quote:Op donderdag 8 juni 2006 13:07 schreef Soepkip-je het volgende:
7THPO!
Maar goed, goede middag heren.. ik ben Soepkip en heb nog 1,5 uur om een leuk project af te maken.. *zuigt*
quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:35 schreef mAnDy_OoSt het volgende:
[..]
och.. degene die lachen begrijpen het denk ik gewoon niet helemaal....
maar als je wat ouder wordt timmie.. misschien jij dan wel....
maak me trots jongen...![]()
quote:
quote:
Zoek de sticky topics in het WK forumquote:Op donderdag 8 juni 2006 13:23 schreef Sebasser het volgende:
Ok, Hoi.
Nu even met de deur in huis vallen
Hoe word ik oranje ?
Oh, ik dacht dat het een tof sub domein was,quote:Op donderdag 8 juni 2006 13:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zoek de sticky topics in het WK forum![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan ben ik toch nog voor Engelandquote:Op donderdag 8 juni 2006 13:31 schreef Soepkip-je het volgende:
Hehe.. Voetbal is alleen leuk als Nederland verliest en 'opeens' al het oranje uit nederland verdwijnt.. das geweldig
Nou nee,quote:Op donderdag 8 juni 2006 13:31 schreef Soepkip-je het volgende:
Hehe.. Voetbal is alleen leuk als Nederland verliest en 'opeens' al het oranje uit nederland verdwijnt.. das geweldig
hehe, je bent nieuwsposter Sportquote:Op donderdag 8 juni 2006 13:36 schreef dennistd het volgende:
ik haat voetbal ook, maar als ik zwart ben ben ik voor duitsland, en dat is helemaal erg
eigenlijk nieuwsposter autosportquote:
Dat is met een WK eigenlijk wel te verwachtenquote:Op donderdag 8 juni 2006 13:40 schreef Sebasser het volgende:
[..]
hehe, je bent nieuwsposter Sport
Mah al die voetbal gekte
een keer een potje voetballen is wel tof...
Maar dit
Ik sta soms verbaasd te kijken hoe scherp mijn P93 een macro foto maakt hoor.quote:Op donderdag 8 juni 2006 14:00 schreef Renesite het volgende:![]()
Dat krijg ik niet uit mijn cameraatje.
Lijkt me ook logischquote:Op donderdag 8 juni 2006 14:00 schreef Renesite het volgende:![]()
Dat krijg ik niet uit mijn cameraatje.
Kloptquote:Op donderdag 8 juni 2006 14:04 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik sta soms verbaasd te kijken hoe scherp mijn P93 een macro foto maakt hoor.
terwijl ik vaak genoeg heb gehad dat het echt kut is.
dat zeg ik nietquote:
quote:
AUW MAMMA! DE ZON DOET PIJN!quote:Op donderdag 8 juni 2006 15:52 schreef Geqxon het volgende:
WAT EEN TYFUS WEER.
Schuilkelder.quote:Op donderdag 8 juni 2006 15:54 schreef Geqxon het volgende:
En tegen hitte kun je niks doen, dat is dus kut
Ik vind het ook té warmquote:Op donderdag 8 juni 2006 15:54 schreef Geqxon het volgende:
Nee veel te warm.
Hier zijn wel de zonnenschermen naar benedenquote:Op donderdag 8 juni 2006 16:02 schreef Sebasser het volgende:
[..]
hehe
Ik heb hier lekker de gordijnen dicht
Heb ik nietquote:Op donderdag 8 juni 2006 16:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hier zijn wel de zonnenschermen naar beneden![]()
Nou, boven de 25 hoeft van mij eigenlijk nietquote:
Ok, das een tikkeltje aan de hete kant jaquote:
Daar word ik helemaal gek van, zo'n tiefuswarm dingquote:
Shoarmaquote:Op donderdag 8 juni 2006 16:13 schreef Renesite het volgende:
Tanden poetsenDe knoflook komt je teee gemoetttt
hehe,quote:Op donderdag 8 juni 2006 16:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar word ik helemaal gek van, zo'n tiefuswarm ding
Ja, Heerlijk koud bierquote:Op donderdag 8 juni 2006 16:15 schreef Merel1808 het volgende:
Wat een boel mensen die van koud houden zeg![]()
Er is ook nog iets tussenin warm en koudquote:Op donderdag 8 juni 2006 16:15 schreef Merel1808 het volgende:
27quote:Op donderdag 8 juni 2006 16:15 schreef Merel1808 het volgende:
Ok, koud bier, koude ijsjes, maar hete zonquote:Op donderdag 8 juni 2006 16:16 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ja, Heerlijk koud bier
Of ijsjes![]()
Maar warm weer is ook lekker
Succesquote:
Daar heb ik al voldoende van in huisquote:
Hoeeeerrruuuhhhh!quote:Op donderdag 8 juni 2006 16:24 schreef Petertjuhh het volgende:
oranjeeeeeeeeeeeee
Ik denk meestal alleen maar aan mezelfquote:
|Ja, tot zaterdagquote:Op donderdag 8 juni 2006 16:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik denk meestal alleen maar aan mezelf![]()
Tegen de kou kun je tenminste wat doen.quote:Op donderdag 8 juni 2006 16:15 schreef Merel1808 het volgende:
-55quote:Op donderdag 8 juni 2006 16:28 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Tegen de kou kun je tenminste wat doen.
Alsof ik ook maar 1 wedstrijd ga kijkenquote:Op donderdag 8 juni 2006 16:52 schreef Soepkip-je het volgende:
Jezus wordt echt eng met die Oranje freaks hehe...
Denk niet dat ik er veel van mee ga krijgen, maar goed.
Gisterenavond was dat nog wel andersquote:Op donderdag 8 juni 2006 17:11 schreef Ayaxola het volgende:
Wel jammer dat dan zoveel mensen hem gelijk hebben![]()
Of groen van de drank.quote:Op donderdag 8 juni 2006 17:12 schreef Palau het volgende:
Normaal work in de zomer rood of paars , maar nooit oranje..
Die is zo grappigquote:
Met mij gaat alles superquote:
Mooi zoquote:
En hoe bevalt je lens?quote:
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahquote:Op donderdag 8 juni 2006 18:09 schreef MaddoxX het volgende:
waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Foto's.quote:Op donderdag 8 juni 2006 18:12 schreef Merel1808 het volgende:
Hoi
Kep 2 nieuwe hemdjes, nieuwe bikini, en een zwart jurkje gekocht![]()
Lukte niet, was te donker op mn kamerquote:
Mooi versalgquote:Op donderdag 8 juni 2006 18:10 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Lees: De PUB #1031 Lekker weertje :Y
Eet smakelijkquote:Op donderdag 8 juni 2006 18:13 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Lukte niet, was te donker op mn kamerMaar ga vanavond nog wel even proberen, nu eerst even eten
Dat zal nog wel even durenquote:Op donderdag 8 juni 2006 18:13 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Mooi versalgEn de foto's zijn ook prachtig, ik ben benieuwd wat er uitkomt als je er echt goed mee om kan gaan
hehequote:
Gaat helemaal goed komenquote:Op donderdag 8 juni 2006 18:17 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
hehe![]()
In ieder geval veel plezier er mee![]()
Laat maar weer wat zien over een paar dagenquote:
Ik ga zeker morgen weer op pad, ik denk dat mijn vriendin morgen niet komt omdat haar moeder bij hun thuis isquote:Op donderdag 8 juni 2006 18:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Laat maar weer wat zien over een paar dagen![]()
Tijd geleden een hele tijd over je vriendin gepraat, toen het bijna uit was denk ik als ik dit zo lees. Heb er niet veel meer over gehoord, maar het is dus blijkbaar goed gekomen?quote:Op donderdag 8 juni 2006 18:23 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik ga zeker morgen weer op pad, ik denk dat mijn vriendin morgen niet komt omdat haar moeder bij hun thuis isen haar vader is deze week pleite naar oostenrijk
maar goed ik zal het iig voor de zekerheid maar vragen
natuurlijk hoop ik wel dat ze komt
We hebben af en toe nog wel eens ruzie maar dat komt toch altijd wel weer goed, ze is gewoon erg gevoelig, kan ze ook niks aan doen. Mij verlaten?? daar moet ze niet aan denkenquote:Op donderdag 8 juni 2006 18:37 schreef Timmiejj het volgende:
[..]
Tijd geleden een hele tijd over je vriendin gepraat, toen het bijna uit was denk ik als ik dit zo lees. Heb er niet veel meer over gehoord, maar het is dus blijkbaar goed gekomen?![]()
Hoe hebben ze dat gedaan?quote:
Zie link bovenquote:
Vetjesquote:Op donderdag 8 juni 2006 18:42 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ben jij Oranjefan? Wil jij ook een kleurtje tijdens het WK?
Ah mooi zo. Die rust is haar gegund.quote:Op donderdag 8 juni 2006 18:42 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
We hebben af en toe nog wel eens ruzie maar dat komt toch altijd wel weer goed, ze is gewoon erg gevoelig, kan ze ook niks aan doen. Mij verlaten?? daar moet ze niet aan denken![]()
Ze wil iig wel zo snel mogelijk daar weg, haar moeder heeft nu een grotere huis dus mogelijk gaat ze daar mooi heen, heeft ze eindelijk rust en is ze ook van dat gezeik af.
welkquote:
Zeker wetenquote:Op donderdag 8 juni 2006 18:46 schreef Timmiejj het volgende:
[..]
Ah mooi zo. Die rust is haar gegund.![]()
Ik heb vanavond schoolfeestquote:Op donderdag 8 juni 2006 18:45 schreef Merel1808 het volgende:
Ik moet oppassen vanavond, maar kwil niet, kwil terrassen!![]()
quote:Op donderdag 8 juni 2006 18:47 schreef Palau het volgende:
Iets van maar 260 MB. Ik snap het niet dat ie zo traag downloadt. Normaal is ie minstens 10 keer zo snel.
Nutteloos??? Er is vast wel ergens iets met voetbal op tvquote:Op donderdag 8 juni 2006 18:49 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Das beter dan de hele avond vastgeplakt zitten aan de leren bank en nutteloze tv kijken![]()
ja oke, mja, er wordt gezegd dat er na 11 uur vanavond als de 1e en 2e klassers weg zijn, er alleen maar hardcore wordt gedraaidquote:Op donderdag 8 juni 2006 18:49 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Das beter dan de hele avond vastgeplakt zitten aan de leren bank en nutteloze tv kijken![]()
Kijk aan, waar is dat feestje?quote:Op donderdag 8 juni 2006 18:50 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
ja oke, mja, er wordt gezegd dat er na 11 uur vanavond als de 1e en 2e klassers weg zijn, er alleen maar hardcore wordt gedraaid
zaal Nijenhuis. Is alleen voor schoolleerlingen, je moet je schoolpasje namelijk meenemenquote:
Ja ok, dat wel.. Maar toch, ik had ook met een biertje op het terras kunnen zittenquote:Op donderdag 8 juni 2006 18:50 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Nutteloos??? Er is vast wel ergens iets met voetbal op tv![]()
Bij ons kom je de school niet eens in zonder pasjequote:Op donderdag 8 juni 2006 18:53 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
zaal Nijenhuis. Is alleen voor schoolleerlingen, je moet je schoolpasje namelijk meenemen
Werd ons ook ff medegedeeld nog vandaag via andere leerlingen. Geen mens had dat tegen ons gezegd
dat dan gelukkig nog welquote:Op donderdag 8 juni 2006 18:54 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Bij ons kom je de school niet eens in zonder pasje![]()
We hebben zelfs een tijdje ons pasje moeten scannen bij binnenkomst, maar dat zorgde voor te lange wachtrijenquote:
iedereen komt te laatquote:Op donderdag 8 juni 2006 18:57 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
We hebben zelfs een tijdje ons pasje moeten scannen bij binnenkomst, maar dat zorgde voor te lange wachtrijen
Wat voor underground is dat daarquote:Op donderdag 8 juni 2006 18:57 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
We hebben zelfs een tijdje ons pasje moeten scannen bij binnenkomst, maar dat zorgde voor te lange wachtrijen
Heerlijkquote:
das dan wel weer een voordeel voor de administratiequote:Op donderdag 8 juni 2006 18:59 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Wat dan ook weer geregistreerd werd, en waarvoor automatisch sancties uitgedeeld werden
Gewoon een stakker inhuren die altijd op tijd is.. en daar je pasje aan meegevenquote:Wat dan ook weer geregistreerd werd, en waarvoor automatisch sancties uitgedeeld werden
Jaa, ze zoeken al jaren naar een manier om het makkelijk te omzeilen en vaak niet-lopende absentie-systeem te veranderen, ze denken er nu over om iedereen zo'n hele dikke pas te geven, die gewoon in je tas kan blijven zitten, maar waarmee je gescand wordt bij elke deur, kunnen ze fijn zien waar jij je ophoudtquote:
Ik begrijp echt niet dat mensen 30+ graden lekker vindenquote:Op donderdag 8 juni 2006 19:00 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
HeerlijkJammer dat ik toetsweek heb, mja is niet anders
-> raam openquote:Op donderdag 8 juni 2006 19:03 schreef Sebasser het volgende:
Damn, het is hier een graad of 38 a 45 in mijn kamer
je bier smelt dan echt veel te snelquote:Op donderdag 8 juni 2006 19:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik begrijp echt niet dat mensen 30+ graden lekker vinden![]()
Heerlijkquote:Op donderdag 8 juni 2006 19:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Das niet lekker, moet je rolluiken nemen, blijft het lekker koel, bij mij is het nu 'slechts' 24quote:Op donderdag 8 juni 2006 19:03 schreef Sebasser het volgende:
Damn, het is hier een graad of 38 a 45 in mijn kamer
Heerlijk hockeykamp van het weekendquote:Op donderdag 8 juni 2006 19:00 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
HeerlijkJammer dat ik toetsweek heb, mja is niet anders
was het zo goed?quote:
Ik ookquote:Op donderdag 8 juni 2006 19:04 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
HeerlijkIk ben echt een zomer/lente mens!
Het is met een zonnetje erbij toch een stuk beter voor mn humeur dan dat saaie weer van de afgelopen wekenquote:Op donderdag 8 juni 2006 19:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
ik heb nog 3 dagen 'les'quote:Op donderdag 8 juni 2006 19:05 schreef Timmiejj het volgende:
[..]
Heerlijk hockeykamp van het weekend![]()
Een week later heb ik ook toetsweek![]()
Maar wél homo.quote:Op donderdag 8 juni 2006 19:05 schreef HuHu het volgende:
Wat origineel HuHu, je bent niét oranje.
Lekker weertje, beetje door dorp slenteren, buiten lerenquote:
Whehe, ik was al vanaf het begin van t jaar niet-oranjequote:Op donderdag 8 juni 2006 19:05 schreef HuHu het volgende:
Wat origineel HuHu, je bent niét oranje.
Okay, maar dit is toch een beetje too much of a good thing zeg maarquote:Op donderdag 8 juni 2006 19:05 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Het is met een zonnetje erbij toch een stuk beter voor mn humeur dan dat saaie weer van de afgelopen weken![]()
Ja super, aan het water op het terras zitten, biertje erbijquote:Op donderdag 8 juni 2006 19:06 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Lekker weertje, beetje door dorp slenteren, buiten leren
Het was hier iig geen 30+ volgens mijquote:Op donderdag 8 juni 2006 19:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Okay, maar dit is toch een beetje too much of a good thing zeg maar![]()
5 euro naar danny sturen.quote:Op donderdag 8 juni 2006 19:06 schreef Zuen het volgende:
Hoe word ik Oranjefan?
Dat kun je niet worden, zo moet je zijn geborenquote:Op donderdag 8 juni 2006 19:06 schreef Zuen het volgende:
Hoe word ik Oranjefan?
Volgende week wel thoughquote:Op donderdag 8 juni 2006 19:07 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Het was hier iig geen 30+ volgens mij![]()
Damn,quote:Op donderdag 8 juni 2006 19:06 schreef Zuen het volgende:
Hoe word ik Oranjefan?
Hoe weet je vandaag al dat ze morgen komtquote:Op donderdag 8 juni 2006 19:07 schreef SpeedyGJ het volgende:mijn vriendin komt morgen!!!!!
Joeppie!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik Ben heul geen oranje fanquote:Op donderdag 8 juni 2006 19:08 schreef Timmiejj het volgende:
[..]
Damn,![]()
Ik zal je wel helpen: Ben jij Oranjefan? Wil jij ook een kleurtje tijdens het WK?
Ah thanks manquote:Op donderdag 8 juni 2006 19:08 schreef Timmiejj het volgende:
[..]
Damn,![]()
Ik zal je wel helpen: Ben jij Oranjefan? Wil jij ook een kleurtje tijdens het WK?
Ja, dat is misschien wel het bestequote:
Ik mag nog geen alcohol op het terras nuttigen. Maandag pasquote:Op donderdag 8 juni 2006 19:06 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ja super, aan het water op het terras zitten, biertje erbij
Neequote:Op donderdag 8 juni 2006 19:11 schreef Whiteguy het volgende:
pff.. iemand nog een airco over ?
Zwemmenquote:
niet over wel te koop.quote:Op donderdag 8 juni 2006 19:11 schreef Whiteguy het volgende:
Dat hebben we dan gelukkig wél in huisquote:Op donderdag 8 juni 2006 19:11 schreef Whiteguy het volgende:
Kut voor je, ranja dan maarquote:Op donderdag 8 juni 2006 19:11 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Ik mag nog geen alcohol op het terras nuttigen. Maandag pas
Komende paar dagen is echt 1 grooot feest hierroooquote:
Nee, ik had buiten even wat huiswerk gemaaktquote:
quote:
Owjah, das waar ookquote:Op donderdag 8 juni 2006 19:13 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Nee, ik had buiten even wat huiswerk gemaakt
Haal iets van friet ofzoquote:Op donderdag 8 juni 2006 19:14 schreef Sebasser het volgende:
Iemand nog wat lekkers te eten ?
Of moet ik even wat gaan maken
Geen zin
Hup, met je luie flikker de keuken in en iets gaan makenquote:Op donderdag 8 juni 2006 19:14 schreef Sebasser het volgende:
Geen zin
die hebben dus zonder jou zitten terrassenquote:Ik wilde vanmiddag ook lekker terrassen. Vraag ik het aan mijn projectgroep, moesten ze opeens allemaal naar huis toe
Is zien of mijn andere projectgroep morgen iets meer zin heeft
Macaroniquote:Op donderdag 8 juni 2006 19:14 schreef Sebasser het volgende:
Geen zin
Wij ook, alleen papa moet even fixen, hijs nog niet aangeweest dit jaar, maar ik vind het nu hoog tijdquote:Op donderdag 8 juni 2006 19:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat hebben we dan gelukkig wél in huis![]()
Nee, het is gewoon saai volkquote:Op donderdag 8 juni 2006 19:15 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
die hebben dus zonder jou zitten terrassen![]()
![]()
![]()
We bespreken dat altijd 1 dag van te voren al afquote:Op donderdag 8 juni 2006 19:08 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Hoe weet je vandaag al dat ze morgen komt
Misschien krijg je hem morgen niet eens omhoog en moet ze het zelf doen.
Maar ja, dan komt ze wel.
Dat is het ook, dus hopenlijk kan het snel worden gemaaktquote:Op donderdag 8 juni 2006 19:15 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Wij ook, alleen papa moet even fixen, hijs nog niet aangeweest dit jaar, maar ik vind het nu hoog tijd![]()
hier laten we alles dichtquote:Op donderdag 8 juni 2006 19:17 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
airco, hier zetten we gewoon een raam open
Jaa, khoop t ook! Zo mn papa maar es aan zn jas trekkenquote:Op donderdag 8 juni 2006 19:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is het ook, dus hopenlijk kan het snel worden gemaakt![]()
jij weet ook niet wat je wil met je berichtjesquote:Op donderdag 8 juni 2006 19:17 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Typfouten kan iedereen makenquote:Op donderdag 8 juni 2006 19:17 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
jij weet ook niet wat je wil met je berichtjes
Sounds like a planquote:Op donderdag 8 juni 2006 19:17 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Jaa, khoop t ook! Zo mn papa maar es aan zn jas trekken![]()
Ik heb boven mijn kamer een plat dak, en 2 raampjes van 0,40m bij 1m.quote:Op donderdag 8 juni 2006 19:17 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Neen, deze kelk laat ik aan mijn mond voorbij gaanquote:Op donderdag 8 juni 2006 19:19 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Iemand nog intresse in 3 nummers gratis Tina, Flair, Yes, Story, Autoweek, Panorama, Sportweek, Libelle, Zo Zit dat?, Fancy of Computer Idee?
Zat bij een dvd die ik vandaag gekocht heb, ik wil die bladen niet
Wij alleen zo'n ventilatieklepjequote:Op donderdag 8 juni 2006 19:17 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Story, Flair, Tina Yes welquote:Op donderdag 8 juni 2006 19:19 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Iemand nog intresse in 3 nummers gratis Tina, Flair, Yes, Story, Autoweek, Panorama, Sportweek, Libelle, Zo Zit dat?, Fancy of Computer Idee?
Zat bij een dvd die ik vandaag gekocht heb, ik wil die bladen niet
ah oke, dan is het te begrijpenquote:Op donderdag 8 juni 2006 19:19 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik heb boven mijn kamer een plat dak, en 2 raampjes van 0,40m bij 1m.![]()
Hoogst gemeten temperatuur vorig jaar (zonder rolluiken): 39 graden.
Nu met rolluiken is het iets minder, maar het huis is te goed geïsoleerd, dus de warmte blijft eeuwen hangen. Dus vandaar dat iedereen met zo'n huis gratis centrale airconditioning kreeg van de aannemer![]()
Als het echt goed geisoleerd was zou de warmte wel buiten blijvenquote:Op donderdag 8 juni 2006 19:19 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik heb boven mijn kamer een plat dak, en 2 raampjes van 0,40m bij 1m.![]()
Hoogst gemeten temperatuur vorig jaar (zonder rolluiken): 39 graden.
Nu met rolluiken is het iets minder, maar het huis is te goed geïsoleerd, dus de warmte blijft eeuwen hangen. Dus vandaar dat iedereen met zo'n huis gratis centrale airconditioning kreeg van de aannemer![]()
Moet je wel een keuze makenquote:
niet allemaal?quote:
Nee, van 1 blad krijg je gratis 3 nummersquote:
Mjaa, ok, maar gedurende de lente/zomer komt er wel wat warmte binnen, via ramen, deuren, etc. Vorig jaar was er zoveel warmte binnen dat we eind november de verwarming pas voor het eerst aandeden, volgens mij had het toen al gesneeuwdquote:Op donderdag 8 juni 2006 19:20 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Als het echt goed geisoleerd was zou de warmte wel buiten blijven![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |