Ja, uiteraardquote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:45 schreef Troel het volgende:
Grappig, die ivosnivo zit ook te posten in dat topic
Zo hee , dat is een goed gevoel zeker?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:40 schreef Rewimo het volgende:
O, mijn moeder had weer een broek opgescharreld bij de kringloop. Maat 48.Hij past
Dacht het welquote:
Mijn maat 46 korte broek wil nog net niet dicht, maar maar 48 zit net te ruimquote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:40 schreef Rewimo het volgende:
O, mijn moeder had weer een broek opgescharreld bij de kringloop. Maat 48.Hij past
Wat is de bebouwde tocht?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:39 schreef teigan het volgende:
psst, isabeau, dit misschien iets om samen aan mee te doen??
http://www.outdoordrenthe.nl/evenementen/fridaynightskate.php
Heb jij die neiging ook altijd?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:29 schreef Riann het volgende:
en het zijn altijd mensen die zelf geen fotoboek hebben
ja dat denk ik ook altijd en dan zie ik shit geen fotoboek altijd hetzelfdequote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Heb jij die neiging ook altijd?![]()
Ik heb dat altijd bij mensen die anderen afkraken. Dan denk ik: 'eens kijken of jíj dan moeders mooiste bent!
Zullen we gaan rellenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:27 schreef Rewimo het volgende:
Deze is ook goed voor een lekkere portie ergernis, zodra de posters van het voorgaande topic het ontdekt hebben
Ja maar ik snap niet dat dat topic niet op slot word gedaan en dat van anorexia wel.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:40 schreef Isabeau het volgende:
Ik hou er sowieso niet van dat er zoveel intolerantie op Fok heerst en dat mensen continue anderen de grond in proberen te stampen. Het stemt me eigenlijk nog droeviger als ik eraan denk dat Fok gewoon een afspiegeling is van onze maatschappij![]()
yup idd dan ben je meteen een racist en weet ik het allemaal en weet je wat met fok ook vaak is. De meeste zijn uit op rellen dus de meeste mensen zonder fotoboek posten allemaal die kots smileys en zo en daar is zo'n topic alleen maar voor bedoeld.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:51 schreef Isabeau het volgende:
Dat is inderdaad de reden waarom ik me nooit met dikke-mensen-bash topics bemoei, Riann. Behalve dan de dieetclubMaar zet in plaats van 'dikke vrouw' nou eens Jood, Marokkaan of Turk en Fok staat op haar achterste benen.
Thanks. Heb ik toch nog het gevoel dat ik gewaardeerd word!quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:08 schreef teigan het volgende:
Anorexia-patiëntjes
als reactie op het topic wat Rewimo net opdook.....
ik heb hem ontdekt en ik dee de strekking van de TS daar.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:27 schreef Rewimo het volgende:
Deze is ook goed voor een lekkere portie ergernis, zodra de posters van het voorgaande topic het ontdekt hebben
Je bent wel heeeeeeeeeel erg domquote:Op woensdag 14 juni 2006 00:17 schreef Goed_Gek het volgende:
[..]
ik heb hem ontdekt en ik dee de strekking van de TS daar.
als een meisje die je leert kennen eerst sportief is en actief en na een tijd in een relatie thuis gaat zitten en vet wordt dan heeft ze een spelletje gespeeld.
oprotten dus.
ipv kleding te gaan zoeken die je nog past kun je ook gewoon gaan sporten. mensen doen tegenwoordig net of sporten een hel is. 3 maanden dagelijks 30 minuutjes trimmen/hardlopen en je kilo's vliegen er af. maar dat kost natuurlijk energie en op de bank voor de tv zitten is natuurlijk makkelijker.
dat is het enigste wat je kunt zeggen.quote:
als jij dit topic door zo lezen en de voorgaande delen ook zou je begrijpen dat ik dit typquote:Op woensdag 14 juni 2006 00:24 schreef Goed_Gek het volgende:
[..]
dat is het enigste wat je kunt zeggen.
ik neem de moeite om mijn punt te beargumenteren en dan kom je met een simpele oneliner aan.
ben jij te dom of kun je niet ff een normaal antwoord typen omdat je dan niet vaak genoeg chips kunt graaien?
100x300 posts=30.000 posts.quote:Op woensdag 14 juni 2006 00:26 schreef Riann het volgende:
[..]
als jij dit topic door zo lezen en de voorgaande delen ook zou je begrijpen dat ik dit typ
http://www.rivm.nl/quote:Op woensdag 14 juni 2006 00:39 schreef octopussy het volgende:
Hoe kom je erbij dat wij ongezond zouden zijn?
En hoe kom je erbij dat wij de hele dag op de bank zitten en chips zitten te schransen?
Hoe durf je te suggeren dat iemand hier geen moeite doet om af te vallen?
Zeker van? Post eens een filmpje waarin je dat doet...quote:Op woensdag 14 juni 2006 01:24 schreef Isabeau het volgende:
Iemand met mijn achterwerk die langs komt hardlopen is misschien ook geen aangenaam gezicht
* octopussy wordt spontaan zeeziekquote:Op woensdag 14 juni 2006 01:24 schreef Isabeau het volgende:
Iemand met mijn achterwerk die langs komt hardlopen is misschien ook geen aangenaam gezicht
Sorry, ik kan het toch echt niet laten om hier op te reageren, ik schoot namelijk nogal in de lach toen ik dit las.quote:Op woensdag 14 juni 2006 00:17 schreef Goed_Gek het volgende:
[..]
ipv kleding te gaan zoeken die je nog past kun je ook gewoon gaan sporten. mensen doen tegenwoordig net of sporten een hel is. 3 maanden dagelijks 30 minuutjes trimmen/hardlopen en je kilo's vliegen er af. maar dat kost natuurlijk energie en op de bank voor de tv zitten is natuurlijk makkelijker.
Hoe doe jij dat met nachtdiensten Isabeau ? Ik moet volgende week weer en vindt het altijd zo moeilijk om een normaal eetpatroon te behouden. Eet jij bv snachts warm?quote:Op woensdag 14 juni 2006 09:41 schreef Isabeau het volgende:
Viel me niet mee zeg. Vanmorgen om 7:00 vrij, dan naar Hoogeveen en daar op de fiets om 10 km verderop mijn moeder uit bed te halen, te wassen, aan te kleden en samen te ontbijten. Ze is nu net weg en ik wil dus eigenlijk naar bed; ben ik over mijn slaap heen
Hier trouwens pas een regenbui toen ik op de fiets stapte en die is natiuurlijk ook nu al lang weer afgelopen. Geen onweer gehad.
Ah ok . ik kan natuurlijk wel een pan groentesoep maken en elke nacht wat meenemen . Ik ga altijd zo lopen snaaien snachts, zeker als ik moe begin te wordenquote:Op woensdag 14 juni 2006 10:01 schreef Isabeau het volgende:
Als ik nachtdienst heb dan eet ik om een uur of 20:00 samen met mmijn vriend en ik eet dan weer rond 3:00 op mijn werk. Niet warm, ik neem gewoon brood mee en een stuk fruit. Soms een Tupperwarebakje soep oid als dat over is van het avondeten. Als ik na het slapen opsta ga ik gewoon ontbijten.
Oh, en ik dwing mezelf om 1 glas water per uur op te drinken. Anders drink ik niets.
Ow? Nooit geweten . dan wordt het soepquote:Op woensdag 14 juni 2006 10:21 schreef Isabeau het volgende:
Komt ook omdat je lichaam 's nachts als het moe is een grotere behoefte heeft aan suikers dan overdag. Je bloedglucose daalt namelijk wat (evenals je bloeddruk, temperatuur etc. ook al ben je gewoon wakker).
Lekkerquote:
quote:Y
Een letter waar wel wat over te doen is (y-grec, Griekse ij).
Hij kwam eerst bij de Romeinen als V terecht. Later, na de overwinning van de Romeinen op de Grieken werd hij voor de u-klank gebruikt. Maar die klank kwam bij de Romeinen zèlf niet voor. Hij werd dus alleen ten dienste van buitenlandse woorden gebruikt.
Dank je Isabeau.quote:Op woensdag 14 juni 2006 10:49 schreef Isabeau het volgende:
Elk dieet wat jij goed kan volhouden (eventueel je hele leven) en wat voor de rest gezond is, is een goed dieet, BuPassie. Dus als jij pasta, rijst, witbrood en slechte tussendoortjes laat staan en voor de rest gezonde voeding (groente, fruit, mager vlees, bruin brood, aardappelen, yoghurt etc) neemt dan is dat dus een prima dieet als je dat makkelijk kan volhouden![]()
Oquote:Op woensdag 14 juni 2006 10:52 schreef Isabeau het volgende:
Nee hoor, Rewimo: y-grec
Even snel gegoogled:
Ik wéét hoe je het schrijft!quote:Op woensdag 14 juni 2006 10:45 schreef Isabeau het volgende:
y-grec lieverd(griekse y...kwartje?
)
Maar lijkt me rot typen als de helft het niet doetNou, succes dan maar!
Nou ja, ik ben weer mod van zo'n kloteforum waar ze je constant op je spelfouten wijzenquote:
Misschien moeten wij ook maar eens zo'n boekje gaan schrijven. Is blijkbaar een hoop geld mee te verdienen. Moeten we alleen nog een (zeer) slanke vrouw vinden die voor ons "ons gezicht" wil zijn.quote:Op woensdag 14 juni 2006 11:32 schreef Isabeau het volgende:
We waren er al over uit dat het niet zo gek is dat je zo snel en zo veel met haar dieet afvaltJe eet gewoon wel bijzonder weinig.
Ik weet nog wel een man, mag dat ook?quote:Op woensdag 14 juni 2006 11:36 schreef Levitation het volgende:
[..]
Misschien moeten wij ook maar eens zo'n boekje gaan schrijven. Is blijkbaar een hoop geld mee te verdienen. Moeten we alleen nog een (zeer) slanke vrouw vinden die voor ons "ons gezicht" wil zijn.![]()
quote:Op woensdag 14 juni 2006 11:41 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik weet nog wel een man, mag dat ook?
nou die vind ik toch TE mager zo zou ik nou ook weer niet willen worden.quote:Op woensdag 14 juni 2006 11:17 schreef Isabeau het volgende:
Flikker eens op met die Sonja Bakker en dr dieet
En zelfs al zouden ze hier zijn, nog geen reden om ze te gaan beledigen.quote:Op woensdag 14 juni 2006 01:20 schreef octopussy het volgende:
En ik had het ook meer over de mensen hier in de dieetclubtopics. Dikkerts die niets aan hun overgewicht willen doen komen hier niet, dus je kan er rustig van uit gaan dat je hier geen luie, vieze mensen aantreft die ongezond leven.
En ik vind haar op de voor-foto al magerquote:Op woensdag 14 juni 2006 11:17 schreef Isabeau het volgende:
Flikker eens op met die Sonja Bakker en dr dieet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |