quote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:44 schreef Miguel het volgende:
Ik heb enkele verhaaltjes al eens (deels) aangepast, maar nu heb ik er iig echt geen zin inDegene die er wel de tijd en inspiratie voor kan vinden krijg een eervolle vermelding in de OP
![]()
Ik heb half geprobeerd het te volgen, maar ik snap er niet veel van eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 16:34 schreef Ascaroth het volgende:
Nog mensen die 'The Lost Experience' bijhouden of wordt dat bagger gevonden?
Ik vind Jack niet zo heel boeiend eerlijk gezegd, maar ik heb het idee dat we van Jack nog maar bar weinig weten en dat er in seizoen 3 meer naar voren zal komen. Er is ook al aangekondigd dat we te horen krijgen hoe het zit met z'n tatoeages, Lost kennende zal daar wel een diepzinnige gedachte achter zitten.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 16:37 schreef Spinazie het volgende:
Lost is erg goed. Wie is jullie favoriet? Mijne is Jack, met stip. Ik geloof alleen wel dat ik daar de enige in ben...
Katequote:Op zaterdag 10 juni 2006 16:37 schreef Spinazie het volgende:
Lost is erg goed. Wie is jullie favoriet? Mijne is Jack, met stip. Ik geloof alleen wel dat ik daar de enige in ben...
Ok, maar dan:quote:
Sawyer + Kate dan... (eigenlijk liever ik + Kate maar dat wil je vast niet horen...)quote:Op zaterdag 10 juni 2006 17:04 schreef Spinazie het volgende:
[..]
Ok, maar dan:
Hoop je op Kate + Jack, of Kate + Sawyer.
Het mag inmiddels duidelijk zijn welke mijn voorkeur heeft.
Ik volg hetquote:Op zaterdag 10 juni 2006 16:34 schreef Ascaroth het volgende:
Nog mensen die 'The Lost Experience' bijhouden of wordt dat bagger gevonden?
Alle drie filosofen leefden in de tijd van de Verlichting. Misschien is het een hint van de makers dat Dharma voor een nieuwe Verlichting gaat zorgen ofzo?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 16:58 schreef Spinazie het volgende:
Heeft iemand trouwens wel eens nagedacht wat het kan betekenen dat veel personen achternamen van bekende filosofen hebben?
(John) Locke, (Danielle) Rousseau en (Desmond) Hume.
Zal ook iets mee zijn.
Dat zou het "nieuwe leven" kunnen verklaren waar sommige mensen het over hebben. Dat Locke weer kan lopen, Rose beter wordt, Sun zwanger is enz.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 17:43 schreef Symer het volgende:
[..]
Dat betekent dan dat de geschiedenis zich herhaalt en dan is het ook duidelijk waar de originele titel van deze serie op slaat. Ik las namelijk ergens dat ze de serie eerst niet 'Lost' maar 'The Circle' wilden noemen, maar daar hebben ze niet voor gekozen omdat dat teveel weg zou geven.
Misschien kan je het nog letterlijker nemen en herhaalt de geschiedenis zich echt, dus dat Adam & Eve die in de grot lagen opgebaard eigenlijk de lijken van Jack en Kate zijn (of Rose en Bernard aangezien zij gezegd hebben nooit van het eiland af te zullen gaan).quote:Op zaterdag 10 juni 2006 17:46 schreef Pilstonnetje het volgende:
[..]
Dat zou het "nieuwe leven" kunnen verklaren waar sommige mensen het over hebben. Dat Locke weer kan lopen, Rose beter wordt, Sun zwanger is enz.
Klinkt wel aardig, maar zouden er dan niet meerdere vliegtuigen op het eiland moeten liggen?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 17:55 schreef Symer het volgende:
[..]
Misschien kan je het nog letterlijker nemen en herhaalt de geschiedenis zich echt, dus dat Adam & Eve die in de grot lagen opgebaard eigenlijk de lijken van Jack en Kate zijn (of Rose en Bernard aangezien zij gezegd hebben nooit van het eiland af te zullen gaan).
En dat, net zoals alle wegen vanaf het eiland weer terug naar het eiland leiden (denk aan Desmond in zijn boot), ook de 'vertrekkende' tijd steeds terug keert naar het eiland.
Ik denk dat ik te ver doordraaf, want ik begin duizelig te worden
Dat vliegtuig zou dan steeds weer wegspoelen (het ligt er nu ook niet meer).quote:Op zaterdag 10 juni 2006 18:06 schreef Pilstonnetje het volgende:
[..]
Klinkt wel aardig, maar zouden er dan niet meerdere vliegtuigen op het eiland moeten liggen?![]()
En de cockpit dan?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 18:10 schreef Symer het volgende:
[..]
Dat vliegtuig zou dan steeds weer wegspoelen (het ligt er nu ook niet meer).
De cockpit kan om allerlei redenen na verloop van tijd verdwijnen (orkaan/brand/monster/wordt gesloopt door iemand), maar je hebt wel gelijk. Er zouden dan namelijk ook tig Black Rocks moeten liggen.quote:
Of die verdwijnen ook na verloop van tijd, maar ik denk inderdaad dat het een beetje ver gezocht is.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 18:54 schreef Symer het volgende:
[..]
De cockpit kan om allerlei redenen na verloop van tijd verdwijnen (orkaan/brand/monster/wordt gesloopt door iemand), maar je hebt wel gelijk. Er zouden dan namelijk ook tig Black Rocks moeten liggen.
Nee hoor, ik stem ook voor Jackquote:Op zaterdag 10 juni 2006 16:37 schreef Spinazie het volgende:
Ah, zo zie je maar weer. Ik heb trouwens vandaag een interview met Kate (nou ja, met Evangeline Lilly) en daar stond in dat ze wel slank is, maar niet Hollywood-slank. Ik vind dat best vreemd, want volgens mij is ze wel hyperslank (mooi, daar niet van).quote:Op maandag 12 juni 2006 13:58 schreef Green_eye het volgende:
[..]
Nee hoor, ik stem ook voor Jack
Tevens tvp
Volgens mij lijkt 'ie alleen heel veel op Matthew Fox, maar het is 'em niet. Ergens op een vorig topic staat een plaatje met screens van de hoofden van allebei en daarop is dacht ik vrij duidelijk te zien dat die Portugees een andere acteur is.quote:Op maandag 12 juni 2006 18:40 schreef Spinazie het volgende:
[..]
Ah, zo zie je maar weer. Ik heb trouwens vandaag een interview met Kate (nou ja, met Evangeline Lilly) en daar stond in dat ze wel slank is, maar niet Hollywood-slank. Ik vind dat best vreemd, want volgens mij is ze wel hyperslank (mooi, daar niet van).
Afijn, niet zo heel interessant. Even iets anders: ik kan nog steeds niet geloven dat één van de twee portugezen in de laatste aflevering, laatste scène, niet dezelfde acteur als Jack is (Matthew Fox). Daarmee bedoel ik degene die Penelope belt. Toen ik het zag wist ik het zéker! Maar de makers schijnen in in hun podcast bevestigt te hebben dat hij het niet was, maar een andere acteur. Ik heb het daarna nog eens teruggezien, maar volgens mij zitten ze een potje te liegen. Het ís dezelfde acteur als Jack. Wat jullie?
O, even kijkenquote:Op maandag 12 juni 2006 18:52 schreef Pilstonnetje het volgende:
[..]
Ergens op een vorig topic staat een plaatje met screens van de hoofden van allebei
Dit zijn ze:quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |