quote:Op zaterdag 10 juni 2006 10:29 schreef D.Rose het volgende:
eejjjjjjjj
'voorspel' wie de vorige post postte
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 10:29 schreef D.Rose het volgende:
eejjjjjjjj
'voorspel' wie de vorige post postte
neequote:Op zaterdag 10 juni 2006 10:32 schreef indahnesia.com het volgende:
wel een perfect MP-topic he..
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 10:34 schreef indahnesia.com het volgende:
'Nederlandse taskforce doodde tientallen taliban'
hehe.. ze snappen het idee 'oorlog' zo lijkt het.
Qutiequote:
Leoniekequote:
Halloquote:
Je kan toch gewoon afspreken met je vader, of is dat ook al een probleemquote:Op zaterdag 10 juni 2006 11:48 schreef leonieke het volgende:
Nu moet ik nog zeggn dat ik morgen met mijn pa heb afgesproken
Dat is al drie jaar een probleemquote:Op zaterdag 10 juni 2006 11:49 schreef es70 het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon afspreken met je vader, of is dat ook al een probleem.
Het lijkt verdorie wel een soap bij julliequote:Op zaterdag 10 juni 2006 11:54 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dat is al drie jaar een probleem![]()
Mijn ma wil niet dat ik mijn pa nog gewoon zie. In één van de ruzies rond het huwelijk heb ik het er maar uitgeflapt dat ik hem de laatste drie jaar af en toe gezien heb (ze begreep niet dat ik hem na drie jaar niet te zien op het huwelijk wou). Ze weet niet dat zijn nieuwe vriendin er bij is hoor want dan zou het helemaal een ramp zijn.
En mijn zus gaat nu blijkbaar ook trouwen (8 juli) en dat is natuurlijk allemaal fantastisch en leuk en gezellig en daar moeten we heel blij om zijn![]()
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 11:57 schreef es70 het volgende:
[..]
Het lijkt verdorie wel een soap bij jullie.
Zij zegt: als je weer naar je pa gaat, ga je mij laten vallen.quote:Je moeder moet niet mekkeren en de mededeling dat je naar je vader gaat voor kennisgeving aannemen, wat een gekloot zeg.
Ik denk het niet neequote:Door hém te ontkennen, ontkent ze ook jou, heeft ze daar weleens over nagedacht?
Wat is er gebeurd?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:13 schreef es70 het volgende:
Ik heb er echt een grafhekel aan om afhankelijk te zijn van anderen.
Nee, ben niet geweestquote:Op zaterdag 10 juni 2006 11:56 schreef leonieke het volgende:
[..]
Goeiemorgen![]()
Geen bezoekje gebracht aan het boekenfestijn?
Gisteren in de namiddagquote:
Dus je hebt er weer 100 kilo boeken bij nu?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:16 schreef leonieke het volgende:
[..]
Gisteren in de namiddag![]()
Ik had het geluk dat ik mijn les een uur vroeger kon zetten en op die manier zijn we van Brussel naar Antwerpen gereden in de namiddag (wat een drukte op de baan).
Iemand had aangeboden om spullen met me te gaan halen voor het zwembad, ik had gezegd dat ik nog even moest overleggen, maar dat ik zou bellen...quote:
Veel plezierquote:
Triestquote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:17 schreef marcb1974 het volgende:
*marc moet ook gewoon niet in oud komen
Dat oud bericht bedoel je toch ook.....quote:
Uiteraard...quote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat oud bericht bedoel je toch ook.....
Het viel nog meequote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dus je hebt er weer 100 kilo boeken bij nu?
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:18 schreef es70 het volgende:
[..]
Iemand had aangeboden om spullen met me te gaan halen voor het zwembad, ik had gezegd dat ik nog even moest overleggen, maar dat ik zou bellen...
Ik bel dus net op, zijn ze weg ("Ik dacht dat je gisteravond zou bellen, nu zijn we een dagje weg...").
Ik heb een gedicht ergens, dat ik zelf heel mooi vind, maar weet niet of ik dat daar plaatsen kanquote:
En ik had er al de pest inquote:
2 dozen, dus ongeveer 60 boekenquote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:24 schreef leonieke het volgende:
[..]
Het viel nog mee![]()
Maar twee kartons deze keer(er staat nog een Curver-bak (zo'n plastieken bak met deksel) vol boeken te wachten op mij in de kast, dus niet te veel boeken gekocht
)
Er zijn redelijk wat mensen hoor die een gedicht posten omdat het gewoon zo verdomd moeilijk is om de juiste woorden te vinden voor zo'n gebeurtenis.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik heb een gedicht ergens, dat ik zelf heel mooi vind, maar weet niet of ik dat daar plaatsen kan![]()
Gebruiken ze het al wel?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |