radicale moslims. Of men dit een welkome aanval vond of niet weet ik niet, het klinkt me niet slecht in de oren. Feit blijft: ik weet het niet, en de bewijsvoering van paranoia mensen online is uitermate slecht.
quote:
Jij bent op de hoogte van Skull&Bones en vind daar niks verdachts aan dat ieder lid van deze 'studenten'-vereniging op een leidinggevende positie komt met veel macht tot zijn beschikking?
Studenten van Yale, PHD's, professoren, etc. Tja. Vreemd he? En vriendjes politiek heb je overal wel. Stel: Je bent G.W. Bush, je oude studie makkers willen wel een baantje bij jou in de buurt, je weet dat ze slim genoeg zijn en je weet dat je ze kan vertrouwen... Neem je ze aan? Ik wist het wel hoor
quote:
Jij bent op de hoogt van de Bilderberg Group en gelooft nog steeds niet dat de machtigste en invloedrijkste personen ter wereld bij elkaar komen, vergaderen en discussieren zonder dat daar een gezamelijke agenda achter ligt?
Zelfs als dat zo was zou het me niet verbazen nee, maar zonder te weten wat er daar besproken wordt.. wat is je punt? Oh ik snap het al - alle populaire hersenspinsels die online staan worden daar besproken natuurlijk, halve mysteries (Bilderberg groep) kunnen zo mooi een basis vormen voor de wat minder op waarheden berustte verhalen.
quote:
Als dit allemaal zo zou zijn, dan ben ik beniewd hoe jij tot die conclusies bent gekomen en niet zoals ik bent gaan 'geloven'?
Met het risico dat deze post niet op mij was gericht..

Ik ben van mening dat er zeker geheimen zijn, maar dat deze niet in de spannende en geromantiseerde sfeer liggen zoals men doet geloven in films en series zoals the x-files etc. De (publiekelijk) geheime genootschappen had ik al op de basis school. Daar bespraken we manieren om te spieken tijdens toetsen.

Dat wereldleiders en machtige zakenlui samen werken om zoveel mogelijk te profiteren is dan toch ook niet raar? Wie weet spelen ze een potje schaak, of bespreken ze in normale mensen woorden de gang van zaken in bijvoorbeeld Irak.

Tja, of.. ze bespreken manieren om de wereldbevolking uit te dunnen dmv. het sproeien van chemtrails, proberen ze te verdoezelen dat ze contacten hebben met buitenaardse beschavingen. Misschien zijn we wel geinfiltreerd en nemen de aliens de macht over. Of misschien zijn het wel reptillians in onze eigen planeet die de macht overnemen, ze shapeshiften naar een menselijke vorm en gebruiken hun invloedrijke vrienden - meestal joodse zakenlui - om naar de top te komen.

Of niet.

Wat klinkt nou logisch? Trek toch een grens, wil je nog een klein beetje normaal overkomen. Geheime machtige genootschappen - waarom niet. Scary? Misschien. Maar blijf daar bij, probeer dat aan het licht te brengen als het je zo intereseert, en ga vanaf dat punt dan maar verder werken naar andere onzin.
  donderdag 15 juni 2006 @ 15:48:34 #63
142762 Mirri
Tropische Honing
pi_38886676
Zonde van dit onderwerp/ topic om ruzie te maken.
pi_38887075
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 15:48 schreef Mirri het volgende:
Zonde van dit onderwerp/ topic om ruzie te maken.
Altijd zonde om ruzie te maken...
  donderdag 15 juni 2006 @ 15:59:32 #65
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_38887119
Oh, we maken geen ruzie hier...
hij valt me wel een beetje aan op mn woorden, maar goed wat anders heb je hier opt Forum behalve woorden
Wat je vindt, ...
pi_38887584
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 15:59 schreef Da_Ripper het volgende:
Oh, we maken geen ruzie hier...
hij valt me wel een beetje aan op mn woorden, maar goed wat anders heb je hier opt Forum behalve woorden
Ja... om maar een beetje te analyseren zonder iemand voor het hoofd te stoten maar weerstaand is wel vaker de eerste reactie van mensen die een zienswijze voor het eerst ontmoeten die nogal ver staat van de eigen beleving. Het afdoen als onzin is iemand (of het nu zichzelf of een ander is) buitensluiten (van het delen van zienswijzen), zoals Pechtold in de media vandaag zo scherp opmerkte tegenover Lousewies in dat ene akkefietje.

Het is menseigen en gebeurt overal, zoals fok dan toch een rare afspiegeling is van onze samenleving.
pi_38887714
Ruzie? Ach, ik probeer gewoon een beetje tegengas te geven. Men maakt hier snel van een mug een kudde olifanten. Als dat al ruzie is...
  donderdag 15 juni 2006 @ 16:21:07 #68
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_38887849
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 16:17 schreef Blue-eagle het volgende:
Ach, ik probeer gewoon een beetje tegengas te geven.
Ik zou als advies geven: Bespaar je de moeite
pi_38888205
quote:
Ruzie? Ach, ik probeer gewoon een beetje tegengas te geven. Men maakt hier snel van een mug een kudde olifanten. Als dat al ruzie is...
Achja, bagetalliseren. Ook weer zo'n struisvogel tactiek. Dat is juist de reden dat dergelijke kleine bostingkjes escaleren tot iets dat het opeens niet meer leuk is.
  donderdag 15 juni 2006 @ 16:34:05 #70
142762 Mirri
Tropische Honing
pi_38888315
Da_Ripper, jouw vraag komt me bekend voor, ik kan je hier heel veel nuttige informatie over geven.

De gebeurtenis van 11 september is 4 maanden van tevoren zelfs ruwweg voorspeld tijdens een channelingsessie. Dit is wat erover gezegd werd:

(....)
De geschenken die jullie de afgelopen tijd gegeven zijn, zullen de energie van de planeet gaan veranderen. Veel van deze energie wordt opgeslagen in de tektonische platen, ook op dit moment, want die energie komt van de zon zelf (als je hier meer over wilt weten moet je het maar zeggen, het gaat over de krachtige zonnenwinden van de laatste tijd, en de invloed op de Aarde) De energiekolken beginnen nu op verschillende op de planeet op te starten en als gevolg daarvan beginnen jullie het gevoel te krijgen alsof er heftig aan je "biologie" getrokken wordt. Laat dit je niet uitputten. Uiteindelijk zal dit een geschenk zijn, want je wordt aangepast tot op een punt waarop je energie gevoed zal worden.

Denk er hier en nu alsjeblieft aan om adem te halen en de energie van de dag in te ademen, want het is zo gemakkelijk je te verliezen in de dag van morgen. Op dit moment wordt de energie opgeslagen in de tektonische platen van de Aarde. In de komende vier maanden zullen de platen verzadigd raken. Dan zal deze energie vrijgegeven gaan worden aan de oppervlakte van de planeet. Jullie zullen dat voelen. De meesten van jullie zullen dat voelen als een oplading van je eigen energie.

Er zullen enkele leiders op de wereld zijn die deze energie kunnen oppakken en er een heel andere uitleg aan geven. Deze energie betekent verandering en de mens verzet zich met hand en tand tegen verandering. Sommige leiders hier op Aarde zouden in feit naar enkele oude methoden kunnen grijpen en oude dingen kunnen proberen. En ze zullen een uiterste kans wagen om te proberen de energie op de oude manier onder controle te houden. Daarom staan jullie hier. Sta standvastig in je waarheid. Laat mensen de glans in je ogen zien. Spreek de waarheid die in je hart leeft. Laat hen zien wie je bent, want jullie zijn de zaaiers van de zaden. En deze zaden zijn goed uitgezaaid in je eigen wezen. Wij zeggen jullie dat ze terechtgekomen zijn in vruchtbare grond en op het punt staan te ontkiemen. Laat iedereen het licht in je hart zien, door je ogen, je glimlach en je woorden. Wees niet bang voor het opengaan van je hartchakra, want iedereen zal dat voelen als je een kamer binnenkomt. En op de een of andere manier zullen jullie iets bereiken op Aarde. En voor jullie mag het dan iets kleins lijken, maar wat wij jullie zeggen is, dat zelfs degenen die hier in deze zaal aanwezig zijn, de loop van alle dingen die staan te gebeuren, zullen veranderen.

1 dag na 11 september:

Wij slaan gade hoe het spel van de vrije keuze nu een heel moeilijke wending neemt. Begrijp alsjeblieft dat er geen Groot Plan bestaat dat jullie daden leidt. Jullie creëren de gebeurtenissen van het Spel op het moment zelf en er bestaan nu versterkte scheppingsvermogens. Deze versterking gaat gepaard met de mogelijkheid om energie verkeerd te gebruiken. Er zijn mensen die geloven dat ze de wereld kunnen veranderen naar hun manier van denken. Wij slaan dat gade en zien dat de daden van enkelingen de energie voor zovelen veranderen. Het was de intentie van die enkelingen om angst te creëren zodat zij de leiding over konden nemen.

De afwezigheid van licht is duisternis. De afwezigheid van liefde is angst. Het moment is nu daar waarop jullie als Lichtwerkers van de Nieuwe Aarde opgeroepen worden om bakens van licht te zijn. Het is nu het moment op Aarde waarop je voor verschil kunt zorgen door niet ten prooi te vallen aan angst. Het is zo gemakkelijk om meegesleept te worden in het drama dat zich nu afspeelt. Dit is het moment om je eigen overtuigingen in de praktijk te brengen, jouw licht is nu meer dan ooit nodig. Gebruik je kracht en creëer de hoogste uitkomst voor deze situatie.

Tot zover!

Hoe dramatisch sommige dingen ook waren, dit zijn één van de laatste tijden op Aarde waarin weerstand tegen de Universele Energie plaatsvindt. Kijk maar naar de tijd van Hitler, dat is een geweldige gebeurtenis, want vanaf toen zijn we onze eigen kracht gaan oppakken. Het is het vermengingsproces met alles, wat je weer in contact brengt. Van overlevingsbewustzijn naar eenheidsbewustzijn. Toch zijn er nog steeds die binnenin zichzelf weerstand voelen. Zij zijn degenen die naar het bekende en vertrouwde grijpen. In de lagere trillingen van de planeet heeft dat goed voor hen gewerkt, maar in de hogere vibraties wordt dat niet meer getolereerd want iedereen is verbonden met de ander en het is niet juist dat mensen op wat voor manier dan ook mishandeld worden. Daarom zou een wereldoorlog onmogelijk zijn, sinds 60 jaar geleden is er iets bijzonders gebeurd met de mensheid, vanwege Hitler. Dat was echt een mijlpaal in onze evolutie. Nooit meer zullen wij in het westen onze kracht zomaar weggeven aan iemand, aan wat voor overheid dan ook.

Als we onze buren zouden kunnen zien als het deel van God dat zij zijn, dan zouden zulke dingen niet meer gebeuren. Elkaar respecteren zoals je jezelf respecteert is het respecteren van de God in jezelf.

pi_38892151
quote:
Hmwha, als je kijkt naar Fir3fly z'n post, kun je duidelijk zien dat er toch iemand gefrustreerd raakt van mensen die nét iets anders denken dan de massa.

Er zijn nou eenmaal mensen die niet genoegen nemen met de zogenaamde waarheid die ons is 'wijsgemaakt' tijdens de opvoeding e.d.
Gelukkig leven we in een tijd dat mensen vrij zijn om voor zichzelf te denken, helaas maakt niet iedereen daar gebruik van.

Complottheorieën juich ik dus alleen maar toe, logisch of onlogisch, het zet mensen wel aan het denken.
Knulletjes zoals Fir3fly kun je eigenlijk vergelijken met een streng religieus iemand die het absoluut niet accepteert dat de waarheid waar hij in gelooft, niet blijkt te kloppen.
pi_38903224
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 18:51 schreef Nee het volgende:
Complottheorieën juich ik dus alleen maar toe, logisch of onlogisch, het zet mensen wel aan het denken.
En criminaliteit houdt de politie fit. En alle publiciteit is goede publiciteit.

(Heb ik er een gemist?)
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
  vrijdag 16 juni 2006 @ 00:35:56 #73
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_38906085
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 23:09 schreef Apropos het volgende:

[..]

En criminaliteit houdt de politie fit. En alle publiciteit is goede publiciteit.

(Heb ik er een gemist?)
solutions arent part of the puzzle.
  vrijdag 16 juni 2006 @ 00:45:29 #74
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_38906274
Thanx Mirri, wat ik daar las komt overeen met een gedachte waar ik de laatste tijd mee aan het spelen ben.

Terwijl ik geboeid was door wat David Icke aan het vertellen was tijdens zijn Secrets of the Matrix - Part 1, Part 2 en Part 3, vroeg ik me af waar hij naar toe wilde met zijn verhaal.
Om een lang verhaal (5h+54minuten) kort te maken, eindigde hij met de spreuk "Infinte love is the only truth, everything else is an illusion"

Hij komt hiermee nadat hij heeft gesproken over hoe wij/de aarde/lucht---ALLES, niet meer dan vibraties zijn en dat wat wij denken/geloven ook zullen aantrekken/creeeren (wie goed doet, goed ontmoet!)

Dit was niet de eerste keer dat ik deze theorie hoorde want dit was precies waar ze het over hadden in "What the bleep do we know".

Dus wanneer je zegt: Laat iedereen het licht in je hart zien, door je ogen, je glimlach en je woorden. Wees niet bang voor het opengaan van je hartchakra, want iedereen zal dat voelen als je een kamer binnenkomt. En op de een of andere manier zullen jullie iets bereiken op Aarde.
kan ik me daar goed in vinden
Wat je vindt, ...
  vrijdag 16 juni 2006 @ 06:40:05 #75
106750 LightGod
Love=Light
pi_38908578
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 15:38 schreef Da_Ripper het volgende:

[..]

Viva la revolucion!
Je begrijpt toch wel dat mensen dat niet serieus nemen als je begint te zeggen dat je het van internet hebt?
Het gaat om het zien. Het openen van je chakra`s. Ik zie en voel echt de negatieve gang van zaken die zich hier afspelen. Maar het is juist de truc om daar boven te staan en gelukkig te leven. Haat tegenover deze duistere heersers is juist wat ze willen want ze voeden zich met die energie.
Alleen al door zelf "licht" te zijn van geest bestrijd je hun omdat hun frequentie niet hoog genoeg is om bij jouw in de buurt te komen. Het spel speelt zich juist af op geestelijk niveau.
Het is juist jouw trilling wat de omgeving beïnvloed.
Kijk bijvoorbeeld nooit naar soapseries met veel ellende zoal The Bold of Slechte tijden. Dat zijn gespeelde negatieve gebeurtenissen die kunnen blijven hangen in jouw geest omdat je meevoelt.
Ik vind het ook jammer waarom er alleenmaar zoveel actie, haat en jaloezie in films zit, zelfs in tekenfilms.
  vrijdag 16 juni 2006 @ 11:55:31 #76
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_38913466
Alles komt goed

Er komt een tijd van massale energie-uitspattingen volgens mij. Ik weet het niet. Ik kijk even in de toekomst als amateur-voorspeller en zie dat straks alles een en al kleur is.

Dan is het zwarte van oorlog niet meer daar. Dan is het zwarte van leugens niet meer daar.

Als alles in kleur is, dan bestaan al die leugens niet meer.

Ik kijk soms als amateur in de toekomst en doe dat vanuit gevoel dus.

Ooit komt een tijd dat iedereen de handdoek in de ring gooit als je het mij vraagt. Omdat er geen andere uitweg meer is. Voor wie dan ook die aan de macht is, ze zullen allemaal vastlopen in hun eigen doolhof, en dan is er maar 1 weg en dat is ontsnappen door de handdoek in de ring te gooien, ik kan mijn denkbeeld uitbreiden hoe het zit met het doolhof en de spelletjes die ze daarboven spelen bij de top, maar dat doe ik een andere keer, nu eerst rustig verder gaan. Ook terroristen met de meest extreme denkbeelden. Ze zullen door de energie worden opgeslokt.

Zo denk ik dat de toekomst gaat zijn

Dat het kleur gaat worden. En dat het gewoon goed gaat zijn.

Het kan niet altijd zo zijn dat het slecht is. Slecht aan de top dus. De burgers valt weinig te blamen.

Het is tevens zo dat burgers een vinger in de pap krijgen, sowieso doordat ze een mening vormen. De mening die gevormd is, die heeft al input en uitwerking. Verzet als het ware ook. Verzet door alleen maar te denken aan het slechte karakter van het huidige.

Ik denk dat er in de toekomst een uitweg komt, een massale uitweg. Een grote uitweg. Een uitgang. En dan is het zo dat ieder mens richting die uitgang gaat.

Dan kan Bush niet achterblijven. Bush zit ook in een doolhof en Blair ook. We zitten denk ik allemaal nog gevangen in het doolhof.

Maar dat doolhof zal oplossen nog. Nieuwe dimensies Misschien wel.

Maar goed, ik voorspel maar wat

Hoef je niet serieus te nemen, ik volg mijn gevoel en hoe ik me voel in het doolhof en in de kooi. Ik voel me nu dus bevrijd enigszins maar nog lang niet helemaal.

Dus ik ga lekker door

Escaping reality

Nu peukie

Kleine update. Het verleden dat niet meer vast-plakt aan het heden, ik bedoel, als het verleden zich los doet laten, dan is ook het schuld-aspect weg. Je vergeet gewoon het verleden.

Heb daar vaker over nagedacht, dat het verleden de toekomst doet tegenhouden als het ware. Omdat het verleden aan het nu vast zit, en het nu zit vervolgens aan de toekomst vast.

Zeker als je anderen blijft aanspreken op het verleden gedane zaken, dan werkt dat averechts.

Kleine analyse van mij

Zomaar uit de losse pols En nogmaals, ik schrijf wat ik denk. En wat ik voel.

[ Bericht 17% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 16-06-2006 12:23:49 ]
  vrijdag 16 juni 2006 @ 15:03:06 #77
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_38919655
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 06:40 schreef LightGod het volgende:

Je begrijpt toch wel dat mensen dat niet serieus nemen als je begint te zeggen dat je het van internet hebt?
Dat was een antwoord op de vraag hoe ik aan dat inzicht kwam wat ik in de openings-post heb staan.
Wat je vindt, ...
  vrijdag 16 juni 2006 @ 15:06:42 #78
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_38919784
hey het nieuws komt ook van internet en dat neemt men wel serieus
netwerken he, netwerken.
(en filters)
pi_38919792
edit
oops verkeerde topic
  vrijdag 16 juni 2006 @ 16:14:30 #80
8372 Bastard
Persona non grata
pi_38922447
Weet je wat een beetje oneerlijk is van "Het plan" die wij onder gaan?
Dat alles vaststaat bij voorbaat... waarom zoveel 'poespas' voor het einde van het plan.. en waarom is het plan daar om mee te beginnen? Waarom weten wij niet wat het plan is, maar worden er wel flarden doorgegeven door mediums, of bijvoorbeeld door de Mayakalender? Waarom is er niet alvast een algeheel bewustzijn van het goddelijke in elkaar? Waarom moeten we eerst met zn allen zo leiden onder onze leiders om daar uit door te kunnen gaan, allemaal vlgs plan?
Waarom is het zon puinhoop en lijkt de wereld zo moedeloos?

hmmm.. ik denk even hardop hier... waarschijnlijk offtopic... maar is even wat me te binnen schiet zo in reactie op de post van Mirri.
The truth was in here.
  vrijdag 16 juni 2006 @ 16:22:34 #81
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_38922748
Omdat vanaf het begin.....

Vanaf het begin.....

Vanaf het prille begin....

En wat weet ik dus niet.

In ieder geval is het nooit geweldig geweest op deze wereld. Vanaf het begin was het fout.

Er is altijd een foute weg opgegaan, de mensheid is volgens mij direct fout begonnen. En dan is 2012 misschien een mooi punt om alles anders te gaan doen. Dat 2012 staat voor een compleet andere aanpak en bewustzijn.
  vrijdag 16 juni 2006 @ 16:23:28 #82
8372 Bastard
Persona non grata
pi_38922811
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 16:22 schreef Dromenvanger het volgende:
Omdat vanaf het begin.....

Vanaf het begin.....

Vanaf het prille begin....

En wat weet ik dus niet.

In ieder geval is het nooit geweldig geweest op deze wereld. Vanaf het begin was het fout.
Dat zat kennelijk al in het plan

Wat nou "de mens heeft een vrije wil"
Ja tot op zekere hoogte wel
The truth was in here.
  vrijdag 16 juni 2006 @ 16:26:14 #83
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_38922923
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 16:23 schreef Bastard het volgende:

[..]

Dat zat kennelijk al in het plan
Wie heeft het plan dan opgesteld??? Landen moesten bestuurd worden en bestuurders hadden bepaalde visies over hoe het beste gehandeld kan worden.

Vrijheid is dan niet het eerste wat naar voren komt. Aansturing wel. Aansturing en regulering. De bevolking een bepaalde richting opduwen. Op alle mogelijke gebieden. Je ziet ook vaak dat er voor de bevolking gedacht wordt, dat het vrije denken weg gehaald wordt door brain-washen. Conditionering?

En dan heb ik vaak in de gaten dat veel burgers zich al snel bij een situatie neerleggen, ze volgen gewoon op. En ze handelen gewoon zonder besef. Ze zijn eigenlijk zoals de mensen in the matrix, als Neo daarheen gaat en allemaal mensen ziet lopen met blik op oneindig. Zo zie ik het ook vaker op straat. Dat mensen dus echt niet meer denken, omdat alles al bepaald is van te voren.

Het volk onder de duim houden. En dan niet meteen onder de duim houden vanwege opstanden en relletjes misschien. Ik weet het niet. Bestuurders in het nu en in het verleden. Het gaat ook nog om consumeren.

Er speelt zoveel mee. Alsof het te complex is allemaal.

Complexheid is niet goed, simpelheid is juist

Misschien denken machthebbers te ingewikkeld. Of is het zo dat het een spel is dat het zo gaat zoals het gaat. Ik weet het niet. Ik heb er ook niet veel last van, ik schrijf mijn woorden en visies op. Ik leeg mijn hoofd. En ik weet dat er ooit een einde komt aan alles. Niet zozeer het einde van de wereld, maar de manier waarop alles gaat.
pi_38922933
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 16:14 schreef Bastard het volgende:
hmmm.. ik denk even hardop hier... waarschijnlijk offtopic... maar is even wat me te binnen schiet zo in reactie op de post van Mirri.
Ik vind het niet offtopic, vragen stellen hoort bij het verruimen van bewustzijn of dat nou een product is van of bijdraagt aan of het een wisselwerking is? En door bewustzijn neem je waarheid waar toch?

Niet dat ik je vragen kan beantwoorden ik stelde ze zelf ook ooit na het zoveelste baken van licht. Maar toch, ze zetten je aan het denken of je er nu mee eens bent of niet.
  vrijdag 16 juni 2006 @ 16:32:37 #85
8372 Bastard
Persona non grata
pi_38923149
Ach je word toch ook gek gemaakt op een dag door alle mediaflarden die op je af worden geschoten.
Je moet dit of dat kopen, je moet daar bij horen, je moet voor die partij zijn, je bent voor de grondwet, je houdt van voetbal, een snor is ouderwets, koop Gilette, koop een gsm met xbox, neem dat bier, bekijk dat programma....

We worden geleefd door elkaar en helemaal gek gemaakt... het toppunt is de reklameblokken die we door onze strot krijgen geduwd, maar het gaat continu door de hele dag.

Marco, kom zing nog een keer... vrij zijn
The truth was in here.
  vrijdag 16 juni 2006 @ 16:36:30 #86
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_38923285
Bastard

Lijkt net alsof je hetzelfde als mij denkt. Ik was even buiten en dacht precies hetzelfde even.

Over producten die in je strot gepropt worden. Je wordt gewoon verplicht tot kopen bijna. Sta je niet sterk in de schoenen dan koop je je hele salaris op aan producten die je niet nodig hebt.

De commercie heb je nog. En de media inderdaad.

Het is gewoon.....hoe noem je het???

Brain-washen???

En alles bepaald het wereld-beeld. Maar hoe ziet het eruit zonder de reclame en producten? Wordt het bestaan dan leger? En wat kun je toevoegen daarna?

Op computer-gebied wil ik wel de juiste producten hebben. Maar ik weet het ook niet.

Alle bedrijven willen klanten winnen. In principe ben je een prooi van de commerciele bedrijven.

In principe wordt je continu opgejaagd. Ze jagen je op, totdat je koopt.

Kopen kopen kopen. Daar is ook de hele economie op gebaseerd. Op kopen. Een economie kan niet draaien zonder mensen die kopen. Zo zwak is de economie te noemen. De economie is zwak.

Een economie is afhankelijk van veel factoren. Maar economie zegt me niet veel meer. Ik heb zelden dingen nodig. Biertje op zijn tijd en sigaretje nog. En muziek.

De juiste muziek dus

Maar ik negeer wel vaker, ik negeer vaker. Ik kan het nog hebben wat ze je als kind doen bijbrengen op school. En dat je je hele leven moet werken en leren. En zo kan ik doorgaan.

Dan vraag ik me dus ook af : " Waar draait het leven om".
  vrijdag 16 juni 2006 @ 16:41:48 #87
8372 Bastard
Persona non grata
pi_38923504
Dv

GMTA
The truth was in here.
  vrijdag 16 juni 2006 @ 16:42:08 #88
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_38923531
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 16:32 schreef Bastard het volgende:
Ach je word toch ook gek gemaakt op een dag door alle mediaflarden die op je af worden geschoten.
Je moet dit of dat kopen, je moet daar bij horen, je moet voor die partij zijn, je bent voor de grondwet, je houdt van voetbal, een snor is ouderwets, koop Gilette, koop een gsm met xbox, neem dat bier, bekijk dat programma....

We worden geleefd door elkaar en helemaal gek gemaakt... het toppunt is de reklameblokken die we door onze strot krijgen geduwd, maar het gaat continu door de hele dag.

Marco, kom zing nog een keer... vrij zijn
prachtige post, jij bent bij deze uitgenodigd in #rotg
op tweakers.net
kom dus eens langs.
  vrijdag 16 juni 2006 @ 16:44:02 #89
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_38923606
Als ik zo bezig ben met alles wat me niet bevalt. Dan vraag ik me vanzelf af, hoe zou het anders zijn.

Hoe bevalt een wereld die wel in orde is

Weten jullie dat??? Als je alles weg haalt dat nu bestaat. Hoe zouden jullie het dan vervolgens invullen.

Stel je krijgt een lege wereld. Compleet leeg. En jij mag vervolgens bepalen wat wel en niet aanwezig mag zijn.

Wat zou je kiezen??? En vooral, wat zou je vooral laten ???

Ik heb het dan vaker over een fantasie-wereld. Maar dan weet ik nog niet in te vullen hoe dat uitziet. Een wereld als in teken-films een beetje Dat lijkt me wel wat. Een wereld als een teken-film
  vrijdag 16 juni 2006 @ 16:44:25 #90
8372 Bastard
Persona non grata
pi_38923619
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 16:36 schreef Dromenvanger het volgende:
" Waar draait het leven om".
Schop in het wilde weg weten?

Het leven van jou.. draait in het teken staan van de ander.
The truth was in here.
  vrijdag 16 juni 2006 @ 16:45:34 #91
8372 Bastard
Persona non grata
pi_38923666
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 16:42 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

prachtige post, jij bent bij deze uitgenodigd in #rotg
op tweakers.net
kom dus eens langs.
The truth was in here.
  vrijdag 16 juni 2006 @ 16:45:55 #92
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_38923676
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 16:44 schreef Bastard het volgende:

[..]

Schop in het wilde weg weten?

Het leven van jou.. draait in het teken staan van de ander.
Anderen helpen bedoel je??? Luisteren naar anderen?? Anderen wijsheid bieden? Mensen die niet weten dat het niet in orde is wijs maken, maar wat als ze het in geen mogelijkheid beseffen kunnen? De mensen die zo gewend zijn geraakt eraan?

Maar als je dan verder gaat. Wat doen we hier verder nog?

Werken ? Leren? Kopen? Verkopen? Hypotheek? De dagelijkse afwas. De gewone was. Dagelijkse sleur en rekeningen. Werken op je rekeningen te kunnen betalen? Betaal je de rekening niet, dan komt de deurwaarder je huis leegplunderen?
  vrijdag 16 juni 2006 @ 16:49:53 #93
8372 Bastard
Persona non grata
pi_38923890
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 16:45 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Anderen helpen bedoel je??? Luisteren naar anderen?? Anderen wijsheid bieden? Mensen die niet weten dat het niet in orde is wijs maken, maar wat als ze het in geen mogelijkheid beseffen kunnen? De mensen die zo gewend zijn geraakt eraan?

Maar als je dan verder gaat. Wat doen we hier verder nog?

Werken ? Leren? Kopen? Verkopen? Hypotheek? De dagelijkse afwas. De gewone was.
Andere wijsheid bieden.. please nee, dan ben ik niet anders als datgene waar ik me net druk om maak. Het opdringen van gedachte's en ideeen.
Luisteren naar andere en goed proberen te doen dat is wat uiteindelijk de afrekening bepaald denk ik. De rest is allemaal een farce, tijdverspilling, nutteloos of waardeloze materie, wat koop je daar voor aan het einde? Kijk mijn huis eens.. kast van een ding, 2 garage's, me kapot voor gewerkt, alles voor laten staan, uiteindelijk is mijn vrouw van me gescheiden en mijn kinderen willen mij niet meer zien.... puike vent ben je dan he?
The truth was in here.
  vrijdag 16 juni 2006 @ 16:53:16 #94
8372 Bastard
Persona non grata
pi_38924025
Is het overigs nog steeds in de geest van dit topic? The truth?
The truth was in here.
  vrijdag 16 juni 2006 @ 16:59:16 #95
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_38924224
Ik weet het niet, het gaat wel om de waarheid. Hoe het algemene leven eruit ziet ook en de maatschappij. Het kan ook filosofie zijn. Levens-filosofie.

Maar goed, het gaat zoals het gaat.

Anderen wijsheid opdringen doe ik zelf ook niet graag, hoewel ik wel graag een steentje doe opgooien in het echte leven. Om zo te praten met anderen over zaken. Maar dan luister ik dus ook naar de ander, en dan ga ik niet geforceerd mensen om praten.

Meestal doe ik dat rustiger, ik probeer dat.

Brain-washen is niet goed. Dat gebeurt al teveel op deze wereld.

Duur huis zegt me trouwens niet zoveel meer, vroeger wel. Maar toen zat ik op de heao en die leraren hadden het alleen maar daarover.

Ik wil vliegen en luchtig leven. En zorgeloos zijn. Zorgeloos. Met de handen in mijn zakken fluitend door verschillende werelden Misschien wel een lucht-kasteel in een fantasy wereld Dat ik straks een fantasy wereld heb waar het huis niet gebouwd hoeft te worden. Dat de gedachte het huis bouwt. Zoals ze dat zeggen over de komende dimensies.

Hands in my pocket

Ben nu even sigaret paffen.

Gaat het nu niet offtopic ?
  zaterdag 17 juni 2006 @ 12:22:22 #96
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_38941292
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 16:36 schreef Dromenvanger het volgende:
Het is gewoon.....hoe noem je het???

Brain-washen???
misschien wel.
Maar doet de ''truth movement'' niet precies hetzelfde?
Niet op de main stream podia, maar daarachter wel degelijk.
of niet?

een serieuze vraag overigens, waarom de ene groep wel brain-washed en de ander niet
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
  zondag 18 juni 2006 @ 18:29:34 #97
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_38976868
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 12:22 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

misschien wel.
Maar doet de ''truth movement'' niet precies hetzelfde?
Niet op de main stream podia, maar daarachter wel degelijk.
of niet?

een serieuze vraag overigens, waarom de ene groep wel brain-washed en de ander niet
Ik zou niet durven zeggen dat de Truth Movement opzettelijk aan het brain-washen is. Naar mijn mening zijn organisaties/sprekers die zich bezig houden met de "truth about 9-11" gebaseerd op feiten. Zij nemen beelden/raportages/verslagen en vergelijken die met "the offical story" gegeven door de mainstream media.

Over je serieuze vraag, waarom de ene groep wel brain-washed en de ander niet, moeten we volgens mij eerst vaststellen wat brain-washen is.

Wiki: Brainwashing, also known as thought reform or re-education, is the application of coercive techniques to change the beliefs or behavior of one or more people usually for political or religious purposes. Whether any techniques at all exist that will actually work to change thought and behavior to the degree that the term "brainwashing" connotes is a controversial and at times hotly debated question.
Aan de hand van deze beschrijving zou ik niet kunnen zeggen dat bijv. de Truth Movement hier schuldig van is.

Brainwashing is iets negatiefs, het is dus een process wat werkt op het onderbewustzijn. Het opvoeden zonder dat het slachtoffer hier weet van heeft.
Bij groepen die zich bezig houden met de waarheid als in "truth movement", de waarheid achter Skull&Bones, illuminatie e.d. is niet echt sprake van coercive techniques.
Wat je vindt, ...
  zondag 18 juni 2006 @ 20:12:12 #98
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_38980006
quote:
Op zondag 18 juni 2006 18:29 schreef Da_Ripper het volgende:

[..]

Ik zou niet durven zeggen dat de Truth Movement opzettelijk aan het brain-washen is. Naar mijn mening zijn organisaties/sprekers die zich bezig houden met de "truth about 9-11" gebaseerd op feiten. Zij nemen beelden/raportages/verslagen en vergelijken die met "the offical story" gegeven door de mainstream media.
Ik ben er niet mee eens dat de truth movement de waarheid presenteer inzake 9/11. Ze hebben niet eens een eenduidige mening. Er zijn verschillende theorien. Ik vertrouw de regering daar ook niet. Maar in een controlled demolition geloof ik ook niet. Alle samenzweringen zijn ook niet aan mij besteed. Wat me wel lijkt is dat de regering de eigen fouten in de doofpot wil stoppen, maar dat is anders dan wat de truth movement suggereert.
Er zijn meerdere theorieen die tegen de natuurkunde ingaan. Denk aan de mensen die vinen dat het gebouw niet zo kan instorten. Dit is weerlegt door mensen van de TU Delft. Hoe kan een gebouw instorten sneller dan de zwaartekracht?
Wat ook niet pleit voor ze is dat onlangs bij een bijeenkomst ze nog vroegen om bouwkundigen die hun verhaal kon onderbouwen. Ze vinden dus iets zonder dat ze eigenlijk weten of het wel kan.
Maar ondertussen komen dit soort verhalen op vele fora en langzamerhand in kranten voor. Als ze nou onweerlegbaar bewijs hebben. Maar als iets natuurkundig niet klopt is de rest van het verhaal zinloos. als het natuurkundig/technisch wel klopt heb je een goede en normale reden om verder te zoeken. Maar die is er niet. ondertussen blijven de verhalen maar de kop op steken en zijn er meer mensen die dingen aannemen zonder dat ze het zelf kunnen ondebouwen. Dat doet mij denken aan brainwashen.

Ik zeg niet dat het officiele verhaal klopt en dat zij dat niet doen. Ik zeg alleen dat de truth movement dezelfde tactieken gebruiken die die de andere partij ook gebruikt terwijl ze die zo verfoeien.
quote:
Over je serieuze vraag, waarom de ene groep wel brain-washed en de ander niet, moeten we volgens mij eerst vaststellen wat brain-washen is.

Wiki: Brainwashing, also known as thought reform or re-education, is the application of coercive techniques to change the beliefs or behavior of one or more people usually for political or religious purposes. Whether any techniques at all exist that will actually work to change thought and behavior to the degree that the term "brainwashing" connotes is a controversial and at times hotly debated question.
Aan de hand van deze beschrijving zou ik niet kunnen zeggen dat bijv. de Truth Movement hier schuldig van is.

Brainwashing is iets negatiefs, het is dus een process wat werkt op het onderbewustzijn. Het opvoeden zonder dat het slachtoffer hier weet van heeft.
Bij groepen die zich bezig houden met de waarheid als in "truth movement", de waarheid achter Skull&Bones, illuminatie e.d. is niet echt sprake van coercive techniques.
Het is inderdaad iets negatiefs, maar ik zie niet veel verschillen tussen de regering en die van de truth movement. Beide gebruiken dezelfde middelen. Waarom is het 1 dan brainwashen en de ander niet?
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
  zondag 18 juni 2006 @ 20:14:47 #99
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_38980067
tja, is het verkeerd een vies bord schoon te wassen?
  zaterdag 1 juli 2006 @ 23:46:38 #100
107058 Lord_of_the_String
vechter voor waarheid
pi_39437273
ja, |<ut is dat, he? als je alle verborgen agenda's doorziet en begrijpt dat het r slecht met ons voorstaat. kun je niets tegen doen ook, mocht je dat nog niet zien. enige wat rest is elkaar liefhebben, God zoeken en onze schaapjes op het droge houden. :-|
"Ego is de god die de regels maakt vandaag. Waarheid is onbelangrijk,
beter dan de ander lijken is het ideaal." Lord of the String Oktober 2015
  maandag 11 september 2006 @ 02:13:42 #101
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_41696700
Zoals David Icke al zei : "Eternal love is the only truth, everything else is an illusion"
Wat je vindt, ...
pi_41696738
Start een eigen leger.
Of ga WOW spelen, ik bedoel... je bent een nerd.
Augurk.
  maandag 11 september 2006 @ 02:24:07 #103
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_41696822
und warom? ben ik een nerd...
Wat je vindt, ...
  woensdag 20 september 2006 @ 14:59:17 #104
7091 punchdrunk
The occasional acid flashback.
pi_41983839
quote:

ach, heb je al een van deze?

ben je ook weer een middagje zoet..
If you can lie on the floor without holding on, you're not really drunk
  donderdag 21 september 2006 @ 12:41:22 #105
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_42012133
Yup,
mijn TFH

Wat je vindt, ...