abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38642132

De Battlefield 2 spelende leden van BoF hebben een eigen topic! Het oude centrale topic kreeg teveel slowchat neigingen. Vandaar dat we hier verder zijn gegaan!

We zijn alweer een tijdje bezig en we hebben sinds een klein jaar onze eigen ranked server.

Eén keer per 3 maanden maken de leden van BoF een bedrag van 15,- euro over naar UnleashMitch (a.k.a FJD) die er dan voor zorgt dat alles terecht komt bij Public Servers waar wij de server huren! De server zit in zijn 3e periode en we hopen dit zo nog even vol te houden!

Het Bf2 topic is door ons lange tijd gebruikt als topic voor vragen en opmerking over Bf2 maar na een tijdje kwamen er persoonlijke dingen in zoals ruzies binnen de clan en vooral leuk offtopic gelul over van alles en nog wat.

Mogen we dan wel vragen stellen over Bf2? Ja uiteraard mag dat! Bij voorkeur alleen vragen die met de clan te maken hebben. Voor echte vragen moet je dus in het centrale Bf2 topic zijn!

Jullie zijn geen echte clan! Inderdaad! We zijn welliswaar geen volwaardige clan maar eerder een zooitje ongeregeld dat regelmatig de eigen server opzoekt en gewoon voor de lol speelt. Het enige wat we van onze leden vragen is enige gezelligheid in dit topic, op de server, op Teamspeak en/of op het BoF-forum.

Clanwars? Dat hebben we geprobeerd maar we zijn zo goed dat ze of niet komen opdagen of dat er van onze kant maar 2 leden komen opdagen! We doen hier dus niet meer aan! We zijn een funclan met de nadruk op plezier maken! Het blijft immers een spelletje!

De volgende 25 leden (die zijn of haar statsignature hebben upgeload op het aparte BoF forum) zijn allemaal lid van BoF. Dit is dus de rankstand binnen BoF zelf. Escape is op dit moment nog steeds de #1 van BoF.

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23

24

25
26

Voor een overzicht kun je kijken op de BoF Clan Leaderbord

Ik wil ook in deze lijst Lees even deze topics door en het wordt duidelijk. (registratie verplicht)

We hebben ook 1 huisvriend die veel op onze server speelt en hier veel post! Dat is: PoSTMaN die lid is van de Fight or Die clan.

Servernaam: Band of Fok!kers Dutch - IP adres v/d server: 84.244.162.88 Port: 16567

Teamspeak server: 85.92.128.91:8767 Wachtwoord: vraag een admin

Xfire: Alle leden gebruiken Xfire, contact een admin voor een xfirenaam. Xfire is erg handig voor het joinen van een server waar een vriend van je speelt of het aanspreken van een admin met de vraag om een plaatsje vrij te maken op onze server. Xfire is hier te downloaden.

Website: Band Of Fok!kers.nl

Kun je vinden met de FOK! Zoekfuntie

De openingspost kan hier gevonden worden!
BF2: Diamond3d
  donderdag 8 juni 2006 @ 00:59:21 #2
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_38643699
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 22:46 schreef VeerMans het volgende:

[..]

Nee niet terecht, ik heb dat ding toch?
Als hitler een atoombom had gehad, had ie em gebruikt ook.

oorlog is oorlog
Ik bedacht me dit pas op mijn werk, maar jezelf met Hitler vergelijken is niet de meest briljante manier om mensen met commentaar op je speelstijl (welke speelstijl, je maakt het anderen gewoon onmogelijk) af te wimpelen...

Het is gewoon een feit dat het een kutmap is als er een snel ladend, goed spelend team aan de andere kant spawnt terwijl jij op het vliegkampship zit. Al je uitwegen worden dan al gebombardeerd, bestookt met artilerie en voor de boten hangt er dan mooi een helicopter te wachten met gunner.

In mijn ogen valt zoiets dus gewoon onder baserapen, volgens een aantal hoge omes (lees: jij en Escape MN) is het toegestaan omdat je een kans hebt om weg te komen. Minimaal, maar aanwezig.

Ik heb me daar destijds 2-3 pagina's over lopen opvreten, was inmiddels gebanned omdat ik het durfde op de server daarover commentaar te leveren. (het aanwezige gestapo had geen zin in zinnetjes die niet eens gesproken waren maar geschreven, dus te negeren. Let wel: een reactie als "reageer even in het topic en we komen er dan wel uit" zou zeer op prijs gesteld zijn.)

Heb me na die reacties erbij neergelegd bij het feit dat BoF de regels van de server met de tenen overschrijdt en dat men dat normaal vindt. Doet aan mijn ervaring van het feit baserapen niets af.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_38644320
Van vorig topic
Eindelijk weer thuis van werken maar geen BoF'ers op de server...

Best klote als je 's avonds moet werken want overdag is er geen hond op de server laat staan een BoF'er. En wat is er nou leuker dan met of tegen een aantal BoF'ers te knallen

Maarja.. heb wel een uitnodiging gekregen om op sollicitatie te komen voor helpdeskmedewerker bij Coolblue. Iemand die dat bedrijf kent? Het schijnt dus dat ik een aantal maanden geleden een sollicitatiebrief per mail heb gestuurd
pi_38644397
Ik vind dat de TV missiles bij AF anders sturen dan bij Vanilla, meer mensen dit opgemerkt? Op de een of andere manier reageerd hij wat trager waardoor je je doelen net op een haar mist. Het is wat lastiger dan Vanilla of lijkt dat maar zo?

Verder heb ik de mappen ff op 32 gezet, 64 zijn zoooo groot en duren zoooo lang! Zelfs de 32 mappen zijn enorm groot.

Trouwens, mocht er iemand het liedje hebben (.mp3) die je hoort tijdens het laden van een map van AF, (oftewel Battlefield 1942 maar dan iets anders) wil diegene hem dan posten?

Escape vind meestal wel veel wat betreft BF2....

Het is echt een tof liedje, herinneringen komen weer naar boven
pi_38644836
Ik heb er een mp3 van het liedje gemaakt. waar kan ik em uploaden, of moet ik hem naar iemand mailen? 2.60 MB btw
"Some day a real rain will come and wash all this scum off the streets."
pi_38645184
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 00:59 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Ik bedacht me dit pas op mijn werk, maar jezelf met Hitler vergelijken is niet de meest briljante manier om mensen met commentaar op je speelstijl (welke speelstijl, je maakt het anderen gewoon onmogelijk) af te wimpelen...

Het is gewoon een feit dat het een kutmap is als er een snel ladend, goed spelend team aan de andere kant spawnt terwijl jij op het vliegkampship zit. Al je uitwegen worden dan al gebombardeerd, bestookt met artilerie en voor de boten hangt er dan mooi een helicopter te wachten met gunner.

In mijn ogen valt zoiets dus gewoon onder baserapen, volgens een aantal hoge omes (lees: jij en Escape MN) is het toegestaan omdat je een kans hebt om weg te komen. Minimaal, maar aanwezig.

Ik heb me daar destijds 2-3 pagina's over lopen opvreten, was inmiddels gebanned omdat ik het durfde op de server daarover commentaar te leveren. (het aanwezige gestapo had geen zin in zinnetjes die niet eens gesproken waren maar geschreven, dus te negeren. Let wel: een reactie als "reageer even in het topic en we komen er dan wel uit" zou zeer op prijs gesteld zijn.)

Heb me na die reacties erbij neergelegd bij het feit dat BoF de regels van de server met de tenen overschrijdt en dat men dat normaal vindt. Doet aan mijn ervaring van het feit baserapen niets af.
sorry hoor, maar ik lees nu een aantal pagina's alleen maar commentaar van jou en ik zie je nooit op de server, wat is je nickname?

De regels zijn destijds vastgesteld door de admins en staan ook in de server messages die telkens voorbij komen.

zie post van ferdi op 9 januari 2006
http://www.dr-clan.nl/forum/index.php?showtopic=114

Misschien worden die regels weleens overschreden, maar ik kan niet de hele avond als politieagent de boel in de gaten houden.

[ Bericht 6% gewijzigd door escape_nl op 08-06-2006 09:19:49 ]
pi_38645189
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 23:52 schreef diamondvoodoo het volgende:

Best klote als je 's avonds moet werken want overdag is er geen hond op de server laat staan een BoF'er. En wat is er nou leuker dan met of tegen een aantal BoF'ers te knallen

Maarja.. heb wel een uitnodiging gekregen om op sollicitatie te komen voor helpdeskmedewerker bij Coolblue. Iemand die dat bedrijf kent? Het schijnt dus dat ik een aantal maanden geleden een sollicitatiebrief per mail heb gestuurd
coolblue is volgens mij de firma achter wat webshops zoals pdashop.nl.

ik word soms zoooo moe van die skull splitter. hoe vaak ga je nu nog zitten zagen met je niet interessant gespam..

en wat een bf2 geouwehoer hier tegenwoordig.. tijd voor een apart bf2 topic denk ik zo. dit is ons bof slowchat topic waar off-topic on-topic is. (of was het nou andersom).

:p
pi_38645832
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 01:29 schreef diamondvoodoo het volgende:
Van vorig topic

het klopt wat jedi zegt,

coolblue zit achter

smartphoneshop.nl
GPSshop.nl
pdashop.nl
memoryshop.nl

etc etc.
zou betekenen dat je misschien in kralinge komt te werken. zouden we bijna kunnen carpoolen
pi_38645939
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 06:03 schreef escape_nl het volgende:

[..]

sorry hoor, maar ik lees nu een aantal pagina's alleen maar commentaar van jou en ik zie je nooit op de server, wat is je nickname?

De regels zijn destijds vastgesteld door de admins en staan ook in de server messages die telkens voorbij komen.
Misschien worden die regels weleens overschreden, maar ik kan niet de hele avond als politieagent de boel in de gaten houden.
Om het politieagentje te minderen. de groene regels tijdens het spelen worden duidelijk minder gelezen dan tijdens de loadingscreen.

gooi in het loadingscreen dan de tekst, no artillery, no bombing, no raping uncap bases ofzo. misschien dat het dan voor iedereen duidelijker wordt.
jij en ik moeten elke avond wel een keer zeggen, geen arty op carrier of wat dan ook.

ik denk dus dat het laadscherm beter gelezen wordt.
pi_38645981
het eerste potje AF is goed bevallen. met escape als gunner in de chopper gezeten en die heeft aardig wat kills gehaald iets van 45 om 7 ofzo.

nu moet ik nog zelf als piloot kills gaan maken, aangezien ik meer deaths heb dan kills als piloot zijnde. (ik laat me gunner al het werk doen en als het moet spring ik bij)
pi_38646389
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 02:11 schreef Travis het volgende:
Ik heb er een mp3 van het liedje gemaakt. waar kan ik em uploaden, of moet ik hem naar iemand mailen? 2.60 MB btw
misschien iets van youtube ofzo of een andere upload pagina
pi_38646468
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 01:29 schreef diamondvoodoo het volgende:
Het schijnt dus dat ik een aantal maanden geleden een sollicitatiebrief per mail heb gestuurd
Altijd blijven lachen!!
  donderdag 8 juni 2006 @ 09:15:44 #14
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_38646526

En nu on-topic verdorie!
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_38646652
quote:
Journalist houdt motoragent aan
27-5-2006 - Een niet allerdaagse kop boven een artikel, maar waar gebeurt zaterdagavond 27 mei 2006 in Hilversum. Die journalist was ondergetekende. Agenten die denken alles te mogen, die bestaan. Daar kwam ik zaterdagavond achter, maar als persoon maakte ik me kwaad. Toen ik meldde dat ik journalist was, zag ik de motoragent wat schrikken.

Wat gebeurde er. Komende uit mijn werk vanaf het Mediapark bij de NOS reed ik voortdurend achter een motoragent van het korps Gooi- en Vechtstreek. Het was rond het middernachtelijk uur. Voor de kenners we reden eerst op de Johan Gerardsweg, toen via de Jan van der Heidenstraat richting Oosterengweg, spoor over, verkeerslichten en vervolgens kwamen we bij de kruising Oosterengweg / Soestdijkerstraatweg. De verkeerslichten stonden op rood. Ik moest rechtdoor richting A27. De motoragent, die dan weer 50 reed, dan weer 'te hard' wilde nu rechtsafslaan de Soestdijkerstraatweg op richting Hilversum-centrum. Hij stopte niet, gooide even zijn zwaailichten aan en reed door rood. Mijn verkeerslicht sprong op groen en ik besloot deze agent even te volgen en reed in eens ook naar rechts. De zwaailichten van de motoragent waren inmiddels weer uit en hij reed vrolijk verder. Ik knipperde met mijn lichten en hij stopte. Ik vroeg hem waarom hij eigenlijk door rood ging en niet gewoon keurig stopte. Ja, wie ben ik (dacht ik nog op dat moment en ik twijfelde of ik er wel goed aan had gedaan, deze 'achtervolging' te maken). "Ik ben agent", was zijn antwoord. Ja, dat klopt. Dat zag ik en ik vertelde hem dat hij er ook zo uitzag. Hij vroeg mij hem niet te hinderen in zijn werk, anders zou hij mij moeten bekeuren. En hem zeker niet te beledigen, anders zou hij ook naar zijn bonnenboekje grijpen. Ik wees hem erop dat hij andere weggebruikers in gevaar had gebracht. "Maar ik deed mijn zwaailichten aan. Ik ben agent", waarmee hij poogde zijn handeling goed te praten. "En ik ben journalist en vond het jammer dat ik geen tv-camera achter mijn ruit had", zei ik hem, waarop ik de politiman even zag schrikken. Hij voelde drommels goed aan dat hij fout zat. We besloten er geen halszaak van te maken en weer verder te gaan. Hij hopelijk met een ervaring rijker. U mag weten dat ik in mij zelf wel heb zitten lachen in de auto. Ik zag de kop al staan boven een artikel 'Journalist houdt motoragent aan'.

Internetkrant voor Zuid-Holland-Zuid
Peter Donk, hoofdredacteur
LOL!
Altijd blijven lachen!!
pi_38646689
ontopic, mooi weertje he vandaag....maar ik blijf toch over bf2 lullen
pi_38646780
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 09:21 schreef BattleLies het volgende:

[..]

LOL!
ja dat gebeurt vaker.

heb het eens een keer meegemaakt dat er 2 brandweer auto's bij leiden station met zwaailichten en veel lawaai aan komen rijden.... om leuk uit te stappen en bij de burger king te gaan eten
pi_38647138
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 09:27 schreef staticdata het volgende:

[..]

ja dat gebeurt vaker.

heb het eens een keer meegemaakt dat er 2 brandweer auto's bij leiden station met zwaailichten en veel lawaai aan komen rijden.... om leuk uit te stappen en bij de burger king te gaan eten
Voor hetzelfde geldt hadden deze brandweermannen een echte melding gekregen van bijvoorbeeld automatisch brandalarm .. en krijgen ze net voor aankomst te horen dat het valsalarm was en besloten ze (nu ze toch allemaal opgetrommeld waren) maar ff wat te gaan eten
Altijd blijven lachen!!
pi_38647386
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 09:40 schreef BattleLies het volgende:

[..]

Voor hetzelfde geldt hadden deze brandweermannen een echte melding gekregen van bijvoorbeeld automatisch brandalarm .. en krijgen ze net voor aankomst te horen dat het valsalarm was en besloten ze (nu ze toch allemaal opgetrommeld waren) maar ff wat te gaan eten

komt JP ook met dat soort verhalen thuis
  donderdag 8 juni 2006 @ 09:53:31 #21
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_38647503
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 09:40 schreef BattleLies het volgende:

[..]

Die agent kreeg ook net een oproep voor het stoplicht en deze werd direct na het stoplicht weer geannuleerd
Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
2de in de Tour de BoF!
Winnaar Joop Zoetemelk Award
  donderdag 8 juni 2006 @ 09:54:17 #22
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_38647527
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 09:49 schreef staticdata het volgende:

[..]

komt JP ook met dat soort verhalen thuis
Lies heeft net een heerlijke maaltijd gekookt en dan komt JP thuis zonder honger, omdat hij net bij de burger king iets heeft gegeten
2de in de Tour de BoF!
pi_38648292
Medusa 5.1 Pro Gamer Edition besteld! Ben benieuwd!
pi_38648575
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 00:59 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik zie dat niet. Volgens mij een typisch geval van klok en klepel. Als hij roept dat je een nazi ben als je artil wel of niet wil toestaan dan is dat een kutargument, iets wat helaas nog te vaak gedaan wordt. Hij geeft echter aan dat iemand in een oorlogssituatie ook alle middelen zou hebben ingezet en gebruikt daarbij Hitler als voorbeeld. Voor de strekking van zijn standpunt had hij net zo goed Sadam kunnen gebruiken, het gaat hem namelijk niet om de persoon maar om de situatie waarin zij zaten: oorlog.

De link met BF2 lijkt er te zijn maar gaat toch op veel punten mank. Zo komt het erg weinig voor dat je in een oorlog wordt doodgeschoten om vervolgens weer opnieuw te mogen beginnen, daarnaast komt het ook maar erg weinig voor dat voertuigen spontaan respawnen na vernietiging en het is in het echt een stuk moeilijker om met 10% health net zo hard te sprinten als met 100%. Ook zijn er maar weinig meldingen van mensen die een shock paddle op zich hebben gekregen die vervolgens de 100m sprint in recordtempo konden afleggen en ga zo maar door.
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
pi_38648961
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 02:11 schreef Travis het volgende:
Uploaden kan via http://www.yousendit.com/
Of stuur hem anders even naar dit emailadres:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thnx
pi_38648987
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 06:10 schreef jpjedi het volgende:

[..]

coolblue is volgens mij de firma achter wat webshops zoals pdashop.nl.
Ja klopt had het al opgezocht op hun site.
pi_38649236
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 09:12 schreef BattleLies het volgende:

[..]

Haha ja ik heb toen destijds zovaak gesolliciteerd! Dat weet ik allemaal niet meer
pi_38649519
ik verveel me
pi_38649521
oke laat maar ik ga wel bf2-en
pi_38649548
is het nog gelukt bravo met af downloaden?
pi_38649666
eigenlijk genoeg gewerkt deze week. toch weer 2 miljoen voor eneco verdiend die nog openstond aan verrekeningen.
  donderdag 8 juni 2006 @ 11:22:29 #32
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_38650040
Wanneer gaan we weer meeten?

Heb wel weer zin in een onvergetelijke avond bij JP en Lies
  donderdag 8 juni 2006 @ 11:27:35 #33
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_38650201
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 11:22 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wanneer gaan we weer meeten?

Heb wel weer zin in een onvergetelijke avond bij JP en Lies
18 juni op de ring kunnen we weer meeten
Verder moeten we nog het 1 jarig bestaan van BoF organiseren
2de in de Tour de BoF!
  donderdag 8 juni 2006 @ 11:33:54 #34
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_38650371
Op de ring? Laat maar...

Kunnen we niet ergens een mini-meet plannen?
pi_38650543
met de prius van je pa over de ring!

denk wel dat je een zuinigheids record met dat ding kan rijden overigens daar.
zou eigenlijk wel cool zijn. te midden van die slurpende bakken, zo zuinig over de streep komen
  donderdag 8 juni 2006 @ 11:41:17 #36
12888 Skull-splitter
pi_38650585
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 06:03 schreef escape_nl het volgende:

[..]

Dude, het commentaar de laatste pagina's van mij betreft met name de tekortkoming van de patch en dan nog met name de stabiliteit ervan.
Dit is echt een akkefietje uit een topic of... 4 terug gok ik.
Ik speel slechts af en toe op jullie server onder de nick nol.nl, zou vaker willen spelen maar werk en dergelijke gaan toch voor.
In het BF2 topic (welk?) wordt nooit ergens op gereageerd, dus algemene dingen wil ik hier best posten.
quote:

zie post van ferdi op 9 januari 2006
http://www.dr-clan.nl/forum/index.php?showtopic=114

Toch leuk als een admin het dan doodnormaal vindt om de boel plat te bombarderen, ook die dag waarop het fout ging met mij erbij. Het gaat me echter niet om het regeltje an sich, het gaat me om het feit dat in Wake je gewoon de spel-lust ontnomen wordt als je bij de USMC zit...
  donderdag 8 juni 2006 @ 11:44:04 #37
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_38650689
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 11:40 schreef staticdata het volgende:
met de prius van je pa over de ring!

denk wel dat je een zuinigheids record met dat ding kan rijden overigens daar.
zou eigenlijk wel cool zijn. te midden van die slurpende bakken, zo zuinig over de streep komen

Zou wel kick zijn

Al Zarqawi is dood
pi_38650714
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 10:46 schreef diamondvoodoo het volgende:

[..]

Uploaden kan via http://www.yousendit.com/
Of stuur hem anders even naar dit emailadres:
Thnx
http://www.yousendit.com/transfer.php?action=download&ufid=B05AFE1E184E3C30
Ik heb hem voor de zekerheid ook naar je gemailt, mocht yousendit niet lukken.
pi_38650996
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 11:41 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]
[..]

Toch leuk als een admin het dan doodnormaal vindt om de boel plat te bombarderen, ook die dag waarop het fout ging met mij erbij. Het gaat me echter niet om het regeltje an sich, het gaat me om het feit dat in Wake je gewoon de spel-lust ontnomen wordt als je bij de USMC zit...
artillery op een carrier = uncap base mag niet en word voor gewaarschuwd en vaak genoeg gekicked.
wat ik klote vind is dat mensen die een jet pakken gewoon gaan vliegen als china alle vlaggen heeft. gebruik die dingen om snel naar ene vlag te vliegen en pak die zooi!
lekker nutteloos andere jets uit de lucht schienten...
pi_38652004
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 11:44 schreef Travis het volgende:

[..]

http://www.yousendit.com/transfer.php?action=download&ufid=B05AFE1E184E3C30
Ik heb hem voor de zekerheid ook naar je gemailt, mocht yousendit niet lukken.
Hé super!! Bedankt !!
Ik ga hem een beetje knippen en dan kan ik hem op me telefoon pleuren, misschien wel als ringtone (Niet dat ik dat gebruikt, me tel staat altijd op trillen)
  donderdag 8 juni 2006 @ 12:25:18 #41
12888 Skull-splitter
pi_38652096
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 11:53 schreef staticdata het volgende:

[..]

artillery op een carrier = uncap base mag niet en word voor gewaarschuwd en vaak genoeg gekicked.
wat ik klote vind is dat mensen die een jet pakken gewoon gaan vliegen als china alle vlaggen heeft. gebruik die dingen om snel naar ene vlag te vliegen en pak die zooi!
Voorgenoemd scenario in mijn eerste commentaar was die dag de reden dat ik op de server begon te emmeren dat ik het een HEEL klein beetje zielig vond om continu om met EN vliegtuigen EN heli's EN arti dat vliegdekschip en arti-eiland te spammen. Daar ben ik toen voor gekickt omdat men vond dat men niets fout deed...
pi_38652111
quote:

[..]

Tja Teamplay is soms ver te zoeken
pi_38652399
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 12:25 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Voorgenoemd scenario in mijn eerste commentaar was die dag de reden dat ik op de server begon te emmeren dat ik het een HEEL klein beetje zielig vond om continu om met EN vliegtuigen EN heli's EN arti dat vliegdekschip en arti-eiland te spammen. Daar ben ik toen voor gekickt omdat men vond dat men niets fout deed...
Het zal allemaal wel maar als het goed is kun je onze server gewoon joinen en spelen (als je tijd hebt dan) Het bombarderen, baserapen en arty gooien op uncap flags word nu gewoon strenger in de gaten gehouden en is niet toegestaan, ook niet door een BoF'er. En geloof mij, diegene die dit wel doet (en het word gezien door een admin) word direct gekickt. BoF'ers krijgen eerst een waarschuwing
  donderdag 8 juni 2006 @ 12:46:11 #44
12888 Skull-splitter
pi_38652815
Ik speel ook af en toe, maar met de laatste patch heb ik, zoals in vorig topic meermalen vermeldt, gewoon de kans niet om te reageren op enemy fire, de framedrops van 60+ naar +/- 15 met dito muisreactie maakt het spelen gewoon 1 grote frustratie. Iets waar ik pas last van heb sinds de patch.
pi_38652849
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 12:25 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

door jou gemekker, is er nu des wel wat veranderd...arty is een no-go. de rest alleen als je geen vlaggen heb.

zet op de carrier 2 man in de essex en je kan aardig wat van je af houden.
pi_38653232
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 12:47 schreef staticdata het volgende:

[..]

door jou gemekker, is er nu des wel wat veranderd...arty is een no-go. de rest alleen als je geen vlaggen heb.

zet op de carrier 2 man in de essex en je kan aardig wat van je af houden.
dat hele arty en bombing gezeik is dus nog bezig...
het zit zo: ARTY NOOIT OP EEN UNCAPPABLE FLAG!
Op een uncappable base mag je alleen komen indien je op missie bent als Spec-Ops. Dus geen choppers! Enkel af en toe misschien een bommetje van een jet, dat kun je niet verbieden denk.

Mede-Admins: Correct me if i'm wrong.
  donderdag 8 juni 2006 @ 13:04:41 #47
12888 Skull-splitter
pi_38653471
Mijn mening: als je alle vlaggen hebt, geef dan mensen nog enigzins de kans om naar een vlag te komen. Bij wake heb je maar 2 opties, en die worden dan ook vakkundig onmogelijk gemaakt in de meeste gevallen...
pi_38653534
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 12:58 schreef RudyCarell het volgende:

[..]

dat hele arty en bombing gezeik is dus nog bezig...
het zit zo: ARTY NOOIT OP EEN UNCAPPABLE FLAG!
Op een uncappable base mag je alleen komen indien je op missie bent als Spec-Ops. Dus geen choppers! Enkel af en toe misschien een bommetje van een jet, dat kun je niet verbieden denk.

Mede-Admins: Correct me if i'm wrong.
dan moet het regeltje: " only baserap when you control all the flags" uit de messages worden gehaald. daar heb ik het vandaan.
  donderdag 8 juni 2006 @ 13:08:59 #49
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_38653619
Wake is een kut map en verder moet je gewoon de basis van de tegenstander helemaal platgooien als je alle andere vlaggen hebt.
Incompetentie moet je genadeloos afstraffen!

Maar goed dit is mijn mening...
2de in de Tour de BoF!
pi_38653774
maar het moet ene duidelijk regel zijn. dan kan je beter kiezen voor totaal geen artillery op uncap base, of altijd. anders krijg je de discussie "mag het nu wel of mag het nu niet".
pi_38653951
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 12:22 schreef diamondvoodoo het volgende:

[..]

Hé super!! Bedankt !!
Ik ga hem een beetje knippen en dan kan ik hem op me telefoon pleuren, misschien wel als ringtone (Niet dat ik dat gebruikt, me tel staat altijd op trillen)
Graag gedaan. Ik heb de BF1942 versie ook, mocht je die toevallig ook willen.
pi_38654201
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 13:08 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Wake is een kut map en verder moet je gewoon de basis van de tegenstander helemaal platgooien als je alle andere vlaggen hebt.

Mee eens.
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 13:04 schreef Skull-splitter het volgende:
Mijn mening: als je alle vlaggen hebt, geef dan mensen nog enigzins de kans om naar een vlag te komen. Bij wake heb je maar 2 opties, en die worden dan ook vakkundig onmogelijk gemaakt in de meeste gevallen...
Meer mee eens.

Wat Postman zegt is wel waar. In het echt gaan ze ook niet wachten tot de vijand bij een basis is (vlag) en bovendien is het een """prestatie""" (tussen 3 aanhalingstekens) om de vijand (bij Wake) niet van het schip te laten komen. Bombarderen met jets, eventueel een heli erbij, arty van de commander, tanken die op de punten van het eiland staan om de "ontsnapte" heli's en bootjes neer te knallen... Zo win je een ronde en is er sprake van teamplay waar Battlefield om draait! Toch?

Maar aan de andere kan ben ik het met Skull-splitter ook eens. Het is tenslotte een spelletje wat je voor je plezier doet en niets is erger dan gebaseraped worden en niet weg kunnen komen van je (uncap) base met een jet of wat dan ook!! Daarom is het naar mijn mening verstandiger om niet te baserapen ook al heb je alle andere vlaggen onder controle. Geef de vijand een kans. (dat zullen ze in het echt niet zeggen, maar dit is ook een spel wat bedoeld is voor FUN) Af en toe een bommetje van een jet wat rudy zegt moet kunnen maar niet steeds over vliegen op een uncap base. Jammer dan als je in een jet zit en er is verder niets te doen. Het laatste kunnen we misschien beter ook afschaffen anders krijg je weer de vraag: Wat is AF EN TOE een bommetje...

Bij Wake aan China zijde moet je gewoon het eiland verdedigen met tanks en een heli die daar rond vliegt, maar gun de vijand wel de kans om minimaal van het schip te komen! Aan de vijand is dan de taak om slim (via een omweg) een vlag te veroveren.
Op Gulf aan de MEC zijde het zelfde.... verdedig het eiland maar ga niet met een jet baserappen op het schip an de US.

Kortom:

Geen artillery op uncap base
Niet baserapen op uncap flags

Dat is mijn mening, spreek mij tegen waar ik fout zit.

[ Bericht 0% gewijzigd door diamondvoodoo op 08-06-2006 13:31:46 ]
pi_38654219
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 13:18 schreef Travis het volgende:

[..]

Graag gedaan. Ik heb de BF1942 versie ook, mocht je die toevallig ook willen.
Ja is goed, upload hem maar dat ging prima
pi_38654387
diamond rapen wij dan als we in de us cobra chopper zitten en we wachten knallen de tv guided naar de mec chopper die daar op wil stijgen?

maar ik ben het wel met je eens

bf2 is geen echte oorlog dikke .

en als je baserap toestaat dan zit je in no time met een lege server.
pi_38654502
ga je de bf1942 instellen als ringtone diamond
pi_38654524
Eventjes nog over die politie motor. Om kort te zijn heeft iedere brandweerchauffeur (zoals ik) een opleiding genoten ter verhoging van de rijvaardigheid. Deze opleiding is opgezet naar aanleiding van de nieuwe brancherichtlijn voor het voeren van optische en geluidsignalen. Met andere woorden: Iedere chauffeur van een hulpdienst (brandweer, Ghor, Politie, KM) dient voor juli 2007 gecertificeerd te zijn om met signalen te mogen rijden. Echter de richtlijn ligt al vast en is al effectief op het moment. Ik zal hem verder niet uit de doeken doen maar hier enkele punten:

• Prioritair voertuig is enkel toegestaan gebruik te maken van de combinatie van geluid en optische signalen (dus nooit los van elkaar!!) indien er een noodzaak betreft.
• Richtlijn schrijft onder andere ook voor dat men de signalen aanzet 100 meter voor een verkeerssituatie zoals stoplichten en niet op het kruispunt. Dit om schrikreacties te voorkomen.
• Chauffeurs zijn zelf verantwoordelijk en staan zelf voor het hekje als het misgaat
• Er kunnen TOTAAL geen rechten worden ontleent aan het rijden met signalen ook al is het spoed. Dit volgens artikel 5 van de wegenverkeerswet, ook wel kapstokwet genoemd.
• Echter de politie heeft vrijstelling van artikel 5 van de wvw.

Terugvertaald naar de situatie van de politiemotor en de brandweerauto het volgende: De politiemotor was fout zoals fout bedoeld is echter hij is er niet strafbaar voor. Wel kan hij sancties verwachten aangezien hij een voorbeeldfunctie bekleed. Echter de brandweerwagens waren wel fout zoals het zich laat lezen. Dit dient uiteraard genuanceerd te worden aangezien we niet weten of men net werd teruggeroepen van een automatisch brandalarm (gebeurd erg vaak). Anderzijds gebruik ik ook wel eens de signalen om langs een file te rijden bij de terugrit onder het mom van de inzetbaarheid in ons eigen verzorgingsgebied. Echter ik gebruik dan enkel blauw wat dus eigenlijk niet juist is (politie mag dit maar brandweer en GHOR dus niet). Ook bij nachtelijke inzetten willen wij vanwege geluidsoverlast de sirene wel eens uitlaten. Mocht er in die laatste 2 situaties iets misgaan dan ben je wel de lul als je voor de rechter staat.

De richtlijn
  donderdag 8 juni 2006 @ 13:34:30 #57
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_38654533
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 13:25 schreef diamondvoodoo het volgende:
Kortom:

Geen artillery op uncap base
Niet baserapen op uncap flags

Dat is mijn mening, spreek mij tegen waar ik fout zit.
De reden dat ik begon met Wake is een kutmap, is omdat het een kutmap is
Je hebt weinig samenwerking nodig om de us lang genoeg vast te pinnen op het schip.

Maar bij de overige mappen heb je meestal meerdere vlaggen waar je kunt spawnen en ook meerdere basissen. Als je die allemaal kwijt raakt verdien je het gewoon om hard geraped te worden.

Nogmaals dit is allemaal mijn mening, echter als ik het voor het zeggen zou hebben dan zeg ik baserapen mag met alles wat je hebt wanneer je wilt.

Misschien maar goed dat ik het niet voor het zeggen heb
2de in de Tour de BoF!
pi_38654679
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 13:25 schreef diamondvoodoo het volgende:

[..]

Ja is goed, upload hem maar dat ging prima
tada! http://www.yousendit.com/transfer.php?action=download&ufid=456B99A266369589
  donderdag 8 juni 2006 @ 13:38:37 #59
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_38654713
2de in de Tour de BoF!
pi_38654847
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 13:30 schreef staticdata het volgende:
diamond rapen wij dan als we in de us cobra chopper zitten en we wachten knallen de tv guided naar de mec chopper die daar op wil stijgen?

maar ik ben het wel met je eens

bf2 is geen echte oorlog dikke .

en als je baserap toestaat dan zit je in no time met een lege server.
Ja dan baserapen wij ook... en idd met baserapen krijg je vaak gezeik en zit je binnen no time met een lege server.
Als chopper zijnde moet je gewoon wachten bij een vlag of een afstand nemen dat de chopper van de mec zijde niet te zien is. Iig ze een kans geven om op te stijgen en weg te vliegen... Dat is mijn mening.

Dus de regel: Only attack upcap bases when you contol all the flags!! mag van mij weg.
Ik weet niet of iedereen het daarmee eens is.. bovendien zie ik ook niet zo snel staan waar je die in-game messages kan aanpassen maar dat terzijde.
pi_38654912
quote:
Thnxxx!!

@Punisher: Als ringtone zal het denk ik niet gebeuren maar ze komen wel op me telefoon te staan
Bovendien heb ik binnen 5 sec me telefoon opgenomen dus tja... veel hoor je er niet van
pi_38654915
Kortom in de server messages,

No baseraping, no arty, no spawnkilling @ uncap bases, die moet bij het loading scherm komen..

maar ik ben geen admin, dus dit moet door andere goedgekeurd worden..
pi_38654971
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 13:33 schreef staticdata het volgende:
ga je de bf1942 instellen als ringtone diamond
heb ik al een jaar of zo
pi_38654988
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 13:43 schreef staticdata het volgende:

No baseraping, no arty, no spawnkilling @ uncap bases, die moet bij het loading scherm komen..

Dat van het laadscherm kan ik aanpassen maar dat doe ik niet zonder mede-toestemming van de andere admins. Verder ben ik het er wel mee eens!
Er staat trouwens ook: No teamkilling

Kan dat wel op onze server met FF uit? Volgens mij kan dat alleen wanneer je hard tegen iemand aan rijd of vliegt ofzo. Dus die zou eventueel weggelaten kunnen worden, bovendien is dat wel vanzelfsprekend lijkt mij.
pi_38655035
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 13:43 schreef diamondvoodoo het volgende:

[..]

Thnxxx!!
En weer graag gedaan. Die van BF1942 is nog altijd het beste..
pi_38655039
, mijn voorstel was haal no teamkilling eruit omdat dat toch bijna niet kan en vervang het door wat ik hiervoor zei.
pi_38655056
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 13:43 schreef staticdata het volgende:

Die regel over baserapen hebben we al een keer eruit gehaald, maar nu staat hij er weer in dus... daarom begint het gedoe weer. Oftwel de regels hierboven zijn voor mijns inziens de beste. Gewoon NOOIT attacken op uncap bases, behalve dan om commandershit te mollen...

Hier staan ook allerlei audio files voor de Battlefield series...
pi_38655146
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 13:47 schreef Travis het volgende:

[..]

Jep, maar toch vind ik die andere ook erg goed! Oftewel het liedje tijdens het laden van een map in AF.
pi_38655178
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 13:47 schreef staticdata het volgende:
, mijn voorstel was haal no teamkilling eruit omdat dat toch bijna niet kan en vervang het door wat ik hiervoor zei.
Ja dat bedoel ik, zou heb je 3 korte maar krachtige regels en verpest je de layout ook niet
pi_38655470
Maar ik kan wel begrijpen als een jet of een chopper bijvoorbeeld de AA waar een mannetje in de uncap basis inzit aan gort knalt ter verdediging. dat vind ik wel weer kunnen.
  donderdag 8 juni 2006 @ 14:00:53 #71
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_38655508
Ik denk trouwens niet dat je echt een lege server krijgt als je baserapen toestaat.
De IKS server stond het toe,(stond ook in de server message) en was toch altijd wel vol.
Maar goed ik denk wel dat het verstandig is om het baserapen aan banden te leggen.

Ik zeg bespreek het in het admin topic en neem een besluit en weer een discussie gesloten
2de in de Tour de BoF!
pi_38655566
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 11:05 schreef staticdata het volgende:
is het nog gelukt bravo met af downloaden?
kweet niet wat er aan de hand is met me pc maar het liefst zou ik hem uit het raam gooien, wat een kut ding zeg

zet ik download van AF aan word smorgens wakker en kijk staat er downloaden is voltooid, ik na school proberen te instaleren geeft hij een foutmelding, op internet gezocht niks gevonden van DIE foutmelding ( wel van een paar andere) dus enige optie wat ook erg nodig is pc opnieuw installeren das dus een mooi klusje voor het weekend

dus ik hou het nog even op bf2 vanilla en kijk wel wanneer ik AF installeer heb er in ieder geval een backup van gemaakt en anders zoek ik hem nog wel is op
pi_38655618
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 12:25 schreef diamondvoodoo het volgende:
Tja Teamplay is soms ver te zoeken
Ja, speel ik met een aantal BoFfers bij de US, ronde afgelopen, volgende map Oman, zit in ene iedereen bij MEC, zegt men dat die chopper en de planes beter zijn
Probeer maar eens zonder top piloot bij de US te overleven als er een aantal redelijke piloten bij MEC zitten.
Ik heb daar eens een ronde gespeeld als MEC met de daboyz in de US chopper, die redden het overgens wel om te overleven, en hoe!
Zij vliegen een bepaald rondje waardoor je ze met de AA niet te pakken krijgt(precies achter masten, gebouwen ed.), misschien een idee voor de BoF piloten.

@ PostMan,
Misschien heb je gelijk met het afstraffen van de incompetentie maar niet klagen als al je maten in de ene ronde je in de andere ronde afknallen omdat ze je alleen laten met een stel NooBs.
pi_38655621
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 13:59 schreef staticdata het volgende:
Maar ik kan wel begrijpen als een jet of een chopper bijvoorbeeld de AA waar een mannetje in de uncap basis inzit aan gort knalt ter verdediging. dat vind ik wel weer kunnen.
Hehe daar heb je weer een punt. Maar als het goed is hoef je niet in de buurt te vliegen van de AA op een uncap base als baserapen daar niet is toegestaan. Dat je eens overvliegt omdat jij een jet achterna zit of achterna word gezeten is begrijpelijk maar dan heb je ook geen tijd om die AA kapot te knallen..

[ Bericht 0% gewijzigd door diamondvoodoo op 08-06-2006 14:10:13 ]
pi_38655838
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 14:04 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Zij vliegen een bepaald rondje waardoor je ze met de AA niet te pakken krijgt(precies achter masten, gebouwen ed.), misschien een idee voor de BoF piloten.
Achter gebouwen en bergen vliegen etc doe ik ook wel wanneer ik word gelockt, maar soms heb je net je flares gebruikt en dan ben je gewoon te laat en kansloos tegenover AA. Soms wil het wel lukken om AA te "ontwijken" maar dan moet ik wel op het moment flares hebben en er een groot gebouw in de buurt zijn.

Op sharqi bijv kan je je mooi achter die berg verschuilen of tv station mocht er iemand in de AA zitten.
pi_38655948
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 14:04 schreef diamondvoodoo het volgende:

[..]

Hehe daar heb je weer een punt. Maar als het goed is hoef je niet in de buurt te vliegen van de AA op een uncap base als baserapen daar niet is toegestaan. Dat je eens overvliegt omdat jij een jet achterna zit of achterna word gezeten is begrijpelijk maar dan heb je ook geen tijd om die AA kapot te knallen..
je heb gelijk.

nou ja we wachten het antwoord van de hoge heren wel af
pi_38656315
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 14:13 schreef staticdata het volgende:

[..]

je heb gelijk.

nou ja we wachten het antwoord van de hoge heren wel af
Jij reageerd ook veel , wat doe je eigenlijk voor werk??
  donderdag 8 juni 2006 @ 14:24:00 #78
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_38656353
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 14:04 schreef -chiel- het volgende:
@ PostMan,
Misschien heb je gelijk met het afstraffen van de incompetentie maar niet klagen als al je maten in de ene ronde je in de andere ronde afknallen omdat ze je alleen laten met een stel NooBs.
Ik vloek en tier er dan vrolijk op los, maar ja het is niet anders. Het geeft dan extra genoegdoening om toch een vlag te pakken.
Teamswitchen doe ik maar zelden, tenzij ik met een aantal FoD-ers wil samenspelen en zij zitten in het andere team.
Uiteraard hoop ik altijd wel dat ik bij alle andere BoF-ers zit, als ik begin.
Ik switchte vroeger ook nog wel eens naar het andere team, vond het altijd leuk om tegenstand te hebben.
2de in de Tour de BoF!
  donderdag 8 juni 2006 @ 14:24:32 #79
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_38656374
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 14:22 schreef diamondvoodoo het volgende:

[..]

Jij reageerd ook veel , wat doe je eigenlijk voor werk??
Hij is fulltime websurfer
2de in de Tour de BoF!
pi_38656529
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 14:24 schreef JMPoSTMaN het volgende:

[..]

Hij is fulltime websurfer
Hehe, dat zou een ideaal baantje zijn
pi_38656654
Zal vanavond de server messages aanpassen eveneens als de berichten tijdens het laden
pi_38656718
werk

nee heb vandaag niet heel veel zin, maar ben met verrekeningen bezig dus is nogal saai. en soms duurt het ff voordat er resultaat is. maar ik za wel ophouden hoor
pi_38656812
quote:

[..]

jaja vooral als je dan in je eentje bij een vlag zit.. hij gaat op wit.. en dan poef 2 f35B's die je ass terug naar het stenen tijdperk terug bombarderen omdat er vliegtuigen verspilt worden aan vlag cappen..
pi_38656911
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 14:04 schreef diamondvoodoo het volgende:

[..]

Hmm als ik de SU achterna zit op oman gaat ie meestal weer richting zijn eigen basis (handig die hittetoren daar) Aangezien die AA daar een bereik heeft tot 300 meter ofzo mol ik die voordat ik weer achter de SU aanduik.. tja en soms gaan ze huilen.. tja dan zeg ik.. dont make yourself a target
pi_38656985
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 14:37 schreef domolanglekker het volgende:

[..]

jaja vooral als je dan in je eentje bij een vlag zit.. hij gaat op wit.. en dan poef 2 f35B's die je ass terug naar het stenen tijdperk terug bombarderen omdat er vliegtuigen verspilt worden aan vlag cappen..
ik weet niet hoe jij vlaggen overneemt, ik ga er niet rechtstreeks naast het vlaggetje staan hoor.
1) de vlag links onder, kan je in het huisje gaan liggen, no way dat een jet je dan raakt.
2) vlag op het strand kan je in de bunker liggen, kan een jet ook niet bij

bij alle vlaggen op wake island is er een manier om te schuilen....
pi_38657079
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 14:41 schreef staticdata het volgende:

[..]

ik weet niet hoe jij vlaggen overneemt, ik ga er niet rechtstreeks naast het vlaggetje staan hoor.
1) de vlag links onder, kan je in het huisje gaan liggen, no way dat een jet je dan raakt.
2) vlag op het strand kan je in de bunker liggen, kan een jet ook niet bij

bij alle vlaggen op wake island is er een manier om te schuilen....
hmm ok.. maar als er een apc komt die je uit een huisje komt schieten wil je geen air support ofzo?
  donderdag 8 juni 2006 @ 14:46:31 #87
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_38657126
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 14:32 schreef escape_nl het volgende:
Zal vanavond de server messages aanpassen eveneens als de berichten tijdens het laden

Heb vandaag ook niet zo'n zin in werken
Ik heb ook een aantal query's die even duren en dan doe ik snel weer even een post, ach zolang ik mijn milestones haal is er niks aan de hand, dreig ik ze niet te gaan halen zul je ook geen posts zien van mij
2de in de Tour de BoF!
pi_38657158
nou de discussie ging erom dat ik een jet zou pakken als je als US gewoon niet van de carrier af komt. dus als je al 100 tickets heb verloren zonder ook maar een vlag te pakken. dan vind ik wel dat je middels zo poging tenminste iets kan proberen, want een BH word uit de luchtgeschoten, de cobra ook en de bootjes zijn ook voer voor tanks en heli's.

dus jets zouden dan de enige manier zijn om aan land te komen.
pi_38657242
Escape zet even achter het baserapen op uncap flags dat een kick of ban het gevolg is.

Iets van: No baseraping at uncapable bases or kick/ban.

En nu ga ik werken, ben vanavond wel weer op het forum rond een uur of 12 als ik thuis ben
pi_38658058
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 14:46 schreef JMPoSTMaN het volgende:

[..]

Heb vandaag ook niet zo'n zin in werken
Ik heb ook een aantal query's die even duren en dan doe ik snel weer even een post, ach zolang ik mijn milestones haal is er niks aan de hand, dreig ik ze niet te gaan halen zul je ook geen posts zien van mij
pi_38658103
Wanneer draait de BoF server weer bf2 vanillia?
pi_38658240
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 15:13 schreef Robo0 het volgende:
Wanneer draait de BoF server weer bf2 vanillia?
Misschien vanavond al, maar zonder heli maps, of kom je dan niet?
pi_38658605
dan blijven er niet veel maps over maar natuurlijk komen daboyz wel even langs, heli map of niet
pi_38660412
T
V
P
!
pi_38660837
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 13:47 schreef Travis het volgende:
Heb je die ook als mp3 ergens?
  donderdag 8 juni 2006 @ 16:41:15 #96
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_38661618
Oranje
pi_38661634
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 16:21 schreef -chiel- het volgende:

[..]

PS. hoe krijg je zo'n oranje naam... die wil ik ook
  donderdag 8 juni 2006 @ 16:47:06 #98
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_38661855
pi_38661963
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 16:47 schreef Morpheus2002 het volgende:
Kun je hier aanvragen Rudy:

Ben jij Oranjefan? Wil jij een kleurtje tijdens het WK?
Kan die ook in de kleuren van Togo?
pi_38662118
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 16:41 schreef RudyCarell het volgende:
Thnx.

btw, kan het ook in de kleuren van Duitsland
  donderdag 8 juni 2006 @ 16:55:08 #101
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_38662169
De server staat nog steeds op AF.....

Hoe nutteloos
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_38662245
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 16:55 schreef BMH het volgende:

Hoe nutteloos
Niet zo negatief... AF is cool... En waarschijnlijk is er nog geen admin thuis die het heeft verandert...
  donderdag 8 juni 2006 @ 16:59:46 #103
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_38662388
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 16:47 schreef Morpheus2002 het volgende:
Kun je hier aanvragen Rudy:

Ben jij Oranjefan? Wil jij een kleurtje tijdens het WK?
Ik had het vanmorgen ook al gedaan, maar blijkbaar duurt het even. Vanavond zal ik wel oranje zijn
Het liefst ben ik geel met een wit kraagje, maar die was er niet meer
2de in de Tour de BoF!
  donderdag 8 juni 2006 @ 17:01:27 #104
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_38662453
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 16:21 schreef -chiel- het volgende:

[..]

quote:
2de in de Tour de BoF!
pi_38662625
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 17:01 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Dat stukje had ik gemist, sorry!
pi_38662927
quote:

Hoe nutteloos
Je denkt zeker dat we allemaal werkeloos zijn, maar goed de server staat weer op BF2 Vanilla met de volgende roulatie. Deze roulatie is gemaakt naar aanleiding van het topic op het bof forum.

Karkand
Oman
Dragon
Mashtuur
Dalian
Sharqi
Daqing

Alle leden die nog niet hebben gereageerd kan dat alsnog op het bof forum.

De messages zijn ook al aangepast, bij de login en tijdens het gamen.
pi_38663034
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 17:14 schreef escape_nl het volgende:

[..]

Je denkt zeker dat we allemaal werkeloos zijn, maar goed de server staat weer op BF2 Vanilla met de volgende roulatie. Deze roulatie is gemaakt naar aanleiding van het topic op het bof forum.

Karkand
Oman
Dragon
Mashtuur
Dalian
Sharqi
Daqing

Alle leden die nog niet hebben gereageerd kan dat alsnog op het bof forum.

De messages zijn ook al aangepast, bij de login en tijdens het gamen.
Juist Escape prima line-up! Ben er vanavond zeker bij, ik heb morgen heerlijk vrij...
pi_38663132
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 11:33 schreef Morpheus2002 het volgende:
Op de ring? Laat maar...

Kunnen we niet ergens een mini-meet plannen?
Kom maar avondje voetbal loeren ofzo!
Altijd blijven lachen!!
pi_38663282
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 13:34 schreef jpjedi het volgende:
Eventjes nog over die politie motor. Om kort te zijn heeft iedere brandweerchauffeur (zoals ik) een opleiding genoten ter verhoging van de rijvaardigheid. Deze opleiding is opgezet naar aanleiding van de nieuwe brancherichtlijn voor het voeren van optische en geluidsignalen. Met andere woorden: Iedere chauffeur van een hulpdienst (brandweer, Ghor, Politie, KM) dient voor juli 2007 gecertificeerd te zijn om met signalen te mogen rijden. Echter de richtlijn ligt al vast en is al effectief op het moment. Ik zal hem verder niet uit de doeken doen maar hier enkele punten:

• Prioritair voertuig is enkel toegestaan gebruik te maken van de combinatie van geluid en optische signalen (dus nooit los van elkaar!!) indien er een noodzaak betreft.
• Richtlijn schrijft onder andere ook voor dat men de signalen aanzet 100 meter voor een verkeerssituatie zoals stoplichten en niet op het kruispunt. Dit om schrikreacties te voorkomen.
• Chauffeurs zijn zelf verantwoordelijk en staan zelf voor het hekje als het misgaat
• Er kunnen TOTAAL geen rechten worden ontleent aan het rijden met signalen ook al is het spoed. Dit volgens artikel 5 van de wegenverkeerswet, ook wel kapstokwet genoemd.
• Echter de politie heeft vrijstelling van artikel 5 van de wvw.

Terugvertaald naar de situatie van de politiemotor en de brandweerauto het volgende: De politiemotor was fout zoals fout bedoeld is echter hij is er niet strafbaar voor. Wel kan hij sancties verwachten aangezien hij een voorbeeldfunctie bekleed. Echter de brandweerwagens waren wel fout zoals het zich laat lezen. Dit dient uiteraard genuanceerd te worden aangezien we niet weten of men net werd teruggeroepen van een automatisch brandalarm (gebeurd erg vaak). Anderzijds gebruik ik ook wel eens de signalen om langs een file te rijden bij de terugrit onder het mom van de inzetbaarheid in ons eigen verzorgingsgebied. Echter ik gebruik dan enkel blauw wat dus eigenlijk niet juist is (politie mag dit maar brandweer en GHOR dus niet). Ook bij nachtelijke inzetten willen wij vanwege geluidsoverlast de sirene wel eens uitlaten. Mocht er in die laatste 2 situaties iets misgaan dan ben je wel de lul als je voor de rechter staat.

De richtlijn
Kijk! dat is pas informatie waar je wat aan hebt!
Dat slappe geouwehoer over bf2 is toch niet intressant meer?!
Altijd blijven lachen!!
pi_38663496
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 17:19 schreef BattleLies het volgende:

[..]

Kom maar avondje voetbal loeren ofzo!
!
Narf!
  donderdag 8 juni 2006 @ 17:42:05 #111
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_38663846
Ja! Wanneer?

Aanstaande zondag heb ik al plannen, misschien 1 van de andere 2 groepswedstrijden?
pi_38664131
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 17:42 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ja! Wanneer?

Aanstaande zondag heb ik al plannen, misschien 1 van de andere 2 groepswedstrijden?
same here
drop maar een berichtje ik ben van de partij
Narf!
pi_38664562
We hebben vervelend nieuws over het geplande 'ring-weekendje'. De ring blijkt dat weekend DICHT te zijn .

Ons voorstel voor Bof-voetbal avond: Vrijdagavond de 16de ?! Nederland - Ivoorkust ?!
Altijd blijven lachen!!
  donderdag 8 juni 2006 @ 18:25:46 #114
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_38665039
Kunnen we dan blijven slapen?
pi_38665068
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 18:09 schreef BattleLies het volgende:
We hebben vervelend nieuws over het geplande 'ring-weekendje'. De ring blijkt dat weekend DICHT te zijn .

Ons voorstel voor Bof-voetbal avond: Vrijdagavond de 16de ?! Nederland - Ivoorkust ?!

Volgende keer beter
  donderdag 8 juni 2006 @ 19:00:22 #116
67951 VeerMans
Nee! Echt?
pi_38666125
van AF af en gelijk server vol
  donderdag 8 juni 2006 @ 19:09:52 #117
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_38666480
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 18:25 schreef Morpheus2002 het volgende:
Kunnen we dan blijven slapen?
Ik lees aandachtig mee
2de in de Tour de BoF!
  donderdag 8 juni 2006 @ 19:10:28 #118
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_38666498
Ik dacht trouwens dat Ferdi ook een feestje in de planning had staan als we de groepsfase overleven?
2de in de Tour de BoF!
pi_38666604
pfff wat een boel gelul
Battlefield2: [BoF]Raffie
Wii: 6819 1537 1425 3765
pi_38666856
Mmm... 16 Juni zit ik voor werk al wel in Den Bosch
  donderdag 8 juni 2006 @ 19:23:38 #121
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_38666898
Windows Vista Beta 2 is uit!

Klik hier voor de 32bit versie!

Klik hier voor de 64bit versie!
pi_38667100
16 juni is OK..graag ff via mail zeggen wie er komt..slaapplaats is uiteraard geen probleem.

Als opwarmertje heb ik de docu over San Marco liggen en diverse WK `74 wedstrijden op DVD..
pi_38667528
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 19:23 schreef Morpheus2002 het volgende:

Engelse versie?
  donderdag 8 juni 2006 @ 19:59:12 #124
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_38668000
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 19:30 schreef jpjedi het volgende:
16 juni is OK..graag ff via mail zeggen wie er komt..slaapplaats is uiteraard geen probleem.

Als opwarmertje heb ik de docu over San Marco liggen en diverse WK `74 wedstrijden op DVD..
Ik kom wel vanuit mijn werk, gezellig in de avondspits
2de in de Tour de BoF!
pi_38668005
Zal de 16e even kijken aangezien ik wel met tentamens zit maar goed t moet wel lukken.

Mijn feestje staat nog in de planning ja maar dat zal een keer in Arnhem zijn
pi_38670108
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 19:23 schreef Morpheus2002 het volgende:

Die 64bit versie is maar 13.7 mb...
pi_38671449
Er komt een hotfix aan met daarin waarschijnlijk een nieuwe map, for free.
Ik denk als goedmakertje.

De nieuwe map heet Road to Jalalabad en is infantry Only
  donderdag 8 juni 2006 @ 21:26:41 #128
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_38671483
Bij mij 4109mb Rudy...
  donderdag 8 juni 2006 @ 21:45:15 #129
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_38672328
Pff heb ik AF, gaan ze op de server geen AF meer draaien
Ach, Tourist Trophy voor de PS2 is ook binnen gekomen.. doe ik dat maar
pi_38672811
Jongens een technisch vraagje, me videokaart wil ik laten koelen, wat is de beste optie... Ik weet niet wat de standaard idle temparatuur is nu is hij 52 graden...

@ Morpheus:
pi_38672940
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 21:25 schreef escape_nl het volgende:
Er komt een hotfix aan met daarin waarschijnlijk een nieuwe map, for free (incl. bugs).
Ik denk als goedmakertje.

De nieuwe map heet Road to Jalalabad en is infantry Only
  donderdag 8 juni 2006 @ 22:04:51 #132
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_38673251
Vaaaaaaag Rudy.

Probeer eens met FireFox...
pi_38673854
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 19:59 schreef UnleashMitch het volgende:
Zal de 16e even kijken aangezien ik wel met tentamens zit maar goed t moet wel lukken.

Mijn feestje staat nog in de planning ja maar dat zal een keer in Arnhem zijn
Arnhem de GEHEKSTUUH!!!
Narf!
pi_38674239
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 21:55 schreef RudyCarell het volgende:
Jongens een technisch vraagje, me videokaart wil ik laten koelen, wat is de beste optie... Ik weet niet wat de standaard idle temparatuur is nu is hij 52 graden...
Was dan direct voor die liquid cooled-versie gegaan !!!.....en 52 graden is vrij normaal voor een grafische kaart.
Hou er rekening mee dat de buiten temperatuur nu ook hoger is...en dus je kaart sowieso wat warmer wordt.
Fok! is geschiedenis onder dit account.... :)
pi_38675036
ok en nu een irritant probleem... ik heb bf2 gedeinstallerd maar nu zegt ea downloader bij af en ef Nu Spelen in plaats van Nu Downloaden... hieft iemadn dit al eens gehad...
pi_38675424
@Rudy

Zalman VF900-Cu
misschien wat?

Zalman vindt ik persoonlijk wel goed, heb nu ook 2 Zalman koelers en in mijn nieuwe pc komen er dus mooi weer 2 Zalman koelers in.
pi_38676919
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 22:24 schreef Suikermais het volgende:

[..]

Was dan direct voor die liquid cooled-versie gegaan !!!.....en 52 graden is vrij normaal voor een grafische kaart.
Hou er rekening mee dat de buiten temperatuur nu ook hoger is...en dus je kaart sowieso wat warmer wordt.
nee zo bedoel ik het niet maar ik dacht dat 52 veel te hoog was
pi_38677767
Eindelijk weer thuis en er werkt een nieuwe dame bij ons (Duitse of Poolse) Die mag er zeker wezen Ik en me collega's hadden het er gelijk over, alle ogen waren op haar gericht
pi_38677812
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 23:25 schreef RudyCarell het volgende:

[..]

nee zo bedoel ik het niet maar ik dacht dat 52 veel te hoog was
Valt wel mee, tijdens het gamen word die van mij zo'n 60 graden. En met dit weer buiten zal het nog wel oplopen!
pi_38678456
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 23:53 schreef diamondvoodoo het volgende:

[..]

Valt wel mee, tijdens het gamen word die van mij zo'n 60 graden. En met dit weer buiten zal het nog wel oplopen!
moet je dinsdag eens kijken .. 30 graden men.. (maar zoals een wijze man ooit zei.. met 30 graden is t beter om naar buiten te gaan en schaars geklede vrouwen te bekijken )
  vrijdag 9 juni 2006 @ 00:59:31 #141
12888 Skull-splitter
pi_38679769
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 13:08 schreef JMPoSTMaN het volgende:

Yet I fail to see how slow loading of a game equals incompetence... MAW: mensen die snel laden rennen naar vliegtuigen en chopper en gaan gewoon staan wachten tot zo goed als weerloze slachtoffers een poging wagen... Je mist dus duidelijk het hele punt van discussie...
pi_38679925
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 00:11 schreef domolanglekker het volgende:

[..]

moet je dinsdag eens kijken .. 30 graden men.. (maar zoals een wijze man ooit zei.. met 30 graden is t beter om naar buiten te gaan en schaars geklede vrouwen te bekijken )
Ja alleen moet ik dan werken, en vandaag was het bij ons al bijna 30 graden in dat hok Dinsdag zal het dus wel een sauna zijn. 1 Compliment: misschien is die chick wel schaars gekleed
  vrijdag 9 juni 2006 @ 02:01:06 #143
129576 RudyCarell
rudycarell
pi_38680802
Patch 1.31 nieuws
quote:
More patch rumors today:

Patch 1.31 seems to be including one new map, ready for ranked servers: Road to Jalalabad!
Another new option is "bf2_infantryonly". This serversetting disables vehicles on the gameserver.

We'll keep you up to date as soon as new information is available!
  vrijdag 9 juni 2006 @ 02:12:04 #144
12888 Skull-splitter
pi_38680941
infantry only op stedelijke maps gaat het wel worden denk ik...

Extra map als goedmakertje voor de waardeloze support het afgelopen jaar is wel het minste...
Ik ben benieuwd.
pi_38682383
quote:

Hoe nutteloos
AF is cool
  vrijdag 9 juni 2006 @ 08:40:14 #146
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_38682615
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 00:59 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Yet I fail to see how slow loading of a game equals incompetence... MAW: mensen die snel laden rennen naar vliegtuigen en chopper en gaan gewoon staan wachten tot zo goed als weerloze slachtoffers een poging wagen... Je mist dus duidelijk het hele punt van discussie...
Tja, daarom is Wake ook een kut map. Bij Oman heb je er geen last van.
Meestal is het natuurlijk zo dat de snelle laders wel verdeelt zitten over beide teams, maar mocht het een keer tegen zitten dan zijn er altijd nog 2 oplossingen. 1 die jezelf kan doen en 1 die de server admin kan doen.
Je kan zelf een nieuwe pc kopen
De serveradmin kan de startdelay tijd op een minuut zetten.

Die de startdelay tijd op een minuut kun je wel vergeten en maakt geen verschil op Wake, je zult het nog steeds heel zwaar hebben in je rubberbootje.
2de in de Tour de BoF!
pi_38682732
bf2 infrantry only. leuk...maar je loopt je helemaal de tering!

alle vehicles worden uitgezet, hopelijk dat ze jeepies aanhouden. we wachten de patch gewoon af. goed nieuws i.i.g
  vrijdag 9 juni 2006 @ 08:47:25 #148
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_38682756
Gisteren donderde trouwens ineens mijn internet eruit? Waarom weet ik niet, maar aangezien het niet direct terug was heb ik de pc maar afgesloten. Vond het wel jammer aangezien ik net leuk bezig was met het "irriteren" van raffie en escape.

Was trouwens wel een uitdaging om een heli-fight te hebben op Dragon Valley, je ziet niet waar je cross hair is in die wolken.
2de in de Tour de BoF!
  vrijdag 9 juni 2006 @ 08:48:39 #149
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_38682786
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 08:46 schreef staticdata het volgende:
bf2 infrantry only. leuk...maar je loopt je helemaal de tering!

alle vehicles worden uitgezet, hopelijk dat ze jeepies aanhouden. we wachten de patch gewoon af. goed nieuws i.i.g
Gewoon de grote levels op 16 zetten dan heb je er geen last van.

Wake lijkt me nu trouwens geweldig zonder voertuigen.
Al die arme US soldaatjes die moeten zwemmen
2de in de Tour de BoF!
pi_38682838
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 08:48 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Gewoon de grote levels op 16 zetten dan heb je er geen last van.

Wake lijkt me nu trouwens geweldig zonder voertuigen.
Al die arme US soldaatjes die moeten zwemmen
pi_38684170
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 08:40 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Meestal is het natuurlijk zo dat de snelle laders wel verdeelt zitten over beide teams, maar mocht het een keer tegen zitten dan zijn er altijd nog 2 oplossingen. 1 die jezelf kan doen en 1 die de server admin kan doen.
Je kan zelf een nieuwe pc kopen
De serveradmin kan de startdelay tijd op een minuut zetten.
Mijn pc laad de map wel in een redelijke tijd maar vervolgens moet ik tot soms wel 1,5 minuut wachten tot mijn gegevens gecontroleerd zijn en ik in het spel kan.
Soms zijn er dan al in bv mashtuur al 2! vlaggen gecapt! voor ik kan beginnen.
Jij stelt hier dat een andere pc dit probleem zal verhelpen??
Op de oude server duurde dat scherm altijd +/- 10 seconden.
Hoe komt dat nou?
  vrijdag 9 juni 2006 @ 10:03:33 #152
129576 RudyCarell
rudycarell
pi_38684632
Heb me Medusa binnen... Klinkt erg fijn
  vrijdag 9 juni 2006 @ 10:09:12 #153
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_38684785
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 09:46 schreef -chiel- het volgende:

[..]

Mijn pc laad de map wel in een redelijke tijd maar vervolgens moet ik tot soms wel 1,5 minuut wachten tot mijn gegevens gecontroleerd zijn en ik in het spel kan.
Hoe komt dat nou?
Alleen een snellere HD zal al helpen, misschien je resolutie lager of een aantal settings iets omlaag.
HD eens defragmenteren.
Ik weet het ook niet, al heb ik ook het idee dat het controleren nu meer tijd kost, maar goed, ik hoor toch altijd bij de eerste.

Verder weet ik ook niet waarom het lang duurt.
2de in de Tour de BoF!
  vrijdag 9 juni 2006 @ 10:10:37 #154
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_38684819
Voor de mensen die nog een filmpje willen zien van voor patch 1.2 en goeie skills
http://video.google.com/videoplay?docid=3141520992601241877&q=BF2
schaamteloos van het tweakers topic gejat.
2de in de Tour de BoF!
pi_38684856
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 08:47 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Was trouwens wel een uitdaging om een heli-fight te hebben op Dragon Valley, je ziet niet waar je cross hair is in die wolken.
Ja dat is heel irritant op Dragon Valley!
pi_38684909
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 09:46 schreef -chiel- het volgende:

[..]

Hoe komt dat nou?
Bij de AF mappen duurde het bij mij ook heel lang maar dat gaat geloof ik nu gewoon normaal. Misschien kwam dat omdat het nieuwe (grote!) mappen waren die voor het eerst geladen werden. Volgens Punisher helpt het om niet veel servers in je favorieten te hebben staan. Of het helpt weet ik niet. Probeer desnoods een paar settings lager te zetten dat zal wellicht helpen.
pi_38684924
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 10:10 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Voor de mensen die nog een filmpje willen zien van voor patch 1.2 en goeie skills
http://video.google.com/videoplay?docid=3141520992601241877&q=BF2
schaamteloos van het tweakers topic gejat.
ik blijf me twijfels houden bij dat filmpje
pi_38685016
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 10:14 schreef staticdata het volgende:

[..]

ik blijf me twijfels houden bij dat filmpje
Het gaat allemaal wel heel makkelijk en snel

Wat is het buiten vies warm
pi_38685235
ja en volgens mij is er veel offline gespeeld tegen bots. tegenstanders zijn allemaal noobs.
pi_38685265
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 10:14 schreef diamondvoodoo het volgende:
Bij de AF mappen duurde het bij mij ook heel lang maar dat gaat geloof ik nu gewoon normaal. Misschien kwam dat omdat het nieuwe (grote!) mappen waren die voor het eerst geladen werden. Volgens Punisher helpt het om niet veel servers in je favorieten te hebben staan. Of het helpt weet ik niet. Probeer desnoods een paar settings lager te zetten dat zal wellicht helpen.
Favorieten legen helpt inderdaad maar alleen bij het inloggen.
De map word wel snel/normaal geladen maar daarna moet ik lang wachten.
Bij solospel zit ik er in no-time in, ik kan me niet voorstellen dat mijn hd defragmenteren hiet iets aan helpt (is trouwens pas gebeurd).
  vrijdag 9 juni 2006 @ 10:29:20 #161
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_38685344
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 10:25 schreef staticdata het volgende:
ja en volgens mij is er veel offline gespeeld tegen bots. tegenstanders zijn allemaal noobs.
Nee is wel een echt filmpje. Dit is gewoon een goeie speler. Ik heb de computer nog nooit zien dolphin diven namelijk.
Wat ik wel raar vind is dat hij mis lijkt te schieten met de tv, maar dat het toch wel raak is.
Hoe dat komt weet ik niet, maar ik weet wel dat ik het in meerdere filmpjes heb gezien.

Ik vraag me af of je tv missile ontploft als je je view uit gaat? Kan iemand dat bevestigen of tegenspreken?
2de in de Tour de BoF!
  vrijdag 9 juni 2006 @ 10:30:58 #162
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_38685393
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 10:26 schreef -chiel- het volgende:

[..]

Bij solospel zit ik er in no-time in, ik kan me niet voorstellen dat mijn hd defragmenteren hiet iets aan helpt (is trouwens pas gebeurd).
Klopt bij solo gaat het veel sneller, maar daar worden waarschijnlijk een aantal zaken niet getest. Ik weet dat je key dan niet getest wordt.
2de in de Tour de BoF!
pi_38685577
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 10:26 schreef -chiel- het volgende:

[..]

zet je lightning eens op low, dat scheelt bij mij veel tijd. wel heb ik na de patch dat verifying client data langer duurt.
pi_38685631
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 10:29 schreef JMPoSTMaN het volgende:

[..]

Nee is wel een echt filmpje. Dit is gewoon een goeie speler. Ik heb de computer nog nooit zien dolphin diven namelijk.
Wat ik wel raar vind is dat hij mis lijkt te schieten met de tv, maar dat het toch wel raak is.
Hoe dat komt weet ik niet, maar ik weet wel dat ik het in meerdere filmpjes heb gezien.

Ik vraag me af of je tv missile ontploft als je je view uit gaat? Kan iemand dat bevestigen of tegenspreken?
nou is dat vliegen is erg veel in singleplayer gedaan volgens mij. en krijg bijna het idee dat hij iets op zijn eigen beeldscherm heeft gemarkeerd, want schieten doet hij ook zonder te zoomen ook al zit er een redelijke afstand tussen.maar maak niet uit tis wel leuk om te kijken.
  vrijdag 9 juni 2006 @ 10:41:38 #165
12888 Skull-splitter
pi_38685668
quote:

[..]

Ik vind het maar een vervelende manier van spelen... Tis CS-in-BF2 stijl, en als ik ergens tegen ageer dan is het de die-hard CS speelstijl.
  vrijdag 9 juni 2006 @ 10:42:07 #166
141900 Mr_Baus
Sexy PKM hoer!
pi_38685687
mogguh

Wat een geil weer zeg! Lijkt wel zomer... Straks maar ff een rondje outside doen, weer eens een andere map.. FF mooie mevrouwuh kijken
I'd rather be whacking Tango's
HK 416 D - In a world of compromise, some men don't..
  vrijdag 9 juni 2006 @ 10:48:07 #167
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_38685859
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 10:42 schreef Mr_Baus het volgende:
mogguh

Wat een geil weer zeg! Lijkt wel zomer... Straks maar ff een rondje outside doen, weer eens een andere map.. FF mooie mevrouwuh kijken
Dit weekend (mede)organiseer ik een beachtoernooi
Vorig jaar nog een tijdje bij de verkoopstand gestaan en maar zeggen dat de sportbroekjes mooi zitten
2de in de Tour de BoF!
pi_38685911
postman weer op queries aan het wachten?
pi_38686041
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 10:38 schreef staticdata het volgende:
zet je lightning eens op low, dat scheelt bij mij veel tijd. wel heb ik na de patch dat verifying client data langer duurt.
Lightning staat altijd op low, dat verifying scherm bedoel ik ook, ik heb het alleen in nederlands (laden voltooid, gegevens worden gecontroleerd).
Het is inderdaad erger sinds de patch maar als een ander er al lang en breed in kan, moet ik dat tochook kunnen?!
pi_38686309
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 10:54 schreef -chiel- het volgende:

[..]

Lightning staat altijd op low, dat verifying scherm bedoel ik ook, ik heb het alleen in nederlands (laden voltooid, gegevens worden gecontroleerd).
Het is inderdaad erger sinds de patch maar als een ander er al lang en breed in kan, moet ik dat tochook kunnen?!
misschien moeten we eens even kijken of er weer een nieuwe punkbuster versie uit is.
pi_38686330
quote:

[..]
Volgens mij niet. Ik meen dat ik eens uit me view ging en ik toen nog een streep van de tv guided zag, oftewel hij ging gewoon door.
pi_38686382
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 11:02 schreef staticdata het volgende:

[..]

misschien moeten we eens even kijken of er weer een nieuwe punkbuster versie uit is.
Ben je vanavond weer op het slagveld?? Moet om 1 uur al beginnen dus ben waarschijnlijk half 9 thuis.
  vrijdag 9 juni 2006 @ 11:05:24 #173
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_38686390
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 10:50 schreef staticdata het volgende:
postman weer op queries aan het wachten?
Nee me query is goed nu, nu wacht ik op inspiratie om een probleem op te lossen, kan niet echt een goeie manier vinden, maar ik ga nu even flink aan de slag, aangezien ik een idee'tje heb
2de in de Tour de BoF!
pi_38686451
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 10:42 schreef Mr_Baus het volgende:
mogguh

Wat een stereotype mannentaal zeg! mr. Baus toch

Altijd blijven lachen!!
pi_38686649
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 11:04 schreef diamondvoodoo het volgende:

[..]

Ben je vanavond weer op het slagveld?? Moet om 1 uur al beginnen dus ben waarschijnlijk half 9 thuis.
misschien wel. het idee is om vanavond ff te gaan sporten, maar door hooikoorts heb ik een loopneus niet normaal! en om al die toestellen nu helemaal onder te snotteren
pi_38686657
Jullie allemaal vrij ofzo??
pi_38686675
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 11:07 schreef BattleLies het volgende:

[..]

Mag JP naar andere vrouwen kijken?
pi_38686687
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 11:13 schreef staticdata het volgende:

[..]

misschien wel. het idee is om vanavond ff te gaan sporten, maar door hooikoorts heb ik een loopneus niet normaal! en om al die toestellen nu helemaal onder te snotteren
Dan laat je vanavond die jeep of tank maar is staan en ga je te voet!
pi_38686693
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 11:13 schreef diamondvoodoo het volgende:
nee weer hetzelfde als gisteren.
pi_38686714
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 11:14 schreef staticdata het volgende:

[..]

Mag JP naar andere vrouwen kijken?
Dan krijg je een antwoord van: Kijken mag altijd.
pi_38686720
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 11:14 schreef diamondvoodoo het volgende:

[..]

Dan laat je vanavond die jeep of tank maar is staan en ga je te voet!
ik bedoel fitnessen
pi_38686738
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 11:14 schreef staticdata het volgende:

[..]

ik bedoel fitnessen
Ja dat snap ik ook wel
pi_38686859
ja sorry ben niet helemaal scherp

en je weet het niet. hoeveel vrouwen wel niet zeggen "me vent mag alleen naar mij kijken"
  vrijdag 9 juni 2006 @ 11:28:50 #184
141900 Mr_Baus
Sexy PKM hoer!
pi_38687235
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 11:13 schreef diamondvoodoo het volgende:
Ik wel
Was wel ff lachen nog gisteravond met jou in de chopper. Ik was niet zo heel scherp meer, maar toch nog 50+ kills . Terwijl ik nog maar heel weinig gunner ben geweest.

Goed weekje geweest voor mij; Veteran Knife, Veteran Pistol, Veteran Sniper Combat, Veteran Engineer Combat, Expert First Aid..
Aviator gaat me nu ook goed af, behalve dan dat Domo van de week gruwelijk de lul was omdat ik steeds bij het reloaden tegen hem aanvloog en dat ik die Ribbon maar niet krijg.. had laatst meer dan 20 kills IAR maar zal wel net niet aan de 15 minuten hebben gezeten
  vrijdag 9 juni 2006 @ 11:29:54 #185
141900 Mr_Baus
Sexy PKM hoer!
pi_38687273
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 11:07 schreef BattleLies het volgende:

[..]

Ik zeg toch nog netjes mooie mevrouwuh...
pi_38687661
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 11:28 schreef Mr_Baus het volgende:

[..]

Ik wel
Was wel ff lachen nog gisteravond met jou in de chopper. Ik was niet zo heel scherp meer, maar toch nog 50+ kills . Terwijl ik nog maar heel weinig gunner ben geweest.
Ja op een gegeven moment lagen er 3 mannetjes op de grond en ik maar denken waarom je niet schiet!
pi_38687743
een bietje loeren is heel gezond, vooral met dit weer.
Het kan mij niet warm genoeg zijn.

Dit weekend geen bf2 voor mij, ga weer veel crossen op mountainbike, de kilootjes die er zijn gekomen door bf2 gaan er weer af, en natuurlijk veel voetbal kijken.
pi_38687782
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 11:14 schreef diamondvoodoo het volgende:

[..]

Dan krijg je een antwoord van: Kijken mag altijd.
Psies!
kijken, kijken -> niet aankomen

DEADLINE GEHAALD!!!!!!!!

WEEKEND!!!!!!!!!!
Altijd blijven lachen!!
pi_38687804
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 11:46 schreef escape_nl het volgende:

Dit weekend geen bf2 voor mij, ga weer veel crossen op mountainbike, de kilootjes die er zijn gekomen door bf2 gaan er weer af, en natuurlijk veel voetbal kijken.
zou bijna gaan vragen of je je wel goed voelt
pi_38687821
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 11:46 schreef escape_nl het volgende:

Mja voetbal idd... Ik heb niet eens een schema/overzicht! Iemand die een mooie heeft die op internet staat ??
pi_38687831
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 11:48 schreef staticdata het volgende:

[..]

zou bijna gaan vragen of je je wel goed voelt

Misschien een zonnesteek opgelopen
pi_38687854
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 11:47 schreef BattleLies het volgende:

[..]

Psies!
kijken, kijken -> niet aankomen

DEADLINE GEHAALD!!!!!!!!

WEEKEND!!!!!!!!!!
Tsss en ik moet nog beginnen!
pi_38687939
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 11:49 schreef diamondvoodoo het volgende:

[..]

Tsss en ik moet nog beginnen!
Sja .. altijd baas boven baas he!
Ik heb deze week heel wat extra uurtjes gewerkt om de deadline te halen dus Ik heb 't verdient
Altijd blijven lachen!!
  vrijdag 9 juni 2006 @ 11:53:53 #195
141900 Mr_Baus
Sexy PKM hoer!
pi_38688001
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 11:42 schreef diamondvoodoo het volgende:

[..]

Ja op een gegeven moment lagen er 3 mannetjes op de grond en ik maar denken waarom je niet schiet!
Volgende keer via TS .. Zowieso wil ik nog wel eens kippig zijn, maar gisteravond was best erg Je deed het wel goed! Ook zo'n ventje dat je "aanwees" met een missile
TS is dan wel heel erg handig
pi_38688012
www.wkvoorspellen.nl

Hiermee doe ik ook mee, kan wel leuke prijzen winnen
pi_38688051
quote:
Thnx, deze is erg makkelijk. Even de uitslagen invullen en gelijk de poulestanden zien
  vrijdag 9 juni 2006 @ 11:56:50 #198
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_38688108
* Morpheus2002 zit om 16:20 voor de TV
pi_38688163
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 11:53 schreef Mr_Baus het volgende:

[..]

Volgende keer via TS .. Zowieso wil ik nog wel eens kippig zijn, maar gisteravond was best erg Je deed het wel goed! Ook zo'n ventje dat je "aanwees" met een missile
TS is dan wel heel erg handig
Hahaha, hij stond met AT dus ik denk wijs hem maar even aan op deze manier
TS is dan idd de ideale oplossing.
pi_38688355
Was gisteren ook wel leuk.. ik was commander op sharqi aan de US kant en de Meccies waren nergens, continue hadden wij alle vlaggen. Op een gegeven moment lopen er 2 mannetjes de trap op als je van de mec basis komt richting de eerste vlag. Maar één mannetje stond bovenaan de trap en ééntje onderaan de trap. Dus ik laat een jeep droppen op het mannetje dat bovenaan stond en die jeep "rolt" zo half de trap af bovenop dat andere mannetje
pi_38688424
wheheheh dat is wel lachen.

ik had het op operation smoke screen (ja ik speel ef)
een mannetje stond in een hoekje waar arty hem niet kon killen, en een normale vehicle drop kon er ook niet bij, dus heb ik de vehicle op het randje van het dak laten vallen, zodat het onderste boven op de grond ontplofte. weg mannetje

maar vanavond wil ik als ik online ben best piloten hoor, ondanks me dalende K/D
pi_38688588
*escape meld zich als gunner*
pi_38688681
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 12:06 schreef staticdata het volgende:
wheheheh dat is wel lachen.

ik had het op operation smoke screen (ja ik speel ef)
een mannetje stond in een hoekje waar arty hem niet kon killen, en een normale vehicle drop kon er ook niet bij, dus heb ik de vehicle op het randje van het dak laten vallen, zodat het onderste boven op de grond ontplofte. weg mannetje

maar vanavond wil ik als ik online ben best piloten hoor, ondanks me dalende K/D
Hehe ja ik snap ook niet waarom EA/Dice die vehicledropping erin heeft gezet, deze dingen kon je verwachten natuurlijk.

Ja dat heb ik ook als piloot zijnde, ik maak wel een aantal kills maar meestal is dat aantal net zoveel als het aantal deaths, weinig dus! Zo af en toe schiet ik eens een tank of heli uit de lucht mocht me gunner hebben gemist met tv guide. En ik schiet weleens een paar mannetjes neer als me gunner niet oplet

Wat wel frustrerend is als je met een aantal raketten van jou de heli raakt en de gunner hem vervolgens met 1 kogel neerknalt waardoor hij de punten krijgt.
pi_38688711
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 12:12 schreef escape_nl het volgende:
*escape meld zich als gunner*
*schiet Escape dood* .......

Ik was eerst
pi_38688783
ik crash gewoon alla daboyz style als er iemand inzit die ik niet wil hebben
  vrijdag 9 juni 2006 @ 12:21:38 #206
12888 Skull-splitter
pi_38688957
sloeries...
pi_38689055
omdat
pi_38689241
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 12:23 schreef staticdata het volgende:
omdat
Omdat een konijn niet achter een boomt

ja die moest je 2x lezen he
pi_38689313
5x maar nog steeds
pi_38689359
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 12:15 schreef diamondvoodoo het volgende:

[..]

*schiet Escape dood* .......

Ik was eerst
maak me niet druk, ben toch eerder in het spel
pi_38689451
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 12:31 schreef escape_nl het volgende:

[..]

maak me niet druk, ben toch eerder in het spel
Punni niet, en dat wil niet zeggen dat je bij de heli spawnt. *Fushe Pass*
pi_38689494
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 12:30 schreef staticdata het volgende:
5x maar nog steeds
Ach, dat zeiden we vroeger altijd (middelbare schooltijden) als iemand "he?" zei... Als je dat dan zei keken ze alsof ze water zagen branden.
pi_38689574
Als we zo doorgaan met dit topic halen we zondag 15.00 niet met NL - Servië en slaat de titel nergens op..
  vrijdag 9 juni 2006 @ 12:39:43 #214
12888 Skull-splitter
pi_38689608
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 12:23 schreef staticdata het volgende:
omdat
Jullie blijkbaar niemand anders dulden dan je vaste gunbuddy...
pi_38689683
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 12:39 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

hoho, ik heb gister 3 tellen bij gans als gunner gezeten, wat ging dat kut zeg
pi_38689761
quote:

[..]

Bij mij is iedereen welkom hoor als gunner. Alleen 9 van de 10 niet-boffers weten geloof ik niet wat schieten is! Laat staan schieten met tv guide.

Ik ben trouwens werken, tot vanavond om een uur of half 9 gok ik.
pi_38689783
quote:

[..]

nee als ik als een van de eerste in spel zit ga ik niet in een hoekje staan en wachten todat alles weg is.
pi_38689836
quote:

[..]

nee dat doen de daboyz niet, maar ik vind escape,diamond of wie dan ook wel best. echter blijkt dat de meeste op onze server niet weten hoe je een tv guided moet gebruiken dat maakt het vervelend.
  vrijdag 9 juni 2006 @ 12:52:02 #219
141900 Mr_Baus
Sexy PKM hoer!
pi_38690059
TV guided heb ik nu net een beetje door... Leer je ook alleen maar door er mee te spelen.
Gunnen is niet zo heel moeilijk... als je eenmaal die mannetjes ziet , volgens mij kill je nog als je 5 meter naast schiet..
TV guided moet men leren, al moet je natuurlijk wel weten hoe je dat ding moet besturen.. Wist ik eerst ook niet.. Idem met de bommen van een bomber, appeltje eitje met een goeie piloot (teamplay)

Je gunner moet gewoon op TS zitten, dan is het altijd wel goed
pi_38690254
inderdaad baus. maar hoeveel mannetjes ik al niet heb gehad dat je recht voor een tank hangt die zo te pakken is met de tv guided, dat de gunner er met zijn guns op gaan schieten....:'(

en dan gewoon typen, use tv guided!!! en geen antwoord krijgen.... doe dan maar via TS dan komt het goed.
pi_38690522
ze zijn weer bezig met resetten, nummer 1 en 2 van gisteren zijn gereset
pi_38691012
zal ik maar eens naar me stats gaan kijken :S
  vrijdag 9 juni 2006 @ 13:24:34 #223
141900 Mr_Baus
Sexy PKM hoer!
pi_38691194
HAHAHAhahaha... shit! Zonnesteek + halve kater ofzo...
EA is Stats resetten... ik denk, ik ga ff kijken;

zie ik staan: 1,191... krijg een hartverzakking en denk WTF!!!

zijn het Total matches.... LOL!!
  vrijdag 9 juni 2006 @ 13:32:41 #224
141900 Mr_Baus
Sexy PKM hoer!
pi_38691512
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 12:57 schreef staticdata het volgende:
inderdaad baus. maar hoeveel mannetjes ik al niet heb gehad dat je recht voor een tank hangt die zo te pakken is met de tv guided, dat de gunner er met zijn guns op gaan schieten....:'(

en dan gewoon typen, use tv guided!!! en geen antwoord krijgen.... doe dan maar via TS dan komt het goed.
Ik wijd dat ook een beetje aan slechte support van EA.. die handleiding stelt geen fuck voor. Volgens mij staat er helemaal nergens hoe je die dingen moet besturen.. En het is een feit dat heel veel mensen niet zo ondernemend zijn om zelf het 1 en ander uit te zoeken...
Ik snapte geen moer van die TV guided in het begin en liet het dus ook maar voor wat het was, totdat je hier en daar leest hoe gruwelijk zo'n ding is, en dat het stom is dat niemand er gebruik van maakt. Toen ben ik gaan zoeken en vragen hoe dat zit met zo;n ding... Dan weet je het en dan moet je nog oefenen..

Domo was een tijd terug zo vriendelijk om tijdens het server vullen mij de kans te geven wat te oefenen met TV Guided... Als je niet de kans krijgt om te oefenen (wat echt wel nodig is), dan wordt het zowieso niets... Zo veel kans om TV guided te gebruik heb je namelijk niet ingame.
Zo'n ding gaat nog hard ook......

Het ligt er dus imho aan dat het nergens wordt uitgelegd hoe je TV Guided moet gebruiken, tenzij je er zelf echt naar gaat zoeken. EA Games.... zelfs de handleiding zuigt
pi_38692435
krijg ingame soms door dat ik een aimbot gebruik, maar mijn kunsten met de tv guided lukt alleen als ik een goede piloot heb want anders wordt het niets
pi_38692732
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 13:57 schreef escape_nl het volgende:
krijg ingame soms door dat ik een aimbot gebruik, maar mijn kunsten met de tv guided lukt alleen als ik een goede piloot heb want anders wordt het niets
ik zat er vorige keer nog aan te denken dat mensen dat goed zouden kunnen denken want je raakte echt alles!

eigenlijk is het een compliment voor je
  vrijdag 9 juni 2006 @ 14:19:45 #227
141900 Mr_Baus
Sexy PKM hoer!
pi_38693136
Gejank van noobs... er is geen aimbot voor BF2. Ik volg redelijk de harcore hackerscene, en bf2 is vooralsnog een leuke hack"vrije" game.
Zodra er echt aimbots zijn ben ik weg. Ik kom uit America's Army en die game werd op een gegeven moment echt zwaar verneukt door hax.. Vervolgens heb ik mijzelf er ook nog mee bezig gehouden.. (ja, schaam... maar normaal spelen bestond echt niet meer).. We hadden toen Glugbot ontwikkeld, meesterhack.. heb er nog wel ergens een kort filmpje van volgens mij.

Het was toen puur uit interesse in het coden + de frustratie.. hacken is lame, maar ik volg het dus nog wel een beetje.. BF2 hacks zijn er niet... en wat er is dat is noobish en wordt vrij snel detected. Verder dan een wallhack is men nog niet gekomen.. aimbots zijn lastig op deze engine, tis geen unreal...

EA zuigt... maar tot nu toe wel 1 van de engines die weinig tot geen last heeft van hackers/scriptkiddies
pi_38693735
er is wel een radarhack hoor....
  vrijdag 9 juni 2006 @ 15:59:30 #229
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_38696725
Bijna weekend
Vanavond ga ik weer eens een potje BFV spelen
2de in de Tour de BoF!
pi_38696780
Mijn weekend kan niet meer stuk.
Vanavond een tuin affikken, ook wel BBQen genoemd
En morgen komt mijn PC

Laten we een weddenschap maken hoelang het duurt voordat ik iets gesloopt heb, inclusief krasjes op de kast of niet werkend krijg van mijn nieuwe pc

Vorige keer toen ik mijn pc aan het bouwen was lag mijn vloer bezaait met schroefjes en ik ging even mijn kast kantelen omdat ik er dan beter bij kon, blijkbaar lag er een schroefje onder en dat vondt de kast niet leuk
pi_38697064
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 15:59 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Bijna weekend
Vanavond ga ik weer eens een potje BFV 2 spelen
pi_38697428
Ik ben al klaar met werken, er was voor vandaag geen werk meer Opzekers dat ik nu ga solliciteren bij dat andere baantje, is misschien nog beter werk ook. Maargoed een dagje vrij is ook wel lekker met dit weer, veel te warm om te werken en zo voor het weekend en WK vind ik het helemaal niet erg
pi_38697527
Heeft de topictitel iets te maken met de nieuwe mappen in Armored Fury?
  vrijdag 9 juni 2006 @ 16:22:04 #234
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_38697560
Opening WK begint
pi_38697622
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 16:22 schreef Morpheus2002 het volgende:
Opening WK begint

*TREKT DE EERSTE FLES JUUP OPEN.
pi_38697644
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 16:21 schreef -chiel- het volgende:
pi_38697662
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 16:17 schreef diamondvoodoo het volgende:
Ik ben al klaar met werken, er was voor vandaag geen werk meer Opzekers dat ik nu ga solliciteren bij dat andere baantje, is misschien nog beter werk ook. Maargoed een dagje vrij is ook wel lekker met dit weer, veel te warm om te werken en zo voor het weekend en WK vind ik het helemaal niet erg
ik dacht al, huh diamond die reageert
pi_38697788
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 16:21 schreef -chiel- het volgende:
Meer met zondag......
  vrijdag 9 juni 2006 @ 16:34:18 #239
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_38697976
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 16:24 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Ik heb ook al een Hertog Jan van de Perfect Draft op
pi_38698672
kheb niets, behalve hooikoorts
pi_38698756
Heel leuk die opening Geef mij maar de openingswedstrijd, iig iets om naar te kijken
pi_38698787
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 16:53 schreef staticdata het volgende:
Leuk is dat hé
En dan altijd zo leuk om die mensen dan lekker in het gras te laten rollen
  vrijdag 9 juni 2006 @ 17:01:19 #243
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_38698949
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 16:53 schreef staticdata het volgende:
Ik heb er vandaag ook heel erg last van, Loop heel de dag al te snotteren.
pi_38700552
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 16:24 schreef jpjedi het volgende:

[..]

homoooooooo

*tv aan doet*
Narf!
pi_38701109
geinig doelpunt van die duitser

123 -1

[ Bericht 20% gewijzigd door Sickert op 09-06-2006 19:20:32 ]
Narf!
pi_38702131
zo lekker thuis. nu lekker voetbal kijken en me verjaardag vieren
pi_38702197
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 18:39 schreef -Raffie- het volgende:
feli
Narf!
  vrijdag 9 juni 2006 @ 19:02:32 #248
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_38702806
quote:
Gefeliciteerd!

Daar moet op gedronken worden hi ha HOMO!

Net lingerie penalty schieten gezien

En de nieuwe reclame van Cif
2de in de Tour de BoF!
pi_38703170
Gefeliciteerd Raffie, over dat lingerie penalty schieten heb ik gehoord, was dat gewoon tijdens de rust op NL 2??

Server nog niet vol... 5 seconde, maar toen ging een malloot weg!
  vrijdag 9 juni 2006 @ 19:16:27 #250
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_38703202
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 19:15 schreef diamondvoodoo het volgende:
Gefeliciteerd Raffie, over dat lingerie penalty schieten heb ik gehoord, was dat gewoon tijdens de rust op NL 2??

Server nog niet vol... 5 seconde, maar toen ging een malloot weg!
Op veronica in de rust van elke wedstijd Frankrijk heeft met 3-1 gewonnen van Duitsland
2de in de Tour de BoF!
pi_38704888
Raffie proficiat!
  vrijdag 9 juni 2006 @ 20:31:21 #252
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_38705675
Gefeliciteerd Raffie

Hoe jong ben je geworden?
  vrijdag 9 juni 2006 @ 21:10:11 #253
4259 JK
pi_38706937
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 14:19 schreef Mr_Baus het volgende:
Gejank van noobs... er is geen aimbot voor BF2. Ik volg redelijk de harcore hackerscene, en bf2 is vooralsnog een leuke hack"vrije" game.
Echt ? http://www.msxsecurity.com/bf2.php
pi_38707323
echt niet normaal die aimbot en eigenlijk die wallhack is nog ergen zodat je iedereen ziet aankomen
pi_38707617
mooi hé...bf2
Fok! is geschiedenis onder dit account.... :)
  vrijdag 9 juni 2006 @ 21:50:25 #256
53211 Umm-Qasr
Fatality!!!
pi_38708198
quote:
Gefeliciteerd kerel!!
Before all else, be armed.
pi_38708503
quote:
Shit jullie hebben me door..

JAFAR!!!!!!!!!!!!!!!!

Polen verprutsen het zelf vanavond...maar wie weet wat de tweede helft brengt..
pi_38709843
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 20:31 schreef Morpheus2002 het volgende:
Gefeliciteerd Raffie

Hoe jong ben je geworden?
22 jaar alweer
Wat een kut wedstrijd. hopelijk worden de andere wedstrijden leuker.
pi_38710016
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 21:59 schreef jpjedi het volgende:

[..]

JAFAR!!!!!!!!!!!!!!!!

Iig weinig geluk
  vrijdag 9 juni 2006 @ 22:55:10 #260
53211 Umm-Qasr
Fatality!!!
pi_38710138
quote:

[..]

JAFAR!!!!!!!!!!!!!!!!

JeeeeeeeeeeeePeeeeeeeeee ...HOOOOMOOOOOOOOO!!!!!
Before all else, be armed.
pi_38710158
quote:

[..]

JAFAR!!!!!!!!!!!!!!!!

nog een goal tegen?
  vrijdag 9 juni 2006 @ 23:02:01 #262
4259 JK
pi_38710313
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 21:24 schreef staticdata het volgende:
echt niet normaal die aimbot en eigenlijk die wallhack is nog ergen zodat je iedereen ziet aankomen
Mooi he, hoe daboyz dat gebruiken in hun helikoptertje
pi_38710373
Lies net met een opmerking: " God, die wedstrijd is net JP tegen Ferdi in Fifa.."

*zucht..
  vrijdag 9 juni 2006 @ 23:04:02 #264
129576 RudyCarell
rudycarell
pi_38710382
Ook nog een nieuwe muis gehaald vandaag...

Razer Copperhead Tempest Blue
  vrijdag 9 juni 2006 @ 23:12:37 #265
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_38710590
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 22:55 schreef Umm-Qasr het volgende:

[..]

JeeeeeeeeeeeePeeeeeeeeee ...HOOOOMOOOOOOOOO!!!!!
Hey Jafar. Kom je ook Nederland - Ivoorkust kijken bij JP?
2de in de Tour de BoF!
pi_38712566
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 23:03 schreef jpjedi het volgende:
Lies net met een opmerking: " God, die wedstrijd is net JP tegen Ferdi in Fifa.."

*zucht..
Dan was jij Polen zeker
pi_38713035
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 23:04 schreef RudyCarell het volgende:
Ook nog een nieuwe muis gehaald vandaag...
[[url=http://www.game247.nl/ProdImages/image_[52389]_s.jpg]afbeelding[/url]]

Razer Copperhead Tempest Blue
Ik heb de Magma versie en ben er tevreden over! Zijn goeie dingen van Razer.
pi_38713426
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 00:57 schreef diamondvoodoo het volgende:

[..]

Ik heb de Magma versie en ben er tevreden over! Zijn goeie dingen van Razer.
toch ligt me mx 510 iets lekkerder in de hand...
pi_38713529
Raffie nog gefeliciteerd al ben ik een dag te laat
pi_38715798
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 00:36 schreef diamondvoodoo het volgende:

[..]

Dan was jij Polen zeker
niet gelijk zo he wesley!

jafar MOET komen de 16e!
pi_38716184
quote:
Nog gefeliciteerd M'n schoonzusje was ook jarig
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 21:50 schreef Umm-Qasr het volgende:
Gefeliciteerd kerel!!
Arie Na gister en eergister heb je dus toch nog de weg terug gevonden Hoe ging je tentamen ? Ik snap nog echt geen zak van dat Ondernemingsrecht Ik bel later jou wel als juridische problemen heb
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 23:12 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Hey Jafar. Kom je ook Nederland - Ivoorkust kijken bij JP?
Damn als jullie er ook zijn dan moet ik ook maar eens kijken of ik t haal Punt is dat ik eigenlijk met m'n meissie had afgesproken...
pi_38716224
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 09:45 schreef UnleashMitch het volgende:

Damn als jullie er ook zijn dan moet ik ook maar eens kijken of ik t haal Punt is dat ik eigenlijk met m'n meissie had afgesproken...
hint: neem Anne mee! 2 vliegen in 1 klap en ik heb begpen dat ze ook wel van gezelligheid houd, dussssss.
pi_38716253
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 09:48 schreef jpjedi het volgende:
hint: neem Anne mee! 2 vliegen in 1 klap en ik heb begpen dat ze ook wel van gezelligheid houd, dussssss.
Ze moet spullen pakken voor d'r vakantie dus die heeft geen tijd

Voor de liefhebbers:
http://www.weescreatief.nl/100306.jp
7.77mb
pi_38716422
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 01:16 schreef RudyCarell het volgende:

[..]

toch ligt me mx 510 iets lekkerder in de hand...
Bij mij lag de Razer Magma voor geen meter in de hand! (Beetje groot en langwerpig) Ik moest er echt heel erg aan wennen maar ik weet nu niet beter dus dat komt bij jou ook wel goed denk ik
pi_38716448
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 08:52 schreef jpjedi het volgende:

[..]

niet gelijk zo he wesley!

jafar MOET komen de 16e!
Heej heej wil je niet zo met me naam gooien hier, ik word gezocht ja!
pi_38716509
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 10:08 schreef diamondvoodoo het volgende:

[..]

*bush modus aan*
Ladys and Gentleman we Got him!

*bush modus uit *
Narf!
pi_38716538
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 10:08 schreef diamondvoodoo het volgende:
Dan zou ik ook eens een ander MSN adres nemen
pi_38716713
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 10:14 schreef UnleashMitch het volgende:

[..]

Dan zou ik ook eens een ander MSN adres nemen
Haha ja idd! Zou geetskah_yelsew misschien niet opvallen?
  zaterdag 10 juni 2006 @ 10:40:25 #280
141900 Mr_Baus
Sexy PKM hoer!
pi_38717040
Wie helpt er ff mee server vullen?
pi_38717114
Kom eraan.
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 09:51 schreef UnleashMitch het volgende:

Voor de liefhebbers:
http://www.weescreatief.nl/100306.jpg
7.77mb
mooie foto. Zelf gemaakt ?
pi_38720055
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 10:40 schreef Mr_Baus het volgende:

Wie helpt er ff mee server vullen?
Het is fantastisch weer buiten... No way dat ik ga zitten gamen achter een pc binnen.. Pinten scheppen op het terras is het devies!
pi_38721502
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 12:37 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Het is fantastisch weer buiten... No way dat ik ga zitten gamen achter een pc binnen.. Pinten scheppen op het terras is het devies!
net of je met regen de server zou vullen... verraders, beetje Fifa spelen
pi_38723024
net effe een X-Fi kaartje gehaald en een mx-518
pi_38723329
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 14:58 schreef Incolumis het volgende:
net effe een X-Fi kaartje gehaald en een mx-518
Die X-Fi kaartjes zijn lekker, die MX-518 weet ik niet.
pi_38723929
allebei lekker
pi_38724030
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 10:44 schreef -Raffie- het volgende:
mooie foto. Zelf gemaakt ?
Ja met de helicopter die achter in m'n tuin staat

De foto stond in de Elsevier van vorige week. Toen kwam ik erachter dat die ook op de perssite van ABN stond en als je je s avonds inschrijft als pers dan krijg je al toegang tot alle foto's. s Ochtends komen ze er dan pas achter dat je eigenlijk geen pers bent en ben je je bevoegdheden weer kwijt maar goed tegen die tijd had ik al 250mb aan high res pictures binnen gehaald

Liefhebbers voor een poster kunnen zich overigens bij mij melden. Ik ga er binnenkort (maand ofzo) posters van laten maken. Ik gok dat A2 te groot is dus dan op A3+ (+ omdat het geen 4:3 foto is). Aangezien de eerste poster vaak het duurst is is het misschien een idee om met zoveel mogelijk te bestellen zodat we de setup kosten kunnen delen
pi_38724822
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 15:40 schreef UnleashMitch het volgende:

[..]

Ja met de helicopter die achter in m'n tuin staat

De foto stond in de Elsevier van vorige week. Toen kwam ik erachter dat die ook op de perssite van ABN stond en als je je s avonds inschrijft als pers dan krijg je al toegang tot alle foto's. s Ochtends komen ze er dan pas achter dat je eigenlijk geen pers bent en ben je je bevoegdheden weer kwijt maar goed tegen die tijd had ik al 250mb aan high res pictures binnen gehaald

Liefhebbers voor een poster kunnen zich overigens bij mij melden. Ik ga er binnenkort (maand ofzo) posters van laten maken. Ik gok dat A2 te groot is dus dan op A3+ (+ omdat het geen 4:3 foto is). Aangezien de eerste poster vaak het duurst is is het misschien een idee om met zoveel mogelijk te bestellen zodat we de setup kosten kunnen delen
Wat aardig van ABN. Als prijs niet te hoog wordt wil ik ook wel een poster
pi_38725054
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 16:17 schreef -Raffie- het volgende:
Wat aardig van ABN. Als prijs niet te hoog wordt wil ik ook wel een poster
Op dit moment heb ik drie opties: De Hema, dan wordt ie 50x75cm en kost het een euro of 8. Ik kan m verzenden maar je kan m dan natuurlijk ook zelf laten drukken bij een Hema bij je in de buurt. Geloof dat er een euro opzetkosten bijkomen, daar kan je een poster natuurlijk niet voor verzenden Pixum oid, zelfde prijs en op echt fotopapier. Dat is nog excl. verzendkosten (komt uit Duitsland) en hoe hoog dat is weet ik niet en als laatste de Digitaalfoto.nl oid maar daar is de poster zelf al 18,- en dan nog 10,- verzendkosten

Ik heb er iig een topic over geopend in FOT om te vragen wat de kenners zouden doen, betaal nml liever 15,- of 20,- voor een goede poster dan 10,- voor een poster met een slechte kleurstelling
pi_38725184
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 16:27 schreef UnleashMitch het volgende:

[..]

Ik heb er iig een topic over geopend in FOT om te vragen wat de kenners zouden doen, betaal nml liever 15,- of 20,- voor een goede poster dan 10,- voor een poster met een slechte kleurstelling
Ik had topic al gezien. DIe hou ik wel even in de gaten
pi_38730899
T&T

Echt stoer, al die "kleine" spelers tegen een groot aantal sterren van Zweden en gewoon de 0-0 houden door strijd!
pi_38731135
deed engels aan die wedstrijd, T&T speelde met het hart. erg leuke pot
pi_38732447
Wat een kutnoobs soms, ik zie een APC naar basis van MEC gaan op Karkand, ik denk laat me dood vallen zodat ik daar ken spawnen, reviven ze me :S
  zaterdag 10 juni 2006 @ 21:37:22 #294
12888 Skull-splitter
pi_38733710
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 20:56 schreef diamondvoodoo het volgende:
Wat een kutnoobs soms, ik zie een APC naar basis van MEC gaan op Karkand, ik denk laat me dood vallen zodat ik daar ken spawnen, reviven ze me :S
had je het maar moeten aangeven
pi_38735928
Altijd blijven lachen!!
pi_38740405
  zondag 11 juni 2006 @ 09:27:07 #297
141900 Mr_Baus
Sexy PKM hoer!
pi_38742578

Lastig slapen met dit weer...
Goedemorgen!

Hup Holland Hup! (vandaag toch?)

Gister BBQ, vanavond BBQ Life is great!
pi_38743253
vanmiddag de tv in de tuin en pils in de koelkast, beter kan het leven niet zijn
  zondag 11 juni 2006 @ 10:55:43 #299
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_38743749
Holland!

Eerst ff om 13:00 naar eerste optreden van een maatje van me kijken en daarna Nederland kijken
pi_38743808
Holland

Ik heb nu al zin in de wedtrijd. Nu nog hopen dat ze winnen
pi_38744238
Wie-o-Wie weet hoe ik mijn 2de hardeschijf tevoor schijn kan toveren.

Hij word wel gezien in apparaatbeheer maar niet als ik op "deze computer" klik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')