Zijn mening ben ik reeds bekend mee.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 11:28 schreef tettenman het volgende:
Ik wacht nog even op Chriz2k.
Ben dr wel mee eens. mischien de enige hier. maar ik ben het er mee eensquote:Op zaterdag 10 juni 2006 11:26 schreef Aurelianus het volgende:
Waarom is het een misdaad om als bv. een dertigjarige man op veertienjarige tienersletjes te geilen? Waarom word je meteen uitgemaakt voor pedofiel? Veelal zijn de secundaire geslachtskenmerken al rond die leeftijd aanwezig bij meisjes en kan er van pedofilie geen sprake zijn, want pedofielen vallen op kinderen die de puberteit nog niet hebben bereikt. Dus laat me nou maar masturberen op jonge meisjes met een lichaam dat volop in ontwikkeling is zonder me een schuldgevoel aan te praten met beladen woorden als 'pedo' en 'asperge'.
mee eenschquote:Op zaterdag 10 juni 2006 11:31 schreef Robbiej het volgende:
[..]
Ben dr wel mee eens. mischien de enige hier. maar ik ben het er mee eens![]()
Daar ben ik het mee eens, aanzitten is not-done, maar goed, dat geldt voor meerderjarige meisjes ook, daar zit je ook niet zomaar aan.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 11:43 schreef wolferl het volgende:
Ja het blijft een verdomd moeilijk onderwerp, ik vind aan denken moet kunnen, maar aan zitten of schematisch naar kijken is foute boel.
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 11:44 schreef error32 het volgende:
jonge meisjes kunnen best lekker zijn
*jong meisje heeft*
Die grens is kunstmatig. Ik vind dat de grens per geval bekeken moet worden.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 11:39 schreef The_stranger het volgende:
Tsja, zolang je je fantasie niet ten uitvoer brengt, ga je gang.
Probleem is dat we besloten hebben als maatschappij dat de grens bij 16/18 ligt en alles daaronder is per definitie al fout. Er zijn culturen die er anders over denken/dachten, maar niet de onze...
Au contraire.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:23 schreef PDOA het volgende:
Verkapt Fok!pedo's-verzamelt-u topic.
Ik neem aan dat je vriendin niet gedwongen word, dan ben je niet strafbaarquote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:23 schreef WalkingDisaster het volgende:
Wil dit dus zeggen dat ik ( 18 ) niet mag geilen op mijn vriendin ( 16 ) ? Absurd![]()
Maar ik geef je gelijk.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:32 schreef Sleutelboss het volgende:
Als mijn dochter met een vent van 30 zou gaan dan zou ik z'n pottenpoten brekkenbreken.
Fantasie is ieder zijn eigen.
Dat ik het wel smerig vind is weer een ander verhaal maar iedereen mag denken en zeggen wat ie wil.
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:53 schreef MrBean het volgende:
google -> "child model"
Je snapt er niks van en je mist het punt.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 11:26 schreef Aurelianus het volgende:
Veelal zijn de secundaire geslachtskenmerken al rond die leeftijd aanwezig bij meisjes en kan er van pedofilie geen sprake zijn, want pedofielen vallen op kinderen die de puberteit nog niet hebben bereikt.
Aardig van jequote:Op zaterdag 10 juni 2006 11:28 schreef tettenman het volgende:
Ik wacht nog even op Chriz2k.
Geslachtkenemerken zijn mischien bij 14 jarigen al wel goed ontwikkeld. Geestelijk zijn ze chter nog lang niet volwassen. Ik ben zelf 31. Meisjes van 14 kijk ik niet eens naar. Ik begin pas goed op te letten als ze 20+ zijn.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 11:26 schreef Aurelianus het volgende:
Waarom is het een misdaad om als bv. een dertigjarige man op veertienjarige tienersletjes te geilen? Waarom word je meteen uitgemaakt voor pedofiel? Veelal zijn de secundaire geslachtskenmerken al rond die leeftijd aanwezig bij meisjes en kan er van pedofilie geen sprake zijn, want pedofielen vallen op kinderen die de puberteit nog niet hebben bereikt. Dus laat me nou maar masturberen op jonge meisjes met een lichaam dat volop in ontwikkeling is zonder me een schuldgevoel aan te praten met beladen woorden als 'pedo' en 'asperge'.
Als je er een gehad zou hebben zou je waarschijnlijk niet anders meer willen.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 13:30 schreef mjb44 het volgende:
[..]
Geslachtkenemerken zijn mischien bij 14 jarigen al wel goed ontwikkeld. Geestelijk zijn ze chter nog lang niet volwassen. Ik ben zelf 31. Meisjes van 14 kijk ik niet eens naar. Ik begin pas goed op te letten als ze 20+ zijn.
en toch spreekt het mij niet aan om vanmiddag naar het zwembad te gaan en van die meisjes die nog niet eens het breezer stadium hebben bereikt eens flink te palen.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 13:31 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Als je er een gehad zou hebben zou je waarschijnlijk niet anders meer willen.
En je hoeft er geen relatie mee aan te gaan, je hoeft er alleen maar seks mee te hebben.
Ja, en de bak indraaien omdat pa-lief erachter komt...quote:Op zaterdag 10 juni 2006 13:31 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Als je er een gehad zou hebben zou je waarschijnlijk niet anders meer willen.
En je hoeft er geen relatie mee aan te gaan, je hoeft er alleen maar seks mee te hebben.
Ach, hoe ouder je word hoe meer mooie vrouwen je ziet. Toen ik 16 was behoorden vrouwen van 20+ niet echt tot mijn doelgroep (soms zag ik er wel een dat ik dacht, ach voor een avondje). Mijn doelgroep was toen 14 tot 18. Nu ik 31 ben, is mijn doelgroep 22 tot 35.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 13:36 schreef MrKickass het volgende:
[..]
Ja, en de bak indraaien omdat pa-lief erachter komt...
Nadat je 18 bent geworden moet je echt een stuk voorzichtiger leven![]()
de vrouw waar ik verliefd op ben geworden is 12 jaar jonger. liever had ik dat leeftijdsverschil niet gehad. maar ach het blijft erg gezellig. en ze kan heeeeel er goed pijpen zonder tanden, natuurlijk.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 13:39 schreef mjb44 het volgende:
[..]
Ach, hoe ouder je word hoe meer mooie vrouwen je ziet. Toen ik 16 was behoorden vrouwen van 20+ niet echt tot mijn doelgroep (soms zag ik er wel een dat ik dacht, ach voor een avondje). Mijn doelgroep was toen 14 tot 18. Nu ik 31 ben, is mijn doelgroep 22 tot 35.
Heeft ze nog geen tandjes?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 13:47 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
de vrouw waar ik verliefd op ben geworden is 12 jaar jonger. liever had ik dat leeftijdsverschil niet gehad. maar ach het blijft erg gezellig. en ze kan heeeeel er goed pijpen zonder tanden, natuurlijk.
lolquote:
Ligt er aan hoe oud hij is. Als hij 16 is, is zij dus 4 en dat is smerig. als hij 32 is, is zij 20 en dan is het best wel geil.quote:
OK, dan is het goedquote:Op zaterdag 10 juni 2006 13:52 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
lol![]()
![]()
nee, ze is gewoon 12 jaar jonger
Link?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 14:00 schreef sirrom het volgende:
Zelf heeft ze tientallen foto's zoals hierboven staan: de een nog uitdagender dan de andere.)
Das leuk gedaan dat anonieme gedoe...quote:Op zaterdag 10 juni 2006 14:00 schreef sirrom het volgende:
Op zich onschuldige foto's maar ik zie graag hoe de nederlandse jeugd van tegenwoordig zichzelf onder de aandacht brengt. De media spelen daar handig op in: vele profielenwebsites biedend de gratis mogelijkheid om 12-plussers foto's vanzelf te laten uploaden. En hoe populairder ze worden (clicks, credits, points) hoe hoger ze scoren op een of andere labiele ranglijst. Maar de jeugd, aangemoedigd door TMF en MTV, vind het natuurlijk prachtig.
Hieronder een willekeurig voorbeeld van een meisje van 15 die vrijwel wekelijks haar openbaar fotolijstje update en shoots toevoegd. Ja, dames en heren: meisjes vanaf 15 maken SHOOTS. Dat noemen ze zo als een of ander megageil vriendje van waarschijnlijk 30 ofzo met een digicam een fotoserietje van ze maakt. En die meisjes laten zich graag zien & bewonderen op internet.
En ik, als 18+ man, zie het graag, hoe illegaal het misschien ook is.
[afbeelding]
(ps, om het -kind- hierboven een beetje privacy te gunnen, heb ik haar maar een beetje anoniem gemaakt. Zelf heeft ze tientallen foto's zoals hierboven staan: de een nog uitdagender dan de andere.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |