Hehe ja ik snap ook niet waarom EA/Dice die vehicledropping erin heeft gezet, deze dingen kon je verwachten natuurlijk.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:06 schreef staticdata het volgende:
whehehehdat is wel lachen.
ik had het op operation smoke screen (ja ik speel ef)
een mannetje stond in een hoekje waar arty hem niet kon killen, en een normale vehicle drop kon er ook niet bij, dus heb ik de vehicle op het randje van het dak laten vallen, zodat het onderste boven op de grond ontplofte. weg mannetje
maar vanavond wil ik als ik online ben best piloten hoor, ondanks me dalende K/D
*schiet Escape dood* .......quote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:12 schreef escape_nl het volgende:
*escape meld zich als gunner*
maak me niet druk, ben toch eerder in het spelquote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:15 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
*schiet Escape dood* .......![]()
Ik was eerst
Punni niet, en dat wil niet zeggen dat je bij de heli spawnt. *Fushe Pass*quote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:31 schreef escape_nl het volgende:
[..]
maak me niet druk, ben toch eerder in het spel
Ach, dat zeiden we vroeger altijd (middelbare schooltijden) als iemand "he?" zei... Als je dat dan zei keken ze alsof ze water zagen branden.quote:
Jullie blijkbaar niemand anders dulden dan je vaste gunbuddy...quote:
hoho, ik heb gister 3 tellen bij gans als gunner gezeten, wat ging dat kut zegquote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:39 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Jullie blijkbaar niemand anders dulden dan je vaste gunbuddy...
Bij mij is iedereen welkom hoor als gunner. Alleen 9 van de 10 niet-boffers weten geloof ik niet wat schieten is! Laat staan schieten met tv guide.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:39 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
nee als ik als een van de eerste in spel zit ga ik niet in een hoekje staan en wachten todat alles weg is.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:39 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
nee dat doen de daboyz niet, maar ik vind escape,diamond of wie dan ook wel best. echter blijkt dat de meeste op onze server niet weten hoe je een tv guided moet gebruiken dat maakt het vervelend.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:39 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ik wijd dat ook een beetje aan slechte support van EA.. die handleiding stelt geen fuck voor. Volgens mij staat er helemaal nergens hoe je die dingen moet besturen.. En het is een feit dat heel veel mensen niet zo ondernemend zijn om zelf het 1 en ander uit te zoeken...quote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:57 schreef staticdata het volgende:
inderdaad baus. maar hoeveel mannetjes ik al niet heb gehad dat je recht voor een tank hangt die zo te pakken is met de tv guided, dat de gunner er met zijn guns op gaan schieten....:'(
en dan gewoon typen, use tv guided!!! en geen antwoord krijgen.... doe dan maar via TS dan komt het goed.
ik zat er vorige keer nog aan te denken dat mensen dat goed zouden kunnen denken want je raakte echt alles!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:57 schreef escape_nl het volgende:
krijg ingame soms door dat ik een aimbot gebruik, maar mijn kunsten met de tv guided lukt alleen als ik een goede piloot heb want anders wordt het niets
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:59 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Bijna weekend
Vanavond ga ik weer eens een potje BFV 2 spelen![]()
![]()
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:21 schreef -chiel- het volgende:
Heeft de topictitel iets te maken met de nieuwe mappen in Armored Fury?
ik dacht al, huh diamond die reageertquote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:17 schreef diamondvoodoo het volgende:
Ik ben al klaar met werken, er was voor vandaag geen werk meerOpzekers dat ik nu ga solliciteren bij dat andere baantje, is misschien nog beter werk ook. Maargoed een dagje vrij is ook wel lekker met dit weer, veel te warm om te werken en zo voor het weekend en WK vind ik het helemaal niet erg
![]()
Meer met zondag......quote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:21 schreef -chiel- het volgende:
Heeft de topictitel iets te maken met de nieuwe mappen in Armored Fury?
Ik heb ook al een Hertog Jan van de Perfect Draft opquote:
Ik heb er vandaag ook heel erg last van, Loop heel de dag al te snotteren.quote:
feliquote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:39 schreef -Raffie- het volgende:
zo lekker thuis. nu lekker voetbal kijken en me verjaardag vieren
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:39 schreef -Raffie- het volgende:
Op veronica in de rust van elke wedstijd Frankrijk heeft met 3-1 gewonnen van Duitslandquote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:15 schreef diamondvoodoo het volgende:
Gefeliciteerd Raffie, over dat lingerie penalty schieten heb ik gehoord, was dat gewoon tijdens de rust op NL 2??
Server nog niet vol... 5 seconde, maar toen ging een malloot weg!
Echt ? http://www.msxsecurity.com/bf2.phpquote:Op vrijdag 9 juni 2006 14:19 schreef Mr_Baus het volgende:
Gejank van noobs... er is geen aimbot voor BF2. Ik volg redelijk de harcore hackerscene, en bf2 is vooralsnog een leuke hack"vrije" game.
Gefeliciteerd kerel!!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:39 schreef -Raffie- het volgende:
Shit jullie hebben me door..quote:
22 jaar alweerquote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:31 schreef Morpheus2002 het volgende:
Gefeliciteerd Raffie
Hoe jong ben je geworden?
Iig weinig gelukquote:Op vrijdag 9 juni 2006 21:59 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Shit jullie hebben me door..![]()
JAFAR!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
Polen verprutsen het zelf vanavond...maar wie weet wat de tweede helft brengt..![]()
JeeeeeeeeeeeePeeeeeeeeee ...HOOOOMOOOOOOOOO!!!!!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 21:59 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Polen verprutsen het zelf vanavond...maar wie weet wat de tweede helft brengt..![]()
nog een goal tegen?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 21:59 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Mooi he, hoe daboyz dat gebruiken in hun helikoptertjequote:Op vrijdag 9 juni 2006 21:24 schreef staticdata het volgende:
echt niet normaal die aimbot en eigenlijk die wallhack is nog ergen zodat je iedereen ziet aankomen
Hey Jafar. Kom je ook Nederland - Ivoorkust kijken bij JP?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 22:55 schreef Umm-Qasr het volgende:
[..]
JeeeeeeeeeeeePeeeeeeeeee ...HOOOOMOOOOOOOOO!!!!!![]()
Dan was jij Polen zekerquote:Op vrijdag 9 juni 2006 23:03 schreef jpjedi het volgende:
Lies net met een opmerking: " God, die wedstrijd is net JP tegen Ferdi in Fifa.."![]()
*zucht..![]()
Ik heb de Magma versie en ben er tevreden over! Zijn goeie dingen van Razer.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 23:04 schreef RudyCarell het volgende:
Ook nog een nieuwe muis gehaald vandaag...
[[url=http://www.game247.nl/ProdImages/image_[52389]_s.jpg]afbeelding[/url]]
Razer Copperhead Tempest Blue
toch ligt me mx 510 iets lekkerder in de hand...quote:Op zaterdag 10 juni 2006 00:57 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Ik heb de Magma versie en ben er tevreden over! Zijn goeie dingen van Razer.
Nog gefeliciteerdquote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:39 schreef -Raffie- het volgende:
Ariequote:
Damn als jullie er ook zijn dan moet ik ook maar eens kijken of ik t haalquote:Op vrijdag 9 juni 2006 23:12 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Hey Jafar. Kom je ook Nederland - Ivoorkust kijken bij JP?
hint: neem Anne mee! 2 vliegen in 1 klap en ik heb begpen dat ze ook wel van gezelligheid houd, dussssss.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 09:45 schreef UnleashMitch het volgende:
Damn als jullie er ook zijn dan moet ik ook maar eens kijken of ik t haalPunt is dat ik eigenlijk met m'n meissie had afgesproken...
Ze moet spullen pakken voor d'r vakantie dus die heeft geen tijdquote:Op zaterdag 10 juni 2006 09:48 schreef jpjedi het volgende:
hint: neem Anne mee! 2 vliegen in 1 klap en ik heb begpen dat ze ook wel van gezelligheid houd, dussssss.
Bij mij lag de Razer Magma voor geen meter in de hand! (Beetje groot en langwerpig) Ik moest er echt heel erg aan wennen maar ik weet nu niet beter dus dat komt bij jou ook wel goed denk ikquote:Op zaterdag 10 juni 2006 01:16 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
toch ligt me mx 510 iets lekkerder in de hand...
Heej heej wil je niet zo met me naam gooien hier, ik word gezocht ja!quote:Op zaterdag 10 juni 2006 08:52 schreef jpjedi het volgende:
[..]
niet gelijk zo he wesley!
jafar MOET komen de 16e!
*bush modus aan*quote:Op zaterdag 10 juni 2006 10:08 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Heej heej wil je niet zo met me naam gooien hier, ik word gezocht ja!![]()
Dan zou ik ook eens een ander MSN adres nemenquote:Op zaterdag 10 juni 2006 10:08 schreef diamondvoodoo het volgende:
Heej heej wil je niet zo met me naam gooien hier, ik word gezocht ja!![]()
Haha ja idd! Zou geetskah_yelsew misschien niet opvallen?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 10:14 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Dan zou ik ook eens een ander MSN adres nemen
mooie foto. Zelf gemaakt ?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 09:51 schreef UnleashMitch het volgende:
Voor de liefhebbers:
http://www.weescreatief.nl/100306.jpg
7.77mb
Het is fantastisch weer buiten... No way dat ik ga zitten gamen achter een pc binnen.. Pinten scheppen op het terras is het devies!quote:
net of je met regen de server zou vullen... verraders, beetje Fifa spelenquote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:37 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Het is fantastisch weer buiten... No way dat ik ga zitten gamen achter een pc binnen.. Pinten scheppen op het terras is het devies!![]()
Die X-Fi kaartjes zijn lekker, die MX-518 weet ik niet.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 14:58 schreef Incolumis het volgende:
net effe een X-Fi kaartje gehaald en een mx-518
Ja met de helicopter die achter in m'n tuin staatquote:Op zaterdag 10 juni 2006 10:44 schreef -Raffie- het volgende:
mooie foto. Zelf gemaakt ?
Wat aardig van ABN. Als prijs niet te hoog wordt wil ik ook wel een posterquote:Op zaterdag 10 juni 2006 15:40 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ja met de helicopter die achter in m'n tuin staat
De foto stond in de Elsevier van vorige week. Toen kwam ik erachter dat die ook op de perssite van ABN stond en als je je s avonds inschrijft als pers dan krijg je al toegang tot alle foto's. s Ochtends komen ze er dan pas achter dat je eigenlijk geen pers bent en ben je je bevoegdheden weer kwijt maar goed tegen die tijd had ik al 250mb aan high res pictures binnen gehaald
Liefhebbers voor een poster kunnen zich overigens bij mij melden. Ik ga er binnenkort (maand ofzo) posters van laten maken. Ik gok dat A2 te groot is dus dan op A3+ (+ omdat het geen 4:3 foto is). Aangezien de eerste poster vaak het duurst is is het misschien een idee om met zoveel mogelijk te bestellen zodat we de setup kosten kunnen delen![]()
Op dit moment heb ik drie opties: De Hema, dan wordt ie 50x75cm en kost het een euro of 8. Ik kan m verzenden maar je kan m dan natuurlijk ook zelf laten drukken bij een Hema bij je in de buurt. Geloof dat er een euro opzetkosten bijkomen, daar kan je een poster natuurlijk niet voor verzendenquote:Op zaterdag 10 juni 2006 16:17 schreef -Raffie- het volgende:
Wat aardig van ABN. Als prijs niet te hoog wordt wil ik ook wel een poster
Ik had topic al gezien. DIe hou ik wel even in de gatenquote:Op zaterdag 10 juni 2006 16:27 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ik heb er iig een topic over geopend in FOT om te vragen wat de kenners zouden doen, betaal nml liever 15,- of 20,- voor een goede poster dan 10,- voor een poster met een slechte kleurstelling
had je het maar moeten aangevenquote:Op zaterdag 10 juni 2006 20:56 schreef diamondvoodoo het volgende:
Wat een kutnoobs soms, ik zie een APC naar basis van MEC gaan op Karkand, ik denk laat me dood vallen zodat ik daar ken spawnen, reviven ze me :S
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |