quote:Op vrijdag 9 juni 2006 07:52 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Mogguh
Via deze weg wil ik jullie laten weten dat vanmorgen om 6.30 uur jl
onze zoon Thijs is overleden.
Ze hebben nog geprobeerd te reanimeren maar helaas het mocht niet meer baten.
groetjes Barbara en Marco
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:49 schreef bixister het volgende:
[...]
verder weet niemand hier nog wat er precies gebeurd is, maar hij was van de week erg verkouden en koortsig, en kreeg gisteren ineens eng veel ‘koortsstuipen’ achter elkaar, en is daarom opgenomen in ’t ziekenhuis. dat hij zou overlijden had echt niemand zien aankomen lijkt me.
Afschuwelijk...quote:Op zaterdag 10 juni 2006 20:51 schreef Brighteyes het volgende:
Het is nog niet duidelijk waaraan Thijs is overleden Shirley, maar dit stukje van Bixister beschrijft een beetje wat er verder gebeurd is van de week:
[..]
Dat is wat ik ook meteen dacht! Hele bijzondere mooie foto in deze context.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:25 schreef Brighteyes het volgende:
Ik had bij de laatste foto vanmiddag precies hetzelfde idee als Moussy. Zie hem nog eens omkijken dan.
quote:Op zondag 11 juni 2006 17:53 schreef Bar_en_Mar het volgende:
"papa,mama ik wilde helemaal niet bij jullie weg"
Steun enzo.quote:Als het rouwrumoer rondom jou is verstomd,
de stoet voorbij is, schuifelende voeten,
dan voel ik dat er een diepe stilte komt,
en in die stilte zal ik jou opnieuw ontmoeten.
En telkens weer zal ik je tegenkomen,
we zeggen veel te gauw, het is voorbij,
Hij heeft alleen je lichaam weggenomen,
niet wie je was, en ook niet wat je zei.
Ik zal nog altijd grapjes met je maken,
we zullen samen door het stille landschap gaan,
nu je mijn handen niet meer aan kunt raken,
raak je mijn hart nog duidelijker aan.
Bar, ik schrik, het was toch geen rare condoleance of zo, omdat je de link hebt weggehaald? Dat zou ik zo erg vinden.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 21:03 schreef Bar_en_Mar het volgende:
ik kreeg deze condeliance register vanmiddag via de mail gestuurd
[url][/url]
hij komt terug
Tot op heden weten we nog niets, kan tot 6 weken durenquote:Op woensdag 21 juni 2006 13:11 schreef melonovy het volgende:
Bar, is er eigenlijk nog iets uit die autopsie gekomen?
Prachtig, sombie.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:12 schreef sombie het volgende:
Bar_en_Mar, ik moet ook veel aan jullie denken. Ik heb eens een gedicht gevonden wat nu steeds door mijn hoofd spookt:
*gedicht*
En nu moet ik weer huilen....quote:Op vrijdag 30 juni 2006 18:15 schreef Rewimo het volgende:
Er is inmiddels een lieve opa bijgekomen daarboven, ik zal vragen of hij een beetje op Thijs wil letten
Achternaam scheelt maar 1 lettertje...
Dat heb ik dus ook.quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:47 schreef Brighteyes het volgende:
Och jemig Bar, ik krijg er kippevel van.
Het is ineens nog tig keer meer 'echt' als ik zo dat grafje zie met al die bloemen en beren.
quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:40 schreef Bar_en_Mar het volgende:
[afbeelding]
Dit is dan nog met bloemen
Ik wil je wel mailen, maar heb geen adres lieve Lishequote:Op donderdag 6 juli 2006 16:29 schreef Lishe het volgende:
Mooi Bar, ook al is het natuurlijk vooral verdrietig. Zou je me misschien willen mailen? Ik heb wat voor je maar durf het niet zo goed te versturen.![]()
Rare vragen bestaan niet.quote:Op zondag 9 juli 2006 22:34 schreef Bluezz het volgende:
Wat ik me alsmaar afvraag, Thijs had vast een eigen kamertje, hoe moeilijk zal dat zijn om dat op te ruimen, zijn kleertjes etc.
Of laten jullie dat voorlopig zo?
Net als al het speelgoed in de kamer, en overal....
rare vraag, maar ik stel hem toch
Dat het moeilijker wordt kan niet anders.quote:
We weten nog niet, maar we zijn ook nog geen 6 weken ver zeg maar.quote:Op zondag 9 juli 2006 22:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
Weten jullie eigenlijk al iets meer over de oorzaak van z'n overlijden? Of zijn ze nog met de zoektocht bezig?
Ok, sorry, ik wist niet dat dat zo lang duurde... Wat akelig dat je daar zo lang op moet wachtenquote:Op zondag 9 juli 2006 22:58 schreef Bar_en_Mar het volgende:
[..]
We weten nog niet, maar we zijn ook nog geen 6 weken ver zeg maar.
Er zijn kweekjes gemaakt van de organen en dat duurd een tijdje eer er uitslagen zijn.quote:Op zondag 9 juli 2006 22:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ok, sorry, ik wist niet dat dat zo lang duurde... Wat akelig dat je daar zo lang op moet wachten.
Daar wil je helemaal niet aan denken, denk ikquote:Op zondag 9 juli 2006 23:00 schreef Bar_en_Mar het volgende:
[..]
Er zijn kweekjes gemaakt van de organen en dat duurd een tijdje eer er uitslagen zijn.
En dan is het nog maar de vraag of er iets komt, want dat kan ooknog eens gebeuren
Krijgen jullie daar een gesprek over?quote:Op zondag 9 juli 2006 22:58 schreef Bar_en_Mar het volgende:
[..]
We weten nog niet, maar we zijn ook nog geen 6 weken ver zeg maar.
Ja er komt nog een gesprek met de artsenquote:
Dat is een erg mooi stukjequote:Op donderdag 20 juli 2006 22:42 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Mijn moederhart huilt,
Sinds ik jou,mijn kind ben verloren.
Mijn moederhart huilt,
Want jij bent uit mij geboren.
Mijn moederhart schreeuwt,
Van heimwee,eenzaamheid en verdriet.
Mijn moederhart schreeuwt,
Niemand meer die mijn tranen ziet.
Mijn moederhart is gebroken,
Vanaf de dag dat jij me bent ontnomen,
Mijn moederhart is gebroken,
Nu ik besef, dat jij nooit meer bij mij zal komen.
Mijn moederhart zal nooit meer helen,
Als ik denk aan je humor,,je lach, en je leuke praatjes.
Mijn moederhart zal nooit meer helen.
Want wij waren/zijn elkanders zielemaatjes.
Mama.
Wat een vraagquote:Op vrijdag 21 juli 2006 06:51 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
begrijp jij wel waar het over gaat?
Thijs is volledig onderzocht kweekjes gemaakt enz enz alleen ja de uitslagen daar wachten we nog opquote:Op vrijdag 21 juli 2006 18:04 schreef Meaghan het volgende:
Bar, is het hartje van Thijs ook onderzocht? Kan het misschien zo zijn dat het virus/ontsteking wat de hoge koorts veroorzaakte op gegeven moment op zijn hartspier is geslagen? Er zal vast wel naar gekeken zijn door de artsen, maar ik moest hier meteen aan denken toen ik je vreselijke bericht las over Thijs. Hopelijk krijgen jullie antwoord op jullie vragen. Heel veel sterkte![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |