Alles moet wel gelezen worden hequote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:29 schreef leonieke het volgende:
[..]
Het zal iets minder zijn
Zit wel assortiment in: kookboeken, informaticaboeken en leesboeken
Mooi hoorquote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:30 schreef marcb1974 het volgende:
Do not stand at my grave and weep.
I am not there, I do not sleep.
I am a thousand winds that blow,
I am the diamond glints on snow.
I am the sunlight on ripened grain;
I am the gentle autumn's rain.
When you awaken in the morning's hush,
I am the swift uplifting rush
Of quiet brids in circled flight.
I am the soft star that shines at night.
Do not stand at my grave and cry.
I am not there; I did not die.
Jullie mogen het zeggen.....
Ze wil het nog steeds niet snappen dusquote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:33 schreef leonieke het volgende:
En hop daar zijn de tranen al bij mijn ma... Het wordt een leuke dag ja![]()
Ik heb ook wat neergezet, mensen die er aanstoot aan nemen lezen er maar overheen...quote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik heb een gedicht ergens, dat ik zelf heel mooi vind, maar weet niet of ik dat daar plaatsen kan![]()
quote:
Plaatsenquote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:30 schreef marcb1974 het volgende:
Do not stand at my grave and weep.
I am not there, I do not sleep.
I am a thousand winds that blow,
I am the diamond glints on snow.
I am the sunlight on ripened grain;
I am the gentle autumn's rain.
When you awaken in the morning's hush,
I am the swift uplifting rush
Of quiet brids in circled flight.
I am the soft star that shines at night.
Do not stand at my grave and cry.
I am not there; I did not die.
Jullie mogen het zeggen.....
Geef 'r een zakdoek en stap de deur uit, laat haar niet je dag verpesten...quote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:33 schreef leonieke het volgende:
En hop daar zijn de tranen al bij mijn ma... Het wordt een leuke dag ja![]()
Ik zit nog in pyjamaquote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:39 schreef es70 het volgende:
[..]
Geef 'r een zakdoek en stap de deur uit, laat haar niet je dag verpesten...
quote:
Als ik dan eindelijk dood ben is dit echt alles wat ze mogen gebruiken op een begrafenis ofzo. Dit wordt voorgelezen en klaar.quote:
Ik kan het me voorstellen, ik heb best wat geduld, maar ik geloof dat het jouwe in dit geval behoorlijk oneindig is...quote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:40 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik zit nog in pyjama
Soit, ik ga maar _niet_ vragen wat er aan de hand isIk ben dit gedoe gewoon zo beu
Dat moet ook wel.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:43 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik kan het me voorstellen, ik heb best wat geduld, maar ik geloof dat het jouwe in dit geval behoorlijk oneindig is...
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:46 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dat moet ook wel.
En ja, ik heb mijn rokje niet meegebracht (ging misschien wel goed geweest zijn want we gaan naar zee waarschijnlijk) maar dan kreeg ik ook nog eens gezeur omdat ik een rokje had. Dus morgen met lange broek naar de zee. Het mag serieus beginnen waaien![]()
Met een lange broek naar zeequote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:46 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dat moet ook wel.
En ja, ik heb mijn rokje niet meegebracht (ging misschien wel goed geweest zijn want we gaan naar zee waarschijnlijk) maar dan kreeg ik ook nog eens gezeur omdat ik een rokje had. Dus morgen met lange broek naar de zee. Het mag serieus beginnen waaien![]()
Bwa, ik ben nu niet echt een rokjesdrager hoorquote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat meen je niet. Alleen omdat je ma het niet mooi vindt doe jij geen rokje aan?
Bwa, ik draag altijd een lange broek hoorquote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:49 schreef es70 het volgende:
[..]
Met een lange broek naar zee. Heb je niet een ouwe broek liggen waar je een stuk van de pijpen af kunt knippen, anders leg je het loodje van de hitte
.
Smakelijkquote:
15 x buxus plantjequote:Op zaterdag 10 juni 2006 13:16 schreef leonieke het volgende:
En wat is de buit inda?
Smorgensquote:
Je gaat nog even een tuin aanleggenquote:Op zaterdag 10 juni 2006 13:18 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
15 x buxus plantje
5 x vetplantje
bij mijn zusjequote:Op zaterdag 10 juni 2006 13:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je gaat nog even een tuin aanleggen
kut.. bierquote:Op zaterdag 10 juni 2006 13:19 schreef Stuart het volgende:
Zo, nog ongeveer 1,5 uur tot de wedstrijd![]()
Hoiquote:
nee, morgen (toch)quote:Op zaterdag 10 juni 2006 13:20 schreef leonieke het volgende:
Spelen de Nederlanders vandaag misschien?![]()
Nee, de Engelsenquote:Op zaterdag 10 juni 2006 13:20 schreef leonieke het volgende:
Spelen de Nederlanders vandaag misschien?![]()
Tot laterquote:Op zaterdag 10 juni 2006 13:20 schreef indahnesia.com het volgende:
ik ben nog even weg dus... bier halen
Je bedoelt er gaat met de engelsen gespeeld wordenquote:
We zullen strax wel zienquote:Op zaterdag 10 juni 2006 13:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je bedoelt er gaat met de engelsen gespeeld worden
Dat zeker jaquote:
Zodadelijk maar even alle voorbereidingen treffenquote:
Ik ga ná het voetbal wel naar de supermarktquote:Op zaterdag 10 juni 2006 13:35 schreef es70 het volgende:
Waarschijnlijk toch nog spullen halen straks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |