Danke schön!quote:Op zaterdag 10 juni 2006 23:58 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
wen es passiert van Wir Sind Helden
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 23:58 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
Danke schönquote:Op zaterdag 10 juni 2006 23:58 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
Not Foundquote:Op zondag 11 juni 2006 00:05 schreef Trancelocator het volgende:
Ich habe ein Video gefunden: clips Wirklich toll!
Ik vond ze vorig jaar op Pinkpop wel goed te pruimen anders, maar Gekommen om Zu bleiben blijft mijn favoriet... met Wenn es passiert nu als goede tweedequote:Op zondag 11 juni 2006 00:03 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Alleen nur ein wort is goed van WSH, rest is slappe hap.
Programma is trouwens wel heel afhankelijk van de gasten, vandaag was maar lafjes.
Nu dus.quote:Op zondag 11 juni 2006 10:17 schreef Ambrosius het volgende:
De herhaling is vandaag niet om 13.00, maar 11.15.
Henk ten Catequote:Op zondag 11 juni 2006 11:37 schreef Urquhart het volgende:
Vanavond Ten Cate?
Leuke gasten vanavond dusquote:Op zondag 11 juni 2006 11:38 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Henk ten Cate
Jaap Jongbloed
Bert van Marwijk
Ja, dat denk ik ook.quote:Op zondag 11 juni 2006 11:59 schreef Ambrosius het volgende:
Mooie uitzending weer.
Hij is iig wel in Duitsland, hij schrijft regelmatig wat in het AD.quote:Op zondag 11 juni 2006 19:33 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Waar zit Hugo Borst eigenlijk tijdens dit WK , vreemd dat die er niet bij is ?
Ik dacht juist dat ie niet ging vanwege heimweequote:Op zondag 11 juni 2006 19:36 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hij is iig wel in Duitsland, hij schrijft regelmatig wat in het AD.
Laten we hopen dat Henk wat minder zuur is als na zijn aanstelling bij Ajaxquote:
Toen hij in Amerika zal had hij heimwee en ook hij schijnt noet dol te zijn op vliegen.quote:Op zondag 11 juni 2006 20:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik dacht juist dat ie niet ging vanwege heimweeof was dat een grapje van hem?
zit Toine nu in Duitsland danquote:Op zondag 11 juni 2006 22:58 schreef Bruce117 het volgende:
Jack nog niet terug uit Leipzig
Of zit hij dadelijk toch aan de tafel
Tof voor Toine dat ie ook eindelijk eens zo'n evenement op locatie mag doenquote:
Jaap is coolquote:Op zondag 11 juni 2006 23:03 schreef One_conundrum het volgende:
wat moet die 2vandaag pik hier nou?
hij is iets minder zurig inderdaadquote:
Gullit?quote:Op zondag 11 juni 2006 23:18 schreef TheVulture het volgende:
Ruud krijgt tegen Ivoorkust wel de ruimte om te vlammen
Ik vind het ook geen goede trainer eigenlijk... gewoon geen goed gevoel bijquote:Op zondag 11 juni 2006 23:19 schreef 456 het volgende:
Nou, ik vind van Marwijk gewoon niets.
Hoewel hij wel IETS beter uit de verf komt. Erg emotieloos vaak.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |