Klopt.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:57 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Lost owned
The seasonfinale was toch Live Together, Die Alone?
Vond het eind wel vaaagjes
Zeker wetenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:56 schreef -Lin- het volgende:
tvp.. dat wachten op 4 oktober duurt echt veelste lang!![]()
Freckels.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:19 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Zeker weten!
Hoe noemt Sawyer Kate nou? Iets met Fraggels![]()
?
4 oktober passquote:Op zondag 13 augustus 2006 08:40 schreef dfens het volgende:
Waneer begint het nou weer ?!?!?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Damn, hoe kom je daaraan als ik vragen mag?quote:
quote:Op zondag 13 augustus 2006 16:09 schreef Ranja_Ranja het volgende:Wanneer en hoe ging ie dood dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik welquote:Op zondag 13 augustus 2006 17:07 schreef Ranja_Ranja het volgende:
When she was 18, her father, Adam Rutherford, was killed in car accident where Sarah was the other driver, because Jack chose to save her instead.
http://www.lostpedia.com/wiki/Shannon
Zo heb ik het nooit begrepen.
Het is ook geen spoilerquote:Op zondag 13 augustus 2006 17:28 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Uhm ik snap er niets meer van.
De vader van Shannon botst tegen Sarah met de auto. Dan doet die spoiler er ook niet meer toe, of mis ik het punt
Dan ga ik die nogmaals bekijken. En deze bedoelde ik hè:quote:Op zondag 13 augustus 2006 17:37 schreef Merkie het volgende:
[..]
Het is ook geen spoiler. Dit is wat duidelijk wordt in Man of Science, Man of Faith. Aflevering 1 van seizoen 2.
quote:Op zondag 13 augustus 2006 17:40 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Dan ga ik die nogmaals bekijken. En deze bedoelde ik hè:Ow, dan heb ik het niet goed begrepen. Die spoiler kan dan helemaal niet kloppenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
2000 light years from home
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hi
quote:Op zondag 13 augustus 2006 18:48 schreef Linc_The_Sink het volgende:
zozo, lekkere spoilerss!!Beter toch, vind hem irritantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*19 augustus 2006*
*07 februari 2008*
Bauer vind ik ook irritant (soms)quote:Op maandag 14 augustus 2006 18:37 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Neuhh, echt niett! Scofield en Bauer dragen toch ook de 'serie' op hun manier![]()
Die lijkt inderdaad aan zijn rug vastgegroeidquote:Op maandag 14 augustus 2006 18:55 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Jack is minder nadrukkelijk aanwezig dan zn collega's Bauer en Michael. Al vind ik Jack soms ook wel redelijk irritant met zn rugtas.
Soms heeftie een anderequote:Op maandag 14 augustus 2006 19:03 schreef splendor het volgende:
[..]
Die lijkt inderdaad aan zijn rug vastgegroeid![]()
Zeker bang dat sawyer zijn medicijnen steelt.voor zover hij nog wat heeft..
quote:Op maandag 14 augustus 2006 18:55 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Jack is minder nadrukkelijk aanwezig dan zn collega's Bauer en Michael. Al vind ik Jack soms ook wel redelijk irritant met zn rugtas.
Jack Bauer heeft anders ook een Messenger Back of Death in season 5quote:Op maandag 14 augustus 2006 21:17 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
![]()
Hij moet toch de juiste middelen hebben als iemand op sterven ligt![]()
Voor de rest vind ik hem wel goed hoor![]()
Ik ben bij 4.5quote:Op maandag 14 augustus 2006 21:33 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Ssssst, zonet met S5 begonnenAl had ik wel al wat spoilers perongelijk op wikipedia gelezen.
4.5quote:Op maandag 14 augustus 2006 21:37 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Ik ben bij 4.5....ik was/ben ff in to lost
![]()
ik wil lost zienquote:Op maandag 14 augustus 2006 22:25 schreef Ranja_Ranja het volgende:
O, daar was ik gister ook.
WTFquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 11:38 schreef Crazy_maniac het volgende:
Heb zonet eerste aflevering van seizoen 3 gezien (ale ja, de helft toch, andere helft is nog aan het binnenkomen), en het is net bij de eerste aflevering van seizoen 2, het gaat een heel andere weg op. Begint echt interessant te worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |