Blijft scary hoor. Klotezooi ook dat het erfelijk is. En nu weer opnieuw medicijnen?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 01:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Astma lijkt me echt vreselijk. Weet hoe erg het is om (super) benauwd te zijn......
Bij mij is het (waarschijnlijk) erfelijk. Dat zou ook het e.e.a. verklaren. Na de 1e keer moest ik een half jaar pillen slikken en daarna mocht ik (net als ieder ander) verder zonder, want het zou toch niet meer terugkeren
Kan je daar aan wennen aan benauwdheid?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 02:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Blijft scary hoor. Klotezooi ook dat het erfelijk is. En nu weer opnieuw medicijnen?
Ja, astma is ook kut, maar ja, als je het al je hele leven hebt wen je er wel aan![]()
Nee, je went daar niet aan maar wel aan de wetenschap dat het steeds weer gebeurdquote:Op zaterdag 10 juni 2006 02:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kan je daar aan wennen aan benauwdheid?
Nu voor de rest van mijn leven medicijnen (en dus max 2 drankjes per dag). Ze zijn er wel optijd achtergekomen dat het erfelijk is ja. Een jaar of 27 eerder had ook al gekund
Lijkt me een vreselijke wetenschapquote:Op zaterdag 10 juni 2006 02:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, je went daar niet aan maar wel aan de wetenschap dat het steeds weer gebeurd
Nou ja, 2 drankjes per dag drinken is iets vervelend maar op zich wel goed te doen eigenlijk
Dat werd tijd. Ik dacht minstens dat je was verdwaald ofzoquote:Op zaterdag 10 juni 2006 02:06 schreef liefie_ het volgende:
liefie is hier
Duidelijk welquote:Op zaterdag 10 juni 2006 02:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lijkt me een vreselijke wetenschapBij mij zou het nou nooit meer terug mogen komen.
Die 2 is een max per dag, dus haal ik zelden
liefiequote:Op zaterdag 10 juni 2006 02:06 schreef liefie_ het volgende:
liefie is hier
ik ben gewoon saai helaasquote:Op zaterdag 10 juni 2006 02:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat werd tijd. Ik dacht minstens dat je was verdwaald ofzo![]()
Das wel heel goed dan jaquote:Op zaterdag 10 juni 2006 02:07 schreef qu63 het volgende:
ik heb ook 'astma', maar gelukkig er min of meer overheen gegroeid
Daar kan ik zo nog niets over zeggen natuurlijkquote:
Het zit je niet meequote:Op zaterdag 10 juni 2006 02:11 schreef liefie_ het volgende:
ik ben mn fiets vergeten binnen te zetten en mn suffe papsie smst niet terug en mn borstje doet zeer..
ik masseer je borst welquote:Op zaterdag 10 juni 2006 02:11 schreef liefie_ het volgende:
ik ben mn fiets vergeten binnen te zetten en mn suffe papsie smst niet terug en mn borstje doet zeer..
maar verder was het een super dagquote:
Kijk, en dát is natuurlijk het strevenquote:
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 02:14 schreef Stuart het volgende:
Hmmz, ik heb niet eens een fiets meer. Die heb ik vorige week verkocht. Ik ben vervoerloos![]()
Jawel joh, dat ding gebruikte ik toch nagenoeg nooitquote:
Ah okequote:Op zaterdag 10 juni 2006 02:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jawel joh, dat ding gebruikte ik toch nagenoeg nooit
En anders koop ik wel weer een anderequote:
Das ook nog een mogelijkheidquote:Op zaterdag 10 juni 2006 02:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
En anders koop ik wel weer een andere![]()
Ik ga wel slapen,quote:Op zaterdag 10 juni 2006 02:21 schreef Stuart het volgende:
Ik ben moe maar wil nog niet gaan slapen. Ook is mijn bier nog niet op.
ga jij ook?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 02:23 schreef liefie_ het volgende:
truste
Ik ook nog nietquote:Op zaterdag 10 juni 2006 02:34 schreef liefie_ het volgende:
nee hoor
ik ga nu eigenlijk...quote:Op zaterdag 10 juni 2006 02:40 schreef Stuart het volgende:
Maar aangezien ik me verveel zal het niet meer lang duren![]()
Dan ga ik ook zo. Welterusten liefiequote:Op zaterdag 10 juni 2006 02:43 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik ga nu eigenlijk...
ik gok er maar op dat papa me over ongeveer 6 uurtjes komt halen..
geen idee maja
truste liefie_!quote:
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 10:29 schreef D.Rose het volgende:
eejjjjjjjj
'voorspel' wie de vorige post postte
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 10:29 schreef D.Rose het volgende:
eejjjjjjjj
'voorspel' wie de vorige post postte
neequote:Op zaterdag 10 juni 2006 10:32 schreef indahnesia.com het volgende:
wel een perfect MP-topic he..
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 10:34 schreef indahnesia.com het volgende:
'Nederlandse taskforce doodde tientallen taliban'
hehe.. ze snappen het idee 'oorlog' zo lijkt het.
Qutiequote:
Leoniekequote:
Halloquote:
Je kan toch gewoon afspreken met je vader, of is dat ook al een probleemquote:Op zaterdag 10 juni 2006 11:48 schreef leonieke het volgende:
Nu moet ik nog zeggn dat ik morgen met mijn pa heb afgesproken
Dat is al drie jaar een probleemquote:Op zaterdag 10 juni 2006 11:49 schreef es70 het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon afspreken met je vader, of is dat ook al een probleem.
Het lijkt verdorie wel een soap bij julliequote:Op zaterdag 10 juni 2006 11:54 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dat is al drie jaar een probleem![]()
Mijn ma wil niet dat ik mijn pa nog gewoon zie. In één van de ruzies rond het huwelijk heb ik het er maar uitgeflapt dat ik hem de laatste drie jaar af en toe gezien heb (ze begreep niet dat ik hem na drie jaar niet te zien op het huwelijk wou). Ze weet niet dat zijn nieuwe vriendin er bij is hoor want dan zou het helemaal een ramp zijn.
En mijn zus gaat nu blijkbaar ook trouwen (8 juli) en dat is natuurlijk allemaal fantastisch en leuk en gezellig en daar moeten we heel blij om zijn![]()
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 11:57 schreef es70 het volgende:
[..]
Het lijkt verdorie wel een soap bij jullie.
Zij zegt: als je weer naar je pa gaat, ga je mij laten vallen.quote:Je moeder moet niet mekkeren en de mededeling dat je naar je vader gaat voor kennisgeving aannemen, wat een gekloot zeg.
Ik denk het niet neequote:Door hém te ontkennen, ontkent ze ook jou, heeft ze daar weleens over nagedacht?
Wat is er gebeurd?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:13 schreef es70 het volgende:
Ik heb er echt een grafhekel aan om afhankelijk te zijn van anderen.
Nee, ben niet geweestquote:Op zaterdag 10 juni 2006 11:56 schreef leonieke het volgende:
[..]
Goeiemorgen![]()
Geen bezoekje gebracht aan het boekenfestijn?
Gisteren in de namiddagquote:
Dus je hebt er weer 100 kilo boeken bij nu?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:16 schreef leonieke het volgende:
[..]
Gisteren in de namiddag![]()
Ik had het geluk dat ik mijn les een uur vroeger kon zetten en op die manier zijn we van Brussel naar Antwerpen gereden in de namiddag (wat een drukte op de baan).
Iemand had aangeboden om spullen met me te gaan halen voor het zwembad, ik had gezegd dat ik nog even moest overleggen, maar dat ik zou bellen...quote:
Veel plezierquote:
Triestquote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:17 schreef marcb1974 het volgende:
*marc moet ook gewoon niet in oud komen
Dat oud bericht bedoel je toch ook.....quote:
Uiteraard...quote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat oud bericht bedoel je toch ook.....
Het viel nog meequote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dus je hebt er weer 100 kilo boeken bij nu?
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:18 schreef es70 het volgende:
[..]
Iemand had aangeboden om spullen met me te gaan halen voor het zwembad, ik had gezegd dat ik nog even moest overleggen, maar dat ik zou bellen...
Ik bel dus net op, zijn ze weg ("Ik dacht dat je gisteravond zou bellen, nu zijn we een dagje weg...").
Ik heb een gedicht ergens, dat ik zelf heel mooi vind, maar weet niet of ik dat daar plaatsen kanquote:
En ik had er al de pest inquote:
2 dozen, dus ongeveer 60 boekenquote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:24 schreef leonieke het volgende:
[..]
Het viel nog mee![]()
Maar twee kartons deze keer(er staat nog een Curver-bak (zo'n plastieken bak met deksel) vol boeken te wachten op mij in de kast, dus niet te veel boeken gekocht
)
Er zijn redelijk wat mensen hoor die een gedicht posten omdat het gewoon zo verdomd moeilijk is om de juiste woorden te vinden voor zo'n gebeurtenis.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik heb een gedicht ergens, dat ik zelf heel mooi vind, maar weet niet of ik dat daar plaatsen kan![]()
Gebruiken ze het al wel?quote:
Alles moet wel gelezen worden hequote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:29 schreef leonieke het volgende:
[..]
Het zal iets minder zijn
Zit wel assortiment in: kookboeken, informaticaboeken en leesboeken
Mooi hoorquote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:30 schreef marcb1974 het volgende:
Do not stand at my grave and weep.
I am not there, I do not sleep.
I am a thousand winds that blow,
I am the diamond glints on snow.
I am the sunlight on ripened grain;
I am the gentle autumn's rain.
When you awaken in the morning's hush,
I am the swift uplifting rush
Of quiet brids in circled flight.
I am the soft star that shines at night.
Do not stand at my grave and cry.
I am not there; I did not die.
Jullie mogen het zeggen.....
Ze wil het nog steeds niet snappen dusquote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:33 schreef leonieke het volgende:
En hop daar zijn de tranen al bij mijn ma... Het wordt een leuke dag ja![]()
Ik heb ook wat neergezet, mensen die er aanstoot aan nemen lezen er maar overheen...quote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik heb een gedicht ergens, dat ik zelf heel mooi vind, maar weet niet of ik dat daar plaatsen kan![]()
quote:
Plaatsenquote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:30 schreef marcb1974 het volgende:
Do not stand at my grave and weep.
I am not there, I do not sleep.
I am a thousand winds that blow,
I am the diamond glints on snow.
I am the sunlight on ripened grain;
I am the gentle autumn's rain.
When you awaken in the morning's hush,
I am the swift uplifting rush
Of quiet brids in circled flight.
I am the soft star that shines at night.
Do not stand at my grave and cry.
I am not there; I did not die.
Jullie mogen het zeggen.....
Geef 'r een zakdoek en stap de deur uit, laat haar niet je dag verpesten...quote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:33 schreef leonieke het volgende:
En hop daar zijn de tranen al bij mijn ma... Het wordt een leuke dag ja![]()
Ik zit nog in pyjamaquote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:39 schreef es70 het volgende:
[..]
Geef 'r een zakdoek en stap de deur uit, laat haar niet je dag verpesten...
quote:
Als ik dan eindelijk dood ben is dit echt alles wat ze mogen gebruiken op een begrafenis ofzo. Dit wordt voorgelezen en klaar.quote:
Ik kan het me voorstellen, ik heb best wat geduld, maar ik geloof dat het jouwe in dit geval behoorlijk oneindig is...quote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:40 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik zit nog in pyjama
Soit, ik ga maar _niet_ vragen wat er aan de hand isIk ben dit gedoe gewoon zo beu
Dat moet ook wel.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:43 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik kan het me voorstellen, ik heb best wat geduld, maar ik geloof dat het jouwe in dit geval behoorlijk oneindig is...
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:46 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dat moet ook wel.
En ja, ik heb mijn rokje niet meegebracht (ging misschien wel goed geweest zijn want we gaan naar zee waarschijnlijk) maar dan kreeg ik ook nog eens gezeur omdat ik een rokje had. Dus morgen met lange broek naar de zee. Het mag serieus beginnen waaien![]()
Met een lange broek naar zeequote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:46 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dat moet ook wel.
En ja, ik heb mijn rokje niet meegebracht (ging misschien wel goed geweest zijn want we gaan naar zee waarschijnlijk) maar dan kreeg ik ook nog eens gezeur omdat ik een rokje had. Dus morgen met lange broek naar de zee. Het mag serieus beginnen waaien![]()
Bwa, ik ben nu niet echt een rokjesdrager hoorquote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat meen je niet. Alleen omdat je ma het niet mooi vindt doe jij geen rokje aan?
Bwa, ik draag altijd een lange broek hoorquote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:49 schreef es70 het volgende:
[..]
Met een lange broek naar zee. Heb je niet een ouwe broek liggen waar je een stuk van de pijpen af kunt knippen, anders leg je het loodje van de hitte
.
Smakelijkquote:
15 x buxus plantjequote:Op zaterdag 10 juni 2006 13:16 schreef leonieke het volgende:
En wat is de buit inda?
Smorgensquote:
Je gaat nog even een tuin aanleggenquote:Op zaterdag 10 juni 2006 13:18 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
15 x buxus plantje
5 x vetplantje
bij mijn zusjequote:Op zaterdag 10 juni 2006 13:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je gaat nog even een tuin aanleggen
kut.. bierquote:Op zaterdag 10 juni 2006 13:19 schreef Stuart het volgende:
Zo, nog ongeveer 1,5 uur tot de wedstrijd![]()
Hoiquote:
nee, morgen (toch)quote:Op zaterdag 10 juni 2006 13:20 schreef leonieke het volgende:
Spelen de Nederlanders vandaag misschien?![]()
Nee, de Engelsenquote:Op zaterdag 10 juni 2006 13:20 schreef leonieke het volgende:
Spelen de Nederlanders vandaag misschien?![]()
Tot laterquote:Op zaterdag 10 juni 2006 13:20 schreef indahnesia.com het volgende:
ik ben nog even weg dus... bier halen
Je bedoelt er gaat met de engelsen gespeeld wordenquote:
We zullen strax wel zienquote:Op zaterdag 10 juni 2006 13:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je bedoelt er gaat met de engelsen gespeeld worden
Dat zeker jaquote:
Zodadelijk maar even alle voorbereidingen treffenquote:
Ik ga ná het voetbal wel naar de supermarktquote:Op zaterdag 10 juni 2006 13:35 schreef es70 het volgende:
Waarschijnlijk toch nog spullen halen straks.
Vergeet je lijstje nietquote:Op zaterdag 10 juni 2006 13:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ga ná het voetbal wel naar de supermarkt![]()
Ik kán wel lijstjes maken, ik vergeet ze zelf alleen altijdquote:
Hahahahaquote:Op zaterdag 10 juni 2006 13:38 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik kán wel lijstjes maken, ik vergeet ze zelf alleen altijd.
Geen bier hier... Ik heb een ijsjequote:Op zaterdag 10 juni 2006 13:38 schreef indahnesia.com het volgende:
en toen was er bier
Verdrink nietquote:
Lekkerder zelfs nuquote:
Wat voor fles?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 13:47 schreef es70 het volgende:
[..]
Lekkerder zelfs nu. En om de WK door te komen heb ik gister een fles drank gekregen van Pat
.
Malibu-achtig spulquote:
Thanks en tot laterquote:Op zaterdag 10 juni 2006 14:22 schreef es70 het volgende:
[..]
Malibu-achtig spul.
Zwembadspullen halen.
@Stu: Veel plezier met de wedstrijd.
moet je voor de gein in de rust gaan, mega druk dan met mensen die nog ff snel wat moeten halenquote:Op zaterdag 10 juni 2006 13:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ga ná het voetbal wel naar de supermarkt![]()
Het is 5 minuten heen lopen, dan nog terug en dan nog wachten, hell no dat ik dat ga doen in de pauzequote:Op zaterdag 10 juni 2006 14:27 schreef qu63 het volgende:
[..]
moet je voor de gein in de rust gaan, mega druk dan met mensen die nog ff snel wat moeten halen
het is dan echt stressen, en iedereen wil zo snel mogelijk weer naar huisquote:Op zaterdag 10 juni 2006 14:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het is 5 minuten heen lopen, dan nog terug en dan nog wachten, hell no dat ik dat ga doen in de pauze![]()
Ja, inderdaad. Het is ook nog eens zondag ookquote:Op zaterdag 10 juni 2006 14:34 schreef indahnesia.com het volgende:
morgen zal het wel schitterend rustig op straat zijn
helemaal rustig dus.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 14:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Het is ook nog eens zondag ook![]()
Ik woon 5 minuten lopen vanaf het centrum maar dit is een onwijs rustige wijk dus ik zie nu ook niemand op de straat eigenlijkquote:
ik vind 't hier ook vrij rustig voor een zaterdagquote:Op zaterdag 10 juni 2006 14:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik woon 5 minuten lopen vanaf het centrum maar dit is een onwijs rustige wijk dus ik zie nu ook niemand op de straat eigenlijk
Allemaal Engeland kijken![]()
Brom smurf is grappig.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 15:12 schreef liefie_ het volgende:
pfew gevonden wat een stress...
ik haat verhuizen!!!
brom smurf is back
ik vond mezelf gister als hyper blij kind toch leukerquote:
doe nog maar eens hyper danquote:Op zaterdag 10 juni 2006 15:16 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik vond mezelf gister als hyper blij kind toch leuker
Gevondenquote:Op zaterdag 10 juni 2006 15:12 schreef liefie_ het volgende:
pfew gevonden wat een stress...
ik haat verhuizen!!!
brom smurf is back
Hoiquote:
True, blij kind is leuker voor de ouders .quote:Op zaterdag 10 juni 2006 15:16 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik vond mezelf gister als hyper blij kind toch leuker
helaas lukt me dat niet op commando...quote:
ik ook bij het voetbaaaaaalquote:Op zaterdag 10 juni 2006 15:21 schreef indahnesia.com het volgende:
ik zit ook niet op 't terras.. morgenmiddag
nee, dan zit ik denk ik thuis.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 15:23 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik ook bij het voetbaaaaaal
wrhaaaauwww (nederlandse leeuw en zo)
Ga ik me later nog wel weer eens aan wagen,quote:
Niet meer dan standaardquote:Op zaterdag 10 juni 2006 15:23 schreef indahnesia.com het volgende:
is fok traag?
sufferd!quote:Op zaterdag 10 juni 2006 15:23 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nee, dan zit ik denk ik thuis.
das beterquote:Op zaterdag 10 juni 2006 15:26 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
o nee, in de stad denk ik idd..
uh uh. beetje rennen.. 2 x 45 minutenquote:Op zaterdag 10 juni 2006 15:27 schreef liefie_ het volgende:
ik wil voetballer worden
beetje rennen beetje glamour veel centjes en heerlijke dames
Zit nog wel een klein detail verkeerd in je verhaal hequote:Op zaterdag 10 juni 2006 15:27 schreef liefie_ het volgende:
ik wil voetballer worden
beetje rennen beetje glamour veel centjes en heerlijke dames
ja, liefie is een vrouwquote:Op zaterdag 10 juni 2006 15:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zit nog wel een klein detail verkeerd in je verhaal he
Ga halen? Die haal je niet zomaar bij een pak dash.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 15:27 schreef liefie_ het volgende:
ik heb net in een audi TT gezeten
dan mis ik mn rijbewijs wel hoor...
ik denk dat ik m maar ga halen
witte reusquote:Op zaterdag 10 juni 2006 15:29 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ga halen? Die haal je niet zomaar bij een pak dash.![]()
![]()
nee, da's leukquote:Op zaterdag 10 juni 2006 15:29 schreef liefie_ het volgende:
waarom is het eigenlijk voetbal geworden?
en is volkksport nr een niet gewoon iets als handbal of zo...
had ook gekunt
kan ik wel hoorquote:Op zaterdag 10 juni 2006 15:28 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
uh uh. beetje rennen.. 2 x 45 minuten
een nederlandse leeuw smilie die dan whraauwwt of zo?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 15:28 schreef Bengeltje het volgende:
Wat is een wrhaauww smiley?
Idd, lijkt me veel leuker dan iemand voor de schenen schoppen.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 15:29 schreef liefie_ het volgende:
waarom is het eigenlijk voetbal geworden?
en is volkksport nr een niet gewoon iets als handbal of zo...
had ook gekunt
met flinke dosis manlijke hormonen....quote:
Ga maar hockeyen, dat ziet er veel beter uitquote:
ik had m ooit bijnaquote:Op zaterdag 10 juni 2006 15:29 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
![]()
Dat zou eigenlijk wel goed zijnquote:Op zaterdag 10 juni 2006 15:29 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
![]()
iemand op z'n muil tiefenquote:Op zaterdag 10 juni 2006 15:31 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Idd, lijkt me veel leuker dan iemand voor de schenen schoppen.
'n pak Dash?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 15:31 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik had m ooit bijna
maar toen ben ik gestopt
nee voetbal is zo geweldigquote:
Misschien wel verstandig?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 15:31 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik had m ooit bijna
maar toen ben ik gestopt
Leffe is met 2 FFen ging meer daaromquote:Op zaterdag 10 juni 2006 15:32 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Bier is twee dingen naar beneden.![]()
Verder alles goed.![]()
dat ik gestopt ben? wel zo veilig voor nederlandquote:
quote:
En gisterenavond was het donker genoeg dat het blond niet opviel?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 15:33 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik val niet op blond.. gisterenavond in de stad heb ik me wel vermaakt trouwens
Wie weet.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 15:34 schreef liefie_ het volgende:
[..]
dat ik gestopt ben? wel zo veilig voor nederland![]()
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 15:34 schreef liefie_ het volgende:
[..]jij weer!!!
je hebt een ander plaatje
nou, dat het zwart haar was weet ik wel zekerquote:Op zaterdag 10 juni 2006 15:35 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
En gisterenavond was het donker genoeg dat het blond niet opviel?cool
![]()
Wat heb je eigenlijk gedaan?
ja!quote:Op zaterdag 10 juni 2006 15:35 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wie weet.Zullen we er ooit achter komen?
ik zal het gewoon ontkennenquote:Op zaterdag 10 juni 2006 15:35 schreef SPK het volgende:
[..]
nee dit is mn kloon,net als _Spook_
Maar dat is tussen ons he`![]()
wat is je echte dan?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 15:35 schreef SPK het volgende:
[..]
nee dit is mn kloon,net als _Spook_
Maar dat is tussen ons he`![]()
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 15:37 schreef liefie_ het volgende:
vallen op een haarkleur vind ik zo'n onzin...
maja wie ben ik
kun je niet gewoon op die buis glijdenzitten dan?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 15:39 schreef liefie_ het volgende:
in de rust sjees ik ff terug naar de winkel
heb mn zadel gemolt
hij ploepte net opeens naar beneden en nou kan ie helemaal rond draaien haha
Niet geverfd toevallig?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 15:36 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nou, dat het zwart haar was weet ik wel zeker![]()
'afscheidsfeestje' van mijn collega's.
geverfd? Nee, het was er 1 met een echte Aziatische look iigquote:Op zaterdag 10 juni 2006 15:41 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Niet geverfd toevallig?![]()
gezellig, laat geworden?
Och Audi.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 15:36 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja!
ik wil namelijk ook rondcrossen in een audi TT!!!
die buis steekt er niet uitquote:Op zaterdag 10 juni 2006 15:40 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
kun je niet gewoon op die buis glijdenzitten dan?![]()
het lijkt me stiekum wel geil om er in rond te toeren met mn 20 hele jaren en al die kereltjes dan loeren whahahaquote:Op zaterdag 10 juni 2006 15:42 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Och Audi.Ik blijf nog even bij de alfa, gaat lekker dat ding.
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 15:42 schreef liefie_ het volgende:
[..]
die buis steekt er niet uit
dan stond er wel: de buis/stang steekt er uit
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 15:43 schreef liefie_ het volgende:
[..]
het lijkt me stiekum wel geil om er in rond te toeren met mn 20 hele jaren en al die kereltjes dan loeren whahaha
Heb je haar nummer gekregen?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 15:42 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
geverfd? Nee, het was er 1 met een echte Aziatische look iig![]()
niet heel laat nee, doe ik eigenlijk nooit. Ben meer een terrasje-in-de-middag-zitter.
ik ben gelukkig erg groot voor een meisje!!quote:Op zaterdag 10 juni 2006 15:49 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Ja cool.
Kom je wel boven het stuur uit? Of heb je een kussentje onder je kontje![]()
neuh, geen nummers en zo hoor..quote:Op zaterdag 10 juni 2006 15:50 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Heb je haar nummer gekregen?![]()
![]()
Terrasjes in de middag zijn ook heel gezellig.
Combi klopt niet, borstJES en tegen het stuur aan.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 15:51 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik ben gelukkig erg groot voor een meisje!!
hoop alleen dat mn borstjes niet tegen t stuur botsen![]()
oh flauw grapje
naja boodschapjes doen
nope, de witte moest eerst opquote:
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 15:56 schreef qu63 het volgende:
[..]
nope, de witte moest eerst op
mams gaat straks aan de rode wijn, en de rosé ligt al koud
Zeg ik heb smaak jah.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 15:57 schreef SPK het volgende:
[..]
Oh ik dacht die pauperchick van boys boys boys
Alle wedstrijden met Engeland zijn mooi en leukquote:Op zaterdag 10 juni 2006 15:55 schreef indahnesia.com het volgende:
Engeland ja.. maar zo'n wedstrijd is niet leuk te kijken.
tssk.. aech niequote:Op zaterdag 10 juni 2006 15:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Alle wedstrijden met Engeland zijn mooi en leuk![]()
maar zo gezellig vind ik het helemaal nietquote:Op zaterdag 10 juni 2006 15:57 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Denk het, drink zelf geen alcohol, weet je het nog?
goedzo!quote:Op zaterdag 10 juni 2006 16:15 schreef liefie_ het volgende:
sow maar een paar minuutjes te laat
maar met boodschappen
stuur zit gewoon op de verkeerde hoogtequote:Op zaterdag 10 juni 2006 15:53 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Combi klopt niet, borstJES en tegen het stuur aan.![]()
Vindt je grote borsten aantrekkelijk?
Dan is dat zeker de uitzondering die de regel bevestigd?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 15:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Alle wedstrijden met Engeland zijn mooi en leuk![]()
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 16:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan is dat zeker de uitzondering die de regel bevestigd?
geen ideequote:Op zaterdag 10 juni 2006 16:17 schreef liefie_ het volgende:
hoe waren de dames in de rust?
die waren er niet, alleen avondwedstrijden.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 16:17 schreef liefie_ het volgende:
hoe waren de dames in de rust?
die is al verhuistquote:Op zaterdag 10 juni 2006 16:30 schreef indahnesia.com het volgende:
geen koelkast? Die heb ik zelfs in Indonesië..
die schuimdingen?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 16:32 schreef liefie_ het volgende:
jumsiepumsie wie wil een banaantje? snoep banaantje he!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |