Blijft scary hoor. Klotezooi ook dat het erfelijk is. En nu weer opnieuw medicijnen?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 01:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Astma lijkt me echt vreselijk. Weet hoe erg het is om (super) benauwd te zijn......
Bij mij is het (waarschijnlijk) erfelijk. Dat zou ook het e.e.a. verklaren. Na de 1e keer moest ik een half jaar pillen slikken en daarna mocht ik (net als ieder ander) verder zonder, want het zou toch niet meer terugkeren
Kan je daar aan wennen aan benauwdheid?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 02:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Blijft scary hoor. Klotezooi ook dat het erfelijk is. En nu weer opnieuw medicijnen?
Ja, astma is ook kut, maar ja, als je het al je hele leven hebt wen je er wel aan![]()
Nee, je went daar niet aan maar wel aan de wetenschap dat het steeds weer gebeurdquote:Op zaterdag 10 juni 2006 02:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kan je daar aan wennen aan benauwdheid?
Nu voor de rest van mijn leven medicijnen (en dus max 2 drankjes per dag). Ze zijn er wel optijd achtergekomen dat het erfelijk is ja. Een jaar of 27 eerder had ook al gekund
Lijkt me een vreselijke wetenschapquote:Op zaterdag 10 juni 2006 02:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, je went daar niet aan maar wel aan de wetenschap dat het steeds weer gebeurd
Nou ja, 2 drankjes per dag drinken is iets vervelend maar op zich wel goed te doen eigenlijk
Dat werd tijd. Ik dacht minstens dat je was verdwaald ofzoquote:Op zaterdag 10 juni 2006 02:06 schreef liefie_ het volgende:
liefie is hier
Duidelijk welquote:Op zaterdag 10 juni 2006 02:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lijkt me een vreselijke wetenschapBij mij zou het nou nooit meer terug mogen komen.
Die 2 is een max per dag, dus haal ik zelden
liefiequote:Op zaterdag 10 juni 2006 02:06 schreef liefie_ het volgende:
liefie is hier
ik ben gewoon saai helaasquote:Op zaterdag 10 juni 2006 02:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat werd tijd. Ik dacht minstens dat je was verdwaald ofzo![]()
Das wel heel goed dan jaquote:Op zaterdag 10 juni 2006 02:07 schreef qu63 het volgende:
ik heb ook 'astma', maar gelukkig er min of meer overheen gegroeid
Daar kan ik zo nog niets over zeggen natuurlijkquote:
Het zit je niet meequote:Op zaterdag 10 juni 2006 02:11 schreef liefie_ het volgende:
ik ben mn fiets vergeten binnen te zetten en mn suffe papsie smst niet terug en mn borstje doet zeer..
ik masseer je borst welquote:Op zaterdag 10 juni 2006 02:11 schreef liefie_ het volgende:
ik ben mn fiets vergeten binnen te zetten en mn suffe papsie smst niet terug en mn borstje doet zeer..
maar verder was het een super dagquote:
Kijk, en dát is natuurlijk het strevenquote:
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 02:14 schreef Stuart het volgende:
Hmmz, ik heb niet eens een fiets meer. Die heb ik vorige week verkocht. Ik ben vervoerloos![]()
Jawel joh, dat ding gebruikte ik toch nagenoeg nooitquote:
Ah okequote:Op zaterdag 10 juni 2006 02:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jawel joh, dat ding gebruikte ik toch nagenoeg nooit
En anders koop ik wel weer een anderequote:
Das ook nog een mogelijkheidquote:Op zaterdag 10 juni 2006 02:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
En anders koop ik wel weer een andere![]()
Ik ga wel slapen,quote:Op zaterdag 10 juni 2006 02:21 schreef Stuart het volgende:
Ik ben moe maar wil nog niet gaan slapen. Ook is mijn bier nog niet op.
ga jij ook?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 02:23 schreef liefie_ het volgende:
truste
Ik ook nog nietquote:Op zaterdag 10 juni 2006 02:34 schreef liefie_ het volgende:
nee hoor
ik ga nu eigenlijk...quote:Op zaterdag 10 juni 2006 02:40 schreef Stuart het volgende:
Maar aangezien ik me verveel zal het niet meer lang duren![]()
Dan ga ik ook zo. Welterusten liefiequote:Op zaterdag 10 juni 2006 02:43 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik ga nu eigenlijk...
ik gok er maar op dat papa me over ongeveer 6 uurtjes komt halen..
geen idee maja
truste liefie_!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |