abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38648987
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 06:10 schreef jpjedi het volgende:

[..]

coolblue is volgens mij de firma achter wat webshops zoals pdashop.nl.
Ja klopt had het al opgezocht op hun site.
BF2: Diamond3d
pi_38649236
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 09:12 schreef BattleLies het volgende:

[..]

Haha ja ik heb toen destijds zovaak gesolliciteerd! Dat weet ik allemaal niet meer
pi_38649519
ik verveel me
pi_38649521
oke laat maar ik ga wel bf2-en
pi_38649548
is het nog gelukt bravo met af downloaden?
pi_38649666
eigenlijk genoeg gewerkt deze week. toch weer 2 miljoen voor eneco verdiend die nog openstond aan verrekeningen.
  donderdag 8 juni 2006 @ 11:22:29 #32
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_38650040
Wanneer gaan we weer meeten?

Heb wel weer zin in een onvergetelijke avond bij JP en Lies
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
  donderdag 8 juni 2006 @ 11:27:35 #33
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_38650201
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 11:22 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wanneer gaan we weer meeten?

Heb wel weer zin in een onvergetelijke avond bij JP en Lies
18 juni op de ring kunnen we weer meeten
Verder moeten we nog het 1 jarig bestaan van BoF organiseren
Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
2de in de Tour de BoF!
Winnaar Joop Zoetemelk Award
  donderdag 8 juni 2006 @ 11:33:54 #34
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_38650371
Op de ring? Laat maar...

Kunnen we niet ergens een mini-meet plannen?
pi_38650543
met de prius van je pa over de ring!

denk wel dat je een zuinigheids record met dat ding kan rijden overigens daar.
zou eigenlijk wel cool zijn. te midden van die slurpende bakken, zo zuinig over de streep komen
  donderdag 8 juni 2006 @ 11:41:17 #36
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_38650585
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 06:03 schreef escape_nl het volgende:

[..]

sorry hoor, maar ik lees nu een aantal pagina's alleen maar commentaar van jou en ik zie je nooit op de server, wat is je nickname?
Dude, het commentaar de laatste pagina's van mij betreft met name de tekortkoming van de patch en dan nog met name de stabiliteit ervan.
Dit is echt een akkefietje uit een topic of... 4 terug gok ik.
Ik speel slechts af en toe op jullie server onder de nick nol.nl, zou vaker willen spelen maar werk en dergelijke gaan toch voor.
In het BF2 topic (welk?) wordt nooit ergens op gereageerd, dus algemene dingen wil ik hier best posten.
quote:
De regels zijn destijds vastgesteld door de admins en staan ook in de server messages die telkens voorbij komen.

zie post van ferdi op 9 januari 2006
http://www.dr-clan.nl/forum/index.php?showtopic=114

Misschien worden die regels weleens overschreden, maar ik kan niet de hele avond als politieagent de boel in de gaten houden.
Toch leuk als een admin het dan doodnormaal vindt om de boel plat te bombarderen, ook die dag waarop het fout ging met mij erbij. Het gaat me echter niet om het regeltje an sich, het gaat me om het feit dat in Wake je gewoon de spel-lust ontnomen wordt als je bij de USMC zit...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  donderdag 8 juni 2006 @ 11:44:04 #37
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_38650689
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 11:40 schreef staticdata het volgende:
met de prius van je pa over de ring!

denk wel dat je een zuinigheids record met dat ding kan rijden overigens daar.
zou eigenlijk wel cool zijn. te midden van die slurpende bakken, zo zuinig over de streep komen

Zou wel kick zijn

Al Zarqawi is dood
pi_38650714
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 10:46 schreef diamondvoodoo het volgende:

[..]

Uploaden kan via http://www.yousendit.com/
Of stuur hem anders even naar dit emailadres:
Thnx
http://www.yousendit.com/transfer.php?action=download&ufid=B05AFE1E184E3C30
Ik heb hem voor de zekerheid ook naar je gemailt, mocht yousendit niet lukken.
"Some day a real rain will come and wash all this scum off the streets."
pi_38650996
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 11:41 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]
[..]

Toch leuk als een admin het dan doodnormaal vindt om de boel plat te bombarderen, ook die dag waarop het fout ging met mij erbij. Het gaat me echter niet om het regeltje an sich, het gaat me om het feit dat in Wake je gewoon de spel-lust ontnomen wordt als je bij de USMC zit...
artillery op een carrier = uncap base mag niet en word voor gewaarschuwd en vaak genoeg gekicked.
wat ik klote vind is dat mensen die een jet pakken gewoon gaan vliegen als china alle vlaggen heeft. gebruik die dingen om snel naar ene vlag te vliegen en pak die zooi!
lekker nutteloos andere jets uit de lucht schienten...
pi_38652004
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 11:44 schreef Travis het volgende:

[..]

http://www.yousendit.com/transfer.php?action=download&ufid=B05AFE1E184E3C30
Ik heb hem voor de zekerheid ook naar je gemailt, mocht yousendit niet lukken.
Hé super!! Bedankt !!
Ik ga hem een beetje knippen en dan kan ik hem op me telefoon pleuren, misschien wel als ringtone (Niet dat ik dat gebruikt, me tel staat altijd op trillen)
  donderdag 8 juni 2006 @ 12:25:18 #41
12888 Skull-splitter
pi_38652096
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 11:53 schreef staticdata het volgende:

[..]

artillery op een carrier = uncap base mag niet en word voor gewaarschuwd en vaak genoeg gekicked.
wat ik klote vind is dat mensen die een jet pakken gewoon gaan vliegen als china alle vlaggen heeft. gebruik die dingen om snel naar ene vlag te vliegen en pak die zooi!
Voorgenoemd scenario in mijn eerste commentaar was die dag de reden dat ik op de server begon te emmeren dat ik het een HEEL klein beetje zielig vond om continu om met EN vliegtuigen EN heli's EN arti dat vliegdekschip en arti-eiland te spammen. Daar ben ik toen voor gekickt omdat men vond dat men niets fout deed...
pi_38652111
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 11:53 schreef staticdata het volgende:

[..]

Tja Teamplay is soms ver te zoeken
pi_38652399
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 12:25 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Voorgenoemd scenario in mijn eerste commentaar was die dag de reden dat ik op de server begon te emmeren dat ik het een HEEL klein beetje zielig vond om continu om met EN vliegtuigen EN heli's EN arti dat vliegdekschip en arti-eiland te spammen. Daar ben ik toen voor gekickt omdat men vond dat men niets fout deed...
Het zal allemaal wel maar als het goed is kun je onze server gewoon joinen en spelen (als je tijd hebt dan) Het bombarderen, baserapen en arty gooien op uncap flags word nu gewoon strenger in de gaten gehouden en is niet toegestaan, ook niet door een BoF'er. En geloof mij, diegene die dit wel doet (en het word gezien door een admin) word direct gekickt. BoF'ers krijgen eerst een waarschuwing
  donderdag 8 juni 2006 @ 12:46:11 #44
12888 Skull-splitter
pi_38652815
Ik speel ook af en toe, maar met de laatste patch heb ik, zoals in vorig topic meermalen vermeldt, gewoon de kans niet om te reageren op enemy fire, de framedrops van 60+ naar +/- 15 met dito muisreactie maakt het spelen gewoon 1 grote frustratie. Iets waar ik pas last van heb sinds de patch.
pi_38652849
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 12:25 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

door jou gemekker, is er nu des wel wat veranderd...arty is een no-go. de rest alleen als je geen vlaggen heb.

zet op de carrier 2 man in de essex en je kan aardig wat van je af houden.
pi_38653232
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 12:47 schreef staticdata het volgende:

[..]

door jou gemekker, is er nu des wel wat veranderd...arty is een no-go. de rest alleen als je geen vlaggen heb.

zet op de carrier 2 man in de essex en je kan aardig wat van je af houden.
dat hele arty en bombing gezeik is dus nog bezig...
het zit zo: ARTY NOOIT OP EEN UNCAPPABLE FLAG!
Op een uncappable base mag je alleen komen indien je op missie bent als Spec-Ops. Dus geen choppers! Enkel af en toe misschien een bommetje van een jet, dat kun je niet verbieden denk.

Mede-Admins: Correct me if i'm wrong.
  donderdag 8 juni 2006 @ 13:04:41 #47
12888 Skull-splitter
pi_38653471
Mijn mening: als je alle vlaggen hebt, geef dan mensen nog enigzins de kans om naar een vlag te komen. Bij wake heb je maar 2 opties, en die worden dan ook vakkundig onmogelijk gemaakt in de meeste gevallen...
pi_38653534
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 12:58 schreef RudyCarell het volgende:

[..]

dat hele arty en bombing gezeik is dus nog bezig...
het zit zo: ARTY NOOIT OP EEN UNCAPPABLE FLAG!
Op een uncappable base mag je alleen komen indien je op missie bent als Spec-Ops. Dus geen choppers! Enkel af en toe misschien een bommetje van een jet, dat kun je niet verbieden denk.

Mede-Admins: Correct me if i'm wrong.
dan moet het regeltje: " only baserap when you control all the flags" uit de messages worden gehaald. daar heb ik het vandaan.
  donderdag 8 juni 2006 @ 13:08:59 #49
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_38653619
Wake is een kut map en verder moet je gewoon de basis van de tegenstander helemaal platgooien als je alle andere vlaggen hebt.
Incompetentie moet je genadeloos afstraffen!

Maar goed dit is mijn mening...
Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
2de in de Tour de BoF!
Winnaar Joop Zoetemelk Award
pi_38653774
maar het moet ene duidelijk regel zijn. dan kan je beter kiezen voor totaal geen artillery op uncap base, of altijd. anders krijg je de discussie "mag het nu wel of mag het nu niet".
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')