Vergeet je lijstje nietquote:Op zaterdag 10 juni 2006 13:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ga ná het voetbal wel naar de supermarkt![]()
Ik kán wel lijstjes maken, ik vergeet ze zelf alleen altijdquote:
Hahahahaquote:Op zaterdag 10 juni 2006 13:38 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik kán wel lijstjes maken, ik vergeet ze zelf alleen altijd.
Geen bier hier... Ik heb een ijsjequote:Op zaterdag 10 juni 2006 13:38 schreef indahnesia.com het volgende:
en toen was er bier
Verdrink nietquote:
Lekkerder zelfs nuquote:
Wat voor fles?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 13:47 schreef es70 het volgende:
[..]
Lekkerder zelfs nu. En om de WK door te komen heb ik gister een fles drank gekregen van Pat
.
Malibu-achtig spulquote:
Thanks en tot laterquote:Op zaterdag 10 juni 2006 14:22 schreef es70 het volgende:
[..]
Malibu-achtig spul.
Zwembadspullen halen.
@Stu: Veel plezier met de wedstrijd.
moet je voor de gein in de rust gaan, mega druk dan met mensen die nog ff snel wat moeten halenquote:Op zaterdag 10 juni 2006 13:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ga ná het voetbal wel naar de supermarkt![]()
Het is 5 minuten heen lopen, dan nog terug en dan nog wachten, hell no dat ik dat ga doen in de pauzequote:Op zaterdag 10 juni 2006 14:27 schreef qu63 het volgende:
[..]
moet je voor de gein in de rust gaan, mega druk dan met mensen die nog ff snel wat moeten halen
het is dan echt stressen, en iedereen wil zo snel mogelijk weer naar huisquote:Op zaterdag 10 juni 2006 14:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het is 5 minuten heen lopen, dan nog terug en dan nog wachten, hell no dat ik dat ga doen in de pauze![]()
Ja, inderdaad. Het is ook nog eens zondag ookquote:Op zaterdag 10 juni 2006 14:34 schreef indahnesia.com het volgende:
morgen zal het wel schitterend rustig op straat zijn
helemaal rustig dus.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 14:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Het is ook nog eens zondag ook![]()
Ik woon 5 minuten lopen vanaf het centrum maar dit is een onwijs rustige wijk dus ik zie nu ook niemand op de straat eigenlijkquote:
ik vind 't hier ook vrij rustig voor een zaterdagquote:Op zaterdag 10 juni 2006 14:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik woon 5 minuten lopen vanaf het centrum maar dit is een onwijs rustige wijk dus ik zie nu ook niemand op de straat eigenlijk
Allemaal Engeland kijken![]()
Brom smurf is grappig.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 15:12 schreef liefie_ het volgende:
pfew gevonden wat een stress...
ik haat verhuizen!!!
brom smurf is back
ik vond mezelf gister als hyper blij kind toch leukerquote:
doe nog maar eens hyper danquote:Op zaterdag 10 juni 2006 15:16 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik vond mezelf gister als hyper blij kind toch leuker
Gevondenquote:Op zaterdag 10 juni 2006 15:12 schreef liefie_ het volgende:
pfew gevonden wat een stress...
ik haat verhuizen!!!
brom smurf is back
Hoiquote:
True, blij kind is leuker voor de ouders .quote:Op zaterdag 10 juni 2006 15:16 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik vond mezelf gister als hyper blij kind toch leuker
helaas lukt me dat niet op commando...quote:
ik ook bij het voetbaaaaaalquote:Op zaterdag 10 juni 2006 15:21 schreef indahnesia.com het volgende:
ik zit ook niet op 't terras.. morgenmiddag
nee, dan zit ik denk ik thuis.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 15:23 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik ook bij het voetbaaaaaal
wrhaaaauwww (nederlandse leeuw en zo)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |