Ik bedacht me dit pas op mijn werk, maar jezelf met Hitler vergelijken is niet de meest briljante manier om mensen met commentaar op je speelstijl (welke speelstijl, je maakt het anderen gewoon onmogelijk) af te wimpelen...quote:Op dinsdag 6 juni 2006 22:46 schreef VeerMans het volgende:
[..]
Nee niet terecht, ik heb dat ding toch?
Als hitler een atoombom had gehad, had ie em gebruikt ook.
oorlog is oorlog
sorry hoor, maar ik lees nu een aantal pagina's alleen maar commentaar van jou en ik zie je nooit op de server, wat is je nickname?quote:Op donderdag 8 juni 2006 00:59 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ik bedacht me dit pas op mijn werk, maar jezelf met Hitler vergelijken is niet de meest briljante manier om mensen met commentaar op je speelstijl (welke speelstijl, je maakt het anderen gewoon onmogelijk) af te wimpelen...
Het is gewoon een feit dat het een kutmap is als er een snel ladend, goed spelend team aan de andere kant spawnt terwijl jij op het vliegkampship zit. Al je uitwegen worden dan al gebombardeerd, bestookt met artilerie en voor de boten hangt er dan mooi een helicopter te wachten met gunner.
In mijn ogen valt zoiets dus gewoon onder baserapen, volgens een aantal hoge omes (lees: jij en Escape MN) is het toegestaan omdat je een kans hebt om weg te komen. Minimaal, maar aanwezig.
Ik heb me daar destijds 2-3 pagina's over lopen opvreten, was inmiddels gebanned omdat ik het durfde op de server daarover commentaar te leveren. (het aanwezige gestapo had geen zin in zinnetjes die niet eens gesproken waren maar geschreven, dus te negeren. Let wel: een reactie als "reageer even in het topic en we komen er dan wel uit" zou zeer op prijs gesteld zijn.)
Heb me na die reacties erbij neergelegd bij het feit dat BoF de regels van de server met de tenen overschrijdt en dat men dat normaal vindt. Doet aan mijn ervaring van het feit baserapen niets af.
coolblue is volgens mij de firma achter wat webshops zoals pdashop.nl.quote:Op woensdag 7 juni 2006 23:52 schreef diamondvoodoo het volgende:
Eindelijk weer thuis van werken maar geen BoF'ers op de server...
Best klote als je 's avonds moet werken want overdag is er geen hond op de server laat staan een BoF'er. En wat is er nou leuker dan met of tegen een aantal BoF'ers te knallen![]()
Maarja.. heb wel een uitnodiging gekregen om op sollicitatie te komen voor helpdeskmedewerker bij Coolblue. Iemand die dat bedrijf kent? Het schijnt dus dat ik een aantal maanden geleden een sollicitatiebrief per mail heb gestuurd![]()
het klopt wat jedi zegt,quote:Op donderdag 8 juni 2006 01:29 schreef diamondvoodoo het volgende:
Van vorig topic
Eindelijk weer thuis van werken maar geen BoF'ers op de server...
Best klote als je 's avonds moet werken want overdag is er geen hond op de server laat staan een BoF'er. En wat is er nou leuker dan met of tegen een aantal BoF'ers te knallen![]()
Maarja.. heb wel een uitnodiging gekregen om op sollicitatie te komen voor helpdeskmedewerker bij Coolblue. Iemand die dat bedrijf kent? Het schijnt dus dat ik een aantal maanden geleden een sollicitatiebrief per mail heb gestuurd
Om het politieagentje te minderen. de groene regels tijdens het spelen worden duidelijk minder gelezen dan tijdens de loadingscreen.quote:Op donderdag 8 juni 2006 06:03 schreef escape_nl het volgende:
[..]
sorry hoor, maar ik lees nu een aantal pagina's alleen maar commentaar van jou en ik zie je nooit op de server, wat is je nickname?
De regels zijn destijds vastgesteld door de admins en staan ook in de server messages die telkens voorbij komen.
Misschien worden die regels weleens overschreden, maar ik kan niet de hele avond als politieagent de boel in de gaten houden.
misschien iets van youtube ofzo of een andere upload paginaquote:Op donderdag 8 juni 2006 02:11 schreef Travis het volgende:
Ik heb er een mp3 van het liedje gemaakt. waar kan ik em uploaden, of moet ik hem naar iemand mailen?2.60 MB btw
quote:Op donderdag 8 juni 2006 01:29 schreef diamondvoodoo het volgende:
Het schijnt dus dat ik een aantal maanden geleden een sollicitatiebrief per mail heb gestuurd
LOL!quote:Journalist houdt motoragent aan
27-5-2006 - Een niet allerdaagse kop boven een artikel, maar waar gebeurt zaterdagavond 27 mei 2006 in Hilversum. Die journalist was ondergetekende. Agenten die denken alles te mogen, die bestaan. Daar kwam ik zaterdagavond achter, maar als persoon maakte ik me kwaad. Toen ik meldde dat ik journalist was, zag ik de motoragent wat schrikken.
Wat gebeurde er. Komende uit mijn werk vanaf het Mediapark bij de NOS reed ik voortdurend achter een motoragent van het korps Gooi- en Vechtstreek. Het was rond het middernachtelijk uur. Voor de kenners we reden eerst op de Johan Gerardsweg, toen via de Jan van der Heidenstraat richting Oosterengweg, spoor over, verkeerslichten en vervolgens kwamen we bij de kruising Oosterengweg / Soestdijkerstraatweg. De verkeerslichten stonden op rood. Ik moest rechtdoor richting A27. De motoragent, die dan weer 50 reed, dan weer 'te hard' wilde nu rechtsafslaan de Soestdijkerstraatweg op richting Hilversum-centrum. Hij stopte niet, gooide even zijn zwaailichten aan en reed door rood. Mijn verkeerslicht sprong op groen en ik besloot deze agent even te volgen en reed in eens ook naar rechts. De zwaailichten van de motoragent waren inmiddels weer uit en hij reed vrolijk verder. Ik knipperde met mijn lichten en hij stopte. Ik vroeg hem waarom hij eigenlijk door rood ging en niet gewoon keurig stopte. Ja, wie ben ik (dacht ik nog op dat moment en ik twijfelde of ik er wel goed aan had gedaan, deze 'achtervolging' te maken). "Ik ben agent", was zijn antwoord. Ja, dat klopt. Dat zag ik en ik vertelde hem dat hij er ook zo uitzag. Hij vroeg mij hem niet te hinderen in zijn werk, anders zou hij mij moeten bekeuren. En hem zeker niet te beledigen, anders zou hij ook naar zijn bonnenboekje grijpen. Ik wees hem erop dat hij andere weggebruikers in gevaar had gebracht. "Maar ik deed mijn zwaailichten aan. Ik ben agent", waarmee hij poogde zijn handeling goed te praten. "En ik ben journalist en vond het jammer dat ik geen tv-camera achter mijn ruit had", zei ik hem, waarop ik de politiman even zag schrikken. Hij voelde drommels goed aan dat hij fout zat. We besloten er geen halszaak van te maken en weer verder te gaan. Hij hopelijk met een ervaring rijker. U mag weten dat ik in mij zelf wel heb zitten lachen in de auto. Ik zag de kop al staan boven een artikel 'Journalist houdt motoragent aan'.
Internetkrant voor Zuid-Holland-Zuid
Peter Donk, hoofdredacteur
ja dat gebeurt vaker.quote:
Voor hetzelfde geldt hadden deze brandweermannen een echte melding gekregen van bijvoorbeeld automatisch brandalarm .. en krijgen ze net voor aankomst te horen dat het valsalarm was en besloten ze (nu ze toch allemaal opgetrommeld waren) maar ff wat te gaan etenquote:Op donderdag 8 juni 2006 09:27 schreef staticdata het volgende:
[..]
ja dat gebeurt vaker.
heb het eens een keer meegemaakt dat er 2 brandweer auto's bij leiden station met zwaailichten en veel lawaai aan komen rijden.... om leuk uit te stappen en bij de burger king te gaan eten![]()
![]()
quote:Op donderdag 8 juni 2006 09:40 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Voor hetzelfde geldt hadden deze brandweermannen een echte melding gekregen van bijvoorbeeld automatisch brandalarm .. en krijgen ze net voor aankomst te horen dat het valsalarm was en besloten ze (nu ze toch allemaal opgetrommeld waren) maar ff wat te gaan eten
Die agent kreeg ook net een oproep voor het stoplicht en deze werd direct na het stoplicht weer geannuleerdquote:Op donderdag 8 juni 2006 09:40 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Voor hetzelfde geldt hadden deze brandweermannen een echte melding gekregen van bijvoorbeeld automatisch brandalarm .. en krijgen ze net voor aankomst te horen dat het valsalarm was en besloten ze (nu ze toch allemaal opgetrommeld waren) maar ff wat te gaan eten
Lies heeft net een heerlijke maaltijd gekookt en dan komt JP thuis zonder honger, omdat hij net bij de burger king iets heeft gegetenquote:Op donderdag 8 juni 2006 09:49 schreef staticdata het volgende:
[..]
![]()
komt JP ook met dat soort verhalen thuis![]()
Ik zie dat niet. Volgens mij een typisch geval van klok en klepel. Als hij roept dat je een nazi ben als je artil wel of niet wil toestaan dan is dat een kutargument, iets wat helaas nog te vaak gedaan wordt. Hij geeft echter aan dat iemand in een oorlogssituatie ook alle middelen zou hebben ingezet en gebruikt daarbij Hitler als voorbeeld. Voor de strekking van zijn standpunt had hij net zo goed Sadam kunnen gebruiken, het gaat hem namelijk niet om de persoon maar om de situatie waarin zij zaten: oorlog.quote:Op donderdag 8 juni 2006 00:59 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik bedacht me dit pas op mijn werk, maar jezelf met Hitler vergelijken is niet de meest briljante manier om mensen met commentaar op je speelstijl (welke speelstijl, je maakt het anderen gewoon onmogelijk) af te wimpelen...
Uploaden kan via http://www.yousendit.com/quote:Op donderdag 8 juni 2006 02:11 schreef Travis het volgende:
Ik heb er een mp3 van het liedje gemaakt. waar kan ik em uploaden, of moet ik hem naar iemand mailen?2.60 MB btw
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ThnxBF2: Diamond3d
Ja klopt had het al opgezocht op hun site.quote:Op donderdag 8 juni 2006 06:10 schreef jpjedi het volgende:
[..]
coolblue is volgens mij de firma achter wat webshops zoals pdashop.nl.
Haha ja ik heb toen destijds zovaak gesolliciteerd! Dat weet ik allemaal niet meerquote:
18 juni op de ring kunnen we weer meetenquote:Op donderdag 8 juni 2006 11:22 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wanneer gaan we weer meeten?
Heb wel weer zin in een onvergetelijke avond bij JP en Lies
Dude, het commentaar de laatste pagina's van mij betreft met name de tekortkoming van de patch en dan nog met name de stabiliteit ervan.quote:Op donderdag 8 juni 2006 06:03 schreef escape_nl het volgende:
[..]
sorry hoor, maar ik lees nu een aantal pagina's alleen maar commentaar van jou en ik zie je nooit op de server, wat is je nickname?
Toch leuk als een admin het dan doodnormaal vindt om de boel plat te bombarderen, ook die dag waarop het fout ging met mij erbij. Het gaat me echter niet om het regeltje an sich, het gaat me om het feit dat in Wake je gewoon de spel-lust ontnomen wordt als je bij de USMC zit...quote:De regels zijn destijds vastgesteld door de admins en staan ook in de server messages die telkens voorbij komen.
zie post van ferdi op 9 januari 2006
http://www.dr-clan.nl/forum/index.php?showtopic=114
Misschien worden die regels weleens overschreden, maar ik kan niet de hele avond als politieagent de boel in de gaten houden.
quote:Op donderdag 8 juni 2006 11:40 schreef staticdata het volgende:
met de prius van je pa over de ring!
denk wel dat je een zuinigheids record met dat ding kan rijden overigens daar.
zou eigenlijk wel cool zijn. te midden van die slurpende bakken, zo zuinig over de streep komen
http://www.yousendit.com/transfer.php?action=download&ufid=B05AFE1E184E3C30quote:Op donderdag 8 juni 2006 10:46 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Uploaden kan via http://www.yousendit.com/
Of stuur hem anders even naar dit emailadres:
Thnx
artillery op een carrier = uncap base mag niet en word voor gewaarschuwd en vaak genoeg gekicked.quote:Op donderdag 8 juni 2006 11:41 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
[..]
Toch leuk als een admin het dan doodnormaal vindt om de boel plat te bombarderen, ook die dag waarop het fout ging met mij erbij. Het gaat me echter niet om het regeltje an sich, het gaat me om het feit dat in Wake je gewoon de spel-lust ontnomen wordt als je bij de USMC zit...
Hé super!! Bedankt !!quote:Op donderdag 8 juni 2006 11:44 schreef Travis het volgende:
[..]
http://www.yousendit.com/transfer.php?action=download&ufid=B05AFE1E184E3C30
Ik heb hem voor de zekerheid ook naar je gemailt, mocht yousendit niet lukken.![]()
Voorgenoemd scenario in mijn eerste commentaar was die dag de reden dat ik op de server begon te emmeren dat ik het een HEEL klein beetje zielig vond om continu om met EN vliegtuigen EN heli's EN arti dat vliegdekschip en arti-eiland te spammen. Daar ben ik toen voor gekickt omdat men vond dat men niets fout deed...quote:Op donderdag 8 juni 2006 11:53 schreef staticdata het volgende:
[..]
artillery op een carrier = uncap base mag niet en word voor gewaarschuwd en vaak genoeg gekicked.
wat ik klote vind is dat mensen die een jet pakken gewoon gaan vliegen als china alle vlaggen heeft. gebruik die dingen om snel naar ene vlag te vliegen en pak die zooi!
lekker nutteloos andere jets uit de lucht schienten...
Tja Teamplay is soms ver te zoekenquote:Op donderdag 8 juni 2006 11:53 schreef staticdata het volgende:
[..]
artillery op een carrier = uncap base mag niet en word voor gewaarschuwd en vaak genoeg gekicked.
wat ik klote vind is dat mensen die een jet pakken gewoon gaan vliegen als china alle vlaggen heeft. gebruik die dingen om snel naar ene vlag te vliegen en pak die zooi!
Het zal allemaal wel maar als het goed is kun je onze server gewoon joinen en spelen (als je tijd hebt dan) Het bombarderen, baserapen en arty gooien op uncap flags word nu gewoon strenger in de gaten gehouden en is niet toegestaan, ook niet door een BoF'er. En geloof mij, diegene die dit wel doet (en het word gezien door een admin) word direct gekickt. BoF'ers krijgen eerst een waarschuwingquote:Op donderdag 8 juni 2006 12:25 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Voorgenoemd scenario in mijn eerste commentaar was die dag de reden dat ik op de server begon te emmeren dat ik het een HEEL klein beetje zielig vond om continu om met EN vliegtuigen EN heli's EN arti dat vliegdekschip en arti-eiland te spammen. Daar ben ik toen voor gekickt omdat men vond dat men niets fout deed...
door jou gemekker, is er nu des wel wat veranderd...arty is een no-go. de rest alleen als je geen vlaggen heb.quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:25 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Voorgenoemd scenario in mijn eerste commentaar was die dag de reden dat ik op de server begon te emmeren dat ik het een HEEL klein beetje zielig vond om continu om met EN vliegtuigen EN heli's EN arti dat vliegdekschip en arti-eiland te spammen. Daar ben ik toen voor gekickt omdat men vond dat men niets fout deed...
dat hele arty en bombing gezeik is dus nog bezig...quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:47 schreef staticdata het volgende:
[..]
door jou gemekker, is er nu des wel wat veranderd...arty is een no-go. de rest alleen als je geen vlaggen heb.
zet op de carrier 2 man in de essex en je kan aardig wat van je af houden.
dan moet het regeltje: " only baserap when you control all the flags" uit de messages worden gehaald. daar heb ik het vandaan.quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:58 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
dat hele arty en bombing gezeik is dus nog bezig...
het zit zo: ARTY NOOIT OP EEN UNCAPPABLE FLAG!
Op een uncappable base mag je alleen komen indien je op missie bent als Spec-Ops. Dus geen choppers! Enkel af en toe misschien een bommetje van een jet, dat kun je niet verbieden denk.
Mede-Admins: Correct me if i'm wrong.
Graag gedaan. Ik heb de BF1942 versie ook, mocht je die toevallig ook willen.quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:22 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Hé super!! Bedankt !!
Ik ga hem een beetje knippen en dan kan ik hem op me telefoon pleuren, misschien wel als ringtone(Niet dat ik dat gebruikt, me tel staat altijd op trillen)
Mee eens.quote:Op donderdag 8 juni 2006 13:08 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Wake is een kut map en verder moet je gewoon de basis van de tegenstander helemaal platgooien als je alle andere vlaggen hebt.
Incompetentie moet je genadeloos afstraffen!
Maar goed dit is mijn mening...
Meer mee eens.quote:Op donderdag 8 juni 2006 13:04 schreef Skull-splitter het volgende:
Mijn mening: als je alle vlaggen hebt, geef dan mensen nog enigzins de kans om naar een vlag te komen. Bij wake heb je maar 2 opties, en die worden dan ook vakkundig onmogelijk gemaakt in de meeste gevallen...
Ja is goed, upload hem maar dat ging primaquote:Op donderdag 8 juni 2006 13:18 schreef Travis het volgende:
[..]
Graag gedaan. Ik heb de BF1942 versie ook, mocht je die toevallig ook willen.
De reden dat ik begon met Wake is een kutmap, is omdat het een kutmap isquote:Op donderdag 8 juni 2006 13:25 schreef diamondvoodoo het volgende:
Kortom:
Geen artillery op uncap base
Niet baserapen op uncap flags
Dat is mijn mening, spreek mij tegen waar ik fout zit.
tada! http://www.yousendit.com/transfer.php?action=download&ufid=456B99A266369589quote:Op donderdag 8 juni 2006 13:25 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Ja is goed, upload hem maar dat ging prima![]()
quote:Op donderdag 8 juni 2006 13:37 schreef Travis het volgende:
[..]
tada! http://www.yousendit.com/transfer.php?action=download&ufid=456B99A266369589![]()
Ja dan baserapen wij ook... en idd met baserapen krijg je vaak gezeik en zit je binnen no time met een lege server.quote:Op donderdag 8 juni 2006 13:30 schreef staticdata het volgende:
diamond rapen wij dan als we in de us cobra chopper zitten en we wachten knallen de tv guided naar de mec chopper die daar op wil stijgen?
maar ik ben het wel met je eens
bf2 is geen echte oorlog dikke .
en als je baserap toestaat dan zit je in no time met een lege server.
Thnxxx!!quote:Op donderdag 8 juni 2006 13:37 schreef Travis het volgende:
[..]
tada! http://www.yousendit.com/transfer.php?action=download&ufid=456B99A266369589![]()
heb ik al een jaar of zoquote:Op donderdag 8 juni 2006 13:33 schreef staticdata het volgende:ga je de bf1942 instellen als ringtone diamond
Dat van het laadscherm kan ik aanpassen maar dat doe ik niet zonder mede-toestemming van de andere admins. Verder ben ik het er wel mee eens!quote:Op donderdag 8 juni 2006 13:43 schreef staticdata het volgende:
Kortom in de server messages,
No baseraping, no arty, no spawnkilling @ uncap bases, die moet bij het loading scherm komen..
maar ik ben geen admin, dus dit moet door andere goedgekeurd worden..
En weer graag gedaan.quote:
Die regel over baserapen hebben we al een keer eruit gehaald, maar nu staat hij er weer in dus... daarom begint het gedoe weer. Oftwel de regels hierboven zijn voor mijns inziens de beste. Gewoon NOOIT attacken op uncap bases, behalve dan om commandershit te mollen...quote:Op donderdag 8 juni 2006 13:43 schreef staticdata het volgende:
Kortom in de server messages,
No baseraping, no arty, no spawnkilling @ uncap bases, die moet bij het loading scherm komen..
maar ik ben geen admin, dus dit moet door andere goedgekeurd worden..
Jep, maar toch vind ik die andere ook erg goed! Oftewel het liedje tijdens het laden van een map in AF.quote:Op donderdag 8 juni 2006 13:47 schreef Travis het volgende:
[..]
En weer graag gedaan.Die van BF1942 is nog altijd het beste..
![]()
Ja dat bedoel ik, zou heb je 3 korte maar krachtige regels en verpest je de layout ook nietquote:Op donderdag 8 juni 2006 13:47 schreef staticdata het volgende:, mijn voorstel was haal no teamkilling eruit omdat dat toch bijna niet kan en vervang het door wat ik hiervoor zei.
kweet niet wat er aan de hand is met me pc maar het liefst zou ik hem uit het raam gooien, wat een kut ding zegquote:Op donderdag 8 juni 2006 11:05 schreef staticdata het volgende:
is het nog gelukt bravo met af downloaden?
Ja, speel ik met een aantal BoFfers bij de US, ronde afgelopen, volgende map Oman, zit in ene iedereen bij MEC, zegt men dat die chopper en de planes beter zijnquote:Op donderdag 8 juni 2006 12:25 schreef diamondvoodoo het volgende:
Tja Teamplay is soms ver te zoeken![]()
Hehe daar heb je weer een punt. Maar als het goed is hoef je niet in de buurt te vliegen van de AA op een uncap base als baserapen daar niet is toegestaan. Dat je eens overvliegt omdat jij een jet achterna zit of achterna word gezeten is begrijpelijk maar dan heb je ook geen tijd om die AA kapot te knallen..quote:Op donderdag 8 juni 2006 13:59 schreef staticdata het volgende:
Maar ik kan wel begrijpen als een jet of een chopper bijvoorbeeld de AA waar een mannetje in de uncap basis inzit aan gort knalt ter verdediging. dat vind ik wel weer kunnen.
Achter gebouwen en bergen vliegen etc doe ik ook wel wanneer ik word gelockt, maar soms heb je net je flares gebruikt en dan ben je gewoon te laat en kansloos tegenover AA. Soms wil het wel lukken om AA te "ontwijken" maar dan moet ik wel op het moment flares hebben en er een groot gebouw in de buurt zijn.quote:Op donderdag 8 juni 2006 14:04 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Zij vliegen een bepaald rondje waardoor je ze met de AA niet te pakken krijgt(precies achter masten, gebouwen ed.), misschien een idee voor de BoF piloten.
je heb gelijk.quote:Op donderdag 8 juni 2006 14:04 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Hehe daar heb je weer een punt. Maar als het goed is hoef je niet in de buurt te vliegen van de AA op een uncap base als baserapen daar niet is toegestaan. Dat je eens overvliegt omdat jij een jet achterna zit of achterna word gezeten is begrijpelijk maar dan heb je ook geen tijd om die AA kapot te knallen..
Jij reageerd ook veelquote:Op donderdag 8 juni 2006 14:13 schreef staticdata het volgende:
[..]
je heb gelijk.
nou ja we wachten het antwoord van de hoge heren wel af![]()
Ik vloek en tier er dan vrolijk op los, maar ja het is niet anders. Het geeft dan extra genoegdoening om toch een vlag te pakken.quote:Op donderdag 8 juni 2006 14:04 schreef -chiel- het volgende:
@ PostMan,
Misschien heb je gelijk met het afstraffen van de incompetentie maar niet klagen als al je maten in de ene ronde je in de andere ronde afknallen omdat ze je alleen laten met een stel NooBs.
Hij is fulltime websurferquote:Op donderdag 8 juni 2006 14:22 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Jij reageerd ook veel, wat doe je eigenlijk voor werk??
jaja vooral als je dan in je eentje bij een vlag zit.. hij gaat op wit.. en dan poef 2 f35B's die je ass terug naar het stenen tijdperk terug bombarderen omdat er vliegtuigen verspilt worden aan vlag cappen..quote:Op donderdag 8 juni 2006 11:53 schreef staticdata het volgende:
[..]
Hmm als ik de SU achterna zit op oman gaat ie meestal weer richting zijn eigen basis (handig die hittetoren daar) Aangezien die AA daar een bereik heeft tot 300 meter ofzo mol ik die voordat ik weer achter de SU aanduik.. tja en soms gaan ze huilen.. tja dan zeg ik.. dont make yourself a targetquote:Op donderdag 8 juni 2006 14:04 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Hehe daar heb je weer een punt. Maar als het goed is hoef je niet in de buurt te vliegen van de AA op een uncap base als baserapen daar niet is toegestaan. Dat je eens overvliegt omdat jij een jet achterna zit of achterna word gezeten is begrijpelijk maar dan heb je ook geen tijd om die AA kapot te knallen..
quote:Op donderdag 8 juni 2006 14:37 schreef domolanglekker het volgende:
[..]
jaja vooral als je dan in je eentje bij een vlag zit.. hij gaat op wit.. en dan poef 2 f35B's die je ass terug naar het stenen tijdperk terug bombarderen omdat er vliegtuigen verspilt worden aan vlag cappen..
hmm ok.. maar als er een apc komt die je uit een huisje komt schieten wil je geen air support ofzo?quote:Op donderdag 8 juni 2006 14:41 schreef staticdata het volgende:
[..]
ik weet niet hoe jij vlaggen overneemt, ik ga er niet rechtstreeks naast het vlaggetje staan hoor.
1) de vlag links onder, kan je in het huisje gaan liggen, no way dat een jet je dan raakt.
2) vlag op het strand kan je in de bunker liggen, kan een jet ook niet bij
bij alle vlaggen op wake island is er een manier om te schuilen....
quote:Op donderdag 8 juni 2006 14:32 schreef escape_nl het volgende:
Zal vanavond de server messages aanpassen eveneens als de berichten tijdens het laden
quote:Op donderdag 8 juni 2006 14:46 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Heb vandaag ook niet zo'n zin in werken![]()
Ik heb ook een aantal query's die even duren en dan doe ik snel weer even een post, ach zolang ik mijn milestones haal is er niks aan de hand, dreig ik ze niet te gaan halen zul je ook geen posts zien van mij![]()
Misschien vanavond al, maar zonder heli maps, of kom je dan niet?quote:Op donderdag 8 juni 2006 15:13 schreef Robo0 het volgende:
Wanneer draait de BoF server weer bf2 vanillia?
Heb je die ook als mp3 ergens?quote:Op donderdag 8 juni 2006 13:47 schreef Travis het volgende:
En weer graag gedaan.Die van BF1942 is nog altijd het beste..
![]()
Hier staan ook allerlei audio files voor de Battlefield series...quote:
Kan die ook in de kleuren van Togo?quote:Op donderdag 8 juni 2006 16:47 schreef Morpheus2002 het volgende:
Kun je hier aanvragen Rudy:
Ben jij Oranjefan? Wil jij een kleurtje tijdens het WK?
Thnx.quote:Op donderdag 8 juni 2006 16:41 schreef RudyCarell het volgende:
Hier staan ook allerlei audio files voor de Battlefield series...
Niet zo negatief... AF is cool... En waarschijnlijk is er nog geen admin thuis die het heeft verandert...quote:Op donderdag 8 juni 2006 16:55 schreef BMH het volgende:
De server staat nog steeds op AF.....
Hoe nutteloos
Ik had het vanmorgen ook al gedaan, maar blijkbaar duurt het even. Vanavond zal ik wel oranje zijnquote:Op donderdag 8 juni 2006 16:47 schreef Morpheus2002 het volgende:
Kun je hier aanvragen Rudy:
Ben jij Oranjefan? Wil jij een kleurtje tijdens het WK?
quote:
quote:Op donderdag 8 juni 2006 13:37 schreef Travis het volgende:
[..]
Dat stukje had ik gemist, sorry!quote:Op donderdag 8 juni 2006 17:01 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Je denkt zeker dat we allemaal werkeloos zijn, maar goed de server staat weer op BF2 Vanilla met de volgende roulatie. Deze roulatie is gemaakt naar aanleiding van het topic op het bof forum.quote:Op donderdag 8 juni 2006 16:55 schreef BMH het volgende:
Hoe nutteloos
quote:Op donderdag 8 juni 2006 17:14 schreef escape_nl het volgende:
[..]
Je denkt zeker dat we allemaal werkeloos zijn, maar goed de server staat weer op BF2 Vanilla met de volgende roulatie. Deze roulatie is gemaakt naar aanleiding van het topic op het bof forum.
Karkand
Oman
Dragon
Mashtuur
Dalian
Sharqi
Daqing
Alle leden die nog niet hebben gereageerd kan dat alsnog op het bof forum.
De messages zijn ook al aangepast, bij de login en tijdens het gamen.
Kom maar avondje voetbal loeren ofzo!quote:Op donderdag 8 juni 2006 11:33 schreef Morpheus2002 het volgende:
Op de ring?Laat maar...
Kunnen we niet ergens een mini-meet plannen?
Kijk! dat is pas informatie waar je wat aan hebt!quote:Op donderdag 8 juni 2006 13:34 schreef jpjedi het volgende:
Eventjes nog over die politie motor. Om kort te zijn heeft iedere brandweerchauffeur (zoals ik) een opleiding genoten ter verhoging van de rijvaardigheid. Deze opleiding is opgezet naar aanleiding van de nieuwe brancherichtlijn voor het voeren van optische en geluidsignalen. Met andere woorden: Iedere chauffeur van een hulpdienst (brandweer, Ghor, Politie, KM) dient voor juli 2007 gecertificeerd te zijn om met signalen te mogen rijden. Echter de richtlijn ligt al vast en is al effectief op het moment. Ik zal hem verder niet uit de doeken doen maar hier enkele punten:
• Prioritair voertuig is enkel toegestaan gebruik te maken van de combinatie van geluid en optische signalen (dus nooit los van elkaar!!) indien er een noodzaak betreft.
• Richtlijn schrijft onder andere ook voor dat men de signalen aanzet 100 meter voor een verkeerssituatie zoals stoplichten en niet op het kruispunt. Dit om schrikreacties te voorkomen.
• Chauffeurs zijn zelf verantwoordelijk en staan zelf voor het hekje als het misgaat
• Er kunnen TOTAAL geen rechten worden ontleent aan het rijden met signalen ook al is het spoed. Dit volgens artikel 5 van de wegenverkeerswet, ook wel kapstokwet genoemd.
• Echter de politie heeft vrijstelling van artikel 5 van de wvw.
Terugvertaald naar de situatie van de politiemotor en de brandweerauto het volgende: De politiemotor was fout zoals fout bedoeld is echter hij is er niet strafbaar voor. Wel kan hij sancties verwachten aangezien hij een voorbeeldfunctie bekleed. Echter de brandweerwagens waren wel fout zoals het zich laat lezen. Dit dient uiteraard genuanceerd te worden aangezien we niet weten of men net werd teruggeroepen van een automatisch brandalarm (gebeurd erg vaak). Anderzijds gebruik ik ook wel eens de signalen om langs een file te rijden bij de terugrit onder het mom van de inzetbaarheid in ons eigen verzorgingsgebied. Echter ik gebruik dan enkel blauw wat dus eigenlijk niet juist is (politie mag dit maar brandweer en GHOR dus niet). Ook bij nachtelijke inzetten willen wij vanwege geluidsoverlast de sirene wel eens uitlaten. Mocht er in die laatste 2 situaties iets misgaan dan ben je wel de lul als je voor de rechter staat.
De richtlijn
quote:Op donderdag 8 juni 2006 17:19 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Kom maar avondje voetbal loeren ofzo!
same herequote:Op donderdag 8 juni 2006 17:42 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ja! Wanneer?
Aanstaande zondag heb ik al plannen, misschien 1 van de andere 2 groepswedstrijden?
quote:Op donderdag 8 juni 2006 18:09 schreef BattleLies het volgende:
We hebben vervelend nieuws over het geplande 'ring-weekendje'. De ring blijkt dat weekend DICHT te zijn.
Ons voorstel voor Bof-voetbal avond: Vrijdagavond de 16de ?! Nederland - Ivoorkust ?!
Ik lees aandachtig meequote:
Engelse versie?quote:Op donderdag 8 juni 2006 19:23 schreef Morpheus2002 het volgende:
Windows Vista Beta 2 is uit!
Klik hier voor de 32bit versie!
Klik hier voor de 64bit versie!
Ik kom wel vanuit mijn werk, gezellig in de avondspitsquote:Op donderdag 8 juni 2006 19:30 schreef jpjedi het volgende:
16 juni is OK..graag ff via mail zeggen wie er komt..slaapplaats is uiteraard geen probleem.
![]()
Als opwarmertje heb ik de docu over San Marco liggen en diverse WK `74 wedstrijden op DVD..![]()
Die 64bit versie is maar 13.7 mb...quote:Op donderdag 8 juni 2006 19:23 schreef Morpheus2002 het volgende:
Windows Vista Beta 2 is uit!
Klik hier voor de 32bit versie!
Klik hier voor de 64bit versie!
quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:25 schreef escape_nl het volgende:
Er komt een hotfix aan met daarin waarschijnlijk een nieuwe map, for free (incl. bugs).
Ik denk als goedmakertje.
De nieuwe map heet Road to Jalalabad en is infantry Only
Arnhem de GEHEKSTUUH!!!quote:Op donderdag 8 juni 2006 19:59 schreef UnleashMitch het volgende:
Zal de 16e even kijken aangezien ik wel met tentamens zit maar goed t moet wel lukken.
Mijn feestje staat nog in de planning ja maar dat zal een keer in Arnhem zijn
Was dan direct voor die liquid cooled-versie gegaan !!!.....en 52 graden is vrij normaal voor een grafische kaart.quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:55 schreef RudyCarell het volgende:
Jongens een technisch vraagje, me videokaart wil ik laten koelen, wat is de beste optie... Ik weet niet wat de standaard idle temparatuur is nu is hij 52 graden...
nee zo bedoel ik het niet maar ik dacht dat 52 veel te hoog wasquote:Op donderdag 8 juni 2006 22:24 schreef Suikermais het volgende:
[..]
Was dan direct voor die liquid cooled-versie gegaan !!!.....en 52 graden is vrij normaal voor een grafische kaart.
Hou er rekening mee dat de buiten temperatuur nu ook hoger is...en dus je kaart sowieso wat warmer wordt.
Valt wel mee, tijdens het gamen word die van mij zo'n 60 graden. En met dit weer buiten zal het nog wel oplopen!quote:Op donderdag 8 juni 2006 23:25 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
nee zo bedoel ik het niet maar ik dacht dat 52 veel te hoog was
moet je dinsdag eens kijken .. 30 graden men.. (maar zoals een wijze man ooit zei.. met 30 graden is t beter om naar buiten te gaan en schaars geklede vrouwen te bekijkenquote:Op donderdag 8 juni 2006 23:53 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Valt wel mee, tijdens het gamen word die van mij zo'n 60 graden. En met dit weer buiten zal het nog wel oplopen!
Yet I fail to see how slow loading of a game equals incompetence... MAW: mensen die snel laden rennen naar vliegtuigen en chopper en gaan gewoon staan wachten tot zo goed als weerloze slachtoffers een poging wagen... Je mist dus duidelijk het hele punt van discussie...quote:Op donderdag 8 juni 2006 13:08 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Incompetentie moet je genadeloos afstraffen!
Maar goed dit is mijn mening...
Ja alleen moet ik dan werken, en vandaag was het bij ons al bijna 30 graden in dat hokquote:Op vrijdag 9 juni 2006 00:11 schreef domolanglekker het volgende:
[..]
moet je dinsdag eens kijken .. 30 graden men.. (maar zoals een wijze man ooit zei.. met 30 graden is t beter om naar buiten te gaan en schaars geklede vrouwen te bekijken)
quote:More patch rumors today:
Patch 1.31 seems to be including one new map, ready for ranked servers: Road to Jalalabad!
Another new option is "bf2_infantryonly". This serversetting disables vehicles on the gameserver.
We'll keep you up to date as soon as new information is available!
quote:Op donderdag 8 juni 2006 16:55 schreef BMH het volgende:
Hoe nutteloos
Tja, daarom is Wake ook een kut map. Bij Oman heb je er geen last van.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 00:59 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Yet I fail to see how slow loading of a game equals incompetence... MAW: mensen die snel laden rennen naar vliegtuigen en chopper en gaan gewoon staan wachten tot zo goed als weerloze slachtoffers een poging wagen... Je mist dus duidelijk het hele punt van discussie...
Gewoon de grote levels op 16 zetten dan heb je er geen last van.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 08:46 schreef staticdata het volgende:
bf2 infrantry only. leuk...maar je loopt je helemaal de tering!
alle vehicles worden uitgezet, hopelijk dat ze jeepies aanhouden. we wachten de patch gewoon af. goed nieuws i.i.g
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 08:48 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Gewoon de grote levels op 16 zetten dan heb je er geen last van.
Wake lijkt me nu trouwens geweldig zonder voertuigen.
Al die arme US soldaatjes die moeten zwemmen![]()
Mijn pc laad de map wel in een redelijke tijd maar vervolgens moet ik tot soms wel 1,5 minuut wachten tot mijn gegevens gecontroleerd zijn en ik in het spel kan.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 08:40 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Meestal is het natuurlijk zo dat de snelle laders wel verdeelt zitten over beide teams, maar mocht het een keer tegen zitten dan zijn er altijd nog 2 oplossingen. 1 die jezelf kan doen en 1 die de server admin kan doen.
Je kan zelf een nieuwe pc kopen![]()
De serveradmin kan de startdelay tijd op een minuut zetten.![]()
Alleen een snellere HD zal al helpen, misschien je resolutie lager of een aantal settings iets omlaag.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:46 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Mijn pc laad de map wel in een redelijke tijd maar vervolgens moet ik tot soms wel 1,5 minuut wachten tot mijn gegevens gecontroleerd zijn en ik in het spel kan.
Soms zijn er dan al in bv mashtuur al 2! vlaggen gecapt! voor ik kan beginnen.
Jij stelt hier dat een andere pc dit probleem zal verhelpen??
Op de oude server duurde dat scherm altijd +/- 10 seconden.
Hoe komt dat nou?
Ja dat is heel irritant op Dragon Valley!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 08:47 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Was trouwens wel een uitdaging om een heli-fight te hebben op Dragon Valley, je ziet niet waar je cross hair is in die wolken.
Bij de AF mappen duurde het bij mij ook heel lang maar dat gaat geloof ik nu gewoon normaal. Misschien kwam dat omdat het nieuwe (grote!) mappen waren die voor het eerst geladen werden. Volgens Punisher helpt het om niet veel servers in je favorieten te hebben staan. Of het helpt weet ik niet. Probeer desnoods een paar settings lager te zetten dat zal wellicht helpen.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:46 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Mijn pc laad de map wel in een redelijke tijd maar vervolgens moet ik tot soms wel 1,5 minuut wachten tot mijn gegevens gecontroleerd zijn en ik in het spel kan.
Soms zijn er dan al in bv mashtuur al 2! vlaggen gecapt! voor ik kan beginnen.
Jij stelt hier dat een andere pc dit probleem zal verhelpen??
Op de oude server duurde dat scherm altijd +/- 10 seconden.
Hoe komt dat nou?
ik blijf me twijfels houden bij dat filmpjequote:Op vrijdag 9 juni 2006 10:10 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Voor de mensen die nog een filmpje willen zien van voor patch 1.2 en goeie skills
http://video.google.com/videoplay?docid=3141520992601241877&q=BF2
schaamteloos van het tweakers topic gejat.
Het gaat allemaal wel heel makkelijk en snelquote:Op vrijdag 9 juni 2006 10:14 schreef staticdata het volgende:
[..]
ik blijf me twijfels houden bij dat filmpje
Favorieten legen helpt inderdaad maar alleen bij het inloggen.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 10:14 schreef diamondvoodoo het volgende:
Bij de AF mappen duurde het bij mij ook heel lang maar dat gaat geloof ik nu gewoon normaal. Misschien kwam dat omdat het nieuwe (grote!) mappen waren die voor het eerst geladen werden. Volgens Punisher helpt het om niet veel servers in je favorieten te hebben staan. Of het helpt weet ik niet. Probeer desnoods een paar settings lager te zetten dat zal wellicht helpen.
Nee is wel een echt filmpje. Dit is gewoon een goeie speler. Ik heb de computer nog nooit zien dolphin diven namelijk.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 10:25 schreef staticdata het volgende:
ja en volgens mij is er veel offline gespeeld tegen bots. tegenstanders zijn allemaal noobs.
Klopt bij solo gaat het veel sneller, maar daar worden waarschijnlijk een aantal zaken niet getest. Ik weet dat je key dan niet getest wordt.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 10:26 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Favorieten legen helpt inderdaad maar alleen bij het inloggen.
De map word wel snel/normaal geladen maar daarna moet ik lang wachten.
Bij solospel zit ik er in no-time in, ik kan me niet voorstellen dat mijn hd defragmenteren hiet iets aan helpt (is trouwens pas gebeurd).
zet je lightning eens op low, dat scheelt bij mij veel tijd. wel heb ik na de patch dat verifying client data langer duurt.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 10:26 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Favorieten legen helpt inderdaad maar alleen bij het inloggen.
De map word wel snel/normaal geladen maar daarna moet ik lang wachten.
Bij solospel zit ik er in no-time in, ik kan me niet voorstellen dat mijn hd defragmenteren hiet iets aan helpt (is trouwens pas gebeurd).
nou is dat vliegen is erg veel in singleplayer gedaan volgens mij. en krijg bijna het idee dat hij iets op zijn eigen beeldscherm heeft gemarkeerd, want schieten doet hij ook zonder te zoomen ook al zit er een redelijke afstand tussen.maar maak niet uit tis wel leuk om te kijken.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 10:29 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Nee is wel een echt filmpje. Dit is gewoon een goeie speler. Ik heb de computer nog nooit zien dolphin diven namelijk.
Wat ik wel raar vind is dat hij mis lijkt te schieten met de tv, maar dat het toch wel raak is.
Hoe dat komt weet ik niet, maar ik weet wel dat ik het in meerdere filmpjes heb gezien.
Ik vraag me af of je tv missile ontploft als je je view uit gaat? Kan iemand dat bevestigen of tegenspreken?
Ik vind het maar een vervelende manier van spelen... Tis CS-in-BF2 stijl, en als ik ergens tegen ageer dan is het de die-hard CS speelstijl.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 10:29 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Nee is wel een echt filmpje. Dit is gewoon een goeie speler. Ik heb de computer nog nooit zien dolphin diven namelijk.
Wat ik wel raar vind is dat hij mis lijkt te schieten met de tv, maar dat het toch wel raak is.
Hoe dat komt weet ik niet, maar ik weet wel dat ik het in meerdere filmpjes heb gezien.
Ik vraag me af of je tv missile ontploft als je je view uit gaat? Kan iemand dat bevestigen of tegenspreken?
Dit weekend (mede)organiseer ik een beachtoernooiquote:Op vrijdag 9 juni 2006 10:42 schreef Mr_Baus het volgende:
mogguh
Wat een geil weer zeg! Lijkt wel zomer... Straks maar ff een rondje outside doen, weer eens een andere map.. FF mooie mevrouwuh kijken
Lightning staat altijd op low, dat verifying scherm bedoel ik ook, ik heb het alleen in nederlands (laden voltooid, gegevens worden gecontroleerd).quote:Op vrijdag 9 juni 2006 10:38 schreef staticdata het volgende:
zet je lightning eens op low, dat scheelt bij mij veel tijd. wel heb ik na de patch dat verifying client data langer duurt.
misschien moeten we eens even kijken of er weer een nieuwe punkbuster versie uit is.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 10:54 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Lightning staat altijd op low, dat verifying scherm bedoel ik ook, ik heb het alleen in nederlands (laden voltooid, gegevens worden gecontroleerd).
Het is inderdaad erger sinds de patch maar als een ander er al lang en breed in kan, moet ik dat tochook kunnen?!
Volgens mij niet. Ik meen dat ik eens uit me view ging en ik toen nog een streep van de tv guided zag, oftewel hij ging gewoon door.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 10:29 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ben je vanavond weer op het slagveld??quote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:02 schreef staticdata het volgende:
[..]
misschien moeten we eens even kijken of er weer een nieuwe punkbuster versie uit is.
Nee me query is goed nu, nu wacht ik op inspiratie om een probleem op te lossen, kan niet echt een goeie manier vinden, maar ik ga nu even flink aan de slag, aangezien ik een idee'tje hebquote:Op vrijdag 9 juni 2006 10:50 schreef staticdata het volgende:
postman weer op queries aan het wachten?
Wat een stereotype mannentaal zeg! mr. Baus tochquote:Op vrijdag 9 juni 2006 10:42 schreef Mr_Baus het volgende:
mogguh
Wat een geil weer zeg! Lijkt wel zomer... Straks maar ff een rondje outside doen, weer eens een andere map.. FF mooie mevrouwuh kijken
misschien wel. het idee is om vanavond ff te gaan sporten, maar door hooikoorts heb ik een loopneus niet normaal! en om al die toestellen nu helemaal onder te snotterenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:04 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Ben je vanavond weer op het slagveld??Moet om 1 uur al beginnen dus ben waarschijnlijk half 9 thuis.
Mag JP naar andere vrouwen kijken?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:07 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Wat een stereotype mannentaal zeg! mr. Baus toch![]()
![]()
Dan laat je vanavond die jeep of tank maar is staan en ga je te voet!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:13 schreef staticdata het volgende:
[..]
misschien wel. het idee is om vanavond ff te gaan sporten, maar door hooikoorts heb ik een loopneus niet normaal! en om al die toestellen nu helemaal onder te snotteren![]()
neequote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:13 schreef diamondvoodoo het volgende:
Jullie allemaal vrij ofzo??
ik bedoel fitnessenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:14 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Dan laat je vanavond die jeep of tank maar is staan en ga je te voet!
Ik welquote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:13 schreef diamondvoodoo het volgende:
Jullie allemaal vrij ofzo??
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:07 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Wat een stereotype mannentaal zeg! mr. Baus toch![]()
![]()
Ja op een gegeven moment lagen er 3 mannetjes op de grond en ik maar denken waarom je niet schiet!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:28 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Ik wel
Was wel ff lachen nog gisteravond met jou in de chopper. Ik was niet zo heel scherp meer, maar toch nog 50+ kills. Terwijl ik nog maar heel weinig gunner ben geweest.
Psies!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:14 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Dan krijg je een antwoord van: Kijken mag altijd.
zou bijna gaan vragen of je je wel goed voeltquote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:46 schreef escape_nl het volgende:
een bietje loeren is heel gezond, vooral met dit weer.
Het kan mij niet warm genoeg zijn.
Dit weekend geen bf2 voor mij, ga weer veel crossen op mountainbike, de kilootjes die er zijn gekomen door bf2 gaan er weer af, en natuurlijk veel voetbal kijken.
Mja voetbal idd... Ik heb niet eens een schema/overzicht! Iemand die een mooie heeft die op internet staat ??quote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:46 schreef escape_nl het volgende:
een bietje loeren is heel gezond, vooral met dit weer.
Het kan mij niet warm genoeg zijn.
Dit weekend geen bf2 voor mij, ga weer veel crossen op mountainbike, de kilootjes die er zijn gekomen door bf2 gaan er weer af, en natuurlijk veel voetbal kijken.
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:48 schreef staticdata het volgende:
[..]
zou bijna gaan vragen of je je wel goed voelt![]()
Tsss en ik moet nog beginnen!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:47 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Psies!
kijken, kijken -> niet aankomen![]()
DEADLINE GEHAALD!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
WEEKEND!!!!!!!!!!
Sja .. altijd baas boven baas he!quote:
Volgende keer via TSquote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:42 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Ja op een gegeven moment lagen er 3 mannetjes op de grond en ik maar denken waarom je niet schiet!![]()
Thnx, deze is erg makkelijk. Even de uitslagen invullen en gelijk de poulestanden zienquote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:52 schreef escape_nl het volgende:
http://www.jwvanderveen.nl/WK%202006%20schema.xls
Hahaha, hij stond met AT dus ik denk wijs hem maar even aan op deze manierquote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:53 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Volgende keer via TS.. Zowieso wil ik nog wel eens kippig zijn, maar gisteravond was best erg
Je deed het wel goed! Ook zo'n ventje dat je "aanwees" met een missile
![]()
TS is dan wel heel erg handig
Hehe ja ik snap ook niet waarom EA/Dice die vehicledropping erin heeft gezet, deze dingen kon je verwachten natuurlijk.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:06 schreef staticdata het volgende:
whehehehdat is wel lachen.
ik had het op operation smoke screen (ja ik speel ef)
een mannetje stond in een hoekje waar arty hem niet kon killen, en een normale vehicle drop kon er ook niet bij, dus heb ik de vehicle op het randje van het dak laten vallen, zodat het onderste boven op de grond ontplofte. weg mannetje
maar vanavond wil ik als ik online ben best piloten hoor, ondanks me dalende K/D
*schiet Escape dood* .......quote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:12 schreef escape_nl het volgende:
*escape meld zich als gunner*
maak me niet druk, ben toch eerder in het spelquote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:15 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
*schiet Escape dood* .......![]()
Ik was eerst
Punni niet, en dat wil niet zeggen dat je bij de heli spawnt. *Fushe Pass*quote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:31 schreef escape_nl het volgende:
[..]
maak me niet druk, ben toch eerder in het spel
Ach, dat zeiden we vroeger altijd (middelbare schooltijden) als iemand "he?" zei... Als je dat dan zei keken ze alsof ze water zagen branden.quote:
Jullie blijkbaar niemand anders dulden dan je vaste gunbuddy...quote:
hoho, ik heb gister 3 tellen bij gans als gunner gezeten, wat ging dat kut zegquote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:39 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Jullie blijkbaar niemand anders dulden dan je vaste gunbuddy...
Bij mij is iedereen welkom hoor als gunner. Alleen 9 van de 10 niet-boffers weten geloof ik niet wat schieten is! Laat staan schieten met tv guide.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:39 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
nee als ik als een van de eerste in spel zit ga ik niet in een hoekje staan en wachten todat alles weg is.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:39 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
nee dat doen de daboyz niet, maar ik vind escape,diamond of wie dan ook wel best. echter blijkt dat de meeste op onze server niet weten hoe je een tv guided moet gebruiken dat maakt het vervelend.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:39 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ik wijd dat ook een beetje aan slechte support van EA.. die handleiding stelt geen fuck voor. Volgens mij staat er helemaal nergens hoe je die dingen moet besturen.. En het is een feit dat heel veel mensen niet zo ondernemend zijn om zelf het 1 en ander uit te zoeken...quote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:57 schreef staticdata het volgende:
inderdaad baus. maar hoeveel mannetjes ik al niet heb gehad dat je recht voor een tank hangt die zo te pakken is met de tv guided, dat de gunner er met zijn guns op gaan schieten....:'(
en dan gewoon typen, use tv guided!!! en geen antwoord krijgen.... doe dan maar via TS dan komt het goed.
ik zat er vorige keer nog aan te denken dat mensen dat goed zouden kunnen denken want je raakte echt alles!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:57 schreef escape_nl het volgende:
krijg ingame soms door dat ik een aimbot gebruik, maar mijn kunsten met de tv guided lukt alleen als ik een goede piloot heb want anders wordt het niets
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:59 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Bijna weekend
Vanavond ga ik weer eens een potje BFV 2 spelen![]()
![]()
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:21 schreef -chiel- het volgende:
Heeft de topictitel iets te maken met de nieuwe mappen in Armored Fury?
ik dacht al, huh diamond die reageertquote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:17 schreef diamondvoodoo het volgende:
Ik ben al klaar met werken, er was voor vandaag geen werk meerOpzekers dat ik nu ga solliciteren bij dat andere baantje, is misschien nog beter werk ook. Maargoed een dagje vrij is ook wel lekker met dit weer, veel te warm om te werken en zo voor het weekend en WK vind ik het helemaal niet erg
![]()
Meer met zondag......quote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:21 schreef -chiel- het volgende:
Heeft de topictitel iets te maken met de nieuwe mappen in Armored Fury?
Ik heb ook al een Hertog Jan van de Perfect Draft opquote:
Ik heb er vandaag ook heel erg last van, Loop heel de dag al te snotteren.quote:
feliquote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:39 schreef -Raffie- het volgende:
zo lekker thuis. nu lekker voetbal kijken en me verjaardag vieren
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:39 schreef -Raffie- het volgende:
Op veronica in de rust van elke wedstijd Frankrijk heeft met 3-1 gewonnen van Duitslandquote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:15 schreef diamondvoodoo het volgende:
Gefeliciteerd Raffie, over dat lingerie penalty schieten heb ik gehoord, was dat gewoon tijdens de rust op NL 2??
Server nog niet vol... 5 seconde, maar toen ging een malloot weg!
Echt ? http://www.msxsecurity.com/bf2.phpquote:Op vrijdag 9 juni 2006 14:19 schreef Mr_Baus het volgende:
Gejank van noobs... er is geen aimbot voor BF2. Ik volg redelijk de harcore hackerscene, en bf2 is vooralsnog een leuke hack"vrije" game.
Gefeliciteerd kerel!!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:39 schreef -Raffie- het volgende:
Shit jullie hebben me door..quote:
22 jaar alweerquote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:31 schreef Morpheus2002 het volgende:
Gefeliciteerd Raffie
Hoe jong ben je geworden?
Iig weinig gelukquote:Op vrijdag 9 juni 2006 21:59 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Shit jullie hebben me door..![]()
JAFAR!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
Polen verprutsen het zelf vanavond...maar wie weet wat de tweede helft brengt..![]()
JeeeeeeeeeeeePeeeeeeeeee ...HOOOOMOOOOOOOOO!!!!!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 21:59 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Polen verprutsen het zelf vanavond...maar wie weet wat de tweede helft brengt..![]()
nog een goal tegen?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 21:59 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Mooi he, hoe daboyz dat gebruiken in hun helikoptertjequote:Op vrijdag 9 juni 2006 21:24 schreef staticdata het volgende:
echt niet normaal die aimbot en eigenlijk die wallhack is nog ergen zodat je iedereen ziet aankomen
Hey Jafar. Kom je ook Nederland - Ivoorkust kijken bij JP?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 22:55 schreef Umm-Qasr het volgende:
[..]
JeeeeeeeeeeeePeeeeeeeeee ...HOOOOMOOOOOOOOO!!!!!![]()
Dan was jij Polen zekerquote:Op vrijdag 9 juni 2006 23:03 schreef jpjedi het volgende:
Lies net met een opmerking: " God, die wedstrijd is net JP tegen Ferdi in Fifa.."![]()
*zucht..![]()
Ik heb de Magma versie en ben er tevreden over! Zijn goeie dingen van Razer.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 23:04 schreef RudyCarell het volgende:
Ook nog een nieuwe muis gehaald vandaag...
[[url=http://www.game247.nl/ProdImages/image_[52389]_s.jpg]afbeelding[/url]]
Razer Copperhead Tempest Blue
toch ligt me mx 510 iets lekkerder in de hand...quote:Op zaterdag 10 juni 2006 00:57 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Ik heb de Magma versie en ben er tevreden over! Zijn goeie dingen van Razer.
Nog gefeliciteerdquote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:39 schreef -Raffie- het volgende:
Ariequote:
Damn als jullie er ook zijn dan moet ik ook maar eens kijken of ik t haalquote:Op vrijdag 9 juni 2006 23:12 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Hey Jafar. Kom je ook Nederland - Ivoorkust kijken bij JP?
hint: neem Anne mee! 2 vliegen in 1 klap en ik heb begpen dat ze ook wel van gezelligheid houd, dussssss.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 09:45 schreef UnleashMitch het volgende:
Damn als jullie er ook zijn dan moet ik ook maar eens kijken of ik t haalPunt is dat ik eigenlijk met m'n meissie had afgesproken...
Ze moet spullen pakken voor d'r vakantie dus die heeft geen tijdquote:Op zaterdag 10 juni 2006 09:48 schreef jpjedi het volgende:
hint: neem Anne mee! 2 vliegen in 1 klap en ik heb begpen dat ze ook wel van gezelligheid houd, dussssss.
Bij mij lag de Razer Magma voor geen meter in de hand! (Beetje groot en langwerpig) Ik moest er echt heel erg aan wennen maar ik weet nu niet beter dus dat komt bij jou ook wel goed denk ikquote:Op zaterdag 10 juni 2006 01:16 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
toch ligt me mx 510 iets lekkerder in de hand...
Heej heej wil je niet zo met me naam gooien hier, ik word gezocht ja!quote:Op zaterdag 10 juni 2006 08:52 schreef jpjedi het volgende:
[..]
niet gelijk zo he wesley!
jafar MOET komen de 16e!
*bush modus aan*quote:Op zaterdag 10 juni 2006 10:08 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Heej heej wil je niet zo met me naam gooien hier, ik word gezocht ja!![]()
Dan zou ik ook eens een ander MSN adres nemenquote:Op zaterdag 10 juni 2006 10:08 schreef diamondvoodoo het volgende:
Heej heej wil je niet zo met me naam gooien hier, ik word gezocht ja!![]()
Haha ja idd! Zou geetskah_yelsew misschien niet opvallen?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 10:14 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Dan zou ik ook eens een ander MSN adres nemen
mooie foto. Zelf gemaakt ?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 09:51 schreef UnleashMitch het volgende:
Voor de liefhebbers:
http://www.weescreatief.nl/100306.jpg
7.77mb
Het is fantastisch weer buiten... No way dat ik ga zitten gamen achter een pc binnen.. Pinten scheppen op het terras is het devies!quote:
net of je met regen de server zou vullen... verraders, beetje Fifa spelenquote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:37 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Het is fantastisch weer buiten... No way dat ik ga zitten gamen achter een pc binnen.. Pinten scheppen op het terras is het devies!![]()
Die X-Fi kaartjes zijn lekker, die MX-518 weet ik niet.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 14:58 schreef Incolumis het volgende:
net effe een X-Fi kaartje gehaald en een mx-518
Ja met de helicopter die achter in m'n tuin staatquote:Op zaterdag 10 juni 2006 10:44 schreef -Raffie- het volgende:
mooie foto. Zelf gemaakt ?
Wat aardig van ABN. Als prijs niet te hoog wordt wil ik ook wel een posterquote:Op zaterdag 10 juni 2006 15:40 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ja met de helicopter die achter in m'n tuin staat
De foto stond in de Elsevier van vorige week. Toen kwam ik erachter dat die ook op de perssite van ABN stond en als je je s avonds inschrijft als pers dan krijg je al toegang tot alle foto's. s Ochtends komen ze er dan pas achter dat je eigenlijk geen pers bent en ben je je bevoegdheden weer kwijt maar goed tegen die tijd had ik al 250mb aan high res pictures binnen gehaald
Liefhebbers voor een poster kunnen zich overigens bij mij melden. Ik ga er binnenkort (maand ofzo) posters van laten maken. Ik gok dat A2 te groot is dus dan op A3+ (+ omdat het geen 4:3 foto is). Aangezien de eerste poster vaak het duurst is is het misschien een idee om met zoveel mogelijk te bestellen zodat we de setup kosten kunnen delen![]()
Op dit moment heb ik drie opties: De Hema, dan wordt ie 50x75cm en kost het een euro of 8. Ik kan m verzenden maar je kan m dan natuurlijk ook zelf laten drukken bij een Hema bij je in de buurt. Geloof dat er een euro opzetkosten bijkomen, daar kan je een poster natuurlijk niet voor verzendenquote:Op zaterdag 10 juni 2006 16:17 schreef -Raffie- het volgende:
Wat aardig van ABN. Als prijs niet te hoog wordt wil ik ook wel een poster
Ik had topic al gezien. DIe hou ik wel even in de gatenquote:Op zaterdag 10 juni 2006 16:27 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ik heb er iig een topic over geopend in FOT om te vragen wat de kenners zouden doen, betaal nml liever 15,- of 20,- voor een goede poster dan 10,- voor een poster met een slechte kleurstelling
had je het maar moeten aangevenquote:Op zaterdag 10 juni 2006 20:56 schreef diamondvoodoo het volgende:
Wat een kutnoobs soms, ik zie een APC naar basis van MEC gaan op Karkand, ik denk laat me dood vallen zodat ik daar ken spawnen, reviven ze me :S
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |