Eensch, deze twee onderwerpen waren leuk en geiningquote:Op vrijdag 9 juni 2006 00:23 schreef brighton het volgende:
Leo was leuk en Angola was interessant. Van Basten was weer lekker bezig tegenover Bert Maalderink, voor de rest beetje slap.
Volgens mij moeten we dan wachten op de touravondenquote:Op donderdag 8 juni 2006 23:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Monique Velzeboer is haar banden al aan het ompompen
Jelle dt je overstaag bent gegaan is nog enigzins tot daar toe, maar om er nu reclame voor te maken gaat mij te verquote:Op donderdag 8 juni 2006 23:31 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Ben jij Oranjefan? Wil jij ook een kleurtje tijdens het WK?
Neequote:Op vrijdag 9 juni 2006 00:17 schreef koningdavid het volgende:
Ben ik de enige die Blind altijd heel vervelend zeikerig over vind komen?
Hij was idd een erg leuke gastquote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:45 schreef 456 het volgende:
Berry van Aerle is momenteel was op radio2 bij frits spits. Wat een ongelofelijke grappige vent zeg! En adrem.
Ik heb helaas de uitzending van sportzomer gemist eergisteren, maar was hij daar aan tafel ook zo enorm grappig?
Leuk om hem zo te horen!
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:45 schreef 456 het volgende:
Berry van Aerle is momenteel was op radio2 bij frits spits. Wat een ongelofelijke grappige vent zeg! En adrem.
Ik heb helaas de uitzending van sportzomer gemist eergisteren, maar was hij daar aan tafel ook zo enorm grappig?
Leuk om hem zo te horen!
Eric van Muiswinkel en Willem van Hanegem...nog leukerquote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:04 schreef maril het volgende:
VANAVOND in Studio Sport
Te gast in Kirchzarten: Chris Zegers, Erik van Muiswinkel en Willem van Hanegem
Eric van Muiswinkel, leuk![]()
Ehm... dat is toch 1 en dezelfde persoon?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:45 schreef brighton het volgende:
[..]
Eric van Muiswinkel en Willem van Hanegem...nog leuker
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:00 schreef 456 het volgende:
[..]
Ehm... dat is toch 1 en dezelfde persoon?
[/studio spaan mode]
[grap]Ik geloof (zeker weten) dat het een grapje was[/grap]quote:
quote:VANAVOND in Studio Sport
Te gast in Kirchzarten: Chris Zegers, Erik van Muiswinkel en Willem van Hanegem
Eric van Muiswinkel, leuk![]()
Willem gaat me een beetje op mijn zenuwen werken... die is zo verbitterd geraakt bij dat Euro 2004... jammerquote:Op vrijdag 9 juni 2006 23:08 schreef maril het volgende:
Willem en Jack zijn weer aan het kijfen
ja lachen hequote:Op vrijdag 9 juni 2006 23:10 schreef venomsnake het volgende:
hahaha, staan ze weer op een berg in de bosjes![]()
Wat hij alleen niet wist dat die Chinees van de gokmaffia was die zijn ploeg wilde zien verliezen ...quote:Op vrijdag 9 juni 2006 23:30 schreef Bruce117 het volgende:
Je was linksbuiten en je stond een beetje op een eiland
die bal die hij aannam stuitte ook zo lekker op.. wat een veldquote:Op vrijdag 9 juni 2006 23:43 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Dus daarom was Diego er niet bij vandaag. Hij zat in Napels ...
Waarom zendt talpa studio sportzomer uitquote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:59 schreef 456 het volgende:
HERHALING NU OP NED2!
(of http://www.garnierstreamingmedia.com/asx/talpastream2.asp)
Komt dat niet doordat er wedstrijdbeelden in dat programma uitgezonden worden en ze die niet op internet mogen vertonen?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:30 schreef 456 het volgende:
Ik schijt er echt van dat dit niet in een stream hier of daar te bekijken valt. Met studio voetbal doen ze het wel...
ik vind dat een compliment.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 23:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
Jan Mulder over Bert Maalderink: Dat kutventje van de NOS
Daar hoor ik liever deze versie van dan die stomme dingen tijdens studio voetbal afgelopen seizoenquote:
* Haaibaaike sluit zich helemaal met jullie aanquote:Op zaterdag 10 juni 2006 23:22 schreef Trancelocator het volgende:
Een diepe buiging voor Leo & The Soca Warriors!
die vond ik zeer regelmatig ook wel errug leukquote:Op zaterdag 10 juni 2006 23:27 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Daar hoor ik liever deze versie van dan die stomme dingen tijdens studio voetbal afgelopen seizoen
Geen idee, maar ik vind het wel een heel lekker nummer.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 23:52 schreef the_undertaker het volgende:
hoe heet dat duitse nummer eigenlijk wat ze elke keer in het eindfilmpje hebben
Ik ben hem aan het zoeken nu, ik dacht dat het van Wir Sind Helden is maar de titel kan ik niet 1,2,3 vindenquote:Op zaterdag 10 juni 2006 23:52 schreef the_undertaker het volgende:
hoe heet dat duitse nummer eigenlijk wat ze elke keer in het eindfilmpje hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |