Dat heb ik dus ook.quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:47 schreef Brighteyes het volgende:
Och jemig Bar, ik krijg er kippevel van.
Het is ineens nog tig keer meer 'echt' als ik zo dat grafje zie met al die bloemen en beren.
quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:40 schreef Bar_en_Mar het volgende:
[afbeelding]
Dit is dan nog met bloemen
Ik wil je wel mailen, maar heb geen adres lieve Lishequote:Op donderdag 6 juli 2006 16:29 schreef Lishe het volgende:
Mooi Bar, ook al is het natuurlijk vooral verdrietig. Zou je me misschien willen mailen? Ik heb wat voor je maar durf het niet zo goed te versturen.![]()
Rare vragen bestaan niet.quote:Op zondag 9 juli 2006 22:34 schreef Bluezz het volgende:
Wat ik me alsmaar afvraag, Thijs had vast een eigen kamertje, hoe moeilijk zal dat zijn om dat op te ruimen, zijn kleertjes etc.
Of laten jullie dat voorlopig zo?
Net als al het speelgoed in de kamer, en overal....
rare vraag, maar ik stel hem toch
Dat het moeilijker wordt kan niet anders.quote:
We weten nog niet, maar we zijn ook nog geen 6 weken ver zeg maar.quote:Op zondag 9 juli 2006 22:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
Weten jullie eigenlijk al iets meer over de oorzaak van z'n overlijden? Of zijn ze nog met de zoektocht bezig?
Ok, sorry, ik wist niet dat dat zo lang duurde... Wat akelig dat je daar zo lang op moet wachtenquote:Op zondag 9 juli 2006 22:58 schreef Bar_en_Mar het volgende:
[..]
We weten nog niet, maar we zijn ook nog geen 6 weken ver zeg maar.
Er zijn kweekjes gemaakt van de organen en dat duurd een tijdje eer er uitslagen zijn.quote:Op zondag 9 juli 2006 22:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ok, sorry, ik wist niet dat dat zo lang duurde... Wat akelig dat je daar zo lang op moet wachten.
Daar wil je helemaal niet aan denken, denk ikquote:Op zondag 9 juli 2006 23:00 schreef Bar_en_Mar het volgende:
[..]
Er zijn kweekjes gemaakt van de organen en dat duurd een tijdje eer er uitslagen zijn.
En dan is het nog maar de vraag of er iets komt, want dat kan ooknog eens gebeuren
Krijgen jullie daar een gesprek over?quote:Op zondag 9 juli 2006 22:58 schreef Bar_en_Mar het volgende:
[..]
We weten nog niet, maar we zijn ook nog geen 6 weken ver zeg maar.
Ja er komt nog een gesprek met de artsenquote:
Dat is een erg mooi stukjequote:Op donderdag 20 juli 2006 22:42 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Mijn moederhart huilt,
Sinds ik jou,mijn kind ben verloren.
Mijn moederhart huilt,
Want jij bent uit mij geboren.
Mijn moederhart schreeuwt,
Van heimwee,eenzaamheid en verdriet.
Mijn moederhart schreeuwt,
Niemand meer die mijn tranen ziet.
Mijn moederhart is gebroken,
Vanaf de dag dat jij me bent ontnomen,
Mijn moederhart is gebroken,
Nu ik besef, dat jij nooit meer bij mij zal komen.
Mijn moederhart zal nooit meer helen,
Als ik denk aan je humor,,je lach, en je leuke praatjes.
Mijn moederhart zal nooit meer helen.
Want wij waren/zijn elkanders zielemaatjes.
Mama.
Wat een vraagquote:Op vrijdag 21 juli 2006 06:51 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
begrijp jij wel waar het over gaat?
Thijs is volledig onderzocht kweekjes gemaakt enz enz alleen ja de uitslagen daar wachten we nog opquote:Op vrijdag 21 juli 2006 18:04 schreef Meaghan het volgende:
Bar, is het hartje van Thijs ook onderzocht? Kan het misschien zo zijn dat het virus/ontsteking wat de hoge koorts veroorzaakte op gegeven moment op zijn hartspier is geslagen? Er zal vast wel naar gekeken zijn door de artsen, maar ik moest hier meteen aan denken toen ik je vreselijke bericht las over Thijs. Hopelijk krijgen jullie antwoord op jullie vragen. Heel veel sterkte![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |