Ik heb daar op dit subforum al genoeg over gelezen. Jij blijkbaar niet, anders had je dat wel geweten. En de negativiteit heb je goed opgemerkt.quote:Op woensdag 14 juni 2006 15:59 schreef Da_Ripper het volgende:
Heey, ik voel wat negativiteit in je post...
Ga je eerst informeren voordat je zulke uitspraken doet..
ik daag je uit om hier over een tijdje weer te posten nadat je weet wie/wat deze termen betekenen
![]()
daar begint het mee he, en daarna gaan mensen Nadenkenquote:Op woensdag 14 juni 2006 15:41 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Damn, dus alleen door het zien van een paar video's op het godvergeten internet ben je tot dit 'inzicht' gekomen? Ik denk dat ik me maar beter uit de voeten kan maken hier, het is nog erger dan ik dacht....
Ja, en daarom ben ik niet gaan 'geloven' zoals TS.quote:Op woensdag 14 juni 2006 16:16 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
daar begint het mee he, en daarna gaan mensen Nadenken
wel eens gedaan?
alles maar aannemen is ook niet wat men van je vraagt, denk eens na over hoe de wereld inelkaar zit, dan kom je er snel genoeg achter wat er niet klopt.quote:Op woensdag 14 juni 2006 16:18 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ja, en daarom ben ik niet gaan 'geloven' zoals TS.
Juist, de spijker op zijn kop: REGERINGEN! Wanneer je je mening alleen baseert op wat de regeringen zeggen, dan krijg je toch maar 1 kant van het verhaal.quote:Op woensdag 14 juni 2006 16:36 schreef Blue-eagle het volgende:
Nadenken over onbewezen, geromantiseerde, gemanipuleerde filmpjes op een onbetrouwbaar medium waartoe iedereen toegang heeft is bij voorbaat al niet de slimste bezigheid. Hier dan een mening over vormen die zo verschrikkelijk vergezocht is zonder ook maar enig bewijs is tegen het gestoorde aan. Hier verdere informatie over zoeken en like-minded x-files generation kiddo's tegenkomen die ongeveer hetzelfde beweren, eveneens zonder enige belemmering van feiten, want tja, feiten worden verdoezeld door de regeringen, is toch echt een indicatie dat je niet helemaal weet wat je doet.
Ik heb inderdaad niet door dat 'de hele wereld' tegen me is.... ga toch fietsen man, wie heeft er nu iets tegen mij (alleen omdat ik mensen motiveer om zich te laten informeren, I don't pass judgement)quote:En het leuke is nog dat jij denkt dat je het beter weet en niet doorhebt dat niet de hele wereld tegen je is, maar dat jij dingen ziet die er niet zijn. De reden van je wanhopige schreeuw om aandacht en de drang om maar wat "speciaals" te doen?
Ik weet al wat er niet klopt. Er zijn teveel mafkezen op de wereld.quote:Op woensdag 14 juni 2006 16:42 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
alles maar aannemen is ook niet wat men van je vraagt, denk eens na over hoe de wereld inelkaar zit, dan kom je er snel genoeg achter wat er niet klopt.
klopt, en acht je dan de kans uitgesloten dat er ook veel mafkezen in de macht zitten?quote:Op woensdag 14 juni 2006 16:55 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik weet al wat er niet klopt. Er zijn teveel mafkezen op de wereld.
Gebaseerd op de kennis die mij is overgedragen via vele verschillende bronnen zoals het nieuws, kranten, reporters ter plaatse, echte mensen zonder connecties met "de regering" die echte families hebben gebeld in hun laatste minuten - JA ik geloof dat de VS is aangevallen door radicale moslims. Of men dit een welkome aanval vond of niet weet ik niet, het klinkt me niet slecht in de oren. Feit blijft: ik weet het niet, en de bewijsvoering van paranoia mensen online is uitermate slecht.quote:Op woensdag 14 juni 2006 16:42 schreef Da_Ripper het volgende:
Denk jij dat 9-11 nog steeds had kunnen gebeuren zonder dat de top van de US hier geen kennis van had vooraf? Oftewel, jij gelooft dus nog steeds het officiele verhaal?
Studenten van Yale, PHD's, professoren, etc. Tja. Vreemd he? En vriendjes politiek heb je overal wel. Stel: Je bent G.W. Bush, je oude studie makkers willen wel een baantje bij jou in de buurt, je weet dat ze slim genoeg zijn en je weet dat je ze kan vertrouwen... Neem je ze aan? Ik wist het wel hoorquote:Jij bent op de hoogte van Skull&Bones en vind daar niks verdachts aan dat ieder lid van deze 'studenten'-vereniging op een leidinggevende positie komt met veel macht tot zijn beschikking?
Zelfs als dat zo was zou het me niet verbazen nee, maar zonder te weten wat er daar besproken wordt.. wat is je punt? Oh ik snap het al - alle populaire hersenspinsels die online staan worden daar besproken natuurlijk, halve mysteries (Bilderberg groep) kunnen zo mooi een basis vormen voor de wat minder op waarheden berustte verhalen.quote:Jij bent op de hoogt van de Bilderberg Group en gelooft nog steeds niet dat de machtigste en invloedrijkste personen ter wereld bij elkaar komen, vergaderen en discussieren zonder dat daar een gezamelijke agenda achter ligt?
Met het risico dat deze post niet op mij was gericht..quote:Als dit allemaal zo zou zijn, dan ben ik beniewd hoe jij tot die conclusies bent gekomen en niet zoals ik bent gaan 'geloven'?
Altijd zonde om ruzie te maken...quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:48 schreef Mirri het volgende:
Zonde van dit onderwerp/ topic om ruzie te maken.![]()
Ja... om maar een beetje te analyseren zonder iemand voor het hoofd te stoten maar weerstaand is wel vaker de eerste reactie van mensen die een zienswijze voor het eerst ontmoeten die nogal ver staat van de eigen beleving. Het afdoen als onzin is iemand (of het nu zichzelf of een ander is) buitensluiten (van het delen van zienswijzen), zoals Pechtold in de media vandaag zo scherp opmerkte tegenover Lousewies in dat ene akkefietje.quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:59 schreef Da_Ripper het volgende:
Oh, we maken geen ruzie hier...
hij valt me wel een beetje aan op mn woorden, maar goed wat anders heb je hier opt Forum behalve woorden
Ik zou als advies geven: Bespaar je de moeitequote:Op donderdag 15 juni 2006 16:17 schreef Blue-eagle het volgende:
Ach, ik probeer gewoon een beetje tegengas te geven.
Achja, bagetalliseren. Ook weer zo'n struisvogel tactiek. Dat is juist de reden dat dergelijke kleine bostingkjes escaleren tot iets dat het opeens niet meer leuk is.quote:Op donderdag 15 juni 2006 16:17 schreef Blue-eagle het volgende:
Ruzie? Ach, ik probeer gewoon een beetje tegengas te geven. Men maakt hier snel van een mug een kudde olifanten. Als dat al ruzie is...
Hmwha, als je kijkt naar Fir3fly z'n post, kun je duidelijk zien dat er toch iemand gefrustreerd raakt van mensen die nét iets anders denken dan de massa.quote:Op donderdag 15 juni 2006 16:17 schreef Blue-eagle het volgende:
Ruzie? Ach, ik probeer gewoon een beetje tegengas te geven. Men maakt hier snel van een mug een kudde olifanten. Als dat al ruzie is...
En criminaliteit houdt de politie fit. En alle publiciteit is goede publiciteit.quote:Op donderdag 15 juni 2006 18:51 schreef Nee het volgende:
Complottheorieën juich ik dus alleen maar toe, logisch of onlogisch, het zet mensen wel aan het denken.
solutions arent part of the puzzle.quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:09 schreef Apropos het volgende:
[..]
En criminaliteit houdt de politie fit. En alle publiciteit is goede publiciteit.
(Heb ik er een gemist?)
Je begrijpt toch wel dat mensen dat niet serieus nemen als je begint te zeggen dat je het van internet hebt?quote:Op woensdag 14 juni 2006 15:38 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Ik begon bij Google Video - Loose Change Edition 2
Hierin wordt elke aanval tijdens 11-9 uit elkaar gehaald zodat de enigste mogelijkheid die overblijft is dat het een 'inside job' was.
Daaronder zag ik filmpjes staan over - David Icke - Illuminati - free masons - Bilderberg -
Ik stel voor dat je dus naar Google Video gaat en deze op termen gaat zoeken.
Be prepared to be amazed...
Als je enthousiast geworden bent, vertel je vrienden/familie over deze werkelijkheid.
Viva la revolucion!
Dat was een antwoord op de vraag hoe ik aan dat inzicht kwam wat ik in de openings-post heb staan.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 06:40 schreef LightGod het volgende:
Je begrijpt toch wel dat mensen dat niet serieus nemen als je begint te zeggen dat je het van internet hebt?
Dat zat kennelijk al in het planquote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:22 schreef Dromenvanger het volgende:
Omdat vanaf het begin.....
Vanaf het begin.....
Vanaf het prille begin....
En wat weet ik dus niet.
In ieder geval is het nooit geweldig geweest op deze wereld. Vanaf het begin was het fout.
Wie heeft het plan dan opgesteld??? Landen moesten bestuurd worden en bestuurders hadden bepaalde visies over hoe het beste gehandeld kan worden.quote:
Ik vind het niet offtopic, vragen stellen hoort bij het verruimen van bewustzijn of dat nou een product is van of bijdraagt aan of het een wisselwerking is? En door bewustzijn neem je waarheid waar toch?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:14 schreef Bastard het volgende:
hmmm.. ik denk even hardop hier... waarschijnlijk offtopic... maar is even wat me te binnen schiet zo in reactie op de post van Mirri.
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:32 schreef Bastard het volgende:
Ach je word toch ook gek gemaakt op een dag door alle mediaflarden die op je af worden geschoten.
Je moet dit of dat kopen, je moet daar bij horen, je moet voor die partij zijn, je bent voor de grondwet, je houdt van voetbal, een snor is ouderwets, koop Gilette, koop een gsm met xbox, neem dat bier, bekijk dat programma....
We worden geleefd door elkaar en helemaal gek gemaakt... het toppunt is de reklameblokken die we door onze strot krijgen geduwd, maar het gaat continu door de hele dag.
Marco, kom zing nog een keer... vrij zijn
Schop in het wilde weg weten?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:36 schreef Dromenvanger het volgende:
" Waar draait het leven om".
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:42 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]prachtige post, jij bent bij deze uitgenodigd in #rotg
op tweakers.net
kom dus eens langs.
Anderen helpen bedoel je??? Luisteren naar anderen?? Anderen wijsheid bieden? Mensen die niet weten dat het niet in orde is wijs maken, maar wat als ze het in geen mogelijkheid beseffen kunnen? De mensen die zo gewend zijn geraakt eraan?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:44 schreef Bastard het volgende:
[..]
Schop in het wilde weg weten?
Het leven van jou.. draait in het teken staan van de ander.
Andere wijsheid bieden.. please nee, dan ben ik niet anders als datgene waar ik me net druk om maak. Het opdringen van gedachte's en ideeen.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:45 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Anderen helpen bedoel je??? Luisteren naar anderen?? Anderen wijsheid bieden? Mensen die niet weten dat het niet in orde is wijs maken, maar wat als ze het in geen mogelijkheid beseffen kunnen? De mensen die zo gewend zijn geraakt eraan?
Maar als je dan verder gaat. Wat doen we hier verder nog?
Werken ? Leren? Kopen? Verkopen? Hypotheek? De dagelijkse afwas. De gewone was.
misschien wel.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:36 schreef Dromenvanger het volgende:
Het is gewoon.....hoe noem je het???
Brain-washen???
Ik zou niet durven zeggen dat de Truth Movement opzettelijk aan het brain-washen is. Naar mijn mening zijn organisaties/sprekers die zich bezig houden met de "truth about 9-11" gebaseerd op feiten. Zij nemen beelden/raportages/verslagen en vergelijken die met "the offical story" gegeven door de mainstream media.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 12:22 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
misschien wel.
Maar doet de ''truth movement'' niet precies hetzelfde?
Niet op de main stream podia, maar daarachter wel degelijk.![]()
of niet?![]()
een serieuze vraag overigens, waarom de ene groep wel brain-washed en de ander niet
Ik ben er niet mee eens dat de truth movement de waarheid presenteer inzake 9/11. Ze hebben niet eens een eenduidige mening. Er zijn verschillende theorien. Ik vertrouw de regering daar ook niet. Maar in een controlled demolition geloof ik ook niet. Alle samenzweringen zijn ook niet aan mij besteed. Wat me wel lijkt is dat de regering de eigen fouten in de doofpot wil stoppen, maar dat is anders dan wat de truth movement suggereert.quote:Op zondag 18 juni 2006 18:29 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Ik zou niet durven zeggen dat de Truth Movement opzettelijk aan het brain-washen is. Naar mijn mening zijn organisaties/sprekers die zich bezig houden met de "truth about 9-11" gebaseerd op feiten. Zij nemen beelden/raportages/verslagen en vergelijken die met "the offical story" gegeven door de mainstream media.
Het is inderdaad iets negatiefs, maar ik zie niet veel verschillen tussen de regering en die van de truth movement. Beide gebruiken dezelfde middelen. Waarom is het 1 dan brainwashen en de ander niet?quote:Over je serieuze vraag, waarom de ene groep wel brain-washed en de ander niet, moeten we volgens mij eerst vaststellen wat brain-washen is.
Wiki: Brainwashing, also known as thought reform or re-education, is the application of coercive techniques to change the beliefs or behavior of one or more people usually for political or religious purposes. Whether any techniques at all exist that will actually work to change thought and behavior to the degree that the term "brainwashing" connotes is a controversial and at times hotly debated question.
Aan de hand van deze beschrijving zou ik niet kunnen zeggen dat bijv. de Truth Movement hier schuldig van is.
Brainwashing is iets negatiefs, het is dus een process wat werkt op het onderbewustzijn. Het opvoeden zonder dat het slachtoffer hier weet van heeft.
Bij groepen die zich bezig houden met de waarheid als in "truth movement", de waarheid achter Skull&Bones, illuminatie e.d. is niet echt sprake van coercive techniques.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |