Hehe ja ik snap ook niet waarom EA/Dice die vehicledropping erin heeft gezet, deze dingen kon je verwachten natuurlijk.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:06 schreef staticdata het volgende:
whehehehdat is wel lachen.
ik had het op operation smoke screen (ja ik speel ef)
een mannetje stond in een hoekje waar arty hem niet kon killen, en een normale vehicle drop kon er ook niet bij, dus heb ik de vehicle op het randje van het dak laten vallen, zodat het onderste boven op de grond ontplofte. weg mannetje
maar vanavond wil ik als ik online ben best piloten hoor, ondanks me dalende K/D
*schiet Escape dood* .......quote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:12 schreef escape_nl het volgende:
*escape meld zich als gunner*
maak me niet druk, ben toch eerder in het spelquote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:15 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
*schiet Escape dood* .......![]()
Ik was eerst
Punni niet, en dat wil niet zeggen dat je bij de heli spawnt. *Fushe Pass*quote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:31 schreef escape_nl het volgende:
[..]
maak me niet druk, ben toch eerder in het spel
Ach, dat zeiden we vroeger altijd (middelbare schooltijden) als iemand "he?" zei... Als je dat dan zei keken ze alsof ze water zagen branden.quote:
Jullie blijkbaar niemand anders dulden dan je vaste gunbuddy...quote:
hoho, ik heb gister 3 tellen bij gans als gunner gezeten, wat ging dat kut zegquote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:39 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Jullie blijkbaar niemand anders dulden dan je vaste gunbuddy...
Bij mij is iedereen welkom hoor als gunner. Alleen 9 van de 10 niet-boffers weten geloof ik niet wat schieten is! Laat staan schieten met tv guide.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:39 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
nee als ik als een van de eerste in spel zit ga ik niet in een hoekje staan en wachten todat alles weg is.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:39 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
nee dat doen de daboyz niet, maar ik vind escape,diamond of wie dan ook wel best. echter blijkt dat de meeste op onze server niet weten hoe je een tv guided moet gebruiken dat maakt het vervelend.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:39 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ik wijd dat ook een beetje aan slechte support van EA.. die handleiding stelt geen fuck voor. Volgens mij staat er helemaal nergens hoe je die dingen moet besturen.. En het is een feit dat heel veel mensen niet zo ondernemend zijn om zelf het 1 en ander uit te zoeken...quote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:57 schreef staticdata het volgende:
inderdaad baus. maar hoeveel mannetjes ik al niet heb gehad dat je recht voor een tank hangt die zo te pakken is met de tv guided, dat de gunner er met zijn guns op gaan schieten....:'(
en dan gewoon typen, use tv guided!!! en geen antwoord krijgen.... doe dan maar via TS dan komt het goed.
ik zat er vorige keer nog aan te denken dat mensen dat goed zouden kunnen denken want je raakte echt alles!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:57 schreef escape_nl het volgende:
krijg ingame soms door dat ik een aimbot gebruik, maar mijn kunsten met de tv guided lukt alleen als ik een goede piloot heb want anders wordt het niets
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:59 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Bijna weekend
Vanavond ga ik weer eens een potje BFV 2 spelen![]()
![]()
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:21 schreef -chiel- het volgende:
Heeft de topictitel iets te maken met de nieuwe mappen in Armored Fury?
ik dacht al, huh diamond die reageertquote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:17 schreef diamondvoodoo het volgende:
Ik ben al klaar met werken, er was voor vandaag geen werk meerOpzekers dat ik nu ga solliciteren bij dat andere baantje, is misschien nog beter werk ook. Maargoed een dagje vrij is ook wel lekker met dit weer, veel te warm om te werken en zo voor het weekend en WK vind ik het helemaal niet erg
![]()
Meer met zondag......quote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:21 schreef -chiel- het volgende:
Heeft de topictitel iets te maken met de nieuwe mappen in Armored Fury?
Ik heb ook al een Hertog Jan van de Perfect Draft opquote:
Ik heb er vandaag ook heel erg last van, Loop heel de dag al te snotteren.quote:
feliquote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:39 schreef -Raffie- het volgende:
zo lekker thuis. nu lekker voetbal kijken en me verjaardag vieren
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:39 schreef -Raffie- het volgende:
zo lekker thuis. nu lekker voetbal kijken en me verjaardag vieren
Op veronica in de rust van elke wedstijd Frankrijk heeft met 3-1 gewonnen van Duitslandquote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:15 schreef diamondvoodoo het volgende:
Gefeliciteerd Raffie, over dat lingerie penalty schieten heb ik gehoord, was dat gewoon tijdens de rust op NL 2??
Server nog niet vol... 5 seconde, maar toen ging een malloot weg!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |