Moinquote:
zou jij em erop laten zitten dan?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 22:43 schreef kansloze_dertiger het volgende:
Mijn buur had tijdens de vorige wk 2 jaar geleden zo'n mongole bal in zijn antenne. Toen Nederland uit het toernooi lag heeft hij hem er nog dezelfde avond eraf gehaald.
2 jaar geleden was het EK, niet WK! Maar goed, ik had laatst voor 50 eurocent ook zo'n ding gekocht voor de gein. Op een gegeven moment ging dat ding echter proberen door mijn dak heen te rammen. Hij is een vroegtijdige dood gestorven, dezelfde dag als dat ik hem heb gekocht heb ik hem ook weggegooid.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 22:43 schreef kansloze_dertiger het volgende:
Mijn buur had tijdens de vorige wk 2 jaar geleden zo'n mongole bal in zijn antenne. Toen Nederland uit het toernooi lag heeft hij hem er nog dezelfde avond eraf gehaald.
Oh, dus Nederland moet eerst in de halve finale staan en dan mag alles pas oranje?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 01:03 schreef sig000 het volgende:
[..]
Nou eerst maar eens wat wedstrijden winnen anders was 't een korte hype.![]()
Is nog gewoon open hoor, goed zoeken is ook een kunst!quote:Op zaterdag 10 juni 2006 01:05 schreef destrovel het volgende:
waah...het "maak mij oranje topic" is gesloten
Ik wil ook oranje
Wat ja?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 01:05 schreef DrDentz het volgende:
ja!
Wat heb jij lekker niet?quote:
Iets wat jij wel hebt, en ik zeg: kijk 4 cm naar linksquote:
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 01:05 schreef mrcool het volgende:
[..]
Oh, dus Nederland moet eerst in de halve finale staan en dan mag alles pas oranje?
En waarom ben jij dan nu al oranje?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 01:08 schreef DrDentz het volgende:
eerst moeten ze in de halve finale staan
Als ik 4cm naar links kijk dan zie ik mijn muur!quote:Op zaterdag 10 juni 2006 01:09 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Iets wat jij wel hebt, en ik zeg: kijk 4 cm naar links
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 01:11 schreef DrDentz het volgende:
ja nou, dat is een drogreden, nu speel je op de man![]()
Je bent er gewoon ingetrapt en nu hoor je bij de grote oranje massa.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 01:11 schreef DrDentz het volgende:
ja nou, dat is een drogreden, nu speel je op de man![]()
En zo is het maar net!quote:Op zaterdag 10 juni 2006 01:13 schreef sig000 het volgende:
[..]
Je bent er gewoon ingetrapt en nu hoor je bij de grote oranje massa.![]()
Dan is jouw scherm hendig klein !quote:Op zaterdag 10 juni 2006 01:11 schreef mrcool het volgende:
[..]
Als ik 4cm naar links kijk dan zie ik mijn muur!
17" dus dat valt dan ook wel weer mee, denk eerder dat wat jij aanziet voor een CM erg klein is!quote:
Nah dude 4cm is best klein. Het gaat over je usernamequote:Op zaterdag 10 juni 2006 01:15 schreef mrcool het volgende:
[..]
17" dus dat valt dan ook wel weer mee, denk eerder dat wat jij aanziet voor een CM erg klein is!
Jezus christus, denk je dat die jongen dat niet snapt ofzoquote:Op zaterdag 10 juni 2006 01:19 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Nah dude 4cm is best klein. Het gaat over je username
Das dan nog wel het mooiste eraan denk ik!quote:Op zaterdag 10 juni 2006 01:32 schreef chiren het volgende:
[..]
Jezus christus, denk je dat die jongen dat niet snapt ofzo![]()
Jezus Christus wist niets van voetballen dus daar heb je weinig aan verder.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 01:32 schreef chiren het volgende:
[..]
Jezus christus, denk je dat die jongen dat niet snapt ofzo![]()
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 01:36 schreef sig000 het volgende:
[..]
Jezus Christus wist niets van voetballen dus daar heb je weinig aan verder.![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |