abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38642132

De Battlefield 2 spelende leden van BoF hebben een eigen topic! Het oude centrale topic kreeg teveel slowchat neigingen. Vandaar dat we hier verder zijn gegaan!

We zijn alweer een tijdje bezig en we hebben sinds een klein jaar onze eigen ranked server.

Eén keer per 3 maanden maken de leden van BoF een bedrag van 15,- euro over naar UnleashMitch (a.k.a FJD) die er dan voor zorgt dat alles terecht komt bij Public Servers waar wij de server huren! De server zit in zijn 3e periode en we hopen dit zo nog even vol te houden!

Het Bf2 topic is door ons lange tijd gebruikt als topic voor vragen en opmerking over Bf2 maar na een tijdje kwamen er persoonlijke dingen in zoals ruzies binnen de clan en vooral leuk offtopic gelul over van alles en nog wat.

Mogen we dan wel vragen stellen over Bf2? Ja uiteraard mag dat! Bij voorkeur alleen vragen die met de clan te maken hebben. Voor echte vragen moet je dus in het centrale Bf2 topic zijn!

Jullie zijn geen echte clan! Inderdaad! We zijn welliswaar geen volwaardige clan maar eerder een zooitje ongeregeld dat regelmatig de eigen server opzoekt en gewoon voor de lol speelt. Het enige wat we van onze leden vragen is enige gezelligheid in dit topic, op de server, op Teamspeak en/of op het BoF-forum.

Clanwars? Dat hebben we geprobeerd maar we zijn zo goed dat ze of niet komen opdagen of dat er van onze kant maar 2 leden komen opdagen! We doen hier dus niet meer aan! We zijn een funclan met de nadruk op plezier maken! Het blijft immers een spelletje!

De volgende 25 leden (die zijn of haar statsignature hebben upgeload op het aparte BoF forum) zijn allemaal lid van BoF. Dit is dus de rankstand binnen BoF zelf. Escape is op dit moment nog steeds de #1 van BoF.

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23

24

25
26

Voor een overzicht kun je kijken op de BoF Clan Leaderbord

Ik wil ook in deze lijst Lees even deze topics door en het wordt duidelijk. (registratie verplicht)

We hebben ook 1 huisvriend die veel op onze server speelt en hier veel post! Dat is: PoSTMaN die lid is van de Fight or Die clan.

Servernaam: Band of Fok!kers Dutch - IP adres v/d server: 84.244.162.88 Port: 16567

Teamspeak server: 85.92.128.91:8767 Wachtwoord: vraag een admin

Xfire: Alle leden gebruiken Xfire, contact een admin voor een xfirenaam. Xfire is erg handig voor het joinen van een server waar een vriend van je speelt of het aanspreken van een admin met de vraag om een plaatsje vrij te maken op onze server. Xfire is hier te downloaden.

Website: Band Of Fok!kers.nl

Kun je vinden met de FOK! Zoekfuntie

De openingspost kan hier gevonden worden!
BF2: Diamond3d
  donderdag 8 juni 2006 @ 00:59:21 #2
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_38643699
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 22:46 schreef VeerMans het volgende:

[..]

Nee niet terecht, ik heb dat ding toch?
Als hitler een atoombom had gehad, had ie em gebruikt ook.

oorlog is oorlog
Ik bedacht me dit pas op mijn werk, maar jezelf met Hitler vergelijken is niet de meest briljante manier om mensen met commentaar op je speelstijl (welke speelstijl, je maakt het anderen gewoon onmogelijk) af te wimpelen...

Het is gewoon een feit dat het een kutmap is als er een snel ladend, goed spelend team aan de andere kant spawnt terwijl jij op het vliegkampship zit. Al je uitwegen worden dan al gebombardeerd, bestookt met artilerie en voor de boten hangt er dan mooi een helicopter te wachten met gunner.

In mijn ogen valt zoiets dus gewoon onder baserapen, volgens een aantal hoge omes (lees: jij en Escape MN) is het toegestaan omdat je een kans hebt om weg te komen. Minimaal, maar aanwezig.

Ik heb me daar destijds 2-3 pagina's over lopen opvreten, was inmiddels gebanned omdat ik het durfde op de server daarover commentaar te leveren. (het aanwezige gestapo had geen zin in zinnetjes die niet eens gesproken waren maar geschreven, dus te negeren. Let wel: een reactie als "reageer even in het topic en we komen er dan wel uit" zou zeer op prijs gesteld zijn.)

Heb me na die reacties erbij neergelegd bij het feit dat BoF de regels van de server met de tenen overschrijdt en dat men dat normaal vindt. Doet aan mijn ervaring van het feit baserapen niets af.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_38644320
Van vorig topic
Eindelijk weer thuis van werken maar geen BoF'ers op de server...

Best klote als je 's avonds moet werken want overdag is er geen hond op de server laat staan een BoF'er. En wat is er nou leuker dan met of tegen een aantal BoF'ers te knallen

Maarja.. heb wel een uitnodiging gekregen om op sollicitatie te komen voor helpdeskmedewerker bij Coolblue. Iemand die dat bedrijf kent? Het schijnt dus dat ik een aantal maanden geleden een sollicitatiebrief per mail heb gestuurd
pi_38644397
Ik vind dat de TV missiles bij AF anders sturen dan bij Vanilla, meer mensen dit opgemerkt? Op de een of andere manier reageerd hij wat trager waardoor je je doelen net op een haar mist. Het is wat lastiger dan Vanilla of lijkt dat maar zo?

Verder heb ik de mappen ff op 32 gezet, 64 zijn zoooo groot en duren zoooo lang! Zelfs de 32 mappen zijn enorm groot.

Trouwens, mocht er iemand het liedje hebben (.mp3) die je hoort tijdens het laden van een map van AF, (oftewel Battlefield 1942 maar dan iets anders) wil diegene hem dan posten?

Escape vind meestal wel veel wat betreft BF2....

Het is echt een tof liedje, herinneringen komen weer naar boven
pi_38644836
Ik heb er een mp3 van het liedje gemaakt. waar kan ik em uploaden, of moet ik hem naar iemand mailen? 2.60 MB btw
"Some day a real rain will come and wash all this scum off the streets."
pi_38645184
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 00:59 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Ik bedacht me dit pas op mijn werk, maar jezelf met Hitler vergelijken is niet de meest briljante manier om mensen met commentaar op je speelstijl (welke speelstijl, je maakt het anderen gewoon onmogelijk) af te wimpelen...

Het is gewoon een feit dat het een kutmap is als er een snel ladend, goed spelend team aan de andere kant spawnt terwijl jij op het vliegkampship zit. Al je uitwegen worden dan al gebombardeerd, bestookt met artilerie en voor de boten hangt er dan mooi een helicopter te wachten met gunner.

In mijn ogen valt zoiets dus gewoon onder baserapen, volgens een aantal hoge omes (lees: jij en Escape MN) is het toegestaan omdat je een kans hebt om weg te komen. Minimaal, maar aanwezig.

Ik heb me daar destijds 2-3 pagina's over lopen opvreten, was inmiddels gebanned omdat ik het durfde op de server daarover commentaar te leveren. (het aanwezige gestapo had geen zin in zinnetjes die niet eens gesproken waren maar geschreven, dus te negeren. Let wel: een reactie als "reageer even in het topic en we komen er dan wel uit" zou zeer op prijs gesteld zijn.)

Heb me na die reacties erbij neergelegd bij het feit dat BoF de regels van de server met de tenen overschrijdt en dat men dat normaal vindt. Doet aan mijn ervaring van het feit baserapen niets af.
sorry hoor, maar ik lees nu een aantal pagina's alleen maar commentaar van jou en ik zie je nooit op de server, wat is je nickname?

De regels zijn destijds vastgesteld door de admins en staan ook in de server messages die telkens voorbij komen.

zie post van ferdi op 9 januari 2006
http://www.dr-clan.nl/forum/index.php?showtopic=114

Misschien worden die regels weleens overschreden, maar ik kan niet de hele avond als politieagent de boel in de gaten houden.

[ Bericht 6% gewijzigd door escape_nl op 08-06-2006 09:19:49 ]
pi_38645189
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 23:52 schreef diamondvoodoo het volgende:

Best klote als je 's avonds moet werken want overdag is er geen hond op de server laat staan een BoF'er. En wat is er nou leuker dan met of tegen een aantal BoF'ers te knallen

Maarja.. heb wel een uitnodiging gekregen om op sollicitatie te komen voor helpdeskmedewerker bij Coolblue. Iemand die dat bedrijf kent? Het schijnt dus dat ik een aantal maanden geleden een sollicitatiebrief per mail heb gestuurd
coolblue is volgens mij de firma achter wat webshops zoals pdashop.nl.

ik word soms zoooo moe van die skull splitter. hoe vaak ga je nu nog zitten zagen met je niet interessant gespam..

en wat een bf2 geouwehoer hier tegenwoordig.. tijd voor een apart bf2 topic denk ik zo. dit is ons bof slowchat topic waar off-topic on-topic is. (of was het nou andersom).

:p
pi_38645832
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 01:29 schreef diamondvoodoo het volgende:
Van vorig topic

het klopt wat jedi zegt,

coolblue zit achter

smartphoneshop.nl
GPSshop.nl
pdashop.nl
memoryshop.nl

etc etc.
zou betekenen dat je misschien in kralinge komt te werken. zouden we bijna kunnen carpoolen
pi_38645939
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 06:03 schreef escape_nl het volgende:

[..]

sorry hoor, maar ik lees nu een aantal pagina's alleen maar commentaar van jou en ik zie je nooit op de server, wat is je nickname?

De regels zijn destijds vastgesteld door de admins en staan ook in de server messages die telkens voorbij komen.
Misschien worden die regels weleens overschreden, maar ik kan niet de hele avond als politieagent de boel in de gaten houden.
Om het politieagentje te minderen. de groene regels tijdens het spelen worden duidelijk minder gelezen dan tijdens de loadingscreen.

gooi in het loadingscreen dan de tekst, no artillery, no bombing, no raping uncap bases ofzo. misschien dat het dan voor iedereen duidelijker wordt.
jij en ik moeten elke avond wel een keer zeggen, geen arty op carrier of wat dan ook.

ik denk dus dat het laadscherm beter gelezen wordt.
pi_38645981
het eerste potje AF is goed bevallen. met escape als gunner in de chopper gezeten en die heeft aardig wat kills gehaald iets van 45 om 7 ofzo.

nu moet ik nog zelf als piloot kills gaan maken, aangezien ik meer deaths heb dan kills als piloot zijnde. (ik laat me gunner al het werk doen en als het moet spring ik bij)
pi_38646389
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 02:11 schreef Travis het volgende:
Ik heb er een mp3 van het liedje gemaakt. waar kan ik em uploaden, of moet ik hem naar iemand mailen? 2.60 MB btw
misschien iets van youtube ofzo of een andere upload pagina
pi_38646468
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 01:29 schreef diamondvoodoo het volgende:
Het schijnt dus dat ik een aantal maanden geleden een sollicitatiebrief per mail heb gestuurd
Altijd blijven lachen!!
  donderdag 8 juni 2006 @ 09:15:44 #14
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_38646526

En nu on-topic verdorie!
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_38646652
quote:
Journalist houdt motoragent aan
27-5-2006 - Een niet allerdaagse kop boven een artikel, maar waar gebeurt zaterdagavond 27 mei 2006 in Hilversum. Die journalist was ondergetekende. Agenten die denken alles te mogen, die bestaan. Daar kwam ik zaterdagavond achter, maar als persoon maakte ik me kwaad. Toen ik meldde dat ik journalist was, zag ik de motoragent wat schrikken.

Wat gebeurde er. Komende uit mijn werk vanaf het Mediapark bij de NOS reed ik voortdurend achter een motoragent van het korps Gooi- en Vechtstreek. Het was rond het middernachtelijk uur. Voor de kenners we reden eerst op de Johan Gerardsweg, toen via de Jan van der Heidenstraat richting Oosterengweg, spoor over, verkeerslichten en vervolgens kwamen we bij de kruising Oosterengweg / Soestdijkerstraatweg. De verkeerslichten stonden op rood. Ik moest rechtdoor richting A27. De motoragent, die dan weer 50 reed, dan weer 'te hard' wilde nu rechtsafslaan de Soestdijkerstraatweg op richting Hilversum-centrum. Hij stopte niet, gooide even zijn zwaailichten aan en reed door rood. Mijn verkeerslicht sprong op groen en ik besloot deze agent even te volgen en reed in eens ook naar rechts. De zwaailichten van de motoragent waren inmiddels weer uit en hij reed vrolijk verder. Ik knipperde met mijn lichten en hij stopte. Ik vroeg hem waarom hij eigenlijk door rood ging en niet gewoon keurig stopte. Ja, wie ben ik (dacht ik nog op dat moment en ik twijfelde of ik er wel goed aan had gedaan, deze 'achtervolging' te maken). "Ik ben agent", was zijn antwoord. Ja, dat klopt. Dat zag ik en ik vertelde hem dat hij er ook zo uitzag. Hij vroeg mij hem niet te hinderen in zijn werk, anders zou hij mij moeten bekeuren. En hem zeker niet te beledigen, anders zou hij ook naar zijn bonnenboekje grijpen. Ik wees hem erop dat hij andere weggebruikers in gevaar had gebracht. "Maar ik deed mijn zwaailichten aan. Ik ben agent", waarmee hij poogde zijn handeling goed te praten. "En ik ben journalist en vond het jammer dat ik geen tv-camera achter mijn ruit had", zei ik hem, waarop ik de politiman even zag schrikken. Hij voelde drommels goed aan dat hij fout zat. We besloten er geen halszaak van te maken en weer verder te gaan. Hij hopelijk met een ervaring rijker. U mag weten dat ik in mij zelf wel heb zitten lachen in de auto. Ik zag de kop al staan boven een artikel 'Journalist houdt motoragent aan'.

Internetkrant voor Zuid-Holland-Zuid
Peter Donk, hoofdredacteur
LOL!
Altijd blijven lachen!!
pi_38646689
ontopic, mooi weertje he vandaag....maar ik blijf toch over bf2 lullen
pi_38646780
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 09:21 schreef BattleLies het volgende:

[..]

LOL!
ja dat gebeurt vaker.

heb het eens een keer meegemaakt dat er 2 brandweer auto's bij leiden station met zwaailichten en veel lawaai aan komen rijden.... om leuk uit te stappen en bij de burger king te gaan eten
pi_38647138
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 09:27 schreef staticdata het volgende:

[..]

ja dat gebeurt vaker.

heb het eens een keer meegemaakt dat er 2 brandweer auto's bij leiden station met zwaailichten en veel lawaai aan komen rijden.... om leuk uit te stappen en bij de burger king te gaan eten
Voor hetzelfde geldt hadden deze brandweermannen een echte melding gekregen van bijvoorbeeld automatisch brandalarm .. en krijgen ze net voor aankomst te horen dat het valsalarm was en besloten ze (nu ze toch allemaal opgetrommeld waren) maar ff wat te gaan eten
Altijd blijven lachen!!
pi_38647386
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 09:40 schreef BattleLies het volgende:

[..]

Voor hetzelfde geldt hadden deze brandweermannen een echte melding gekregen van bijvoorbeeld automatisch brandalarm .. en krijgen ze net voor aankomst te horen dat het valsalarm was en besloten ze (nu ze toch allemaal opgetrommeld waren) maar ff wat te gaan eten

komt JP ook met dat soort verhalen thuis
  donderdag 8 juni 2006 @ 09:53:31 #21
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_38647503
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 09:40 schreef BattleLies het volgende:

[..]

Die agent kreeg ook net een oproep voor het stoplicht en deze werd direct na het stoplicht weer geannuleerd
Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
2de in de Tour de BoF!
Winnaar Joop Zoetemelk Award
  donderdag 8 juni 2006 @ 09:54:17 #22
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_38647527
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 09:49 schreef staticdata het volgende:

[..]

komt JP ook met dat soort verhalen thuis
Lies heeft net een heerlijke maaltijd gekookt en dan komt JP thuis zonder honger, omdat hij net bij de burger king iets heeft gegeten
2de in de Tour de BoF!
pi_38648292
Medusa 5.1 Pro Gamer Edition besteld! Ben benieuwd!
pi_38648575
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 00:59 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik zie dat niet. Volgens mij een typisch geval van klok en klepel. Als hij roept dat je een nazi ben als je artil wel of niet wil toestaan dan is dat een kutargument, iets wat helaas nog te vaak gedaan wordt. Hij geeft echter aan dat iemand in een oorlogssituatie ook alle middelen zou hebben ingezet en gebruikt daarbij Hitler als voorbeeld. Voor de strekking van zijn standpunt had hij net zo goed Sadam kunnen gebruiken, het gaat hem namelijk niet om de persoon maar om de situatie waarin zij zaten: oorlog.

De link met BF2 lijkt er te zijn maar gaat toch op veel punten mank. Zo komt het erg weinig voor dat je in een oorlog wordt doodgeschoten om vervolgens weer opnieuw te mogen beginnen, daarnaast komt het ook maar erg weinig voor dat voertuigen spontaan respawnen na vernietiging en het is in het echt een stuk moeilijker om met 10% health net zo hard te sprinten als met 100%. Ook zijn er maar weinig meldingen van mensen die een shock paddle op zich hebben gekregen die vervolgens de 100m sprint in recordtempo konden afleggen en ga zo maar door.
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
pi_38648961
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 02:11 schreef Travis het volgende:
Uploaden kan via http://www.yousendit.com/
Of stuur hem anders even naar dit emailadres:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thnx
pi_38648987
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 06:10 schreef jpjedi het volgende:

[..]

coolblue is volgens mij de firma achter wat webshops zoals pdashop.nl.
Ja klopt had het al opgezocht op hun site.
pi_38649236
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 09:12 schreef BattleLies het volgende:

[..]

Haha ja ik heb toen destijds zovaak gesolliciteerd! Dat weet ik allemaal niet meer
pi_38649519
ik verveel me
pi_38649521
oke laat maar ik ga wel bf2-en
pi_38649548
is het nog gelukt bravo met af downloaden?
pi_38649666
eigenlijk genoeg gewerkt deze week. toch weer 2 miljoen voor eneco verdiend die nog openstond aan verrekeningen.
  donderdag 8 juni 2006 @ 11:22:29 #32
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_38650040
Wanneer gaan we weer meeten?

Heb wel weer zin in een onvergetelijke avond bij JP en Lies
  donderdag 8 juni 2006 @ 11:27:35 #33
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_38650201
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 11:22 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wanneer gaan we weer meeten?

Heb wel weer zin in een onvergetelijke avond bij JP en Lies
18 juni op de ring kunnen we weer meeten
Verder moeten we nog het 1 jarig bestaan van BoF organiseren
2de in de Tour de BoF!
  donderdag 8 juni 2006 @ 11:33:54 #34
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_38650371
Op de ring? Laat maar...

Kunnen we niet ergens een mini-meet plannen?
pi_38650543
met de prius van je pa over de ring!

denk wel dat je een zuinigheids record met dat ding kan rijden overigens daar.
zou eigenlijk wel cool zijn. te midden van die slurpende bakken, zo zuinig over de streep komen
  donderdag 8 juni 2006 @ 11:41:17 #36
12888 Skull-splitter
pi_38650585
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 06:03 schreef escape_nl het volgende:

[..]

Dude, het commentaar de laatste pagina's van mij betreft met name de tekortkoming van de patch en dan nog met name de stabiliteit ervan.
Dit is echt een akkefietje uit een topic of... 4 terug gok ik.
Ik speel slechts af en toe op jullie server onder de nick nol.nl, zou vaker willen spelen maar werk en dergelijke gaan toch voor.
In het BF2 topic (welk?) wordt nooit ergens op gereageerd, dus algemene dingen wil ik hier best posten.
quote:

zie post van ferdi op 9 januari 2006
http://www.dr-clan.nl/forum/index.php?showtopic=114

Toch leuk als een admin het dan doodnormaal vindt om de boel plat te bombarderen, ook die dag waarop het fout ging met mij erbij. Het gaat me echter niet om het regeltje an sich, het gaat me om het feit dat in Wake je gewoon de spel-lust ontnomen wordt als je bij de USMC zit...
  donderdag 8 juni 2006 @ 11:44:04 #37
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_38650689
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 11:40 schreef staticdata het volgende:
met de prius van je pa over de ring!

denk wel dat je een zuinigheids record met dat ding kan rijden overigens daar.
zou eigenlijk wel cool zijn. te midden van die slurpende bakken, zo zuinig over de streep komen

Zou wel kick zijn

Al Zarqawi is dood
pi_38650714
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 10:46 schreef diamondvoodoo het volgende:

[..]

Uploaden kan via http://www.yousendit.com/
Of stuur hem anders even naar dit emailadres:
Thnx
http://www.yousendit.com/transfer.php?action=download&ufid=B05AFE1E184E3C30
Ik heb hem voor de zekerheid ook naar je gemailt, mocht yousendit niet lukken.
pi_38650996
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 11:41 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]
[..]

Toch leuk als een admin het dan doodnormaal vindt om de boel plat te bombarderen, ook die dag waarop het fout ging met mij erbij. Het gaat me echter niet om het regeltje an sich, het gaat me om het feit dat in Wake je gewoon de spel-lust ontnomen wordt als je bij de USMC zit...
artillery op een carrier = uncap base mag niet en word voor gewaarschuwd en vaak genoeg gekicked.
wat ik klote vind is dat mensen die een jet pakken gewoon gaan vliegen als china alle vlaggen heeft. gebruik die dingen om snel naar ene vlag te vliegen en pak die zooi!
lekker nutteloos andere jets uit de lucht schienten...
pi_38652004
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 11:44 schreef Travis het volgende:

[..]

http://www.yousendit.com/transfer.php?action=download&ufid=B05AFE1E184E3C30
Ik heb hem voor de zekerheid ook naar je gemailt, mocht yousendit niet lukken.
Hé super!! Bedankt !!
Ik ga hem een beetje knippen en dan kan ik hem op me telefoon pleuren, misschien wel als ringtone (Niet dat ik dat gebruikt, me tel staat altijd op trillen)
  donderdag 8 juni 2006 @ 12:25:18 #41
12888 Skull-splitter
pi_38652096
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 11:53 schreef staticdata het volgende:

[..]

artillery op een carrier = uncap base mag niet en word voor gewaarschuwd en vaak genoeg gekicked.
wat ik klote vind is dat mensen die een jet pakken gewoon gaan vliegen als china alle vlaggen heeft. gebruik die dingen om snel naar ene vlag te vliegen en pak die zooi!
Voorgenoemd scenario in mijn eerste commentaar was die dag de reden dat ik op de server begon te emmeren dat ik het een HEEL klein beetje zielig vond om continu om met EN vliegtuigen EN heli's EN arti dat vliegdekschip en arti-eiland te spammen. Daar ben ik toen voor gekickt omdat men vond dat men niets fout deed...
pi_38652111
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 11:53 schreef staticdata het volgende:

[..]

Tja Teamplay is soms ver te zoeken
pi_38652399
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 12:25 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Voorgenoemd scenario in mijn eerste commentaar was die dag de reden dat ik op de server begon te emmeren dat ik het een HEEL klein beetje zielig vond om continu om met EN vliegtuigen EN heli's EN arti dat vliegdekschip en arti-eiland te spammen. Daar ben ik toen voor gekickt omdat men vond dat men niets fout deed...
Het zal allemaal wel maar als het goed is kun je onze server gewoon joinen en spelen (als je tijd hebt dan) Het bombarderen, baserapen en arty gooien op uncap flags word nu gewoon strenger in de gaten gehouden en is niet toegestaan, ook niet door een BoF'er. En geloof mij, diegene die dit wel doet (en het word gezien door een admin) word direct gekickt. BoF'ers krijgen eerst een waarschuwing
  donderdag 8 juni 2006 @ 12:46:11 #44
12888 Skull-splitter
pi_38652815
Ik speel ook af en toe, maar met de laatste patch heb ik, zoals in vorig topic meermalen vermeldt, gewoon de kans niet om te reageren op enemy fire, de framedrops van 60+ naar +/- 15 met dito muisreactie maakt het spelen gewoon 1 grote frustratie. Iets waar ik pas last van heb sinds de patch.
pi_38652849
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 12:25 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

door jou gemekker, is er nu des wel wat veranderd...arty is een no-go. de rest alleen als je geen vlaggen heb.

zet op de carrier 2 man in de essex en je kan aardig wat van je af houden.
pi_38653232
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 12:47 schreef staticdata het volgende:

[..]

door jou gemekker, is er nu des wel wat veranderd...arty is een no-go. de rest alleen als je geen vlaggen heb.

zet op de carrier 2 man in de essex en je kan aardig wat van je af houden.
dat hele arty en bombing gezeik is dus nog bezig...
het zit zo: ARTY NOOIT OP EEN UNCAPPABLE FLAG!
Op een uncappable base mag je alleen komen indien je op missie bent als Spec-Ops. Dus geen choppers! Enkel af en toe misschien een bommetje van een jet, dat kun je niet verbieden denk.

Mede-Admins: Correct me if i'm wrong.
  donderdag 8 juni 2006 @ 13:04:41 #47
12888 Skull-splitter
pi_38653471
Mijn mening: als je alle vlaggen hebt, geef dan mensen nog enigzins de kans om naar een vlag te komen. Bij wake heb je maar 2 opties, en die worden dan ook vakkundig onmogelijk gemaakt in de meeste gevallen...
pi_38653534
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 12:58 schreef RudyCarell het volgende:

[..]

dat hele arty en bombing gezeik is dus nog bezig...
het zit zo: ARTY NOOIT OP EEN UNCAPPABLE FLAG!
Op een uncappable base mag je alleen komen indien je op missie bent als Spec-Ops. Dus geen choppers! Enkel af en toe misschien een bommetje van een jet, dat kun je niet verbieden denk.

Mede-Admins: Correct me if i'm wrong.
dan moet het regeltje: " only baserap when you control all the flags" uit de messages worden gehaald. daar heb ik het vandaan.
  donderdag 8 juni 2006 @ 13:08:59 #49
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_38653619
Wake is een kut map en verder moet je gewoon de basis van de tegenstander helemaal platgooien als je alle andere vlaggen hebt.
Incompetentie moet je genadeloos afstraffen!

Maar goed dit is mijn mening...
2de in de Tour de BoF!
pi_38653774
maar het moet ene duidelijk regel zijn. dan kan je beter kiezen voor totaal geen artillery op uncap base, of altijd. anders krijg je de discussie "mag het nu wel of mag het nu niet".
pi_38653951
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 12:22 schreef diamondvoodoo het volgende:

[..]

Hé super!! Bedankt !!
Ik ga hem een beetje knippen en dan kan ik hem op me telefoon pleuren, misschien wel als ringtone (Niet dat ik dat gebruikt, me tel staat altijd op trillen)
Graag gedaan. Ik heb de BF1942 versie ook, mocht je die toevallig ook willen.
pi_38654201
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 13:08 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Wake is een kut map en verder moet je gewoon de basis van de tegenstander helemaal platgooien als je alle andere vlaggen hebt.
Incompetentie moet je genadeloos afstraffen!

Maar goed dit is mijn mening...
Mee eens.
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 13:04 schreef Skull-splitter het volgende:
Mijn mening: als je alle vlaggen hebt, geef dan mensen nog enigzins de kans om naar een vlag te komen. Bij wake heb je maar 2 opties, en die worden dan ook vakkundig onmogelijk gemaakt in de meeste gevallen...
Meer mee eens.

Wat Postman zegt is wel waar. In het echt gaan ze ook niet wachten tot de vijand bij een basis is (vlag) en bovendien is het een """prestatie""" (tussen 3 aanhalingstekens) om de vijand (bij Wake) niet van het schip te laten komen. Bombarderen met jets, eventueel een heli erbij, arty van de commander, tanken die op de punten van het eiland staan om de "ontsnapte" heli's en bootjes neer te knallen... Zo win je een ronde en is er sprake van teamplay waar Battlefield om draait! Toch?

Maar aan de andere kan ben ik het met Skull-splitter ook eens. Het is tenslotte een spelletje wat je voor je plezier doet en niets is erger dan gebaseraped worden en niet weg kunnen komen van je (uncap) base met een jet of wat dan ook!! Daarom is het naar mijn mening verstandiger om niet te baserapen ook al heb je alle andere vlaggen onder controle. Geef de vijand een kans. (dat zullen ze in het echt niet zeggen, maar dit is ook een spel wat bedoeld is voor FUN) Af en toe een bommetje van een jet wat rudy zegt moet kunnen maar niet steeds over vliegen op een uncap base. Jammer dan als je in een jet zit en er is verder niets te doen. Het laatste kunnen we misschien beter ook afschaffen anders krijg je weer de vraag: Wat is AF EN TOE een bommetje...

Bij Wake aan China zijde moet je gewoon het eiland verdedigen met tanks en een heli die daar rond vliegt, maar gun de vijand wel de kans om minimaal van het schip te komen! Aan de vijand is dan de taak om slim (via een omweg) een vlag te veroveren.
Op Gulf aan de MEC zijde het zelfde.... verdedig het eiland maar ga niet met een jet baserappen op het schip an de US.

Kortom:

Geen artillery op uncap base
Niet baserapen op uncap flags

Dat is mijn mening, spreek mij tegen waar ik fout zit.

[ Bericht 0% gewijzigd door diamondvoodoo op 08-06-2006 13:31:46 ]
pi_38654219
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 13:18 schreef Travis het volgende:

[..]

Graag gedaan. Ik heb de BF1942 versie ook, mocht je die toevallig ook willen.
Ja is goed, upload hem maar dat ging prima
pi_38654387
diamond rapen wij dan als we in de us cobra chopper zitten en we wachten knallen de tv guided naar de mec chopper die daar op wil stijgen?

maar ik ben het wel met je eens

bf2 is geen echte oorlog dikke .

en als je baserap toestaat dan zit je in no time met een lege server.
pi_38654502
ga je de bf1942 instellen als ringtone diamond
pi_38654524
Eventjes nog over die politie motor. Om kort te zijn heeft iedere brandweerchauffeur (zoals ik) een opleiding genoten ter verhoging van de rijvaardigheid. Deze opleiding is opgezet naar aanleiding van de nieuwe brancherichtlijn voor het voeren van optische en geluidsignalen. Met andere woorden: Iedere chauffeur van een hulpdienst (brandweer, Ghor, Politie, KM) dient voor juli 2007 gecertificeerd te zijn om met signalen te mogen rijden. Echter de richtlijn ligt al vast en is al effectief op het moment. Ik zal hem verder niet uit de doeken doen maar hier enkele punten:

• Prioritair voertuig is enkel toegestaan gebruik te maken van de combinatie van geluid en optische signalen (dus nooit los van elkaar!!) indien er een noodzaak betreft.
• Richtlijn schrijft onder andere ook voor dat men de signalen aanzet 100 meter voor een verkeerssituatie zoals stoplichten en niet op het kruispunt. Dit om schrikreacties te voorkomen.
• Chauffeurs zijn zelf verantwoordelijk en staan zelf voor het hekje als het misgaat
• Er kunnen TOTAAL geen rechten worden ontleent aan het rijden met signalen ook al is het spoed. Dit volgens artikel 5 van de wegenverkeerswet, ook wel kapstokwet genoemd.
• Echter de politie heeft vrijstelling van artikel 5 van de wvw.

Terugvertaald naar de situatie van de politiemotor en de brandweerauto het volgende: De politiemotor was fout zoals fout bedoeld is echter hij is er niet strafbaar voor. Wel kan hij sancties verwachten aangezien hij een voorbeeldfunctie bekleed. Echter de brandweerwagens waren wel fout zoals het zich laat lezen. Dit dient uiteraard genuanceerd te worden aangezien we niet weten of men net werd teruggeroepen van een automatisch brandalarm (gebeurd erg vaak). Anderzijds gebruik ik ook wel eens de signalen om langs een file te rijden bij de terugrit onder het mom van de inzetbaarheid in ons eigen verzorgingsgebied. Echter ik gebruik dan enkel blauw wat dus eigenlijk niet juist is (politie mag dit maar brandweer en GHOR dus niet). Ook bij nachtelijke inzetten willen wij vanwege geluidsoverlast de sirene wel eens uitlaten. Mocht er in die laatste 2 situaties iets misgaan dan ben je wel de lul als je voor de rechter staat.

De richtlijn
  donderdag 8 juni 2006 @ 13:34:30 #57
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_38654533
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 13:25 schreef diamondvoodoo het volgende:
Kortom:

Geen artillery op uncap base
Niet baserapen op uncap flags

Dat is mijn mening, spreek mij tegen waar ik fout zit.
De reden dat ik begon met Wake is een kutmap, is omdat het een kutmap is
Je hebt weinig samenwerking nodig om de us lang genoeg vast te pinnen op het schip.

Maar bij de overige mappen heb je meestal meerdere vlaggen waar je kunt spawnen en ook meerdere basissen. Als je die allemaal kwijt raakt verdien je het gewoon om hard geraped te worden.

Nogmaals dit is allemaal mijn mening, echter als ik het voor het zeggen zou hebben dan zeg ik baserapen mag met alles wat je hebt wanneer je wilt.

Misschien maar goed dat ik het niet voor het zeggen heb
2de in de Tour de BoF!
pi_38654679
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 13:25 schreef diamondvoodoo het volgende:

[..]

Ja is goed, upload hem maar dat ging prima
tada! http://www.yousendit.com/transfer.php?action=download&ufid=456B99A266369589
  donderdag 8 juni 2006 @ 13:38:37 #59
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_38654713
2de in de Tour de BoF!
pi_38654847
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 13:30 schreef staticdata het volgende:
diamond rapen wij dan als we in de us cobra chopper zitten en we wachten knallen de tv guided naar de mec chopper die daar op wil stijgen?

maar ik ben het wel met je eens

bf2 is geen echte oorlog dikke .

en als je baserap toestaat dan zit je in no time met een lege server.
Ja dan baserapen wij ook... en idd met baserapen krijg je vaak gezeik en zit je binnen no time met een lege server.
Als chopper zijnde moet je gewoon wachten bij een vlag of een afstand nemen dat de chopper van de mec zijde niet te zien is. Iig ze een kans geven om op te stijgen en weg te vliegen... Dat is mijn mening.

Dus de regel: Only attack upcap bases when you contol all the flags!! mag van mij weg.
Ik weet niet of iedereen het daarmee eens is.. bovendien zie ik ook niet zo snel staan waar je die in-game messages kan aanpassen maar dat terzijde.
pi_38654912
quote:
Thnxxx!!

@Punisher: Als ringtone zal het denk ik niet gebeuren maar ze komen wel op me telefoon te staan
Bovendien heb ik binnen 5 sec me telefoon opgenomen dus tja... veel hoor je er niet van
pi_38654915
Kortom in de server messages,

No baseraping, no arty, no spawnkilling @ uncap bases, die moet bij het loading scherm komen..

maar ik ben geen admin, dus dit moet door andere goedgekeurd worden..
pi_38654971
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 13:33 schreef staticdata het volgende:
ga je de bf1942 instellen als ringtone diamond
heb ik al een jaar of zo
pi_38654988
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 13:43 schreef staticdata het volgende:

No baseraping, no arty, no spawnkilling @ uncap bases, die moet bij het loading scherm komen..

Dat van het laadscherm kan ik aanpassen maar dat doe ik niet zonder mede-toestemming van de andere admins. Verder ben ik het er wel mee eens!
Er staat trouwens ook: No teamkilling

Kan dat wel op onze server met FF uit? Volgens mij kan dat alleen wanneer je hard tegen iemand aan rijd of vliegt ofzo. Dus die zou eventueel weggelaten kunnen worden, bovendien is dat wel vanzelfsprekend lijkt mij.
pi_38655035
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 13:43 schreef diamondvoodoo het volgende:

[..]

Thnxxx!!
En weer graag gedaan. Die van BF1942 is nog altijd het beste..
pi_38655039
, mijn voorstel was haal no teamkilling eruit omdat dat toch bijna niet kan en vervang het door wat ik hiervoor zei.
pi_38655056
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 13:43 schreef staticdata het volgende:

Die regel over baserapen hebben we al een keer eruit gehaald, maar nu staat hij er weer in dus... daarom begint het gedoe weer. Oftwel de regels hierboven zijn voor mijns inziens de beste. Gewoon NOOIT attacken op uncap bases, behalve dan om commandershit te mollen...

Hier staan ook allerlei audio files voor de Battlefield series...
pi_38655146
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 13:47 schreef Travis het volgende:

[..]

En weer graag gedaan. Die van BF1942 is nog altijd het beste..
Jep, maar toch vind ik die andere ook erg goed! Oftewel het liedje tijdens het laden van een map in AF.
pi_38655178
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 13:47 schreef staticdata het volgende:
, mijn voorstel was haal no teamkilling eruit omdat dat toch bijna niet kan en vervang het door wat ik hiervoor zei.
Ja dat bedoel ik, zou heb je 3 korte maar krachtige regels en verpest je de layout ook niet
pi_38655470
Maar ik kan wel begrijpen als een jet of een chopper bijvoorbeeld de AA waar een mannetje in de uncap basis inzit aan gort knalt ter verdediging. dat vind ik wel weer kunnen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')