quote:Op zaterdag 10 juni 2006 11:44 schreef error32 het volgende:
jonge meisjes kunnen best lekker zijn
*jong meisje heeft*
En als je zelf net 17 bent?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 20:07 schreef __droogkloot__ het volgende:
Enigzins fout blijft het wel, met welke argumenten je dan ook komt aanzetten.
En die is hoe oud?quote:Op donderdag 20 juli 2006 03:12 schreef star_gazer het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Niks mis mee dunkt mij. Ik zou er in ieder geval wel een trucje op kunnen
Ik schat een jaar of 15 en ik denk dat ik dan best wel hoog schat eigenlijk.quote:
Niet als ze vegetariër blijkt te zijnquote:
jongens van haar leeftijd geilen op alles wat 2 benen heeft met een kut ertussen (tenminste, de hetero's wel)...quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:30 schreef Komakie het volgende:
Hmm sorry hoor, maar 14 jarige meisjes krijg ik het niet echt van.
Mijn bovenbuurman heeft een dochter van ergens rond die leeftijd en ik weet zeker dat jongens van haar leeftijd echt wel op haar geilen, maar dat wil niet zeggen dat ik dat ook doe.
Ik val toch meer op net iets oudere dames (nee en dan heb ik het niet over meisjes van 16)
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 13:28 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Aardig van je.
Wulpse tienermeisjes met appeltietjes!
Eensch. Toen ik 15 was net zo.quote:Op donderdag 20 juli 2006 09:40 schreef Hallahan het volgende:
[..]
jongens van haar leeftijd geilen op alles wat 2 benen heeft met een kut ertussen (tenminste, de hetero's wel)...
en waarom mag andersom wel? toen ik 15 jaar was geilde ik op alles wat er enigzins acceptabel uitzag en dan ook nog gewillig was natuurlijk:
tieten? check!
kont? check!
kut? check!
leeft het? check!
neuken die hap! (als je de kans kreeg tenminste)
leeftijd was toen echt geen hindernis, en nu ineens wel?
Blaren ven het trekken dus ?quote:Op donderdag 20 juli 2006 10:57 schreef Camplo het volgende:
[..]
Eensch. Toen ik 15 was net zo.
In gedachte hebk er volgens mij stuk of 1000 afgewerkt
Hoe oud is je vriendin dan jij 19 jarige?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 11:44 schreef error32 het volgende:
jonge meisjes kunnen best lekker zijn
*jong meisje heeft*
wel een lekker wijf verderquote:Op zaterdag 10 juni 2006 14:36 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
http://www.sugababes.nl/;BLOnD^AnGeL*/pics
Nou ik zeg Lomper kan je ze niet krijgen.... wat een vaag wijf alles voor de sugababesquote:
zij wil miss sugababes 2007 worden denkquote:Op donderdag 20 juli 2006 14:21 schreef Jugaros het volgende:
[..]
Nou ik zeg Lomper kan je ze niet krijgen.... wat een vaag wijf alles voor de sugababes![]()
quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:02 schreef Canisfire het volgende:
Tijdens de romijnen mocht het toch ook O.o
Het mag al sinds de mens bestaat. Zodra een meisje eenmaal een vrouw wordt is dat een teken dat voortplanting mogelijk is.quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:02 schreef Canisfire het volgende:
Tijdens de romijnen mocht het toch ook O.o
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |