quote:
Wat ik echt geniaal aan dat pasje vind, is dat konijn en dat winziparchieficoonquote:Op donderdag 20 juli 2006 17:06 schreef Forcefuzz het volgende:
[..]
die foto heb ik ooit eens gekregen van een maat van me
Nou, ik zou het wel wetenquote:Op donderdag 20 juli 2006 03:12 schreef star_gazer het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Niks mis mee dunkt mij. Ik zou er in ieder geval wel een trucje op kunnen
Daar heb ik wel wat anders voor dan een paar smileysquote:Op donderdag 20 juli 2006 21:28 schreef skippy22 het volgende:
http://www.sugababes.nl/;BLOnD%5EAnGeL*/pics Hier heb ik maar een smiley voor![]()
![]()
![]()
![]()
Goh... wat staat ze er lekker ontspannen bij op die foto'squote:Op donderdag 20 juli 2006 21:28 schreef skippy22 het volgende:
http://www.sugababes.nl/;BLOnD%5EAnGeL*/pics Hier heb ik maar een smiley voor![]()
![]()
![]()
![]()
Pff, heb eens op die site rondgekeken, en wtf zijn er een hoop van die teen model meisjes. Vraag me af welke ouders hun kinderen zo op internet willen hebben. Tis natuurlijk niet naakt dus niet illegaal maarja.quote:Op donderdag 20 juli 2006 03:12 schreef star_gazer het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Niks mis mee dunkt mij. Ik zou er in ieder geval wel een trucje op kunnen
Wat een onzin. Ben trouwens geen maagd meer, maar daarvoor geilde ik echt niet op elke griet die zich in mijn gezichtsveld bevond.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:01 schreef Neuralnet het volgende:
Als je nog maagd bent, dan kan je je niet voorstellen dat je ooit niet meer geilt op elk meisje.
Dudequote:Op donderdag 20 juli 2006 22:17 schreef murp het volgende:
Kinderfototopic deel 79
voor de liefhebbers..![]()
Dat ben ik al jaren niet meer En geil nog steeds op elk lekker diertjequote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:01 schreef Neuralnet het volgende:
Als je nog maagd bent, dan kan je je niet voorstellen dat je ooit niet meer geilt op elk meisje.
Ja nou enquote:Op donderdag 20 juli 2006 23:25 schreef Frappelsien het volgende:
[..]
Goh... wat staat ze er lekker ontspannen bij op die foto's![]()
Jezus wat een stijve hark...![]()
![]()
Afschuwelijk hoe ze zo op elke foto krampachtig haar buik intrekt![]()
![]()
Daar wil ik iig geen ruzie mee... wat een schouders heeft die meid![]()
Hebben wij een cultuur dan? Owja, hypocriet en corrupt.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 11:39 schreef The_stranger het volgende:
Tsja, zolang je je fantasie niet ten uitvoer brengt, ga je gang.
Probleem is dat we besloten hebben als maatschappij dat de grens bij 16/18 ligt en alles daaronder is per definitie al fout. Er zijn culturen die er anders over denken/dachten, maar niet de onze...
Whehehequote:Op vrijdag 21 juli 2006 08:18 schreef SimtekF1 het volgende:
En die vriend dan.
HIj doet z'n armen over elkaar heen om een beetje tieten te kweken, maar zelfs dat heeft geen nut.
[afbeelding]
Tjeez, het is:quote:Op vrijdag 21 juli 2006 08:24 schreef slakkie het volgende:
[..]
Hebben wij een cultuur dan? Owja, hypocriet en corrupt.
quote:
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:35 schreef star_gazer het volgende:
Maar dit topic krijgt wel lekker veel views zeg
Ook al is dit meisje pas 14, iemand die dit meisje aantrekkelijk vindt is dus absoluut GEEN pedofiel.quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:41 schreef Aurelium het volgende:
[..]
Pff, heb eens op die site rondgekeken, en wtf zijn er een hoop van die teen model meisjes. Vraag me af welke ouders hun kinderen zo op internet willen hebben. Tis natuurlijk niet naakt dus niet illegaal maarja.
Hoe oud zou deze trrouwens zijn? 14 ofzo?
[afbeelding]
Ik zou het er nog wel op willen doen hoor
Het is idd wel een magere heinquote:Op vrijdag 21 juli 2006 08:18 schreef SimtekF1 het volgende:
En die vriend dan.
HIj doet z'n armen over elkaar heen om een beetje tieten te kweken, maar zelfs dat heeft geen nut.
[afbeelding]
krijg er kippenvel van :/quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:41 schreef Aurelium het volgende:
[..]
Pff, heb eens op die site rondgekeken, en wtf zijn er een hoop van die teen model meisjes. Vraag me af welke ouders hun kinderen zo op internet willen hebben. Tis natuurlijk niet naakt dus niet illegaal maarja.
Hoe oud zou deze trrouwens zijn? 14 ofzo?
[afbeelding]
Ik zou het er nog wel op willen doen hoor
Nee de vorige keer scheurde je zusje helemaal uitquote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:47 schreef slakkie het volgende:
[..]
skippybal, zullen we onze 13 jarige rondborstige zusjes neuken?
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 09:45 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Nee de vorige keer scheurde je zusje helemaal uit
Van de Seventeen site: personen die terug te vinden zijn in Club Seventeen waren 18 jaar of ouder op het moment van filmen en/of fotograferen. Niks mis mee dusquote:Op zondag 23 juli 2006 13:09 schreef RobDrop het volgende:
tevens heeft hij ook allemaal van die Seventeens thuis liggen
repress love is hate!quote:Op zondag 23 juli 2006 13:09 schreef RobDrop het volgende:
Ik heb een vraag/probleem waar ik al een tijdje mee loop: een "vriend" van me heeft sinds kort internet en MSN, en heeft een keer op mijjn pc gezeten en was vergeten uit te loggen.
Ik heb zijn MSN-lijst geopend en ook zijn inbox bekeken, en zag dat de meiden (een stuk of 40 staan erop) die erop zaten tussen de 12 (!!!) en 21 waren, het merendeel ONDER de 19, terwijl hijzelf 33 is!
In zijn emails las ik ook dat hij aan telefoonsex doet met deze meiden als ze dat willen, helaas kan ik niet achter zijn MSN-geschiedenis komen.
Mijn vraag is: in hoeverre is die "vriend" van me strafbaar en kan ik ergens op internet melding hiervan maken of terecht bij een website????
Zijn hier mensen die er ook ervaring mee hebben of die weten wat je in zo'n situatie moet doen, hij ziet er geen kwaad in en denkt dat het normaal is, tevens heeft hij ook allemaal van die Seventeens thuis liggen en kijkt alleen maar naar kleine meiden tussen de 10 en 17....
Ik ben bang dat hij de fout ingaat, of dat de vader van een van die meiden hem komt opzoeken met een paar vrienden.
Och moet ie toch zelf weten En seventeens zijnquote:Op zondag 23 juli 2006 13:09 schreef RobDrop het volgende:
Ik heb een vraag/probleem waar ik al een tijdje mee loop: een "vriend" van me heeft sinds kort internet en MSN, en heeft een keer op mijjn pc gezeten en was vergeten uit te loggen.
Ik heb zijn MSN-lijst geopend en ook zijn inbox bekeken, en zag dat de meiden (een stuk of 40 staan erop) die erop zaten tussen de 12 (!!!) en 21 waren, het merendeel ONDER de 19, terwijl hijzelf 33 is!
In zijn emails las ik ook dat hij aan telefoonsex doet met deze meiden als ze dat willen, helaas kan ik niet achter zijn MSN-geschiedenis komen.
Mijn vraag is: in hoeverre is die "vriend" van me strafbaar en kan ik ergens op internet melding hiervan maken of terecht bij een website????
Zijn hier mensen die er ook ervaring mee hebben of die weten wat je in zo'n situatie moet doen, hij ziet er geen kwaad in en denkt dat het normaal is, tevens heeft hij ook allemaal van die Seventeens thuis liggen en kijkt alleen maar naar kleine meiden tussen de 10 en 17....
Ik ben bang dat hij de fout ingaat, of dat de vader van een van die meiden hem komt opzoeken met een paar vrienden.
Plus de google cache is niet helemaal leegquote:Op zaterdag 10 juni 2006 14:04 schreef MrKickass het volgende:
[..]
Das leuk gedaan dat anonieme gedoe...
maar de overige meisjes die je via de bron vindt zijn niet anoniem... (bron van foto: http://i4.photobucket.com/albums/y150/xirrom/)
* Surveillance-Fiets Volgtquote:Op zondag 23 juli 2006 14:37 schreef Nyx96 het volgende:
[afbeelding]
Vanaf vrijdag ga ik weer naar de tienerdisco.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |