quote:
Op zondag 9 juli 2006 22:34 schreef Bluezz het volgende:Wat ik me alsmaar afvraag, Thijs had vast een eigen kamertje, hoe moeilijk zal dat zijn om dat op te ruimen, zijn kleertjes etc.
Of laten jullie dat voorlopig zo?
Net als al het speelgoed in de kamer, en overal....
rare vraag, maar ik stel hem toch
Rare vragen bestaan niet.
Er word niets opgeruimd,Ja de was is voor zo ver gewassen gestreken opgevouwen en terug in zijn kastje gelegd.
Zijn spulletjes staan nog waar ze staan, box staat nog op zijn plek incl speelgoed.
Overal kom je spullen tegen die iets met Thijs te maken hebben.
Je komt op plekken waar je met Thijs veel kwam.
Overal is Thijs, het is niet makkelijk, maar ik vind het fijn dat de spullen er nog staan.
Soms ga ik naar zijn kamertje, ga ik op de grond zitten en pak een knuffel en zing ik zachtjes liedjes, of ik ga gewoon zitten huilen, of er word niets gezegd gewoon genieten van de stilte.
Ik ben eerlijk als ik zeg dat het moeilijker word, dat het besef er is Thijs komt niet meer terug,
En dat gevoel is afgrijselijk.
Je wilt het stiekem nog niet geloven.
En ook ben ik boos Waarom moest dit gebeuren, Waarom Thijs, en die vraag zal nog lang een vraag blijven.
Ik hoop van harte dat ik er ooit een antwoord op krijg.
(-Ik mis Thijs- meer en meer.
Ik word ook steeds een beetje bozer waarom ons dit moest overkomen.
Heb ik niet al genoeg ellende gehad..
Waarom dan juist mijn grote kleine man, die in het begin van zijn leven stond, die nog zoveel moest ondernemen en ontdekken.
Ik snap het niet, ik begrijp het niet.
Dat mooie lieve kereltje mijn Thijs onze Thijs de kruip Thijs.)
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...