SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 8 juni 2006 00:43 schreef DrDentz het volgende:![]()
het is groen en het drijftHAHASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
*checkt onzin voor nog meer flauwe grappen die zo flauw zijn dat ze grappig worden(Y)
Door heel veel worteltjes te etenquote:Op donderdag 8 juni 2006 01:01 schreef Nega het volgende:
Hoe wordt je oranje?
Ik noem ons liever uitverkorenequote:Op donderdag 8 juni 2006 01:05 schreef DrDentz het volgende:
wij zijn de harde kern van oranje
Ik heb dr 4 gewonnenquote:Op donderdag 8 juni 2006 01:06 schreef Nega het volgende:
Zo een vriend van me wordt vandaag gebeld, heeft ie ff een kaart voor Nederland Ivoorkust gewonnen verdomme. Bij Haarlems Dagblad.
JA IKquote:Op donderdag 8 juni 2006 01:12 schreef Likkende_Lassie het volgende:
[..]
Ik heb dr 4 gewonnenwie wil dr mee!
Verpatsen die handel en slapend rijk worden...quote:Op donderdag 8 juni 2006 01:12 schreef Likkende_Lassie het volgende:
[..]
we kennen elkaar niet, maar daar komt heel snel verandering in, ik wil wel meequote:Op donderdag 8 juni 2006 01:12 schreef Likkende_Lassie het volgende:
[..]
En waarom ben je dan oranje?quote:
Hij studeert voor mandarijntje. Later wil hij doorleren en het tot sinaasappel schoppen.quote:
quote:
Ik moest hardop lachenquote:Op donderdag 8 juni 2006 01:38 schreef Daffodil31LE het volgende:
Maar alle dolle koeien op een satéprikker...: Kan er ook een kleurtje komen voor users die een hekel hebben aan oranje? En dan bedoel ik iets anders dan zwart...
Wat een moeilijke vragen op dit tijdstip ... ga slapenquote:Op donderdag 8 juni 2006 01:39 schreef DrDentz het volgende:
wat is het tegenovergestelde van oranje?
Dat weet ik!quote:Op donderdag 8 juni 2006 01:39 schreef DrDentz het volgende:
wat is het tegenovergestelde van oranje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
Banaanvragen mogen toch niet?quote:Op donderdag 8 juni 2006 01:43 schreef DrDentz het volgende:
nou zie je nou!
dan verf jij je nick gewoon in de kleur banaan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |