Ja klopt had het al opgezocht op hun site.quote:Op donderdag 8 juni 2006 06:10 schreef jpjedi het volgende:
[..]
coolblue is volgens mij de firma achter wat webshops zoals pdashop.nl.
Haha ja ik heb toen destijds zovaak gesolliciteerd! Dat weet ik allemaal niet meerquote:
18 juni op de ring kunnen we weer meetenquote:Op donderdag 8 juni 2006 11:22 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wanneer gaan we weer meeten?
Heb wel weer zin in een onvergetelijke avond bij JP en Lies
Dude, het commentaar de laatste pagina's van mij betreft met name de tekortkoming van de patch en dan nog met name de stabiliteit ervan.quote:Op donderdag 8 juni 2006 06:03 schreef escape_nl het volgende:
[..]
sorry hoor, maar ik lees nu een aantal pagina's alleen maar commentaar van jou en ik zie je nooit op de server, wat is je nickname?
Toch leuk als een admin het dan doodnormaal vindt om de boel plat te bombarderen, ook die dag waarop het fout ging met mij erbij. Het gaat me echter niet om het regeltje an sich, het gaat me om het feit dat in Wake je gewoon de spel-lust ontnomen wordt als je bij de USMC zit...quote:De regels zijn destijds vastgesteld door de admins en staan ook in de server messages die telkens voorbij komen.
zie post van ferdi op 9 januari 2006
http://www.dr-clan.nl/forum/index.php?showtopic=114
Misschien worden die regels weleens overschreden, maar ik kan niet de hele avond als politieagent de boel in de gaten houden.
quote:Op donderdag 8 juni 2006 11:40 schreef staticdata het volgende:
met de prius van je pa over de ring!
denk wel dat je een zuinigheids record met dat ding kan rijden overigens daar.
zou eigenlijk wel cool zijn. te midden van die slurpende bakken, zo zuinig over de streep komen
http://www.yousendit.com/transfer.php?action=download&ufid=B05AFE1E184E3C30quote:Op donderdag 8 juni 2006 10:46 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Uploaden kan via http://www.yousendit.com/
Of stuur hem anders even naar dit emailadres:
Thnx
artillery op een carrier = uncap base mag niet en word voor gewaarschuwd en vaak genoeg gekicked.quote:Op donderdag 8 juni 2006 11:41 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
[..]
Toch leuk als een admin het dan doodnormaal vindt om de boel plat te bombarderen, ook die dag waarop het fout ging met mij erbij. Het gaat me echter niet om het regeltje an sich, het gaat me om het feit dat in Wake je gewoon de spel-lust ontnomen wordt als je bij de USMC zit...
Hé super!! Bedankt !!quote:Op donderdag 8 juni 2006 11:44 schreef Travis het volgende:
[..]
http://www.yousendit.com/transfer.php?action=download&ufid=B05AFE1E184E3C30
Ik heb hem voor de zekerheid ook naar je gemailt, mocht yousendit niet lukken.![]()
Voorgenoemd scenario in mijn eerste commentaar was die dag de reden dat ik op de server begon te emmeren dat ik het een HEEL klein beetje zielig vond om continu om met EN vliegtuigen EN heli's EN arti dat vliegdekschip en arti-eiland te spammen. Daar ben ik toen voor gekickt omdat men vond dat men niets fout deed...quote:Op donderdag 8 juni 2006 11:53 schreef staticdata het volgende:
[..]
artillery op een carrier = uncap base mag niet en word voor gewaarschuwd en vaak genoeg gekicked.
wat ik klote vind is dat mensen die een jet pakken gewoon gaan vliegen als china alle vlaggen heeft. gebruik die dingen om snel naar ene vlag te vliegen en pak die zooi!
lekker nutteloos andere jets uit de lucht schienten...
Tja Teamplay is soms ver te zoekenquote:Op donderdag 8 juni 2006 11:53 schreef staticdata het volgende:
[..]
artillery op een carrier = uncap base mag niet en word voor gewaarschuwd en vaak genoeg gekicked.
wat ik klote vind is dat mensen die een jet pakken gewoon gaan vliegen als china alle vlaggen heeft. gebruik die dingen om snel naar ene vlag te vliegen en pak die zooi!
lekker nutteloos andere jets uit de lucht schienten...
Het zal allemaal wel maar als het goed is kun je onze server gewoon joinen en spelen (als je tijd hebt dan) Het bombarderen, baserapen en arty gooien op uncap flags word nu gewoon strenger in de gaten gehouden en is niet toegestaan, ook niet door een BoF'er. En geloof mij, diegene die dit wel doet (en het word gezien door een admin) word direct gekickt. BoF'ers krijgen eerst een waarschuwingquote:Op donderdag 8 juni 2006 12:25 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Voorgenoemd scenario in mijn eerste commentaar was die dag de reden dat ik op de server begon te emmeren dat ik het een HEEL klein beetje zielig vond om continu om met EN vliegtuigen EN heli's EN arti dat vliegdekschip en arti-eiland te spammen. Daar ben ik toen voor gekickt omdat men vond dat men niets fout deed...
door jou gemekker, is er nu des wel wat veranderd...arty is een no-go. de rest alleen als je geen vlaggen heb.quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:25 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Voorgenoemd scenario in mijn eerste commentaar was die dag de reden dat ik op de server begon te emmeren dat ik het een HEEL klein beetje zielig vond om continu om met EN vliegtuigen EN heli's EN arti dat vliegdekschip en arti-eiland te spammen. Daar ben ik toen voor gekickt omdat men vond dat men niets fout deed...
dat hele arty en bombing gezeik is dus nog bezig...quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:47 schreef staticdata het volgende:
[..]
door jou gemekker, is er nu des wel wat veranderd...arty is een no-go. de rest alleen als je geen vlaggen heb.
zet op de carrier 2 man in de essex en je kan aardig wat van je af houden.
dan moet het regeltje: " only baserap when you control all the flags" uit de messages worden gehaald. daar heb ik het vandaan.quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:58 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
dat hele arty en bombing gezeik is dus nog bezig...
het zit zo: ARTY NOOIT OP EEN UNCAPPABLE FLAG!
Op een uncappable base mag je alleen komen indien je op missie bent als Spec-Ops. Dus geen choppers! Enkel af en toe misschien een bommetje van een jet, dat kun je niet verbieden denk.
Mede-Admins: Correct me if i'm wrong.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |