Sja...quote:[b]HeeY sCHat
MenSen blYf gVd van AnOuk's fOtO's af eN zOrg zelF vOor je eiGen piCa's!!!
zOek je nn LeVen alS je leeFt van anDerManS fOtO's ....jE beNt cKr zeLf lelYk en zIeliG oM vOor eiGen faTsoenDelYke fOtO's te zOrgen en piK je duS mAar deZe vn deZe mOoierD...
AnOuk blYf jeZelF en lAat jE vOoral nieT kIsten dOor deZe zIelige FaKers zE kOmen deR oOit weL 8TeR dAt ze zIeliG zYn
KuSsj...DannY ..BF4l!!
Ik vraag me dan weer af hoe ze op d'r 15de aan al die D&G kleding komt....quote:Op zaterdag 10 juni 2006 14:36 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
http://www.sugababes.nl/;BLOnD^AnGeL*/pics
Hoiquote:Op zondag 11 juni 2006 14:24 schreef FrigginHell het volgende:
Euhm... als ik hier ga zeggen dat ik 15 jarige jongetjes geil zou vinden, dan is dat vrij ziek. Maar andersom niet![]()
Bleh
je mag het wel zeggen lieverd.quote:Op zondag 11 juni 2006 14:24 schreef FrigginHell het volgende:
Euhm... als ik hier ga zeggen dat ik 15 jarige jongetjes geil zou vinden, dan is dat vrij ziek. Maar andersom niet![]()
Bleh
Eenmaal pijpen achter het fietsenhok.quote:Op zondag 11 juni 2006 14:09 schreef Rutger1983 het volgende:
Ik vraag me dan weer af hoe ze op d'r 15de aan al die D&G kleding komt....![]()
Heeft ze die kleding via marktplaats wil je zeggen? Das tan2 lelijkquote:
Sorry, maar ik vind dat niet gezond. Ik vind het ziek.quote:Op woensdag 19 juli 2006 14:16 schreef SeLang het volgende:
Elke gezonde niet-homosexuele man geilt op rondborstige tienermeisjes.
Daar is niks pedofiels aan
Een homo in de ontkenningsfase dusquote:Op woensdag 19 juli 2006 14:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Sorry, maar ik vind dat niet gezond. Ik vind het ziek.
En nee, ik ben gewoon hetero en heb een vriendin.
Wat jij wilquote:
onder de 12: altijd verbodenquote:Op zaterdag 10 juni 2006 11:39 schreef The_stranger het volgende:
Tsja, zolang je je fantasie niet ten uitvoer brengt, ga je gang.
Probleem is dat we besloten hebben als maatschappij dat de grens bij 16/18 ligt en alles daaronder is per definitie al fout. Er zijn culturen die er anders over denken/dachten, maar niet de onze...
nee dat ben je niet.quote:Op woensdag 19 juli 2006 14:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Sorry, maar ik vind dat niet gezond. Ik vind het ziek.
En nee, ik ben gewoon hetero en heb een vriendin.
quote:Op woensdag 19 juli 2006 14:16 schreef SeLang het volgende:
Elke gezonde niet-homosexuele man geilt op rondborstige tienermeisjes.
Daar is niks pedofiels aan
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 14:39 schreef Modus het volgende:
1 2 3 4.
Als je dat tegenkomt op straat en daar níet naar kijkt als man, dan is er volgens mij iets mis. Alle mannen die ik ken, kijken óók naar onder de 18.
Hmm, een meisje bij ons op de afdeling lijkt heel veel op haar, alleen is ze 21.quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:19 schreef dr.dunno het volgende:
waar deze draak (uit een van de eerdere sugababes links in dit tipoc) natuurlijk niet bij hoort
hoezo opleiding tot pr0nactrice![]()
Ik heb nergens gesteld dat ik 14-jarigen prefereer boven 18-jarigen, dat maak jij er van.quote:Op woensdag 19 juli 2006 18:02 schreef ratava het volgende:
Als 30 jarige ben je gewoon een oude viexze bokkelul.
Je geeft namelijk toe dat je dondersgoed het verschil tussen 14 en 18 weet, en het had idd je kind kunnen wezen als je 30 bent.
Het feit dat je een 18 jarige dus minder aantrekkelijk vindt geeft aan dat je wel degenlijk NVD materiaal bent: Een gore pedo dus
Who cares, naaien die hapquote:Op zaterdag 10 juni 2006 14:32 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Klopt; als ik die middelste zie kijken, krijg ik ineens het idee dat jessica Simpson toch niet de meest kansloze doos op deze aarde is.![]()
Van haar loverboy ?quote:Op zondag 11 juni 2006 14:09 schreef Rutger1983 het volgende:
[..]
Ik vraag me dan weer af hoe ze op d'r 15de aan al die D&G kleding komt....![]()
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 11:44 schreef error32 het volgende:
jonge meisjes kunnen best lekker zijn
*jong meisje heeft*
En als je zelf net 17 bent?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 20:07 schreef __droogkloot__ het volgende:
Enigzins fout blijft het wel, met welke argumenten je dan ook komt aanzetten.
En die is hoe oud?quote:Op donderdag 20 juli 2006 03:12 schreef star_gazer het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Niks mis mee dunkt mij. Ik zou er in ieder geval wel een trucje op kunnen
Ik schat een jaar of 15 en ik denk dat ik dan best wel hoog schat eigenlijk.quote:
Niet als ze vegetariër blijkt te zijnquote:
jongens van haar leeftijd geilen op alles wat 2 benen heeft met een kut ertussen (tenminste, de hetero's wel)...quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:30 schreef Komakie het volgende:
Hmm sorry hoor, maar 14 jarige meisjes krijg ik het niet echt van.
Mijn bovenbuurman heeft een dochter van ergens rond die leeftijd en ik weet zeker dat jongens van haar leeftijd echt wel op haar geilen, maar dat wil niet zeggen dat ik dat ook doe.
Ik val toch meer op net iets oudere dames (nee en dan heb ik het niet over meisjes van 16)
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 13:28 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Aardig van je.
Wulpse tienermeisjes met appeltietjes!
Eensch. Toen ik 15 was net zo.quote:Op donderdag 20 juli 2006 09:40 schreef Hallahan het volgende:
[..]
jongens van haar leeftijd geilen op alles wat 2 benen heeft met een kut ertussen (tenminste, de hetero's wel)...
en waarom mag andersom wel? toen ik 15 jaar was geilde ik op alles wat er enigzins acceptabel uitzag en dan ook nog gewillig was natuurlijk:
tieten? check!
kont? check!
kut? check!
leeft het? check!
neuken die hap! (als je de kans kreeg tenminste)
leeftijd was toen echt geen hindernis, en nu ineens wel?
Blaren ven het trekken dus ?quote:Op donderdag 20 juli 2006 10:57 schreef Camplo het volgende:
[..]
Eensch. Toen ik 15 was net zo.
In gedachte hebk er volgens mij stuk of 1000 afgewerkt
Hoe oud is je vriendin dan jij 19 jarige?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 11:44 schreef error32 het volgende:
jonge meisjes kunnen best lekker zijn
*jong meisje heeft*
wel een lekker wijf verderquote:Op zaterdag 10 juni 2006 14:36 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
http://www.sugababes.nl/;BLOnD^AnGeL*/pics
Nou ik zeg Lomper kan je ze niet krijgen.... wat een vaag wijf alles voor de sugababesquote:
zij wil miss sugababes 2007 worden denkquote:Op donderdag 20 juli 2006 14:21 schreef Jugaros het volgende:
[..]
Nou ik zeg Lomper kan je ze niet krijgen.... wat een vaag wijf alles voor de sugababes![]()
quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:02 schreef Canisfire het volgende:
Tijdens de romijnen mocht het toch ook O.o
Het mag al sinds de mens bestaat. Zodra een meisje eenmaal een vrouw wordt is dat een teken dat voortplanting mogelijk is.quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:02 schreef Canisfire het volgende:
Tijdens de romijnen mocht het toch ook O.o
quote:
Wat ik echt geniaal aan dat pasje vind, is dat konijn en dat winziparchieficoonquote:Op donderdag 20 juli 2006 17:06 schreef Forcefuzz het volgende:
[..]
die foto heb ik ooit eens gekregen van een maat van me
Nou, ik zou het wel wetenquote:Op donderdag 20 juli 2006 03:12 schreef star_gazer het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Daar heb ik wel wat anders voor dan een paar smileysquote:Op donderdag 20 juli 2006 21:28 schreef skippy22 het volgende:
http://www.sugababes.nl/;BLOnD%5EAnGeL*/pics Hier heb ik maar een smiley voor![]()
![]()
![]()
![]()
Goh... wat staat ze er lekker ontspannen bij op die foto'squote:Op donderdag 20 juli 2006 21:28 schreef skippy22 het volgende:
http://www.sugababes.nl/;BLOnD%5EAnGeL*/pics Hier heb ik maar een smiley voor![]()
![]()
![]()
![]()
Pff, heb eens op die site rondgekeken, en wtf zijn er een hoop van die teen model meisjes. Vraag me af welke ouders hun kinderen zo op internet willen hebben. Tis natuurlijk niet naakt dus niet illegaal maarja.quote:Op donderdag 20 juli 2006 03:12 schreef star_gazer het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat een onzin. Ben trouwens geen maagd meer, maar daarvoor geilde ik echt niet op elke griet die zich in mijn gezichtsveld bevond.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:01 schreef Neuralnet het volgende:
Als je nog maagd bent, dan kan je je niet voorstellen dat je ooit niet meer geilt op elk meisje.
Dudequote:Op donderdag 20 juli 2006 22:17 schreef murp het volgende:
Kinderfototopic deel 79
voor de liefhebbers..![]()
Dat ben ik al jaren niet meer En geil nog steeds op elk lekker diertjequote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:01 schreef Neuralnet het volgende:
Als je nog maagd bent, dan kan je je niet voorstellen dat je ooit niet meer geilt op elk meisje.
Ja nou enquote:Op donderdag 20 juli 2006 23:25 schreef Frappelsien het volgende:
[..]
Goh... wat staat ze er lekker ontspannen bij op die foto's![]()
Jezus wat een stijve hark...![]()
![]()
Afschuwelijk hoe ze zo op elke foto krampachtig haar buik intrekt![]()
![]()
Daar wil ik iig geen ruzie mee... wat een schouders heeft die meid![]()
Hebben wij een cultuur dan? Owja, hypocriet en corrupt.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 11:39 schreef The_stranger het volgende:
Tsja, zolang je je fantasie niet ten uitvoer brengt, ga je gang.
Probleem is dat we besloten hebben als maatschappij dat de grens bij 16/18 ligt en alles daaronder is per definitie al fout. Er zijn culturen die er anders over denken/dachten, maar niet de onze...
Whehehequote:Op vrijdag 21 juli 2006 08:18 schreef SimtekF1 het volgende:
En die vriend dan.
HIj doet z'n armen over elkaar heen om een beetje tieten te kweken, maar zelfs dat heeft geen nut.
[afbeelding]
Tjeez, het is:quote:Op vrijdag 21 juli 2006 08:24 schreef slakkie het volgende:
[..]
Hebben wij een cultuur dan? Owja, hypocriet en corrupt.
quote:
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:35 schreef star_gazer het volgende:
Maar dit topic krijgt wel lekker veel views zeg
Ook al is dit meisje pas 14, iemand die dit meisje aantrekkelijk vindt is dus absoluut GEEN pedofiel.quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:41 schreef Aurelium het volgende:
[..]
Pff, heb eens op die site rondgekeken, en wtf zijn er een hoop van die teen model meisjes. Vraag me af welke ouders hun kinderen zo op internet willen hebben. Tis natuurlijk niet naakt dus niet illegaal maarja.
Hoe oud zou deze trrouwens zijn? 14 ofzo?
[afbeelding]
Ik zou het er nog wel op willen doen hoor
Het is idd wel een magere heinquote:Op vrijdag 21 juli 2006 08:18 schreef SimtekF1 het volgende:
En die vriend dan.
HIj doet z'n armen over elkaar heen om een beetje tieten te kweken, maar zelfs dat heeft geen nut.
[afbeelding]
krijg er kippenvel van :/quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:41 schreef Aurelium het volgende:
[..]
Pff, heb eens op die site rondgekeken, en wtf zijn er een hoop van die teen model meisjes. Vraag me af welke ouders hun kinderen zo op internet willen hebben. Tis natuurlijk niet naakt dus niet illegaal maarja.
Hoe oud zou deze trrouwens zijn? 14 ofzo?
[afbeelding]
Ik zou het er nog wel op willen doen hoor
Nee de vorige keer scheurde je zusje helemaal uitquote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:47 schreef slakkie het volgende:
[..]
skippybal, zullen we onze 13 jarige rondborstige zusjes neuken?
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 09:45 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Nee de vorige keer scheurde je zusje helemaal uit
Van de Seventeen site: personen die terug te vinden zijn in Club Seventeen waren 18 jaar of ouder op het moment van filmen en/of fotograferen. Niks mis mee dusquote:Op zondag 23 juli 2006 13:09 schreef RobDrop het volgende:
tevens heeft hij ook allemaal van die Seventeens thuis liggen
repress love is hate!quote:Op zondag 23 juli 2006 13:09 schreef RobDrop het volgende:
Ik heb een vraag/probleem waar ik al een tijdje mee loop: een "vriend" van me heeft sinds kort internet en MSN, en heeft een keer op mijjn pc gezeten en was vergeten uit te loggen.
Ik heb zijn MSN-lijst geopend en ook zijn inbox bekeken, en zag dat de meiden (een stuk of 40 staan erop) die erop zaten tussen de 12 (!!!) en 21 waren, het merendeel ONDER de 19, terwijl hijzelf 33 is!
In zijn emails las ik ook dat hij aan telefoonsex doet met deze meiden als ze dat willen, helaas kan ik niet achter zijn MSN-geschiedenis komen.
Mijn vraag is: in hoeverre is die "vriend" van me strafbaar en kan ik ergens op internet melding hiervan maken of terecht bij een website????
Zijn hier mensen die er ook ervaring mee hebben of die weten wat je in zo'n situatie moet doen, hij ziet er geen kwaad in en denkt dat het normaal is, tevens heeft hij ook allemaal van die Seventeens thuis liggen en kijkt alleen maar naar kleine meiden tussen de 10 en 17....
Ik ben bang dat hij de fout ingaat, of dat de vader van een van die meiden hem komt opzoeken met een paar vrienden.
Och moet ie toch zelf weten En seventeens zijnquote:Op zondag 23 juli 2006 13:09 schreef RobDrop het volgende:
Ik heb een vraag/probleem waar ik al een tijdje mee loop: een "vriend" van me heeft sinds kort internet en MSN, en heeft een keer op mijjn pc gezeten en was vergeten uit te loggen.
Ik heb zijn MSN-lijst geopend en ook zijn inbox bekeken, en zag dat de meiden (een stuk of 40 staan erop) die erop zaten tussen de 12 (!!!) en 21 waren, het merendeel ONDER de 19, terwijl hijzelf 33 is!
In zijn emails las ik ook dat hij aan telefoonsex doet met deze meiden als ze dat willen, helaas kan ik niet achter zijn MSN-geschiedenis komen.
Mijn vraag is: in hoeverre is die "vriend" van me strafbaar en kan ik ergens op internet melding hiervan maken of terecht bij een website????
Zijn hier mensen die er ook ervaring mee hebben of die weten wat je in zo'n situatie moet doen, hij ziet er geen kwaad in en denkt dat het normaal is, tevens heeft hij ook allemaal van die Seventeens thuis liggen en kijkt alleen maar naar kleine meiden tussen de 10 en 17....
Ik ben bang dat hij de fout ingaat, of dat de vader van een van die meiden hem komt opzoeken met een paar vrienden.
Plus de google cache is niet helemaal leegquote:Op zaterdag 10 juni 2006 14:04 schreef MrKickass het volgende:
[..]
Das leuk gedaan dat anonieme gedoe...
maar de overige meisjes die je via de bron vindt zijn niet anoniem... (bron van foto: http://i4.photobucket.com/albums/y150/xirrom/)
* Surveillance-Fiets Volgtquote:Op zondag 23 juli 2006 14:37 schreef Nyx96 het volgende:
[afbeelding]
Vanaf vrijdag ga ik weer naar de tienerdisco.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |