SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 8 juni 2006 00:43 schreef DrDentz het volgende:![]()
het is groen en het drijftHAHASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
*checkt onzin voor nog meer flauwe grappen die zo flauw zijn dat ze grappig worden(Y)
Door heel veel worteltjes te etenquote:Op donderdag 8 juni 2006 01:01 schreef Nega het volgende:
Hoe wordt je oranje?
Ik noem ons liever uitverkorenequote:Op donderdag 8 juni 2006 01:05 schreef DrDentz het volgende:
wij zijn de harde kern van oranje
Ik heb dr 4 gewonnenquote:Op donderdag 8 juni 2006 01:06 schreef Nega het volgende:
Zo een vriend van me wordt vandaag gebeld, heeft ie ff een kaart voor Nederland Ivoorkust gewonnen verdomme. Bij Haarlems Dagblad.
JA IKquote:Op donderdag 8 juni 2006 01:12 schreef Likkende_Lassie het volgende:
[..]
Ik heb dr 4 gewonnenwie wil dr mee!
Verpatsen die handel en slapend rijk worden...quote:Op donderdag 8 juni 2006 01:12 schreef Likkende_Lassie het volgende:
[..]
we kennen elkaar niet, maar daar komt heel snel verandering in, ik wil wel meequote:Op donderdag 8 juni 2006 01:12 schreef Likkende_Lassie het volgende:
[..]
En waarom ben je dan oranje?quote:
Hij studeert voor mandarijntje. Later wil hij doorleren en het tot sinaasappel schoppen.quote:
quote:
Ik moest hardop lachenquote:Op donderdag 8 juni 2006 01:38 schreef Daffodil31LE het volgende:
Maar alle dolle koeien op een satéprikker...: Kan er ook een kleurtje komen voor users die een hekel hebben aan oranje? En dan bedoel ik iets anders dan zwart...
Wat een moeilijke vragen op dit tijdstip ... ga slapenquote:Op donderdag 8 juni 2006 01:39 schreef DrDentz het volgende:
wat is het tegenovergestelde van oranje?
Dat weet ik!quote:Op donderdag 8 juni 2006 01:39 schreef DrDentz het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
Banaanvragen mogen toch niet?quote:Op donderdag 8 juni 2006 01:43 schreef DrDentz het volgende:
nou zie je nou!
dan verf jij je nick gewoon in de kleur banaan
het is groen en het drijftWat moet je doen als Nederland wereldkampioen is geworden ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Honey ! Take me drunk, i am home !
zodan...levert veel geld opquote:Op donderdag 8 juni 2006 01:21 schreef X-Naut het volgende:
[..]
Verpatsen die handel en slapend rijk worden...
Ben jij Oranjefan? Wil jij een kleurtje tijdens het WK?quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:12 schreef Viking84 het volgende:
Ik wil ook oranje zijn. Waar kan ik dat aanvragen?
hierquote:Op donderdag 8 juni 2006 12:12 schreef Viking84 het volgende:
Hier:quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:12 schreef Viking84 het volgende:
daar heb ik allang een slotje op gegooid johquote:Op donderdag 8 juni 2006 01:06 schreef mrcool het volgende:
Ben jij Oranjefan? Wil jij een kleurtje tijdens het WK?
quote:Op donderdag 8 juni 2006 13:57 schreef __droogkloot__ het volgende:
Ik wil ook oranje worden maar dat topic is gesloten![]()
Deze is nog open: Ben jij Oranjefan? Wil jij een kleurtje tijdens het WK?quote:Op donderdag 8 juni 2006 13:57 schreef __droogkloot__ het volgende:
Ik wil ook oranje worden maar dat topic is gesloten![]()
Je had de laatste post, er zijn inmiddels al weer nieuwe delen!quote:Op donderdag 8 juni 2006 13:13 schreef DrDentz het volgende:
[..]
daar heb ik allang een slotje op gegooid joh
het is groen en het drijftHet is blauw en geel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 17:14 schreef DaMart het volgende:
Ik heb deze in de aanbieding*:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
*Uitsluitend beschikbaar gesteld voor Fok!
Dank uquote:Op donderdag 8 juni 2006 14:10 schreef mrcool het volgende:
[..]
Deze is nog open: Ben jij Oranjefan? Wil jij een kleurtje tijdens het WK?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, blauw.quote:Op donderdag 8 juni 2006 15:54 schreef welkominspace het volgende:
ben ik oranje?
Oh, dus alle blauwe users zijn smurfenquote:
Lijkt me sterkquote:Op donderdag 8 juni 2006 16:17 schreef welkominspace het volgende:
wieweet word ik wel een echte blauwe user
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
O Canada!quote:
Ben jij Oranjefan? Wil jij een kleurtje tijdens het WK?quote:Op donderdag 8 juni 2006 16:47 schreef Snever het volgende:
Ik heb gereageerd hier. Wordt ik nu ook oranje?
Groen.quote:Op donderdag 8 juni 2006 01:39 schreef DrDentz het volgende:
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 00:34 schreef Kookaburra het volgende:
Hier moet je dus niet reageren als je niet oranje wilt worden!
Weet je, mensen die niets hiermee te maken willen hebben (zowel positief als negatief) moeten gewoon hun smoel houden hierover.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 00:34 schreef Kookaburra het volgende:
Hier moet je dus niet reageren als je niet oranje wilt worden!
voetbalgraskut?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 00:31 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Groen.
Maak mij maar groen.
Groen als gras.
Voetbalveldgras. Kut.
Ken je dat 'gedichtje' van: als jij jaloers bent dan wordt je groen en dan blijf ik bruin, als jij verlegen bent dan wordt jij rood dan blijf ik bruin...... wie is nou de 'kleurling' (het is iets in deze richting)quote:Op vrijdag 9 juni 2006 04:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Die oranje tag maakt jullie niet minder homo hoor.
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 05:00 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Ken je dat 'gedichtje' van: als jij jaloers bent dan wordt je groen en dan blijf ik bruin, als jij verlegen bent dan wordt jij rood dan blijf ik bruin...... wie is nou de 'kleurling' (het is iets in deze richting)
Serieus, hoezeer denk jij ooit oranje worden?
ejnaroquote:Op donderdag 8 juni 2006 01:39 schreef DrDentz het volgende:
Ik voel me dan ook heel speciaal.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:05 schreef Repeat het volgende:
Ik vind het nu ook niet meer zo leuk, in het begin had bijna niemand het, nu heeft bijna niemand het niet meer. Toch jammer
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:37 schreef Dos37 het volgende:
zever toch op met oen kut oranje
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:01 schreef Isdatzo het volgende:
nog ff keertje posten, ter irritatie van TS![]()
![]()
[afbeelding]
Moinquote:
zou jij em erop laten zitten dan?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 22:43 schreef kansloze_dertiger het volgende:
Mijn buur had tijdens de vorige wk 2 jaar geleden zo'n mongole bal in zijn antenne. Toen Nederland uit het toernooi lag heeft hij hem er nog dezelfde avond eraf gehaald.
2 jaar geleden was het EK, niet WK! Maar goed, ik had laatst voor 50 eurocent ook zo'n ding gekocht voor de gein. Op een gegeven moment ging dat ding echter proberen door mijn dak heen te rammen. Hij is een vroegtijdige dood gestorven, dezelfde dag als dat ik hem heb gekocht heb ik hem ook weggegooid.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 22:43 schreef kansloze_dertiger het volgende:
Mijn buur had tijdens de vorige wk 2 jaar geleden zo'n mongole bal in zijn antenne. Toen Nederland uit het toernooi lag heeft hij hem er nog dezelfde avond eraf gehaald.
Oh, dus Nederland moet eerst in de halve finale staan en dan mag alles pas oranje?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 01:03 schreef sig000 het volgende:
[..]
Nou eerst maar eens wat wedstrijden winnen anders was 't een korte hype.![]()
Is nog gewoon open hoor, goed zoeken is ook een kunst!quote:Op zaterdag 10 juni 2006 01:05 schreef destrovel het volgende:
waah...het "maak mij oranje topic" is gesloten
Ik wil ook oranje
Wat ja?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 01:05 schreef DrDentz het volgende:
ja!
Wat heb jij lekker niet?quote:
Iets wat jij wel hebt, en ik zeg: kijk 4 cm naar linksquote:
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 01:05 schreef mrcool het volgende:
[..]
Oh, dus Nederland moet eerst in de halve finale staan en dan mag alles pas oranje?
En waarom ben jij dan nu al oranje?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 01:08 schreef DrDentz het volgende:
eerst moeten ze in de halve finale staan
Als ik 4cm naar links kijk dan zie ik mijn muur!quote:Op zaterdag 10 juni 2006 01:09 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Iets wat jij wel hebt, en ik zeg: kijk 4 cm naar links
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 01:11 schreef DrDentz het volgende:
ja nou, dat is een drogreden, nu speel je op de man![]()
Je bent er gewoon ingetrapt en nu hoor je bij de grote oranje massa.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 01:11 schreef DrDentz het volgende:
ja nou, dat is een drogreden, nu speel je op de man![]()
En zo is het maar net!quote:Op zaterdag 10 juni 2006 01:13 schreef sig000 het volgende:
[..]
Je bent er gewoon ingetrapt en nu hoor je bij de grote oranje massa.![]()
Dan is jouw scherm hendig klein !quote:Op zaterdag 10 juni 2006 01:11 schreef mrcool het volgende:
[..]
Als ik 4cm naar links kijk dan zie ik mijn muur!
17" dus dat valt dan ook wel weer mee, denk eerder dat wat jij aanziet voor een CM erg klein is!quote:
Nah dude 4cm is best klein. Het gaat over je usernamequote:Op zaterdag 10 juni 2006 01:15 schreef mrcool het volgende:
[..]
17" dus dat valt dan ook wel weer mee, denk eerder dat wat jij aanziet voor een CM erg klein is!
Jezus christus, denk je dat die jongen dat niet snapt ofzoquote:Op zaterdag 10 juni 2006 01:19 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Nah dude 4cm is best klein. Het gaat over je username
Das dan nog wel het mooiste eraan denk ik!quote:Op zaterdag 10 juni 2006 01:32 schreef chiren het volgende:
[..]
Jezus christus, denk je dat die jongen dat niet snapt ofzo![]()
Jezus Christus wist niets van voetballen dus daar heb je weinig aan verder.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 01:32 schreef chiren het volgende:
[..]
Jezus christus, denk je dat die jongen dat niet snapt ofzo![]()
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 01:36 schreef sig000 het volgende:
[..]
Jezus Christus wist niets van voetballen dus daar heb je weinig aan verder.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |