Is gister nog gevraagd en beantwoord.quote:Op zondag 11 juni 2006 23:48 schreef furanku het volgende:
hoe heet dat nummer steeds op het laatst? duits nummertje.
Wir sind Helden - Wenn es passiertquote:Op zondag 11 juni 2006 23:48 schreef furanku het volgende:
hoe heet dat nummer steeds op het laatst? duits nummertje.
Het is zeker wel de moeite waard, die samenvattingen kun je mooi doorspoelen, dat blijf ik een beetje overbodig vinden, van NL oké, maar de rest hoeft niet in dit programma.quote:Op maandag 12 juni 2006 00:24 schreef tong80 het volgende:
Net 2 uur geslapen ga nu de video kijken voordat de herhaling van B&vD begint
ze willen het allicht open trekken voor een wat beter publiek , maar echt geslaagd vind ik het ook nietquote:Op maandag 12 juni 2006 15:16 schreef LuukBes het volgende:
Lacht die van Marwijk ooits. Wat een dooie is dat toch, net zoals Blind. Van die serieuze humorloze dokussen. Snap ook niet wat een non-voetballer aan tafel toevoegt, Chris Zegers, Jaap Jongbloed en Jaap van Zweden, komt alleen maar onzin uit die je ook in het cafe hoort. Zit toch niemand op te wachten ?
Jammer, met Borst standaard aan tafel i.p.v. deze analisten, en dan figuren zoals van Gaal, Stevens, Adriaanse en ten Cate was dit programma veel beter geweest. Je moet mensen met een mening neerzetten. Jack en de reportages maken het wel goed, maar het gelul aan tafel is boring.
Wie?quote:Op maandag 12 juni 2006 18:12 schreef Haaibaaike het volgende:
Donderdag komt Youp en Tom van 't Hek bij Studio Sportzomer(Staat in mijn gids )
quote:Op maandag 12 juni 2006 18:26 schreef 456 het volgende:
[..]
Wie?
Hm... tja. Zo heeft elk programma wel zijn mindere gasten...
![]()
Inderdaadquote:Op maandag 12 juni 2006 18:31 schreef MissX het volgende:
Kunnen ze Hugo niet houden na vanavond.
Leuk om ze een keer samen te zien.quote:Op maandag 12 juni 2006 18:12 schreef Haaibaaike het volgende:
Donderdag komt Youp en Tom van 't Hek bij Studio Sportzomer(Staat in mijn gids )
Ik dacht ook van nietquote:Op maandag 12 juni 2006 20:59 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Leuk om ze een keer samen te zien.
Komt niet zo vaak voor.
Als dat zou kunnen. Hij kwam ook vrolijk aan gisteren...quote:Op maandag 12 juni 2006 18:31 schreef MissX het volgende:
Kunnen ze Hugo niet houden na vanavond.
dat is er nog niet voor dus dan kan nietquote:Op maandag 12 juni 2006 22:52 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik ga nu kijken naar Studio Sportzomer![]()
waarvoor?quote:Op maandag 12 juni 2006 22:54 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
dat is er nog niet voor dus dan kan niet
quote:Op maandag 12 juni 2006 22:54 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
dat is er nog niet voor dus dan kan niet
Boskampquote:Op maandag 12 juni 2006 23:01 schreef jna het volgende:
Was het nou John Bosman die zei dat Kluivert, Seedorf en Davids een gezwel waren?
quote:Op maandag 12 juni 2006 23:01 schreef jna het volgende:
Was het nou John Bosman die zei dat Kluivert, Seedorf en Davids een gezwel waren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |