abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38841610
Elk dieet wat jij goed kan volhouden (eventueel je hele leven) en wat voor de rest gezond is, is een goed dieet, BuPassie. Dus als jij pasta, rijst, witbrood en slechte tussendoortjes laat staan en voor de rest gezonde voeding (groente, fruit, mager vlees, bruin brood, aardappelen, yoghurt etc) neemt dan is dat dus een prima dieet als je dat makkelijk kan volhouden
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_38841690
Nee hoor, Rewimo: y-grec

Even snel gegoogled:
quote:
Y
Een letter waar wel wat over te doen is (y-grec, Griekse ij).
Hij kwam eerst bij de Romeinen als V terecht. Later, na de overwinning van de Romeinen op de Grieken werd hij voor de u-klank gebruikt. Maar die klank kwam bij de Romeinen zèlf niet voor. Hij werd dus alleen ten dienste van buitenlandse woorden gebruikt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_38841737
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 10:49 schreef Isabeau het volgende:
Elk dieet wat jij goed kan volhouden (eventueel je hele leven) en wat voor de rest gezond is, is een goed dieet, BuPassie. Dus als jij pasta, rijst, witbrood en slechte tussendoortjes laat staan en voor de rest gezonde voeding (groente, fruit, mager vlees, bruin brood, aardappelen, yoghurt etc) neemt dan is dat dus een prima dieet als je dat makkelijk kan volhouden
Dank je Isabeau.

Het is inderdaad iets wat ik mijn hele leven wil volhouden. Gewoon een gezonde levensstijl.
Ik vind het ook goed te doen, alleen de tussendoortjes zijn af en toe verleidelijk.
Uit een goede worst hoort sap te komen
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 14 juni 2006 @ 10:55:24 #279
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_38841772
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 10:52 schreef Isabeau het volgende:
Nee hoor, Rewimo: y-grec

Even snel gegoogled:
O Ik googlede juist Y-grèque bij elkaar
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_38841807
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 10:45 schreef Isabeau het volgende:
y-grec lieverd (griekse y...kwartje? )
Maar lijkt me rot typen als de helft het niet doet Nou, succes dan maar!
Ik wéét hoe je het schrijft!
Alleen ik kan het dus niet schrijven want het kreng doet het niet
Ik had nog Ie-grec kunnen proberen, maar dan werd het helemaal onvolgbaar
pi_38841820
Iets tussendoor nemen is niet erg. Het gaat eigenlijk met name om vaak iets nemen. Het verschil tussen 2 dropjes en de hele zak. Een handje chips of de hele zak. Een koekje of het hele pak. Je krijgt wel een idee zo hè En je kan natuurlijk kiezen tussen een biscuitje of een grote gevulde koek. Dus zowel je portiegrootte als je keuze is belangrijk

Op mijn werk was een collega aan het lijnen. Wilde wel graag een pepermuntje, maar sloeg die al kreunend en steunend af 'omdat hij op dieet was'. Dan heb je het volgens mij niet zo begrepen. Wat zal er in 1 pepermuntje zitten? 5 kcal?
pi_38841840
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 10:55 schreef Rewimo het volgende:

O Ik googlede juist Y-grèque bij elkaar
Nou ja, ik ben weer mod van zo'n kloteforum waar ze je constant op je spelfouten wijzen
  woensdag 14 juni 2006 @ 11:07:12 #283
129759 poohy
gelegenheidsfokster
pi_38842092
Ondanks alles blijft mijn gewicht toch wel constant

Ik let niet meer echt op wat ik eet, maar elke dag bij elkaar een uur wandelen scheelt blijkbaar toch een hoop
pi_38842393
  woensdag 14 juni 2006 @ 11:22:55 #285
129759 poohy
gelegenheidsfokster
pi_38842529
Ik heb het net gelezen
Als dat haar echt is dan is ze wel erg mager
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 14 juni 2006 @ 11:31:29 #286
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_38842793
Ziet er niet gezond uit nee
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_38842845
We waren er al over uit dat het niet zo gek is dat je zo snel en zo veel met haar dieet afvalt Je eet gewoon wel bijzonder weinig.
  woensdag 14 juni 2006 @ 11:36:02 #288
129759 poohy
gelegenheidsfokster
pi_38842942
Klopt ja, het werkte bij mij alleen als ik er wat dingetjes bij at

*stopt boekje toch maar in kattenbak*
  woensdag 14 juni 2006 @ 11:36:17 #289
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_38842953
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 11:32 schreef Isabeau het volgende:
We waren er al over uit dat het niet zo gek is dat je zo snel en zo veel met haar dieet afvalt Je eet gewoon wel bijzonder weinig.
Misschien moeten wij ook maar eens zo'n boekje gaan schrijven. Is blijkbaar een hoop geld mee te verdienen. Moeten we alleen nog een (zeer) slanke vrouw vinden die voor ons "ons gezicht" wil zijn.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_38842964
Yeeey Mijn toetsen doen het weer voor korte tijd allemaal correct
Gauw bezig.
Ik heb trouwens de afspraak met mezelf dat ik voor twaalf uur mijn literfles met water leegdrink en 's middags nog één leegdrink. Doe ik al een tijdje en bevalt prima
Alleen hij is nu nog halfvol, dus moet ik even wat harder doordrinken
pi_38843015
Je hebt nog 22 minuten
pi_38843117
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 11:36 schreef Levitation het volgende:

[..]

Misschien moeten wij ook maar eens zo'n boekje gaan schrijven. Is blijkbaar een hoop geld mee te verdienen. Moeten we alleen nog een (zeer) slanke vrouw vinden die voor ons "ons gezicht" wil zijn.
Ik weet nog wel een man, mag dat ook?
pi_38843191
Gisteren was het toch wel echt TE warm, ong 33 graden hier. Gelukkig hebben we airco op het werk.

Vorige week heb ik mezelf een beetje verwend, en me aan een 2000kcal dieet gehouden (vooraf gepland) en me daar ook grotendeels aan gehouden. Deze week gaan we een beetje strenger zijn met een 1600kcal dieet. Verder veel fruit, nectarines zijn heel lekker bij dit weer

Verder wat koffie, thee, en veel slaatjes, voldoende water binnen, en hopelijk zien we zondag op de weegschaal weer wat resultaat
pi_38843358
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 11:38 schreef Isabeau het volgende:
Je hebt nog 22 minuten
Op
En nu ga ik echt bezig
  woensdag 14 juni 2006 @ 12:01:05 #295
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_38843724
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 11:41 schreef freecell het volgende:

[..]

Ik weet nog wel een man, mag dat ook?
Ik denk dat ik weet wie jij bedoelt! Lijkt me een prima kandidaat!
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_38844003
quote:
nou die vind ik toch TE mager zo zou ik nou ook weer niet willen worden.
  † In Memoriam † woensdag 14 juni 2006 @ 12:29:04 #297
128220 Peter6000
pi_38844456
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 01:20 schreef octopussy het volgende:
En ik had het ook meer over de mensen hier in de dieetclubtopics. Dikkerts die niets aan hun overgewicht willen doen komen hier niet, dus je kan er rustig van uit gaan dat je hier geen luie, vieze mensen aantreft die ongezond leven.
En zelfs al zouden ze hier zijn, nog geen reden om ze te gaan beledigen.
Je kan best een fase hebben waarin je gewoon de kracht niet hebt er iets tegen te doen.
Dat je er wel last van hebt (of niet), maar gewoon de motivatie niet kan opbrengen het te doorbreken.
Dat kan vele oorzaken hebben.

Ik ben zelf overigens mijn lichaam behoorlijk op spaarstand aan het brengen, sinds maandagmorgen lukt het niet meer vast voedsel te eten (ivm spanningen die wel weer weg zullen trekken). Dus het beperkt zich tot bananen, koffie, water en calorierijke sapjes.
Vanmorgen een laagterecord van 90,9 kg
pi_38845149
Ymke, wat voor mij heel goed werkt als snack voor tijdens nachtdiensten is zelf tonijnsalade maken met een blikje tonijn op water en een klein beetje fritelijn en yogurt, en wat kruiden... en dan komkommer gebruiken ipv toastjes. Kun je relatief gezond de hele nacht door van eten. Ik doe met salade van 1 blikje tonijn, en 1 komkommer de hele nacht (+ nog 1x brood soep of salade eten)

Ook een lekkere tussendoor snack zijn zonnatura knappeltjes. Dat zijn kleine zakjes gedroogde appelschijfjes. Maar 22kcal per zakje. Zijn wel kleine zakjes
  † In Memoriam † woensdag 14 juni 2006 @ 13:00:48 #299
43556 miss_dynastie
pi_38845264
quote:
En ik vind haar op de voor-foto al mager
pi_38845459
Peter6000 als ik jou zo bezig ziet doet het mij denken aan die andere 10 keer dat ik op dieet ben geweest. Rond de 10kg is me toen altijd gelukt, maar helaas ook weer vervallen (+ extra kilo's erbij). Let goed op dat je niet te extreem doet, want dan gaat het na een tijd gegarandeerd fout.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')