saw that one coming..quote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:23 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Doe mij maar een peer, ik val niet zo op de appeltypes.
er is wel een verschil in iets aankomen (wat ik niet erg vind) en gewoon vet worden zonder er iets aan te doen (wat ik wel erg vind)quote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:24 schreef releaze het volgende:
je kan dr niet dwingen af te vallen. Als zij gelukkig is met dr lichaam dan moet je dat maar accepteren, of oprotten. Mn zusje had ook zo'n vriendje. Zij woog 55 kilo, en dr kwam meer aan. Na 4 jaar relatie zit ze met een minderwaardigheidscomplex omdat d'r vriendje haar met 60kg "te dik" vond en dit iedere dag wel ff tegen dr moest zeggen. ik vind het ongelooflijk oppervlakkig van je, wen er maar aan dat vrouwen nooit dat lichaampje van vroeger zullen houden. NOOIT.
Bleh, wilde mijn ex ook altijd. En als ik iets verrot vond was het wel om met hem te sporten! Maar misschien is dat anders bij jouw vriendin. Maar een gezamelijk projectje van haar gewicht maken lijkt mij niet zo'n goed idee.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:24 schreef MuseMuse het volgende:
[..]
saw that one coming..
je kan natuurlijk ook er "samen" iets aan gaan doen. stel voor om samen te gaan fitnessen een of twee keer in de week?
Wat een klootzak, die ex van je zusje! Mijn zus had ook zo'n ex, ze woog nog geen 65 kilo. Gewoon gezond dus..quote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:24 schreef releaze het volgende:
je kan dr niet dwingen af te vallen. Als zij gelukkig is met dr lichaam dan moet je dat maar accepteren, of oprotten. Mn zusje had ook zo'n vriendje. Zij woog 55 kilo, en dr kwam meer aan. Na 4 jaar relatie zit ze met een minderwaardigheidscomplex omdat d'r vriendje haar met 60kg "te dik" vond en dit iedere dag wel ff tegen dr moest zeggen. ik vind het ongelooflijk oppervlakkig van je, wen er maar aan dat vrouwen nooit dat lichaampje van vroeger zullen houden. NOOIT.
Dat hangt er vanaf hoe lang ze was he.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:27 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Wat een klootzak, die ex van je zusje! Mijn zus had ook zo'n ex, ze woog nog geen 65 kilo. Gewoon gezond dus..
Dat is het 'ik heb een kerel dus hoef niet meer op mijn lijn te letten' syndroom. Gewoon bezwangeren, dan wil ze weer een slanke moeder zijn, zoals alle trendy slanke moeders. Vrouwen zijn zo mode gevoelig.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:24 schreef SqueaK het volgende:
ze ging bijvoorbeeld elke dag naar de sportschool..... nu gaat ze niet, omdat ze naar mij thuis wil komen...
Dat ligt er maar net aan. Bij veel vrouwen hangt het gewicht best wel samen met het psychische welzijn, er zijn legio vrouwen die kilo's afvallen als ze ongelukkig zijn, maar ook die aankomen als ze ongelukkig zijn. Als dat bij je vriendin aan de hand is, moet je het toch anders aanpakken want geen sportschool kan er tegenop.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:25 schreef SqueaK het volgende:
[..]
er is wel een verschil in iets aankomen (wat ik niet erg vind) en gewoon vet worden zonder er iets aan te doen (wat ik wel erg vind)
1.73, maatje 38 dus. Whehe, maar goed dat jij niet mijn vriendje bent of was!quote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:28 schreef Jajong het volgende:
[..]
Dat hangt er vanaf hoe lang ze was he.
Als mijn vriendin ineens 80 kilo is steel ik al haar eten!
Ja ok, het oog wil ook wat. Vandaar ook mijn vraag hoeveel ze eigenlijk is aangekomen. Een beetje steviger moet toch niet zo'n probleem zijn. Als ze nou echt enorm is geworden kan ik de TS wel begrijpen.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:27 schreef Jajong het volgende:
Wat is hier nou oppervlakkig aan? Hij viel op het dunne exemplaar, niet op de dikkere versie.
Wat neukt hij, godverdomme? Een auto of een mens?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:27 schreef Jajong het volgende:
Wat is hier nou oppervlakkig aan? Hij viel op het dunne exemplaar, niet op de dikkere versie.
Zo een heb ikquote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:28 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Dat is het 'ik heb een kerel dus hoef niet meer op mijn lijn te letten' syndroom. Gewoon bezwangeren, dan wil ze weer een slanke moeder zijn, zoals alle trendy slanke moeders. Vrouwen zijn zo mode gevoelig..
Misschien zien jullie elkaar teveel en kan ze daardoor niet naar de sportschool! Dus als je zelf weer een leven hebt buiten je vriendin valt ze vanzelf af! (mannenlogica)quote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:24 schreef SqueaK het volgende:
ze ging bijvoorbeeld elke dag naar de sportschool..... nu gaat ze niet, omdat ze naar mij thuis wil komen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |