abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 14 juni 2006 @ 16:02:09 #51
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_38851840
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 15:59 schreef Da_Ripper het volgende:
Heey, ik voel wat negativiteit in je post ...
Ga je eerst informeren voordat je zulke uitspraken doet..

ik daag je uit om hier over een tijdje weer te posten nadat je weet wie/wat deze termen betekenen
Ik heb daar op dit subforum al genoeg over gelezen. Jij blijkbaar niet, anders had je dat wel geweten. En de negativiteit heb je goed opgemerkt.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  woensdag 14 juni 2006 @ 16:16:30 #52
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_38852482
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 15:41 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Damn, dus alleen door het zien van een paar video's op het godvergeten internet ben je tot dit 'inzicht' gekomen? Ik denk dat ik me maar beter uit de voeten kan maken hier, het is nog erger dan ik dacht....
daar begint het mee he, en daarna gaan mensen Nadenken
wel eens gedaan?
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  woensdag 14 juni 2006 @ 16:18:37 #53
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_38852577
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 16:16 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

daar begint het mee he, en daarna gaan mensen Nadenken
wel eens gedaan?
Ja, en daarom ben ik niet gaan 'geloven' zoals TS.
pi_38853180
Nadenken over onbewezen, geromantiseerde, gemanipuleerde filmpjes op een onbetrouwbaar medium waartoe iedereen toegang heeft is bij voorbaat al niet de slimste bezigheid. Hier dan een mening over vormen die zo verschrikkelijk vergezocht is zonder ook maar enig bewijs is tegen het gestoorde aan. Hier verdere informatie over zoeken en like-minded x-files generation kiddo's tegenkomen die ongeveer hetzelfde beweren, eveneens zonder enige belemmering van feiten, want tja, feiten worden verdoezeld door de regeringen, is toch echt een indicatie dat je niet helemaal weet wat je doet.

En het leuke is nog dat jij denkt dat je het beter weet en niet doorhebt dat niet de hele wereld tegen je is, maar dat jij dingen ziet die er niet zijn. De reden van je wanhopige schreeuw om aandacht en de drang om maar wat "speciaals" te doen?

Geen idee.

Sociaal alles in orde? (En hier komen de: "JA IK HEB VRIENDEN!" reacties al, makkelijk te zeggen over het anonieme internet, niet?)

woensdag 14 juni 2006 @ 16:42:01 #55
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_38853384
Voor het gemak vertrouw ik je op je woord dat jij hebt onderzocht waar we het hier over hebben (*excuseer me dat ik niet al je posts ga doorlezen).

Denk jij dat 9-11 nog steeds had kunnen gebeuren zonder dat de top van de US hier geen kennis van had vooraf? Oftewel, jij gelooft dus nog steeds het officiele verhaal?

Jij bent op de hoogte van Skull&Bones en vind daar niks verdachts aan dat ieder lid van deze 'studenten'-vereniging op een leidinggevende positie komt met veel macht tot zijn beschikking?

Jij bent op de hoogt van de Bilderberg Group en gelooft nog steeds niet dat de machtigste en invloedrijkste personen ter wereld bij elkaar komen, vergaderen en discussieren zonder dat daar een gezamelijke agenda achter ligt?

Als dit allemaal zo zou zijn, dan ben ik beniewd hoe jij tot die conclusies bent gekomen en niet zoals ik bent gaan 'geloven'?
Wat je vindt, ...
  woensdag 14 juni 2006 @ 16:42:05 #56
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_38853390
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 16:18 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Ja, en daarom ben ik niet gaan 'geloven' zoals TS.
alles maar aannemen is ook niet wat men van je vraagt, denk eens na over hoe de wereld inelkaar zit, dan kom je er snel genoeg achter wat er niet klopt.
  woensdag 14 juni 2006 @ 16:53:04 #57
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_38853674
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 16:36 schreef Blue-eagle het volgende:
Nadenken over onbewezen, geromantiseerde, gemanipuleerde filmpjes op een onbetrouwbaar medium waartoe iedereen toegang heeft is bij voorbaat al niet de slimste bezigheid. Hier dan een mening over vormen die zo verschrikkelijk vergezocht is zonder ook maar enig bewijs is tegen het gestoorde aan. Hier verdere informatie over zoeken en like-minded x-files generation kiddo's tegenkomen die ongeveer hetzelfde beweren, eveneens zonder enige belemmering van feiten, want tja, feiten worden verdoezeld door de regeringen, is toch echt een indicatie dat je niet helemaal weet wat je doet.
Juist, de spijker op zijn kop: REGERINGEN! Wanneer je je mening alleen baseert op wat de regeringen zeggen, dan krijg je toch maar 1 kant van het verhaal.

..."Hier verdere informatie over zoeken ..., is toch echt een indicatie dat je niet helemaal weet wat je doet."
quote:
En het leuke is nog dat jij denkt dat je het beter weet en niet doorhebt dat niet de hele wereld tegen je is, maar dat jij dingen ziet die er niet zijn. De reden van je wanhopige schreeuw om aandacht en de drang om maar wat "speciaals" te doen?
Ik heb inderdaad niet door dat 'de hele wereld' tegen me is.... ga toch fietsen man, wie heeft er nu iets tegen mij (alleen omdat ik mensen motiveer om zich te laten informeren, I don't pass judgement)
De drang die ik nu voel is zoals ik juist zei, om mensen te informeren, en die drang kwam pas NADAT ik hiervan op de hoogte kwam.
Niet dat ik me thuis verveelde en maar iets ben gaan zoeken om lekker belangrijk te gaan zijn
Wat je vindt, ...
  woensdag 14 juni 2006 @ 16:55:02 #58
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_38853754
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 16:42 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

alles maar aannemen is ook niet wat men van je vraagt, denk eens na over hoe de wereld inelkaar zit, dan kom je er snel genoeg achter wat er niet klopt.
Ik weet al wat er niet klopt. Er zijn teveel mafkezen op de wereld.
  woensdag 14 juni 2006 @ 16:55:57 #59
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_38853805
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 16:55 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Ik weet al wat er niet klopt. Er zijn teveel mafkezen op de wereld.
klopt, en acht je dan de kans uitgesloten dat er ook veel mafkezen in de macht zitten?
  woensdag 14 juni 2006 @ 17:01:41 #60
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_38854009
of dat je zelf misschien 1 van deze mafkezen bent...
Wat je vindt, ...
  woensdag 14 juni 2006 @ 19:31:52 #61
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_38858461
Laat maar, ik ga al . Ik was even vergeten dat ik geen uitnodiging had
pi_38869108
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 16:42 schreef Da_Ripper het volgende:
Denk jij dat 9-11 nog steeds had kunnen gebeuren zonder dat de top van de US hier geen kennis van had vooraf? Oftewel, jij gelooft dus nog steeds het officiele verhaal?
Gebaseerd op de kennis die mij is overgedragen via vele verschillende bronnen zoals het nieuws, kranten, reporters ter plaatse, echte mensen zonder connecties met "de regering" die echte families hebben gebeld in hun laatste minuten - JA ik geloof dat de VS is aangevallen door radicale moslims. Of men dit een welkome aanval vond of niet weet ik niet, het klinkt me niet slecht in de oren. Feit blijft: ik weet het niet, en de bewijsvoering van paranoia mensen online is uitermate slecht.
quote:
Jij bent op de hoogte van Skull&Bones en vind daar niks verdachts aan dat ieder lid van deze 'studenten'-vereniging op een leidinggevende positie komt met veel macht tot zijn beschikking?
Studenten van Yale, PHD's, professoren, etc. Tja. Vreemd he? En vriendjes politiek heb je overal wel. Stel: Je bent G.W. Bush, je oude studie makkers willen wel een baantje bij jou in de buurt, je weet dat ze slim genoeg zijn en je weet dat je ze kan vertrouwen... Neem je ze aan? Ik wist het wel hoor
quote:
Jij bent op de hoogt van de Bilderberg Group en gelooft nog steeds niet dat de machtigste en invloedrijkste personen ter wereld bij elkaar komen, vergaderen en discussieren zonder dat daar een gezamelijke agenda achter ligt?
Zelfs als dat zo was zou het me niet verbazen nee, maar zonder te weten wat er daar besproken wordt.. wat is je punt? Oh ik snap het al - alle populaire hersenspinsels die online staan worden daar besproken natuurlijk, halve mysteries (Bilderberg groep) kunnen zo mooi een basis vormen voor de wat minder op waarheden berustte verhalen.
quote:
Als dit allemaal zo zou zijn, dan ben ik beniewd hoe jij tot die conclusies bent gekomen en niet zoals ik bent gaan 'geloven'?
Met het risico dat deze post niet op mij was gericht..

Ik ben van mening dat er zeker geheimen zijn, maar dat deze niet in de spannende en geromantiseerde sfeer liggen zoals men doet geloven in films en series zoals the x-files etc. De (publiekelijk) geheime genootschappen had ik al op de basis school. Daar bespraken we manieren om te spieken tijdens toetsen.

Dat wereldleiders en machtige zakenlui samen werken om zoveel mogelijk te profiteren is dan toch ook niet raar? Wie weet spelen ze een potje schaak, of bespreken ze in normale mensen woorden de gang van zaken in bijvoorbeeld Irak.

Tja, of.. ze bespreken manieren om de wereldbevolking uit te dunnen dmv. het sproeien van chemtrails, proberen ze te verdoezelen dat ze contacten hebben met buitenaardse beschavingen. Misschien zijn we wel geinfiltreerd en nemen de aliens de macht over. Of misschien zijn het wel reptillians in onze eigen planeet die de macht overnemen, ze shapeshiften naar een menselijke vorm en gebruiken hun invloedrijke vrienden - meestal joodse zakenlui - om naar de top te komen.

Of niet.

Wat klinkt nou logisch? Trek toch een grens, wil je nog een klein beetje normaal overkomen. Geheime machtige genootschappen - waarom niet. Scary? Misschien. Maar blijf daar bij, probeer dat aan het licht te brengen als het je zo intereseert, en ga vanaf dat punt dan maar verder werken naar andere onzin.
  donderdag 15 juni 2006 @ 15:48:34 #63
142762 Mirri
Tropische Honing
pi_38886676
Zonde van dit onderwerp/ topic om ruzie te maken.
pi_38887075
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 15:48 schreef Mirri het volgende:
Zonde van dit onderwerp/ topic om ruzie te maken.
Altijd zonde om ruzie te maken...
  donderdag 15 juni 2006 @ 15:59:32 #65
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_38887119
Oh, we maken geen ruzie hier...
hij valt me wel een beetje aan op mn woorden, maar goed wat anders heb je hier opt Forum behalve woorden
Wat je vindt, ...
pi_38887584
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 15:59 schreef Da_Ripper het volgende:
Oh, we maken geen ruzie hier...
hij valt me wel een beetje aan op mn woorden, maar goed wat anders heb je hier opt Forum behalve woorden
Ja... om maar een beetje te analyseren zonder iemand voor het hoofd te stoten maar weerstaand is wel vaker de eerste reactie van mensen die een zienswijze voor het eerst ontmoeten die nogal ver staat van de eigen beleving. Het afdoen als onzin is iemand (of het nu zichzelf of een ander is) buitensluiten (van het delen van zienswijzen), zoals Pechtold in de media vandaag zo scherp opmerkte tegenover Lousewies in dat ene akkefietje.

Het is menseigen en gebeurt overal, zoals fok dan toch een rare afspiegeling is van onze samenleving.
pi_38887714
Ruzie? Ach, ik probeer gewoon een beetje tegengas te geven. Men maakt hier snel van een mug een kudde olifanten. Als dat al ruzie is...
  donderdag 15 juni 2006 @ 16:21:07 #68
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_38887849
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 16:17 schreef Blue-eagle het volgende:
Ach, ik probeer gewoon een beetje tegengas te geven.
Ik zou als advies geven: Bespaar je de moeite
pi_38888205
quote:
Ruzie? Ach, ik probeer gewoon een beetje tegengas te geven. Men maakt hier snel van een mug een kudde olifanten. Als dat al ruzie is...
Achja, bagetalliseren. Ook weer zo'n struisvogel tactiek. Dat is juist de reden dat dergelijke kleine bostingkjes escaleren tot iets dat het opeens niet meer leuk is.
  donderdag 15 juni 2006 @ 16:34:05 #70
142762 Mirri
Tropische Honing
pi_38888315
Da_Ripper, jouw vraag komt me bekend voor, ik kan je hier heel veel nuttige informatie over geven.

De gebeurtenis van 11 september is 4 maanden van tevoren zelfs ruwweg voorspeld tijdens een channelingsessie. Dit is wat erover gezegd werd:

(....)
De geschenken die jullie de afgelopen tijd gegeven zijn, zullen de energie van de planeet gaan veranderen. Veel van deze energie wordt opgeslagen in de tektonische platen, ook op dit moment, want die energie komt van de zon zelf (als je hier meer over wilt weten moet je het maar zeggen, het gaat over de krachtige zonnenwinden van de laatste tijd, en de invloed op de Aarde) De energiekolken beginnen nu op verschillende op de planeet op te starten en als gevolg daarvan beginnen jullie het gevoel te krijgen alsof er heftig aan je "biologie" getrokken wordt. Laat dit je niet uitputten. Uiteindelijk zal dit een geschenk zijn, want je wordt aangepast tot op een punt waarop je energie gevoed zal worden.

Denk er hier en nu alsjeblieft aan om adem te halen en de energie van de dag in te ademen, want het is zo gemakkelijk je te verliezen in de dag van morgen. Op dit moment wordt de energie opgeslagen in de tektonische platen van de Aarde. In de komende vier maanden zullen de platen verzadigd raken. Dan zal deze energie vrijgegeven gaan worden aan de oppervlakte van de planeet. Jullie zullen dat voelen. De meesten van jullie zullen dat voelen als een oplading van je eigen energie.

Er zullen enkele leiders op de wereld zijn die deze energie kunnen oppakken en er een heel andere uitleg aan geven. Deze energie betekent verandering en de mens verzet zich met hand en tand tegen verandering. Sommige leiders hier op Aarde zouden in feit naar enkele oude methoden kunnen grijpen en oude dingen kunnen proberen. En ze zullen een uiterste kans wagen om te proberen de energie op de oude manier onder controle te houden. Daarom staan jullie hier. Sta standvastig in je waarheid. Laat mensen de glans in je ogen zien. Spreek de waarheid die in je hart leeft. Laat hen zien wie je bent, want jullie zijn de zaaiers van de zaden. En deze zaden zijn goed uitgezaaid in je eigen wezen. Wij zeggen jullie dat ze terechtgekomen zijn in vruchtbare grond en op het punt staan te ontkiemen. Laat iedereen het licht in je hart zien, door je ogen, je glimlach en je woorden. Wees niet bang voor het opengaan van je hartchakra, want iedereen zal dat voelen als je een kamer binnenkomt. En op de een of andere manier zullen jullie iets bereiken op Aarde. En voor jullie mag het dan iets kleins lijken, maar wat wij jullie zeggen is, dat zelfs degenen die hier in deze zaal aanwezig zijn, de loop van alle dingen die staan te gebeuren, zullen veranderen.

1 dag na 11 september:

Wij slaan gade hoe het spel van de vrije keuze nu een heel moeilijke wending neemt. Begrijp alsjeblieft dat er geen Groot Plan bestaat dat jullie daden leidt. Jullie creëren de gebeurtenissen van het Spel op het moment zelf en er bestaan nu versterkte scheppingsvermogens. Deze versterking gaat gepaard met de mogelijkheid om energie verkeerd te gebruiken. Er zijn mensen die geloven dat ze de wereld kunnen veranderen naar hun manier van denken. Wij slaan dat gade en zien dat de daden van enkelingen de energie voor zovelen veranderen. Het was de intentie van die enkelingen om angst te creëren zodat zij de leiding over konden nemen.

De afwezigheid van licht is duisternis. De afwezigheid van liefde is angst. Het moment is nu daar waarop jullie als Lichtwerkers van de Nieuwe Aarde opgeroepen worden om bakens van licht te zijn. Het is nu het moment op Aarde waarop je voor verschil kunt zorgen door niet ten prooi te vallen aan angst. Het is zo gemakkelijk om meegesleept te worden in het drama dat zich nu afspeelt. Dit is het moment om je eigen overtuigingen in de praktijk te brengen, jouw licht is nu meer dan ooit nodig. Gebruik je kracht en creëer de hoogste uitkomst voor deze situatie.

Tot zover!

Hoe dramatisch sommige dingen ook waren, dit zijn één van de laatste tijden op Aarde waarin weerstand tegen de Universele Energie plaatsvindt. Kijk maar naar de tijd van Hitler, dat is een geweldige gebeurtenis, want vanaf toen zijn we onze eigen kracht gaan oppakken. Het is het vermengingsproces met alles, wat je weer in contact brengt. Van overlevingsbewustzijn naar eenheidsbewustzijn. Toch zijn er nog steeds die binnenin zichzelf weerstand voelen. Zij zijn degenen die naar het bekende en vertrouwde grijpen. In de lagere trillingen van de planeet heeft dat goed voor hen gewerkt, maar in de hogere vibraties wordt dat niet meer getolereerd want iedereen is verbonden met de ander en het is niet juist dat mensen op wat voor manier dan ook mishandeld worden. Daarom zou een wereldoorlog onmogelijk zijn, sinds 60 jaar geleden is er iets bijzonders gebeurd met de mensheid, vanwege Hitler. Dat was echt een mijlpaal in onze evolutie. Nooit meer zullen wij in het westen onze kracht zomaar weggeven aan iemand, aan wat voor overheid dan ook.

Als we onze buren zouden kunnen zien als het deel van God dat zij zijn, dan zouden zulke dingen niet meer gebeuren. Elkaar respecteren zoals je jezelf respecteert is het respecteren van de God in jezelf.

pi_38892151
quote:
Hmwha, als je kijkt naar Fir3fly z'n post, kun je duidelijk zien dat er toch iemand gefrustreerd raakt van mensen die nét iets anders denken dan de massa.

Er zijn nou eenmaal mensen die niet genoegen nemen met de zogenaamde waarheid die ons is 'wijsgemaakt' tijdens de opvoeding e.d.
Gelukkig leven we in een tijd dat mensen vrij zijn om voor zichzelf te denken, helaas maakt niet iedereen daar gebruik van.

Complottheorieën juich ik dus alleen maar toe, logisch of onlogisch, het zet mensen wel aan het denken.
Knulletjes zoals Fir3fly kun je eigenlijk vergelijken met een streng religieus iemand die het absoluut niet accepteert dat de waarheid waar hij in gelooft, niet blijkt te kloppen.
pi_38903224
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 18:51 schreef Nee het volgende:
Complottheorieën juich ik dus alleen maar toe, logisch of onlogisch, het zet mensen wel aan het denken.
En criminaliteit houdt de politie fit. En alle publiciteit is goede publiciteit.

(Heb ik er een gemist?)
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
  vrijdag 16 juni 2006 @ 00:35:56 #73
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_38906085
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 23:09 schreef Apropos het volgende:

[..]

En criminaliteit houdt de politie fit. En alle publiciteit is goede publiciteit.

(Heb ik er een gemist?)
solutions arent part of the puzzle.
  vrijdag 16 juni 2006 @ 00:45:29 #74
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_38906274
Thanx Mirri, wat ik daar las komt overeen met een gedachte waar ik de laatste tijd mee aan het spelen ben.

Terwijl ik geboeid was door wat David Icke aan het vertellen was tijdens zijn Secrets of the Matrix - Part 1, Part 2 en Part 3, vroeg ik me af waar hij naar toe wilde met zijn verhaal.
Om een lang verhaal (5h+54minuten) kort te maken, eindigde hij met de spreuk "Infinte love is the only truth, everything else is an illusion"

Hij komt hiermee nadat hij heeft gesproken over hoe wij/de aarde/lucht---ALLES, niet meer dan vibraties zijn en dat wat wij denken/geloven ook zullen aantrekken/creeeren (wie goed doet, goed ontmoet!)

Dit was niet de eerste keer dat ik deze theorie hoorde want dit was precies waar ze het over hadden in "What the bleep do we know".

Dus wanneer je zegt: Laat iedereen het licht in je hart zien, door je ogen, je glimlach en je woorden. Wees niet bang voor het opengaan van je hartchakra, want iedereen zal dat voelen als je een kamer binnenkomt. En op de een of andere manier zullen jullie iets bereiken op Aarde.
kan ik me daar goed in vinden
Wat je vindt, ...
  vrijdag 16 juni 2006 @ 06:40:05 #75
106750 LightGod
Love=Light
pi_38908578
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 15:38 schreef Da_Ripper het volgende:

[..]

Ik begon bij Google Video - Loose Change Edition 2
Hierin wordt elke aanval tijdens 11-9 uit elkaar gehaald zodat de enigste mogelijkheid die overblijft is dat het een 'inside job' was.

Daaronder zag ik filmpjes staan over - David Icke - Illuminati - free masons - Bilderberg -

Ik stel voor dat je dus naar Google Video gaat en deze op termen gaat zoeken.
Be prepared to be amazed...

Als je enthousiast geworden bent, vertel je vrienden/familie over deze werkelijkheid.

Viva la revolucion!
Je begrijpt toch wel dat mensen dat niet serieus nemen als je begint te zeggen dat je het van internet hebt?
Het gaat om het zien. Het openen van je chakra`s. Ik zie en voel echt de negatieve gang van zaken die zich hier afspelen. Maar het is juist de truc om daar boven te staan en gelukkig te leven. Haat tegenover deze duistere heersers is juist wat ze willen want ze voeden zich met die energie.
Alleen al door zelf "licht" te zijn van geest bestrijd je hun omdat hun frequentie niet hoog genoeg is om bij jouw in de buurt te komen. Het spel speelt zich juist af op geestelijk niveau.
Het is juist jouw trilling wat de omgeving beïnvloed.
Kijk bijvoorbeeld nooit naar soapseries met veel ellende zoal The Bold of Slechte tijden. Dat zijn gespeelde negatieve gebeurtenissen die kunnen blijven hangen in jouw geest omdat je meevoelt.
Ik vind het ook jammer waarom er alleenmaar zoveel actie, haat en jaloezie in films zit, zelfs in tekenfilms.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')