Die meid is dus waarschijnlijk de dochter van de 'frenchwoman' die ook Claire weer had helpen ontsnappen, dus daar krijgen we vast wel meer van te zienquote:Op maandag 3 juli 2006 12:18 schreef Smeich het volgende:
Ik vind die meid (2e van rechts) leuk. Hopelijk zien we daar meer van in S3... en wat een theories hier zeg, fokking hell! Die schrijvens zijn echt briljant imo en hebben echt veel encyclopedieën geraadgleegd tijdens het schrijven!
heb net de S2 finale gezien
Bron: Dark Horizonsquote:The makers of "Lost" want to end the hit TV show after a maximum of five years and are planning a feature-length movie spin-off.
Co-creator Damon Lindelof is so worried producers and studio executives will drag the show out he is making his opinion on the matter clear now.
Speaking with entertainment news wire service PR Inside, he says "We'd love to end the show after four year, five years tops and do a movie".
At that rate it would put a film in cinemas in 2009 or 2010.
quote:Op woensdag 5 juli 2006 15:57 schreef splendor het volgende:
Hoeveel topics gingen we deze zomer ook alweer volmaken trouwens?
Ik denk idd niet dat we dat gaan halenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:03 schreef Boondock_Saint het volgende:
Welk topicnummer zullen we zijn als seizoen 3 weer begint? Ik denk 40.
Ik zit er al in vanaf de 1ste pagina van het 1ste topicquote:Op donderdag 6 juli 2006 16:38 schreef Symer het volgende:
[..]
[..]
Ik denk idd niet dat we dat gaan halen![]()
Heeft Lost trouwens de meeste topics over een serie ooit hier op Fok of niet? Zelfs nog meer dan 24, dat al 5 seizoenen heeft gehad.
Als je de NL-topics meerekend zijn hier al 50 topics volgemaakt over Lost![]()
* Zwijmelquote:Op zondag 20 juni 2004 01:01 schreef Zhenar het volgende:
Klinkt erg interessant! Ik ga snel die pilot zoeken...
Die heb ikvandaag ff op A0 uitgeprint, dan is het best een leuke poster ook gewoonquote:Op donderdag 6 juli 2006 16:38 schreef Symer het volgende:
Hier staat trouwens een samenvatting van de serie (inclusief internetspel) in afbeeldingvorm.
Wat zal daar een hoop werk ingezeten hebben.
Ik zat dus wel vanaf het eerste topic hier ook, en me eerste quote was gelijk in spoilerquote:Op donderdag 6 juli 2006 22:43 schreef dapluiz het volgende:
Ik had de pilot ook sinds juni op me pc staan, was uitgelekt ofzo ?
Heb m alleen een tijdje laten staan en niet gekeken
Maar was wel gelijk hooked daarna, zat volgens mij niet gelijk hier.
[..]
Die heb ikvandaag ff op A0 uitgeprint, dan is het best een leuke poster ook gewoon
quote:Op donderdag 27 januari 2005 09:29 schreef dapluiz het volgende:Enne, ik denk dat het topic mij interesseerde omdat er stond "van de maker vna Alias" wat ik toen al volgdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 6 juli 2006 22:58 schreef Symer het volgende:
Ik zag de voorstukjes op Net5 toen het net begon en ging wat op internet zoeken. Toen ben ik bij Fok! terecht gekomen waar ik me maar registreerde. De eerste aflevering heb ik op Net5 gekeken, de week erna was ik al bij aflevering 18 geloof ik![]()
Ik denk dat 24 er meer heeftquote:Op donderdag 6 juli 2006 16:38 schreef Symer het volgende:
[..]
[..]
Ik denk idd niet dat we dat gaan halen![]()
Heeft Lost trouwens de meeste topics over een serie ooit hier op Fok of niet? Zelfs nog meer dan 24, dat al 5 seizoenen heeft gehad.
Als je de NL-topics meerekend zijn hier al 50 topics volgemaakt over Lost![]()
Hier staat trouwens een samenvatting van de serie (inclusief internetspel) in afbeeldingvorm.
Wat zal daar een hoop werk ingezeten hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het 2e punt bevalt me wel.
2000 light years from home
Die kans is nihil Dos37quote:Op woensdag 19 juli 2006 13:20 schreef Dos37 het volgende:
Hopelijk wel het laatste seizoen.
ze moeten een keer met antwoorden komen en niet alles gaan uitmelken zodat ze straks 6 seizoenen waarvan ze boxen en merchandice kunnen uitbregen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 13:28 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Die kans is nihil Dos37Tenzij de kijkcijfers ineens onder de 11 miljoen duiken ofzo. Wat echt niet gaat gebeuren
En ik vind dat helemaal niet erg want ikLost
Inderdaad, 100% mee eens.quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:01 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Verder is Lost ook bijna nergens genomineerd voor een Emmy terwijl Lost het jaar ervoor nog de grote winnaar was. Dus dat zegt ook wel wat over het middenstuk van dit middelmatige seizoen. Alleen het einde was uitermate tof.
Als je dan doorleest merk je dat er veel series zijn overgeslagen dit jaar en dat er dus vage keuzes zijn gemaakt, en dat niet aan LOST lag..quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:01 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Verder is Lost ook bijna nergens genomineerd voor een Emmy terwijl Lost het jaar ervoor nog de grote winnaar was.
Op de DVD box van seizoen 1 ook.quote:Op donderdag 20 juli 2006 00:40 schreef bloodymary het volgende:
Die foto van Sawyer! Dat lijkt wel heel iemand anders, een of andere nicht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb ik dan gemist hoe Locke in een rolstoel belande?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus;![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 20 juli 2006 21:03 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
SPOILER Interview met Lost executive producer Carlton Cuse
Erg interessant,Maar...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 09:35 schreef dapluiz het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De spoilers kloppen niet echt met elkaar hè?
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(![]()
Spoiler van mij kwam uit dat interview, die 2e ook ?
Zo ja, dan zit Cuse zich lekker tegen te spreken :p![]()
Zow.. tot oktober kan ik lekker mee lezen met dit topic (NL-kijker is)
TVP dus.
Wel redelijk uniek dat zowel Amerika- als Nederlandkijkers moeten wachten toch?![]()
![]()
Inderdaad redelijk uniek, Lost loopt in Nederland sowieso weinig achter op Amerika.2000 light years from home![]()
Naja NL mag sowieso wachten tot eind voorjaar 2007 op nieuwe eps
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.![]()
quote:Op maandag 24 juli 2006 18:41 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Naja NL mag sowieso wachten tot eind voorjaar 2007 op nieuwe eps
Nobody likes us.We Don't Care![]()
Zow, ook ik ben erg benieuwd naar het nieuwe seizoen. Die grote map is overigens geweldig. Wat voor een werk mensen er toch wel niet in gooien, pfff.
zeroxcool.net - 'I'm federal agent Jack Bauer, and today is the longest day of my life."![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You know when you close your eyes and wish for something?
Hier nog wat info over de episodes:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Casting spoiler:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You know when you close your eyes and wish for something?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: