Ik kijk eerst voor ik een oordeel vel.quote:Op donderdag 8 juni 2006 23:00 schreef Ricky_ het volgende:
Niet echt boeiende gasten.
Hoezo? Is toch leuk om te zien.quote:Op donderdag 8 juni 2006 23:03 schreef MissX het volgende:
idioot gewoon al die mensen op de tribune
Mooi tochquote:Op donderdag 8 juni 2006 23:03 schreef MissX het volgende:
idioot gewoon al die mensen op de tribune
Hij maakt mooie reportages, maar als interviewer zit ik met kromme tenen. Advocaat werd er al eens kwaad op, maar van Basten duurt ook niet meer lang.quote:
Amen... die man moet met een zak over zijn kop het kanaal inquote:
ik heb nog geen minuut van Villa BvD gezienquote:Op donderdag 8 juni 2006 23:08 schreef 456 het volgende:
HEY YOURI IS ER
Gewoon KEIHARD concurreren met zijn PA!
idd, minstens iets rijmendsquote:Op donderdag 8 juni 2006 23:12 schreef TheVulture het volgende:
Er is gewoon echt iemand die die slogan heeft bedacht en er over na heeft zitten denken
Had dan iets inventievers verzonnen
Oranje is beter als Duitsland zonder franjequote:
idd, hij past zich zo aan aan het land waar hij voor werkt. super ventquote:Op donderdag 8 juni 2006 23:17 schreef 456 het volgende:
Prachtig die Leo. Echt, hij heeft gewoon gelijk... Misschien nemen sommige trainers het allemaal wel net even iets te serieus...
precies, het is een wereldprestatie dat ie met dat zootje ongeregeld het WK heeft gehaald, ze waren vrij kansloos toen ie eraan begon... en nu is ie gewoon op voorhand kansloos dus kun je er maar beter vol van genietenquote:Op donderdag 8 juni 2006 23:17 schreef 456 het volgende:
Prachtig die Leo. Echt, hij heeft gewoon gelijk... Misschien nemen sommige trainers het allemaal wel net even iets te serieus...
Jouw icon ... Gniffelquote:Op donderdag 8 juni 2006 23:17 schreef snellejelle het volgende:
[..]
idd, hij past zich zo aan aan het land waar hij voor werkt. super vent
Er komt nog een straalverbinding met John Jaakke zometeen dus wie weet wat er nog komtquote:Op donderdag 8 juni 2006 23:20 schreef Doezelhaar het volgende:
Toch leuke gasten, alleen Blind.. die vind ik niet kritisch genoeg..
ach joh, we kunnen ze maar vast gehad hebben denk ik dan, komen ze tijdens het toernooi de sfeer niet verkloten...quote:Op donderdag 8 juni 2006 23:22 schreef tong80 het volgende:
Knap dat je drie saaie gasten in één uitzending kunt krijgen.
Niet voor herhaling vatbaar iddquote:Op donderdag 8 juni 2006 23:22 schreef tong80 het volgende:
Knap dat je drie saaie gasten in één uitzending kunt krijgen.
quote:Op donderdag 8 juni 2006 23:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
ach joh, we kunnen ze maar vast gehad hebben denk ik dan, komen ze tijdens het toernooi de sfeer niet verkloten...
BLIND<->JAAKKE????quote:Op donderdag 8 juni 2006 23:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Er komt nog een straalverbinding met John Jaakke zometeen dus wie weet wat er nog komt
Blind is analyticus...quote:Op donderdag 8 juni 2006 23:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
ach joh, we kunnen ze maar vast gehad hebben denk ik dan, komen ze tijdens het toernooi de sfeer niet verkloten...
Monique Velzeboer is haar banden al aan het ompompenquote:Op donderdag 8 juni 2006 23:23 schreef snellejelle het volgende:
[..]da's waar, dan is het tijd voor echte gasten!
Seedorf?quote:Op donderdag 8 juni 2006 23:23 schreef snellejelle het volgende:
[..]da's waar, dan is het tijd voor echte gasten!
check de smileyquote:Op donderdag 8 juni 2006 23:23 schreef 456 het volgende:
[..]
BLIND<->JAAKKE????
oei oei oei... hopelijk geen Westwood servies op tafel!
Nee, die gaf gisteren bij Holland Sport aan heimwee te hebben als ie op een WK is...quote:Op donderdag 8 juni 2006 23:23 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Schuift Hugo Borst daar nog aan dit WK?
dat doet yvonne toch voor haarquote:Op donderdag 8 juni 2006 23:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Monique Velzeboer is haar banden al aan het ompompen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |