Ik kijk eerst voor ik een oordeel vel.quote:Op donderdag 8 juni 2006 23:00 schreef Ricky_ het volgende:
Niet echt boeiende gasten.
Hoezo? Is toch leuk om te zien.quote:Op donderdag 8 juni 2006 23:03 schreef MissX het volgende:
idioot gewoon al die mensen op de tribune
Mooi tochquote:Op donderdag 8 juni 2006 23:03 schreef MissX het volgende:
idioot gewoon al die mensen op de tribune
Hij maakt mooie reportages, maar als interviewer zit ik met kromme tenen. Advocaat werd er al eens kwaad op, maar van Basten duurt ook niet meer lang.quote:
Amen... die man moet met een zak over zijn kop het kanaal inquote:
ik heb nog geen minuut van Villa BvD gezienquote:Op donderdag 8 juni 2006 23:08 schreef 456 het volgende:
HEY YOURI IS ER
Gewoon KEIHARD concurreren met zijn PA!
idd, minstens iets rijmendsquote:Op donderdag 8 juni 2006 23:12 schreef TheVulture het volgende:
Er is gewoon echt iemand die die slogan heeft bedacht en er over na heeft zitten denken
Had dan iets inventievers verzonnen
Oranje is beter als Duitsland zonder franjequote:
idd, hij past zich zo aan aan het land waar hij voor werkt. super ventquote:Op donderdag 8 juni 2006 23:17 schreef 456 het volgende:
Prachtig die Leo. Echt, hij heeft gewoon gelijk... Misschien nemen sommige trainers het allemaal wel net even iets te serieus...
precies, het is een wereldprestatie dat ie met dat zootje ongeregeld het WK heeft gehaald, ze waren vrij kansloos toen ie eraan begon... en nu is ie gewoon op voorhand kansloos dus kun je er maar beter vol van genietenquote:Op donderdag 8 juni 2006 23:17 schreef 456 het volgende:
Prachtig die Leo. Echt, hij heeft gewoon gelijk... Misschien nemen sommige trainers het allemaal wel net even iets te serieus...
Jouw icon ... Gniffelquote:Op donderdag 8 juni 2006 23:17 schreef snellejelle het volgende:
[..]
idd, hij past zich zo aan aan het land waar hij voor werkt. super vent
Er komt nog een straalverbinding met John Jaakke zometeen dus wie weet wat er nog komtquote:Op donderdag 8 juni 2006 23:20 schreef Doezelhaar het volgende:
Toch leuke gasten, alleen Blind.. die vind ik niet kritisch genoeg..
ach joh, we kunnen ze maar vast gehad hebben denk ik dan, komen ze tijdens het toernooi de sfeer niet verkloten...quote:Op donderdag 8 juni 2006 23:22 schreef tong80 het volgende:
Knap dat je drie saaie gasten in één uitzending kunt krijgen.
Niet voor herhaling vatbaar iddquote:Op donderdag 8 juni 2006 23:22 schreef tong80 het volgende:
Knap dat je drie saaie gasten in één uitzending kunt krijgen.
quote:Op donderdag 8 juni 2006 23:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
ach joh, we kunnen ze maar vast gehad hebben denk ik dan, komen ze tijdens het toernooi de sfeer niet verkloten...
BLIND<->JAAKKE????quote:Op donderdag 8 juni 2006 23:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Er komt nog een straalverbinding met John Jaakke zometeen dus wie weet wat er nog komt
Blind is analyticus...quote:Op donderdag 8 juni 2006 23:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
ach joh, we kunnen ze maar vast gehad hebben denk ik dan, komen ze tijdens het toernooi de sfeer niet verkloten...
Monique Velzeboer is haar banden al aan het ompompenquote:Op donderdag 8 juni 2006 23:23 schreef snellejelle het volgende:
[..]da's waar, dan is het tijd voor echte gasten!
Seedorf?quote:Op donderdag 8 juni 2006 23:23 schreef snellejelle het volgende:
[..]da's waar, dan is het tijd voor echte gasten!
check de smileyquote:Op donderdag 8 juni 2006 23:23 schreef 456 het volgende:
[..]
BLIND<->JAAKKE????
oei oei oei... hopelijk geen Westwood servies op tafel!
Nee, die gaf gisteren bij Holland Sport aan heimwee te hebben als ie op een WK is...quote:Op donderdag 8 juni 2006 23:23 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Schuift Hugo Borst daar nog aan dit WK?
dat doet yvonne toch voor haarquote:Op donderdag 8 juni 2006 23:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Monique Velzeboer is haar banden al aan het ompompen
Ik heb hem in een uitzending toch een keer heel mooi zien en horen zingen voor Oom Berlusconi..quote:Op donderdag 8 juni 2006 23:24 schreef snellejelle het volgende:
[..]
dat lijkt me niet verstandig. die is op het veld beter
die heeft het te druk met broodjes smerenquote:
saaiquote:Op donderdag 8 juni 2006 23:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
daar is een topic voor ergens in het WK-forumquote:Op donderdag 8 juni 2006 23:30 schreef 456 het volgende:
Hoe komen jullie aan die oranje usernames?
Ben jij Oranjefan? Wil jij ook een kleurtje tijdens het WK?quote:Op donderdag 8 juni 2006 23:30 schreef 456 het volgende:
Hoe komen jullie aan die oranje usernames?
hh van twee jaar geledenquote:Op donderdag 8 juni 2006 23:31 schreef TheVulture het volgende:
Frankrijk gaat in mijn pools in ronde 1 al naar huis
Gesneuveld tegen Togo![]()
4 jaar geledenquote:
ik vind het mooi om te zien hoorquote:Op donderdag 8 juni 2006 23:36 schreef 456 het volgende:
Inderdaad. Kameroen is zo ook ooit begonnen.
Angola. Indrukwekkende beelden. Dit is ook voetbal.
Maar moet dit in Studio Sportzomer? Meer iets voor 2Vandaag...
Hakuna Matataquote:Op donderdag 8 juni 2006 23:38 schreef snellejelle het volgende:
wat spreken ze eigenlijk in Angola?
quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:53 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Geen Ajax please. Ajax interesseert me op het moment geen ene flikker. HUP HOLLAND!
Ik vermoed (afgezien van hun eigen brabbeltaal) Frans (koloniaal)...quote:Op donderdag 8 juni 2006 23:38 schreef snellejelle het volgende:
Wir sind helden is toch van die heerlijke nbieuwe Duitse band sportschoole Kreeidler ofzo ?quote:Op donderdag 8 juni 2006 23:41 schreef TheVulture het volgende:
Dit is toch Wir Sind Helden he, dat deuntje
ik heb het opgezicht: officieel Portugees maar in de praktijk vooral een Bantoetaalquote:Op donderdag 8 juni 2006 23:41 schreef 456 het volgende:
[..]
Ik vermoed (afgezien van hun eigen brabbeltaal) Frans (koloniaal)...
Leuke gasten morgen...
Matige uitzending! Maar dat mag de pret niet drukken...
Portugees, want het was een kolonie van Portugal. Ze spelen ook tegen hun kolonisator. Dat wordt wel een bijzondere wedstrijdquote:Op donderdag 8 juni 2006 23:38 schreef snellejelle het volgende:
soort Senegal-Frankrijk. hopelijk met hetzelfde resultaatquote:Op donderdag 8 juni 2006 23:43 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Portugees, want het was een kolonie van Portugal. Ze spelen ook tegen hun kolonisator. Dat wordt wel een bijzondere wedstrijd
dat weet ik niet maar ze zijn wel van Gekommen om zu Bleibenquote:Op donderdag 8 juni 2006 23:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wir sind helden is toch van die heerlijke nbieuwe Duitse band sportschoole Kreeidler ofzo ?
Daarom ben ik in slaap gevallen, vond het ook minder vanavond.quote:Op donderdag 8 juni 2006 23:59 schreef Trancelocator het volgende:
Minste aflevering tot nu toe. Het zal wel stilte voor de storm zijn.
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 00:01 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik heb Monique velzenboer niet gezien![]()
.
'k ben wel eventjes in slaap gevallen![]()
Monique Velzenboer was maar een geintje van me he.....quote:
Ja, ik dacht al..ik zag ze nietquote:Op vrijdag 9 juni 2006 00:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Monique Velzenboer was maar een geintje van me he.....
Eensch, deze twee onderwerpen waren leuk en geiningquote:Op vrijdag 9 juni 2006 00:23 schreef brighton het volgende:
Leo was leuk en Angola was interessant. Van Basten was weer lekker bezig tegenover Bert Maalderink, voor de rest beetje slap.
Volgens mij moeten we dan wachten op de touravondenquote:Op donderdag 8 juni 2006 23:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jelle dt je overstaag bent gegaan is nog enigzins tot daar toe, maar om er nu reclame voor te maken gaat mij te verquote:Op donderdag 8 juni 2006 23:31 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Ben jij Oranjefan? Wil jij ook een kleurtje tijdens het WK?
Neequote:Op vrijdag 9 juni 2006 00:17 schreef koningdavid het volgende:
Ben ik de enige die Blind altijd heel vervelend zeikerig over vind komen?
Hij was idd een erg leuke gastquote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:45 schreef 456 het volgende:
Berry van Aerle is momenteel was op radio2 bij frits spits. Wat een ongelofelijke grappige vent zeg! En adrem.
Ik heb helaas de uitzending van sportzomer gemist eergisteren, maar was hij daar aan tafel ook zo enorm grappig?
Leuk om hem zo te horen!
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:45 schreef 456 het volgende:
Berry van Aerle is momenteel was op radio2 bij frits spits. Wat een ongelofelijke grappige vent zeg! En adrem.
Ik heb helaas de uitzending van sportzomer gemist eergisteren, maar was hij daar aan tafel ook zo enorm grappig?
Leuk om hem zo te horen!
Eric van Muiswinkel en Willem van Hanegem...nog leukerquote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:04 schreef maril het volgende:
VANAVOND in Studio Sport
Te gast in Kirchzarten: Chris Zegers, Erik van Muiswinkel en Willem van Hanegem
Eric van Muiswinkel, leuk![]()
Ehm... dat is toch 1 en dezelfde persoon?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:45 schreef brighton het volgende:
[..]
Eric van Muiswinkel en Willem van Hanegem...nog leuker
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:00 schreef 456 het volgende:
[..]
Ehm... dat is toch 1 en dezelfde persoon?
[/studio spaan mode]
[grap]Ik geloof (zeker weten) dat het een grapje was[/grap]quote:
quote:VANAVOND in Studio Sport
Te gast in Kirchzarten: Chris Zegers, Erik van Muiswinkel en Willem van Hanegem
Eric van Muiswinkel, leuk![]()
Willem gaat me een beetje op mijn zenuwen werken... die is zo verbitterd geraakt bij dat Euro 2004... jammerquote:Op vrijdag 9 juni 2006 23:08 schreef maril het volgende:
Willem en Jack zijn weer aan het kijfen
ja lachen hequote:Op vrijdag 9 juni 2006 23:10 schreef venomsnake het volgende:
hahaha, staan ze weer op een berg in de bosjes![]()
Wat hij alleen niet wist dat die Chinees van de gokmaffia was die zijn ploeg wilde zien verliezen ...quote:Op vrijdag 9 juni 2006 23:30 schreef Bruce117 het volgende:
Je was linksbuiten en je stond een beetje op een eiland
die bal die hij aannam stuitte ook zo lekker op.. wat een veldquote:Op vrijdag 9 juni 2006 23:43 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Dus daarom was Diego er niet bij vandaag. Hij zat in Napels ...
Waarom zendt talpa studio sportzomer uitquote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:59 schreef 456 het volgende:
HERHALING NU OP NED2!
(of http://www.garnierstreamingmedia.com/asx/talpastream2.asp)
Komt dat niet doordat er wedstrijdbeelden in dat programma uitgezonden worden en ze die niet op internet mogen vertonen?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:30 schreef 456 het volgende:
Ik schijt er echt van dat dit niet in een stream hier of daar te bekijken valt. Met studio voetbal doen ze het wel...
ik vind dat een compliment.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 23:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
Jan Mulder over Bert Maalderink: Dat kutventje van de NOS
Daar hoor ik liever deze versie van dan die stomme dingen tijdens studio voetbal afgelopen seizoenquote:
* Haaibaaike sluit zich helemaal met jullie aanquote:Op zaterdag 10 juni 2006 23:22 schreef Trancelocator het volgende:
Een diepe buiging voor Leo & The Soca Warriors!
die vond ik zeer regelmatig ook wel errug leukquote:Op zaterdag 10 juni 2006 23:27 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Daar hoor ik liever deze versie van dan die stomme dingen tijdens studio voetbal afgelopen seizoen
Geen idee, maar ik vind het wel een heel lekker nummer.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 23:52 schreef the_undertaker het volgende:
hoe heet dat duitse nummer eigenlijk wat ze elke keer in het eindfilmpje hebben
Ik ben hem aan het zoeken nu, ik dacht dat het van Wir Sind Helden is maar de titel kan ik niet 1,2,3 vindenquote:Op zaterdag 10 juni 2006 23:52 schreef the_undertaker het volgende:
hoe heet dat duitse nummer eigenlijk wat ze elke keer in het eindfilmpje hebben
Danke schön!quote:Op zaterdag 10 juni 2006 23:58 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
wen es passiert van Wir Sind Helden
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 23:58 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
Danke schönquote:Op zaterdag 10 juni 2006 23:58 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
Not Foundquote:Op zondag 11 juni 2006 00:05 schreef Trancelocator het volgende:
Ich habe ein Video gefunden: clips Wirklich toll!
Ik vond ze vorig jaar op Pinkpop wel goed te pruimen anders, maar Gekommen om Zu bleiben blijft mijn favoriet... met Wenn es passiert nu als goede tweedequote:Op zondag 11 juni 2006 00:03 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Alleen nur ein wort is goed van WSH, rest is slappe hap.
Programma is trouwens wel heel afhankelijk van de gasten, vandaag was maar lafjes.
Nu dus.quote:Op zondag 11 juni 2006 10:17 schreef Ambrosius het volgende:
De herhaling is vandaag niet om 13.00, maar 11.15.
Henk ten Catequote:Op zondag 11 juni 2006 11:37 schreef Urquhart het volgende:
Vanavond Ten Cate?
Leuke gasten vanavond dusquote:Op zondag 11 juni 2006 11:38 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Henk ten Cate
Jaap Jongbloed
Bert van Marwijk
Ja, dat denk ik ook.quote:Op zondag 11 juni 2006 11:59 schreef Ambrosius het volgende:
Mooie uitzending weer.
Hij is iig wel in Duitsland, hij schrijft regelmatig wat in het AD.quote:Op zondag 11 juni 2006 19:33 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Waar zit Hugo Borst eigenlijk tijdens dit WK , vreemd dat die er niet bij is ?
Ik dacht juist dat ie niet ging vanwege heimweequote:Op zondag 11 juni 2006 19:36 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hij is iig wel in Duitsland, hij schrijft regelmatig wat in het AD.
Laten we hopen dat Henk wat minder zuur is als na zijn aanstelling bij Ajaxquote:
Toen hij in Amerika zal had hij heimwee en ook hij schijnt noet dol te zijn op vliegen.quote:Op zondag 11 juni 2006 20:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik dacht juist dat ie niet ging vanwege heimweeof was dat een grapje van hem?
zit Toine nu in Duitsland danquote:Op zondag 11 juni 2006 22:58 schreef Bruce117 het volgende:
Jack nog niet terug uit Leipzig
Of zit hij dadelijk toch aan de tafel
Tof voor Toine dat ie ook eindelijk eens zo'n evenement op locatie mag doenquote:
Jaap is coolquote:Op zondag 11 juni 2006 23:03 schreef One_conundrum het volgende:
wat moet die 2vandaag pik hier nou?
hij is iets minder zurig inderdaadquote:
Gullit?quote:Op zondag 11 juni 2006 23:18 schreef TheVulture het volgende:
Ruud krijgt tegen Ivoorkust wel de ruimte om te vlammen
Ik vind het ook geen goede trainer eigenlijk... gewoon geen goed gevoel bijquote:Op zondag 11 juni 2006 23:19 schreef 456 het volgende:
Nou, ik vind van Marwijk gewoon niets.
Hoewel hij wel IETS beter uit de verf komt. Erg emotieloos vaak.
quote:
Is gister nog gevraagd en beantwoord.quote:Op zondag 11 juni 2006 23:48 schreef furanku het volgende:
hoe heet dat nummer steeds op het laatst? duits nummertje.
Wir sind Helden - Wenn es passiertquote:Op zondag 11 juni 2006 23:48 schreef furanku het volgende:
hoe heet dat nummer steeds op het laatst? duits nummertje.
Het is zeker wel de moeite waard, die samenvattingen kun je mooi doorspoelen, dat blijf ik een beetje overbodig vinden, van NL oké, maar de rest hoeft niet in dit programma.quote:Op maandag 12 juni 2006 00:24 schreef tong80 het volgende:
Net 2 uur geslapen ga nu de video kijken voordat de herhaling van B&vD begint
ze willen het allicht open trekken voor een wat beter publiek , maar echt geslaagd vind ik het ook nietquote:Op maandag 12 juni 2006 15:16 schreef LuukBes het volgende:
Lacht die van Marwijk ooits. Wat een dooie is dat toch, net zoals Blind. Van die serieuze humorloze dokussen. Snap ook niet wat een non-voetballer aan tafel toevoegt, Chris Zegers, Jaap Jongbloed en Jaap van Zweden, komt alleen maar onzin uit die je ook in het cafe hoort. Zit toch niemand op te wachten ?
Jammer, met Borst standaard aan tafel i.p.v. deze analisten, en dan figuren zoals van Gaal, Stevens, Adriaanse en ten Cate was dit programma veel beter geweest. Je moet mensen met een mening neerzetten. Jack en de reportages maken het wel goed, maar het gelul aan tafel is boring.
Wie?quote:Op maandag 12 juni 2006 18:12 schreef Haaibaaike het volgende:
Donderdag komt Youp en Tom van 't Hek bij Studio Sportzomer(Staat in mijn gids )
quote:Op maandag 12 juni 2006 18:26 schreef 456 het volgende:
[..]
Wie?
Hm... tja. Zo heeft elk programma wel zijn mindere gasten...
![]()
Inderdaadquote:Op maandag 12 juni 2006 18:31 schreef MissX het volgende:
Kunnen ze Hugo niet houden na vanavond.
Leuk om ze een keer samen te zien.quote:Op maandag 12 juni 2006 18:12 schreef Haaibaaike het volgende:
Donderdag komt Youp en Tom van 't Hek bij Studio Sportzomer(Staat in mijn gids )
Ik dacht ook van nietquote:Op maandag 12 juni 2006 20:59 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Leuk om ze een keer samen te zien.
Komt niet zo vaak voor.
Als dat zou kunnen. Hij kwam ook vrolijk aan gisteren...quote:Op maandag 12 juni 2006 18:31 schreef MissX het volgende:
Kunnen ze Hugo niet houden na vanavond.
dat is er nog niet voor dus dan kan nietquote:Op maandag 12 juni 2006 22:52 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik ga nu kijken naar Studio Sportzomer![]()
waarvoor?quote:Op maandag 12 juni 2006 22:54 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
dat is er nog niet voor dus dan kan niet
quote:Op maandag 12 juni 2006 22:54 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
dat is er nog niet voor dus dan kan niet
Boskampquote:Op maandag 12 juni 2006 23:01 schreef jna het volgende:
Was het nou John Bosman die zei dat Kluivert, Seedorf en Davids een gezwel waren?
quote:Op maandag 12 juni 2006 23:01 schreef jna het volgende:
Was het nou John Bosman die zei dat Kluivert, Seedorf en Davids een gezwel waren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |