heb je het mee gemaakt dat je als pedo wordt uitgemaakt?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 11:26 schreef Aurelianus het volgende:
Waarom is het een misdaad om als bv. een dertigjarige man op veertienjarige tienersletjes te geilen? Waarom word je meteen uitgemaakt voor pedofiel? Veelal zijn de secundaire geslachtskenmerken al rond die leeftijd aanwezig bij meisjes en kan er van pedofilie geen sprake zijn, want pedofielen vallen op kinderen die de puberteit nog niet hebben bereikt. Dus laat me nou maar masturberen op jonge meisjes met een lichaam dat volop in ontwikkeling is zonder me een schuldgevoel aan te praten met beladen woorden als 'pedo' en 'asperge'.
ik wel, hier op fokquote:Op maandag 24 juli 2006 09:47 schreef miss_schaapje het volgende:
[..]
heb je het mee gemaakt dat je als pedo wordt uitgemaakt?
Lijkt me duidelijk. Als je sexueel primair aangetrokken bent tot kinderen hebben de mensen die je pedo noemen helemaal gelijkquote:Pedofilie (woord afkomstig uit het Grieks; pais (παις, wortel paid- = "knaap", "kind" pedo = "kind") en filia (φιλια, "vriendschap")) is een term die gebruikt wordt voor volwassenen (ouder dan 18 jaar) of adolescenten (5 jaar ouder dan het kind) die zich seksueel primair aangetrokken voelen tot kinderen die nog niet geslachtsrijp zijn. Actieve pedofilie wordt gezien als psychoseksuele stoornis.
Er dient onderscheid gemaakt te worden tussen pedofilie en pedoseksualiteit. Het eerste slaat op het zich seksueel aangetrokken voelen tot kinderen, het tweede op het daadwerkelijk hebben van seks met kinderen. In het dagelijks gebruik wordt heel vaak ten onrechte van pedofiel en pedofilie gesproken als men pedoseksueel of pedoseksualiteit bedoelt.
nee zolang het maar tieten heeft en ouder oogt dan 12 oidquote:Op maandag 24 juli 2006 14:29 schreef BaajGuardian het volgende:
en wat als je op kleine tieten valt, ben je dan ook sick?
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 11:28 schreef SuperwormJim het volgende:
asperge?
ja zoiets als gilles de la tourette e.d. niet de groentequote:
quote:In het algemeen heeft het Asperger syndroom (AS) gemeen met autisme dat er een speciaal type van communicatiegebrek en sociale ongerijmdheid is. Mensen met het Asperger syndroom hebben een betere communicatie en taalgebruik en passen zich beter aan aan hun omgeving.
Ook binnen de groep AS ers zijn veel variaties. Sommigen laten extreem moeilijk gedrag zien, anderen niet en zijn eenvoudig te sturen. Sommigen hebben leerproblemen en doen het slecht op school en anderen halen academische of universitaire diploma’s.
Asperger mensen hebben vaak interesse voor 1 speciaal iets. Zij kunnen daar dan ook over blijven vertellen ook als de ander er geen interesse voor heeft of toont. Asperger mensen ervaren prikkels door ogen, oren of voelen anders, overweldigender. Zo sterk zelfs dat ze er door in paniek kunnen raken. Een kriebelende trui kan onoverkomelijk zijn. Aan de andere kant kan pijn bv. als niet hinderlijk ervaren worden.
De Asperger individu wil graag “gewoon” zijn en leert sociale routines aan. Hij lijkt nu gewoon maar heeft hard moeten werken om te bereiken wat de ander als vanzelf al had, en valt soms snel terug in oude patronen. Dat lukt alleen met hard werken en motivatie. Niet ieder Asperger individu kan bijna-normaal gedrag aanleren. Soms wordt onaangepast gedrag door de gemeenschap toch als normaal gezien, zoals het rechttrekken van je ondergoed in gezelschap. Dat doet iedereen toch wel eens.
Vroeger was het zo dat alleen de klassieke autisten herkend werden . Tegenwoordig herkent men ook de mildere vormen. Binnen het Asperger syndroom zijn duidelijke en minder duidelijke gevallen. De laatste komt het meeste voor.
Er is op AutSider ontzettend veel te vinden over AS. Ten onrechte wordt AS vaak gezien als de diagnose wanneer je redelijk tot normaal weet te functioneren in het dagelijks leven. Ook een PDD-NOS 'er is vaak te verwoorden in de vele documenten en artikelen, de PDD-NOS'er kan zelfs met minder factoren te kampen hebben.. Ga hieronder verder en of kijk ook bij de ervaringsverhalen "point to view".
....denk dat ik ongeveer in dezelfde richting denk....al zou ik schematisch verruilen voor systematisch.....quote:Op zaterdag 10 juni 2006 11:43 schreef wolferl het volgende:
Ja het blijft een verdomd moeilijk onderwerp, ik vind aan denken moet kunnen, maar aan zitten of schematisch naar kijken is foute boel.
en je bent in elkaar gebeukt door de gabber alienquote:
yup, lang lang geleequote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:27 schreef donald_dick het volgende:
[..]
en je bent in elkaar gebeukt door een kennis van de gabber alien
Ik weet niet hoor, maar bij mij in de MSN-lijst staat de leeftijd van mijn MSN-connecties er niet bij...quote:Op zondag 23 juli 2006 13:09 schreef RobDrop het volgende:
Ik heb een vraag/probleem waar ik al een tijdje mee loop: een "vriend" van me heeft sinds kort internet en MSN, en heeft een keer op mijjn pc gezeten en was vergeten uit te loggen.
Ik heb zijn MSN-lijst geopend en ook zijn inbox bekeken, en zag dat de meiden (een stuk of 40 staan erop) die erop zaten tussen de 12 (!!!) en 21 waren, het merendeel ONDER de 19, terwijl hijzelf 33 is!
In zijn emails las ik ook dat hij aan telefoonsex doet met deze meiden als ze dat willen, helaas kan ik niet achter zijn MSN-geschiedenis komen.
Nee, gewoon asperge. Voor de komische noot.quote:Op maandag 24 juli 2006 15:12 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
ja zoiets als gilles de la tourette e.d. niet de groente
vokgens mij is het dan ook asperger
Inderdaad, het slaat ook nergens op, stel je voor dat je een onwijs lekker ding ziet die 14 schat, maar die 19 blijkt te zijn ben je dan ineens van mogelijke pedo weer pedo-af?quote:Op zondag 30 juli 2006 15:47 schreef Anus het volgende:
Ach, dat gezeur altijd, toen ik nog 15 was keken ook kerels van over de 30 naar me en ik vond het nog leuk ook al die aandacht, dan kun je niet al gelijk spreken van pedofilie, zeker niet als we kijken naar hoe uitdagend we ons soms kleden op die leeftijd
kutkickquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:11 schreef solidsniper het volgende:
[afbeelding]
k krijg er spontaan zin![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
huh?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:47 schreef solidsniper het volgende:
k liet t toic aan me neef zien en zag die link naar die kleine kutkotertjes en toen dacht k .............![]()
en toen dacht je, ik ga me nicht (t plaatje) even met mijn babyprikker onder handen nemen?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:47 schreef solidsniper het volgende:
k liet t toic aan me neef zien en zag die link naar die kleine kutkotertjes en toen dacht k .............![]()
neuh heb geen nichtjequote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:56 schreef zarGon het volgende:
[..]
en toen dacht je, ik ga me nicht (t plaatje) even met mijn babyprikker onder handen nemen?
garpje goet ontvangen..quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 15:11 schreef solidsniper het volgende:
[..]
neuh heb geen nichtje![]()
maar ik meen t niet serieus hoorwas een grapje
![]()
Je zou hem natuurlijk ook kunnen vragen om haar met rust te laten. Die agressie meteen.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:32 schreef Sleutelboss het volgende:
Als mijn dochter met een vent van 30 zou gaan dan zou ik z'n poten breken.
Mooi meisje. Jammer alleen van die piercing.quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:41 schreef Aurelium het volgende:
[..]
Pff, heb eens op die site rondgekeken, en wtf zijn er een hoop van die teen model meisjes. Vraag me af welke ouders hun kinderen zo op internet willen hebben. Tis natuurlijk niet naakt dus niet illegaal maarja.
Hoe oud zou deze trrouwens zijn? 14 ofzo?
[afbeelding]
Ik zou het er nog wel op willen doen hoor
owja kut f vergetequote:Op zaterdag 19 augustus 2006 15:17 schreef zarGon het volgende:
[..]
garpje goet ontvangen..
dit is klb man. op dit forum moet je klb en onz niet sirieus nemen..
(), nee sirieus..
hoe dichter bij de 0 hoe strakker om de lulquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 15:49 schreef BocaDillo het volgende:
Er is toch keus genoeg ? Waaromm 14 jaar?
Eindelijk iemand die het snapt! Je hebt 100 % gelijk.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 11:26 schreef Aurelianus het volgende:
Waarom is het een misdaad om als bv. een dertigjarige man op veertienjarige tienersletjes te geilen? Waarom word je meteen uitgemaakt voor pedofiel? Veelal zijn de secundaire geslachtskenmerken al rond die leeftijd aanwezig bij meisjes en kan er van pedofilie geen sprake zijn, want pedofielen vallen op kinderen die de puberteit nog niet hebben bereikt. Dus laat me nou maar masturberen op jonge meisjes met een lichaam dat volop in ontwikkeling is zonder me een schuldgevoel aan te praten met beladen woorden als 'pedo' en 'asperge'.
quote:Op vrijdag 22 december 2006 19:04 schreef draaijer het volgende:
Afmaken, moet je die mensen! Ze zijn een risico en ziek in hun hoofd
Who gives a fuck.quote:Op vrijdag 22 december 2006 19:02 schreef Limsdealer het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die het snapt! Je hebt 100 % gelijk.Een pedofiel is per definitie iemand met een primaire seksuele voorkeur voor geslachtsonrijpe kinderen zonder secundaire geslachtskenmerken, lees: kinderen tot een jaar of 12. Zo wordt het begrip in alle (medische) encyclopedieën gedefinieerd.
Veel mensen noemen een volwassene die zich seksueel aangetrokken voelt tot 14-15-16-jarige een pedofiel, maar dat is dus fout want vrijwel iedereen van die leeftijd is al geslachtsrijp en heeft secundaire geslachtskenmerken.
Het is evolutionair gezien zelfs helemaal zo gek niet om als volwassen man te geilen op meisjes van die leeftijd, dat kan aangeboren en genetisch bepaald zijn. Immers, in de wildernis sterven mensen vaak vrij jong en dus is het om je kinderen de grootste overlevingskansen te geven belangrijk dat de moeder zo jong mogelijk is, best nét geslachtsrijp is, anders zouden de kinderen een aanzienlijke kans hebben nog (veel) te jong te zijn om zonder ouders te kunnen leven op het moment dat die sterven. En hoewel we nu in een totaal andere, zwaar technologische wereld leven zijn onze lichamen en onze genen nog (vrijwel) hetzelfde als onze voorouders in de prehistorie.
Dit is overduidelijk géén meisje van 14-15-16 jaar, lijkt me eerder een van een jaar of 6. Als je dáárop geilt, dan ben je een pedofiel, ja.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:11 schreef solidsniper het volgende:
[afbeelding]
k krijg er spontaan zin![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle mannen geilen op een mooie 16-jarige. Wen er maar aan. Ook jij.quote:
Duh.quote:Op vrijdag 22 december 2006 20:10 schreef StefanP het volgende:
[..]
Alle mannen geilen op een mooie 16-jarige. Wen er maar aan. Ook jij.
wat een bullshit weer. Hoeveel tienermeisjes heb jij dan al bezwangerd omwille het voortzetten van onze soort? Ik vind dat soort evolutieshit altijd zo suf eh. Je gaat het toch ook niet goed praten dat een man de kinderen van een gescheiden vrouw doodmaakt zodat hij zijn eigen genen kan doorgeven. Want ja dat gebeurt in de wildernis ook hoor! En eh bepaalde apen kennen ook verkrachting, dus dat is ook natuurlijk! En dat de paus geen condooms wil is ook biologisch beter, want met rubber kun je je niet voortplanten zoals de evolutie het graag wil.quote:Op vrijdag 22 december 2006 19:02 schreef Limsdealer het volgende:
Het is evolutionair gezien zelfs helemaal zo gek niet om als volwassen man te geilen op meisjes van die leeftijd, dat kan aangeboren en genetisch bepaald zijn. Immers, in de wildernis sterven mensen vaak vrij jong en dus is het om je kinderen de grootste overlevingskansen te geven belangrijk dat de moeder zo jong mogelijk is, best nét geslachtsrijp is, anders zouden de kinderen een aanzienlijke kans hebben nog (veel) te jong te zijn om zonder ouders te kunnen leven op het moment dat die sterven. En hoewel we nu in een totaal andere, zwaar technologische wereld leven zijn onze lichamen en onze genen nog (vrijwel) hetzelfde als onze voorouders in de prehistorie.
Ik zeg alleen maar dat het mijns inziens heel natuurlijk en logisch is dat veel volwassen mannen geilen op meiden van rond de 15. Of dat een reden is om seks tussen die twee (met eventueel zwangerschap als gevolg) toe te laten is een andere kwestie natuurlijk.quote:Op vrijdag 22 december 2006 20:45 schreef Herald het volgende:
[..]
wat een bullshit weer. Hoeveel tienermeisjes heb jij dan al bezwangerd omwille het voortzetten van onze soort? Ik vind dat soort evolutieshit altijd zo suf eh. Je gaat het toch ook niet goed praten dat een man de kinderen van een gescheiden vrouw doodmaakt zodat hij zijn eigen genen kan doorgeven. Want ja dat gebeurt in de wildernis ook hoor! En eh bepaalde apen kennen ook verkrachting, dus dat is ook natuurlijk! En dat de paus geen condooms wil is ook biologisch beter, want met rubber kun je je niet voortplanten zoals de evolutie het graag wil.
Weet je, eigenlijk zouden we pedo's dankbaar moeten zijn voor het inwerken van kleine meisjes, zodat als ze 14 zijn precies weten wat er van ze wordt verwacht en zo veel beter en sneller bevrucht kunnen worden, en het menselijk ras in deze wildenis niet uitsterft!
Hoezoe zielig? Het is weldegelijk evolutionair bepaald. Het lichaam van vrouwen is op hun 18e in de beste staat om kinderen te krijgen. Mannen weten dat instinctief en zijn dus aangetrokken tot jonge vrouwen.quote:Op vrijdag 22 december 2006 20:11 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Duh.
Maar het met zo'n zielig betoog onderbouwen is triest.
Flikker jij nou maar eens op.quote:Op vrijdag 22 december 2006 22:16 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Is het ook een misdaad om als meisje op oude mannen te geilen?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |