Met mij gaat alles superquote:
Mooi zoquote:
En hoe bevalt je lens?quote:
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahquote:Op donderdag 8 juni 2006 18:09 schreef MaddoxX het volgende:
waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Foto's.quote:Op donderdag 8 juni 2006 18:12 schreef Merel1808 het volgende:
Hoi
Kep 2 nieuwe hemdjes, nieuwe bikini, en een zwart jurkje gekocht![]()
Lukte niet, was te donker op mn kamerquote:
Mooi versalgquote:Op donderdag 8 juni 2006 18:10 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Lees: De PUB #1031 Lekker weertje :Y
Eet smakelijkquote:Op donderdag 8 juni 2006 18:13 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Lukte niet, was te donker op mn kamerMaar ga vanavond nog wel even proberen, nu eerst even eten
Dat zal nog wel even durenquote:Op donderdag 8 juni 2006 18:13 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Mooi versalgEn de foto's zijn ook prachtig, ik ben benieuwd wat er uitkomt als je er echt goed mee om kan gaan
hehequote:
Gaat helemaal goed komenquote:Op donderdag 8 juni 2006 18:17 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
hehe![]()
In ieder geval veel plezier er mee![]()
Laat maar weer wat zien over een paar dagenquote:
Ik ga zeker morgen weer op pad, ik denk dat mijn vriendin morgen niet komt omdat haar moeder bij hun thuis isquote:Op donderdag 8 juni 2006 18:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Laat maar weer wat zien over een paar dagen![]()
Tijd geleden een hele tijd over je vriendin gepraat, toen het bijna uit was denk ik als ik dit zo lees. Heb er niet veel meer over gehoord, maar het is dus blijkbaar goed gekomen?quote:Op donderdag 8 juni 2006 18:23 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik ga zeker morgen weer op pad, ik denk dat mijn vriendin morgen niet komt omdat haar moeder bij hun thuis isen haar vader is deze week pleite naar oostenrijk
maar goed ik zal het iig voor de zekerheid maar vragen
natuurlijk hoop ik wel dat ze komt
We hebben af en toe nog wel eens ruzie maar dat komt toch altijd wel weer goed, ze is gewoon erg gevoelig, kan ze ook niks aan doen. Mij verlaten?? daar moet ze niet aan denkenquote:Op donderdag 8 juni 2006 18:37 schreef Timmiejj het volgende:
[..]
Tijd geleden een hele tijd over je vriendin gepraat, toen het bijna uit was denk ik als ik dit zo lees. Heb er niet veel meer over gehoord, maar het is dus blijkbaar goed gekomen?![]()
Hoe hebben ze dat gedaan?quote:
Zie link bovenquote:
Vetjesquote:Op donderdag 8 juni 2006 18:42 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ben jij Oranjefan? Wil jij ook een kleurtje tijdens het WK?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |