SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 8 juni 2006 00:43 schreef DrDentz het volgende:![]()
het is groen en het drijftHAHASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
*checkt onzin voor nog meer flauwe grappen die zo flauw zijn dat ze grappig worden(Y)
Door heel veel worteltjes te etenquote:Op donderdag 8 juni 2006 01:01 schreef Nega het volgende:
Hoe wordt je oranje?
Ik noem ons liever uitverkorenequote:Op donderdag 8 juni 2006 01:05 schreef DrDentz het volgende:
wij zijn de harde kern van oranje
Ik heb dr 4 gewonnenquote:Op donderdag 8 juni 2006 01:06 schreef Nega het volgende:
Zo een vriend van me wordt vandaag gebeld, heeft ie ff een kaart voor Nederland Ivoorkust gewonnen verdomme. Bij Haarlems Dagblad.
JA IKquote:Op donderdag 8 juni 2006 01:12 schreef Likkende_Lassie het volgende:
[..]
Ik heb dr 4 gewonnenwie wil dr mee!
Verpatsen die handel en slapend rijk worden...quote:Op donderdag 8 juni 2006 01:12 schreef Likkende_Lassie het volgende:
[..]
we kennen elkaar niet, maar daar komt heel snel verandering in, ik wil wel meequote:Op donderdag 8 juni 2006 01:12 schreef Likkende_Lassie het volgende:
[..]
En waarom ben je dan oranje?quote:
Hij studeert voor mandarijntje. Later wil hij doorleren en het tot sinaasappel schoppen.quote:
quote:
Ik moest hardop lachenquote:Op donderdag 8 juni 2006 01:38 schreef Daffodil31LE het volgende:
Maar alle dolle koeien op een satéprikker...: Kan er ook een kleurtje komen voor users die een hekel hebben aan oranje? En dan bedoel ik iets anders dan zwart...
Wat een moeilijke vragen op dit tijdstip ... ga slapenquote:Op donderdag 8 juni 2006 01:39 schreef DrDentz het volgende:
wat is het tegenovergestelde van oranje?
Dat weet ik!quote:Op donderdag 8 juni 2006 01:39 schreef DrDentz het volgende:
wat is het tegenovergestelde van oranje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
Banaanvragen mogen toch niet?quote:Op donderdag 8 juni 2006 01:43 schreef DrDentz het volgende:
nou zie je nou!
dan verf jij je nick gewoon in de kleur banaan
het is groen en het drijftWat moet je doen als Nederland wereldkampioen is geworden ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Honey ! Take me drunk, i am home !
zodan...levert veel geld opquote:Op donderdag 8 juni 2006 01:21 schreef X-Naut het volgende:
[..]
Verpatsen die handel en slapend rijk worden...
Ben jij Oranjefan? Wil jij een kleurtje tijdens het WK?quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:12 schreef Viking84 het volgende:
Ik wil ook oranje zijn. Waar kan ik dat aanvragen?
hierquote:Op donderdag 8 juni 2006 12:12 schreef Viking84 het volgende:
Hier:quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:12 schreef Viking84 het volgende:
daar heb ik allang een slotje op gegooid johquote:Op donderdag 8 juni 2006 01:06 schreef mrcool het volgende:
Ben jij Oranjefan? Wil jij een kleurtje tijdens het WK?
quote:Op donderdag 8 juni 2006 13:57 schreef __droogkloot__ het volgende:
Ik wil ook oranje worden maar dat topic is gesloten![]()
Deze is nog open: Ben jij Oranjefan? Wil jij een kleurtje tijdens het WK?quote:Op donderdag 8 juni 2006 13:57 schreef __droogkloot__ het volgende:
Ik wil ook oranje worden maar dat topic is gesloten![]()
Je had de laatste post, er zijn inmiddels al weer nieuwe delen!quote:Op donderdag 8 juni 2006 13:13 schreef DrDentz het volgende:
[..]
daar heb ik allang een slotje op gegooid joh
het is groen en het drijftHet is blauw en geel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 17:14 schreef DaMart het volgende:
Ik heb deze in de aanbieding*:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
*Uitsluitend beschikbaar gesteld voor Fok!
Dank uquote:Op donderdag 8 juni 2006 14:10 schreef mrcool het volgende:
[..]
Deze is nog open: Ben jij Oranjefan? Wil jij een kleurtje tijdens het WK?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, blauw.quote:Op donderdag 8 juni 2006 15:54 schreef welkominspace het volgende:
ben ik oranje?
Oh, dus alle blauwe users zijn smurfenquote:
Lijkt me sterkquote:Op donderdag 8 juni 2006 16:17 schreef welkominspace het volgende:
wieweet word ik wel een echte blauwe user
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
O Canada!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |