quote:Y
Een letter waar wel wat over te doen is (y-grec, Griekse ij).
Hij kwam eerst bij de Romeinen als V terecht. Later, na de overwinning van de Romeinen op de Grieken werd hij voor de u-klank gebruikt. Maar die klank kwam bij de Romeinen zèlf niet voor. Hij werd dus alleen ten dienste van buitenlandse woorden gebruikt.
Dank je Isabeau.quote:Op woensdag 14 juni 2006 10:49 schreef Isabeau het volgende:
Elk dieet wat jij goed kan volhouden (eventueel je hele leven) en wat voor de rest gezond is, is een goed dieet, BuPassie. Dus als jij pasta, rijst, witbrood en slechte tussendoortjes laat staan en voor de rest gezonde voeding (groente, fruit, mager vlees, bruin brood, aardappelen, yoghurt etc) neemt dan is dat dus een prima dieet als je dat makkelijk kan volhouden![]()
Oquote:Op woensdag 14 juni 2006 10:52 schreef Isabeau het volgende:
Nee hoor, Rewimo: y-grec
Even snel gegoogled:
Ik wéét hoe je het schrijft!quote:Op woensdag 14 juni 2006 10:45 schreef Isabeau het volgende:
y-grec lieverd(griekse y...kwartje?
)
Maar lijkt me rot typen als de helft het niet doetNou, succes dan maar!
Nou ja, ik ben weer mod van zo'n kloteforum waar ze je constant op je spelfouten wijzenquote:
Misschien moeten wij ook maar eens zo'n boekje gaan schrijven. Is blijkbaar een hoop geld mee te verdienen. Moeten we alleen nog een (zeer) slanke vrouw vinden die voor ons "ons gezicht" wil zijn.quote:Op woensdag 14 juni 2006 11:32 schreef Isabeau het volgende:
We waren er al over uit dat het niet zo gek is dat je zo snel en zo veel met haar dieet afvaltJe eet gewoon wel bijzonder weinig.
Ik weet nog wel een man, mag dat ook?quote:Op woensdag 14 juni 2006 11:36 schreef Levitation het volgende:
[..]
Misschien moeten wij ook maar eens zo'n boekje gaan schrijven. Is blijkbaar een hoop geld mee te verdienen. Moeten we alleen nog een (zeer) slanke vrouw vinden die voor ons "ons gezicht" wil zijn.![]()
quote:Op woensdag 14 juni 2006 11:41 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik weet nog wel een man, mag dat ook?
nou die vind ik toch TE mager zo zou ik nou ook weer niet willen worden.quote:Op woensdag 14 juni 2006 11:17 schreef Isabeau het volgende:
Flikker eens op met die Sonja Bakker en dr dieet
En zelfs al zouden ze hier zijn, nog geen reden om ze te gaan beledigen.quote:Op woensdag 14 juni 2006 01:20 schreef octopussy het volgende:
En ik had het ook meer over de mensen hier in de dieetclubtopics. Dikkerts die niets aan hun overgewicht willen doen komen hier niet, dus je kan er rustig van uit gaan dat je hier geen luie, vieze mensen aantreft die ongezond leven.
En ik vind haar op de voor-foto al magerquote:Op woensdag 14 juni 2006 11:17 schreef Isabeau het volgende:
Flikker eens op met die Sonja Bakker en dr dieet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |