Ik heb hem in een uitzending toch een keer heel mooi zien en horen zingen voor Oom Berlusconi..quote:Op donderdag 8 juni 2006 23:24 schreef snellejelle het volgende:
[..]
dat lijkt me niet verstandig. die is op het veld beter
die heeft het te druk met broodjes smerenquote:
saaiquote:Op donderdag 8 juni 2006 23:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Monique Velzeboer is haar banden al aan het ompompen
daar is een topic voor ergens in het WK-forumquote:Op donderdag 8 juni 2006 23:30 schreef 456 het volgende:
Hoe komen jullie aan die oranje usernames?
Ben jij Oranjefan? Wil jij ook een kleurtje tijdens het WK?quote:Op donderdag 8 juni 2006 23:30 schreef 456 het volgende:
Hoe komen jullie aan die oranje usernames?
hh van twee jaar geledenquote:Op donderdag 8 juni 2006 23:31 schreef TheVulture het volgende:
Frankrijk gaat in mijn pools in ronde 1 al naar huis
Gesneuveld tegen Togo![]()
4 jaar geledenquote:
ik vind het mooi om te zien hoorquote:Op donderdag 8 juni 2006 23:36 schreef 456 het volgende:
Inderdaad. Kameroen is zo ook ooit begonnen.
Angola. Indrukwekkende beelden. Dit is ook voetbal.
Maar moet dit in Studio Sportzomer? Meer iets voor 2Vandaag...
Hakuna Matataquote:Op donderdag 8 juni 2006 23:38 schreef snellejelle het volgende:
wat spreken ze eigenlijk in Angola?
quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:53 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Geen Ajax please. Ajax interesseert me op het moment geen ene flikker. HUP HOLLAND!
Ik vermoed (afgezien van hun eigen brabbeltaal) Frans (koloniaal)...quote:Op donderdag 8 juni 2006 23:38 schreef snellejelle het volgende:
Wir sind helden is toch van die heerlijke nbieuwe Duitse band sportschoole Kreeidler ofzo ?quote:Op donderdag 8 juni 2006 23:41 schreef TheVulture het volgende:
Dit is toch Wir Sind Helden he, dat deuntje
ik heb het opgezicht: officieel Portugees maar in de praktijk vooral een Bantoetaalquote:Op donderdag 8 juni 2006 23:41 schreef 456 het volgende:
[..]
Ik vermoed (afgezien van hun eigen brabbeltaal) Frans (koloniaal)...
Leuke gasten morgen...
Matige uitzending! Maar dat mag de pret niet drukken...
Portugees, want het was een kolonie van Portugal. Ze spelen ook tegen hun kolonisator. Dat wordt wel een bijzondere wedstrijdquote:Op donderdag 8 juni 2006 23:38 schreef snellejelle het volgende:
soort Senegal-Frankrijk. hopelijk met hetzelfde resultaatquote:Op donderdag 8 juni 2006 23:43 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Portugees, want het was een kolonie van Portugal. Ze spelen ook tegen hun kolonisator. Dat wordt wel een bijzondere wedstrijd
dat weet ik niet maar ze zijn wel van Gekommen om zu Bleibenquote:Op donderdag 8 juni 2006 23:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wir sind helden is toch van die heerlijke nbieuwe Duitse band sportschoole Kreeidler ofzo ?
Daarom ben ik in slaap gevallen, vond het ook minder vanavond.quote:Op donderdag 8 juni 2006 23:59 schreef Trancelocator het volgende:
Minste aflevering tot nu toe. Het zal wel stilte voor de storm zijn.
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 00:01 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik heb Monique velzenboer niet gezien![]()
.
'k ben wel eventjes in slaap gevallen![]()
Monique Velzenboer was maar een geintje van me he.....quote:
Ja, ik dacht al..ik zag ze nietquote:Op vrijdag 9 juni 2006 00:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Monique Velzenboer was maar een geintje van me he.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |