Omdat niemand tijd/zin heeft om het te herschrijven denk ik.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:03 schreef AlohaXa het volgende:
Waarom staan er nog veroudere informatie in TS?
Ik trek mijn vraag/statement/opmerking terug.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:06 schreef Symer het volgende:
[..]
Omdat niemand tijd/zin heeft om het te herschrijven denk ik.
Als jij de verhaaltjes wil updaten, wil Miguel dat vast wel veranderen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Veni, vidi, vici."
Natuurlijk ben ik daartoe bereid. Ik heb enkele verhaaltjes al eens (deels) aangepast, maar nu heb ik er iig echt geen zin inquote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:06 schreef Symer het volgende:
Omdat niemand tijd/zin heeft om het te herschrijven denk ik.
Als jij de verhaaltjes update, wil Miguel dat vast wel veranderen.
Niet leukquote:
Maar het is wel zo.quote:
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:44 schreef Miguel het volgende:
Ik heb enkele verhaaltjes al eens (deels) aangepast, maar nu heb ik er iig echt geen zin inDegene die er wel de tijd en inspiratie voor kan vinden krijg een eervolle vermelding in de OP
![]()
Ik heb half geprobeerd het te volgen, maar ik snap er niet veel van eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 16:34 schreef Ascaroth het volgende:
Nog mensen die 'The Lost Experience' bijhouden of wordt dat bagger gevonden?
Ik vind Jack niet zo heel boeiend eerlijk gezegd, maar ik heb het idee dat we van Jack nog maar bar weinig weten en dat er in seizoen 3 meer naar voren zal komen. Er is ook al aangekondigd dat we te horen krijgen hoe het zit met z'n tatoeages, Lost kennende zal daar wel een diepzinnige gedachte achter zitten.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 16:37 schreef Spinazie het volgende:
Lost is erg goed. Wie is jullie favoriet? Mijne is Jack, met stip. Ik geloof alleen wel dat ik daar de enige in ben...
Katequote:Op zaterdag 10 juni 2006 16:37 schreef Spinazie het volgende:
Lost is erg goed. Wie is jullie favoriet? Mijne is Jack, met stip. Ik geloof alleen wel dat ik daar de enige in ben...
Ok, maar dan:quote:
Sawyer + Kate dan... (eigenlijk liever ik + Kate maar dat wil je vast niet horen...)quote:Op zaterdag 10 juni 2006 17:04 schreef Spinazie het volgende:
[..]
Ok, maar dan:
Hoop je op Kate + Jack, of Kate + Sawyer.
Het mag inmiddels duidelijk zijn welke mijn voorkeur heeft.
Ik volg hetquote:Op zaterdag 10 juni 2006 16:34 schreef Ascaroth het volgende:
Nog mensen die 'The Lost Experience' bijhouden of wordt dat bagger gevonden?
Alle drie filosofen leefden in de tijd van de Verlichting. Misschien is het een hint van de makers dat Dharma voor een nieuwe Verlichting gaat zorgen ofzo?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 16:58 schreef Spinazie het volgende:
Heeft iemand trouwens wel eens nagedacht wat het kan betekenen dat veel personen achternamen van bekende filosofen hebben?
(John) Locke, (Danielle) Rousseau en (Desmond) Hume.
Zal ook iets mee zijn.
Dat zou het "nieuwe leven" kunnen verklaren waar sommige mensen het over hebben. Dat Locke weer kan lopen, Rose beter wordt, Sun zwanger is enz.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 17:43 schreef Symer het volgende:
[..]
Dat betekent dan dat de geschiedenis zich herhaalt en dan is het ook duidelijk waar de originele titel van deze serie op slaat. Ik las namelijk ergens dat ze de serie eerst niet 'Lost' maar 'The Circle' wilden noemen, maar daar hebben ze niet voor gekozen omdat dat teveel weg zou geven.
Misschien kan je het nog letterlijker nemen en herhaalt de geschiedenis zich echt, dus dat Adam & Eve die in de grot lagen opgebaard eigenlijk de lijken van Jack en Kate zijn (of Rose en Bernard aangezien zij gezegd hebben nooit van het eiland af te zullen gaan).quote:Op zaterdag 10 juni 2006 17:46 schreef Pilstonnetje het volgende:
[..]
Dat zou het "nieuwe leven" kunnen verklaren waar sommige mensen het over hebben. Dat Locke weer kan lopen, Rose beter wordt, Sun zwanger is enz.
Klinkt wel aardig, maar zouden er dan niet meerdere vliegtuigen op het eiland moeten liggen?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 17:55 schreef Symer het volgende:
[..]
Misschien kan je het nog letterlijker nemen en herhaalt de geschiedenis zich echt, dus dat Adam & Eve die in de grot lagen opgebaard eigenlijk de lijken van Jack en Kate zijn (of Rose en Bernard aangezien zij gezegd hebben nooit van het eiland af te zullen gaan).
En dat, net zoals alle wegen vanaf het eiland weer terug naar het eiland leiden (denk aan Desmond in zijn boot), ook de 'vertrekkende' tijd steeds terug keert naar het eiland.
Ik denk dat ik te ver doordraaf, want ik begin duizelig te worden
Dat vliegtuig zou dan steeds weer wegspoelen (het ligt er nu ook niet meer).quote:Op zaterdag 10 juni 2006 18:06 schreef Pilstonnetje het volgende:
[..]
Klinkt wel aardig, maar zouden er dan niet meerdere vliegtuigen op het eiland moeten liggen?![]()
En de cockpit dan?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 18:10 schreef Symer het volgende:
[..]
Dat vliegtuig zou dan steeds weer wegspoelen (het ligt er nu ook niet meer).
De cockpit kan om allerlei redenen na verloop van tijd verdwijnen (orkaan/brand/monster/wordt gesloopt door iemand), maar je hebt wel gelijk. Er zouden dan namelijk ook tig Black Rocks moeten liggen.quote:
Of die verdwijnen ook na verloop van tijd, maar ik denk inderdaad dat het een beetje ver gezocht is.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 18:54 schreef Symer het volgende:
[..]
De cockpit kan om allerlei redenen na verloop van tijd verdwijnen (orkaan/brand/monster/wordt gesloopt door iemand), maar je hebt wel gelijk. Er zouden dan namelijk ook tig Black Rocks moeten liggen.
Nee hoor, ik stem ook voor Jackquote:Op zaterdag 10 juni 2006 16:37 schreef Spinazie het volgende:
Ah, zo zie je maar weer. Ik heb trouwens vandaag een interview met Kate (nou ja, met Evangeline Lilly) en daar stond in dat ze wel slank is, maar niet Hollywood-slank. Ik vind dat best vreemd, want volgens mij is ze wel hyperslank (mooi, daar niet van).quote:Op maandag 12 juni 2006 13:58 schreef Green_eye het volgende:
[..]
Nee hoor, ik stem ook voor Jack
Tevens tvp
Volgens mij lijkt 'ie alleen heel veel op Matthew Fox, maar het is 'em niet. Ergens op een vorig topic staat een plaatje met screens van de hoofden van allebei en daarop is dacht ik vrij duidelijk te zien dat die Portugees een andere acteur is.quote:Op maandag 12 juni 2006 18:40 schreef Spinazie het volgende:
[..]
Ah, zo zie je maar weer. Ik heb trouwens vandaag een interview met Kate (nou ja, met Evangeline Lilly) en daar stond in dat ze wel slank is, maar niet Hollywood-slank. Ik vind dat best vreemd, want volgens mij is ze wel hyperslank (mooi, daar niet van).
Afijn, niet zo heel interessant. Even iets anders: ik kan nog steeds niet geloven dat één van de twee portugezen in de laatste aflevering, laatste scène, niet dezelfde acteur als Jack is (Matthew Fox). Daarmee bedoel ik degene die Penelope belt. Toen ik het zag wist ik het zéker! Maar de makers schijnen in in hun podcast bevestigt te hebben dat hij het niet was, maar een andere acteur. Ik heb het daarna nog eens teruggezien, maar volgens mij zitten ze een potje te liegen. Het ís dezelfde acteur als Jack. Wat jullie?
O, even kijkenquote:Op maandag 12 juni 2006 18:52 schreef Pilstonnetje het volgende:
[..]
Ergens op een vorig topic staat een plaatje met screens van de hoofden van allebei
Dit zijn ze:quote:
Met een stel wetenschappers lijk mij een dood veinzen niet zo'n probleem, het is niet zo dat Jack aan zijn pols heeft gevoeld of hij wel echt dood is (en zijn doodskist was later ook leeg).quote:Op maandag 12 juni 2006 20:27 schreef Spinazie het volgende:
Enige kink in de kabel is dat Jack hem dood heeft gezien in het mortuarium...
Kijk eens goed naar de oren en de mond.quote:Op maandag 12 juni 2006 19:07 schreef Pilstonnetje het volgende:
[..]
Dit zijn ze:
[afbeelding]
[afbeelding]
Het verschil is niet zo heel duidelijk, maar dit is de acteur die de Portugees speelt: http://www.imdb.com/name/nm0502653/
Eerder is er ook al besproken dat dat monster zich waarschijnlijk in andere gedaantes kan voordoen, en zo dus de vader van Jack was. (net zoals het paard bij kate/sawyer en die dude met hurley)quote:Op maandag 12 juni 2006 20:27 schreef Spinazie het volgende:
Mijn eigen vermoeden is dat de vader van Jack in Australie is benadert door Dharma om zijn dokterskwaliteiten te gebruiken voor het onderzoek en nu ergens op het eiland zit. Enige kink in de kabel is dat Jack hem dood heeft gezien in het mortuarium...
Het is sowieso een vaag verhaal met z'n vader. Hoe was zn vader gestorven, anders istie mischien ook door het eiland beter gemaakt en aan de wandel gegaanquote:Op woensdag 14 juni 2006 12:26 schreef Spinazie het volgende:
Ja, dat is waar. Waarschijnlijk heeft Jack - in de zee, in het oerwoud - niet zijn vader gezien maar het monster in de gedaante van zijn vader. Het vreemde is echter dan wel dat deze 'visioenen' direct stopten nadat hij de kist van zijn vader leeg had gevonden.
Jack moest dus weten dat zijn vader niet in de kist zat (en dus misschien nog wel leeft). Maar waarom zou het monster dat aan hem willen laten zien? Wordt hij dan toch bestuurd?![]()
hadden ze niet ook gezegd dat de online experience niet 100% hoefde te kloppen met wat er op tv gebeurd? not sure...quote:Op woensdag 14 juni 2006 13:39 schreef Symer het volgende:
Eergisteren is in het Lost spel bekent gemaakt waar D.H.A.R.M.A. voor staat.
Dat blijkt 'Department of Heuristics and Research Material Applications' te zijn.
The Dhamra Initiative (opgericht door Gerald en Karen DeGroot) is dus een project dat opgezet is door deze afdeling van de University of Michigan. Maar als je die naam zo ziet zou je eerder zeggen dat de DHARMA afdeling zorgt voor het materiaal op de universiteit en dat het zelf geen onderzoek doet. Dat kan toch niet kloppen?
Dat lijkt me stug, zou erg lomp zijn als het wel zo was.quote:Op woensdag 14 juni 2006 16:10 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
[..]
hadden ze niet ook gezegd dat de online experience niet 100% hoefde te kloppen met wat er op tv gebeurd? not sure...
Hoewel deze theorie al ontkracht is door de makers van Lost wordt hij hier toch naar voren gebracht. Zouden de makers dan zelfs kloppende theorieën ontkrachten om ons maar aan het speculeren te houden?quote:Caller: "Dan, this is Franklin. I teach bioengineering at a Big Ten University."
DJ Dan: "Hut-hut, Franklin, hike me the info."
Caller: "Well, what I'm worried about is nanotechnology."
DJ Dan: "Uh, nanotech-what?"
Caller: "Nanotechnology, it's essentially the miniaturization of machines down to the molecular level."
DJ Dan: "Oh, w-wait, w-whoa, y-you mean, you mean robots so small that they're invisible? That sounds awful. Why would anybody want to do that?"
Caller: "Well, there's lots of useful applications: medicine, computers. For example, you could capture billions of these nanites—"
DJ Dan: "N-nanites? Nanites? Is that geek for 'insivible tiny robots'?"
Caller: "Right. You could capture them in an electromagnetic field and have them float over, say, wheat fields, acting as a poison-free pesticide."
DJ Dan: "Whoa, whoa, whoa, wait a minute, w-what does that even look like? If a bunch of these, uh, these, uh, nano-thingies got together, what are we talking about here?"
Caller: "Something like a stormcloud."
DJ Dan: [Laughs.] "Okay, Frankie, you know sometimes a stormcloud is just a stormcloud. So, so wait a second, so wait a second, so, uh, you're saying these, uh, these tiny invisible robots, uh, can kill?"
Caller: "Yes. And they can think."
DJ Dan: "Well, you heard it folks, tiny invisible killer brains. And I was worried about the Hanso Foundation. DJ Dan, back in three. Gotta slip into my impenetrable lead suit."
Om de illusie te wekken dat het een stel primitievelingen zijn, maar waarom dat nodig was weet ik ook niet.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 21:02 schreef Kadesh het volgende:
Ik weet niet of het al ergens gepost is, maar waarom heeft die "Zeke" van de others (of hoe ie ook heet) een nepbaard opgeplakt?
Ja die Others lopen er allemaal bij of ze zou van de vuilnisbelt van een derde wereldland komen.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 21:20 schreef Symer het volgende:
[..]
Om de illusie te wekken dat het een stel primitievelingen zijn, maar waarom dat nodig was weet ik ook niet.
Ik snap het niet helemaal. Op welke theorie wordt hier nou ingespeeld?quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:55 schreef Symer het volgende:
Meer Lost Experience nieuws:
Dit had een beller te zeggen in een podcast van conspiracy-theorist Dj Dan:
[..]
Hoewel deze theorie al ontkracht is door de makers van Lost wordt hij hier toch naar voren gebracht. Zouden de makers dan zelfs kloppende theorieën ontkrachten om ons maar aan het speculeren te houden?
Nanobots vormen het "eilandbeest"quote:Op zaterdag 17 juni 2006 00:38 schreef Spinazie het volgende:
[..]
Ik snap het niet helemaal. Op welke theorie wordt hier nou ingespeeld?
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 11:25 schreef dapluiz het volgende:
Wow, check de meest recente clue van the lost experience, best vet
http://thelostexperienceclues.blogspot.com/
Ik snap er geen ruk vanquote:Op zaterdag 17 juni 2006 13:56 schreef Symer het volgende:
[..]
![]()
Zou hij nu dood zijn wat angstvallig stil wordt gehouden door THF of zouden ze hem gevangen houden, zoals Persephone denkt?
Je hebt Clue #54 uitgewerkt zoals daar staat?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 15:52 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Ik snap er geen ruk van![]()
Wát is de clue?
Jah dat zag ik ook! Dr fonzie, hij zag er daar trouwens een stuk beter uit, veel smaller ookquote:Op woensdag 14 juni 2006 13:15 schreef inasras het volgende:
Ik zat gister Friends te kijken, die aflevering waar Phoebe bevalt van de 3 kinderen van haar broer, en de dokter (fan van Happy Days) is Bernard.. Wel grappig om hem in die totaal andere rol te zien!
![]()
heb ik iets gemist? Hanso = Dharma?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 16:42 schreef marsu het volgende:
http://www.thehansofoundation.org/
Nieuw berichtje op de site.
Thnx!quote:Op zaterdag 17 juni 2006 16:04 schreef Symer het volgende:
[..]
Je hebt Clue #54 uitgewerkt zoals daar staat?
Het gaat over Alvar Hanso, je ziet eerst een brief van een dokter die hem ooit bloed afgenomen heeft waaruit blijkt dat Hanso een dodelijke ziekte heeft en dat hij óf aan radioactieve straling heeft blootgestaan óf een donorhart heeft.
Daarna zie je dat Hanso sinds zijn laatste publiekelijke optreden niet meer op zijn kantoor is geweest waarna Persephone zegt dat ze denkt dat Thomas Mittelwerk (de tweede man van The Hanso Foundation) Hanso gevangen houdt.
Tenslotte wordt Persephone onderbroken en word je van de site afgegooid.
Het gaat tot nu toe over mensen die ons ervan willen overtuigen dat The Hanso Foundation helemaal niet zulke nobele doelen heeft als ze zelf zeggen.quote:Op maandag 19 juni 2006 09:13 schreef Greening het volgende:
Van de LOST Experience snap ik nog niet zoveel, maar het geeft meer informatie over DHARMA en The Hanso Foundation als ik het goed begrijp....
Er is op een gegeven moment een plaatje van een paard, misschien het paard van Kate.quote:
1 2 3 4 | Where did they go? Why didn't they return? Whatever happend to the dharma initiative? |
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 17:01 schreef Pilstonnetje het volgende:
edit: Er is ook een plaatje bij van een reuzenmiereneter, was daar niet eerder al iets mee?
De onderzoekers hebben ook noordpoolkleding aan, dus ik denk dat ze daar de ijsberen ophalen om ze naar het eiland te brengen.quote:En best vreemd dat die ijsberen in de sneeuw te zien zijn, er is op het eiland toch nog geen sneeuw gespot?
Daar wordt ook een link gegeven naar meer informatie over The Black Rock (dat schip in de jungle).quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:08 schreef dapluiz het volgende:
Van lost experience blog :
http://stophanso.rachelblake.com/index2.html
Mittelberg is met duistere dingen bezig
Die naam Magnus Hanso staat ook op de Blastdoor-Map.quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:42 schreef Symer het volgende:
[..]
Dat schip was eigendom van een handelscompagnie genaamd The New World Sea Traders (net zoiets als de VOC dus). Dat bedrijf was eigendom van een man genaamd Magnus Hanso. (overgrootvader van Alvar Hanso?)
Dus blijkbaar was hij aan boord toen het schip op het eiland strandde en ligt 'ie daar ook begraven.quote:Known final resting place of Magnus Hanso/Blackrock.
Aha. Het is vast geen toeval dat Alvar Hanso een project financiert dat plaats vindt op hetzelfde eiland als waar zijn overgrootvader begraven ligt. Maar wat zou dat met elkaar te maken kunnen hebben?quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:50 schreef Pilstonnetje het volgende:
Dus blijkbaar was hij aan boord toen het schip op het eiland strandde en ligt 'ie daar ook begraven.
Dat is wel de bedoeling ja. Een doel van het spel is om ook mensen die graag puzzels oplossen, maar geen Lost kijken, naar de serie te trekken.quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:32 schreef t-x-m het volgende:
Misschien creeerd dit ook weer een impuls om de in seizoen 2 dalende kijkcijfers weer op te krikken!?
Grappig om te zien hoe iedereen meteen de hele planeet af ging speuren op zoek naar dat eiland. Ze hebben het inmiddels ook al gevonden: het ligt in het noordwesten van Lake Superior.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 13:33 schreef dapluiz het volgende:
Nieuwe clue uit, rachel is Mittelwerk tegen gekomen en hij had een portfolio bij zich waar o.a. een kaart van een eiland in zat, waar verder geen gegevens bij stonden
Check clue 61 op http://thelostexperienceclues.blogspot.com/
Check ook rachel's blog : http://stophanso.rachelblake.com/index2.html
Ik denk dat je het wel kunt vergelijken met The Matrix en The Animatrix. Je kunt het verhaal prima volgen zonder The Animatrix gezien te hebben, maar daardoor loop je wel een aantal dingen in de films zelf mis.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:22 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Die clue's interesseren met echt geen kut als ik eerlijk ben. Is het de bedoeling dat ze er op voortborduren in de episodes of staat dat er los van?
Daar had ik nog niet aan gedacht. Ik vraag me af hoe ze dat met de verschillende tijdlijnen gaan doen. Ik bedoel, in The Experience is het nu het 24 juni 2006, terwijl het in Lost 28 november 2004 is.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 20:01 schreef dapluiz het volgende:
Ze hebben het ook al over verdwenen scientist gehad, dus ik denk dat ze vanzelf wel bij het "lost" eiland aankomen, misschien wel dat ze het samen alten gaan met de zoektoch van penny ofzo ?
Op Imdb staat dat hij ook in het eerste deel van die aflevering speelt, hij staat dan aangegeven als Man #1quote:Op maandag 12 juni 2006 19:07 schreef Pilstonnetje het volgende:
[..]
Dit zijn ze:
[afbeelding]
[afbeelding]
Het verschil is niet zo heel duidelijk, maar dit is de acteur die de Portugees speelt: http://www.imdb.com/name/nm0502653/
Nog 12 jaar lost!quote:Op zaterdag 24 juni 2006 20:46 schreef Symer het volgende:
[..]
Daar had ik nog niet aan gedacht. Ik vraag me af hoe ze dat met de verschillende tijdlijnen gaan doen. Ik bedoel, in The Experience is het nu het 24 juni 2006, terwijl het in Lost 28 november 2004 is.
De gebeurtenissen in het spel vinden dus anderhalf jaar na de electromagnetic anomaly plaats. Dat betekent dan dat het (met 40 dagen per seizoen) in ieder geval nog 12 seizoenen duurt voordat Penelope het eiland vindt![]()
Die meid is dus waarschijnlijk de dochter van de 'frenchwoman' die ook Claire weer had helpen ontsnappen, dus daar krijgen we vast wel meer van te zienquote:Op maandag 3 juli 2006 12:18 schreef Smeich het volgende:
Ik vind die meid (2e van rechts) leuk. Hopelijk zien we daar meer van in S3... en wat een theories hier zeg, fokking hell! Die schrijvens zijn echt briljant imo en hebben echt veel encyclopedieën geraadgleegd tijdens het schrijven!
heb net de S2 finale gezien
Bron: Dark Horizonsquote:The makers of "Lost" want to end the hit TV show after a maximum of five years and are planning a feature-length movie spin-off.
Co-creator Damon Lindelof is so worried producers and studio executives will drag the show out he is making his opinion on the matter clear now.
Speaking with entertainment news wire service PR Inside, he says "We'd love to end the show after four year, five years tops and do a movie".
At that rate it would put a film in cinemas in 2009 or 2010.
quote:Op woensdag 5 juli 2006 15:57 schreef splendor het volgende:
Hoeveel topics gingen we deze zomer ook alweer volmaken trouwens?
Ik denk idd niet dat we dat gaan halenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:03 schreef Boondock_Saint het volgende:
Welk topicnummer zullen we zijn als seizoen 3 weer begint? Ik denk 40.
Ik zit er al in vanaf de 1ste pagina van het 1ste topicquote:Op donderdag 6 juli 2006 16:38 schreef Symer het volgende:
[..]
[..]
Ik denk idd niet dat we dat gaan halen![]()
Heeft Lost trouwens de meeste topics over een serie ooit hier op Fok of niet? Zelfs nog meer dan 24, dat al 5 seizoenen heeft gehad.
Als je de NL-topics meerekend zijn hier al 50 topics volgemaakt over Lost![]()
* Zwijmelquote:Op zondag 20 juni 2004 01:01 schreef Zhenar het volgende:
Klinkt erg interessant! Ik ga snel die pilot zoeken...
Die heb ikvandaag ff op A0 uitgeprint, dan is het best een leuke poster ook gewoonquote:Op donderdag 6 juli 2006 16:38 schreef Symer het volgende:
Hier staat trouwens een samenvatting van de serie (inclusief internetspel) in afbeeldingvorm.
Wat zal daar een hoop werk ingezeten hebben.
Ik zat dus wel vanaf het eerste topic hier ook, en me eerste quote was gelijk in spoilerquote:Op donderdag 6 juli 2006 22:43 schreef dapluiz het volgende:
Ik had de pilot ook sinds juni op me pc staan, was uitgelekt ofzo ?
Heb m alleen een tijdje laten staan en niet gekeken
Maar was wel gelijk hooked daarna, zat volgens mij niet gelijk hier.
[..]
Die heb ikvandaag ff op A0 uitgeprint, dan is het best een leuke poster ook gewoon
quote:Op donderdag 27 januari 2005 09:29 schreef dapluiz het volgende:Enne, ik denk dat het topic mij interesseerde omdat er stond "van de maker vna Alias" wat ik toen al volgdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 6 juli 2006 22:58 schreef Symer het volgende:
Ik zag de voorstukjes op Net5 toen het net begon en ging wat op internet zoeken. Toen ben ik bij Fok! terecht gekomen waar ik me maar registreerde. De eerste aflevering heb ik op Net5 gekeken, de week erna was ik al bij aflevering 18 geloof ik![]()
Ik denk dat 24 er meer heeftquote:Op donderdag 6 juli 2006 16:38 schreef Symer het volgende:
[..]
[..]
Ik denk idd niet dat we dat gaan halen![]()
Heeft Lost trouwens de meeste topics over een serie ooit hier op Fok of niet? Zelfs nog meer dan 24, dat al 5 seizoenen heeft gehad.
Als je de NL-topics meerekend zijn hier al 50 topics volgemaakt over Lost![]()
Hier staat trouwens een samenvatting van de serie (inclusief internetspel) in afbeeldingvorm.
Wat zal daar een hoop werk ingezeten hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het 2e punt bevalt me wel.
2000 light years from home
Die kans is nihil Dos37quote:Op woensdag 19 juli 2006 13:20 schreef Dos37 het volgende:
Hopelijk wel het laatste seizoen.
ze moeten een keer met antwoorden komen en niet alles gaan uitmelken zodat ze straks 6 seizoenen waarvan ze boxen en merchandice kunnen uitbregen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 13:28 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Die kans is nihil Dos37Tenzij de kijkcijfers ineens onder de 11 miljoen duiken ofzo. Wat echt niet gaat gebeuren
En ik vind dat helemaal niet erg want ikLost
Inderdaad, 100% mee eens.quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:01 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Verder is Lost ook bijna nergens genomineerd voor een Emmy terwijl Lost het jaar ervoor nog de grote winnaar was. Dus dat zegt ook wel wat over het middenstuk van dit middelmatige seizoen. Alleen het einde was uitermate tof.
Als je dan doorleest merk je dat er veel series zijn overgeslagen dit jaar en dat er dus vage keuzes zijn gemaakt, en dat niet aan LOST lag..quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:01 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Verder is Lost ook bijna nergens genomineerd voor een Emmy terwijl Lost het jaar ervoor nog de grote winnaar was.
Op de DVD box van seizoen 1 ook.quote:Op donderdag 20 juli 2006 00:40 schreef bloodymary het volgende:
Die foto van Sawyer! Dat lijkt wel heel iemand anders, een of andere nicht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb ik dan gemist hoe Locke in een rolstoel belande?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus;![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 20 juli 2006 21:03 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
SPOILER Interview met Lost executive producer Carlton Cuse
Erg interessant,Maar...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 09:35 schreef dapluiz het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De spoilers kloppen niet echt met elkaar hè?
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Spoiler van mij kwam uit dat interview, die 2e ook ?
Zo ja, dan zit Cuse zich lekker tegen te spreken :p![]()
Zow.. tot oktober kan ik lekker mee lezen met dit topic (NL-kijker is)
TVP dus.
Wel redelijk uniek dat zowel Amerika- als Nederlandkijkers moeten wachten toch?![]()
![]()
Inderdaad redelijk uniek, Lost loopt in Nederland sowieso weinig achter op Amerika.2000 light years from home![]()
Naja NL mag sowieso wachten tot eind voorjaar 2007 op nieuwe eps
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.![]()
quote:Op maandag 24 juli 2006 18:41 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Naja NL mag sowieso wachten tot eind voorjaar 2007 op nieuwe eps
Nobody likes us.We Don't Care![]()
Zow, ook ik ben erg benieuwd naar het nieuwe seizoen. Die grote map is overigens geweldig. Wat voor een werk mensen er toch wel niet in gooien, pfff.
zeroxcool.net - 'I'm federal agent Jack Bauer, and today is the longest day of my life."![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You know when you close your eyes and wish for something?
Hier nog wat info over de episodes:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Casting spoiler:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You know when you close your eyes and wish for something?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:30 schreef dfens het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik had ergens op FOK een spoiler gezien met één of ander monster/machine... en was er van overtuigd dat ik die in seizoen 2 te zien zou krijgen... maar dus nie...![]()
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
We hebben het monster ook wel gezien, alleen wist niemand dat wat we zagen eigenlijk het monster was.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:50 schreef Frutsel het volgende:
ik had ergens op FOK een spoiler gezien met één of ander monster/machine... en was er van overtuigd dat ik die in seizoen 2 te zien zou krijgen... maar dus nie...quote:Op donderdag 27 juli 2006 22:59 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Hier nog wat info over de episodes:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 14:34 schreef Symer het volgende:
[..]
We hebben het monster ook wel gezien, alleen wist niemand dat wat we zagen eigenlijk het monster was.
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wtf, hoezo spoiler ik dit.![]()
OMG!!! Die vrouw die helemaal los gaat over the Hanso foundation!!!
![]()
![]()
![]()
IT IS ALL REAL!!!!
lekker faxen heel de dag echt genot![]()
Dat is onderdeel van de Lost Experience, geen maniakale fan ofzo.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:18 schreef wolfrolf het volgende:
OMG!!! Die vrouw die helemaal los gaat over the Hanso foundation!!!
![]()
![]()
![]()
IT IS ALL REAL!!!!
![]()
![]()
Rachel Blake
Zeker weten? Het klonk toch aardig echtquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:32 schreef Ascaroth het volgende:
Dat is onderdeel van de Lost Experience, geen maniakale fan ofzo.
Ja, het is een onderdeel van t spel. Zij is de hoofdrolspeelster en brak in tijdens Comic-Conquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:54 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Zeker weten? Het klonk toch aardig echt
Filmpje te zien via een link op hanso foundation.org
Is dat nieuw? of heb ik daar aldoor overheen gekeken?![]()
De game is al veel verder:quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:25 schreef DJKoster het volgende:
Filmpje te zien via een link op hanso foundation.org
Is dat nieuw? of heb ik daar aldoor overheen gekeken?
hansoexposed.comYou know when you close your eyes and wish for something?
quote:Op donderdag 27 juli 2006 22:59 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Hier nog wat info over de episodes:Dat is nog eens interessant!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heb de afgelopen maand S02 bekeken, blijft een toffe serie.
Het enige wat ik echt zwak en vaag vond was de zwarte fog....a.k.a. Sikko![]()
Ik snap niet dat je 50min naar dat gezeik kan luisteren van die podcast.. maar goed. Wel leuk voor 1 keer, ik ben tot 25min gekomen.![]()
hoe ziet het artwork eruit. Zelfde stijl als seizoen 1Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]![]()
Yup, alleen ander kleurtje.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:01 schreef Dos37 het volgende:
hoe ziet het artwork eruit. Zelfde stijl als seizoen 1
I don't really come from outer space || Last.fm![]()
Geef, geef, geef!!!!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:05 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
Yup, alleen ander kleurtje.
[afbeelding]
Dat is vast niet de Nederlandse box, of wel?![]()
![]()
Wel een R2 box iig want er staat LOS DISPAROS opquote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:19 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Geef, geef, geef!!!!
Dat is vast niet de Nederlandse box, of wel?![]()
Dat staat niet op DeR1
Les Disparus is het.
Op de box van het eerste seizoen staat dat er ook op..I don't really come from outer space || Last.fm![]()
Godsakkejuuu! Ik heb zojuist de Finale van seizoen 2 gezien. En damn, LOST fuckt met mijn mind! Ik wor d'r echt helemaal krankjorem van. Wachten tot 4 oktober lijkt me ondraaglijk. Waarom!?!![]()
Zeur niet! Jij hoeft nu pas te beginnen met wachten!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:04 schreef Masegate het volgende:
Godsakkejuuu! Ik heb zojuist de Finale van seizoen 2 gezien. En damn, LOST fuckt met mijn mind! Ik wor d'r echt helemaal krankjorem van. Wachten tot 4 oktober lijkt me ondraaglijk. Waarom!?!![]()
![]()
Ok... daar heb je gelijk in. Ik hou meteen mijn mond. Want je hebt HE-LE-MAAL gelijk. *schaam* *schaam*
... sorry...![]()
Goed zo.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:11 schreef Masegate het volgende:
Ok... daar heb je gelijk in. Ik hou meteen mijn mond. Want je hebt HE-LE-MAAL gelijk. *schaam* *schaam*
... sorry...
Over één maand mag je beginnen met klagen
Niet relevant wat het precies is, het ging mij er om dat op dequote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:43 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Les Disparus is het.
Op de box van het eerste seizoen staat dat er ook op..R1
box gewoon LOST staat en niet, omdat de uitgever van de DVD op het drukken van extra kartonnen sleeves wil besparen, foeilelijk ook nog de Franse vertaling eronder.
Nostalgie topicLost: nieuwe Serie van J.J. Abrams, de maker van Alias
Oh my gaw oh my gaw,![]()
Eliza Dushku
![]()
is up voor de laatste nieuwe rol! Dat zou de exit van Cynthia Watros weer een beetje goed maken.
Dat zijn dan al 3 Angel-alumni! (samen met Jin en Bernard)
-edit- Damn, ze is het toch niet geworden. Jammer.
[ Bericht 9% gewijzigd door Marble op 05-08-2006 10:58:36 ]My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.![]()
Lost (USA) Deel 34: 'None of this is real!'quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:26 schreef G-Mart het volgende:
Wanneer begint het 3e seizoen eigenlijk?![]()
4 oktober, lampiequote:
Wel tof dat seizoen 2 al 5 september op DVD komt in plaats van 9 oktober
Op bol.com staan twee 'seizoen 2'-Lost-boxes. De eerste komt 16 augustus uit, maar is maar t/m afl 12. Het deel met de rest van de afleveringen komt 29 september uit.
I don't really come from outer space || Last.fm![]()
5 september komt de Amerikaanse R1 uit
[ Bericht 7% gewijzigd door wolfrolf op 08-08-2006 23:55:44 ]lekker faxen heel de dag echt genot![]()
DVD regio van Amerika. Dus dvds die je hier niet kunt afspelen op Europese DVDspelers.quote:You know when you close your eyes and wish for something?
tenzij je regiovrije dvd speler heb..
ben overigens nog slechts eind seizoen 1 aan bekijken.. dus tegen de tijd dat ik die heb gezien kan ik een jaar later ook seizoen 2 gaan kijkenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 23:52 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
DVD regio van Amerika. Dus dvds die je hier niet kunt afspelen op Europese DVDspelers.![]()
Dankquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 23:52 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
DVD regio van Amerika. Dus dvds die je hier niet kunt afspelen op Europese DVDspelers.![]()
![]()
Klopt.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:57 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Lost owned
The seasonfinale was toch Live Together, Die Alone?
Vond het eind wel vaaagjes![]()
Zapte gister langs TMF waar een movie-special over Lost S2 bezig was.. betekent dit dat de S2-dvd's er snel aankomen?Seriously!?![]()
Zie vorige pagina, 1e deel volgende week al. Maar ik wil gewoon de box van het gehele seizoen, maar daar moeten we dus nog ff op wachten.I don't really come from outer space || Last.fm![]()
Zeker wetenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:56 schreef -Lin- het volgende:
tvp.. dat wachten op 4 oktober duurt echt veelste lang!![]()
!
Hoe noemt Sawyer Kate nou? Iets met Fraggels![]()
?
hi![]()
Freckels.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:19 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Zeker weten!
Hoe noemt Sawyer Kate nou? Iets met Fraggels![]()
?
Sproetjes.You know when you close your eyes and wish for something?
4 oktober passquote:Op zondag 13 augustus 2006 08:40 schreef dfens het volgende:
Waneer begint het nou weer ?!?!?!
hi![]()
Pas op voor de huilies, BIG TIME spoilers:
Ik herhaal, lees dit niet als je het niet wil lezen
Deze vind ik nog het mafst:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Damn, hoe kom je daaraan als ik vragen mag?quote:
Een paar van die spoilers klinken als dingen waarvan de makers koste wat kost willen voorkomen dat ze bekend worden gemaakt. En met de finales was dat ook goed gelukt, waarom nu niet?![]()
Ik post later wel meer. Pin me er niet op vast dat het allemaal kloptHet is wel vaker mis gegaan met spoiliers.
![]()
Kan mij iemand nog een keer vertellen hoe het nou met Shannon's vader zit?
[ Bericht 4% gewijzigd door Ranja_Ranja op 13-08-2006 16:57:30 ]![]()
quote:Op zondag 13 augustus 2006 16:09 schreef Ranja_Ranja het volgende:Wanneer en hoe ging ie dood dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
When she was 18, her father, Adam Rutherford, was killed in car accident where Sarah was the other driver, because Jack chose to save her instead.
http://www.lostpedia.com/wiki/Shannon
Zo heb ik het nooit begrepen.![]()
Ik welquote:Op zondag 13 augustus 2006 17:07 schreef Ranja_Ranja het volgende:
When she was 18, her father, Adam Rutherford, was killed in car accident where Sarah was the other driver, because Jack chose to save her instead.
http://www.lostpedia.com/wiki/Shannon
Zo heb ik het nooit begrepen.. Was toen uitgebreid besproken hier op Fok! geloof ik.
2000 light years from home![]()
Uhm ik snap er niets meer van.
De vader van Shannon botst tegen Sarah met de auto. Dan doet die spoiler er ook niet meer toe, of mis ik het punt![]()
![]()
Damn, die spoilers... waarom is het nog niet weer begonnen
Mannen zijn stom en jongens hebben vlooien
-
I'm not dating, I'm knitting![]()
Het is ook geen spoilerquote:Op zondag 13 augustus 2006 17:28 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Uhm ik snap er niets meer van.
De vader van Shannon botst tegen Sarah met de auto. Dan doet die spoiler er ook niet meer toe, of mis ik het punt. Dit is wat duidelijk wordt in Man of Science, Man of Faith. Aflevering 1 van seizoen 2.
Dan ga ik die nogmaals bekijken. En deze bedoelde ik hè:quote:Op zondag 13 augustus 2006 17:37 schreef Merkie het volgende:
[..]
Het is ook geen spoiler. Dit is wat duidelijk wordt in Man of Science, Man of Faith. Aflevering 1 van seizoen 2.
quote:Op zondag 13 augustus 2006 17:40 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Dan ga ik die nogmaals bekijken. En deze bedoelde ik hè:Ow, dan heb ik het niet goed begrepen. Die spoiler kan dan helemaal niet kloppenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
zozo, lekkere spoilerss!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hi![]()
quote:Op zondag 13 augustus 2006 18:48 schreef Linc_The_Sink het volgende:
zozo, lekkere spoilerss!!Beter toch, vind hem irritantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*19 augustus 2006*
*07 februari 2008*![]()
Bauer vind ik ook irritant (soms)quote:Op maandag 14 augustus 2006 18:37 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Neuhh, echt niett! Scofield en Bauer dragen toch ook de 'serie' op hun manier![]()
![]()
Scofield is
*19 augustus 2006*
*07 februari 2008*![]()
Jack is minder nadrukkelijk aanwezig dan zn collega's Bauer en Michael. Al vind ik Jack soms ook wel redelijk irritant met zn rugtas.![]()
Die lijkt inderdaad aan zijn rug vastgegroeidquote:Op maandag 14 augustus 2006 18:55 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Jack is minder nadrukkelijk aanwezig dan zn collega's Bauer en Michael. Al vind ik Jack soms ook wel redelijk irritant met zn rugtas.![]()
Zeker bang dat sawyer zijn medicijnen steelt.voor zover hij nog wat heeft..
-![]()
Soms heeftie een anderequote:Op maandag 14 augustus 2006 19:03 schreef splendor het volgende:
[..]
Die lijkt inderdaad aan zijn rug vastgegroeid![]()
Zeker bang dat sawyer zijn medicijnen steelt.voor zover hij nog wat heeft..
![]()
![]()
quote:Op maandag 14 augustus 2006 18:55 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Hij moet toch de juiste middelen hebben als iemand op sterven ligt![]()
Voor de rest vind ik hem wel goed hoor
hi![]()
Jack Bauer heeft anders ook een Messenger Back of Death in season 5quote:Op maandag 14 augustus 2006 21:17 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
![]()
Hij moet toch de juiste middelen hebben als iemand op sterven ligt![]()
Voor de rest vind ik hem wel goed hoor![]()
.
Ik ben bij 4.5quote:Op maandag 14 augustus 2006 21:33 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Ssssst, zonet met S5 begonnenAl had ik wel al wat spoilers perongelijk op wikipedia gelezen.
....ik was/ben ff in to lost
hi![]()
4.5quote:Op maandag 14 augustus 2006 21:37 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Ik ben bij 4.5....ik was/ben ff in to lost
![]()
![]()
![]()
ik wil lost zienquote:Op maandag 14 augustus 2006 22:25 schreef Ranja_Ranja het volgende:
O, daar was ik gister ook.
hi![]()
Heb zonet eerste aflevering van seizoen 3 gezien (ale ja, de helft toch, andere helft is nog aan het binnenkomen), en het is net bij de eerste aflevering van seizoen 2, het gaat een heel andere weg op. Begint echt interessant te worden.![]()
WTFquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 11:38 schreef Crazy_maniac het volgende:
Heb zonet eerste aflevering van seizoen 3 gezien (ale ja, de helft toch, andere helft is nog aan het binnenkomen), en het is net bij de eerste aflevering van seizoen 2, het gaat een heel andere weg op. Begint echt interessant te worden.![]()
What happened to 4 oktober
We sure are cute for two ugly people.![]()
Waar heb je dat vandaanquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 11:38 schreef Crazy_maniac het volgende:
![]()
is nog steeds officiele release, pilot (van dit seizoen) is altijd een stuk eerder klaar, moest een andere tvzender interesse tonen, maar abc heeft ondertussen al lang de rechten op de 5 seizoen (en de film).![]()
Lost_-_Lost_S03E1_Pre-Release_A_Tale_of_Two_Cities__HVTV_XViD_rar.torrent
Die?None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free![]()
Correct me if I am wrong, maar volgens mij hebben de makers gezegd dat ze na een X aantal seizoenen Lost willen afsluiten met een film.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 12:02 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Film?*19 augustus 2006*
*07 februari 2008*![]()
-edit-
[ Bericht 98% gewijzigd door Mike op 15-08-2006 12:28:57 ]None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free![]()
Mag ik er nog een keertje op wijzen dat het niet de bedoeling is dat hier over plaatsen wordt gesproken waar je torrents vandaan kunt halen?
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.![]()
whaha net op tijdquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 12:28 schreef Devano het volgende:
-edit-![]()
thanks man hij download![]()
![]()
Heel slim, want het is (uiteraard) een nepfile.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 12:31 schreef Vivoex het volgende:
[..]
whaha net op tijd![]()
thanks man hij download![]()
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.![]()
Sorry. Mogen we wel discussiëren over de echtheid van de torrents?None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free![]()
Ziet er fake uit, ja. Maar hoor nu vanuit betrouwbare bronnen dat het echt is.
None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free![]()
Eigenlijk horen torrents hier helemaal niet. Voor je het weet gaat een topic alleen nog maar over de kwaliteit van een divx of over de vindplaatsen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 12:35 schreef Devano het volgende:
Sorry. Mogen we wel discussiëren over de echtheid van de torrents?
In dit geval was het wel erg overduidelijk een nepfile...als er echt een aflevering te vinden was geweest op internet, dan zat die niet in een hoekje van het internet met wat teksten eronder over virusmeldingen. Lost is de populairste serie op dit moment.
't Zal wel een Belgengrap zijn.None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free![]()
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 12:50 schreef Devano het volgende:
't Zal wel een Belgengrap zijn.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 11:38 schreef Crazy_maniac het volgende:
Heb zonet eerste aflevering van seizoen 3 gezien (ale ja, de helft toch, ...
Blijf van mn UserIcon af Admins :@![]()
Wat win ik daar nu bij om daarover te lollen? (kben idd wel belg) maar zo veel heb ik er ook niet aan, kwaliteit is namelijk niet al te schitterend (academy formaat...)quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 12:50 schreef Devano het volgende:
't Zal wel een Belgengrap zijn.![]()
Gast zeg dan ff snel (of mail me ff) waar je het vandaan hebt, voordat Mike je komt halenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:33 schreef Crazy_maniac het volgende:
[..]
Wat win ik daar nu bij om daarover te lollen? (kben idd wel belg) maar zo veel heb ik er ook niet aan, kwaliteit is namelijk niet al te schitterend (academy formaat...)![]()
![]()
De spoilers die hier worden geplaatst van seizoen 3, waar komen die in godsnaam vandaan? Ik neem aan dat de makers toch niet loslaten?Een deuk in de ozonlaag![]()
Posts over de torrents weer verwijderd. Voortaan verwijder ik ze gewoon zonder bericht hoor...blijf bezig met jullie.
Er werken zoveel mensen mee aan zo'n serie... geheid dat er af en toe iemand iets loslaat. Bovendien lichten de makers vaak ook tipjes van de sluier op in interviews etc. Al is dat soms ter misleiding van de kijkersquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:40 schreef Spinazie het volgende:
De spoilers die hier worden geplaatst van seizoen 3, waar komen die in godsnaam vandaan? Ik neem aan dat de makers toch niet loslaten?
Ik heb tijdens de zomervakantie de topics niet meer zo gevolgd, maar S3 begint toch met uit te leggen waarom juist Kate, Jack en Sawyer zijn uitgekozen?Fuck you Jane Austen!![]()
Me 2!!!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:02 schreef -Mo- het volgende:
Ik ben toch wel weer enigszins benieuwd naar S3.
LOST
hi![]()
Ik ben ook wel benieuwd, hoop dat dit het laatste seizoen wordt.Ten percent faster with a sturdier frame![]()
Die spoilers van Ranjaranja moeten haast wel nep zijn,quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:40 schreef Spinazie het volgende:
De spoilers die hier worden geplaatst van seizoen 3, waar komen die in godsnaam vandaan? Ik neem aan dat de makers toch niet loslaten?
grote spoiler mocht het toch kloppen, lezen op eigen risico dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:26 schreef Boondock_Saint het volgende:
Ik heb tijdens de zomervakantie de topics niet meer zo gevolgd, maar S3 begint toch met uit te leggen waarom juist Kate, Jack en Sawyer zijn uitgekozen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik hoop met je mee.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:40 schreef TC03 het volgende:
Ik ben ook wel benieuwd, hoop dat dit het laatste seizoen wordt.![]()
Dat zou stom zijn. Ik vind het verhaal nu al overdreven complex. Meer seizoenen betekent nog meer onrealistische en complexe verhaallijnen. Dat gaat hoe dan ook ten koste van de kwaliteit van de serie, door o.a. onnodig gerek. Dat openbaarde zich al in seizoen 2, kan je nagaan hoe dat in verdere seizoenen zou gaanquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:29 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Het worden er volgens mij 5![]()
.
Ik mag hopen van niet.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:29 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Het worden er volgens mij 5
Ten percent faster with a sturdier frame![]()
Ik ben slechts de boodschapperquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:53 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat zou stom zijn. Ik vind het verhaal nu al overdreven complex. Meer seizoenen betekent nog meer onrealistische en complexe verhaallijnen. Dat gaat hoe dan ook ten koste van de kwaliteit van de serie, door o.a. onnodig gerek. Dat openbaarde zich al in seizoen 2, kan je nagaan hoe dat in verdere seizoenen zou gaan.
hi![]()
Maar je vindt het wel ok, getuige je "_O_" smileyquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:59 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Ik ben slechts de boodschapper![]()
.
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:47 schreef Symer het volgende:
[..]
Die spoilers van Ranjaranja moeten haast wel nep zijn,
grote spoiler mocht het toch kloppen, lezen op eigen risico dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]Ik probeer ook mn best te doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
voeg me even toe op msn plz, vanmeneerderek'at'hotm etcquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:33 schreef Crazy_maniac het volgende:
[..]
Wat win ik daar nu bij om daarover te lollen? (kben idd wel belg) maar zo veel heb ik er ook niet aan, kwaliteit is namelijk niet al te schitterend (academy formaat...)![]()
Je had ze toch niet van The Misfit hoop ik?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:17 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Die spoilers zijn bullshit van mij lees ik net. Maar ja, wie weet
Hij is welliswaar geniaal, maar geen goede bron voor spoilers![]()
![]()
Wel dusquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:15 schreef Symer het volgende:
[..]
Je had ze toch niet van The Misfit hoop ik?
Hij is welliswaar geniaal, maar geen goede bron voor spoilers![]()
Zuigt hij ze allemaal uit z'n duim?
![]()
The Misfit is een (erg grappige) parodie op diehard Lostfans. Die moet je dus niet serieus nemen. Hij geeft af en toe spoilers die wél kloppen, dus hij heeft een legitieme bron, maar hij gooit eigen bedenksels ertussendoor voor de lol.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:55 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Wel dusZuigt hij ze allemaal uit z'n duim?
![]()
Ja, Dat is allemaal nep. Vergelijk die foto van gisteren met dat glazen geval tussen rotsen maar eens met het ijsstation van 15 juni.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:42 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Heb je die foto's gezien nu op zn blog?
Alleen die foto van vandaag en de artwork van seizoen 4 vind ik er geloofwaardig uitzien.![]()
Mwah..what can i sayquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:00 schreef Merkie het volgende:
[..]
Maar je vindt het wel ok, getuige je "_O_" smiley.
hi![]()
#*$#(*@#$(*, ik had een foto gemaakt van een leuk artikel in de de 'tv-gids' van de Toronto Star, maar nu ben ik de kabel van m'n digicam daar vergetenEn mijn cardreader lust geen MS Pro Duo kaartjes
Het ging over de manier waarop Lost andere (nieuwe) tv-series heeft beïnvloed en hoe moeilijk het blijkbaar is om hun geheime formule te kopiëren. Leuk stukje voor de mensen die meer series van de Amerikaanse grote zenders volgen![]()
![]()
Bedoel je deze: KLIKquote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:11 schreef Miguel het volgende:
#*$#(*@#$(*, ik had een foto gemaakt van een leuk artikel in de de 'tv-gids' van de Toronto Star, maar nu ben ik de kabel van m'n digicam daar vergetenEn mijn cardreader lust geen MS Pro Duo kaartjes
Het ging over de manier waarop Lost andere (nieuwe) tv-series heeft beïnvloed en hoe moeilijk het blijkbaar is om hun geheime formule te kopiëren. Leuk stukje voor de mensen die meer series van de Amerikaanse grote zenders volgen![]()
Aangezien dit deel bijna vol is, zou de volgende topicstarter het uitzendschema kunnen vervangen met deze?
Verwachte uitzendschema (Bron: The Futon Critic en Spoilerfix)
3.01 - 4 oktober 06
3.02 - 11 oktober 06
3.03 - 18 oktober 06
3.04 - 25 oktober 06
3.05 - 1 november 06
3.06 - 8 november 06 (fall finale)
3.07 - 07 februari 07
3.08 - 14 februari 07
3.09 - 21 februari 07
3.10 - 28 februari 07
3.11 - 7 maart 07
3.12 - 14 maart 07
3.13 - 21 maart 07
3.14 - 28 maart 07
3.15 - 4 april 07
3.16 - 11 april 07
3.17 - 18 april 07
3.18 - 25 april 07
3.19 - 2 mei 07
3.20 - 9 mei 07
3.21 - 16 mei 07
3.22 - 23 mei 07
3.23 - 30 mei 07![]()
Lekker is dat... weer zon joekel van een pauze er tussenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:19 schreef Symer het volgende:
3.06 - 8 november 06 (fall finale)
3.07 - 07 februari 07... Maja beter als vorig seizoen als ze zich aan dit schema houden!
Die ja, bedanktquote:Het is alleen retarted wanneer hij begint over het chillen van die Japanse fanboy met Jin (die een Koreaan is)
Belangrijker echter:Day Break @ TV.comquote:There's also Day Break, the mid-season replacement for Lost, which features Taye Diggs trapped in a Groundhog Day situation where he relives the exact same day trying to avoid the mysterious people who are after him.Aangepast in OP txtfilequote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:19 schreef Symer het volgende:
Aangezien dit deel bijna vol is, zou de volgende topicstarter het uitzendschema kunnen vervangen met deze?
Verwachte uitzendschema (Bron: The Futon Critic en Spoilerfix)
......![]()
![]()
Wat ook heel lekker is dat seizoen 2 in 2 delen is opgesplitst en in 2 DVD boxxen is geknalt!
2 x ¤35,- terwijl seizoen maar 1 x ¤40,- was... Nee taktisch bezig daar
Dan wacht je toch tot die complete dvdbox te koop is
Die komt in Okt volgens mijWe bleed, we fight, we lead... never follow, never hesitate.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: