Pas je linkje dan aan: http://i4.photobucket.com/albums/y150/xirrom/quote:Op zaterdag 10 juni 2006 14:04 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
ik keek bij elementeigenschappen of hij de foto niet van de site had gehaald.
Maar neeent!
Link dus
I Know... maar daar gaat het niet om.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 14:04 schreef MrKickass het volgende:
[..]
Das leuk gedaan dat anonieme gedoe...
maar de overige meisjes die je via de bron vindt zijn niet anoniem... (bron van foto: xxxxxx)
Zou ze kunnen lezen en schrijven?quote:
Even niet je zaadcellen gebruiken om na te denken:quote:Op zaterdag 10 juni 2006 14:12 schreef SeLang het volgende:
[afbeelding]
Dus als je dit een mooi meisje vindt ben je een pedofiel ?
Volgens mij ben je een homo als je dit NIET een mooi meisje vindt.
Hoe oud is deze dan?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 14:17 schreef sirrom het volgende:
[..]
Even niet je zaadcellen gebruiken om na te denken:
Niet alle meisjes uit mijn fotoalbum zijn 15...
![]()
Ik had hem uiteraard opgeslagen, fixed.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 14:20 schreef BaajGuardian het volgende:
ik zie enkel een *this pic is no longer here* berichtje.
klote!
inderdaad.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 14:27 schreef Chriz2k het volgende:
Ze zijn trouwens wel lelijk allemaal.
Klopt; maar kijk eens beneden die koppen...quote:Op zaterdag 10 juni 2006 14:28 schreef BaajGuardian het volgende:
ik vind die meisjes niet knap eigenlijk
t zijn net allemaal etalagepoppen met die zooi plamuur
die rechtse die kan er nog mee door, voor die andere 2 ben ik het met je eens.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 14:27 schreef Chriz2k het volgende:
Ze zijn trouwens wel lelijk allemaal.
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 14:29 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Klopt; maar kijk eens beneden die koppen...![]()
Nice and tight..![]()
Klopt; als ik die middelste zie kijken, krijg ik ineens het idee dat jessica Simpson toch niet de meest kansloze doos op deze aarde is.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 14:30 schreef mjb44 het volgende:
[..]
die rechtse die kan er nog mee door, voor die andere 2 ben ik het met je eens.
Een vrouw bestaat voor jouw ook uit enkel tieten, een pous en een stel benen... zielig!quote:Op zaterdag 10 juni 2006 14:29 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Klopt; maar kijk eens beneden die koppen...![]()
Nice and tight..![]()
Jij kent me door en door zie ik..quote:Op zaterdag 10 juni 2006 14:34 schreef MrKickass het volgende:
[..]
Een vrouw bestaat voor jouw ook uit enkel tieten, een pous en een stel benen... zielig!
Geef mij maar een echte, niet zo'n meisje-meisje die het alleen maar over meisje-meisjes-dingen kunnen praten en de rest niet begrijpen...
Dit zegt meer over dr dan al die foto's bij elkaar...quote:Op zaterdag 10 juni 2006 14:36 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
http://www.sugababes.nl/;BLOnD^AnGeL*/pics
pff wat een lelijkaardquote:Op zaterdag 10 juni 2006 14:36 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
misschien die linker keihard in haar poepert, maar verderquote:
Gelukkig heeft ze haar uiterlijk nog meequote:Op zaterdag 10 juni 2006 14:38 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Dit zegt meer over dr dan al die foto's bij elkaar...![]()
[afbeelding]
D'r aan denken kan geen kwaad lijkt me, daadwerkelijk je gedachten ten uitvoer brengen wel en wel om de reden dat ze geestelijk nog niet zover zijn als een 18-jarige.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 11:26 schreef Aurelianus het volgende:
Waarom is het een misdaad om als bv. een dertigjarige man op veertienjarige tienersletjes te geilen? Waarom word je meteen uitgemaakt voor pedofiel? Veelal zijn de secundaire geslachtskenmerken al rond die leeftijd aanwezig bij meisjes en kan er van pedofilie geen sprake zijn, want pedofielen vallen op kinderen die de puberteit nog niet hebben bereikt. Dus laat me nou maar masturberen op jonge meisjes met een lichaam dat volop in ontwikkeling is zonder me een schuldgevoel aan te praten met beladen woorden als 'pedo' en 'asperge'.
*fap fap fap*quote:Op zaterdag 10 juni 2006 14:39 schreef Modus het volgende:
1 2 3 4.
Als je dat tegenkomt op straat en daar níet naar kijkt als man, dan is er volgens mij iets mis. Alle mannen die ik ken, kijken óók naar onder de 18.
Oe, 15quote:Op zaterdag 10 juni 2006 14:39 schreef Modus het volgende:
1 2 3 4.
Als je dat tegenkomt op straat en daar níet naar kijkt als man, dan is er volgens mij iets mis. Alle mannen die ik ken, kijken óók naar onder de 18.
En alweer een aspirant lid van de naamloze pedopartij...quote:Op zaterdag 10 juni 2006 14:40 schreef Maikuuul het volgende:
Boeie hoe oud ze zijn, als ze er maar lekker uitzien
Vaak weet je niet eens of ze onder de 18 zijn, ze zien er tegenwoordig al als 18+ uit met al die make-up op.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 14:39 schreef Modus het volgende:
1 2 3 4.
Dat willen we graag geloven, he?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 16:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Vaak weet je niet eens of ze onder de 18 zijn, ze zien er tegenwoordig al als 18+ uit met al die make-up op.
Tuurlijk jochiequote:Op zaterdag 10 juni 2006 16:33 schreef sirrom het volgende:
[..]
Dat willen we graag geloven, he?
En alweer een lid erbij...
![]()
ik denk dat als je het in FB vraagt Danny eerder antwoord geeftquote:Op zaterdag 10 juni 2006 14:00 schreef sirrom het volgende:
Retorische Vraag: Waarom maken volwassen mensen website die kinderen aanmoedingen .... foto's te uppen?
Je bent gebandquote:Op zaterdag 10 juni 2006 14:36 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |