abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 14 juni 2006 @ 07:21:07 #251
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_38838406
Onweer is heerlijk, vooral als je lekker in je bed ligt
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_38838423
uh huh

kon mij niet hard genoeg gaan

helaas duurde 't niet al te lang (of ben ik er gewoon doorheen geslapen verder, want was echt moe..)

correctie: BEN echt moe
Doei.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 14 juni 2006 @ 07:26:22 #253
13151 crew  Rewimo
pi_38838428
Hier heeft het ook niet echt lang geduurd en volgens mij ben ik ook weer in slaap gevallen
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_38838484
zo. kopje koffie met boterham

boterhammetjes met kaas gesmeerd voor op 't werk

even koffie opdrinken, en dan mogen we weer
Doei.
pi_38838486
hier is volgens mij geen onweer geweest, wel lekker wat regen... Ik heb alles opengezet om het eens lekker door te gaan tochten...

ik heb gisteren me opgegeven om dat practicum te assisteren, vind de practicumleider mij eigenlijk niet geschikt als zaalassistent, dus nou mag ik waarschijnlijk alsnog de karakterisatieassistent worden, wat een week minder werk is, maar waar ik ook niet zoveel zin in had...
en ik moet met mijn ex samenwerken, wat op zich niet zo'n probleem is, alleen ik was nog veel dunner toen ik met hem had(ben in die tijd ook wel een flink aantal kilo's aangekomen) en nu schaam ik me dan zo voor mezelf....
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 14 juni 2006 @ 08:30:11 #256
13151 crew  Rewimo
pi_38838832
En gewoon niet doen, teigan, is dat geen optie? Als het iets is wat je eigenlijk niet wilt...
  woensdag 14 juni 2006 @ 09:20:20 #257
79550 Ymke
your ghost
pi_38839648
Zo , ik heb al een uur wandelen erop zitten , toch best handig zo'n logeehondje , zo nog een uur zwemmen .

Poffur , straks word ik nog fit
How I wish, how I wish you were here.
We're just two lost souls swimming in a fish bowl, year after year,
pi_38840013
Viel me niet mee zeg. Vanmorgen om 7:00 vrij, dan naar Hoogeveen en daar op de fiets om 10 km verderop mijn moeder uit bed te halen, te wassen, aan te kleden en samen te ontbijten. Ze is nu net weg en ik wil dus eigenlijk naar bed; ben ik over mijn slaap heen

Hier trouwens pas een regenbui toen ik op de fiets stapte en die is natiuurlijk ook nu al lang weer afgelopen. Geen onweer gehad.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 14 juni 2006 @ 09:53:13 #259
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_38840253
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 00:17 schreef Goed_Gek het volgende:

[..]

ipv kleding te gaan zoeken die je nog past kun je ook gewoon gaan sporten. mensen doen tegenwoordig net of sporten een hel is. 3 maanden dagelijks 30 minuutjes trimmen/hardlopen en je kilo's vliegen er af. maar dat kost natuurlijk energie en op de bank voor de tv zitten is natuurlijk makkelijker.
Sorry, ik kan het toch echt niet laten om hier op te reageren, ik schoot namelijk nogal in de lach toen ik dit las.

Als afvallen zó makkelijk was, waren we hier met z'n allen allang op gewicht. Feit is gewoon dat het niet voor iedereen zo eenvoudig is. Ik fiets al 14 maanden lang iedere dag naar mijn werk (40 minuten per dag/ 22km per uur), wandel iedere dag minstens een half uur, heb 1 keer in de week buikdansles en ik zwem regelmatig. Ben een jaar geleden 10kg afgevallen en nu stijgt mijn gewicht de laatste tijd weer... c'est la vie.

Hardlopen mag ik niet, behalve dat ik nog ruim 20kg te zwaar ben, heb ik een slijmbeursontsteking op mijn rechter heup, mogelijk veroorzaakt door slechte gewrichten of overgevoelig bindweefsel. (diagnose is nog niet gesteld) Hardlopen is voor mij een garantie om (zwaar) geblesseerd te raken.

En dit geldt niet alleen voor mij, veel van de mensen in dit topic hebben iets dat hen beperkt in hun sportmogelijkheden. Alleen een groot overgewicht is al genoeg reden om niet te kunnen hardlopen, tenzij je echt wilt zien dat de medische kosten torenhoog worden wegens verpestte gewrichten. En toch doen we allemaal ontzettend ons best om, naar vermogen, te sporten. Stellen dat we "gewoon" moeten gaan hardlopen is bijzonder kortzichtig en potentieël schadelijk voor een (flink) aantal mensen in dit topic. Als je je wilt bemoeien met het leven van anderen en zeker als je anderen wilt adviseren, mag je je eerst wel eens verdiepen in die ander. Maar als je serieus met ons wilt discussieren en iets nuttigs aan dit topic toe te voegen hebt, ben je natuurlijk welkom.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
  woensdag 14 juni 2006 @ 09:56:30 #260
79550 Ymke
your ghost
pi_38840331
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 09:41 schreef Isabeau het volgende:
Viel me niet mee zeg. Vanmorgen om 7:00 vrij, dan naar Hoogeveen en daar op de fiets om 10 km verderop mijn moeder uit bed te halen, te wassen, aan te kleden en samen te ontbijten. Ze is nu net weg en ik wil dus eigenlijk naar bed; ben ik over mijn slaap heen

Hier trouwens pas een regenbui toen ik op de fiets stapte en die is natiuurlijk ook nu al lang weer afgelopen. Geen onweer gehad.
Hoe doe jij dat met nachtdiensten Isabeau ? Ik moet volgende week weer en vindt het altijd zo moeilijk om een normaal eetpatroon te behouden. Eet jij bv snachts warm?
pi_38840457
Als ik nachtdienst heb dan eet ik om een uur of 20:00 samen met mmijn vriend en ik eet dan weer rond 3:00 op mijn werk. Niet warm, ik neem gewoon brood mee en een stuk fruit. Soms een Tupperwarebakje soep oid als dat over is van het avondeten. Als ik na het slapen opsta ga ik gewoon ontbijten.

Oh, en ik dwing mezelf om 1 glas water per uur op te drinken. Anders drink ik niets.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 14 juni 2006 @ 10:19:01 #262
79550 Ymke
your ghost
pi_38840856
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 10:01 schreef Isabeau het volgende:
Als ik nachtdienst heb dan eet ik om een uur of 20:00 samen met mmijn vriend en ik eet dan weer rond 3:00 op mijn werk. Niet warm, ik neem gewoon brood mee en een stuk fruit. Soms een Tupperwarebakje soep oid als dat over is van het avondeten. Als ik na het slapen opsta ga ik gewoon ontbijten.

Oh, en ik dwing mezelf om 1 glas water per uur op te drinken. Anders drink ik niets.
Ah ok . ik kan natuurlijk wel een pan groentesoep maken en elke nacht wat meenemen . Ik ga altijd zo lopen snaaien snachts, zeker als ik moe begin te worden
pi_38840903
Komt ook omdat je lichaam 's nachts als het moe is een grotere behoefte heeft aan suikers dan overdag. Je bloedglucose daalt namelijk wat (evenals je bloeddruk, temperatuur etc. ook al ben je gewoon wakker).
pi_38840918
Rewimo, ze hadden al mensen te weinig, en ik ben zo ongeveer als laatste redmiddel benadert..
en ik kan zo moeilijk nee zeggen tegen die "emotionele chantage" . Nu zeggen dat ik het toch niet doe is dus niet echt een optie..

en waarschijnlijk als ik bezig ben is het ook wel weer leuk, ik zie altijd beren op de weg voor die tijd...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 14 juni 2006 @ 10:27:22 #265
13151 crew  Rewimo
pi_38841079
Tja dan moet je er dus aan geloven Hopelijk is het inderdaad leuk
  woensdag 14 juni 2006 @ 10:29:01 #266
79550 Ymke
your ghost
pi_38841120
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 10:21 schreef Isabeau het volgende:
Komt ook omdat je lichaam 's nachts als het moe is een grotere behoefte heeft aan suikers dan overdag. Je bloedglucose daalt namelijk wat (evenals je bloeddruk, temperatuur etc. ook al ben je gewoon wakker).
Ow? Nooit geweten . dan wordt het soep

Bedankt voor je info. nu op naar het zwembad
pi_38841133
Ook een reden dat je van nachtwerk dik wordt Je snaait meestal meer.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 14 juni 2006 @ 10:36:56 #268
13151 crew  Rewimo
pi_38841311
Ik heb net beschuit met muisjes gegeten
pi_38841368
Ik chips
pi_38841399
Zo hier zet het nog niet echt door met het regenen en onweer. Het regent heel zachtjes al een aantal uur nog niet echt eens regen te noemen... nou ik wou dat het eens flink doorzette en het afkoelt dat ik het boven hier ook weer koeler kan maken.
pi_38841413
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 10:39 schreef Isabeau het volgende:
Ik chips
ik 1 snee brood met beleg en glas melk
pi_38841470
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 10:36 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb net beschuit met muisjes gegeten
Lekker

Ik moet eigenlijk met een verslag bezig, maar heb wat last van SOG . Daarbij doet mijn "t" het niet en elke keer als ik mijn "t" nodig heb (das best vaak, kijk maar eens hoe vaak in dit stukje alleen al) moet ik dus op control-v duwen. Maakt het schrijven van toch al moeilijke verslagen niet simpeler.
Ook mijn backspace is stuk (gebruik maar delete) mijn iekrek (die zit niet onder mijn control-v, dus dan maar even zo ) is stuk. Gelukkig gebruik ik die bijna nooit
tot overmaat van ramp is mijn linker shiftknop ook stuk.
En nog twee dagen om mijn eindverslag te maken
pi_38841517
y-grec lieverd (griekse y...kwartje? )
Maar lijkt me rot typen als de helft het niet doet Nou, succes dan maar!
pi_38841562
Hoi dames,

Ik kom even inbreken. Ik heb een vraagje, misschien weet een van jullie het antwoord.

Is een dieet waar je alle pasta, rijst en witbrood schrapt een goed dieet?

Naast het schrappen van bovenstaande eet ik nu veel groenten, mager vlees en probeer alle ("slechte") tussendoortjes te laten staan.
Uit een goede worst hoort sap te komen
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 14 juni 2006 @ 10:48:01 #275
13151 crew  Rewimo
pi_38841581
y-grèque toch?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')