abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38716363
tvp
  zaterdag 10 juni 2006 @ 12:44:40 #27
43792 Miguel
No Hay Igual!
pi_38720190
Als je iets mist schrijf je zelf toch gezellig wat nieuwe verhaaltjes?
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 17:44 schreef Miguel het volgende:
Ik heb enkele verhaaltjes al eens (deels) aangepast, maar nu heb ik er iig echt geen zin in Degene die er wel de tijd en inspiratie voor kan vinden krijg een eervolle vermelding in de OP
  zaterdag 10 juni 2006 @ 16:34:22 #28
22352 Ascaroth
sitting out.
pi_38725204
Nog mensen die 'The Lost Experience' bijhouden of wordt dat bagger gevonden?
Ze zijn hier fameus met m'n kloten aan het rammelen.
"I call, I call your tits."
Last.fm
pi_38725267
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 16:34 schreef Ascaroth het volgende:
Ik heb half geprobeerd het te volgen, maar ik snap er niet veel van eerlijk gezegd.
  zaterdag 10 juni 2006 @ 16:37:44 #30
151164 Spinazie
Het gaat niet om de groente
pi_38725293
Lost is erg goed. Wie is jullie favoriet? Mijne is Jack, met stip. Ik geloof alleen wel dat ik daar de enige in ben...
Een deuk in de ozonlaag
pi_38725556
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 16:37 schreef Spinazie het volgende:
Lost is erg goed. Wie is jullie favoriet? Mijne is Jack, met stip. Ik geloof alleen wel dat ik daar de enige in ben...
Ik vind Jack niet zo heel boeiend eerlijk gezegd, maar ik heb het idee dat we van Jack nog maar bar weinig weten en dat er in seizoen 3 meer naar voren zal komen. Er is ook al aangekondigd dat we te horen krijgen hoe het zit met z'n tatoeages, Lost kennende zal daar wel een diepzinnige gedachte achter zitten.

Wat betreft mijn favoriet: Desmond, maar dat is eigenlijk pas na de seizoensfinale. Daarvoor waren het Locke en Eko.
  zaterdag 10 juni 2006 @ 16:58:44 #32
151164 Spinazie
pi_38725811
Desmond is ook ok, idd. Ik vind Jack het best acteren, misschien is dat het.

Heeft iemand trouwens wel eens nagedacht wat het kan betekenen dat veel personen achternamen van bekende filosofen hebben?

(John) Locke, (Danielle) Rousseau en (Desmond) Hume.

Zal ook iets mee zijn.
Een deuk in de ozonlaag
pi_38725852
quote:
Kate
  zaterdag 10 juni 2006 @ 17:04:06 #34
151164 Spinazie
pi_38725939
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 17:00 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Kate
Ok, maar dan:
Hoop je op Kate + Jack, of Kate + Sawyer.

Het mag inmiddels duidelijk zijn welke mijn voorkeur heeft.
Een deuk in de ozonlaag
pi_38726013
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 17:04 schreef Spinazie het volgende:

[..]

Ok, maar dan:
Hoop je op Kate + Jack, of Kate + Sawyer.

Het mag inmiddels duidelijk zijn welke mijn voorkeur heeft.
Sawyer + Kate dan... (eigenlijk liever ik + Kate maar dat wil je vast niet horen...)
pi_38727097
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 16:34 schreef Ascaroth het volgende:
Ik volg het alleen lijkt er weinig te gebeuren de laatste tijd. Het is in ieder geval duidelijk dat The Hanso Foundation geen fijn zaakje is.
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 16:58 schreef Spinazie het volgende:
Heeft iemand trouwens wel eens nagedacht wat het kan betekenen dat veel personen achternamen van bekende filosofen hebben?

(John) Locke, (Danielle) Rousseau en (Desmond) Hume.

Zal ook iets mee zijn.
Alle drie filosofen leefden in de tijd van de Verlichting. Misschien is het een hint van de makers dat Dharma voor een nieuwe Verlichting gaat zorgen ofzo?

Dat betekent dan dat de geschiedenis zich herhaalt en dan is het ook duidelijk waar de originele titel van deze serie op slaat. Ik las namelijk ergens dat ze de serie eerst niet 'Lost' maar 'The Circle' wilden noemen, maar daar hebben ze niet voor gekozen omdat dat teveel weg zou geven.
pi_38727193
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 17:43 schreef Symer het volgende:

[..]

Dat betekent dan dat de geschiedenis zich herhaalt en dan is het ook duidelijk waar de originele titel van deze serie op slaat. Ik las namelijk ergens dat ze de serie eerst niet 'Lost' maar 'The Circle' wilden noemen, maar daar hebben ze niet voor gekozen omdat dat teveel weg zou geven.
Dat zou het "nieuwe leven" kunnen verklaren waar sommige mensen het over hebben. Dat Locke weer kan lopen, Rose beter wordt, Sun zwanger is enz.
pi_38727449
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 17:46 schreef Pilstonnetje het volgende:

[..]

Dat zou het "nieuwe leven" kunnen verklaren waar sommige mensen het over hebben. Dat Locke weer kan lopen, Rose beter wordt, Sun zwanger is enz.
Misschien kan je het nog letterlijker nemen en herhaalt de geschiedenis zich echt, dus dat Adam & Eve die in de grot lagen opgebaard eigenlijk de lijken van Jack en Kate zijn (of Rose en Bernard aangezien zij gezegd hebben nooit van het eiland af te zullen gaan).

En dat, net zoals alle wegen vanaf het eiland weer terug naar het eiland leiden (denk aan Desmond in zijn boot), ook de 'vertrekkende' tijd steeds terug keert naar het eiland.

Ik denk dat ik te ver doordraaf, want ik begin duizelig te worden
pi_38727711
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 17:55 schreef Symer het volgende:

[..]

Misschien kan je het nog letterlijker nemen en herhaalt de geschiedenis zich echt, dus dat Adam & Eve die in de grot lagen opgebaard eigenlijk de lijken van Jack en Kate zijn (of Rose en Bernard aangezien zij gezegd hebben nooit van het eiland af te zullen gaan).

En dat, net zoals alle wegen vanaf het eiland weer terug naar het eiland leiden (denk aan Desmond in zijn boot), ook de 'vertrekkende' tijd steeds terug keert naar het eiland.

Ik denk dat ik te ver doordraaf, want ik begin duizelig te worden
Klinkt wel aardig, maar zouden er dan niet meerdere vliegtuigen op het eiland moeten liggen?
pi_38727813
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 18:06 schreef Pilstonnetje het volgende:

[..]

Klinkt wel aardig, maar zouden er dan niet meerdere vliegtuigen op het eiland moeten liggen?
Dat vliegtuig zou dan steeds weer wegspoelen (het ligt er nu ook niet meer).
pi_38728046
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 18:10 schreef Symer het volgende:

[..]

Dat vliegtuig zou dan steeds weer wegspoelen (het ligt er nu ook niet meer).
En de cockpit dan?
pi_38728893
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 18:19 schreef Pilstonnetje het volgende:

[..]

En de cockpit dan?
De cockpit kan om allerlei redenen na verloop van tijd verdwijnen (orkaan/brand/monster/wordt gesloopt door iemand), maar je hebt wel gelijk. Er zouden dan namelijk ook tig Black Rocks moeten liggen.
pi_38729360
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 18:54 schreef Symer het volgende:

[..]

De cockpit kan om allerlei redenen na verloop van tijd verdwijnen (orkaan/brand/monster/wordt gesloopt door iemand), maar je hebt wel gelijk. Er zouden dan namelijk ook tig Black Rocks moeten liggen.
Of die verdwijnen ook na verloop van tijd, maar ik denk inderdaad dat het een beetje ver gezocht is.
pi_38744565
Voor degene die het nog neit volgen maar wel willen, hier word alles bijgehouden
http://thelostexperienceclues.blogspot.com/
  zondag 11 juni 2006 @ 13:08:56 #45
20694 FCDB
The Blue White Dragons!
pi_38746042
Gelukkig kunnen we nog een beetje afkicken met wat Net 5 uitzend...
Nobody likes us.We Don't Care
pi_38778124
quote:
Nee hoor, ik stem ook voor Jack

Tevens tvp
  maandag 12 juni 2006 @ 18:40:33 #47
151164 Spinazie
pi_38785738
quote:
Op maandag 12 juni 2006 13:58 schreef Green_eye het volgende:

[..]

Nee hoor, ik stem ook voor Jack

Tevens tvp
Ah, zo zie je maar weer. Ik heb trouwens vandaag een interview met Kate (nou ja, met Evangeline Lilly) en daar stond in dat ze wel slank is, maar niet Hollywood-slank. Ik vind dat best vreemd, want volgens mij is ze wel hyperslank (mooi, daar niet van).

Afijn, niet zo heel interessant. Even iets anders: ik kan nog steeds niet geloven dat één van de twee portugezen in de laatste aflevering, laatste scène, niet dezelfde acteur als Jack is (Matthew Fox). Daarmee bedoel ik degene die Penelope belt. Toen ik het zag wist ik het zéker! Maar de makers schijnen in in hun podcast bevestigt te hebben dat hij het niet was, maar een andere acteur. Ik heb het daarna nog eens teruggezien, maar volgens mij zitten ze een potje te liegen. Het ís dezelfde acteur als Jack. Wat jullie?
Een deuk in de ozonlaag
pi_38786121
quote:
Op maandag 12 juni 2006 18:40 schreef Spinazie het volgende:

[..]

Ah, zo zie je maar weer. Ik heb trouwens vandaag een interview met Kate (nou ja, met Evangeline Lilly) en daar stond in dat ze wel slank is, maar niet Hollywood-slank. Ik vind dat best vreemd, want volgens mij is ze wel hyperslank (mooi, daar niet van).

Afijn, niet zo heel interessant. Even iets anders: ik kan nog steeds niet geloven dat één van de twee portugezen in de laatste aflevering, laatste scène, niet dezelfde acteur als Jack is (Matthew Fox). Daarmee bedoel ik degene die Penelope belt. Toen ik het zag wist ik het zéker! Maar de makers schijnen in in hun podcast bevestigt te hebben dat hij het niet was, maar een andere acteur. Ik heb het daarna nog eens teruggezien, maar volgens mij zitten ze een potje te liegen. Het ís dezelfde acteur als Jack. Wat jullie?
Volgens mij lijkt 'ie alleen heel veel op Matthew Fox, maar het is 'em niet. Ergens op een vorig topic staat een plaatje met screens van de hoofden van allebei en daarop is dacht ik vrij duidelijk te zien dat die Portugees een andere acteur is.
  maandag 12 juni 2006 @ 18:58:09 #49
151164 Spinazie
pi_38786260
quote:
Op maandag 12 juni 2006 18:52 schreef Pilstonnetje het volgende:

[..]

Ergens op een vorig topic staat een plaatje met screens van de hoofden van allebei
O, even kijken
Een deuk in de ozonlaag
pi_38786572
quote:
Op maandag 12 juni 2006 18:58 schreef Spinazie het volgende:

[..]

O, even kijken
Dit zijn ze:

Het verschil is niet zo heel duidelijk, maar dit is de acteur die de Portugees speelt: http://www.imdb.com/name/nm0502653/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')