Mark schijnt hem toppie te vinden.quote:Op woensdag 7 juni 2006 17:25 schreef Hugster het volgende:
Ja wat een verschrikkelijk graftering nummer is dat van die gladde kwast eh![]()
![]()
Precies de reacties die ik verwachte en het blijft idd ernstig in je kop zitten
[afbeelding]
Ik hoorde het jaquote:Op woensdag 7 juni 2006 17:27 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mark schijnt hem toppie te vinden.
[afbeelding]
[insert marktoppie.png]quote:Op woensdag 7 juni 2006 17:32 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik hoorde het ja
Maar hij is gewoon als een kind zo blij dat hij aandacht krijgt van een C artiest
[afbeelding]
Als je jaguarized was geweest had je een antidepressieva pil geslikt omdat je dan dacht dat je postcount ook omlaag gingquote:
Alex, jaguarized gaat je ook nog eens stalken, wed ik.quote:Op woensdag 7 juni 2006 17:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als je jaguarized was geweest had je een antidepressieva pil geslikt omdat je dan dacht dat je postcount ook omlaag ging
GELUL!quote:Op woensdag 7 juni 2006 17:35 schreef BoJo het volgende:
volgens mij he... schijnt Mark...hem... toppie te vinden![]()
ik heb het gehoord van een andere lulquote:Op woensdag 7 juni 2006 17:36 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
GELUL!
Hoe kom je daar nou weer op man? Wat een gelul
[afbeelding]
Hm, als ie alles leest wat ik over hem zeg, heeft ie al een paar word documentjes vol gok ik zoquote:Op woensdag 7 juni 2006 17:35 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Alex, jaguarized gaat je ook nog eens stalken, wed ik.
Gaat ie ook een lijstje bijhouden met al je uitspraken die niet lief zijnEn dan gaat ie de FA's inlichten en dan wordt ie uitgelachen
Heeeeeerlijk
Hoi Jag, kankerkutkop![]()
Moet hij nodig zeggenquote:Op woensdag 7 juni 2006 17:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hm, als ie alles leest wat ik over hem zeg, heeft ie al een paar word documentjes vol gok ik zo
Ik heb genoten van zijn reactie in het nieuw-zeeland topic
OP: "Ik wil Nieuw-Zeeland kopen, wat kost dat?"
ik: "weinig, het is flink in waarde gedaald sinds jaguarized daar zit"
Jaguarized (twee dagen later een loze kick): "kap eens met dat denigrerende gesttalk altidj
"
is die van jou ook oranje?quote:Op woensdag 7 juni 2006 17:40 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wat kan mijn helm mooi praten eh
[afbeelding]
klopt ie dan eerst altijd aan en schreeuwt "AUFMACHEN!!!" ?quote:Op woensdag 7 juni 2006 17:42 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nee, heeft de kleuren van m'n footer
[afbeelding]
JAWOHL, AUCH WAN ER MUST LOSEN.quote:Op woensdag 7 juni 2006 17:43 schreef BoJo het volgende:
[..]
klopt ie dan eerst altijd aan en schreeuwt "AUFMACHEN!!!" ?![]()
Mênquote:Op woensdag 7 juni 2006 17:47 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Doet het je denken aan de Duitse helm van je ex?
[afbeelding]
Ja, vind ik ook.quote:Op woensdag 7 juni 2006 17:49 schreef mast3r het volgende:
haal die irritante kut ondertitel eens weg :/
Wat kom jij nou praten jochie?quote:Op woensdag 7 juni 2006 17:49 schreef mast3r het volgende:
190D Fanboy Gangstersquote:Op woensdag 7 juni 2006 17:49 schreef mast3r het volgende:
Ik denk dat hij zich naar voelt dat wij alledrie dezelfde ondertitel hebben.quote:Op woensdag 7 juni 2006 17:51 schreef Hugster het volgende:
[..]
Wat kom jij nou praten jochie?
[afbeelding]
Firefox > rightclick > block imagequote:Op woensdag 7 juni 2006 17:49 schreef mast3r het volgende:
Nah, bij die post hoefde het iig nietquote:Op woensdag 7 juni 2006 17:57 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Firefox > rightclick > block image
Schijtnurd
[afbeelding]
samenquote:Op woensdag 7 juni 2006 17:57 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik denk dat ik gelijk met je naar huis ga
[afbeelding]
Een ieder mag posten op de manier zoals hij/zij dat zelf wil, mits binnen de policy uiteraardquote:Op woensdag 7 juni 2006 17:49 schreef mast3r het volgende:
Heerlijkquote:Op woensdag 7 juni 2006 17:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Een ieder mag posten op de manier zoals hij/zij dat zelf wil, mits binnen de policy uiteraardAls de FBG's zichzelf op deze manier belachelijk willen maken is dat hun goed recht
JIj bent hier de schijtnerd met je klote firefoxquote:Op woensdag 7 juni 2006 17:57 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Firefox > rightclick > block image
Schijtnurd
[afbeelding]
quote:Op woensdag 7 juni 2006 17:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Een ieder mag posten op de manier zoals hij/zij dat zelf wil, mits binnen de policy uiteraardAls de FBG's zichzelf op deze manier belachelijk willen maken willen onderscheiden is dat hun goed recht
juist minder herrie omdat ie zeg maar in een gesloten behuizing komt. Er komt een koelopening in de bumper waardoor hij direct koude lucht pakt. Het is op het moment de meest optimale air intake voor de 155. Daardoor krijg je ook iets meer vermogen maar denk niet dat dat erg merkbaar is, tenminste ik heb er geen hoge verwachtingen van. Ik geloof niet zo in die "150% vermogenswinst" praatjesquote:Op woensdag 7 juni 2006 18:01 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
HoiWat doet die airfilter van je die je wil?
Meer vermogen of vooral meer herrie?
ik zit nog wat te klotenquote:Op woensdag 7 juni 2006 18:01 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nee toch niet, ik krijg net een ijskoud blikje bier aangereikt
Die drink ik nog even op
[afbeelding]
Leuk, een nieuw iemand! Gezellig dat je er bentquote:Op woensdag 7 juni 2006 18:03 schreef mast3r het volgende:
[..]
JIj bent hier de schijtnerd met je klote firefox![]()
![]()
![]()
Het boeit mij helemaal niets wat jij er van vindtquote:Op woensdag 7 juni 2006 18:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik zie julie als een nieuwe variant op het Oversight themavervelend doen omdat het mag
Mooi om te zien hoe open je de sc doet lijkenquote:Op woensdag 7 juni 2006 18:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Leuk, een nieuw iemand! Gezellig dat je er bentHoe heet je hoe oud ben je, wat rij je, waar woon je, waarom kots je op de footers, en wat deed je 14 juni 1998?
Maar bovenal een hartelijk welkom!
Mooi om iemand die hier alleen maar komt om te zeiken op een subtiele manier belachelijk te makenquote:Op woensdag 7 juni 2006 18:11 schreef Hugster het volgende:
[..]
Mooi om te zien hoe open je de sc doet lijken
[afbeelding]
Esprit V8quote:Op woensdag 7 juni 2006 18:19 schreef Alexxxxx het volgende:
welk type is dit?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Merk en type: Lotus
Eigenaar: onbekend
Land van herkomst: Nederland
Datum: 05-06-2006
Fotograaf/Bron: Alex Miedema
Bijzonderheden: foto genomen bij de start van de elfstedentocht
en dan moeten alle activiteiten afgeblazen worden?quote:Op woensdag 7 juni 2006 18:19 schreef hermandeperman het volgende:
De Volvo Ocean Race boten gaan het waarschijnlijk niet halen om voor vrijdag in Rotterdam te zijn![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
T begint met een E...quote:Op woensdag 7 juni 2006 18:19 schreef Alexxxxx het volgende:
welk type is dit?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Merk en type: Lotus
Eigenaar: onbekend
Land van herkomst: Nederland
Datum: 05-06-2006
Fotograaf/Bron: Alex Miedema
Bijzonderheden: foto genomen bij de start van de elfstedentocht
Kan je toch kijkenquote:Op woensdag 7 juni 2006 18:19 schreef hermandeperman het volgende:
De Volvo Ocean Race boten gaan het waarschijnlijk niet halen om voor vrijdag in Rotterdam te zijn![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Naja, de hele race village en alles staat al klaar manquote:Op woensdag 7 juni 2006 18:22 schreef Hugster het volgende:
[..]
en dan moeten alle activiteiten afgeblazen worden?
[afbeelding]
Inderdaadquote:
Kunnen ze niet gewoon een parlevinker bellen dan?quote:Op woensdag 7 juni 2006 18:28 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Inderdaad
Het probleem nu is alleen dat ze vrijwel geen eten meer aan boord hebben![]()
![]()
Afgelopen nacht hadden ze verwacht aan te komen, maar ze HOPEN nu vrijdag maar denken zaterdag/zondag
[afbeelding]
en 10 ton wind bestellenquote:Op woensdag 7 juni 2006 18:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Kunnen ze niet gewoon een parlevinker bellen dan?
Free Record Shopquote:Op woensdag 7 juni 2006 18:31 schreef ook_gek het volgende:
ik ben best moe moet ik zeggen
en ik zoek Laidback Luke - Rocking With The Best (Oh Yes-apella ) maar kan het nergens vinden![]()
Ja als jij hem daar vind betaal ik je 500 euroquote:
Echt nietquote:Op woensdag 7 juni 2006 18:33 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja als jij hem daar vind betaal ik je 500 euro![]()
Natuurlijk kan dat wel, al kan de parlevinker heul niet komen waar ze nu zitten.quote:Op woensdag 7 juni 2006 18:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Kunnen ze niet gewoon een parlevinker bellen dan?
Echt welquote:
Da's een fucking oud nummer mên, kijk eens op Radio 538 Dance Smash Hits 2001 ofzoquote:Op woensdag 7 juni 2006 18:31 schreef ook_gek het volgende:
ik ben best moe moet ik zeggen
en ik zoek Laidback Luke - Rocking With The Best (Oh Yes-apella ) maar kan het nergens vinden![]()
Dat word dus bikkelen.quote:Op woensdag 7 juni 2006 18:35 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Natuurlijk kan dat wel, al kan de parlevinker heul niet komen waar ze nu zitten.
Maar ze zijn zicht genoeg bij land om ff wat gedropt te krijgen door Heli's, maar dan liggen ze uit de race
[afbeelding]
zie je wel, aanbiedingen bak Free Record Shopquote:Op woensdag 7 juni 2006 18:35 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Da's een fucking oud nummer mên, kijk eens op Radio 538 Dance Smash Hits 2001 ofzo
[afbeelding]
Dit is veel tofferquote:Op woensdag 7 juni 2006 18:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat word dus bikkelen.
Is parijs-Dakar toffer, elke avond Paella
Weet ik hetquote:Op woensdag 7 juni 2006 18:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
zie je wel, aanbiedingen bak Free Record Shop
Luke - Rocking With The Best (Oh Yes-apella )quote:Op woensdag 7 juni 2006 18:35 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Da's een fucking oud nummer mên, kijk eens op Radio 538 Dance Smash Hits 2001 ofzo
[afbeelding]
makkelijk he dat mee lullenquote:Op woensdag 7 juni 2006 18:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
zie je wel, aanbiedingen bak Free Record Shop
Ah..quote:Op woensdag 7 juni 2006 18:39 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Luke - Rocking With The Best (Oh Yes-apella )
dat laatste stukje is het belangrijkste he![]()
Oh die zit vast wel tussen m'n 90gb mp3 bagger zittenquote:Op woensdag 7 juni 2006 18:35 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ga nou eens naar huis!quote:Op woensdag 7 juni 2006 18:40 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ah..
Dan weet ik het OOK niet![]()
[afbeelding]
Oke baasquote:Op woensdag 7 juni 2006 18:41 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ga nou eens naar huis!Dan kan ik je mijn nu nogverder opgepimpte nummer passen
[afbeelding]
Nou iemand bij ons op de zaak heeft zo'n mp3 pc leeg geplunderd, die gaat nu bij iedereen langs en die kan er dan ook nummers bij plaatsen die er nog niet op staan enzoquote:Op woensdag 7 juni 2006 18:44 schreef Alexxxxx het volgende:
wat moet je met 90GB MP3tjes?run je een online radiostation of zo?
Wel de Oh Yes-apella versie he.quote:Op woensdag 7 juni 2006 18:41 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Oh die zit vast wel tussen m'n 90gb mp3 bagger zitteneens kijken
![]()
Helaasch alleen "We can not get enough"quote:Op woensdag 7 juni 2006 18:49 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wel de Oh Yes-apella versie he.
En die is vrij nieuw kan ik je verklappen. Word nu veel gedraaid door verschillende club dj's.
Maar goed ik ben effe eten halen en moet effe wat afgeven ergens.
oh god is die reeks nog steeds bezigquote:Op woensdag 7 juni 2006 19:13 schreef BaraCuda het volgende:
Welkom bij Postbank Chat, je chat met Wemke
Wemke: Hallo meneer Jansen
Meneer Jansen: Goedemiddag
Wemke: klopt het dat u iets wilt bestellen?
Meneer Jansen: Ja. Doe maar een nummer 33, een 29 met extra ei, een 62 met bami, 3x 65 en kroepoek.
Meneer Jansen: Bezorgt u aan huis?
De chat is afgelopen, je kan de chat stoppen door het venster te sluiten.
![]()
Niet grappigquote:Op woensdag 7 juni 2006 19:13 schreef BaraCuda het volgende:
Welkom bij Postbank Chat, je chat met Wemke
Wemke: Hallo meneer Jansen
Meneer Jansen: Goedemiddag
Wemke: klopt het dat u iets wilt bestellen?
Meneer Jansen: Ja. Doe maar een nummer 33, een 29 met extra ei, een 62 met bami, 3x 65 en kroepoek.
Meneer Jansen: Bezorgt u aan huis?
De chat is afgelopen, je kan de chat stoppen door het venster te sluiten.
![]()
Jawel.quote:Op woensdag 7 juni 2006 19:12 schreef BoJo het volgende:
[..]
kreeg je niet eens een preek voor geschotelt?![]()
Bezorgde oudersquote:Op woensdag 7 juni 2006 19:15 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Jawel.
"Lange film was dat gisteren of niet?"
"hou erover op"
"ja hallo"
"ja niks hallo"
En toen ben ik gauw over iets anders gaan praten
ey zo praat je niet tegen je oudersquote:Op woensdag 7 juni 2006 19:15 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Jawel.
"Lange film was dat gisteren of niet?"
"hou erover op"
"ja hallo"
"ja niks hallo"
En toen ben ik gauw over iets anders gaan praten
Ja ej, mijn vader had het er vanmiddag ook al over.quote:
die heeft de hoop al helemaal opgegeven ?quote:Op woensdag 7 juni 2006 19:17 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja ej, mijn vader had het er vanmiddag ook al over.
Dan hoeft ie er niet nog een keertje over te beginnen, alleen maar omdat mijn moeder erbij zitTsk
Mijn moeder zei overigens helemaal niets erover
Nee, die pakt me vast terug als ik een volgende keer ergens heen wilquote:Op woensdag 7 juni 2006 19:18 schreef BoJo het volgende:
[..]
die heeft de hoop al helemaal opgegeven ?![]()
maar je bent toch 18+ ?quote:Op woensdag 7 juni 2006 19:19 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee, die pakt me vast terug als ik een volgende keer ergens heen wil![]()
Dan mag ik denk gewoon helemaal niet
*sjucht*
Als je nou om 23:00 even had gebeld ik ben een paar uur later?quote:Op woensdag 7 juni 2006 19:19 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
*sjucht*
Als ik ze wakker belde was het vast een probleem geweestquote:Op woensdag 7 juni 2006 19:21 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Als je nou om 23:00 even had gebeld ik ben een paar uur later?
Was het dan nog een probleem geweest?
quote:Op woensdag 7 juni 2006 19:19 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
*sjucht*
Goedzo.quote:Op woensdag 7 juni 2006 19:22 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik rij wel ff naar Gennep en zal het ze weleens eventjes uitleggen![]()
ik wist het niet meer, vandaar de "18+"quote:Op woensdag 7 juni 2006 19:23 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Goedzo.
Ik ben overigens al bijna 19, jeej
Ik kan er toch ook niks aan doen dat ik zo heet, maar dat iedereen me toch Anne noemtquote:Op woensdag 7 juni 2006 19:27 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Daar staat dat je pipi langkous heet![]()
Niet zo geloofwaardig dus
hey een leeuwtjequote:Op woensdag 7 juni 2006 19:27 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
[[url=http://forum.fok.nl/templates/foksilver/i/profiel.gif]afbeelding][/url]
Nu is ie wel klikbaar
Blijven hopen!quote:Op woensdag 7 juni 2006 19:29 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Mag toch hopen dat zo'n mr2 je bijhoud in de bochten
Ik nog eerderquote:Op woensdag 7 juni 2006 19:30 schreef BoJo het volgende:
[..]
hey een leeuwtje![]()
ik ben lekker eerder jarig![]()
hey jij bent ook een kreeftquote:Op woensdag 7 juni 2006 19:34 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik nog eerderAllemaal in dezelfde maand
51 weken ouder dusquote:Op woensdag 7 juni 2006 19:35 schreef BoJo het volgende:
[..]
hey jij bent ook een kreeft
ik ben een weekje later aan de beurt![]()
niet op de Ring dusquote:Op woensdag 7 juni 2006 19:38 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Crap![]()
ALS we het gaan testen wel in een bocht met heulll veuuull uitloop
ik kom wel toekijkenquote:Op woensdag 7 juni 2006 19:40 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Lijkt me geen goed plan
Parkeerplaats met pionnen een bocht afzetten![]()
Als er ruimte is toch wel gekquote:Op woensdag 7 juni 2006 19:44 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik stap bij geen van jullie in hoor als je dat wil gaan testen![]()
ik moet mijn banden sparen voor nog 2 of 3x de Ring dit jaarquote:Op woensdag 7 juni 2006 19:45 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Als er ruimte is toch wel gek
Beetje driften enzo
Dan zal het wel hard gaan jaquote:Op woensdag 7 juni 2006 19:46 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik moet mijn banden sparen voor nog 2 of 3x de Ring dit jaar![]()
wie de mooiste donuts maaktquote:
hij doet het nou helemaal niet meerquote:Op woensdag 7 juni 2006 19:58 schreef Hugster het volgende:
[..]
Als ie het doet bij jou ja
[afbeelding]
Ook in Juliquote:Op woensdag 7 juni 2006 20:30 schreef hermandeperman het volgende:
Verjaardag.... da's een goede
[afbeelding]
Ja dankje hoorquote:Op woensdag 7 juni 2006 20:32 schreef lipje het volgende:
damn je fokjaardag is al voorbij... en je verjaardag is pas over een maand
gefeliciteerd met je 4e fokjaar![]()
Jopquote:
Mja, meer net na de zomer denk ikquote:Op woensdag 7 juni 2006 20:39 schreef Hugster het volgende:
iedereen neukt zich natuurlijk extra suf op de koude winterdagen
[afbeelding]
Dat drama hebben we hier in januariquote:Op woensdag 7 juni 2006 20:37 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jop
Echt veel mensen jarig die tijd
30 juni een goede vriend van me, en een neef van me. 1 juli een neef van me, ik 2 juli, en een vriend van me ook, 7 juli een vriendin van me, 8 juli een vriend van me, 9 juli een vriendin van me. En dan tussen 25 en 30 juli iedere dag iemand
[afbeelding]
Mijn ouders hebben dat hele gebeuren altijd tussen kerst en oud en nieuwquote:Op woensdag 7 juni 2006 20:44 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Dat drama hebben we hier in januari
In juli trouwens ook redelijk... een vriend van me op 11 zijn zus op 12 en ik op 13 juli
Op de bank met je schoonmoeder 2 uur over de kat en het weer moeten praten?quote:Op woensdag 7 juni 2006 20:45 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je weet wel, datgene waar jij vroeger 2 uur voor in de trein zat.
[afbeelding]
Tyfus wat zieligquote:Op woensdag 7 juni 2006 20:47 schreef Sjoewe het volgende:
Verliefde jongen fietst 200 kilometer
Huug?
[afbeelding]
Nee dat was daarnaquote:Op woensdag 7 juni 2006 20:49 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Op de bank met je schoonmoeder 2 uur over de kat en het weer moeten praten?
[afbeelding]
8500 keer aan 10 gram trekken is in total ook 85 kiloquote:Op woensdag 7 juni 2006 20:55 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik vond m'n lul ook al zo lekker makkelijk dragen vandaag... Bedankt man!
[afbeelding]
Ochgutteguttegut ik voel me echt op m'n pik getraptquote:Op woensdag 7 juni 2006 21:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
8500 keer aan 10 gram trekken is in total ook 85 kilo
Dobberenquote:Op woensdag 7 juni 2006 21:12 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ja dat is dus vanaf de AAB1 genomen waarschijnlijk eh
Da's heul geen zeilen![]()
![]()
[afbeelding]
Gelukkig trek ik aan het eind van de dag aan het langste eindquote:Op woensdag 7 juni 2006 21:11 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ochgutteguttegut ik voel me echt op m'n pik getrapt
Hoe toepasselijk ook
[afbeelding]
quote:Op woensdag 7 juni 2006 20:47 schreef Sjoewe het volgende:
Verliefde jongen fietst 200 kilometer
Huug?
[afbeelding]
dat is weer iest teveel informatie alexxxquote:Op woensdag 7 juni 2006 21:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
minifrikandellenquote:Op woensdag 7 juni 2006 21:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dan ga we die eens door kieknquote:Op woensdag 7 juni 2006 22:30 schreef Jimmeh het volgende:
Viva Italia, 5 juni te Assen
Voor de geintresseerde PTA'ers, het Viva Italia topic staat vol met foto's van Italiaanse schoonheden
Waarschijnlijk als een oranjefanquote:Op woensdag 7 juni 2006 23:34 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Je wordt uitgekotst. Hoe voel je je?
Miserabel dus.quote:Op woensdag 7 juni 2006 23:35 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Waarschijnlijk als een oranjefan
[afbeelding]
Pssstquote:Op woensdag 7 juni 2006 23:34 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Je wordt uitgekotst. Hoe voel je je?
Tja zoals de grote tekstdichter Marco Borsato ooit sprak: Het is de waarheidquote:
Ik zag hem welquote:Op woensdag 7 juni 2006 23:41 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Je eigen speciale custom sig
http://www.audiofuhrer.de/images/specialfoot.gif
Je zal niet de eerste zijn die de boel blockt. Hee maar een gegeven paar gaan we niet in de bek kijken eh Ik heb er toch zeker 45 seconden m'n best op gedaanquote:
Er zat geen strikje omheenquote:Op woensdag 7 juni 2006 23:44 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Je zal niet de eerste zijn die de boel blockt. Hee maar een gegeven paar gaan we niet in de bek kijken eh Ik heb er toch zeker 45 seconden m'n best op gedaan
[afbeelding]
Dat nietquote:Op woensdag 7 juni 2006 23:41 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Tja zoals de grote tekstdichter Marco Borsato ooit sprak: Het is de waarheid![]()
* Hugsterr probeert in te loggen.quote:Op donderdag 8 juni 2006 00:21 schreef Hugster het volgende:
[..]
Nee dat doe je verkeerd
Het is eins zwei Polizei!!!
[afbeelding]
[afbeelding]
WTFquote:Op donderdag 8 juni 2006 08:28 schreef BoJo het volgende:
deze foto kwam ik toevallig tegen, hier kan je perfect zien hoe debiel mijn luchtfilter nu zit![]()
[afbeelding]
maar niet voor lang meer... deze is besteldquote:Op donderdag 8 juni 2006 08:48 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
WTF![]()
Da's heel debiel ja
[afbeelding]
Oeh wat een lelijke kleurquote:Op donderdag 8 juni 2006 08:57 schreef BoJo het volgende:
[..]
maar niet voor lang meer... deze is besteld![]()
[afbeelding]
quote:Op donderdag 8 juni 2006 00:21 schreef Hugster het volgende:
[..]
Nee dat doe je verkeerd
Het is eins zwei Polizei!!!
[afbeelding]
[afbeelding]Scooter
En wat omhoog met dat ranzige oranje in je nick?
quote:Op donderdag 8 juni 2006 09:29 schreef hermandeperman het volgende:
TF je opmerking in FB![]()
Niemand kent je omdat je niet zo'n spamhoer bent als Alexxxxx
[afbeelding]
alexxxxx is een zijquote:Op donderdag 8 juni 2006 09:34 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hij is een zij smartass![]()
[afbeelding]
Ik dacht dat je het over Frailty hadquote:
die modjes van tegenwoordigquote:Op donderdag 8 juni 2006 09:39 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het over Frailty had
Maar post Lex echt mee![]()
LEX JE BENT EEN NSB'er!
Nu eerst koffie![]()
[afbeelding]
Hij doet zo z'n best overal tegenaan te schoppen ehquote:Op donderdag 8 juni 2006 09:45 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
die modjes van tegenwoordig![]()
beetje posten bij de tegenpartij![]()
laat ze het eerst maar 100% zeker weten......quote:Op donderdag 8 juni 2006 09:44 schreef hermandeperman het volgende:
Moggeh
al-Zarqawi is dood
[afbeelding]
Da's waarquote:Op donderdag 8 juni 2006 09:46 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
laat ze het eerst maar 100% zeker weten......
dit nieuwe heb ik al eerder gelezen![]()
ik zal hem schoppen als die bij een meet komtquote:Op donderdag 8 juni 2006 09:46 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hij doet zo z'n best overal tegenaan te schoppen eh
[afbeelding]
ik heb nu cnn erop staan, maar tis wel een persconferentie door die irakesen zelfquote:Op donderdag 8 juni 2006 09:46 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Da's waar
Maar hele persconferenties nu enzo... maar die gasten blijven je natuurlijk wel verbazen
[afbeelding]
Wanneer is die freakin' opelmeet eigenlijk? Dan schop ik hem wel ff voor jequote:Op donderdag 8 juni 2006 09:53 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
ik zal hem schoppen als die bij een meet komt![]()
Dat dacht ik al te horen op BNR jaquote:[..]
ik heb nu cnn erop staan, maar tis wel een persconferentie door die irakesen zelf![]()
als je daar heen gaat krijg jij ook een schopquote:Op donderdag 8 juni 2006 10:01 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wanneer is die freakin' opelmeet eigenlijk? Dan schop ik hem wel ff voor je![]()
[..]
Dat dacht ik al te horen op BNR ja
[afbeelding]
Keigrappig mênquote:Op donderdag 8 juni 2006 10:05 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
als je daar heen gaat krijg jij ook een schopopelmeet
![]()
Whehehe, daar ga je danquote:het is blijkbaar wel gechecked dat die dood is zeggen ze op cnn (vingerafdrukken, littekens, uiterlijk)
en hij is verraden door de irrakies zelf![]()
ziet er nu wel redelijk serieus uit op cnnquote:Op donderdag 8 juni 2006 10:14 schreef Intronic het volgende:
Volgens mij is die gast al 3 keer gedood![]()
US en UK zijn 2 handen op 1 buik tegenwoordig dus ik denk niet dat er veel verschil in zal zittenquote:Op donderdag 8 juni 2006 10:18 schreef Googolplexian het volgende:
Ik kijk BBC World
CNNpropaganda-machine
tis wel een viese kleurquote:
Dat zei ik ook alquote:Op donderdag 8 juni 2006 10:30 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
tis wel een viese kleur![]()
paars blauw![]()
![]()
![]()
Ja dat zijn ze bijna altijdquote:Op donderdag 8 juni 2006 10:30 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
tis wel een viese kleur![]()
paars blauw![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 8 juni 2006 10:20 schreef hermandeperman het volgende:
Daar houdt ons Freakje wel van
[afbeelding]
Heb een keer bij Discovery gezien hoe ze dan doen, dat is echt dikke shit jaquote:Op donderdag 8 juni 2006 10:31 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ja dat zijn ze bijna altijdMaar de kwaliteit van dat rubber is echt uber.
[afbeelding]
sfs slangen zijn ook erg goed heb ik gehoord....quote:Op donderdag 8 juni 2006 10:31 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ja dat zijn ze bijna altijdMaar de kwaliteit van dat rubber is echt uber.
[afbeelding]
klikquote:Op donderdag 8 juni 2006 10:23 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
US en UK zijn 2 handen op 1 buik tegenwoordig dus ik denk niet dat er veel verschil in zal zitten![]()
"santa clause has gone to war"quote:Op donderdag 8 juni 2006 10:34 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik heb plaatjes uitstaan
[afbeelding]
quote:Op donderdag 8 juni 2006 10:34 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik heb plaatjes uitstaan
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |